Apdzīt kļūst bīstami... 181

 
21.maijs 2003 8:17

Jau vairākas reizes man ir gadījies apdzīt bīstamus autobraucējus! Kad braucu aizmugurē kādam, kurš velkas 70-80km/h kur var braukt 90km/h - vienmēr rodas vēlme apdzīt, lai neraustot pedāli varētu normāli braukt savu ceļu. Tiklīdz esmu blakus apdzenajam autiņam, tā šis sāk mīt grīdā!

Tas jau nebūtu nekas, bet parasti tā dara, ja kāds pretī brauc (ņemot vērā, ka apdzīšanu uzsāku laicīgi). Sākās sacensības uz 120-130km/h teikšu - uz dzīvību un nāvi!

Man mašīnā visa mana ģimene un esmu atbildīga par viņiem! Nav nekādas garantijas, ja bremzēšu, varētu atgriezties atpakaļ aizmugurē! Svētdien situācija bija ļoti bīstama un pie tam šai dienā man sanāca divas reizes pakutināt nervus sev un savai ģimenei! Diemžēl šo autovadītāju numurus nepiefiksēju! Un ko tādiem var padarīt? Ja tiktu izraisīta avārija - nepārprotami mani uzskatītu par vainīgu!

Domāju, ka šāda izklaide uz autoceļiem ir ļoti bīstama. Esiet uzmanīgi!!!

lasītājs

 
Visi komentāri
 
79297. viesis 21.maijs 2003 8:22
0 0 Atbildēt

nu ja brauc uz 70 un tuvumaa nav mainijusies ziime, tad toch shis brauceejs ir jaaklis, bet ja normaali mochii uz 90, un neljauj tev apdziit neatljautaas vietaas pasham minot griidaa, tad imho normaals keks, grib nedaudz paaudzinaat tevi kaa jaabrauc un atgaadinaat par satiksmes noteikumiem ...

vai arii tu pac apdzen taa kaa seene, leenaam bubini garaam, lai ietaupiitu benju ... apdziishanas manevru veicot vajag to izdariit strauji, lai apdzenamajam negribeetos shaadus jokus dariit un buutu par veelu ko tamliidziigu izveikt ...

79298. viesis 21.maijs 2003 8:29
0 0 Atbildēt

tas i pupu mizas ja jaudigs auto ta iebrien un garam.

mani vairak uztrauc tie jampampini kas redzot ka nak preti mashina dzen garam un neaprekina to ka ne tikai vini brauc atri bet ari pretim braucoshais var kustet mazliet atrak un tad nu tieshi i bistami.

79299. viesis 21.maijs 2003 8:31
0 0 Atbildēt

te izcelas tieshi MB un citu lepnu auto ipashnieki kas noperk lepnu auto bet ekonomijas del ar pashiem mazakajiem dzinejiem ka rezultata iet sliktak neka mazie golfini.

79300. viesis 21.maijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Paliek bīstami vai kļūst bīstami?

Tagad, vasarā, vispār ir grūtāk apdzīt, jo visi jau žmiedz arī ne pa jokam. Mans ieteikums tāds - ja apstākļi atļauj (un parasti atļauj), apdzīšana jāsāk jau laikus, tas ir, ātrums jāuzņem jau iepriekš, nevis tikai uzsākot apdzīšanu. Ja ar normālu ātrumu pienāk klāt apdzenamajam un uzreiz sāk apdzīšanu, viņš nepaspēj samīt grīdā - ja nu vienīgi viņam tiešām ir kaut kāds megarulzis. Vismaz man tādā veidā apdzīšana reti kad prasa vairāk par 110-120 km/h.

79301. viesis 21.maijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Tā nav izklaide, tā ir slimība. Priduraks brauc sēņo bet kad sāk viņu apdzīt viņš apjēdz ka var braukt arī ātrāk.

Vajag tikt viņam priekšā un veikt līdzīgu atrakciju, bet tas tikai tā, sevis apmierināšanai, jo tas otrs jau tāpat neko nesapratīs.

79302. viesis 21.maijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

ja apdzenamais saak cuukoties : spied to OLUHU malaa... sekojoshi bikses nost un pa purnu...

79303. viesis 21.maijs 2003 8:36
0 0 Atbildēt

Nu kamikadze Tu ar tāds pats audzinātājs kā es, būtu labi ja mēs uz ceļa nesatiktos. :))

79304. viesis 21.maijs 2003 8:37
0 0 Atbildēt

Kindzulis, vo paprovee nostumt malaa 600mersha vadiitaaju-pacanu-skuutgalvi, kursh brauc uz 70 un bazaree pa mobzi, bet redzot apdziishanas manevru ieber bikuciit griidaa, lai tu ar savu mistkasti shim peizaazju nebojaatu ;)

79305. viesis 21.maijs 2003 8:39
0 0 Atbildēt

KasparsF, gan jau nesatiksimies, es jau paarsvaraa labestiigs, ja vien kaads losis iipashi nenokaitina ar savu braukshanu, jebshu preciizaak nebraukshanu ... jaacer, ka tu nepiederi pie loshu-nebrauceeju vai nevietaa gunaarinjstaipiitaaju sugas ;) tad i ar nesatiksimies ;)

79306. viesis 21.maijs 2003 8:39
0 0 Atbildēt

Kamikadze... man tas paarvietoshanaas liidzeklis ir bikuciit lielaaks kaa 600... ;)

79307. viesis 21.maijs 2003 8:40
0 0 Atbildēt

Pazīstama situācija, bet varu tikai piebiedroties iepriekš teiktajam - "uzmin" normāli, tā lai nerodas vēlēšanās skrieties. Tad nu gan, ja nedaudz mašīna noraustās. Izbaudi to...:-) Ar 90 km/h vēl kāds var vēlēties sacensties, bet pie 110-115 neviens normāls cilvēks pakaļ neskries.

Bet ja uznāk vēlme atriebties, apdzen, nolien priekšā viņam un uzsit pa bremzēm... Tici man, viņa izjūtas nebūs neko patīkamas.

79308. viesis 21.maijs 2003 8:41
0 0 Atbildēt

ieprieksheejais es

79309. viesis 21.maijs 2003 8:43
0 0 Atbildēt

Man nav nācies tādas sistuācijas piedzīvot. Varbūt arī pats autors vai viņa pasažieri kaut ko dara ne tā kā vajag, piemēram, parāda vidējo pirkstu katram apdzenamajam?

79310. viesis 21.maijs 2003 8:44
0 0 Atbildēt

iesleedz zemaaku aatrumu, apdziishana veiksies daudz aatraak

79311. viesis 21.maijs 2003 8:44
0 0 Atbildēt

Neciešu idiotus, kas māca piebraukt priekšā un uzsist pa bremzēm. Pēc tāda gājiena rodas reāls jautājums - kurš ir kretīns? garuda, tev neienāk prātā, ka peibraucot priekšā un uzsitot pa bremzēm, tu pats esi āzis?

79313. viesis 21.maijs 2003 8:48
0 0 Atbildēt

Qued, taa bremzju uzsishana ir vajadziiga, lai pamodinaatu seeni, nevis lai crashu uztaisiitu ... karoche, ja vajag, braucu kaa atsaldenis, ja mieriigs praats, tad arii braucu kaa kulturaals satiksmes daliibnieks

79315. viesis 21.maijs 2003 8:52
0 0 Atbildēt

Kamikadze - viss varbūt būtu jauki, ja šo paņēmienu pielietotu vietā un saprātīgi. Bet nekā - tādu lietu dara visādi atsaldēti tipi, kas nav varējuši tevis dēļ ielīst tur, kur gribējuši, un sit pa bremzēm no sirds, nedomājot, kas būs pēc tam.

79316. viesis 21.maijs 2003 8:55
0 0 Atbildēt

vajag taa kaa pie krustojumiem - aiztaisam acis, mirkshkjinam taalos, piipinam, pedaali griidaa un aaaaiziet. tad neredzees, ka apdzenamais dod gaazi virsuu (kretinee), ne to, ka kaac brauc pretim - neko neredzam, naf probleemu ...

79317. viesis 21.maijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Tādus, kas neļauj apdzīt, neesmu pamanījis jo apdzīšana ar jaudīgu auto ir kaifs, bet priekšā bremzētājus gan. Vēl nesen tāds gadījās - neļāvu tam ielīst priekša no joslas, kas domāta tikai lai nogriestos pa labi ... sadusmojās, ielīda priekšā un nobremzēja. Laikam gribēja savu (80) zīmi parādīt!

79318. viesis 21.maijs 2003 8:57
0 0 Atbildēt

Qued: es ar reizeem braucu kaa atsaldenis, bet tad arii reekjinos ar atbilstoshu reakciju un mani tas neuztrauc, tachu ja ikdienas dailjo idilli izbojaa kaads jaaklis, tad nu sorry, naakaas vien maaciishanu izveikt .... ash trolljuku ir sanaacis maaciit ;) nu ne jau pa meemajiem mest, bet likt vilkties uz 10km/h aizmuguree ;)

79319. viesis 21.maijs 2003 9:00
0 0 Atbildēt

Qued, Tu viņus neciet jo tev kāds tā ir izdarījis?

Man nav nācies piedzīvot tādu situāciju, bet esmu braucis aiz mašīnas pa otro rindu ar ātrumu 70-75km/h kādus 5km un mirkšķinājis, pīpinājis u.t.t. Tā ģimenīte tajā autiņā noteikti padomāja IDIOTS, bet man nebija jāsteidzas un apsteigšana pa labo pusi ārpus aodzīvotām vietām nav atļauta.

79320. viesis 21.maijs 2003 9:02
0 0 Atbildēt

vovo 5dien arii braucam kaadas 4 masiinas "normaalaa kruiizaatrumaa", - te pa otro joslu lohovozs brauc ar veceni. 1-ā masiina brauc un mirkskina, lai sis pavaacas malaa, - tam po.H.ui. apbrauca tad vinju pa 1o joslu un prieksaa pa bremzeem. Otra masiina - tas pats - midzinaasanaas, apbrauksana pa labo, bremzes. un 3aa to pasu dariija. tad vins tikai ieliida atpakal 1ajaa joslaa.

79321. viesis 21.maijs 2003 9:02
0 0 Atbildēt

vot shitaadus "maaciitaajus"jaliek uz vienas striipas ar senjotajiem un visiem parejiem atmarozkiem! vienaa maisaa vinji baazhami. atshkjiriiba tikai taada, ka vieni trauce dzivot normaliem civlekiem aiz praata iaasuma, a otri to dara ar noluuku (kas ari neliecina par lielu prata potenciaalu). tas, ka ar savu maaciishanu, tiek trauceeti arii citi, jusu teaatri neiesaistiiti cilveeki, praata jums neienaak?

79322. viesis 21.maijs 2003 9:03
0 0 Atbildēt

Devil

To Kamikadze:

Tu nu gan esi lohs... paskaidro, ja Tu brauc uz 90 un kaads Tevi veel apdzen, kaadeelj nekaist garaam, bet taisiit avaarijas situaaciju uz celja??? A? Taa ir vinja pasha dariishana, ja grib, lai brauc cik aatri grib nevienam ar to netrauceejot. Tas ir vinja pasha risks. A tad kad TEVIS DEELJ noshkjilsies divas mashiinas un buus cietushie, tad Tu buusi laimiigs???

Pameegjini man taa izdariit... Vairs negribeesi...

79324. viesis 21.maijs 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Nu OK, noteikumos ir rakstiic, ka apdzenamajam transp. liidzeklim ir aizliegts trauceet apdzenosho transp. liidzekli, palielinot aatrumu vai jebkaadaa citaadaa veidaa!

Nu mudaki vinji ir, ka neljauc apdziit, bet iisteniibaa labs veids kaa aizbraukt kaut kur aatraak. Piemeeram brauc uz 75 km/h tur kur atljauts 90. Liidzko pirmais tevi apdzen ta ieseedies astee un velc liidzi. Tas kaurs apdzina negribees cuukoties un laist tevi garaam, un brauks aatraak par 90 km/h. Nu un buus tev donors :))

79325. viesis 21.maijs 2003 9:09
0 0 Atbildēt

KasparsF, pofig, ka nav atljauta apsteigshana pa labo pusi, nav arii atljauts braukt uz 70 pa kreiso joslu ... normaljoks, tev veel jaatrennee atsaldenja braukshanas manieres ;)

79327. viesis 21.maijs 2003 9:10
0 0 Atbildēt

vēl viens paranojas cilvēks. neesi pārliecināts, neapdzen, nebrauc.

79328. viesis 21.maijs 2003 9:14
0 0 Atbildēt

Apdzīt traucēt nevajag ne atļautās ne neatļautās vietās, ne pie 70kmh ne pie 140kmh. Ja tas otrs ir izdomājis, ka šamējais grib un var braukt ātrāk - lai brauc. Ne Tava daļa. Ja liekas, ka šamējais apdzen bīstamā vietā, piebremzē nedaudz, kad šis iet garām - ātrāk tiks garām, ātrāk pazudīs.

Bet tādi lohi, kas mani nelaistu garām, sen nav sastapti.

Un apdzenot tiešām ir jāmin grīdā, lai šo salīdzinoši bīstamo manevru pabeigtu pēc iespējas ātrāk.

79329. viesis 21.maijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Devil, nelohojies, ok? ja mani apdzen, kad pac braucu uz 90, tad arii mieriigi ljauju to izdariit, ja vien to CSN atljauj, tb, iznjemot aatruma ierobezjojumu ;) respektiivi, neceri, ka vareesi mani mieriigi apdziit nepaarredzamos liikumos, braucot pret kalnu vai vietaas, kur ziime apdziit aizliegts .. un par aukstajiem rumpiishiem man pilniigs po, buus mazaak atsaldenju-tirlinju, kas neieveero dazjus svariigus CSN ;)

79330. viesis 21.maijs 2003 9:16
0 0 Atbildēt

to: viesis 21.05.2003 09:02

Man neviens nekad nav priekšā licis pa bremzēm jo es nekad nevienam neradu iemeslu to darīt.

Priekš bremzēju tikai tad ja redzu ka neviens cits, nevienā virzienā braucošai netiks traucēts.

Ja kādam ir ieteikumi ko darīt ar tiem kas pa otro rindu brauc uz 70, vai kautvai 90, ja pirmā ir brīva un liek cilvēkiem kuri steidzas pārkāpt noteikumus apsteidzot viņus pa labo pusi, tad sakiet ko darīt, mirkšķināšana u.c. uzmanības pievēršanas metodes nedarbojas.

79331. viesis 21.maijs 2003 9:18
0 0 Atbildēt

besī arā visādi priduri, kas neļauj apdzīt !!!

vēl tizili ir kad kādu apdzen pēdējā brīdī un īsti nevar paspēt, jo pretī brauc, bet apdzenamais, pat nedaudz pa labi nevar pabruakt, lai 3 joslās saietu mašīnas, tas īpaši novērots ar sievietēm - padzenamajām... vakar kārtējo reizi novēroju - viņas kā lsimas ie''nēmušas savu joslu un brauc taisni, ja kāds brauktu purnā pa pretējo joslu arī nemaz nedomātu kā pabraukt malā - jo tā taču ir viņu josla.... trulums :|

79332. viesis 21.maijs 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Gasjs, apdzenot biistamaa/neatljautaa vietaa ir labas izredzes apdzineejam uztaisiit crashu, kuraa arii es varu tikt iesaistiits pilniigi negribot, jo nav iespeejams sabremzeeties tik fiksi, kaa staajas crashojushi rulzi ... taapeec arii nelaizju garaam biistamaas/neatljautaas vietaas :P

79334. viesis 21.maijs 2003 9:19
0 0 Atbildēt

dura...

79337. viesis 21.maijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

KasparsF, vajag autiitim uzmeistarot virsuu fuures tauri, tad uzreiz pavaaksies malaa ;)

79339. viesis 21.maijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Sorry visiem, reizēm es arī tā daru, bet vairāk tā nedarīšu! Tas tiešām ir bīstami!!!

79340. viesis 21.maijs 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Kamikadze : vai esi dzirdeejis par taadu lietu ka var vienu reizi pamirkshkjinaat kreiso pavarotnjiku? tipa ja taisaas liist garaam tur kur garaam nu netiks bet vinjsh pats to veel neredz...

79342. viesis 21.maijs 2003 9:24
0 0 Atbildēt

to Kindzulis:

par kreizo pavarotu zinu, tikai kad vinu lieto iisti nesaprotu:

1) kad ir iespeeja apdziit vai 2) kad nevar padziit ????

79343. viesis 21.maijs 2003 9:24
0 0 Atbildēt

Te ir vairaakas taisniibas shajaa "enkuru" apdziishanaa.

1) Es apdzenu "nesaapigi" , jo braucu ar Hondu un ar labu uzravienu esmu jau priekshaa "enkuram" - pirms vins saak "paraleelo slalomu".

2) Es pats nelaizju garam situaacijaas kad esmu vien saglabajies normalu distanci no priekshejaa un apdzinejs grib vien parkartoties 1 auto korpusu talak.

3) Nelaizju garam kad esmu palaidis gajeju un apdzenoshajam slinkums piebremzet, bet man nav slinkums saakt braukt ar 2. parnesumu lidz 100 uzspiezjot.

79345. viesis 21.maijs 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Tas man ta liekas Letinjiem ir "defaulta". Ja tu vinju apdzen, tad vinsh arii biku uzkurina savu autinju. Ar to ir jaareekinaas.

1. parasti paliidz ielikshana zemaakaa aatruma

2. piespieshana pie malejas malas. Ljoti riskanti, jaskatas vai labaja puse nav kads gajejs vai ritenbraucejs

3. mums ir celji plati, un mieriigi, ja preti nebrauc kaads samosvals, var pa vidu autinjam palaist balto liniju. Galvenais ir neraustities, lai pretim braucoshais saprot, ka vinjam ir jaapaarkaartojas tuvaak labajai malai.

4. ja jau ar tevi ta izdaras, tad noteikti ir iemesls. Mozh pats kaut ka divaini brauc :), ko nesaprot kads(-i) braucejs(-i).

Lai jums labi sturejas pa Latvijas plashajiem celjiem

79346. viesis 21.maijs 2003 9:27
0 0 Atbildēt

2 Kamikadze:

Ja kāds Tevi apdzen bīstamā (vienkārši neatļautās = štrunc) vietā tas tiešām ir nepatīkami. Bet es rīkojos tā - apdzinējam netraucēju, pac sāku mierīgi darboties ar bremzi, lai fiksāk uzaudzētu distanci ar apdzinēju un būtu gatavs bremzēt niknāk ja nu kas.

79347. viesis 21.maijs 2003 9:27
0 0 Atbildēt

nu Kamikadze - Tu nu gan esi cirvis, jeb kautkaads Robins Huds hrenovijs. Mosha druzhinnix esi kaadreiz bijis, a? Kaada Tev dalja kaa citi brauc. CP ir domaata tam, kai sodiitu tos, kas neieveero CSN nevis tagad katrs, kam liekaas ka vinsh ir pareizais tagad maaciis citus.

79348. viesis 21.maijs 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Kindzulis, domaaju, ka tas neliidzees, iistenie atsaldenji taadas *******njas nemaz neieveero :(

79349. viesis 21.maijs 2003 9:28
0 0 Atbildēt

User: kreiso paraada kad tu braukdams pa priekshu redzi ka tas kursh tevi taisaas apdziit garaam netiks jo naak kaads pretii... savukaart labais noziimee "ej garaam, celjsh briivs"...

79350. viesis 21.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Nu nemaz tā apdzīšana nav tik traka.Vienkārši cilvēki paliek lecīgi.Braucot pa šosejām esmu novērojis,ka nemaz nav tik daudz to ,kas velkas.Visi pārsvarā miedz labi tā uz 110km/h.Pāgājušo nedēļu braucu no Liepājas,lietus gāž kā no spaiņa.Ātrums ap 100,taču mani nelielā laika posmā apdzen trīs auto un joks tas ,ka visiem pie stūres sievietes.Pavolku līdzi līdz 120,bet tas laiks nebija tāds-šoseja paslidena.Kāda tur morāle,vienkārši cilvēciņi nedomā ar galvu un ļoti paļaujas uz savu auto jaudu un drošību.

79351. viesis 21.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

to o90q:

par Tavu 3 punktu, pilniibaa piekriit, celji diezgan plati, pats arii taa reizeem apdzenu, jo normaals soferis saprot, ka nedaudz uz labo malu jaapabrauc, bet visu laiku bail, ka kaada sieviete pretii brauks... kuras riiciiba ir pilniigi neprognozeejama - parasti vinjas iedomaajushaas, ka kaads ieliidid vinju joslaa un juutas apvainotas un taa arii tur pa savas joslas kreiso malu..

79352. viesis 21.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

user, pret Taviem izteikumiem par sievietēm varētu likt pretī novērojumus attiecībā uz vīriešu reakciju (ne visu protams, bet bieža parādība).

Velkās. Kad sāku apdzīšanu, čunčinātājs vai ne gluži čunčinātājs,, kad sāku apdzīšanu vai jau pēc apdzīšanas attopās, ka pie stūres ir sieviete un vēl ar vecu mašīnu. Un tad sākas....nelaist garām, mēģināt visiem spēkiem tikt garām, kopumā - traucēt man normāli braukt. Varētu domāt, ka brīdī, kad es apdzenu, es sagrauju viņa ilūziju, ka viņam nav maziņš krāniņš.

79353. viesis 21.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

:) tad atliek vieniigi noskatiities crashtestu onlainaa ...

79354. viesis 21.maijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

user, labo pagriezienu midzina, kad var apdziit

79355. viesis 21.maijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

to: Qued

Nu, ***, zagnul. Neteicu, ka jāmet pa nažiem. Vienkārši uzsit pa bremzēm, lai tas āksts pie stūres pamostas. Domā man šausmīgi gribas sasist mašīnu? Uguņiem aizmugurē jāiedegas jau pie minimālas bremžu lietošanas. Ātrumu tas samazinās par kādiem 5 km/h - nekas šausmīgs. Pats to daru tikai izciliem idiotiem, kas tiešām nelaiž garām apzināti un taisās skrieties. Tā kā vai es pats esmu idiots vai nē nespried. Cik braucu, cenšos būt tolerants pret visiem satiksmes dalībniekiem un ievērot arī CSN.

Šajā gadījumā ir diezgan muļķīgi runāt par CSN mācīšanu vai ne. To lai dara CP. Jautājums patiesībā ir par braukšanas kultūru. Ja visi brauktu pieklājīgi, nevienam šādas situācijas nerastos. Ja redzu, ka man kāds vēlas tikt garām, piebremzēju un pabīdos tuvāk labajai malai. To saprot visi un vairumā gadījumu arī pēc tam nospīdina "avareiku".

P.S. Neliela piebilde autoram - vai Tev kursos nemācīja, ka apdzīšana ir VISBĪSTAMĀKAIS MANEVRS? Pazīstu gan CP-istus, gan braukšanas instruktorus, visi viņi skandina vienu un to pašu - ja kāds vēlas apdzīt, lai ļauj to darīt iespējami viegli. Uz ceļa tāpat riska pietiek, nevajag uzņemties vēl lieku.

79356. viesis 21.maijs 2003 9:31
0 0 Atbildēt

pilnigi piekriitu Gasjs.

e arii taa daru, ja mani kaadreiz kaads tomeer iedomajas aopdziit ;) man no taa gabals nenokritiis, ja piebremzeshu un palaidishu aatraak savaa rinda atpakalj, ja kac apdzen, nafig man apdraudet citu sat.dalinbieku un ariidzan savu dzivibu, ja var pieklajigi iziet no situaacijas. veel arii mani arkaritigi sajusmina tie pieklajigie brauceji, kas ljauj apdziit, radot labo pagriezienu un pavacoties pec iespeejas pa labi. tomer esmu ieverojusi, ka pieklajigo brauceju ir kljuvis vairaak. patiikami, kad brauc aatri pa kreiso joslu un visi kaa peec komandas tev dod celju, nav nemaz nekas jamirshkjina.

Kaspars F:

man nav nekadi ieteikumi taadiem loshiem, kas velkas kreisajaa joslaa, bet pat te ir lasiiti kautkaadu stulbu damishu komentaari, tipa: es jau ata parkapju atrumu +5 un kapec man butu jalaizh garaam kaads, kas brauc aatraak! Viot taadas, kaa arii visus mana iaprieksheja komentara vajadzeetu sist un mercet. bet esmu parliecinajusies, ka ar trakiem pa labam, un ja pats maaciisi citus ar savu pieklaajiibu, varbuut kaadam arii kaads prata starinjsh atmodiisies. Man nekad prata nenaktu neviena uz celja maaciit, tas ir pedejais, ko vispar var iedomaaties.

79357. viesis 21.maijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Kamikadze - tu tak neesi policists. Bīstamā vietā traucējot apdzīšanu iespēja izprovocēt avāriju ir lielāka nekā netraucējot apdzīt (vai pat palīdzot). Ja ppl brauks kādu strēķi ātrāk par tevi un gribēs apdzīt, viņš to izdarīs. Ja tu viņam traucēsi (ķip', te bīstami, te es tevi nelaidīšu), tad pats dabūsi mācīšanu ar bremzēšanu priekšā. Un, ja tu traucē apdzīt sevi bīstamā vietā piedodot gāzi, lai šis netiek garām - atvaino, tad tu tiešām esi stulbs.

79358. viesis 21.maijs 2003 9:33
0 0 Atbildēt

to Cleera:

nu jaa tas vispaar ir debilisms, ka redz ja sieviete apdzen saak miit... taa es nedaru :)

bet peedeejaas nedeeljas laikaa radies naids uz sievieteem autovadiitaajaam, protmas, ka taas kuras brauc normaali es neieveeroju, bet it seviski vakar, kad vienas sievietes deel bija gandriiz Siguldaa no Lorupes gravas tilta jeelido lejaa....

79361. viesis 21.maijs 2003 9:37
0 0 Atbildēt

viesis 21.05.2003 09:27, man ir pofig, kaa citi brauc, vai ieveero CSN, vai nee, es tikai negribu, kad taads tirlinjsh nocrasho man priekshaa un man naakaas to tirlinja vraku veel njemt uz kapota .. i sjo. tur kur var normaali apdziit, etc, smuki chunchinu uz konstantiem 110 pa labo malu, ljauju visiem, kas veelaas, apdziit, ja vien tas nav aizliegts vai paaraak biistami no mana redzes punkta.

79362. viesis 21.maijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

to Kamikadze, tik un taa stulbums no Tavas puses...

79363. viesis 21.maijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Vot ble USERam jaapiekriit vien ir ... taas sievietes, kuras brauc normaali neizcelas un tas ir poh. bet paarsvaraa suudus savaara sievietes pie stuures.

Btw. es jau arii pabraucu pa labi, ja mani kaads apdzen un kaada mashiina naak pretii, un arii ja pretimbraucosho apdzen, tad es arii babraucu pa labi. lai, ja kas, tad vareetu 3 masiinas izkaartoties uz celja!

79364. viesis 21.maijs 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Savukārt Rīgā diezgan bieži nākas novērot parādību, ka samērā labu auto īpašnieki iedomājas, ka viņi arī ātri brauc. Visizteiktāk to nākas novērot vakaros uz Vanču tilta. Ieciklējas braukšanai otrajā joslā un viss...laikam pēc principa - es braukšu uz Jūrmalu un nedrīkstu braukt pa pirmo, un man taču vēl TĀDA mašina.

79365. viesis 21.maijs 2003 9:44
0 0 Atbildēt

jej bogu dura...hulji apdraudi sevi , citus un savu gjimeni ?

79367. viesis 21.maijs 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Qued, protams, varbuutiiba izprovoceet avaariju ir lielaaka, tachu tas nebushu es, kas crashos :) pie tam, es labaak varu redzeet, vai var normaali apdziit, vai nee ... un man vienalga, lai jau met pa meemajiem priekshaa, jo es nebremzeeshu, bet protokolaa ierakstiishu, ka subjekts veicis biistamu apdziishanas manevru peec kura lai atgriestos atpakalj rindaa metis pa meemajiem taisni man pie purna ... ij liecinieki atradiisies ;)

79369. viesis 21.maijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

2 kamikadze

labs autovadiitaajs ir tas, kursh speej izvairiities no sadursmes vai jebkaada cita crasha, un poh. vai vins ir vainiigs, vai kaads cits!

79371. viesis 21.maijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

user, domaa, ka no atsaldenja puses tas nav lielaaks stulbums???

79372. viesis 21.maijs 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Tāpēc pa šosi jābrauc 120-130 visu laiku, tad tādu nūģu apdzīšana prasa sekundi-divas, un tu jau esi atpakaļ savā joslā. Gan pretimbraucošajam netraucē, gan krāns nepaspēj sākt nekādas gonkas. A ja piebrauc viņam aizmugurē un tad trīs kilometrus nevari saņemties apdzīt, tad nav brīnums, ka šis nelaiž garām.

79373. viesis 21.maijs 2003 9:53
0 0 Atbildēt

subaru, ja crash peekshnji notiksies 20-50 metru attaalumaa no tevis, kad tu brauc uz 90, tad nekaada meistariiba tevi neglaabs no pievienoshanaas shim crasham, bet nu situaaciju uz celja ir jaaprot paredzeet, tas gan tiesa

79375. viesis 21.maijs 2003 9:55
0 0 Atbildēt

to Kamikadze:

kapeec atsaldenja? Tu saki - skatos kaa no sava redzes punkta un situaaciju izanalizeeju pats, bet varbuu Tu kljuudie un vinsh var apdziit???

to jau var redzeet peec braukshanas stila vai tas ir atsaldenis vai nav...

ja man gadiitos taa, ka kaadaa nepaarredzamaa vietaa vajadzeetu Tevi padziit un Tu taa saaktu *******ies man pofig, ja justu, ka var nebremzeet un neliist aiz Tevis, toch dziitu un leenaam spiestu Tevi malaa, galvenais tikt 1m Tev priekshaa un viss...

79376. viesis 21.maijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

bet parasti, jau ja bruacu aatraak tad arii nebremzeejot apdzenu un viss... vins var spiest var nespiest taa pat neko neizdariis ja uz 130 braukshu garam un vinjam 90...

vispaar stulbi ir ieseesties pasaa astee un gaidiit kad apdziit, ja kaads brauc pretii ieskirenies un tad aodzen uzreiz un viss....

79379. viesis 21.maijs 2003 10:00
0 0 Atbildēt

Kamikadze, negribētos gan Tev piekrist, ka esot man priekšā Tu situāciju spēj novērtēt labāk. Ja vien neesi smagā vadītājs, aiz kura man ir problemātiski redzēt, bet Tu savukārt skaties no citiem augstumiem

79380. viesis 21.maijs 2003 10:01
0 0 Atbildēt

user, varbuut es kljuudos, bet apdzineejam shii kljuudas iespeeja ir daudz lielaaka ... un braukshanas stilu noteikt 5 sekundes paskatoties atpakaljskata spoguliitii nevar ;)

vot ja tiksi to 1 metru garaam, tad arii smuki palaidiishu atpakalj joslaa ;)

79381. viesis 21.maijs 2003 10:01
0 0 Atbildēt

šāda satura raksti ir kā tiesas sēdes - vienmēr būs kāds neapmierinātais. Ja atceramies, pagājušovasar bija GARI apspriests raksts par braukšanas"tehniku" uz Tallinas šosejas jaunā posma. Bet kopsakarība tā arī atrasta netika. Braucēji palika katrs pie sava viedokļa. Vēl jo vairāk - vairākuma viedoklis nesakrita ar CSN prasībām. Personiski es esmu no tiem autovadītājiem, kuri NEATDZĪST "aunošanos" - vilkties pa vidējo vai trešo zonu zem noteiktā max. ātruma. BET, tajā pašā laikā es kategoriski iebilstu praksei - ja braucu ar atļauto maksimālo ,samazināt ātrumu vai pabraukt pa labi, LAI PALAISTU garām uguņus mirkšķinošu 'ZEMO LIDOTĀJU"...

Arī komentos pieminētā "aunu audzināšana" ar BREMZĒŠANAS

"baidīšanu" ir pastulbs un idiotisks pasākums, ko daudzi fiksie braucēji noskatījušies no šaurpierītēm treniņbiksēs un krosenēs.

Tomēr , jāsaprot, ka reāli "auns" var būt 80-gadīgs onka no Ērgļiem vai vecmāmiņa no Mārupes, kura par tml. "metodēm" neko nezin. Tāpēc, cien. autovadītāji, tomēr centīsimies būt pieklajīgi viens pret otru.

79384. viesis 21.maijs 2003 10:03
0 0 Atbildēt

ok uzskatu, ka vispaar komentos var katrs pateikt savu viedokli un viss, jo tik un taa neviens savas domas un bruakhanas stilu nmeainiis... ir taads teiciens:

"Padomājiet cik grūti jums ir izmainīt pašiem sevi un tad podomājiet cik grūti būs izmainīt kādu citu"

79385. viesis 21.maijs 2003 10:05
0 0 Atbildēt

kamikadze:

vieniigais varu patiek to, ka situaacijaa, kad kaadu apdziitu un pretii brauktu mashiina, es nevareetu ne paspeet apdziit ne nobremzeet un arii 3 joslaas iisti bnesaietu mashiinas, es ar visu sepekeu mochiitu pa labi braucoshaas mashiinas saanaa... lielaakas ceriibas izdziivot...

79386. viesis 21.maijs 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Cleera, apdziit aizliegts ziimi vari redzeet gan tu, znachit, ja ir ziime aizliegts apdziit, tad par velti jau to nebuus uz celja likushi ... taapataas pret kalnu braucot vai liikumainu celju veicot vai arii intensiivaa satiksmee es redzeeshu pirmais, kas notiekaas priekshaa un vieglaak speeshu noveerteet attaalumus nekaa tas, kas aiz maniim brauc

user, taisnee braucot uz 130 toch no prob apdziit tos, kas uz 90 brauc, taadiem arii netrauceeju, ja vinji normaali var aizvilkt man garaam

79388. viesis 21.maijs 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Nu bet ko tas Onka no pampaaljiem vai vecmutere no zilupes lien uz celja, ja nerubii savstarpeejaas kultuuras noteikumus !

2 Ikdienas Viesis

nu un tad, kad tu vediisi piemeeram savu beernu uz slimniicu, jo visn piemeeram, nedod dievs, buus nozaageejis pirkstu, un te priekshaa paraleeli pa 2 joslaam brauks vecmaamina no ziliupes un onka no pampaaljiem, tad tu vinjiem buusi tas zemais lidotaajs, kursh nav jaalaidz garaam ?

Meanings bija taads, ka IR cilveeki, kam kaut kur jaasteidzas !!! Tapeec jaarespektee vinji !

79389. viesis 21.maijs 2003 10:10
0 0 Atbildēt

arii liikumaa uz 130 var aatri visus apdziit....

79391. viesis 21.maijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Kamikadze, tāpat tas paliek tas, ka Tev šķiet, ka Tu zini labāk, vai es paspēšu , vai nē. Pats teici, ka paskatoties 5 sekundes spogulī nevar noteikt, kas ir kas. Savukārt man šis Tavs manevrs var liegt veikt apdzīšanas manevru. Pat ja to daru netļautā vietā. Jo tā ir būtībā mana darīšana, ne Tava. Nezinu nevienu tādu likumu, kas Tev kā tādam pašam autovadītājam dotu tiesības aizliegt man kaut ko darīt.

79393. viesis 21.maijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Lasot šos komentārus nāk smiekls.Liekas,ka visi šie rakstītāji ir WRC līmeņa profesionāļi.Visi ir galīgi aizmirsuši CSN!Protams lielā ātrumā nav laika paskatīties uz ceļa malā esošajiem krustiem?Nu tā viens aizbildinās ,ka steidzas,cits,ak ir labais vecis,tā arī citreiz var braukt dzēris utt.Tā pamazām sāk cilvēks notrulināties.Padomājiet uzmanīgi!!!!!!!!

79394. viesis 21.maijs 2003 10:22
0 0 Atbildēt

Pastāstīšu ļoti labi gadījumu iz dzīves, lai to sevišķi uzmanīgi izlasia tas IkdienasViesis.

Braucu pa Vidzemes šoseju ~110. Skatos priekšā policists ap ~100. Es mierīgi braucu tam garām, un tas man paliek iepakaļ. Atgriežos pirmajā joslā, bet tālumā viens opītis izbrauc uz šosesjas, uzņem savu ~100 un brauc pa otro joslu. Es tam pietuvojos, kārtīgi ieņemu 2. joslu un pamaģinu, opītis neliekas ne zinis. Pataurēju - tam baigais pofig. Tajā mirklī jutos nedaudz bezpalīdzīgs, apdzīt pa 1. joslu? Policists aizmugurē, sodīs. Tajā mirklī policist pievilka klāt un caur skaļruņiem lika apstāties opītim. Kāds man bija prieks.

79396. viesis 21.maijs 2003 10:25
0 0 Atbildēt

vo, vo, es runaju par taadiem jampampinjiem, ka Ikdienas Viesis, kas uzskatas: kamdelj man laist kadu garam, ja jau pats braucu uz 90? NOSIST, MOCIIT TAADUS AUNUS

79399. viesis 21.maijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

... Apdzīt kļūst bīstami, visur ir teikts ka apdzīšana ir bīstamākais manevrs. Diezgan daudz mākas braukt ārpus pilsētas un ir tāda braucēju kategorija kas labu gabalu ja brauc +/- 100 velkas pakaļā tad saņemas un kā ir braucis ar savu 5 ātrumu tā brauc arī garām rezultātā pati apdzīšana aizņem visu min. un pārkārtojoties ja nedod virsū tiešām rodas iespaids ka priekšā braucošais palielina ātrumu. Visjocīgākais jau ir tas ka drosme jau nav uz ilgu laiku pēc apdzīšanas ātrums atkal tiek nomests.

79400. viesis 21.maijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

To Viesis 10:25.Nepaspēsi nosist ,jo braucot pārgalvīgi pats vari ātrāk ''finišēt''.

79401. viesis 21.maijs 2003 10:32
0 0 Atbildēt

to viesis 10:28

shiet nav runa par pargalvigu braukshanu, drizak pargalvigi brauc tie, kuri meegjina kaadu amaciit uz celja, vai arii tie, kas apzinati neljau apdziit vai nelaizh kreisajaa joslaa

79402. viesis 21.maijs 2003 10:32
0 0 Atbildēt

un veel, es gan neesmu pats bet pati

79403. viesis 21.maijs 2003 10:33
0 0 Atbildēt

--> viesis 21.05.2003 10:20

Nevajag par WRC te, maz zini uz cik tie puikas brauc? Vienkārši no savas pieredzes ļoti labi zinu,ka braucot uz 90 es ātrāk savārīšu kādas ziepes, nekā uz 120, jo... braucot uz 90 man patiešām pamazām atslābinās uzmanība, notrulinās uztvere, jo es itkā braucu "drošā ātrumā" un garāku gabalu braucot tas ir bīstami, jo es vairs neesmu koncentrējies uz braukšanu....taču braucot ātrāk esmu nepārtraukti koncentrējies, analizēju situāciju, kas notiek uz ceļa gan priekšā gan aizmugurē, prognozēju notikumu attīstību un jau laicīgi reaģēju. Un vēl kas - braucu tā, lai netraucētu citiem, un vēlos, kaut arī citi braucēji, kaut reizi padomātu par to, ka viņi nav vieni paši uz ceļa...

79404. viesis 21.maijs 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Nu galīgs murgs.Cilvēki ,kur tad paliek CSN???

79406. viesis 21.maijs 2003 10:36
0 0 Atbildēt

viesis 21.05.2003 10:34 ievēro visus CSN :D

79407. viesis 21.maijs 2003 10:37
0 0 Atbildēt

Man nesastāda problemas tādus mudakus apdzīt, pēctam var tieši tāpat bojat šiem braukšanu, vilkties teiksim uz 50km kur 90.km un kad šim iespēja apdzīt neļaut un tā kadus kilometrus 20 un tad tas cilvēks vai eksplodēs vai arī sapratīs, vajag visus tadus mudakus parmacit.

79408. viesis 21.maijs 2003 10:37
0 0 Atbildēt

to Tango:Nepiekītu Tev .Jo ātrāk brauc,jo vairāk esi saspringts,arī visu parēdzēt nevari,pēkšņi āzis vai vista uz ceļa izskries,Tu taču noreaģēsi,mēģinot apbraukt vai bremzēt un tad var gadīties visādi.

79409. viesis 21.maijs 2003 10:38
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesi, es saprotu kādēļ Tu esi pret bremzēšanu priekšā, bieži gadās.

Es tev ieteiktu arī ātrās palīdzības paaudzīnāt jo nevienam nav tiesības braukt ātrāk par tevi.

varbūt kādreiz arī Tu kādu lidmašīnu nokavēsi tēļ tādiem kāds esi pac.

79410. viesis 21.maijs 2003 10:39
0 0 Atbildēt

viesis 10:34 ja Tu NEKAD neesi pārkāpis CSN , tad Tu nekad neesi vispār ielās bijis.

79411. viesis 21.maijs 2003 10:39
0 0 Atbildēt

viesis 21.05.2003 10:37 - tavs teksts vien liecina, ka pats esi tieši tāds pats mudaks...

79412. viesis 21.maijs 2003 10:40
0 0 Atbildēt

viesis 10:37

veel viens iiblis, nu jau Nr.3 shais komentaaros :(

es delj taadiem maaciitaajiem, kas velkas pa kreiso joslu, lai kadu parmaciitu, ljoti biezhi kaveeju sev svariigas lietas! Bljins, SIST UN MERCEET!!!!

79414. viesis 21.maijs 2003 10:41
0 0 Atbildēt

otrs viesis 21.05.2003 10:37 Tāpat Tu to āzi arī uz 90 paņemsi, jo gan viens gan otrs ātrums ir pietiekošs lai nespētu izvairīties no pēkšņi uz ceļa izskrājuša dzīvnieka...

79416. viesis 21.maijs 2003 10:44
0 0 Atbildēt

To Tango:Es Tevi neesmu apvainojis,bet Tu jau tūlīt mudaks.No tāda dzirdu.

To Cleera:Protams ir gadījies,kā nekā kādus 20 gadus jau braucu.Un tikai vienreiz esmu bijis avārijā.Viens Lohs taksists uzjājās virsū.Teica :Ja dumaml proskaču.Tā arī Jums vislaik domājat ,ka proskočeti.

79417. viesis 21.maijs 2003 10:44
0 0 Atbildēt

jānēm vērā jau vēl arī āža skriešanas ātrums:)

79418. viesis 21.maijs 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Viesim 10:40 :Plāno savas darīšanas savlaicīgi :))))))))

79419. viesis 21.maijs 2003 10:46
0 0 Atbildēt

-->viesis 21.05.2003 10:44 Tur bija divi viesi 10:37...:)

79420. viesis 21.maijs 2003 10:46
0 0 Atbildēt

tam es arii piekriitu, ka aatraak braucot nedaudz vairaak sakoncentreejos uz celju, it sevishkji ja pie stuures naak miegs vieniigais variants kaa neaizmigt ir uzlikt skali smagaaku muuziku un aatraak braukt !!

79421. viesis 21.maijs 2003 10:48
0 0 Atbildēt

to viesis 10:46

pat ja es neko nekaveeju, taapat debiili, ka man jaachunchina aiz taadiem maaciitaajiem un vinju paarmaacaamajiem! :(

vienalga SIST UN MEERCEET

79422. viesis 21.maijs 2003 10:50
0 0 Atbildēt

Mja ar to miegu taa ir, jaanoker kaads kursh kaartiigi mocii un jaaturas astee, tad adrenaliins nonjem miegu kaa ar roku..

79423. viesis 21.maijs 2003 10:51
0 0 Atbildēt

To tas pats viesis

Jā, savā ziņā Tev ir taisnība. Arī pašai dažkārt ienāk prātā, ka viss var beigties savādāk.

Bet stāsts ir par mazliet ko citu - par apzinātu apdzīšanas manevru traucēšanu.Un nav svarīgi, kā tas izpaužās - vai raksta autora variantā ar ātruma palielināšanu, vai kamikadzes variantā ar to, ka viņš taču redz un zin labāk.

79424. viesis 21.maijs 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Piekriitu tiem, kas piekriit tam, ka vajg braukt aatri! :DDD Karoch, 180 uz salinieka normaals aatrums! :DDDD heh...

79426. viesis 21.maijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Blins, bet ja juus zinaatu kaada shkrobe, ka uz Jelgavenes kameer maucu uz 200+/-10km/h viens superbaix panesaas garaam... :( :)

79427. viesis 21.maijs 2003 10:55
0 0 Atbildēt

To viesis 10:46 Vai Tu nekad neesi padomājis,ka arī Tu vari uzrauties uz kulaka. Man viens siltais izgriezās priekšā dabūju bremzēt jo nāca auto pretī un kad to nostopēju,viņš man klārē,ka man nav traucējis,bet kad grbēju iegāzt,tas blāustījās ka sauks policiju.Nu es atmetu ar roku,bet tas vēl prombraucot gribēja mani notriekt.Vot tā pažēloju,a viņš šitā.

79429. viesis 21.maijs 2003 10:56
0 0 Atbildēt

Vajadzēja to baiku ar durvīm,kā čukča.:))))

79430. viesis 21.maijs 2003 11:00
0 0 Atbildēt

kas i viesi. no metiem nomiizi ka nesiti :)

MaD

79431. viesis 21.maijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Nu tā ir ,jo esmu šad tad tur bijis.Tici man,savu taisnību tur neiestāstīsi.A varbūt vēl tam sitajam tur savi cilvēciņi?

79432. viesis 21.maijs 2003 11:10
0 0 Atbildēt

Kamikadze, tu varesi kaut ar kajam piestumt savu rulzu, bet nespesi iztraucet tevi apdzenot vai no kalna vai pret kalna - jebkur. Ja gribesu apdzit apdzisu.

79433. viesis 21.maijs 2003 11:11
0 0 Atbildēt

par to aatruma palielinaashanau es ar piekriitu, pasham ir gadiijies 7dienas dienaa braukt pa shoseju ... ljoti maza satiksme, pats arii tur bubinu uz kaadi 100km/h tapeec saak naakt miegs. Tad iegriezu raadzinju pilnaa ruchkaa, iebeeru uz kaadi 140 un uzreidz cita lieta !

Vot pavisam kas cits ir piemeeram braucot no Bauskas uz Saldu

Tur, laikam aiz dobeles kaadu gabalinju bija taads shaurs liikumains celjs, kas veda caur mezhu. Nu tur gan jau ar visiem 90, pat ja ne ar 70 km/h uzmaniiba ir sakoncentreeta uz celju, ka miegs nenaak :))

79436. viesis 21.maijs 2003 11:15
0 0 Atbildēt

Tas viesis biju es.

Tie nelaideji pagaidam nav traucejusi, bet tikai kranins siem nolaizas, saprotot, ka neko nevar padarit un pec tam pat nav spejas aste notureties

79437. viesis 21.maijs 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Lasot komentārus par braukšanu uz 120, 140, 180 un pat 200, es ierosinu Redaktoram veikt aptauju: ar kādu ātrumu Jūs pārvietojaties pa šoseju un kāds ir jūsu vecums.

79438. viesis 21.maijs 2003 11:24
0 0 Atbildēt

Sinn, un kādus secinājumus no tādas aptaujas varēs izdarīt? Varbūt vēl pievienot klāt jautājumam ar kādas markas auto Tu brauc un kāda dzimuma pārstāvis esi?

Būs kārtējā superobjektīvā informācija

79440. viesis 21.maijs 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Aha, 500 respondentu ir nopietna statistika.

79441. viesis 21.maijs 2003 11:28
0 0 Atbildēt

Te var rakastit, ka brauc kaut vai 10km/h, kurs stastis patiesibu!!!

Tapat visi zin ka CP te visu uzmana

79442. viesis 21.maijs 2003 11:29
0 0 Atbildēt

Tā vien šķiet, ka lielie skrējēji dzenas pakaļ savai "kaulanajai" ar izkapti...

79443. viesis 21.maijs 2003 11:34
0 0 Atbildēt

aiwa, manuprāt, nav pat tik daudz stāsts par to, cik lielā mērā patiesību stāsta, bet gan vairāk par to, ka ir n-tie blakusfaktori, kas ietekmē manu ātrumu -

1) auto, ar kuru tajā brīdī braucu;

2) šoseja, pa kuru braucu;

3) satiksmes intensitāte;

4) pasažieri mašīnā;

5) laika apstākļi;

6) garastāvoklis kā tāds

un vēl varētu turpināt un turpināt...... un beigu galā, tas cipars, ko ierakstītu, būtu pilnīgs fufels

79444. viesis 21.maijs 2003 11:35
0 0 Atbildēt

Mjā... vai tad ne reizi nav dzirdēts teiciens "Likumi top rakstīti ar asinīm"... Tas attiecas arīdzan uz CSN. Iesaku pārdomāt. ;)

79445. viesis 21.maijs 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Strīdamies, kurš pareizāk brauc? :) Nevajag! Katrs jūs braucat katru reizi savādāk (arī es) un tas ir tikai cilvēcīgi. Tā pat, kā jūs, arī es no pieredzes zinu, kādas emotions pārņem, ja Tev traucē apdzīt vai ja speciāli priekšā uzbremzē. Tādēļ cenšos pats tā nedarīt. Pēdējā laikā savaldīties un neuzvesties kā sivēnam izdodas arvien biežāk. Novēlu arī jums šādas sekmes, jo tad braukāt būs patīkamāk gan kamikadzem, gan cleerai gan man, gan visiem citiem komentētājiem. Un nesodīsim, lai paši netiktu sodīti :)

79446. viesis 21.maijs 2003 11:38
0 0 Atbildēt

man ar shitas variants citreiz gadaas, bet BMW protams ka ierullee un probleemu nav :]

taa dziljaak padomaajot ne visi to dara ljaunpraatiigi - vienkaarshi cilveeks pie stuures peekshnji pamostas un saprot ka traucee satiksmei un gribeedams laboties saak braukt aatraak nedaudz...

pats gan es ja mani kaads grib apdziit vai arii redzu ka naak pretii utt vienmeer paarkaartojos peec iespeejas tuvaak labajai malai un nometu aatrumu... kaads tolks nelaist garaam un izraisiit avaarijas situaacijas...

79447. viesis 21.maijs 2003 11:39
0 0 Atbildēt

one_man, pietrūkst tikai frāzes - un miers Jūsu pīšļiem:)

79448. viesis 21.maijs 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Pagājušā nedēļa. Rīga - Cēsis, aiz Siguldas. Pa priekšu ar 80 kustas 626 Mazda, pretīm nāk fūre. Kā fūre garām, rādu pagriezienu, liekos uz kreiso joslu, vilkšu garām - 90, 100, 110... Mazda kā pielipusi pie sāna. Pretī parādas buss, metu ātrumu nost, jo nav nekādu prognožu, ko kaimiņš darīs... A šis atkal nosēdies uz saviem 80. Buss garām - mums viss sākas no jauna! 90, 100, 110, pretīmnākošais, 80... Sēžu Mazdai astē, kasu aiz auss... Pretīmnākošais garām - 90, 100, 110... Nu, vismaz uzvedības scenārijs skaidrs, nākošajā šitādā posmā noriskēju un tiku garām. Cerams, ka šitādi pārāk bieži uz ceļa negadās...

79449. viesis 21.maijs 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Bet cleera, kurs pa to stridas ???

Es tik saku, ka man netrauce ne tie kas brauc uz 70km/h, ne tie kas apdzen uz 200km/h. Ja netrauce un cieni parejos CSD, tad pasam braukt ir vieglak

79451. viesis 21.maijs 2003 11:41
0 0 Atbildēt

I man ar taa sanacis. Tas idiots brauca uz 70, un pec tam vilka lidz 160km/h, bet laikam vinjam aatraak negaaja. Uz 180 tik iznaaca apdziit.

Kaspars

79452. viesis 21.maijs 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Bikses nost un pa purnu :-)

79453. viesis 21.maijs 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Nē, cleera, nepietrūkst! :)

79454. viesis 21.maijs 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Somijā esot laba sistēma. Tur daudzviet uz šosejām stāv radari ar kamerām, bet tie nostrādā tikai sākot ar 150 km/h. Lēnāk braucošis tiek uzskatīti par nenozīmīgiem pārkāpumiem

79455. viesis 21.maijs 2003 11:50
0 0 Atbildēt

2 viesis 11:39 - tev moška patrāpījās frukts, kurš nesen no maza autiņa pārkāpis uz lielāku - vēl bail, ka fūre nenopūš no ceļa...

79458. viesis 21.maijs 2003 12:03
0 0 Atbildēt

pa kurieni jūs visi, ieskaitot raxta autoru, te braukājat, ka jūs tā apbižo? Man tikai vienreiz mūžā kāds neļāvās apdzīties, bet tas bija, kad es ar mazmotora dizeļbusu apdzinu pret kalnu un pats biju vainīgs, jo nebiju aprēķinājis, ka apdzīt ar to verķi, jo sevišķi pret kalnu, nav iespējams - toreiz tas mudaks varēja piebremzēt un mani palaist, bet es neapvainojos, jo tomēr uzskatīju, ka arī pats esmu mudaks mēģinot dzīties garām pret kalnu :D Ja kāds atļauto 90 vietā brauc uz 70 un es nevaru apdzīt, tad man ir jāmaina auto (par maz jaudas) vai jāpārliek tiesības (par maz iemaņu), bet ja tiešām gadītos satikt kādu, kas apzināti nelaistu man atgriesties pirmajā joslā, tad stumtu to nost no ceļa :)

79461. viesis 21.maijs 2003 12:20
0 0 Atbildēt

Es personigi izjutu ļoti lielu cieņu pret autovaditaju kurš mani palaiž vai pat ieprieksh parada ar pagriezienu kad varu uzsaakt manevru.

Diemžeel braucot ar moci ta ir retaak noverojama paraadiba.

Es nekad nesapratishu tos cilvekus kuri patstavigi brauc pa kreiso joslu ,ja laba puse ir briva. :(

Ja jus sev aiz muguras redzat baiku Jūs :

1. Palaižu nekavejoties.

2.Turpinu braukt pa savu trajektoriju.

3.Ienistu baikerus ,jo vini atraki par mani.

:)

79463. viesis 21.maijs 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Piedalieties aptaujaa! :)

79464. viesis 21.maijs 2003 12:23
0 0 Atbildēt

nu ma arii tikai 1 reizi taa ir bijis - un to pashu ljoti sen, kad ar sencha 6-to zhiguli 1.3 motoru gribeeju 1 audi apdziit, kad shos vilkaas uz 80. A tur bija vecene pie stuures un shii sadomaajaas nez ko un saaka spiest ... nu protams ka ar 1.3 zhiguli garaam tikt tad ir gruuti, jo apdziishanas process ir garsh un sastaav no ievada, iztirzaajuma un nobeiguma :)))

79465. viesis 21.maijs 2003 12:25
0 0 Atbildēt

2 markopolo

Atveru durvis :D

bet ja nopietni, tad protams, ka neleikos ne zinis par vinju, lai brauc pa savu trajektoriju un es ieveeroshu vinju kaa jebkuru citu celju satiksmes daliibnieku. Tikai lai nemeegina krustaa kur es grieziishos pa labi, braukt man garaam pa labo pusi taisni ... tad vins buus gar zemi, speciaali taadus nelaizhu ! (tas pats attiecas arii uz velosipeedistiem!)

79468. viesis 21.maijs 2003 12:29
0 0 Atbildēt

subaru> Tu speciali nelaid ari tad kad vinsh tev netraucee?

79470. viesis 21.maijs 2003 12:36
0 0 Atbildēt

79473. viesis 21.maijs 2003 12:39
0 0 Atbildēt

MarkoPolo: labā josla reizēm ir smagi izbraukāta :( bet arī tad var pavērot aizmuguri un tos steidzīgākos palaist garām...

79476. viesis 21.maijs 2003 12:49
0 0 Atbildēt

es alizu visus visur un pats braucu visur.... man viss pofig...

79478. viesis 21.maijs 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Noteikumos taču bija: Apdzenamais nedrīkst paātrinot vai kā citādi traucēt apdzīšanas manevru. Un tas ir pofig, kaut vai apdzenamais brauc uz 85 un apdzenošais uz 90. Tie, kas sāk spiest, kad viņus apdzen ir ībļi.

79482. viesis 21.maijs 2003 13:01
0 0 Atbildēt

Tieshi ta ! Palaist garam nav gruti ! Tas prasa tikai dazas sekundes. Nevaig but pashiem kretiniem un ari citi nebus kretini.

Rainis.:)

P.S. galvanais ir regulari uzmest acis spoguliem.:)

79484. viesis 21.maijs 2003 13:02
0 0 Atbildēt

Nu vispaar tieshaa debiilas situaacijas ar debiiliem *******em autoram ir iekritushas.......taadu muulaapu pietiek......a par apdziishanu kaa taadu un kreisaas joslas brauceejiem........tas ir vispaar garsh staasts,katru dienu braucu pa Jelgavas shoseju,kur ir vietaam pat triis joslas vienaa virzienaa,tad,lai piedod,man godiigie videejaas joslas brauceeji,kad esmu spiests vinjus apdziit,pa pirmo joslu,kuru vispaar reti kaads izmanto - taa taada aizaugusi joslinja.........nava nekas patiikams,ka kaads Tevi peekshnji apdzen pa labo malu - galiigi garaam,.....a ko dariit,ka pa tresho velkaas kaut kaads ******* uz saviem 95 - 100, kur atljautais ir 100, nu tak gribaas uz tiem 110 braukt.............Un vairaakas reizes ir ieveerots,ka to braukshanu pa tresho joslu mazaa aatrumaa,veic visaadi vipendroni - vot mol - kaa juus deelj mums,brashajiem puishiem te chakareejaties paareejie,nopeetiet kaartiigi manu jauno mega rullzu - nu karoche pilniigaakie saldeejumi....................Ceru,ka kaadreiz kaads no vinjiem davizinaasies,un vinjus apdziit gribees kaads drusku duushiigaaks frukts par vinju un ar duushiigaaku auto.......

79490. viesis 21.maijs 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Neizlasiju visus komentaarus, bet no raxta var saprast, ka autore ir sieviete ("esmu atbildīga par viņiem"). Tas ari izskaidro to, ka vinju biezji negrib laist garaam, tipa "ko taa baaba tur sadomaajusies"... Protams, kretiinisks uzskats, bet varu sadereet, ka taa domaa katrs otrais vecis pie stuures. P.S. man beerniibaa ar bija taada "slimiiba"...

79491. viesis 21.maijs 2003 13:25
0 0 Atbildēt

Ar to lidotāju palaižšanu ir tā:Ja es braucu no Lilastes līdz Gaujai vasarā labā laikā labprāt pabraucu pa labi,lai dzenās,bet ja braukšu ziemā uz saviem 90-100un ceļš būs sniegains malā nevākšos,tāpat netaisos braukt nost no asfalta lietus laikā,jo negribu atrasties grāvja otrā pusē uz jumta....

79495. viesis 21.maijs 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Sveiki, te Tengizs! Nezin kaapeec nevaru ielogoties, kaut 4 reizes vadiiju paroli.

Tagad par lietu. Lasiitaajas raksts ir ljoti aktuaals un sashutums pamatots. Pats gan neesmu saskaaries ar to, ka man trauceetu apdziit, tachu tie, kas taa dara, ir nelieshi. Vinji faktiski ir slepkaviibas meegjinaajuma izdariitaaji. Zheel, ka policijai taadus gruuti nokjert, jo sho trauceeshanas faktu gruuti fikseet. Vispaar jaabriinaas, kaa tie apdziit nelaideeji var naktii mieriigi guleet ar taadu netiiru sirdsapzinju!

Iauto ir ljoti laba vieta, kur uzzinaat citu autovadiitaaju domas. Tas paliidz braucot. Tagad, kad zinu, ko citi shoferi domaa, daudzaas lietaas esmu vinjiem panaacies pretii. Ja uz shosejas ir intensiiva satiksme , tad gaishaa dienas laikaa braucu aatraak nekaa senaak - 90-95 km/h un mani daudz mazaak apdzen. Tipisks celja posms shajaa zinjaa - Sigulda - Beerzukrogs.

Braucu ar sev tiikamajiem 70-80 km/h posmos un laikos, kad nav intensiiva satiksme un mani nav gruuti apdziit. Ja kaads no aizmugures pietuvojas, to praktiski vienmeer pamanu. Ja mani saak apdziit, un ir shaubas par apdzineeja nodomu vieglu izdoshanos, tad bremzeeju ar motoru un pieraujos maksimaali pa labi, lai apdzineejam aatraak ir iespeeja atgriezties savaa celja pusee. Vispaar leenbrauceejam ir jaaielaago - regulaari jaaskataas spogulii un jaaredz, ka tuvojas aatraak braucoshie - achteleem ir zibeniigi jaashaudaas un jaaredz notiekoshais visaas chetraas debess pusees. Patiikami celja posmi ir tie, kuros shosejas platums ljauj palaist aatraak braucosho taa, ka vinjam nav jaaiebrauc preteejaa celja pusee - Jelgavas apvedcelja liela dalja, posms no Codes liidz Bauskai. Taados es jau laiciigi, redzot no aizmugures kaadu aatraak tuvojamies, pieraujos pa labi, lai man viegli tiktu garaam. Uz celja nav vietas nekaadai ,,audzinaashanai,, . Taadaa veidaa es dazhkaart no citiem vadiitaajiem dabuuju redzeet ,,paldies,, ar avaarijas ugunjiem, bet bremzeejis man priekshaa, izraadot neapmierinaatiibu ar manu braukshanu, nav neviens. Un labi ir visiem - gan es braucu ar sev tiikamu aatrumu, gan apdzenoshais brauc ar aciimredzot vinjam tiikamu aatrumu. Vinja sodiishana buus policijas zinjaa, un jaacer, ka macinja patukshoshanaas, kad vinju nokjers, kaut ko ietekmees.

Tiem, kas atbalsta mieriigu braukshanu un droshiibu, ir jaariikojas, lai buutu lielaaki sodi aatruma paarkaapeejiem. Vajag izpeetiit likumus un sniegt atbildiigajaam instituucijaam pamatotus priekshlikumus, kas paredz sodu palielinaashanu par satiksmes noteikumu paarkaapshanu. Veeleetos, lai sodi buutu vismaz taadi kaa Igaunijaa. Pagaajushajaa pavasarii buudams tur, ieveeroju, ka pa shosejaam tur tik aatri neskrien. Un rezultaati ir - bojaa gaajusho skaits uz 1 miljonu iedziivotaaju Igaunijaa ir vairaak kaa 2 reizes mazaaks kaa pie mums.

79498. viesis 21.maijs 2003 13:59
0 0 Atbildēt

tad nedzen aapsi, vai sameties zemaakaa robaa :D

79499. viesis 21.maijs 2003 14:03
0 0 Atbildēt

...speed does not necessarilly kill...

79502. viesis 21.maijs 2003 14:09
0 0 Atbildēt

SteelRat,kurs aapsis???

79507. viesis 21.maijs 2003 14:26
0 0 Atbildēt

subaru - ka tev kāds velosipēdists ar pedāli pa sānu novilktu!

CSN:

92. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

79509. viesis 21.maijs 2003 14:44
0 0 Atbildēt

2 Qued!

tu ble idiots! es runaaju par velosipeedistu, kursh brauc pa brauktuvi nevis pa ietvi !!! Un tas 92 attiecas uz gaajeejiem un velosipeedistiem, ka snesaas pa ietveem (kas vinjiem ir atljauts)

2 MarkoPolo - nee ja man netraucee, es palaizhu! :)

79513. viesis 21.maijs 2003 14:54
0 0 Atbildēt

Es tā arī no komentāriem nesapratu - vai tad autoskolā tagad vairs nemāca, kā vajag pareizi apdzīt? Nevis vilkties astē apdzenajamajam un tad bāzt purnu ārā un izmisīgi spiest gāzes pedāli, bet ieturēt normālu distanci, lai ir kur ieskrieties un slaidā lokā apdzīt? Kaut kā nekad neesmu jutis īpašas problēmas kādu apdzīt, kaut vai pie 120km/h ar Opel Corsa 1.0 :)

79514. viesis 21.maijs 2003 14:58
0 0 Atbildēt

2 josi

autoskolaa iipashi nemaaca apdziit, jo vismaz uz shosejas apdzenot aatrums parasti ir virs atljautajiem 90 km/h un paarkaapt noteikumus nedriikst. Bet ja kas, protams, ka tev, josi, par apdziishanu ir taisniiba :)

79515. viesis 21.maijs 2003 15:00
0 0 Atbildēt

subaru - es arī runāju par velosipēdistiem, kas brauc pa brauktuvi. Velosipēdistam nav atļauts braukt pa brauktuves vidu, tādēļ viņš brauc pa brauktuves malu - ja tu nogriezies, viņš tev jāpalaiž garām. Ir stulbi, protams, bet citādi nevar. Pie 92. punkta nekur nav teikts, ka tas attiecas tikai uz velosipēdistiem, kas brauc pa ietvēm.

Izlikšos, ka nepamanīju tavu gaudulīgo apsaukāšanos.

josi - autoskolā to labi, ja teorētiski pastāsta. Tādēļ jau valda tāds vispār izplatīts mīts, ka normāli apdzīt uz šosejas var tikai ar jaudīgu auto. Nav taisnība. Ja nu vienigi gadījumos, kad pie stūres ir nemākulis.

79516. viesis 21.maijs 2003 15:02
0 0 Atbildēt

velosipeesidti ir jaalaiz !!!! ja es braucu ar velli un mani speciaali nelaiz tad ar kaaju iesper pa mashiinu ja varu, ja nee tad meeginu ar akmeni traapiit, jo kameer esmu uz velsoipeeda man viss pofig, jo ar mashiinu mani neviens nenokjers !!! :)

79518. viesis 21.maijs 2003 15:12
0 0 Atbildēt

2 Qued - ok sorry

Bet tomeer tas ir galiigi nelogiski !!! Tas pats, kas meeginaat no kreisaas joslas pa labi iegiezt paari 1 joslai, kur brauc mashiinas taisni !

79521. viesis 21.maijs 2003 15:16
0 0 Atbildēt

a man pofig, ja eju ar kājām un mani apšļaksta mašīna un ir ziema tad ar max cietu piku velku pa mašīnu, ja vasarā braucu ar felli tad ātri meklēju akmeni, i to zb tie šoferi, kad pats braucu gribu sabraukt tos trulos ritenjbrauceeju un izbesī gājēji...

karoch ir labi...

79522. viesis 21.maijs 2003 15:20
0 0 Atbildēt

Jā.. Diemžēl tādi idioti parādās it īpaši pavasaros.Vajag tos kantet vienkārši malā.

79524. viesis 21.maijs 2003 15:31
0 0 Atbildēt

taisniiba tam kas lielaaks :)))

79527. viesis 21.maijs 2003 15:44
0 0 Atbildēt

subaru: tad redz, kápéc ir parādījies HUMMER ar dāmu pie stūres...

79528. viesis 21.maijs 2003 16:20
0 0 Atbildēt

Iesaku nopirkt UAZ, piemetinaat sliedi (bampera vietaa) un brauc, vai vienkaarshi nopeerc jaudiigaaku autinju, piem: RS2 - normaals gjimenes autinjsh

79530. viesis 21.maijs 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Tā jau būtu atsevišķa tēma: kas ir normāla ģimene un kas ir normāls ģimenes autiņš.

79531. viesis 21.maijs 2003 16:36
0 0 Atbildēt

TO: user

aciimredzot neesi nokjerts.

Godiigi sakot es labpraat kaadam velosuudbambulim vinja hlamu paarbrauktu (4 reizes), a to ZB tas kretiinisms, kas notiek centra ielaas. OK brauc kaa tu gribi, bet mazliet jau sapraatam ir jaabuut un jaapzinaas ko un kur tu dari. Tas ritenjbrauceeju "man pofig" braukshanas stils ir tikai laika jautaajums, kad kaadam nebuus pietiekami aatra labaa kaaja, lai vareetu nobremzeet. Nez vai tad buus pofig.

Veiksmiigu dienu

79533. viesis 21.maijs 2003 16:42
0 0 Atbildēt

normaala gjimene - Viirs, sieva, beerni (saveejie), miiljaakaa (sieva to nezin, jo taa ir vinjas nepreceetaa draudzene).

normaals autinjsh - gaumes lieta (man jau shkjiet S2 vai S4 ir ok)

Tie kam viedoklji ir citaadaaki neuztveriet personiigi.

79535. viesis 21.maijs 2003 16:45
0 0 Atbildēt

2 LARRY: neuztraucies, pāris dienu atpkalj vienu šitādu dullo pie bijušās Lauksaimniecības mašīnu rūpnīcas (Pārdaugavā) pieķēra. Džeks uz sarkano rāva pāri ielai (tur, kur riteņgrauzēju celinjsh), tikai īsti neparēķināja, cik ātri nāk mikroautobuss... aizķēra pakaļējo ratu, pats gar zemi, mikrs pār pakaļējo ratu, no otras puses cits pār priekšējo... Džeks devās tālāk ar lūzni uz pleca.

79536. viesis 21.maijs 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Hi, vīrs, sieva, mīļākā (draudzene) - tas jau ir trīs vietas. Bērni (savējie) cik?

79537. viesis 21.maijs 2003 16:52
0 0 Atbildēt

Iesākumā gribētu apsveikt Tengizu ar atkalparādīšanos, ceru, ka viņš mūs apmeklēs biežāk. Par paroli labāk painteresējies pie Redaktora.

Marcopolo, es svārstos starp pirmo un otro. Parasti, ja labā josla nav aizņemta vai bedraina, ātrākos satiksmes dalībniekus, tai skaitā motociklus, palaižu. Gadās arī, ka mūsu ātrumu starpība ir tik liela, ka nepamanu, kā viņš man tuvojas, tad sanāk otrais punkts.

Pretēji ir ar velosipēdistiem/skūteristiem. Apdzinuši mani viņi nav :-), bet nervus gan pačakarējuši. Tāpēc, nogriečoties pa labi, protams, viņus palaižu, bat, lai nerastos šāda situācija, stāvot korķī, piespiežos pie apmales. Tad velosipēdisti ir spiesti nepārkāpt noteikumus, apbraucot mani pa labo pusi.

Gājēju kustības sakārtošanai piebraucu tuvu priekšāstāvētājam, lai arī K2 būtu spiesti ievērot noteikumus un šķērsot ceļu tam atļautajās vietās.

Tikai ne vieni ne otri no augstākminētajiem manas rūpes par viņiem nenovērtē :-)

79538. viesis 21.maijs 2003 16:54
0 0 Atbildēt

nu ok ok

paliek vieta tikai 2 siikajiem

veel jau labi buutu, ja miiljaakaa njemtu liidzi savu biseksuaalo draudzeni, bet tad gan buus pashauri

79539. viesis 21.maijs 2003 16:55
0 0 Atbildēt

Nu, nu Cartman! Va ta korķī stāvot arī neviens vellapēdists/skūterists nav ticis garām??

79540. viesis 21.maijs 2003 16:59
0 0 Atbildēt

Ja nu tikai manas neuzmanības dēļ :-)

Un to es uzskatu par apbraukšanu.

79541. viesis 21.maijs 2003 17:03
0 0 Atbildēt

2 LARRY: 2 sīkajiem, bet līdz kādam vecumam? Ar mūsdienu akcelerāciju...

79542. viesis 21.maijs 2003 17:05
0 0 Atbildēt

To Larry:

es nebraucu pofigā, ja braucu ar velli es dirshos tikai tad, ja automashiinas soferis ir idiots un uzskata ka ir kings...tb nelaiz tur kur vinajma tas ir jaadara, speciaali neko nedaru, bet ja izbesii toch esmu ar akmeni maucis... a nokert ta nav reaali !!! :)

gan aatri skireinu gan aatri braucu ar velli... a ja pats braucu ar mashiinu tad velosipeedistus palaizu kur jaalaiz, bet arii besii aaraa tie kuriem viss pofig..

79543. viesis 21.maijs 2003 17:08
0 0 Atbildēt

Ja bēdz, tad jau saproti, ka neesi rīkojies pareizi.

Bet padomā, kas notiktu, ja Tevi noķertu :-)

79546. viesis 21.maijs 2003 17:15
0 0 Atbildēt

Cartman - parādi, kur ir tāds noteikums, ka velosipēdists nedrīkst tevi apsteigt pa labo pusi. Bet vispār tu esi jautrītis - piebrauc tuvāk priekšējam. :) A gājēji ta iet tev gar aizmuguri.

79547. viesis 21.maijs 2003 17:18
0 0 Atbildēt

Jaa ir lieta saapiiga, es pac reiz shitaa savu Opeli dabuuju dziit uz 140 ka viens idioc ar Latviju negribeeja palaist, labi jau ka pretii braucoshajaa Chaikaa neieskreeju. izklausaas smiekliigi, taa tas tieshaam notika uz pleskavas shosejas.

79548. viesis 21.maijs 2003 17:20
0 0 Atbildēt

Neviens nedrīkst apsteigt mani pa labo pusi. Vai Tevi. CSN tā ir rakstīts un jaunajā likumā paredzēts arī ir sods par šādu pārkāpumu.

Neesmu jau viens savā krusta gājienā. Uz Brīvības ielas kad es tā piespiedos, autobuss piebrauca man aizmugurē, un tantuks dabūja brist riņķī lielajam dzeltenajam. Galvenais, ka krustojums bija 20 metru attālumā!

79549. viesis 21.maijs 2003 17:29
0 0 Atbildēt

Cartman, runājot par velosipēdistiem

1) Parādi man CSN punktu, kurā teikts, ka tevi nedrīkst apsteigt pa labo pusi apdzīvotā vietā. Es atradu tikai punktu, kas attiecas uz apsteigšanu pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām. Ja pareizi saprotu, mēs šeit runājam par sastrēgumiem apdzīvotās vietās?

2) Nu pasaki godīgi - vai tu piespiedies pie malas un nelaid garām velosipēdistu tādēļ, ka a) gribi, lai šis ievēro tavus izdomātos noteikumus; b) tev vienkārši žēl, ka velosipēdists krustojumā aizbrauc tev garām. Es sliecos domāt, ka pareizā atbilde ir b.

79560. viesis 21.maijs 2003 17:58
0 0 Atbildēt

Qued, mea culpa, Tev taisnība par apdzīvotajām vietām.

Es nelaižu garām, jo:

1. Man ir tādas tiesības.

2. Uzskatu, ka velosipēdistiem nav vietas intensīvā satiksmē, jo viņiem ir atļauts pārvietoties pa trotuāriem.

3. Skaust gan neskauž. Motociklus taču es nečakarēju.

79566. viesis 21.maijs 2003 18:12
0 0 Atbildēt

da *******i tie velpeedisti. ar saviem ritenjiem *******s tikai satiksmi drazh. vot baikeri cita lieta. tev shi ir te vairs naf. vopshem respect!

79576. viesis 21.maijs 2003 18:36
0 0 Atbildēt

Cartman, tomēr - ja tu būtu velosipēdists, tu saprastu, ka pa ielu starp mašīnām var pārvietoties daudz ātrāk nekā pa ietvi, kur staigā gājēji. Iela ir gludāka un to nešķērso visādas #$%# apmales. Velosipēdistam nav aizliegts braukt (pie atbilstoša vecuma, protams) ne pa ietvi, ne pa brauktuvi, pastāv tikai zināmi ierobežojumi - pa ietvi nedrīkst pārvietoties, ja tas traucē gājējiem, bet pa brauktuvi drīkst braukt pa tās malu. Ja velosipēdists brauc pa brauktuves malu, viņš netraucē nevienam, izņemot, protams, tos, kas grib nogriezties pa labi. Par joņotājiem, kas spraucas starp mašīnām, ir cits stāsts - viņus tiešām ir grūti paturēt acīs.

Es neatbalstu velosipēdistus, kas šķērso krustojumus pie sarkanās gaismas un veic negaidītus pagriezienus kur vien iedomājas. Bet esmu par velosipēdiem kā pārvietošanās līdzekļiem pilsētā. Pat tad, ja tavs "kreisera ātrums" ir 30 km/h, vidēji intensīvā satiksmē pilsētā tu ar velosipēdu galapunktā nonāksi ātrāk, turklāt tu nepiesmirdini gaisu ar izplūdes gāzēm un aizņem maz vietas uz brauktuves.

79584. viesis 21.maijs 2003 20:19
0 0 Atbildēt

Bieži vien pietiekmi daudz aizņem. Teiksim, vietās, kā Čaka, Valdemāra vai Brīvības iela, kur ir vieta blakus divām mašīnām un tikai.

79591. viesis 21.maijs 2003 22:41
0 0 Atbildēt

Marcopolo, es personiigi vieniigo reizi kad baix mani ir uz shosenes apdzinis(tas gadiijums virs 200km/h) nemainiiju joslu un vish mani apdzina pa labo pusi. I pareizi dariija, jo tai vietaa bij liikums un man ar savu goveni i daudz gruutaak normaali paarkaartoties pie aatruma ~200km/h nekaa Tev ar baiku, taa luuk. Ja aatrums buutu ap 150 ta gan palaistu. :)

79595. viesis 22.maijs 2003 0:01
0 0 Atbildēt

Neesi paarliecinaats ......... NEAPDZEN!!!!!!!!!!!!!!

79599. viesis 22.maijs 2003 0:16
0 0 Atbildēt

izlasīju ... un man pilnīgi šķiet, ka es to esmu rakstījusi. Nu tieši tā. Precīzi!!! Un dažbrīd pat esmu pārliecinātā, ka tie bremzes tieši tāpēc sāk braukt ašāk, ka nespēj pieņemt to, ka viņus var apdzīt sieviete...

79604. viesis 22.maijs 2003 7:58
0 0 Atbildēt

Vo, vo! Jo sevišķi, ja vecim ir kāds biezāks auto, a tev necilāks...

79824. viesis 22.maijs 2003 23:10
0 0 Atbildēt

Tieši tā - man ir Escortiņš (apaļīgi smukiņš gan), bet dīzelītis... un apdzīšana naf viņa stiprā puse....

Bet tie bremzes tā kaitina...kā ierauga, ka blakus braucošajā mašīnā pie stūres sieviete...

80279. viesis 26.maijs 2003 18:43
0 0 Atbildēt

...izlasiju tikai pirmo lapu commentos...

IMHO, ja autiņš labs, apdzīšana neprasa vairāk par 3-4 sekunēm, un tajā laikā neviens losis nevar savu bubināmo pietiekami paātrināt...

Vispār jau kad kādreiz braucu ar Golfiņu, dažs labs mēģināja cūkoties, bet tad tā arī darīju - spiedu malā... ...a tagad vairs neuzdrošinās...

80373. viesis 27.maijs 2003 17:49
0 0 Atbildēt

Murgs ar tiem ljisapeedistiem. Var vinjus droshi krustojumos braukt nost, jo noteikumos ir, ka velosipeedistam BRAUKTUVE JAASHKJEERSO STUMJOT VELOSIPEEDU pie rokas. Gribu redzeet, kursh to ieveero...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 3

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 10

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 3

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti