Lasītāja pārdomas: melns BMW 152

 
11.jūlijs 2003 0:00

Stāsts no personīgās pieredzes. Esmu braucējs, kam ļoti nepatīk gājēji, kas iet pie sarkanās un braucēji, kas nebrauc pēc noteikumiem. Tāds arī biju, kad vēl braukāju ar golfu. Pie lietas - braucu vienu vakaru ap 19:00 pa Krasta ielu (tā laikam ir krasta iela) virzienā uz Vanšu tiltu, gaidu savu rindu, lai pagrieztos pa kreisi un tālāk tiktu uz tilta.

Man priekšā brauc vecs žigulītis. Kad žigulītis jau sāk griezties, lielā ātrumā pa labo pusi visiem iet garām melns M3 (E46). Gribēja ielīst priekšā žigulītim, bet nepaspēja, piebremzējās un, neskatoties, līda man priekšā. Es uzspēju piebremzēties un aptuveni 3 sekundes vinju notaurēju. Viņš ar sabremzējās un izbāza savu galvu pa logu paskatīties, kurš ta uzdrošinājās vinju tā "apvainot", izskatījās, ka nu tūlīt dos vaļā visu savu vārdu krājumu. Ieraudzījis mani, tikpat ātri ielīda atpakaļ un lēnītēm aizbrauca tālāk, pat nepasakot nevienu rupju vārdu un neparādot nevienu žestu. Es nedaudz apstulbu, jo biju daudzkārt redzējis gadījumus, kā "tādi" nolamā citus nabaga nevainīgos šoferīšus, kuri, piemēram, neesot pamanījuši ka "viņš" brauc uz 120 pa pretējo joslu un nu grib kautkur ielīst iekšā. Aizmirsu pateikt, ka es biju ar melnu E34. bmw530, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
86980. viesis 11.jūlijs 2003 0:12
0 0 Atbildēt

Savejos, t.i."bembistus" neaiztiek! :)

Ar sito rakstu atkal gribat 500 komentus savakt? Stulbums!

P.S. Nu bet ta emka gan ir cista, ja nemaldos, tad bmwpower lietotaj, ka jau visi atsaleni, es tai skaita :D

86981. viesis 11.jūlijs 2003 0:16
0 0 Atbildēt

Ta ari nesapratu- raxta autora sashutums,stulbums vai ari tuksha lieliba...

86984. viesis 11.jūlijs 2003 1:43
0 0 Atbildēt

shaadu gadijumu tak ir ljoti daudz, vai ta shis bija taadas speciaalas piemineeshanas veerts?

bet nu lab, ta es sho to par teemu piemetiis. pirms laicinja sanaaca kjiiveeshanaas uz aspazijas bulvara ar vienu BMW, kursh griezaas, absoluuti neieverojot noteikumus. es sho nemaz nemaniju, pamaniju tik pedejaa briidii kad grieza man celju nost. nu neko, uztaureeju. atveeraas logs un stulba seja mani saaka nekjiitri lamaat. tas bija kaukaa par daudz... kaapu aaraa un gaaju pavicinaat rokjeles :)))

kapec sho visu staastu? tapec ka taa ir vieniigaa reize, kad uz ielas esmu kaavies ar citu autovaditaju... bet nu lab, visticamaak ar BMW tam nekaada sakara. ak jaa - es tajaa briidii biju ar MB 500. laikam cuukas bemberisti neciesh mershus :)))

86985. viesis 11.jūlijs 2003 2:03
0 0 Atbildēt

Milie virieshi,nu neklustiet smiekligi...

86986. viesis 11.jūlijs 2003 2:03
0 0 Atbildēt

Milie virieshi,nu neklustiet smiekligi...

86987. viesis 11.jūlijs 2003 6:54
0 0 Atbildēt

Shitajos gadiijumos elementaari - dod iekshaa sanos. Bet piebrauc taa, lai nesaskjaida Tev bamperi, bet vinjam noskrape visu saanu. Vinjam- mashiinas parkrasoshana, bet Tev buus naudinja no apdroshinatajiem par bamperi, jo tam droshi vien buus nedaudz krasas paliekas no vinja un nedaudz noskraapeta krasa.

Uz tadiem atsaldeetajiem var reaalu naudu ievariit.

P.S.

parasti veel tie baidaas no CP un meegina norekinaties uz vietas, taa kaa 70 Ls garanteeti ienakumi taja reize.

86988. viesis 11.jūlijs 2003 6:55
0 0 Atbildēt

Zeel, ka taisaas aizliegt kjengursitamo raami mashinas prieksha. Un piekombineet ar nevar, jo taa ir mashinas paarbuuve, ko nelaiz cauri CSDD.

86989. viesis 11.jūlijs 2003 7:29
0 0 Atbildēt

atsaldeetie BMW.auto labs tik draiveri apsoluuti...nu teiksim daunji-nekaa personiiga,bet nekad nebuus bemberis..ja nu mersis vai saab

86990. viesis 11.jūlijs 2003 7:57
0 0 Atbildēt

Jā atsaldēti, man ar nekad nebūs BMW:)

86991. viesis 11.jūlijs 2003 8:10
0 0 Atbildēt

Baigi lielīks

86992. viesis 11.jūlijs 2003 8:17
0 0 Atbildēt

varbūt vienkārši šaurās pieres jūtas tādās mašīnās ērti?

bez tam jaudīgs dzinējs...

un atkal bmw vārds cieš no (bieži) pārāk stulbo to vadītāju gājieniem...:)

86993. viesis 11.jūlijs 2003 8:21
0 0 Atbildēt

a man džips un pat bembji nelien priekšā un pašam viegli ielīst kur gribās (izņemot stāvietās jo tur neviens maita neparūmējās), a ja kas pārbrrrrraukšu pāri. :)

86995. viesis 11.jūlijs 2003 8:42
0 0 Atbildēt

vo vo Bosnija ar BMW tikai pilniigi atsaldeeti tipi braukaa. Neviens praatiigs cilveeks tachu nepirks taadu mashiinu lai neliidzinaatos tiem atsaldeetajiem. Iedomaajies - iepaziisties ar meiteni, gribi vinju izvizinaat, a shii kaa ierauga BMW - nee Juus esat atsaldeets es ar jums nebraukshu. un taa piemeeru bez sava gala. Ja gribi normaalu dziivi nekaadaa gadiijumaa nepeerc BMW.

86999. viesis 11.jūlijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Satiksme butu garlaiciga - je nebutu lideji.. Man pat patiik padarboties ar shiem, liidejus nelaist, kas paluudz tos ielaist. Smiekligakais bijis - ka lideejs izlidoja uz ietves, jo nelaidu aarpus rindas shim nogriezties.

~Prelude~

87000. viesis 11.jūlijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Reāli saldējumi..... :D:D:D

87002. viesis 11.jūlijs 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Neviens priekšā neielīdīs, ja jūs viņu nelaidīsiet. Gribi audzināt - esi modrs :) Tikai jāņem vērā, ka citi ir pielaidīgāki un bieži vien tas aiz tevis to bembi ielaidīs rindā.

markelis - ko tu teiksi par apgalvojumu, ka bmw tomēr maina autovadītāja braukšanas stilu?

87003. viesis 11.jūlijs 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Un kāda ir dziļā doma rakstā?

87004. viesis 11.jūlijs 2003 9:04
0 0 Atbildēt

Tas ka visi ir saldējumi..... ar sejām stipri zem -30

87005. viesis 11.jūlijs 2003 9:04
0 0 Atbildēt

Gggg... ;) Eu, nu cikvar!?! Ne jau mashiina vainiiga... :/ Nu a ja par draiversiem un vinju kaariem, tad... treshdien vakaraa uz Jelgavas shos. par vienu zakji ar zalju E36 megadiizeli paarsmeejaamies - brauca mieriigi sev uz 111kmh un spoguljos neskatiijaas. Vienubriid veicot superiigu "apdziishanas" manevru gandriiz saskreejaas ar pretiimbraucosho mashiinu. "Gandriiz" taapeec, ka 2staaviigais autobuss sameta pa torkjiem un gandriiz graavii iemauca, lai taa gudriniece dziiva liidz maajaam tiktu...

Shoriit... Jelgavene, apvadceljsh. Kjirshainz E36.... Vinjam propertijos laikam spogulji un pagriezienraadiiklji bija nodizableeti, bet gaazes pedaalim kaukaadas defaultaas veertiibas uz 99kmh uzliktas...

taa vareetu turpinaat arii par citaam auto markaam... ;DDD

MO

P.S. Visiem prieciigas briivdienas!:)

87006. viesis 11.jūlijs 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Qued - pilniibaa piekriitu uzreiz taads kaa atsalums glavaa iemetas.

bet ja nopietni - Riigas ielaas pietiek visaadu idiotu ar jebkuru marku mashiinaam, vieniigi par BMW vairaak raksta. nu kursh rakstiis - shoriit viens atsaldeetais ar otro golfu vai pasaatu vai mazdu man nagla pieliida priekshaa. nu par taada raksta autoru visi panjirgs - pac lohs. a ka uzraksta BMW ta visi aiz liidzjuutibas gatavi atsuukaat un arii tos atsaldenjus nolamaat.

87007. viesis 11.jūlijs 2003 9:09
0 0 Atbildēt

Good morning !

Ladys and gentlemens!

We are the kings of roads! We are the best!

"BMW"

87008. viesis 11.jūlijs 2003 9:10
0 0 Atbildēt

kaada jeega no shii raxta? ja ir veeleeshanaas uzraxtiit kaartiigu raxtu, apkopo statstiku ilgaakaa laika periodaa un tad arii uzraxti kaut ko kaut cik sakariigu - citaadaak panjemt kaut kaadu vienu gadiijumu fleima izraisiishanai ir vienkaarshi smiekliigi - maigi izsakoties

87009. viesis 11.jūlijs 2003 9:12
0 0 Atbildēt

kas par murgu

87010. viesis 11.jūlijs 2003 9:12
0 0 Atbildēt

kaada jeega raxtam? sviesc...

87011. viesis 11.jūlijs 2003 9:16
0 0 Atbildēt

Vispaar jeega tam rakstam ir - kaa izraadaas atsaldeeto bembistu rindaas tomeer arii visaadi juudas atrodas kas kaut ko taadu uzraksta. Droshi vien autors tik paarpratuma peec pie BMW ticis, bet pac klusiibaa sapnjo par diizeljgofu vai 1.1 fiestu vai tml aparaatu ((((:

87012. viesis 11.jūlijs 2003 9:16
0 0 Atbildēt

vai arii nav veel paspeejis atsaldeeties (((:

87014. viesis 11.jūlijs 2003 9:23
0 0 Atbildēt

a kas ir *E34* un *E46* ???

Aizmirsu piebilst man ir K-19

87015. viesis 11.jūlijs 2003 9:27
0 0 Atbildēt

ko nozīmē līdējs? ja cilvēks pirmo reizi brauc pa attiecīgo ceļu un tam ir jānogriežas uz tilta, a viņš ir 2 joslā? RĪGĀ JAU NEVIENAS NORĀDES NAV!

pastāstišu 2 gadījumus salīdzināšanai - abi no mans pieredzes norvēģijā, tad arī lemiet kur bija līšana pēc rīgas standartiem - abas reizas pa attiecīgo ceļu braucu pirmo reizi

1) normāli braucu pa 2 joslu ceļu pirmajā joslā - otrajā joslā sākas stāvoši autiņi (zīmes par joslu virzieniem vēl nav), pabraucot pa 1 joslu kādus 2 kilometrus garām stāvošu mašīnu rindai, redzama zīme, kas liecina par to, ka ceļš dalīsies un 1 josla ved ne tuvu man vajadzīgajā virzienā, man jātiek pilnajā rindā. līdz vietai kur celi sadalījās bija vēl 2 km. izejas divas - braukt atpakaļ (vienvirziens) līdz rundas beigām vai censties ielīst. rezultātā es bakraucu vēk 2 km uz priekšu. rinda sāka lēni kustēties, bet mani neviens iekšā nelaida (latviešu mašīnu numuri ir līdzīgi norvēģiem, viņiem ir par 1 ciparu vairāk). ja nebūtu manas rīgas braukšanas pieredzes es tur stāvētu ne vienu stundu vien. ielīdu, noklausījies taurēšanu kādu minūti vismaz. visu laiku domāju ko darīt, rādīt migalkas, tjipa paldies vai ficuku pa logu. var jau saprast tos vadītajus, kas stāvēja 4km rindā ja visi mizo pa blakus rindu garām.

2) gadījums bija kādā oslo tunelī. visi min uz sotaka vismaz (tur vispār par tā saucamajiem apļiem (izņemot vietas kur ir autofoto) pilnīgi visi pārsniedz ātrumu un menti ar radariem piecīšus nelasa. skatos, ka esmu trāpījis nepareizā joslā (man vajag blakus pa kreisi, jo šitā josla griezīsies ārā no tuneļa) es ierubīju kreiso pavarotņiku un lūru spogulī pēc rīgas tradīcijām meklējot brīvus 2 metrus, kur iebāzt savu purnu :). a tur blakus joslā braucošais autiņš uzreiz pēc mana pavarōtņika ieraudzīšanas sabremzēja un atstāja man brīvus 20 m kur normāli iegriezties. toreiz es biju uz pakaļas, bet vēlāk pieradu un ja man tagad braucot pa norvēģiju vajag tikt blakus joslā, tad ieslēdzu pagriezienu, izskaitu līdz 10, palūru spogulī vai tur nebrauc kāds atmarozoks ar latvijas munuriem un mierīgi (nesamazinot ātrumu) braucu kur man vajag.

morāle - ne jau bēmēvē vainīgi. vienkārši mūsu braucēju kultūra konkrēti sako. dzīve piespiedusi mūsējos līst kur vien var, pie krustojumiem lēnām iečunčinamies a pie nākošā krusta jau uz 90 maucam un tad fiksi pa mēmajiem. manuprāt ja katrs otrais nebūtu tāds umņiks, kas mēģina iebāzt savu 5metrīgo tačku divu metru spraugā, bet sakarīgi stāvētu rindā, tad tie daži, kuri NEZINA CEĻU noteikti tiktu palaisti. vēl viena īpaša vieta ir raiņa bulvāris pie stacijas, tur pilsētas tēvi ir sakrāsojuši ceļa svītras pa jaunam un no 2 rindas mirstīgie (ne sabiedriskais) var braukt tikai pa kreisi, a zīmes ta nekādas, tikai svītras uz asfalata, tad nu visi lien pa labi.

gandrīz vai jāsametās pa latiņam lai uzdāvinātu tiem Rīgas satiksmes organizātoriem prātiņu :) gaismo(lukso,sveto)-forus stutē tur kur šie 100 gadus nevienam nav bijuši vajadzīgi (viena gaismogora uzstādīšana pāri par štuku rīgai izmaksā), bet norādošās zīmītes uzlikt nevar :)

87018. viesis 11.jūlijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Secinaajums iz vakardienas... Necenshos teikt,ka BMW kaa marka vai kvalitaate ir slikts,jo taa nav , vienkaarshi man personiigi nepatiik ne BMW, MB - pat nevaru pateikt kapeec, nepatiik un viss, vieniigais,kad patiik pabraukaat ar klasiku (aizmugures piedzinju) ir ziemaa pa kaadu ledus trasi.....

OK!... Vakar vajadzeeja paarvest ledusskapi un Impreezaa tas galiigi nelien ieksha, tapeec panjeemu no choma 5 bembi touringu un tajaa briidii sapratu,kapeec BMW iipashnieki ir tik niigri noskanjoti pret citiem - mani gandriiz nevienaa vietaa neielaida un tie skatieni,kas tika veltiiti man- PALDIES! vairaak negribu:). Jaapiebilst,ka braucu pa ierastu marshrutu,kur ikdienaa ar Subaaru mani palaiz vai ielaiz bez mazaakajiem iebildumiem...

Izdarot secinaajumus,saprotu,ka ( agraak jau mineets) BMW, kaa brendu ir izcuukojushi cilveecinji ar kompleksiem,kuri izdarot dazaadus paargalviigus manevrus izsauc uz sevi negaacijas un dusmas no citu autovadiitaaju puses. Liidzar to arii likumsakariigi ciesh pati mashiinas marka,jo neviens jau peectam nesaka: ai,kaa man viens puisis ar iisiem,skaisti sasukaatiem matiem, smukaa dzemperiitii nogrieza prieksha!!! Cik esmu dzirdeejis,tad ir : blj***, kaa man shodiem viens stulbs bembis nogrieza priekshaa .... ! ( minu BMW,jo teema ir par to,tikpat labi ielieciet sev tiikamu marku). Saak shkjist,ka tas,kapeec tieshi BMW ciesh tik daudz ne savas vainas pee buutu izpeetes cieniigs materiaals. Diemzeel shis stereotips veel ilgi buus uzseedies tieshi shaj markai,taapat,kaa 90o gadu saakumaa liidziigs stereotips bija paarnjeemis Mershus ...... taatad, kameer pashi BMW iipasnieki nemainiis atieksmi pret savu auto arii citiem taa nemainiisies,jo ja jau tas auto ir tik miilsh,tad, kapeec censhaas uz to izsaukt negaacijas. Piemeeram: Tu miili savu otru pusiiti, Tu ,tachu, centies vinju aizsargaat un izcelt pozitiivi,nevis izlikt publiskai izsmieshanai??!!

87022. viesis 11.jūlijs 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Pilniibaa piekriitu Markelis un Pirmais...

Raksts pilniibaa sekls... Ja nu tieshaam ir nepiecieshamiiba peekshnji mainiit joslas - tad Tu uzreiz esi ljaunais un par Tevi uzrakstiis taads, kursh pats nezina uz kaadas ielas atrodas, bet ir tik ljoti paargudrs savos izteicienos. A kur rakstiits, ka tas Mkas shoferis vispaar kaut ko gribeeja teikt??? Vinjsh vienkaarshi paskatiijaas, kursh idiots nevar vinju ielaist joslaa, lai vareetu nogriezties...

Laikam vieglaak tieshaam ir uzrakstiit rakstu par neko un veel nosuutiit publiceeshanai, nekaa 3 sekundes pastaaveet uz vietas un ljaut kaadam iebraukt joslaa...

87023. viesis 11.jūlijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Norvegija ir citas problemas. Ja pa liikumainu kalnu celju nepalaidisi garam vietejos "shuumaherus" kas to celju zin no galvas un velk uz 120, tad tuvakaja pramja piestatnee var dabut pa purnu. Es nesm dabujis, bet vaacu turisti kas ar platu kempingvagonu aptur visu kustibu - ir ari piekauti.

Lidejus var atpazit - kuri profesionali pielido, tos nelaizju, bet var atskirt tos kas manami apmaldijushies mirksinas, tos ielaizju.

~Prelude~

87024. viesis 11.jūlijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

varbuut vajadzeeja 10 sek taureet ? Moshka kautkas mainiitos vai labaak paliktu ... ?

to 3 sekundzhu vietaa labaak buutu stingraak pa bremzeem spiedis ! Par ko taa panikot ?

Ja pa priekshu brauc visaadas seenes un zhigulji,tad diemzheel nekas cits neatliek kaa buut " nekauniigam " tavaa izpratnee un liist priekshaa !

87025. viesis 11.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

viesis 11.07.2003 09:39

ja esi tur braucis, tad zini, ka vietējie kempingvagoni brauc gandrīz pavisam pa grāvi čunčina, laikam tikai konkrētie vācu desu rijēji brauca gar vidusstrīpu, tādiem bietē pēc noklusēšanas. esi ievērojis kā visi, aiz kuriem sastājas kāda paris desmit autiņu gara rinda, tuvākajā vietā, kur ir iespēja piebrauc maliņā un palaiž garām visus, kuri zina kur autofoto stāv :)

87026. viesis 11.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Laikam jāmaina modelis, 90 gados patika sirņiks, viens no maniem pirmajiem autiņiem, viss esu izlēmis.

Sirņiks rullllzzzzzz.rullllzzzzz,rulllzzzzz

Pirmais, kautko iekakāt vari, sakarā ar sirņikiem:)

87027. viesis 11.jūlijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

rakete - manas domas!!!

arii naacies izbraukt ar bmw un tiešām nepatīkams pārsteigums ir citu braucēju reakcija un tavu braucamo:(

87028. viesis 11.jūlijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

kursh var pastaastiit kaapeec BMW tendenciozi tiek piekarinaata 3M ziime? katram 3ajam shrotam ir piekarinaats. kaadreiz pa retam vareeja redzeet FORDiem chia ne pateemu, bet peedeejaa laikaa tikai 3M, tas nav tomeer kaut kaa ar pashapliecinaashanos saistaams...?

87029. viesis 11.jūlijs 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Atklāti sakot, mani maz uztrauc tas, ko domā teiksim Pirmais un pārējie BMW nīdēji, ja mani nelaiž es pasmaidu un gaidu, kad palaidīs kāds cits.

Nu citreiz parādu plandošos pirkstus, jo esu kruts džeks:)

87030. viesis 11.jūlijs 2003 9:57
0 0 Atbildēt

a tolks kaads sho raxtu ielikt?

87031. viesis 11.jūlijs 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Vilks, da poo , ka tur ir tas M3, vai tevi tas drausmīgi satrauc???tad jau kautkas nāv kārtībā

87032. viesis 11.jūlijs 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Bembistam bembists ir jaciena. Un braucot ar BMW labs pateicības žests ir pa logu izbāzts videjais pirksts:)))

87034. viesis 11.jūlijs 2003 10:00
0 0 Atbildēt

ko lai vel te iekakā!!!!!

www.golfpower.lv

87036. viesis 11.jūlijs 2003 10:03
0 0 Atbildēt

vilks: tu maldies, nevis katram 3. bet 2. ir M ziimiite

Bosni: vot vot man ar pirksti pa gaisu :D

87037. viesis 11.jūlijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

No savas pieredzes varu pateikt ka tadi BMW MB un tamlidzigas klases masinas braucosie vaditaji mani personigi ir palaidusi biezak neka tinji, mietpilsonji un pensionari. Nelaizu es josla ja cilveks apbrauc sastregumu pa uzbrauktuvem nobrauktuvem (drizak tie gan ir bremzesanas un atruma uznemsanas joslas). Ja cilveks lido un zin ka lido tad tas netrauce nevienu iznemot principa cilvekus kas pashi neko nespej un tikai prot daudz runat.

Lai Jums jauka diena! :)

87038. viesis 11.jūlijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Pirmais, kautko iekakāt vari, sakarā ar sirņikiem :)

ja sirņiks ir ford siera, tad BRĪVI

man ir bijuši 2 gabali, pirmais (tā saucamais pikaps vai bēmistiem tourings) vēl 80 gados, tas vecais ar parstām(ne dubult) lampām bedrēs ko laikam no 83 līdz 85 tasišiaj un otrais bija jau tā saucamais jaunais ko taisīja no kāda 87 līdz kādam 88 gadam (sedans)

autiņi tiem laikiem normāli, mīksti iet - rulzz kā te saka, kaur arī savas probziņas tām kastēm ir

personīgi man nepatīk pakaņas piedziņa (sorī bēmēvē) un lielais degvielas patēriņš (arī sorī vecie bēmēvē) - tas bija uzbrauciens:)

tam vecajam sirņikam problēma ir tāda, ka lukturi aizdi.r.šas visu laiku jātīra :)

jaunākajam sirņikam man bija 1.6 motors - manuprāt tas ir par mazu - ja tiešām sacerēsies uz to sirņiku (neticu, bet pieredzē padalīties varu), tad ņem 2,3 V motorīti, vai jauno sirņiku, kuram ir jau tas jaunais motors, ko vēlāk stutēja mondeo iekšā, katrā gadījumā motoram jāpievērš mazāka uzmanība kā tam lai nav bijusi sista priekša. ja tur kaut kas ir bijis nopietni sists (lanzeroni), tad tur neko nevar sataisīt (jāmetina dzelzceļa sliedes klāt lai neļurkātos), pikapam parasti pārlūzt virsbūve pakaļā pušu (viens stūris augšā, otrs apakša vairs neatceros kurš kurā pusē) vecajiem modeļiem saules ietekmē saplaisā priekšas panelis - jaunajiem šī problēma nav novērota., toties priekšējo lukturu optika karājas uz sakainām plastmasinām, kas saplaisā un kopā neturas - tā būs liela problēma, līdz nesameklēsi JAUNAS plastmasiņas. lukturis jaucās ārā viegli, gan jau samainīsi pats.

īsāk sakot patreizējos apstākļos tās dzelzis neierullē, bet PRIEKŠĀ TEVI PALAIDĪS KATRS BĒMĒVĒ

87039. viesis 11.jūlijs 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Bosnija 11.07.2003 09:57

Atklāti sakot, mani maz uztrauc tas, ko domā teiksim Pirmais un pārējie BMW nīdēji...

Oficiāls Labojums - es neesmu bēmēvē nīdējs - ja dieviņš man prātiņu neatņems, tad man vienkārši vairāk nebūs bēmēvē

87040. viesis 11.jūlijs 2003 10:07
0 0 Atbildēt

BMW ir labs, bet nav vienīgais. stipri svarīgāka ir bliive starp stūri un sēdekli. a šeit kas notiek - bmw saks!!! bmw rulz!!! interesanta lasāmviela, fak.

87041. viesis 11.jūlijs 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Pirmais , esu izlēmis, mainu BMW (kuru vel taisa) pret sirņiku:)

87042. viesis 11.jūlijs 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Bosnija 11.07.2003 10:08

žēl gan, ka man vairāk nav neviena sirņika, es par piemaksu no tavas puses būtu gatavs maiņit, pie nosacījuma, ka tavam bembin pilna bāka un vēl kanna līdzi :)

87043. viesis 11.jūlijs 2003 10:15
0 0 Atbildēt

pirmais - pie reizes tas arī atrisinātu bosnijas starp sūres un sēdekļa blīves problēmu:)

87044. viesis 11.jūlijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Bosnija

maini bēmēvē, pret 9 žiguli

vakar braucu uz mazu miestiņu (apgulde) un ceļā uz jelgavu izgraucot no rīgas, kur kādreiz gribēja būt robotrūpnīca man garām novilka policijas trafaretais žigulis ar 3 zilām lampām uz jumta (man autiņā uz kaut kāda čeka ir pierakstīts arī numurs) es iesēdos astē, tad zini līdz jelgavai šis brauca ar ātrumu, kas nebija mazāks par 115 (jaunjelgavā 90) bet dažos brīžos ātrums par 140 pārsniedza.

ja jau no tādas kastes var bez īpaša riska (policija takš neriskē) izspiest 140, tad ņem ladu, nahren sirņikus - tas 1.6 sirņiks arī tikai uz 140 gāja:)

87045. viesis 11.jūlijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Runajiet ko gribat , bet atcerieties:

We are the kings of roads!

"BMW"

87046. viesis 11.jūlijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

atkal tu..

87047. viesis 11.jūlijs 2003 10:21
0 0 Atbildēt

moš nomaini niku uz SuperGunāru un ta kāds gribēs ar tevi iečatot... bet laikam jau diez vai ... tik stulbus textus ... ātri vien atšifrēs...

87048. viesis 11.jūlijs 2003 10:23
0 0 Atbildēt

2 SuperEdims

Hallo!!! Tev veel neaiziet,ka deelj taadiem kaa Tu un Tev liidziigi runaajoshiem arii tiek aplikts BMW! Puiss, domaat vajag!!!

Tikai ar laba veeleejumiem, rakete:)

87049. viesis 11.jūlijs 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Reizēm tiešām smieklīgi ir tie komentāri par BMW ko raksta cilvēki kas neko daudz nejēdz par šo marku, bet izdarījuši secinājumus uz ielas paskatoties dažu braucēju izdarības. Kaut gan man pašam visvairāk kaitina jaunie tīņi un tikko no tīnju vecuma izaugušie šoferīši kuru ar apšaubāma tehniskā stāvokļa mašinām mēģina braukt agresīvi un vienalga kādas markas mašīna tā (parasti izlaiduma gads ir 1986 un vecāks).

87051. viesis 11.jūlijs 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Veeleetos teikt kaut ko shajaa sakaraa. Viens dzeks, kursh vienreiz taureeja priekshaa braucosham melnam BMW, dabuuja atrauties. Dzeki izleca no mashiinas un tam chomam vienkaarshi sadeva naturaali pa muti.

Secinaajums........

Ja veelies kaadam piipinaat, tad izveelies marku un noveertee pretinieku, nu piemeeram, OKA, Opel Kadett, ZAZ Turbo u.c. niknie braucamie!

87052. viesis 11.jūlijs 2003 10:29
0 0 Atbildēt

mjaaa, SuperEdmis... restepa... :D Liekas, Tev angļu valoda pieklibo, ta jau labāk būtu mātes valodā izteicies. ;)

87053. viesis 11.jūlijs 2003 10:31
0 0 Atbildēt

to viesis 11.07.2003 10:27

:D:D:D:D

Oka... Bimmera Okai es labpraat uzpīpinātu...

87055. viesis 11.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

to 232

Nenoveertee augstaak sevi par savu pretinieku....tas ir citu brauceeju! Jo nezini kas seez pie rulza ragiem. Ir redzeeti gadiijumi, kad citi naturaali dabuu pa seju!

87056. viesis 11.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Bosnija

kurš Tev bēmēvē?

ja jau tagat vēl taisa, tad tam jau valvetroniks ir, a to sāka likt kādus 10 gadus atpakaļ. tad jau tev salīdzinoši ir tīri jauna tačka, cerams, ka jau cinkotā kastē, labi lai iet bez piemaksas pret to sirņiku (likai bākai gan jābūt pilnai un ja tev ir 540 vai 750l, tikai tad kanna līdz)

87058. viesis 11.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

a maates valodu (matom) neraada. pizgjec bljad *******, es ticu kad dalju neraadiis iauto

87060. viesis 11.jūlijs 2003 10:47
0 0 Atbildēt

:-D

87067. viesis 11.jūlijs 2003 11:22
0 0 Atbildēt

k_cee

Tu savu niku vari nomainiit uz "kuce", bet diez vai ko tas tev liidzees.

87068. viesis 11.jūlijs 2003 11:28
0 0 Atbildēt

diezvai:)

87069. viesis 11.jūlijs 2003 11:29
0 0 Atbildēt

Varu pateikt, ka es ar piipinaashanu neaizraujos, nervus savaa BMW markas mashiinaa meedzu atslaabinaat ar cigareeteem "Caines" un dažreiz ar kaadu kafijas tasi.

87070. viesis 11.jūlijs 2003 11:29
0 0 Atbildēt

un tew nepieciešama dusmu terapija!!!

(vai vienkārši nomaini autiņu)

87072. viesis 11.jūlijs 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Resume: MELNS(!) BMW ielīda priekšā, visi baigi bremzēja, autors taurēja. MELNĀ BMW vadītājs paskatījās uz otru (uz BALTO, labo:)) neko neteica un aizbrauca prom.

Ārkārtīgi interesanti.

87073. viesis 11.jūlijs 2003 11:32
0 0 Atbildēt

Nepiecieshamiibas gadiijumaa pie rokas ir Jim Bim pudele.

87074. viesis 11.jūlijs 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Labs stasts! :):):) Uzlaboja garigo :):)

Vel tik vajadzeja shi M3 superdraivera numuru uzrakstit :)

87075. viesis 11.jūlijs 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Nejau autiņa marka vainīga, bet cilvēka psiholoģija.

Cilvis ar nevisai attīstītām prāta spējām grib izčelties, tad nu nopērk BMW un taisa vijebonus uz ceļiem un cenšas sevi pašapmierināt.

BMW ir laba mašīna, tikai daudzi braucēji ir slikti puiši.

87076. viesis 11.jūlijs 2003 11:35
0 0 Atbildēt

viesi 11.33

bet tikai ne SuperEdmis...

87077. viesis 11.jūlijs 2003 11:46
0 0 Atbildēt

SuperEdmis 11.07.2003 11:32

iesaku vai nu izlasīt etiķeti, vai PĀRTRAUKT MAŠĪNĀ LIETOT KRUTKU :)

p.s. tiem, kas nemāk lasīt uz paciņām varu pateikt priekšā, ka caines ir kaitīgas veselībai :)

87079. viesis 11.jūlijs 2003 11:51
0 0 Atbildēt

tā Jim Bim laikam kāda limonāde... vai arī Jim Beam pakaļdarinājums:)

jebkurā gadījumā, varētu tīri labi iet kopā ar SuperEdmja bmw

87080. viesis 11.jūlijs 2003 11:55
0 0 Atbildēt

to SuperEdmis 11.07.2003 11:32

Vai tad bērniem ir atļaits lietot alkoholu?

87081. viesis 11.jūlijs 2003 11:58
0 0 Atbildēt

što to laikam Bosnija informātikas stunda beidzās, nosvīda kaut kur, vai arī aizbrauca uz benzokolonku :) pieliet bāku un kannu

87082. viesis 11.jūlijs 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Melnaa BMW vadiitaajs vadiijaas peec "Miili savu tuvaako".

87085. viesis 11.jūlijs 2003 12:10
0 0 Atbildēt

esmu šad tad redzējis Rīgā autiņus ar ārzemju numuriem, kas grib mainīt joslas vai izbraukt uz galvenā ceļa, žēl viņu paliek

nav jau runa par auto marku bet par to kā visi braucam.

Nesen lasīju, ka Maskavā vairs arī pagriezienus nerāda, tāpat neviens tevi napalaidīs - priekš kam rādīt, ceru ka Rīgā tik tālu nenolaidīsies

87086. viesis 11.jūlijs 2003 12:10
0 0 Atbildēt

un kā tu zini, ka viņam kāds sēdēja blakus? :)

87087. viesis 11.jūlijs 2003 12:12
0 0 Atbildēt

jeb tu gribēji teikt, ka visi bmw vienā maisā metami?

tā nav!

ir gan normāli dzēki, gan arī labi bmw...

un tad arī tu ar savējo...

87088. viesis 11.jūlijs 2003 12:13
0 0 Atbildēt

man šad tad iznāk braukt no Čierīša uz Brīvības ielu un nogriezties uz centra pusi nu pamēģiniet sagaidīt ka ielaidīs kāds otrajā joslā

es lamāju viņus viņi, mani jo visi uzskata, ka es lienu priekšā

87089. viesis 11.jūlijs 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Cilvēks gribēja pārsist iepriekšējā BMW raxta komentu skaitu - 500,- uzreiz saku - nesanāks! :)

87090. viesis 11.jūlijs 2003 12:14
0 0 Atbildēt

braucu pa tiltu gar VEF kultūras pili

87097. viesis 11.jūlijs 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Riigaa satiksmes daliibnieki ir kulturaali ljoti.

to arba

man sanaak dziivoties pa maskavu shad tad. NU taa kaa tur visi brauc tas ir pilniigs vaaks. Galvenais celsh vispaar neeksistee. Priekshroka tam kas pirmais pabazh purnu.

Brauc uz sarkanajiem. pilniiga anarhija

tomick

87098. viesis 11.jūlijs 2003 12:24
0 0 Atbildēt

bimmer: iespējams tev taisnība..

bet zini, tikmēr, kamēr atradīsies visādi tur SuperGunāri utt un vienkārši raxtīs visneiedomājamāko sviestu, vienmēr būs arī tādi, kam gribēsies arī kaut ko atbildēt (pie noteikuma, ja ir kāds brīvs brīdis) ... un tad vēl ja tur tēma tāda, kā piemēram tur "kas labāx - slēpes vai snowbords" vai arī kā šinī gadījumā - melns bmw...

nu ... iespējams, ka pāris dienu laikā arī tie 500 savāxies.

87101. viesis 11.jūlijs 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Raxts ir baigi izsmeļošs... un galvenais pamācošs un ar dziļu jēgu...!

Kaut kāds sviests!!!

ermondo

87105. viesis 11.jūlijs 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Bet gadās, ka šie Bemberi (kas pārsvarā ir kaut kas starp pašnāvnieku un idiotu) lien priekšā arī džipiem, un lamā arī tos. Man tā ir pāris reižu sanācis, un tikai ar mokām noturos, lai neieliktu tam sānos (kaut gan plastmasiņu esmu dažam pabojājis). protams arī dumjajā Bemberu ģimenē ir kāds "kroplītis" (sorry), kurš brauc ievērojot noteikumus un braukšanas ētiku.

87107. viesis 11.jūlijs 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Katru dienu uz ielaam ir taada situaacija. Ko ta man mosh ar saakt te dienasgraamatu raxtiit?

87109. viesis 11.jūlijs 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Nav skaidrs kaadeelj te visi taa shuumeejas. Ja manam Bembim kaads ielien priekshaa vai veel kaadu pigoru izmet , es nepanikoju: vienkaarshi pa blakus joslu ( kaut vai preteejo) , vai pa sarkano vinju apdzenu ( viss notiek ar max koncentraaciju ).

Peec tam panaacis savu mieriigi aizpiipeeju un braucu taalaak lidzz tuvaakaajai benzokolonkai , kur pasuutu karstu kapuchiino.

Kaa saka "bal okonchen, svechi pogaslji).

87110. viesis 11.jūlijs 2003 12:58
0 0 Atbildēt

nu tad jau tu King's ko?

87111. viesis 11.jūlijs 2003 13:07
0 0 Atbildēt

King of Kings!!!!!!!!

87112. viesis 11.jūlijs 2003 13:12
0 0 Atbildēt

pilnigs sviests ...

87113. viesis 11.jūlijs 2003 13:26
0 0 Atbildēt

Hei, blin!

Veicu testu, braucu ar ford pokus pa krasteni, nu tā 120-140 un kā jums šķiet , kas mani palaida, nu protams BMW, viņi saprot , ka cilvēks steidzās.

Negribu tagad pārmest citu auto marku cienītājiem, bet nu tādi kā VW, kadiki, sirņiki, utt, ir konkrēti slimi autovadītāji, laikam tā auto rūsa ir pārmetusies viņiem smadzenēs.Japāņi vispār sūkā:)

Pirmais, tavs sirņiks nemaksā mana viena diska cenu, pret žiku vel padomātu.

Man ir 311 modelis:)

87118. viesis 11.jūlijs 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Bljin, visi tik gudri palikushies, ka nau vairs neviena, ko pasuutiit! Ja ir optimisms uz celj kaadu maaciit - maaciet! Ja nee - seediet klusu un nenjemiet galvaa! A to zajebs jau - cik var tukshu malt!?!

87119. viesis 11.jūlijs 2003 13:54
0 0 Atbildēt

Par taurēšanu gan pareizi un labi darīts. Citu neko nesapratu. Laikam jāiegādājas bmw, lai varētu nolaisties līdz tādam līmenim.

87121. viesis 11.jūlijs 2003 14:03
0 0 Atbildēt

Čoms saka, ka tā ir tāda kategorija 3 bmw, audi coupe, audi 80 - patiesībā tādu ir mazākums, bet zināmā mērā ir tāda riska grupa.

Man kādreiz bija vēl labāk, braucu pie Juglas WC Donalda ar passat pa savu joslu, pretājā joslā virzienā uz Brīvības ielu stāv liela rinda un ringai garām nošmulēts (320 laikam) mersis man pretī rāda man - tjipa brauc uz ietves un dod ceļu:)))

Katrā ziņā nepiekrītu, ka jābrauc sānos tādiem - no tā nav nekāda labuma - pats paliksi bez auto un kādu laiku. Galvenais saglabāt mieru.

87122. viesis 11.jūlijs 2003 14:03
0 0 Atbildēt

atkal aizmirsu parakstu

viess

87124. viesis 11.jūlijs 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Aizmirsu pateikt, ka es biju ar melnu E34.

hehehehehe Man taa shkjiet, ka raxta autors ir pilniigs LOHS, ATSTOJ

87127. viesis 11.jūlijs 2003 14:39
0 0 Atbildēt

hei bosnija,

varbuut ka tas bmw bija kaads piedzeeries tiinis un viņš vienkārši nespēja novaldīt savu spēkratu:) gan jau pēc tam kaut kur ieskrēja ...un par cik tu pieradis spoguļus nelietot, vienkārši to vairs nepamanīji...

bez tam, liekas, ka tu pilnīgi nekā nesaproti no mašīnām (tas saistībā ar japāņiem)...!

bet gan jau - viss nāk ar laiku un pāris gados (iespējams) arī sapratīsi par ko runa:)

87128. viesis 11.jūlijs 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Kaut kaads pilniigi nesakariigs raksts.Bet to, ka BMW vadiitaji lielaakoties ir atsaldeeti gan ir pilniiga taisniiba.

Ir jau arii normaali dzeki, bet taadu gan ir reaals mazaakums.

Un lielaakoties tie BMW draiveri nezin kaapeec domaa, ka ir sausmiigi kruti tikai taapeec, ka ir BMW draiveri. Laikam ja motors jaudiigs cilveecins arii sajuut kaulaa speeka piepluudumu:)

Lielaakoties gan tie ir taadi jauni izkaameejusi gurki kuri sporta zaalee nomirst peec pirmajaam 15 minuuteem:)

87129. viesis 11.jūlijs 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Jo vairāk tādu rakstu un ākstu-lielībnieku, jo arvien mazāk cieņas pret viņiem punkts

87132. viesis 11.jūlijs 2003 15:07
0 0 Atbildēt

k-cee, nu ko tu, zinu,zinu japāņus, kādreiz tirgojos ar autiņiem, ne viens vien bij šķībacainais, nu tādi kā VW, vedro z boltami vien ir:)

VW braucēj, kāds sakars te ar svaruzāli????!!!!! Ā'aa tagad krāni tiek mērīti svaruzālēs, VW rullzzz:)

k-cee, tas nebij tīnis, bet gan zīdainis:)

87133. viesis 11.jūlijs 2003 15:20
0 0 Atbildēt

bosnija?

tirgojies ar autiņiem un saki, ka japāņi sūkā!

man īsti nav ko atbildēt...

zinu gan teikt, ka tie jaunie (un vecie) 7il ir labi aparāti - piekrītu;

arī ar (īsti neatceros) laikam 325xi vai kaut kas tāds (īpaši nepārzinu - bet nu tas 4piedziņas aparāts) arī 02 gada izbraucu un zini - komforts ir, bet lai to mainītu pret savu imprēziņu... diezvai! ja nu vieniigi tas komforts... ;

protams M;

bet neko līdzvērtīgu japāņu performace kāriem, piedod, bet liekas nekur citur neražo! (nerunājot jau par tiem ķipa superbembjiem, ar kuriem tagad pus rīga braukā visiem sen jau zināmo pusmiljona iemeslu dēļ)

....

nu nezinu...

un tomēr liekas, ka taviem vārdiem nav pamata...

87134. viesis 11.jūlijs 2003 15:34
0 0 Atbildēt

Taa nu redz ir ar tiem Riigas ielu likumiem, ja ieveerosi distanci, tad nekur netiksi, taapeec brauc tik tuvu, lai neviens neielien , bet ja nu lien - dod pa saaniem. Ja pats neliidiisi, arii nekur taalu netiksi, tikai taa lai nedabuu pa saaniem.

87136. viesis 11.jūlijs 2003 15:39
0 0 Atbildēt

Baigi feini ! Beidzot divi oļi (no vārda oligofrēns) ar saviem Bavārijas Mēslu Wāģiem satikās ! Man ir E203 ! ... pa vakariem E 256.

87137. viesis 11.jūlijs 2003 15:47
0 0 Atbildēt

We are the kings of roads!!!!!!!!

BMW

87138. viesis 11.jūlijs 2003 15:51
0 0 Atbildēt

Bosnija

Nav jau nekada sakara ar svaru zaali tikai lielaakoties tie kas brauc ar BMW nezin kaapeec miil visu laiku stastiit cik vini kruti puikas un kaa kads bmw draivers kaadam iedevis pa galvu utt.

Pilniigi riebja klausities sitos nostaastus.

Palasi tos BMW komentaarus kaut tepat iauto, es braucu uz 120 k/h visiem raadu ******* pagriezienus nesleedzu jo esmu kruts puika utt.

Besii aaraa vai esi dzirdeejis, ka citi draiveri taa ziimeejas????

87139. viesis 11.jūlijs 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Par Hondu unSubaru nevaru teikt nevienu sliktu vārdu, bet toyo ,mazda un kādi tur vēl, galīgi neiet pie sirds.

87140. viesis 11.jūlijs 2003 15:53
0 0 Atbildēt

Paskaties kaut uz to pasu Superērmu kurs te visu laiku ziimejas, ka esot karalis nu pilniigs sviests!

87141. viesis 11.jūlijs 2003 15:57
0 0 Atbildēt

...un satikaas divi idioti.....

87142. viesis 11.jūlijs 2003 15:57
0 0 Atbildēt

VWBraucējs, tur jau tā lieta, ka pārējie to vienkārši nesaka.

Tu domā maz tādu, kadiki , utt, kas nerāda pagriezienus, dafiga.vienkārši viņus neievēro tā , kā ievēro BMW.

Par BMW iespaids tika sabojāts 90gados, kad braukāja sportatērpos un skūtām galvām'.

87143. viesis 11.jūlijs 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Edmim tomēr daļēji taisnība:)

87145. viesis 11.jūlijs 2003 16:08
0 0 Atbildēt

viesim 15:37 arī :)

87147. viesis 11.jūlijs 2003 16:10
0 0 Atbildēt

Nu tak ja vinam ir taisniiba lai vins taa domaa neviens jau neliedz vinam taa domaat, bet taapeec jau nav jaakladzina kaa taadai vistai kas olu izdejusi, ka mana vislabaakaa, visskaistaakaa utt.

To, ka paarejie nerada arii atisniiba, bet tapec neviens neziimeejas, ka vins kruts jo nesleedz pagrieziena radiitajus. BMW draiveri gan te komentos biezi tadu domu izgruuz.

Nu nesaprotu, kas tur kruts neieslegt pavarotniku?

Nesaku jau ka visi, bet tos normaalos jau nepamana, bet to aakstu jau ir lielaakaa dala kuri te ziimejas:(

87148. viesis 11.jūlijs 2003 16:15
0 0 Atbildēt

sorī - viesim 15:59

87149. viesis 11.jūlijs 2003 16:15
0 0 Atbildēt

jeb 15:57:)

87150. viesis 11.jūlijs 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Na tad tik visi pērciet , GOLFUS, FIESTAS, ESCORTUS, KADETUS, SIERRAS un tik jūtaties kruta. Un starp citu jo vecāks jo labāk. Tik nenēsājiet trenniņtērpus un īsus matus..... ka nesanāk izbojāt šim jaukajām mašīnām pozitīvo imidžu.... jo BMW taču sūkā he-he ibiorio.....

87152. viesis 11.jūlijs 2003 16:22
0 0 Atbildēt

tew taisnība

priex, ka esi sapratis:)

tagad tikai tas MegaEdmis vēl jāved pie prāta...

87153. viesis 11.jūlijs 2003 16:33
0 0 Atbildēt

AUFIDERZEIN

87160. viesis 11.jūlijs 2003 18:28
0 0 Atbildēt

un neaizmirstam, ka arii no kaajaamgaajeejiem var dabuut sejaa. reiz chomu apshljakstiija un apstaajaas krustojumaa. shis izmochiija lukturi un veel pa feisu sameta kad kaapa skaidroties :D

87161. viesis 11.jūlijs 2003 18:33
0 0 Atbildēt

viesis 11.07.2003 16:16

reku eskorts nemaz nav tik slikta mašīna, paskat vēl dažus gadus atpakaļ rallijā braukāja :)

golfs - pabraukt var, sevišķi ar 3 par savulaik dabūja gada balvu un pie tam tajā laikā tam bija pieejams krutākais dīzelis uz to brīdi

kadets - progresīva, bet lēta mašīna, kas savulaik tika radīta izmēģināt kā priekšpiedziņas autiņā var motoru šķērsām iebāzt, nu par to, ka ideja izdzīvos un ar tām mašīnām kāds braukās un tagad gandrīz visām mašīnām tā motoru izvietos, tolaik neviens pat nesapņoja, tāpēc visbūves pretkorozijas īpatnības konkrēti iesucko.

fiesta - paskat taurija izskatās tieši tāpat kā vecā fiesta

vispār jau mans viedoklis par vecām mašīnām ir viennozīmīgs, pofig vai tas ir opelis vai bēmēvē, tās ir ŠROTI (varbūt daži nostaļģiski pasažieri izdomā atjaunot bērnībā redzētu veco zapiņu, tie jau nav auto lai pārvietotoes un līstu kādam priekšā, bet lai parādītu sev un citiem, redzi ka man rociņas aug no šejienes, kā man super sanāca) - tehnoloģijas attīstās un vecas mašīnas tika ražotas pēc patreiz novecojušām tehnoloģijām, kas tolaik jija superjaunas. piemērs - tas pac kadets ar savu šķersenisko motoru. 4 vārsti uz cilindru motorus arī menaz ne tik sen sāka lietot (vēl i 20 gadi nav pagājuši) tas pars par vārstu apsteidzi (hondas vīteks un bēmju valvetroniks) arī tikai 10 gadi kā ir. tas pats comonreilis - jau 50 gadus šī tehnoloģija ir zināma, tikai nupat to iemanījās par attiecīgu cenu izgatavot un VISAS motorus ražojošas firmas sāk taisīt komonreilu dīzeļus

te nevar runāt par to, ka vot tādas firmas autiņi sako, jārunā par KONKRĒTIEM modeļiem.

kia te visiem nepatīk, viņi tikai nupat sāk taisīt paši savus autiņus, pirms tam paskatieties kuras firmas mašīnām viss bija līdzīgs, pie tam ne tām jaunākajām.

Pērciet JAUNĀKAS par 5 gadiem mašīnas, kas grib bēmjus, kas nevar atļauties tie taiksim megānes vai mazdas (kas vēl atcerās šī gada nominācijas kartību, kas pasaka mums priekšā ko kurā klasē pirkt), ja nu akurāt nesanāk, tad c3 citronus vai tās pašus 206 peugukus, citādi sanāk, ka kāds iepērk cauru bēmi 21 kastē un nedo die's ar 1.6 (vai kāds nu bija tas motors), iedomājas, ka jau bēmēvē, tad jābūt krutam uzrāvienam, izmet pirkstiņus veijerī un lien atbilstošām Imprezām vai micukiem taurēdami priekšā

87168. viesis 11.jūlijs 2003 21:51
0 0 Atbildēt

BMW rullee

Shitas raksts gan ir kreiss...

87169. viesis 11.jūlijs 2003 22:12
0 0 Atbildēt

Ja autio ir parvietosanaas liidzeklis,tad autoram taisniiba,tomeer mans E46 kaut arii tikai ar 1,8 L,ir mans dziives stils,un es uzlieku miiksto nergaam kas brauc peec noteikumiem,kas ir pieciiti zeel,nav naudinas prieksh kasko,neesi speejiigs nopelniit labu mashiinu,tad brauc ar kadetu uzliec :80 ziimi,nopeerc aptiecinu un noteikti paarbaudi deriiguma terminu-piespraadzeejies-varu uzskriet virsuu.ha-ha.Ivars.

87170. viesis 11.jūlijs 2003 22:16
0 0 Atbildēt

Haha Ivars? Sena dzimta... laikam...

87178. viesis 12.jūlijs 2003 16:07
0 0 Atbildēt

87179. viesis 12.jūlijs 2003 16:37
0 0 Atbildēt

O GOL HJo biezaaka masiinas peecpuse,jo sauraaka pieriite pie stuures!Protams,ir iznjeemumi.Kaa man kaadreiz Riigaa teica kaads vaacu koleegis,,,EINGEBAUTE VORFAHRT,,/iebuuveeta prieksroka brauksanai/,redzot kaa,,ieveero,,noteikumus daargaaku auto brauceeji.Taa tas turpinaasies tik ilgi,kameer jebkuram pilsonim nebuus briivi pieejama jebkura masiina,kaa tas ir civilizeetaa pasaulee.

87183. viesis 12.jūlijs 2003 21:11
0 0 Atbildēt

ibal, juus novirziijaties no teemas - bmw rulz. edmis ir tiiri sakariigs kekss, liekas :)

87190. viesis 13.jūlijs 2003 15:35
0 0 Atbildēt

A Man reiz ceļu apgrieza sarūsējis Opel Kadett :) Agrs rīts -Vēl nebiju pamodies....:))

87192. viesis 13.jūlijs 2003 18:46
0 0 Atbildēt

Sveiki, TAUTA!

Ir, ir tas bembju imidžs sačakarēts līdz nelabumam! Bet tur tiešām, paši šo auto īpašnieki vainīgi! Nu tipiska piemērs - šodien - 13. jūlijā, ap pusdienas laiku uz bāņa - Rīga - Daugavpils. Pie Skrīveriem notiekās baigie ceļa remontu darbi - darba dienās satiskmi regulē čalīši ar rācijām, jo tieši pie Klidziņas tiek remontēta viena brauktuve un satiksme apmēram 200 m posmā notiekās vienā virzienā. Brīvdienās, savukārt kārtību regulē luksofors. Virziens uz Rīgu - iedegās dzeltenais, tad sarkanais, kādas pāris mašīnītes (es taj skaitā) zolīdi piebremzējam, apstājamies, gaidam, kad drūmākajā fugā visiem garām palido jaunais 7ais BMW, melns, jakas! Hohma, bļāviens! Vai tad šitam abrekam CSN nav rakstīti? Labi, ka viņš nevienam purnā neielika! Par kādu tur bembju imidžu var runāt?

87194. viesis 13.jūlijs 2003 18:59
0 0 Atbildēt

Sveiki, vēlreiz!

Vēl pie tā paša teksta, atcerējos. Tā pati vieta, tikai pamēram 1 km uz Daugavpils pusi. Tie paši remonta darbi, tikai precīzi 2 nedēļas atpakaļ. Šoreiz virziens - Rīga - Jēkabpils. Piektdienas vakars, Skrīveru robežās notiek remonta darbi, braukšana pa 1 joslu, satiksmi regulē puiši ar rācijām. Virzienā uz Jēkabpili bija sastājusie baigā rinda (kā nekā piektdienas vakars), gaidījām minūtes 10-it. Beidzot palaiž satiksmi, visi sāk kustēties un tad viens pim-is ar pajaunu trešo BMW velk visiem garām pa grenķirovku, putekļi vien put. Priekšā bija ceļa sašaurinājuma posms, kur mašīnas līda iekšā un šis abreks mēģina iesprukt man deguna priekšā (izraisot avārijas situāciju). Sorry, godīgie braucēji, bet man parāva cemme, ieminu grīdā savu audi. Pakodāmies gabaliņu, tikai ar to atšķirību, ka es pa asfaltu, bet šis pa nobrauktuvi, reāli draudot ielidot grāvī. Beigās šo ielaidu rindā, bet man tika veltīts tik naidīgs skatiens. Džigits, jo-nnijs! Nafig man tad bija jāstāv 10 min, lai šitais puiss būtu it kā gudrāks? Kādi, te veči, ir BMW imidži??? Ko?

87199. viesis 13.jūlijs 2003 20:21
0 0 Atbildēt

bmw-istu imidžs, ne jau mašīnas, bet to lošu, kas nopērk knapāko bmw un rādās baigi kruti.

rekur gadījums:

piektdien puika no vasaras nometnes atgriezās, vesela rinda autiņu stāv ielas malā un gaida piebraucam autobusu. pretīm bērnu centram zebra(pāreja) un "guļošais policists" - uz tiem protams neviens nestāv! piebrauc vecais kadets, paskatās, ka nav vietas, nobrauc pa ielu līdz beidzas mašīnas un pieparkojas. piebrauc A mersis, izdara to pašu, piebauc (no otras puses pa ielu) micuks džips - lēnām nobrauc gar rindu, krustā apgriežas un aizčunčina pieparkoties aiz mazā mersīša. un tā kādu stundu (autobuss kavējās) līdz piebrauca melns jaunais 3 bmw (kā paši bmw braucēji mīl teikt - bezmotora - 16) un pieparkojās ar pakaļas riteņiem uz "menta" un ar priekšas uz gājēju pārejas.

kas tam bmwistam savs otprisks bija no autobusa pa taisno bagažniekā jāieliek? vai varbūt baidījās, ka superdārgo :) auto kāds no rindas gala nenosper? :)

man jau nav žēl, lai jai stāv kaut vai baznīcas centrālajā ejā ar visu autiņu meses laikā:), bet ja jau ir uzzīmēta tā pareja un vēl ments uztaisīts, tad laikam jau bērnu vajadzībām tas viss tur ir. INTERESANTI KAS BŪTU, JA VIŅA BĒRNU KĀDS CITS UZ GĀJĒJU PAREJAS PATRAUCĒTU?

ko te komentāros rakstīts "kas tev piecīša žēl utt.", ka ja tev ir lieks piecītis, tad tu drīksti par cūku palikt vai? davaj sāksim sacensties, kurš ver mentiem vairāk piecīšu iebarot.

manuprāt jābūt visiem vienādiem noteikumiem

87201. viesis 13.jūlijs 2003 20:40
0 0 Atbildēt

Jociigs raksts. No teemas BMW rulezzz. Berns rakstiijis laikam

87203. viesis 13.jūlijs 2003 22:15
0 0 Atbildēt

blaa, neko jus nesaprotat - tas, ka bmw aizbrauca uz sarkano, bija baigi KRUTA, ibio!

87226. viesis 14.jūlijs 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Nu ko Jūs piesējāties Bavārijas Mēslu Wāģim, nu nav jau viņi tādi saldējumi, šodien pat no rīta viens mani palaida. Tikai vienu nesaprotu, kāpēc ar BMW pa pilsētu jālido, a pa šoseju jāvelkas ??? Pats braucu ar Ford Escort.

87227. viesis 14.jūlijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

karteja miskaste top

87257. viesis 14.jūlijs 2003 10:32
0 0 Atbildēt

Es dzimis prieksh BMW, un mirshu kopaa ar BMW !!!

87259. viesis 14.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

jo aatraak, jo labaak un ceru, ka ne vienaa avaarijaa ar mani!

87261. viesis 14.jūlijs 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Es sheit nerunaaju par avaarijaam , IDIOT!

87271. viesis 14.jūlijs 2003 11:02
0 0 Atbildēt

mirsti peec iespeejas taalaak no mana bmw. ceru, ka mirstot kopaa ar bmw, iebrauksi kokaa nevis citaa mashiina!

87272. viesis 14.jūlijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Sveiki, TAUTA!

Atcerējos vienu baigu labo atgadījumu - ar biezu autiņu un bandītiem. Tas notikās vēl kādā ~97-jā gadā, kad liela daļa "resno kaklu" nebija vēl izskausta - uz Kr.Valdemāra un Skolas vai Stadiona, neatceros īsti, krustojuma. Tiem laikiem biezs džips ielika sānos "Latvijai". Mikriņam logiem priekšā tumši aizkariņi. No džipa izleca laukā četri "bez kakliem", izrāva mikriņa šoferīti, stroķi pie pieres...A šis rēc līdz zemei locīdamies. Šie neizpratnē - kā šis uzdrošinās. Tad no mikriņa iraušās bariņš zemessargu ar kalašiem un noliek džekus ar mutēm uz asfalta. Tā lūk! Dari ko darīdams, apdomā...

87291. viesis 14.jūlijs 2003 12:00
0 0 Atbildēt

ES nesapratu raksta jēgu. Sorry!

87367. viesis 14.jūlijs 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Raksta j'ega = lai redz'etu kas apkart un aizmururee notiek, naakas izbaazt galvu pa BMW logu!!!!!

87373. viesis 14.jūlijs 2003 16:29
0 0 Atbildēt

Bl..a. laikam iauto nav nekā sakarīga ko publicēt tad ieliek šitādu h..nju !! Par ko vispār iet runa rakstā? Viens krutais bembists nepalaida citu kruto bembistu, kurš savukārt gribēja nogriezt ceļu žigulītim. Vai arī vajadzēja sarīkot diskusiju atkal par sliktajeim bembistiem? iauto šoreiz sucks...

sašs

87376. viesis 14.jūlijs 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Kas juus bla...idioti , blaa...Vienkaarhsi vienas markas un reizee arii vienas kraasas autinju shoferi izturas cits pret citu toleranti.

87378. viesis 14.jūlijs 2003 16:47
0 0 Atbildēt

Anecs:

Kas kopiigs prezervatiivam ar 3xx BMW?

Atbilde:

Abos iekshaa i *******.

87379. viesis 14.jūlijs 2003 16:47
0 0 Atbildēt

zvaigzniishu vietaa jaabuut vaardam p!mp!$.

87380. viesis 14.jūlijs 2003 17:00
0 0 Atbildēt

smiekliigi - taatad ar bmw brauc atsaldeeti idioti un ar paareejaam masinam brauc cilveeki, kuri nav atsaldeeti? Kas, ja tu nebuusi atsaldeets, tev bmw nepaardos, vai, ja taads buusi, vareesi iegaadaaties bmw un neko citu? nirga naak!!! Vienkaarsi ir soferi kas brauc paargalviigi, kas brauc vairaak vai mazaak normaali un ir taadi, kuri brauc kaa lohi (piem. pa soseju velkas uz 70km/h taadeejadi apdraudot satiksmes drosiibu) un katrs no saadu soferu tipiem ir redzeeti paarvietojamies ar bmw, tiesi tikpat biezi kaa ar visaam citaam automasinam.

87391. viesis 14.jūlijs 2003 17:37
0 0 Atbildēt

Noteikumi BMW autovadītājiem:

1) BMW vadītājam nepieciešams atcerēties, ka priekš viņa neeksistē CSN ( ceļu satiksmes noteikumi).

2) BMW vadītājam jāatceras , ka uz ceļa viņs ir King of Roads.

3) BMW vadītājam jāatceras , ka viņs ir - CKVP ( cilvēks kam visi parādā) .

4) BMW vadītājam jābrauc garām Ceļu policijas darbiniekam ar ātrumu ne mazāk kā 100 km/h.

5) BMW vadītājam ieraugot sev aizmugurē mašīnu ar spīdošām un gaudojošām ugunīm, jāpalielina ātrums no 100 km/h līdz... šeit max nav noteikta.

6)Gadījumā, ja Ceļu Policijas darbinieks nav apstādinājis BMW vadītāju, tad viņam jāizbāž pa logu ārā roka, un jāizveido 3 pirkstu kombināciju (*******).

7)Labākajā gadījumā: ieraugot Ceļu Policijas darbinieku, BMW vadītājam bez iepriekšējā punktā minētās darbības , jāiztaisa pāris "saulītes" ( šeit BMW vadītājs var iedarbināt savu fantāziju).

8) Ja nepieciešams , tad izkāpjot no mašīnas , BMW vadītājam jāpajautā Ceļu policijas darbiniekam viņa vārds, uzvārds, ko viņs šeit dara un kādēl vispār šeit atrodas?

9) BMW vadītājam vienmēr līdz ir jābūt beisbola nūjai, gadījumam ja izveidojas situācija kas viņu neapmierina.

Ievērojot šos noteikumus neradīsies vairs nekādas diskusijas.

88712. viesis 23.jūlijs 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Melnais M3 rullee, cik esmu redzeejis vinju ielaas. Tas, ka raksta autors nevar atljauties sevi apliecinaat ar tik daargu auto, nenoziimee, ka vajadzeetu kapaat citiem virsuu.

Aljaska, Lauskis un otmoroz forever.

88778. viesis 23.jūlijs 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Velns, lasu un brīnos, jūs bezdarbnieki, aristokrāti vai mašīnu tik no blakussēdētāja krēsla esat redzējuši?

Raksts par ikdienišķām lietām. Kurš no autobraucējiem nav centies ielīst, un kuram nav nācies palaist. Morāle viena. Ir trīs veida autobraucēji:

1. Trakie jeb tautā dēvētie idioti, tie kas brauc ātrāk, bravūrāk un panāk savu radot bīstamas situācijas

2. Mudaki, tie kas velkas un nelaiž tev braukt. Maisās pa kājām un liek domāt ka blondīne, laucinieki vai cepure smadzenes spiež

3. Tas protams esi tu pats, kas vienmēr visu dara pareizi un tikai citi nepareizi.

Lai nu kā bet šī diskusija man liek raudāt un smieties vienlaicīgi. Pašiem neērti nav?

93039. viesis 17.augusts 2003 13:11
0 0 Atbildēt

un kur jeega shim staastam ...? abi veinaadi

95110. viesis 3.septembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Tur tachu skaidri rakstiits, ka tas ir Paardomas. Nedriikst kritizeet cilveeku par paardomaam. Jo tas ir celjsh kaa vinsh tiek pie skaidriibas par to kaa lietas notiek, uz ielas, ar vinju.

p.s. Ja man buus BMW es pasuutishu sev nummuru "S A L S". Tikai biedri, nenozodziet tagad manu ideju, kad taa ir publiskota!

96805. viesis 15.septembris 2003 23:39
0 0 Atbildēt

Johaidii, vienmēr ir gribējies BMW, Super Edmi - BMW noteikumi atbilst patiesībai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti