CP uzliktais sods un tiesu izpildītāji 105

 
24.jūlijs 2003 9:13

Esmu ļoti sašutis un dusmīgs. Dusmīgs par to, ka šinī valstī VISS ir vērsts uz to, lai, it kā legālām metodēm, maksimāli daudz IZSPIESTU naudu no tās iedzīvotājiem. Vienas amatpersonas (lasīt ceļu policisti) slēpjas, sēžot krūmos, citas neinformē tevi par tavām tiesībām, vēl citas izmanto caurumus likumdošnā, ...

Martā tika izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums, kas tika fiksēts. Sods par pārkapumu tika uzlikts trīs latu apmērā. Pārkāpēja pieraksts pārkāpuma brīdī bija Engures pagastā. Drīz pēc tā pieraksts mainījās uz Rīgu. Saprotams, ka nekādi aicinājumi, atgādinājumi vai ierakstītas vēstules saņemtas netika. Toties naudas iekasētāju kungiem pietika izveicības, lai atrastu cilvēka(ārsts uz ātrās palīdzības) darba devēju (Rīgā), kuram tika nosūtīts aprēķins ar prasību atvilkt no algas un pārskaitīt tiem tik kāroto atlīdzību. Kā jau teicu sods par pārkāpumu bija Ls 3! Tagad tas ir 26.90! Ls1- valsts nodeva, 22.90- tiesu izpildītāja atlīdzība, Ls 3- sods par pārkāpumu.

Vai tiešām tā ir normāla prakse, ka šādi sodi tiek nodoti tiesu izpildītājiem????

Atceros agrāk, vēl šī gada sākumā, bija savādāk. Kad gribēju saņemt tiesības pēc 'lielā' pārkāpuma izrādījās, ka uz mani 'karājas' cits, mazāks pārkāpums, kurš bija jāapmaksā pirms tika izrakstīta kvīts lielā pārkāpuma apmaksai, tādējādi nesamaksājis, nekādīgi palikt nevarēji. Iespējams, ka takad ir mainījusies likumdošana un par katru pārkāpumu, ja vien neiedod ierasto 5iiti CPistam, tava lieta nonāk tiesu izpildītāju rokās.

Iespējams, ka tagad puse CPistu pārsviedīsies uz tiesu izpildītājiem un palikušie tiem piespēlēs klientus, kuru sodus tad kopā sadalīs!

Sāku domāt, varbūt kļūt par tiesu izpildītāju?!

melnaiz, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
88819. viesis 24.jūlijs 2003 9:18
0 0 Atbildēt

******* bljin!!!

88821. viesis 24.jūlijs 2003 9:19
0 0 Atbildēt

jomajo, kas te savas domas nevarees izteikt? veelreiz atkaartoju P I D E R A S I!!!!!!!!!!!!!

88824. viesis 24.jūlijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Gribētos zināt kā viņi pamato to savu 22 LVL lielo atlīdziibu???

Pievienojos Fenderam...

88827. viesis 24.jūlijs 2003 9:25
0 0 Atbildēt

Sodīt pārkāpējus vajag, jo vairāk jo labāk, bet čakarēt smadzenes šādā veidā ir jau par daudz.

88828. viesis 24.jūlijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Ideāli, lieliska reklāma tam, ka vajag deklarēt savu kontaktadresi. Un tiesu izpildītāji no šī gada ir mainījuši savu statusu un ir brīvā jurdiskā profesija - zvērinātie tiesu izpildītāji. Tagad viņi ir tādi pāši "maitu ērgļi kā advokāti", kas meklē iespēju iedzīvoties uz citu cilvēku kreņķiem... Faktiski, tas ir liels solis uz sakārtoru valsti, jo kā gan citādi cilvēkam likt saprast, ka parādi valstij ir jāsamaksa tūlīt un nekavējoties! Paskatieties kā vācieši baidās no nenomaksātiem nodokļiem - paniski! Negribu neko personīgi slikti autoram teikt, bet izklausās tumšs cilvēciņš, kam nav sajēgas par sistēmu kopumā. Protams , vecīt, tagad tikai sāksies, tu, ko, nesaprati - no 2003. gada janvāra viņi tevi var izdrāzt kā mazo ukrīti - un, ja godīgi - nemaz jau tevi tā neiegruzīja - labs specs vairāk uz tevi nopelnītu. Ko, lai es jums saku - maksājiet vien godīgi poličiem prasīto - nav naudiņas līdzi - aizejiet algas dienā visu nokārtot - citādi auzas valdība garantē! Vai nu - kļūstiet par zvērinātiem tiesu izpildītājiem - navaru 100 % garantēju - kā no narkotikām vai ieročiem. *******, kas es vienīgais to zināju?! Tundras...

88829. viesis 24.jūlijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Tu atbildi par to ko esi izdariijis nevis par kautkaadiem nepamatotiem un stuulbiem izpildiitaaju izdevumiem... :-x

88831. viesis 24.jūlijs 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Bet tie cilvēki - es domāju tiesu izpildītāji strādā, lai katru ukrīti, kas slēpjās atrastu...Tie ir PAMATOTI IZDEVUMI!

88832. viesis 24.jūlijs 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Tiesu izpildiitaaju darbs ir ar MK noteikumiem ka nemaldos noteikts kaa juridiskaas prakses veids, tobish valsts deligjee paraadu piedzinju fiziskaam personaam un taas to veic par zinaamu samaksu, kuras lielumu domaaju, ka regulee MK noteikumiem pakljauti akti un regulas, bet citaadi summa mums, sodu nemaksaataajiem, nav komenteejama, viss maksaa tik, cik maksaa...

man ar karaajas no marta saakuma 20 Ls sods, kaut kaa veel nau iznaacis nomaksaat, bet nekaadaus pazinjojumus ne pastaaviigaas dziivesvietas adresee, ne peec pieraksta neesmu sanjeemis, un man interesee, ja es tagad, nu shodien nomaksaaju, kaa man reagjeet uz peec nedeeljas piemeeram pienaakoshu reekjinju no tiesu izpildiitaajiem????

88835. viesis 24.jūlijs 2003 9:37
0 0 Atbildēt

kaa tad, mees mirstiigie maxaasim tik nodokljus un tie auni tai saemaa tik vinjus teerees, runaajot pa mobilo 600Ls meenesii, peerkot vaagjus, braucot uz aarzemeem, maxaajot sev preemijas utt.... bljin liekulji tur seezh, naudas kaaseeji, bez kaadas moraales...

88836. viesis 24.jūlijs 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Gandrīz pateicu - auns, tfu tu, būtu palicis nepieklājīgs - nu, bet loģiski, ka tā arī būs - un Tev būs jāpierāda, ka neko nezināji un tev nebija ne jausmas par tādu sodu - tāpēc arī izvairījies maxāt...

88837. viesis 24.jūlijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Bizenajam....

88838. viesis 24.jūlijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

nu fender, vieglaak palika?? vai tas ko mainiis, ka Tu te tagad gaanies??? bljin domaat vajag, kad tos aunus ieveel....

88839. viesis 24.jūlijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Jūs te visi esat tik tupi, ka es nopietni sāku apsvērt iespēju kļūt par tiesu izpildītāju. Man jau piedāvāja robu...

88841. viesis 24.jūlijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

nu man arī vienreiz atnāca no tiesas paziņojums, ka sakarā ar to, ka 3 gadu laikā tiesu izpildītāji mani nav atraduši, mans 20Ls lielais parāds valstij tiek norakstīts! sviests! es pat nezināju, ka man bija jāmaksā! rēķinu nevarēja atsūtīt! naudu nevarēja paņemt (kaut vai atbraukt pakaļ)! bet paziņojumu par norakstītu parādu atsūtīja! man jau patika. :)

kad vienreiz mani bez tiesībām vangažos apturēja un mašīnu uz salaspili aizvilka. es arī neprasīju lai mani iegruzī 33ls par auto transportēšanu. a neko nevarēja izdarīt, nācās maksāt.

ne pa tēmu (par zemes nodokli) man iegruzīja sodu par 3 gadiem par nesamaksātu nodokli par zemi, kas tajā laikā nepiederēja man. patreiz lieta ir tiesā.

vienīgais ko valstij tiešam vajadzētu normāli atstrādāt ir PAZIŅOJUMI PILSOŅIEM par viņu parādu valstij. laikam laba biznesa ideja - jātais datubāze, kur katrs varēs apskatīties savus valstij nenomaksātos parādus.

88842. viesis 24.jūlijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Ja P I D E R A S I reaāli !!! man arī bija 1Ls sodas, par to, ka tehnisko pasi biju aizmirsis mājās, ok nesamaksāju - aizvakar atnāca sods 1Ls + 9Ls piedzīšanas izdevumi !!! j e b a l blins... kopā 10Ls 1Ls dēļ tas ir sods pieaudzis par 1000% tas jau ir kaut kāds apsurds....

88843. viesis 24.jūlijs 2003 9:43
0 0 Atbildēt

88845. viesis 24.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

viss ko es zinu, ka man ir aptuveni 5 nesamaksāti sodi, bet nezinu ne par ko ne cik lieli, kā lai viņus samaksāju???

biju domāji, ka tad kad atsūtīs uz māju kvītiņas a tagad vairs neko negribu gaidīt, jo kopējā summa sodiem ir ap 20Ls, bet par piedzīšnau vēl 200Ls negrbas piemaksāt..

88847. viesis 24.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

bizenaaj, es par tiem aazhiem nebalsoju!!!!!

88848. viesis 24.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

absurds buutu, ja veikalaa maize riit no riita maksaatu 5 ls...

88849. viesis 24.jūlijs 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Tiesu izpildiitaajiem ir tiesiibas to dariit un peec vinju tarifiem taa sanaak. Shajaa lietaa ir gan plusi gan miinusi, bet reaali jau vajadzeetu chakareet policistus, kas nepaskataas uz to ka mainiits pieraksts. Nevajag shoreiz aiztikt tiesu izpildiitaajus, bet gan tos loshus kas nezin kur suutiit atgaadinaajumus

88857. viesis 24.jūlijs 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Nu, patiesībā viss ir pareizi,- valstij nav jālūdzas, lai kāds tai maksātu nodokļus, nodevas un sodus, tas katram valsts iedzīvotājam ir jāsaprot, savādāk tikai valstij krājas parādi un no parādiem pensijas nesamaksāsi un ceļus nesataisīsi:). No otras puses, ja jau kāds šos sodus ir spējīgs piedzīt efektīvāk, nekā valsts, tad kāpēc valsts to neprot izdarīt?

Un vēl, interesanti, kas notiek, ja uzlikto sodu pārsūdzi? Piem. soda nomaksai/pārsūdzēšanai dotas 10 dienas. 10 dienā es to pārsūdzu, apmēram 15-tajā saņemu atbildi no augstākstāvošā priekšnieka, ka sods paliek spēkā. Es saprotu, ka vēl 10 dienu laikā, t.i. 25tajā dienā es šo lēmumu pārsūdzu tiesā, tiesa lietas izskatīšanu noliek uz... 145 dienu (jeb mazliet ātrāk, bet es saprotu, ka tās ir noslogotas). Vai līdz tiesai man sods jānomaksā vai arī līdz tam es nedrīkstu ar auto izbraukt no valsts, mani drāž tiesu izpildītāji vai parādu piedzinēji utt utjpr.?

p.s.jau kopš studiju laikiem nožēloju, ka toreiz nestudēju jurispudenci !:)

88858. viesis 24.jūlijs 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē - izspiestu naudu? Ja noteikumus nepārkāpsi, nebūs jābaidās no policistiem, lai kur viņi slēptos. Ja pārkāp, rēķinies, ka vari tikt sodīts.

Par sodu runājot - 3 lati - bez iemesla jau tos izpildītājus nepiesaista, bet gan tad, ja sods 10 dienu laikā netiek nomaksāts.

88860. viesis 24.jūlijs 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Ko tu te lecies?? Nevarēji laikā samaksāt?? Atmiņa slikta? Nu tad ieberzies un nesmirdi te.

Mixeris 24.07.2003 09:46

Protokolā ir jāieraksta adrese, tā ka šitā lekšanās ir nulles vērtībā.

Interesanti būtu apskatīties uz tiem, kas ar 5 nenomaksātiem sodiem gribēs uz ārzemēm braukt. Ui kas būs par raudāšanau uz robežas:) Bērnu bars ibio, sodi ir jāmaksā laikā un nevajadzēs te raudāt.

88861. viesis 24.jūlijs 2003 9:54
0 0 Atbildēt

vajag meklet realus celjus ka tiem durakiem var dot atporu, bet pac vien vainigs kas tu esi par autobrauceju ka katru dienu sedies mashina bet nevari atcereties ka tev ir nesamaksats sodz 4 meneshus - lohs pilnigakais ta tev ari vajag, tadiem shoferiem tiesibas vispar nost janjem bezatbildigi stulbenji.

88862. viesis 24.jūlijs 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Yukki 24.07.2003 09:52

Kamēr lieta ir uz pārsūdzēšanu neviens tevi nevar izbanot no braukšanas uz ārzemēm etc.

88863. viesis 24.jūlijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

tas biju es SPORCMENS :)

88868. viesis 24.jūlijs 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Vienkārši apmaksā sodus savlaicīgi!!!10 dienu laikā!Vai arī piespradzējies!Un nejoko ar valsti...

88870. viesis 24.jūlijs 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Arii reaals gadiijums - manam pazinjam 2 meeneshus karaajaas sods 5Ls. Tagad atnaaca depesha (no tiem pashiem tiesu izpildiitaajiem), ka jaamaksaa Ls 13.**. Bet neviens briidinaajums vai atgaadinaajums netika sanjemts! Neesmu jurists, bet man shkjiet, ka tas nav iisti likumiigi. Buutu veertiigi uzzinaat, ko par to saka juristi - kaa tas ir atrunaats likumaa!!!???

88871. viesis 24.jūlijs 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Pirmkārt neredzu iemeslu lai vispār rakstītu tādu rakstu. Vai tik tas jocīgais dakterītis negrib palielīties ka ir reāls p***is. Pirmām kārtām pārkāpj noteikumus, otrām ieberžas uz smieklīgi mazu summu, treškārt tēlo megā apvainoto ka valsts ar tiesiskām metodēm mēģina no viņa dabūt savu piķi. Manuprāt "kārtībai jābūt gan pie dzeršanas, gan pie vemšanas" Nekas personīgs bet , besī ārā parādnieki.

88874. viesis 24.jūlijs 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Ha ! "Viesis 24.07. 09:56" - Baigi labi pateici - "......Un nejoko ar valsti". Ja Tu to nopietni domaaji, ( par ko es shaubos ), tad nu sviesta pieres cieniigs teiciens.Baac,valsts ar mums jokojaas un chakaree muus no visaam puseem un visos iespeejamos veidos......Taapeec pie mazaakaas izdeviibas,es centiishos apchakareet valsts paarstaavjus,sorry,dzimtenes miilestiiba ir viens,bet shito pedinju cieniishana ir otrs.......Muus spiezh buut par ljaunajiem......Lai cik tas buutu beediigi un skumji....

88877. viesis 24.jūlijs 2003 10:11
0 0 Atbildēt

MX3 - a pie soda došanas neviens neteica, ka sods 10 dienu laikā jāsamaksā? Vai tie paziņas gaidīja speciālu uzaicinājumu? Tas arī maksā naudu!

88879. viesis 24.jūlijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Tā ir Yukki, ka kamēr tiesa nav pieņēmusi lēmumu tev neko nevar aikavēt, bet tā ir oficiālā versija. Reāli, parasti no Latvijas ārā netiksi, jo redz uz robezas kompī nebūs tas aizliegums noņemts. Tāpēc, ja ir šāds aizliegums un arī tiesāšanās lietderīgi ir visas vajadzīgās instances informēt pāšam, kā arī iespēju robežās nočekot vai viss ir izdarīts kā nākas.

Un par tiem parādniekiem ppilnīgi piekrītu chiko, ja ir jāmaksā laikā tad tas ir jādara, bet nu dzīvē gadās visādi. Šajā gadījumā mācību maksa 23.90Ls.

88880. viesis 24.jūlijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Sinn, Qued utml.-> Vai Jums tas shkjiet normaali, ka tiesiskaa, demokraatiskaa (uz PILSONI orienteetaa) valstii darbojas "pacanu" biznesa principi (katrai nokaveetai dienai 120% sods)??? Jebshu arii normaalaak (cilveeciskaak) buutu vai nu taa kaa ir ar sodiem par apstaashanos/staaveeshanu (atgaadinaajums auto iipashniekam), vai arii kaa bija liidz shim (cik es saprotu) - pie robezhas vai tehniskaas skates visi sodinji tiek iekaseeti!

P.S. Besii aaraa shitie gudrinieki, kas ir tik pareizi, ka veemiens naak!

88882. viesis 24.jūlijs 2003 10:24
0 0 Atbildēt

to melnais

kautrīgs jautājums:

vai tos 3 Ls pēc soda uzlikšanas par tavu izdarīto pārkāpumu tu apmaksāji 10 dienu laikā bankā?

ja nē, tad netērē laiku liekām sarunām.

man nav radušās problēmas ar tiesu izpildītājiem, jo uzlikto sodu kurš ir pamatoti uzlikts apmaksāju noteiktā laikā.

no tā var secināt ...

88889. viesis 24.jūlijs 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, par ko ir sašutums! Tika uzlikts sods. Cilvēks ignorē šo sodu un cer, ka par to aizmirsīs. Loģiski, ka tiek iesaistīti tiesu izpildītāji, kas arī gib saņemt algu un tādēļ arī summa beigās tāda sanāca. Noskopojies 3 Ls, beigās škiries no 26 Ls. Vai nav stulbi? Liekas, ka autors ir nedaudz atpalicis no dzīves un par savu stulbumu tagad nākas maksāt. Nedomāju, ka te būtu kaut kas nepareizi. Es tikai ieteiktu citiem mācīties no svešu kļūdām un neatkārtot to pašu.

88891. viesis 24.jūlijs 2003 10:30
0 0 Atbildēt

man patīk pants likumos:

... likuma nezināšana neatbrīvo no atbildības...

ievērojiet!

88893. viesis 24.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Vēlos piekrist jau šeit sacītajam. Ja reiz esi dabūjis sodu, tad parakstot protokolu pievērs uzmanīdu rindiņām, ka ar protokolu esi iepazīstināts, un ka sods jānomaksā desmit darba dienu laikā. Ja to neizdara, tad nav ko brīnīties, ka atnāk tiesu izpildītāja vēstilīte, kur tavs sods audzis astoņas reizes. Un ja vēl tad nesparosies, tad tavu vāģi apgrūtinās, un tas nozīmēs, ka viņa cena ir latiņi 30, un tad gaidi vēl gadus trīs līdz piecus, kamēr atnāks paziņojums, ka parāds norakstīts.

Bet lai mierinātu, varu pateikt, ka CP ne vienmēr nogaida šīs desmit dienas. Man sodu izrakstīja uz 5.-Ls 30.05., un jau 9.06 es to biju nomaksājis, un ar pārsteigumu 16.06. saņēmu kvīti par 29.- Ls, it kā par nenomāksātu sodu un piedziņu. Vot tad gan razbori gāja, un kā izrādījās:"kļūdas dēļ papīrīši ne to ceļu bija aizgājuši." Vot tādā gadījumā abidna, bet ja pats nemaksā - pats vainīgs. Kā teica klasiķis: nedomā, ja domā- nerunā, ja runā - neraksti, ja raksti m- neparaksties, BET JA PARAKSTĪJIES - TAD NEBRĪNIES!

88894. viesis 24.jūlijs 2003 10:38
0 0 Atbildēt

MX3 24.07.2003 10:20

Nu kādi pacaniskie likumi??? Vienīgais par ko varētu diskutēt ir iespēja vērot sev uzliktos sodus internetā vai iegūt informāciju pa tālruni, jo šādas iespējas pagaidām nav (es gan šaubos, ka tas kavēs kādu īpaši "apzinīgu" tipu atkal izteikt pretenzijas). Viss pārējais ir bullshit. Tas ir normāli, ka tiesu izpildītāji sedz savas izmaksas no tava maka, jo viņiem procenti no iekasētās naudas nepienākas un nav jau viņi nekāda pastīšanas armija vai labdarības iestāde, kas strādā par velti.

Tad jau sanāk, ka par kriminālu pārkāpumu arī nevar sodīt, ja tu pēc pārkāpuma izdarīšanas esi licis virsū mīksto policijas uzaicinājumiem ierasties un sniegt paskaidrojumus. Tiesa šādu gājienu viennozīmīgi vērtē kā vainu pastiprinošu apstākli. Tas tā pārdomām.

88897. viesis 24.jūlijs 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Markiz2003 24.07.2003 10:35

Man pašam no nomaksātām 6 kvītīm pagājušā gadā 3 bija aizgājušas neceļos, bet es nekādu strjomu netaisīju, apciemoju tiesu izpildītāju, parādiju bankas izdrukas un šķīrāmies draudzīgi. Nekādas razborkas nebija jātaisa:) Tajā laikā laikam sistēma vēl nebija kārtīgi atstrādāta.

88906. viesis 24.jūlijs 2003 10:50
0 0 Atbildēt

MX3 - pievienojos Sinn 10:38. Tev nez kādēļ nepielec, kāda ir atšķirība starp "pacaniem" un valsti. Valstij šī lielā summa veidojas no piesaistīto institūciju pakalpojumu izmaksām. Nu ir tie juristi, tiesu piedzinēji dārgi un nebūtu godīgi, ka to apmaksā valsts, jo pārkāpumu izdara un sodu laikā nenomaksā pats indivīds, tātad viņš ir arī pats vainīgs.

Atkal panesās stulbās runas par "pareizumu". Šeit taču viss ir acīmredzams - cilvēks sodu nemaksā, sods jāpiedzen, par piedzīšanu maksā soda nemaksātājs. Kas tur pareizi vai nepareizi. Vai varbūt tev liekas, ka valsts ir gana bagāta, lai katru soda nemaksātāju ar mersedesu pie kases pievestu?

88911. viesis 24.jūlijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

TO:Sinn

Man jau kautkā veicas, ne jau bieži uzraujos, bet kad uzraujos, tad apzinos vainu un maksāju. bet par to razboru - vienkārši pirmo reizi tā bija, neierasti, tādēļ arī kašķējos, bet protams ka rezultātā viss nostājās savā vietā, un beigās HAPPY END.

Bet ja pats nevar kaut kādus 3.-Ls nomaksāt, tad ko darītu, ja būtu trāpijies uz pabižotu CPešņiku, un tas par kaut ko maksimālo čiriku bōtu ierubījis? Tad laikam vispār hana, ja jau trīs lati nav spēkā nomaksāt laikus.

88912. viesis 24.jūlijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

qued, viss jau buutu labi ja tie likumi buutu raxtiiti visiem......bet kaa redzams uz daudziem vinji neattiecas...

88915. viesis 24.jūlijs 2003 10:58
0 0 Atbildēt

Markiz2003 24.07.2003 10:54

Man bija dusma otrajā reizē, bet mēs jauki parunājām par dzīvi, viņa man apstāstīja sistēmu un trešajā reizē man pietika pa faksu atsūtīt internetbankas izdruku bez bankas zīmoga. Nesaprotu par ko te visi visu laiku strjomo - CP paprasa 5Ls - uzreiz raksts iauto, ka CP ir slikti, cilvis pats iedod kukuli 5Ls apmērā - atkal raksts par to, ka CP slikti, jo ņem kukuļus. Ta kā tādas nedabūjušas vecenes, lai ko CP vai valsts izdarītu - viss slikti. Labi ir tikai pašam pārkāpt noteikumus, ja par to nesoda.

88916. viesis 24.jūlijs 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Es jau arii domaaju, ka sodi jaasamaksaa laiciigi un tad neradiisies probleemas ar kaut kaadiem tiesu izpildiitaajiem utt ...

Es domaaju, ka raksta autors nefiga no shitaas lietas nevelk ...

INteresanti zinaat, kapeec tad cilveeks zina, kad vinjam jaaierodas peec , piemeeram, kaut kaada pabalsta un jai ir klaat pusstundu agraak, bet nezina, kad ir jaasamaksaa sods ... diivaini, vai ne ? :)

88921. viesis 24.jūlijs 2003 11:05
0 0 Atbildēt

:) :) izklausās apmēram tā:

"Skolātāja, kāpēc man nav ieskaitīts eksāmens, ja es uz viņu neaizgāju tāpēc , ka mamma no rīta mani nepamodināja. Es taču neesmu vainīgs!" :) :)

88924. viesis 24.jūlijs 2003 11:07
0 0 Atbildēt

TO: Sinn

Piekrītu par visiem 700%! Es jau nu arī neesmu tas pareizākais autovadītājs (lai gan tādi kā es ir dzudz), un arī pārkāpju šos CSN, bet bez tā mūsu saspringtajā ikdienā praktiski jau nevar. Bet ja esi uzrāvies, tad ņefig apvainoties, un censties pierādīt ka esi enģelītis ar remontā nodotiem spārniņiem. Gribi pārkāpt - par to ir jāmaksā, galva nestrādā, papīrus aizmirsti - maksā, u.t.t. Kapitālisms. laiks pierast.

88927. viesis 24.jūlijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Man vienreiz atnaaca uzaicinaajums ierasties pie tiesu izpildiitaaja uz lietas izskatīšanu un 7 Ls vietaa maksaat +10 ls par darbu tiesu izpildiitaajam. Sods bija nomaksaats terminjaa, tapeec biju shokaa. A izraadaas, ka CP nav papuuleejusies aizsuutiit tai izpildiitaajai papiirus par to, ka esmu samaksaajis. Taada luuk mums taa mīļā Latvijas policija.

88941. viesis 24.jūlijs 2003 11:35
0 0 Atbildēt

Nu redzi "melnaiz", likumu un savu tiesību nezināšana tevi neatbrīvo no atbildības, bez tam CP naudas sods Ls 3 ir jānomaksā laicīgi, nevis jāuzliek mīkstais man jau ne kas par to nebūs - tagad būs. Tas ir tieši tā pat kā ar parādu atmaksāšanu, ja laikā neatdod naudu tiek iedarbināti soda procenti, kas parādu palielina. Un par tiesu izpildītājiem runājot Tev ir visas iespējas par tādu kļūt, jo Latvija ir sadalīta 145 iecirkņos no kuriem aizpildīti ir kādi 120. Parādus vajag maksāt laicīgi!

Tiesu izpildītājs

88944. viesis 24.jūlijs 2003 11:36
0 0 Atbildēt

valsts ir tas pats pacans,tikai ljoti liels,un glaabinja no vinja nav...:)) taa luuk ir realitaatee..galugalaa,kur ta lai njem nieka 600 ls meenesii mobilajaam sarunaam,apmeeram tikpat benziinam,plus veel kaapostu normaalai mashiinai,par algu un radiniekiem jau ar nevar aizmirst....nu ta paareejiem jaapavergo,lai liekeezhiem viss tas buutu....ko padariisi? :)

88949. viesis 24.jūlijs 2003 11:44
0 0 Atbildēt

sods ir sods, bet nauda par piedzīšanu ir kas cits, un visa šī sistēma ir apzināti veidota tā, lai čakarētu cilvēkus!!!!

var jau teikt - likuma nezināšan neatbrīvo no atbildības, taču šie likumi ir jāpublisko un jāinformā sabiedrība, ja grib, lai uz to normāli skatītos...

88954. viesis 24.jūlijs 2003 11:53
0 0 Atbildēt

nefiga,lai uzzinaatu likumus jaaizveido iepriexpierakstiishanaas ar dokumentu no zeka,kur tu dziivo,pases kopiju,notariaali apstiprinaatu luugumu,utt...un tad,peec izskatiishanas 40 dienu laikaa,izlemj,vai tev paardot graamatu "galveno likumu kraajums" daavanu iepakojumaa par nieka 150 Ls +pvn,vai tavu luugumu noraidiit...un citaadi likumus padariit pieejamus tikai tiesaasmtiesu izpildiitaajiem,un tamliidziigaam struktuuraam - lai varka secen neiet...vo,taadu valsti es izveidotu...bet,bez shaubaam,arii citi peec kaada laicinja pie shaadas domas nonaaks - kaa nekaa ar jauno valdiibu innovaacijas saak strauji paraadiities..:)

88955. viesis 24.jūlijs 2003 11:55
0 0 Atbildēt

kaa buutu, ja sanjemot shaadu veestuli, aizietu uz banku un nomaksaatu tikai soda naudu? Tjipa, peekshnji atcereejos un nomaksaaju, par taadiem izpildiitaajiem uzzinaaju tikai peec nomaksas? Ko shie var izdariit? Soda naudu es ta buushu nomaksaajis, bet tiesu izpildiitaaju pakalpojumus, kurus neesmu izmantojis :)) apmaksaat netaisos... Apgruutinaajumu autinjam itkaa likt virsuu nevareetu - sods nomaksaats, bet izpildiitaajs ir tikai privaatpersona, kas no manis nez kapeec grib naudu un valstij gar to vairs nav nekaadas daljas..

P.S. Tik nesaaciet niideet, ka valsti nevajag chakareet..

88956. viesis 24.jūlijs 2003 11:56
0 0 Atbildēt

Da bardaks ir gan pie policistiem, gan arii pie tiesu izpildiitaajiem:

Uzlika man sodu, kursh bija jaanomaksaa meenesha laikaa. Prasiiju tas policistei, vai var maksaat ar paarskaitiijumu? Vinja teica jaa, bet rekomendeejot tomeer maksaat kasee.

Peec meenesha es to sodu nomaksaaju, protams, ka ar paarskaitiijumu, jo laiku teereet skraidiishanai pa policiju negribeejaas.

Biju jau to visu aizmirsis, kad pienaaca man pazinjojums no tiesu izpildiitaajiem par soda piedzinju. Zvanu shiem prasu, kas par lietu - esmu samaksaajis, shie mani suuta uz policiju, policija suuta pie izpildiitaajiem, beigaas vienojaamies, ka aizsuutiishu tiem izpildiitaajiem faksu ar bankas izrakstu. Aizsuutu, zvanu un jautaaju vai viss kaartiibaa - jaa viss kaartiibaa.

Veel peec paaris meeneshiem gribu paardot autinju, CSDD saka, ka autinjam uzlikts aizliegums. Saakaas atkal viss no gala, zvaniiju, lamaajos suutiiju izdrukas, kameer beigaas dabuuju no izpildiitaajiem riikojumu par aizlieguma nonjemshanu?

Kaapeec man buutu jaaiet cauri visam tam chakaram 3 reizes, ja uzlikto sodu godiigu nomaksaaju. Vienam chomam bija tieshi tas pats. Nu vareetu saprast, ka vienreiz kljuudiijaas, bet nu taads bardaks tajaa visaa...

88958. viesis 24.jūlijs 2003 12:07
0 0 Atbildēt

O_Calibra: sods ir jaanomaksaa manuprāt ja nemaldos 10 dienu laikaa. Ja nomaksaa 11. dienaa - maksaa arii par tiesu izpildiitaaja darbu.

88960. viesis 24.jūlijs 2003 12:12
0 0 Atbildēt

Zigulist - nesaprati O_calibras ideju! Es īstenībā tā arī darīšu un paskatīšos kas būs!! Jo ar valsti es visas saistības būšu nokārtojis un vlasts vairs nķādus liegumus vai ierobežojumus piemērot man nevarēs.

88961. viesis 24.jūlijs 2003 12:24
0 0 Atbildēt

jā gudrinieki, ir tāds laikraksts kā "Latvijas Vēstnesis" kurā publicē likumus, arī Diena tiek publicēti likumi, likumu izlasīšana ir pieejama

88965. viesis 24.jūlijs 2003 12:34
0 0 Atbildēt

O-calibra - ne jau tu izmanto tiesu izpildītāju pakalpojumus, bet valsts.

88966. viesis 24.jūlijs 2003 12:35
0 0 Atbildēt

ja kas tad kāds nezina kurā datumā tika pieņemts šis likums???

jo būtu stulbi maksāt tiesu izpiļdītājiem , ja šis pārkāpums izdarīt vēl pirms likuma pieņemšanas??

88967. viesis 24.jūlijs 2003 12:40
0 0 Atbildēt

O_Calibra 24.07.2003 11:55

Protams ka tā tu vari darīt, bet atceries, ka tiesu izpildītāja rēķins jānomaksā pilnībā citādi viņš sev pienākošos naudu var piedzīt apķīlājot tavu megarullzi, māju un bankas kontu. Tu protams vari meklēt taisnību tiesu instancēs, būs interesanti uzzināt rezultātu. Jā un atceries, ka tiesu zaudējusī puse apmaksā tiesu izdevumus. Ja tev ir prātā gara tiesāšanās, tad garantēju, ka tavi izdevumi nenomaksātu 15-20 Ls dēļ pieaugs vismaz reizes 10, ja ne vairāk, jo savs advokāts tev būs jāapmaksā pašam tā kā civilprasībās valsts nenodrošina bezmaksas advokātu:)

88980. viesis 24.jūlijs 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Tapec telefons ir izdomats. Man ari bija sods jamaksaa, nokaveju terminju, parsutija Tiesu izpilditajam. Vestuli gan sanjemu pieraksta adrese, zvaniju un apsoliju samaksat, ar to lieta beidzas, nekads uzrekjins neienaacaas.

~Prelude~

88994. viesis 24.jūlijs 2003 13:23
0 0 Atbildēt

kropliishi nelaimiigie

89013. viesis 24.jūlijs 2003 14:18
0 0 Atbildēt

žēl, ka to infantilo dakteri neigruzīja pamatīgāk, jo tā būtu laba mācība pārējiem homosovjetikusiem!

valsts spēja piedzīt sodus un parādus ir nodokļu sistēmas un tiesiskās kārtības mugurkauls! londona, ja tu noliki mašīnu neatļautā vietā tev izraksta 50 mārciņu sodu. ja tu nenoaksā 2 ned. lakā, tad sods pieaug līdz 100 viņu naudiņām. ja nenomaksā 2 līdz 4 ned. laikā, tad karies vecīt un maksā valstij hren viņu zin cik angļu naudiņas par to, ka valstij jāgana tāds mudaks kā tu! a ja tu pavisam nagļakā nomet mašīnu, tad tev uzliek bloķi vai arī aiztransportē vispār prom un tad lai atpirktos vari uzreiz savu mašīnu pārdot, jo savādāk naudas nepietiks ko nomaksāt!

kā rezultāts tanī milljonu mašīnu haosā ir 10 lielāka kārtība nekā uz rīgas ielām...

mudaki ir jādrāž jo mudaki citu valodi nesaprot

89027. viesis 24.jūlijs 2003 14:33
0 0 Atbildēt

"Patīk" man jūsu attieksme, un no pirksta izzīstie apgalvojumi par regulāru pārkāpēju un regulāru sodu nenomaksātāju.

Prieks lasīt, kā iauto.lv lasītāji vienmēr visu laikā un priekšzīmīgi nomaksā. Cepuri jūsu priekšā nost, liekuļi riebīgie!

Nu pazuda tā kvītiņa...nu izkrita cilvēkam no galvas raujoties pa trīs darbiem tas, ka taads sods ir, un uzreiz atsaucīgi vārdi!

Runa gāja nevis par to, ka kaads netaisās maksāt par saviem pārkāpumiem, bet gan par sistēmu, kura ir vērsta uz cilvēku maksimālu izdr....nu!

89041. viesis 24.jūlijs 2003 14:59
0 0 Atbildēt

tiem kas raujas pa 3 darbiem ir normāls schedule uztaisīts, lai neaizmirstu izdarīt to ko vajag. ja cilvēks var atļauties aizmirst 3 Ls pārskaitīt par saviem nedarbiem tad var arī atļauties samaksāt 30 Ls par to, ka ir atļavies 1) pārkāpt 2) atļāvies aizmirst

89042. viesis 24.jūlijs 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Paarkaapi maksaa un nedddirs par kautkaadim pierakstiem. Uz kviits tak bija rakstiits cik dienu laikaa sods ir jaanomaksaa, bet taa jau ir vienmeer, baakaa ir ko ieliet bet sodu nomaksaat nav par ko. Taa tev arii MUDAK vajag.

89044. viesis 24.jūlijs 2003 15:03
0 0 Atbildēt

cilvēku iekšējā morāle viņus salīdzinoši reti motivē un tāpēc tas valstij ir jādara ar pīrāga/pātagas metodi. nevaig tik aizrauties ar vienu galējību...

89045. viesis 24.jūlijs 2003 15:05
0 0 Atbildēt

2 melnaiz

nu bet kapeec tu gruzies ? Aizmirsi par sodu. Nu tad naakoshreiz nomaksaa naakamajaa dienaa, lai veelaak neaizmirst ...

(P.S. biezpienu iesaku eest :) )

Un kas par to ka pazaudeeji to kviiti ? Ja tu pazaudee pasi vai tiesiibeas tev taapat ir jaamaksaa ... ar ko ta atshkjiras tiesiibas no taas kviits ?

89047. viesis 24.jūlijs 2003 15:07
0 0 Atbildēt

ES ESMU TAS PATS VIESIS, KAS NO RĪTA. MAN PATĪK, KA ŠĪ TĒMA LIELISKI SADALA IAUTO LASITĀJUS MAZGADĪGAJOS UN NENOBRIEDUŠAJOS - UN ATSEVIŠĶI LIELAJOS UN DOMĀJOŠAJOS. IDEĀLI! ŽĒL TIKAI, KA DAUDZ TO IDIŅU, KAM NAV BIJUŠAS IESPĒJAS DZĪVĒ ATTĪSTĪT SAVU DOMĀŠANU...

89048. viesis 24.jūlijs 2003 15:09
0 0 Atbildēt

melnaiz 24.07.2003 14:33

Kaut kā tās kvītiņas izkrīt tikai tiem nemaksātājiem. Sistēma ir vērsta uz sodu iekasēšanu nevis kāda drāšanu. Mēs visi ar putām uz lūpām mākam kviekt par savām tiesībām, bet par pienākumiem tikai pīkstam, ka nepatīk.

Un Londonā ar auto evakuāciju nodarbojas privātfirmas, kurā ir sav ceņņiks par transportu un stāvvietu:) Un neviens nebrēc, ka jāmaksā 2x - valstija par pārkāpumu un privātajam par transportu. Un ja tavs auto ir 15 gadus vecs, tad tiešām lētāk ir atstāt...

89063. viesis 24.jūlijs 2003 15:35
0 0 Atbildēt

brēkt jau brēc arī tai pašā londonā, bet tikai kudiš mazāk - nav bijuši viņiem lielie 10 tiesiskās anarhijas gadi kā pie mums, kas lumpenus pieradināja pie visatļautības un mēsliem. vienmēr visās sabiedrībās būs luņu procents, kuri domās, ka viņi ir netaisnīgi sodīti un ka viņi ir ar kaut ko labāki par citiem

89065. viesis 24.jūlijs 2003 15:35
0 0 Atbildēt

URĀĀĀ!!!Beidzot kāds ir ierunājies par PIENĀKUMIEM!:)

89066. viesis 24.jūlijs 2003 15:37
0 0 Atbildēt

KĀ MAN PATĪK ŠIE KOMENTI.... :)

89068. viesis 24.jūlijs 2003 15:39
0 0 Atbildēt

jaut. melnajam: klau a kāpēc man nenāk ne prātā uzlikt mīksto uz sodu un es ņemu inernetbanku laicīgi un pārskaitu to sodu? man atmiņa vienkārši ir labāk attīstīta nekā tev jeb suns ir kaut kur citur aprakts? tavā it kā lielākā aizņemtībā? muļķības, man arī ir grūti atrast laiku daudzām lietām! ja pārkāp, tad esi gatavs maksāt! ja pārkāp divreiz (nenomaksā laikā), tad esi gatavs maksāt vēl vairāk!

89099. viesis 24.jūlijs 2003 16:51
0 0 Atbildēt

I pareizi darīja. Vairāk varēja prasīt. Kārtībai ir jābūt.

89108. viesis 24.jūlijs 2003 17:02
0 0 Atbildēt

to viesis

1. vēlreiz saku, ka ne jau man tas atgadījums sanāca

2. arī es esmu par sodu maksāšanu un to arī gana regulāri daru

3. runa ir tikai par MEHĀNISMU.

Iedomājies, kas notiks, ja pilnīgi visi kantori, kuriem kaut 1 dienu nokavē ar maksājumu, sāks izmantot tiesu izpildītājus?

(LMT, telekoms, gāzes kantoris, TV, e.t.c.)

Saprotu kārtībai jābūt, bet ja tā ir kārtība, paldies. Maksāju valstij briesmu nodokļus bet pretī saņemu tikai čakarēšanu praktiski vienmēr un praktiski visur! Nekādas pretīmnākšanas.

89124. viesis 24.jūlijs 2003 17:38
0 0 Atbildēt

Atpazīstu diskusijā pāris tiesu izpildītājus. Tie protams ir karstākie valsts interešu aizstāvji. Protams jauki, ka ejam uz sakārtotu valsti un nodokļi būs neizbēgami, kā nāve utt... Diemžēl valsts attiecības ar pilsoņiem joprojām ir vienvirziena. Pārsvarā viņi mūs... Diemžēl ierēdņi joprojām ir vienlīdzīgāki par citeim. Tāpēc arī tāds dabīgs sašutums, ka sistēma ir spērusi vēl vienu soli mūsu maciņu virzienā. Tāpēc te nav vietā salīdzinājums ar Londonu. Pamēģiniet pārsūdzēt tiesā kādu ierēdņa lēmumu un jūs sapratīsit atšķirību...

89131. viesis 24.jūlijs 2003 18:03
0 0 Atbildēt

Eu. A ko jūs te visi tādi agresīvi? Mudaks, nezkasturvēl, cilvēks jums te tematu papļerkstēšanai iedeva. Tad dalieties pareizajos sodu maksātājos (bet tātad tomēr noteikumu pārkāpējos :) ) un tajos, kam liekas viņi ir visgudrākie, kas valsti jau nu apčakarēt mācēs. Kāpēc tad tam autoram tā jāmetas virsū? :)))

89135. viesis 24.jūlijs 2003 18:30
0 0 Atbildēt

mazaak taisi paarkaapumus un mazaak buus jaateeree... bet domaaju ka peec shii gadiijuma Tev buus laba maaciiba..........

89142. viesis 24.jūlijs 2003 18:50
0 0 Atbildēt

Nu vaajpraats, kaadi visi peekshnji savaakushies pareizie.

Pavisam dazhas dienas atpakalj gaaja runa pa Juglas sastreegumiem un to apbraukshanu.Un skatos ka lielaakie pareizie tur visvairaak *******va ka, kaa grib taa brauc.

Varbuut vajadzeetu buut pareizam visaas lietaas, un nevaarstiit mutes kur nevajag, ja pasham purns nav visai tiirs.

Un veel ljechiis, kaa dziivot!

Pie tam man nav iisti skaidrs, te viens teica ka sods esot ticis nomaksaats laikaa, bet jau ljoti aatri ir sanjemta ties. izp. paveeste. It kaa polichi nav pazinjojushi ka sods samaksaats. Kaa tad sanaak, vai ties. izp. tiek nodoti papiiri jau uzreiz peec paarkaapuma, ja jau nav paguvushi pazinjot shiem par apmaksu, un shameejie pashi gaida kad paies taas 10 dienas? Vai arii papiiri tiek nodoti uz piedzinju peec 10 dienaam, kad sods nav samaksaats?

Es iisti nesapratu sisteemu

89143. viesis 24.jūlijs 2003 18:50
0 0 Atbildēt

Nekaa nesapratu, bet izklausaas, ka kaadu baigi apchakareeja!

89144. viesis 24.jūlijs 2003 18:52
0 0 Atbildēt

Kaada X peec vaards b.l.j.a.a.v.a tiek sazvaigzhnjots?

89148. viesis 24.jūlijs 2003 19:26
0 0 Atbildēt

Zigulists 24.07.2003 11:14

Latvenergo arī raksta, ka viņu kvītis jāglabā 10 (desmit) gadus :)

a par auto evakuāciju oslo (norvēģijā) mani iegruzīja par 160Ls 24Ls vietā (24ls sods + 16Ls stāvvieta + 120ls transportēšanas izdevumi) 24ls uzlika vietējai mašīnai, kuru var atrast un no tās sodu ieksēt apskates laikā vai aizsūtot paziņojumu.

protams mani besī tas, ka auto taču tiek reģistrēts un reizi gadā apskate ir jāiet - TAD TAČU VAR IEKASĒT VISUS SODUS. bet mūsu valstiņa ļauj dzīvot arī nabadzīgajiem tiesu izpildītājiem :)

89165. viesis 24.jūlijs 2003 21:31
0 0 Atbildēt

to Pirmais

a kā tu iekasēsi sodus no mudakiem , kuriem mašīnas ir uz sievas vai bomža vārdiem?

89177. viesis 25.jūlijs 2003 7:04
0 0 Atbildēt

Nav ko liku vilkt garumaa. Par to jau sen runaaja ka taa buus. Un ja esi nopelniijis sodu tad esi labs samaksaa.Sory!!!!!!

89183. viesis 25.jūlijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

a vor sieva vai bomzis arī lai maksā!

tajā pašā norvēģijā (kaut piķis viņu parautu) auto pārreģistrācija izmaksā 200 līdz 400Ls, bet NEVIENS neatstāj autiņu uz sava vārda lai cits brauc - jo apzinās, ka sodi jāmaksā AUTO JURIDISKAJAM ĪPAŠNIEKAM.

lai sieva maksā ! :)

89197. viesis 25.jūlijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Tiesu izpildiitaaji reaali sucks... Tie kas atrodas Laacpleesa ielaa 92...

Lohi man meeginaaja piestaadiit reekinu Ls24... par pagaajushaa gadaa izdariitu parkaapumu... pie tam tas jau bija samaksaats :)

Bardaks viniem tajaa sisteemaa...

Un besii aaraa, ka nesuuta briidinaajumus vairaak...

Taa jau tie tiesu izpildiitaaji var gaidiit gadu (kaa manaa gadiijuma) un piestaadiit baigo reekinu...

SUCKS SUCKS SUCKS SUCKS SUCKS

89258. viesis 25.jūlijs 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Puiki! Sods ir jāmaksā uzreiz, jo piedzīšana ir nežēlīga! Ceru ka tas nav ilglaicīgi.Varu padalīties pieredzē: Sods 5LS martā par gaismām tagad maksāja apm 28 ls, bet cits sods martā par trokšņokšanu naktī uz ielas - 25ls tagad maksāja 49 ls.Es,kā darba devējs, pieņēmu darbā studentu ,un šī viņam ir pirmā darbavieta. Pēc pirmās algas tiesu izp pēc sociālajām iemaksām momentā piefiksēja jauno pelnītāju un firmai piestādīja rēķinu par augstāk minēto summu piedziņu likumisko procentu ietvaros.Laba reputācijas bojāšana jaunajam darbiniekam pārbaudes laikā! Tā kā labāk tiešām ātri nomaksāt, citādi dažs labs pēc daudziem gadiem var trieku dabūt ieraugot savu parādu!

89290. viesis 25.jūlijs 2003 13:59
0 0 Atbildēt

kur konkreeti var noskaidrot, vai man gadiijumaa nekaraajas kaads sods?

89309. viesis 25.jūlijs 2003 14:40
0 0 Atbildēt

to Pirmais.

mašīnas īpašnieks maksā tikai tad, ja uz to ir izrakstīta muņiku soda kvīts! cik es zinu, tad CP ir pofig pati mašīna ar tās īpašnieku un tie izraksta sodu uz pārkāpēja personu un līdz ar to, ja mašīna nav uz viņa vārda, tad braukā cik gribi un nemaksā to sodu! tā ka mīļie šis ir gaidīts un nepieciešams solis! cita lieta ir tā realizācija, bet šeit nu es konkrētas nianses nezinu...

89322. viesis 25.jūlijs 2003 15:08
0 0 Atbildēt

un galvenais ka visus cekus nevar sasummet un paarskaitiit ar vienu maksajuma uzdevumu, jo redz nevar, taadel ka nevar ( bankas atbilde ) un redz caur savu ibanku arii nevar paarkskaitiit, jo tad maksajuma uzdevums vienalga janosut cp. un galvenais ka par katru paarskaitiijumu ir jaamaksaa 1 ls . par katru kviiti atseviski. un vispaar kad bled saaks celus labot, kad cp liks mani mieraa ar sen apmaksatiem rekiniem. kad tie stulbie izpildiitaji iemaaciisies nevis sutiit man cekus un briidinaajumus bet pabolisies kompii, kur viss uzradaas ka ir nomaksaats.

un sie saka - ka mani iesudzees tiesaa, jo neesmu atsuutijis viniem nomaksato maksajuma uzdevumu. fakju viniem, nesuutiisu. un vispar nenormaali dusmiigs esmu uz sito cuciibu.

ejam demonstraacijaa.

89327. viesis 25.jūlijs 2003 15:16
0 0 Atbildēt

mana vaargaa vieta ir cp sodi un nesaremontetie celi. davai valsts - gadaa man apmaksaat visu ritoso dalas nomainu un neremonteejiet tos celus vispaar. un ja neremontee vispaar, tad man luudzu dzipu jaunu nopirkt un esm vairs nekad nebreksu par celiem. un tiesi so pasu ideju piemerot visiem, kas laikaa iet skati, kas lej benzinu, kas maksaa apdrosinaasanu un cela nodevu un cp kviitis. un aatri

nu gan esmu nokaitinaajies

89329. viesis 25.jūlijs 2003 15:18
0 0 Atbildēt

eu - riikojam protesta akcijas ar vandaalisma elementiem. uzbruklums stabu un tallinas ielaam, bet rajonos jau katrs pats zinaas kur uzbrukt

89335. viesis 25.jūlijs 2003 15:34
0 0 Atbildēt

klau, saprotiet masai ir speeks. luuk ierosinu - benzinu pirkt nevis oficiaali, bet neoficaali ( kontrabandas ) , nemaksat vispaar cela nodokli, nemaksat apdrosinasanu, neiet skati, nemaksat sodus un visu paarejo. redzes ko vini tiem simtiem tuukstosiem autovadiitaaju izdariis, vienam varbut kaut ko, bet simtiem tuukstosu neko un iepuutiet.

bez tam, kaa jums patiik ka rigas pasvaldiibas policija ir ieplaanojusi gada budzetu 2,4 milj. latu no parkaapejiem. kaa vispaar kaut ko taadu var atlauties pateikt. kaa

89357. viesis 25.jūlijs 2003 15:54
0 0 Atbildēt

to swastika

normāliem braucējiem gadā sakrājas 2 - 4 csn pārkāpumu sodi un pārsvarā tie ir piecīši par ātrumu. nomāksāt varēja uzreiz cp pret kvīti vai arī pārskaitīt vēlāk pa internetbanku un pa faksu nosūtīt izdrukāto maksājuma kopiju. normāliem cilvēkiem parasti ar to nerodas probēmas - problēmas parasti rodas tādiem MUDAKIEM kā tu, kuriem problēmas rodas po žizņi savas mudaka dabas pēc!

89361. viesis 25.jūlijs 2003 16:01
0 0 Atbildēt

nopeerc ford fiestu 1.1 dizzeli un buusi normaalaks no normaliem pat nebuus 2 -4 reizes gadaa nekas jaamaksaa. buusi baigais kekss.

89362. viesis 25.jūlijs 2003 16:02
0 0 Atbildēt

taa sacit, nem to veeraa. he he, mudakiem.

89411. viesis 25.jūlijs 2003 16:45
0 0 Atbildēt

un taa masiiniite nebus daarga arii uzturesanaa + komforts. peec gada visiem vareesi pazinot, ka neesi samaksajis cp ne latu. ui kaa visi tad tev applaudees un neviens tevi nesauks par mudaku un nevienam nebuus lidzjuutiigi skati. tikai

89412. viesis 25.jūlijs 2003 16:47
0 0 Atbildēt

2swastika -skaties,ka pa shiem lozungiem tevi cietumsaa neieliek :) valsts jau ar nav dumja,vinjai ir likums,ka ja kaads musina tautu,lai tauta neuzvedas kaa aitas,un neljauj sevi pa maksimumam cirpt un izjaat,bet gan tiek kuudiita uz sacelshanos,tad visi noshaujami un ieliekami cietums par trauceeshanu valstij valdiit un pelniit nauda :P

PS kriminaalkodeksu palasi :D

89414. viesis 25.jūlijs 2003 16:49
0 0 Atbildēt

draco - rakstot tiesi par to iedomaajos. bet mees mitinu registreesim, tacu kas notiks mitina laikaa nee : )

89439. viesis 26.jūlijs 2003 10:32
0 0 Atbildēt

Te daži ierunājās par auto, kurš nav uz Jūsu vārda? Tad lūk, braukāt jau varat, bet neaizmirstiet vienu- juridiskais īpašnieks saņemot kvīti var sapsihoties un Jūsu auto vienkārši paņemt un norakstīt:::))))

89453. viesis 26.jūlijs 2003 22:40
0 0 Atbildēt

Nebutu parkapums- nebutu sods, nebutu sods- nebutu tiesas izdevumi, nebutu izdevumi, nebutu konflikta!!!

"BRAUCIET LENAM PAR TILTU DRAUGI..." :):):)

CRAZY CAT

89680. viesis 28.jūlijs 2003 16:07
0 0 Atbildēt

NU nezinu nezinu . pārkāpums tika fiksēts šofera klātbūtnē, uzrakstīta soda kvīts un cilvēks parakstījies, ka samaskās pārsi dienu laikā (ja nemaldos 10 ). Kur problēma? nesamaksāji - maksā tiesu izpildītājam un punkts un āmen. Cita lieta, ja tas sods ir sastādīts bez vadītāja klātbūtnes un cilvēkam nav bijusi nekāda info par uzlikto sodu, tad to lietu varētu vēl apstrīdēt, atstājot tikai 3 Ls, bet cik sapratu, tas nav tas gadījums. Savādāk jau cilvēki iedomāja, ka tā izrakstītā soda kvīts ir tāds toletes paīrīts, par kuru valsts aizmirsīs un piedos ...

p.s. neesmu ne CP, ne kāda cita valsts amatpersona. esmu mirstīgs autovadītājs

89682. viesis 28.jūlijs 2003 16:13
0 0 Atbildēt

2 swastika 25.07.2003 15:34

Klau, Tu tiešām gribētu dzīvot valstī, kurā visi ceļu satiksmes daļībnieki brauc bez TA, nemaksā ceļa nodokli, nemaksā akcīzes nodokli, nemaksā soda naudas par pārkāpumiem ??? Padomā kas notiktu pēc gada, diviem, pieciem ... visi braukātu ar izgrabējušiem šrota auto cik vien velk, ceļi netiktu laboti NEMAZ (tagad vismaz sjur-tur sjis tas ir), valsts pārvaldei vispār naudas nebūtu, iestātos anarhija ....

A par pašvaldības policijas soda naudas budžetu gan varētu tos reāli piecjakarēt - vot visa masa nepārkāpj noteikumus vot i deficīts budžetā...

91527. viesis 6.augusts 2003 14:42
0 0 Atbildēt

A man bija (ir) šāds gadījums. Uz manu auti tiesu izpildītāji pirms apm. 5. gadiem uzlika CSDD liegumu. Tas ir es neko ar auto, izņemot TA veikt nevaru. Viss labi. Pirms apm. 3.gadiem nokārtoju savas attiecības ar tiesu izpildītājiem. Iedeva papīru. Viss labi. Pagājušajā nedēļā biju CSDD veikt šādas tādas sava auto reģistrācijas izmaiņas, bet tur gui. Joprojām priekšā tielu izpildītāju liegums. Tie maitas papīru dod, bet "valstij" nepaziņo, ka liegums noņemts. Kuram tiesu izpildītāju kantorim es tagad lai sūdzos par šo rīcību? Kas segs manus izdevumus lieki apmeklējot CSDD?

103271. viesis 1.novembris 2003 15:11
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā der teiciens-likumiņu nezināsi dabūsi pa plikumiņu. Taāpēc visiem iesaku no sākuma izlasīt likumu un pēc tam celt kaut kādas pretenzijas. Šajā gadījumā jālasa Civilprocesa likuma 72 nodaļa un par zvērinātu tiesu izpildītāju taksēm. Lūk tā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti