Sveiciens visiem quattro faniem! Šis attēlos redzamais Audi ir mans aparāts, mēs ar viņu atrodamies Īrijā. Sāksim jau ar to, ka dzelzis tika iepirkts divus gadus atpakal no Anglijas un tā sākās mūsu kopējie piedzīvojumi.
Sakotneji autins bija tads pats ka visi citi audi Coupe Quattro un tad es saku parbuvi, ko tauta sauc par tjuningu.
Audikam ir standarta 2.2,ar 136 kumeliem, kas zin, cik no viniem jau skraida pa lauku. Ir uzlikts sporta gaisa filtrs un nedaudz pastradats ar skruvgriezi pie ugunsdziras padeves.
Izputejs tika atbrivots no katalizatora un no ta nenormala bampslja aizmugure kas tika aizvietots ar firmas darinatu sporta bunduliti.
Talak par arejo izskatu - jau uzreiz atvainojos par bilzu kvalitati [amatieris], spoileru komplekts tika iegadats firma Teia tjunings un atgadats uz iriju ari pateicoties viniem un tad pec kopigas darbosanas "kits" tika uzstadits manam kumelam.
Lietas kajas jau bija virsu kad auto tika iegadats, vel aizmugure es uzliku flancus. Autins tika nosedinats pa paris centimetriem un nocietinats ar kartigiem gazes amiisiem.
Tagad par muziku. Viss sakas no magnetolas pioneer un talak aiziet kartigs mudzeklis ar vadiem uz bagaznieku kur ka redzams bilde atrodas divi pastiprinataji 1000w uz cetriem skalruniem un 700w subikim. originalais macalkas plaukts tika aizvietots ar kartigu mdf plauktu kur tika iemaniti kartigi skalruni.
Un tas ari butu principa viss par manu Audi, ak gandriz aizmirsu piebilst, ka max atrums ar vaditaju un cetriem pasazieriem tika attistits nakts laika taisna cela posma un tas bija ..... ap 220 km/h, isak sakot turaties audi fani un turpiniet lidot jo dzivojam tikai vienreiz, visu gaisu.
Ā un ludzu nekritizejiet manu vaagi parak smagi jo vinam tacu ir 14 gadi, paldies, ataa
P.S. Īrijā nav latviešu klaviatūras draiveru.
Teias nīdējiem nu gan būs ko brīnīties-spoilerus jau izved uz ārzemēm.A tā momentā nemaz nepateiksi, ka Teia.