Karuseļrallijā Silakrogs 03 uzvar Jānis Āzis 7

 
21.jūlijs 2003 10:42

Sestdien, 19. jūlijā Balvos Silakroga autotrasē risinājās Latvijas čempionāta 3. posms apvidus karuseļrallijā, kurā absolūtajā vērtējumā uzvarēja T2 klases labākā ekipāža rīdzinieki Jānis Āzis un Zintis Kalvāns ar Mitsubishi Pajero.

Arī otro vietu smagā bezceļu trases aplī ieguva T2 grupas braucēji – Andrejs Radzevičs un Ainārs Šusts no Liepājas puses ar VAZ Ņiva, bet trešo pozīciju sīvā cīņā ar spēcīgākām mašīnām izcīnīja labākā T1 klases ekipāža Austris Gailītis un Zintis Andersons no Alūksnes rajona ar Isuzu Trooper. Silakroga trasē atzīstami cīnījās mājinieki, ceturtie finišēja, T1 klases konkurencē otro vietu izcīnījušie, Jānis Auziņš un Ilmārs Gibala ar Mercedes Benz G, bet augsto piekto pozīciju ieņēma uzvarētāji Nacionālajā klasē Alberts Briedis un Vilnis Kapteinis ar UAZ 469. Labāko braucēju sešinieku noslēdza ļoti pieredzējušie Alūksnes rajona pārstāvji Dainis Zeltiņš un Viesturs Balodis, kuri ar UAZ 469 karuseļrallijā startē nacionālās, bet rallijreidā prestižākās T2 klases ieskaitē. Sākumā pārliecinošāks Skoks Sacensības pirmajā braucienā vislabāko rezultātu sasniedza ventspilnieki Igors Skoks un Agris Piķis ar T2 grupas Mitubish Pajero, 43,40 minūtēs viņi spēja veikt sešus distances apļus. Zaudējot pusotru minūti, otro laiku uzrādīja Jānis Āzis, bet trešie, atpaliekot no līdera par nepilnām trim minūtēm, bija T1 klases favorīti Modris un Kristers Reinfeldi ar Nissan Terrano. Par apli mazāk veica ceturto rezultātu uzrādījušie Jānis Naglis un Krišjānis Caune ar Mercedes Benz G, kuriem sekoja Andreja Radzeviča, Daiņa Zeltiņa, Astra Gailīša un Jāņa Auziņa ekipāžas. Jau pirmajā grūtās trases aplī tehnisku defektu dēļ izstājās divas ekipāžas. Dubļos iestiga arī Guntara Laugaļa un Aigara Ķimeņa pilotētie auto, taču viņi vēlāk sacensības turpināja. Jāpiebilst, ka karuseļrallijā ir aizliegta jebkāda palīdzība no malas, taču neveiksme kādā no braucieniem neliedz sportistiem turpināt sacensību nākamajos braucienos. Uzvarētāji tiek noskaidroti trīs braucienu summā. Naglis gandrīz avarē, Skokam neieskaita braucienu Visai dramatisks izvērtās otrais brauciens. Jau pirmajā aplī neveiksmes piemeklēja Daini Zeltiņu un Andri Ozolu. Pirmajam salūza UAZ pusass, bet Ozols sabojāja Toyota RAV4 aizmugures piekari. Otrajā aplī muļķīgu kļūdu pieļāva Modris Reinfelds, viņa vadītais auto novirzījās no trajektorijas un ieslīdēja bedrē, iestigdams uz palikšanu. Tas vairoja Austra Gailīša izredzes izcīnīt uzvaru T1 klasē. Trešajā aplī avāriju gandrīz piedzīvoja Jānis Naglis, tikai laimīga nejaušība bez bremzēm palikušo Mercedes paglāba no bīstamas kūleņošanas. Trešajā aplī pēc Pajero stūres iekārtas defekta trasi pameta arī Guntars Laugalis, bet dubļos savu Toyota LC noslīcināja Arnis Punka. Līderim Igoram Skokam tiesneši lika startēt no neizdevīgās pēdējās pozīcijas, jo ilgāk nekā starp braucieniem atvēlētais laiks ieilga mašīnas remonts. Tikmēr no pirmās pozīcijas startējušais Jānis Āzis atkal spēja veikt sešus apļus, bet labāko sekotāju Andreja Radzeviča un Andra Gaiļa kontā tikai pieci apļi. Piecus apļus par spīti grūtajai cīņai ar lēnāk braucošajiem sakrāja arī no pēdējās vietas startējušais Igors Skoks, taču finišā viņu gaidīja vilšanās. Tiesnešu brigāde pēc sacensību nolikuma rūpīgas studēšanas un konsultācijām bija pieņēmusi lēmumu, ka aizkavēšanās startā sodāma bargāk – Skokam otrais brauciens tika anulēts. Panākumus gūst taktiķi “Par vienu pārkāpumu tiekam sodīti divreiz, tas, mūsuprāt, nav pareizi,” paziņoja ventspilnieki un uzkrāva auto uz treilera. Skoka “noiešana no skatuves” ceļu uz uzvaru atviegloja Jānim Āzim, atlika tikai trešajā braucienā neiestigt pamatīgi izmaltajā trasē. Āzis to arī izdarīja, turklāt uzrādīja brauciena labāko rezultātu, bet virkne sportistu, to skaitā Reinfelds, Naglis, Punka un Gailis, nespēja pārvarēt distances smagāko posmu. Trase bija izveidota tā, ka vissmagāk izbraucamajā posmā sportistiem bija iespēja izvēlēties arī garāku, toties vieglāku apkārtceļu. Sākumā to izmantoja tikai retais, jo katra sekunde šķita dārga. T1 klases uzvarētājs Austris Gailītis jau no paša sākuma brauca pa garāko apli, taupīja mašīnu, izvairījās no riskantās spēlītes iestigšu-neiestigšu un gaidīja galvenā konkurenta Modra Reinfelda kļūdu. Un Modris kļūdījās, turklāt nebūt ne tai sarežģītākajā vietā. Taktiski ļoti gudru sacensību aizvadīja arī Radzevičs. Jau pirmajos apļos sapratis, ka Ņivas pusasīm smagā trase var izrādīties par grūtu, Andrejs sacensību turpināja garākajā aplī, katrā braucienā stabili iekrādams piecus apļus, kas rezultātā viņam deva otro vietu. REZULTĀTI: T2 klase Vieta Ekipāža Auto 1. brauc. 2. brauc. 3. brauc. Rezultāts 1. Jānis Āzis/Zintis Andersons Mitsubishi Pajero 6 – 0:44;33 6 – 0:43;52 5 – 0:46;37 17 – 2:15;02 2. Andrejs Radzevičs/Ainārs Šusts VAZ 2121 5 – 0:45;04 5 – 0:47;40 5 – 0:47;24 15 – 2:20;08 3. Jānis Naglis/Krišjānis Caune Mercedes Benz G 5 – 0:37;52 2 – 0:20;28 - 7 – 0:58;20 T1 klase Vieta Ekipāža Auto 1. brauc. 2. brauc. 3. brauc. Rezultāts 1. Austris Gailītis/Zintis Andersons Isuzu Trooper 5 – 0:49;20 4 – 0:40;07 4 – 0:41;30 13 – 2:10;57 2. Jānis Auziņš/Ilmārs Gibala Mercedes Benz G 5 – 0:41;35 5 – 0:48;00 2 – 0:46;35 12 – 2:16;10 2. Modris Reinfelds/Kristers Reinfelds Nissan Terrano 6 – 0:46;15 1 – 0:07;43 - 7 – 0:53;58 Nacionālā klase Vieta Ekipāža Auto 1. brauc. 2. brauc. 3. brauc. Rezultāts 1. Alberts Briedis/Vilnis Kapteinis UAZ 469 4 – 0:41;57 4 – 0:46;05 2 – 0:24;16 10 – 1:52;18 2. Dainis Zeltiņš/Viesturs Balodis UAZ 469 5 – 0:45;15 - 4 – 0:46;42 9 – 1:31;57 3. Andris Gailis/Jānis Matulēns UAZ469 1 – 0:08;37 50:44;29 - 6 – 0:53;06 Rezultātos: 6 (veikto apļu skaits) – 0:44;33 (braucienā pavadītais laiks) Ainārs Zariņš LAF Cross Country komisijas preses sekretārs www.crosscountry.lv
 
Visi komentāri
 
88238. viesis 21.jūlijs 2003 12:58
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi pārliecinājos lai nokļūtu uz pjedestāla ir vajadzīga, pirmkārt, galva uz pleciem, otrkārt pieredze un tikai trešais ir tas cik ļoti dārga un pareizi sagatavota ir tava automašīna. Piemēram Skoks pirmajā iebraucienā uzlika labāko laiku, bet tas viņam maksāja auto remontu un nokavētu startu, tātad auto ir labs, bet stipri trūkst pieredzes un reizēm ir jādraudzējas ar galvu. Priecēja Āža stabilitāte, brauca viņš stabili un vienmērīgi sevišķi nepsihojot un to jau var saukt par draudzēšanos ar galvu. Vērojot Radzēviču un viņa braukšanas stilu pirmajā momentā likās ka Radzis ir vai nu slims vai paliek vecs. Neviena palēciena un vobše nekāda šova. Tikai starp iebraucieniem no Radža un Aināra uzināju par tehniskajām problēmām , bet šoreiz skaisti nospēlēja pieredze. Prieks par viņu godīgi nopelnīto otro vietu.

88296. viesis 21.jūlijs 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Tukša, neinteresanta sacensība. Ko atcereties un apspriest nav.

88331. viesis 21.jūlijs 2003 15:23
0 0 Atbildēt

Tajā galā trase vienmēr ir izcēlusies ar mežonīgumu un smagumu. žēl, ka Skokam tā sanāca!

88332. viesis 21.jūlijs 2003 15:28
0 0 Atbildēt

Žēl ne žēl, bet vēl kādu britiņu jāpabrauc lai pielektu ka auto tomēr ir jātaupa.

88358. viesis 21.jūlijs 2003 17:01
0 0 Atbildēt

Dīvaini , bet man patika , jo tiešām bija apvidus automašinām domāta bezceļa sacensība , nevis kross....

88361. viesis 21.jūlijs 2003 17:23
0 0 Atbildēt

Tiešām trase bija domāta apvidus automašīnām. Varbūt sacensība bija izstiepta, bet bezceļš paliek bezceļš, kur nav iespējams uz priekšu plānot. Žēl, ka Skoks neturpināja sacensību, jo brauca jau labi un izšķirošais brauciens būtu bijis vēl interesantāks. Skaistu braukšanu parādīja Āzis un godam bija nopelnījis pirmo vietu.

88531. viesis 22.jūlijs 2003 16:03
0 0 Atbildēt

ĀZIS- baigi labais uzvārds!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti