IVECO Stralis: Active Space, Active Time, Active Day 17

 
19.jūnijs 2003 22:01

IVECO Stralis ir ieguvis starptautisko balvu - "Truck of the year 2003". Ik gadu šajā konkursā piedalās kravas automobiļi, kas prezentēti pēdējo 12 mēnešu laikā. Balva tiek piešķirta kravas automobilim, kurā ir veikti lielākie ieguldījumi, lai paaugstinātu pārvadājumu efektivitāti.

Žūrija sastāv no 19 Eiropas valstu žurnālistiem, kuri specializējušies kravas automobiļu jomā. Viņu slēdziens pamatojas uz testiem, kas veikti ierastajos pārvadājumu apstākļos.

iveco_bikernieki 004.jpg

Jaunais IVECO Stralis pārsteidz ar novatoriskiem kabīnes dizaina risinājumiem, kuru primārais mērķis ir iespējami ērtu apstākļu nodrošināšana autovadītājam. Tas sasniegts pateicoties jaunam iekšējā plānojuma moduļu principam, kas dod iespēju palielināt kabīnes iekšējo platību. Tāpat uzlabojumi veikti arī aparātu paneļa displejā, izveidota viena līmeņa grīda, augstais jumts un vadītāju atpūtas zona pielāgota, lai tā būtu vēl ērtāka.

iveco_bikernieki 007.jpg

2003. gada 12. jūnijā Rīgā, Biķernieku trasē jaunā oficiālā IVECO pārstāvniecība Latvijā SIA „IVE MOTORS”, jau pirms savas oficiālās atklāšanas 2003. gada 20. junijā, sadarbībā ar IVECO rūpnīcas pārstāvjiem rīkoja jauno IVECO Stralis un Eurocargo modeļu prezentāciju, lai Latvijas komerctransporta lietotājus un potenciālos jauno modeļu pircējus, kā arī visus citus interesentus iepazīstinātu ar IVECO koncerna jaunumiem šajā tirgus segmentā.

iveco_bikernieki 005.jpg

Neoficiālajā gaisotnē tika piedāvāti testa braucieni ar jaunajiem IVECO Stralis, Eurocargo, kā arī jau labi pazīstamajiem IVECO Daily. Arī iAuto pārstāvji izmēģināja visus piedāvātos jaunos modeļus. Nācās atzīt, ka ražotāji ir stipri padomājuši par vadītāja komfortu, par auto aprīkojumu - braukšana ar lielo kravnieku STRALI ne ar ko daudz neatšķiras no vieglās automašīnas vadīšanas.

iAuto // IVECO

 
Visi komentāri
 
84026. viesis 19.jūnijs 2003 22:55
0 0 Atbildēt

vispatr jasaka ka jaunais stralis ir liels solis uz prieksu ari krievi ieks ZR rakstiija samera pozitiivas atsauksmes, lai gan nav zinams ka vinjs darbojas iekdienas dzive, kad odomters jau vairakas reizes apgriezies ap savu asi.

Man jau tas autins ieks izstades Riga loti patika, lai gan diemzel nesanaca izmegjinat darbiba. Salons ir samera erts, lai gan izkstas letaks neka volvo un skanijam, tomer taja var justies labi un patikami. Panelis ir loti parsatinats ar dazadam krasainam lampinjam un podzinjam. Visapr jau forsi. Labraat maniitu savu mersi pret sitaadu.

84068. viesis 20.jūnijs 2003 10:02
0 0 Atbildēt

VOLVO arī āfrikā ir VOLVO,nekā labāka pa volviķi tapat nav.

84199. viesis 21.jūnijs 2003 4:15
0 0 Atbildēt

Fh1 tur tev taisniiba, tacu sitas ir liels solis uz augsu.

84203. viesis 21.jūnijs 2003 11:10
0 0 Atbildēt

Es tikai nesaprotu,kā žurnālisti par ko tādu var spriest.Šaubos vai viņi vairāk pa kilometriem 100 ir braukuši ar smagajim un arī ar pliku vilcēju bez kravas.Lai ar katru piedāvāto modeli nogāž kādus 10 000 km ar kravu un tad raksta atsauksmes.

84212. viesis 21.jūnijs 2003 14:55
0 0 Atbildēt

A šitais Iveco ir smukāx par Volvo, lai gan tas jau nav svarīgākais, bet tomēr... :)

84213. viesis 21.jūnijs 2003 15:14
0 0 Atbildēt

FH1 a tu pac ar strali esi nolaidis tos 10 000?

Nu vismaz tas jaunais eurokargo man krietni labaak patik ka mans 508, kaut gan vagjis jau ir arvien samera labs. nezinu kads vinjs ir darbiba un cik vinjs uzticams, jo komercautoi tas ir pats galvenais, lai kautkur celja vidu nebuut jalien zem masinas. Nu man s508 pagaidam saja punkta ir liideris un neerts vinjs ari nemaz nav. Fh1 tu nezini kur pa leto soljki var dabuut? sandis_L@e-apollo.lv

84228. viesis 22.jūnijs 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Nu soļķi pats personīgi nepārdodu,jo mēs ar pārinieku paši barojam savus vieglos.Varētu pajautāt citiem kociniekiem,vislabāk kad ostās stāv rindā.Gan jau kādu atradīsi es zinu ,ka daudzi pārdod.

Smagos es vismaz īpaši nevērtēju pēc ārējā izskata.Galvenais lai kabīnē būtu ērti.Kā nekā smagajos jau,īpaši uz fūrēm,ir jādzīvo.Kabinetam ir jābūt tādam,lai būtu ērti dzīvot kādas nedēļas2,un no kabīne nevajadzētu kāpt ārā saburzītam,kā no veļasmašinas.Protams arī pats braukšanas un vadīšanas process no tā nedrīkst ciest.Svarīgi protams arī ir skaņas izolācija un vibrāciju izolēšna.Arī visādu plastmasu grabēšana un klabēšana,krīt uz nerviem ilgstoši braucot.

Uzticamības ziņā jau visi smagie ir diezgan vienādi.Vienīgi resursi ir dažādi.

Par tiem žurnālistiem runājot.Man ir tāda aizdoma,ka vērtē viņi pamatā pēc izskata un tiem tehniskajiem datiem,kas tiek viņiem pasniegti uz papīra.Šaubos vai kāds no viņiem ir strādājis ikdienā par tālbraucēju,lai varētu spriest objektīvi.Nobraucot pa biķerniekiem pāris apļu ar pliku vilcēju,neko objektīvu jau pateikt nevar.Vajag jau vēl padzīvot tajā autiņā kādu nedēļu neizkāpjot ārā no mašīnas.Kā nekā tā ir tālbraucēju ikdiena.Un visi smagie ir bijuši par gada auto.Kurā gadā kāds ražotājs izlaiž jaunu modeli,tad tas arī ir gada auto.Viss iet pa apli.Teiksim 2 gadus pēc kārtas neviens smagais vēl nav bijis gada auto.

84229. viesis 22.jūnijs 2003 14:36
0 0 Atbildēt

FH1 pilnigi piekriitu tev par tiem zurnalistiem, un vispar lai kadu masinu novertetu objektiivi ir vismaz ar to janobrauc kads tukstotis kilometru. Furem protams ir ari svariig tas lai tur varetu erti dzivot ilgaaku laiku. Es pats stradaju uz 508 mersa un man svariigi lai es masina justos erti un pec kadiem 400 nobrauktiem kilometriem pakalja nebutu nosedeta stiiva.

FH1? tu pa Latviju brauka jeb ari pa arzemem un ko tu vada?

84230. viesis 22.jūnijs 2003 15:02
0 0 Atbildēt

Tagad braukāju pa teritoriju ar FH-16,kokvedēju.Pirms tam 3 gadus braukāju uz autovedēja,vilku šrotus no eiropas uz latvju zemi.Vēlpirmstam atkal uz kokvedēja tikai ar tatāru 53212.A ko tu pārvadā?

84231. viesis 22.jūnijs 2003 15:03
0 0 Atbildēt

******* tas iepriekšējais biju es.

fh-1.

84236. viesis 22.jūnijs 2003 20:57
0 0 Atbildēt

es ar savu businju visko. Parsvara no dazadam muuitas noliktavam uz kaadam firmam un no firmam uz adreses. konkretu precu veids nav. Kas gadas to vedu. ka tev patika kamazinjs? kamaz jau prieks kokiem ir biskinj par svaku ne?

a tu nevari paintereseties kura vieta varetu dabut solkji pa djosaku?

84238. viesis 22.jūnijs 2003 21:36
0 0 Atbildēt

Tātārs,man bija 10 gadus vecs,vecākais MRSā.Trīs gadus vēl paspēju ar šo pagāzēt,pēctam viņš man braucot aizdegās un nosvila.Tajā laikā Volviķi,Skāņi vispār nebija vēl Latvijā.Tā kā skaitījās diezgan kruta mašina.Nu jauda jau viņam trūka katastrofāli,riepas vasarā sprāga uz nebēdu.Ja nedēļu varēja nobraukt bez remonta,tad tas jau bija brīnums.Vispār bija jautri.Nu tagadējam rulzam man ir 520zs.,tos pakalnus kur tatārs mira nost tagad ņemu vienkārši ar inerci,nepiepūloties.

Par to soļķi precīzi jau vietu pateikt nevaru,ej klāt kur kāds smagais stāv un bīdi tekstus,gan jau atradīsi kādu kurš andelē.Fūres kas nāk no Krievijas arī andelē.Tie kas iet uz Eiropu,gan tā īpaši te ar to nenodarbojas,jo izdevīgāk ir to pārdot Eiropā,vairāk latu sanāk pa litru.Būtu tev rācija,būtu vieglāk.Vajadzētu tik pajautāt kurš pārdod ''malku vai drova''.

84240. viesis 22.jūnijs 2003 22:37
0 0 Atbildēt

Manam 508 D nu nav nekadas racijas diemzel. tras jau tads mazinjs vel 5 tonnas. gribetos kadreiz pamegjinat ar kadu fuuri kadu likuminju izlaist, lai gan uz lielo C vai E man vel 2 gadi jagaida. pats ar ko esmu braucis lielakais ir 814 mersis. Net vispar gribas izlaist ar kadu isto Sakni vai ari kamazu un gazu ar tiem briinumiem ari nesmu braucis.

Man ir 91 mersitis, vispar samera labs,nau jau nekas iopashs, bet man patiik.Loti poziytivi ir tas ka ar vinju loti viegli manevret. slikti tas ka karbai ka visiem mersiem otrajam gangjim sinhronizatori pasvaki un mazliet gaze raustas, ja pa strauju uzspiez. Kabine nav nekas ipasa, spalnjika un haladjilnika man nav, bet vispar erti, vienigais ka benkjim durvju puse ir izberzts caurums un tas ir pats parastakais mersxzu benkjis. Vispar vinjs tad plikais variants - dzeltenais vaciesu pasta vagjis., bet vismaz krietni labaak man vinjs patik ka kads lidziga gada iveco.

84241. viesis 22.jūnijs 2003 22:56
0 0 Atbildēt

FH! ka tiem kamaziem pec ta koda nolasa jaudu un pilno masu un tapat volvikjiem?

84246. viesis 22.jūnijs 2003 23:42
0 0 Atbildēt

Tatāriem jau nav nekādu jaudu ka lasīt,motori jau tiem vinādi.Tos kodus īsti nezinu.Zinu ka 53212 bija-garais rāmis un 12t.Un tatārs jau nav tā mašīna ar ko būtu baigi viegli braukt.Lēkā kā zirga mugurā un jāķer nemitīgi ceļš.

84247. viesis 22.jūnijs 2003 23:47
0 0 Atbildēt

Ar Eiropas autiņiem braukt(vismaz ar FH),ir tāpat kā ar vieglo.Tikai gabarīti lielāki.Pa šoseju pat vieglāk noturēt uz ceļa, kā vieglo,neiespaido tik traki ''špūres''un peļķes.

84260. viesis 24.jūnijs 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Man ar smago toch patiik labak braukt ka ar vieglo, ja nav nekur ipasi jaskrien un jasteidzas. patik tas feelings kad brauc ar smago un forsi ir sajust tos zirdzinjus sev apaksa, klausities ka kajkjiitis pa soseju smuki murra. Vieglajiem nav ta smuka skanja ja nu vieniig sportiniekiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 3

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti