Tikai dažas itāļu autostrādes pieļauj 150 km/h 39

 
24.jūlijs 2003 12:46

Itālijas lielākajā daļā autostrāžu ir saglabājies autosatiksmes ierobežojums ātrumam līdz 130 km/h, taču ir daži izņēmumi, piemēram, autostrāde A14 starp Rimini un Boloņu, A1 starp Romu un Neapoli un A26 starp Vercelli un Alessandriju. Jaunie ceļu satiksmes noteikumi (no 30.06) Itālijā nosaka, ka ātruma ierobežojums līdz 150 km/h ir atļauts piemērot tikai uz autostrādēm, kur ir 3 braukšanas joslas un viena palīgjosla.

Avots: Eiropa.lv
 
Visi komentāri
 
88976. viesis 24.jūlijs 2003 12:57
0 0 Atbildēt

Pie mums ar vajadzētu uz pāris ceļiem palielināt ātrumierobežojumu līdz kādiem 120 - 130 km/h

88981. viesis 24.jūlijs 2003 13:13
0 0 Atbildēt

Kuriem?

88984. viesis 24.jūlijs 2003 13:18
0 0 Atbildēt

jelgavas shoseja

bet mums nikad taa nebuus - aatri var braukt tikai tad, ja gar celjiem ir seetas

pie nosaciijuma, ka segums labs

88986. viesis 24.jūlijs 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Piemēram, pleskavas šoseja, tallinas šoseja, jūrmalas šoseja...

Nu nezinu..., man autiņš tiešām nejūk ārā braucot pa šiemceļiem ar tādu ātrumu

88991. viesis 24.jūlijs 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Nu 130 km/h moš arī nevajag, jo kāds žiks var izdomāt izpiest to no sevis un tas var nelabi beigties....

Jā..., ar tām sētām ar ir problēma

88995. viesis 24.jūlijs 2003 13:25
0 0 Atbildēt

Nu bet to jau es sen (07/07/03) :) raxtiju:

www.iauto.lv/show.php?sid=5673&id=39&str=

niks

89001. viesis 24.jūlijs 2003 13:43
0 0 Atbildēt

atklat atduramies pie naudiņas, lai norobežotu maģistrāles ar sietim ari vajag to pashu fondu, ko jaunie laiki izslēdz no prioritātēm.

kstatje, ne jau vienmēr šīs sētas līdzēs, pats esmu satrūcies ieraugot 4joslu ceļa malā briedulēna tramīgu skatu. kā nekā ātrums ap 120-130.

89004. viesis 24.jūlijs 2003 13:58
0 0 Atbildēt

nu koch uz 120 paceltu uz taas jelgavenes ? Manupraat es anyway aatraak nebrauktu ...

89010. viesis 24.jūlijs 2003 14:12
0 0 Atbildēt

Ar šādu (norādīto maximālo ātrumu) vidējais statistiskais itālis brauc pa autostrādi, kamēr tā vēl iet pa pilsēt. Ārpus pilsētas jāreizina ar 2. Nopietni. Saltus sviedrus varēju svīst braucot pa Milānu, no kuras tādi pievadceļi izved uz lielajām maksas autostrādēm. Šie ceļi ir plati, 3 joslās, bet līkumaini. Un no abām pusēm ir betona sienas, uz kurām ik pa 200m ir avārijas pēdas... Bet nekas, šie tikai močī, mainās joslām, apdzen, pīpina. Trafiks tāds kā uz jūrmalenes pīķa stundās, vidējais ātrum 100-130. Kā aiziet uz taisnā ceļa, tā iespiež grīdā vēl vairāk.

89012. viesis 24.jūlijs 2003 14:18
0 0 Atbildēt

kārtējais ļoti interesantais raksts..

89023. viesis 24.jūlijs 2003 14:29
0 0 Atbildēt

3 joslas, papildjosla... dajoš 150kmh uz Krasta ielas! :)

89026. viesis 24.jūlijs 2003 14:32
0 0 Atbildēt

user: cik tu vari ņerkstēt par neinteresantajiem rakstiem!? Nu tā kā tāds memļaks... Tev kāds ar varu te liek sēdēt un lasīt visu pēc kārtas? Ja esi tik interesants cilvēks - kapēc pats nepiedalies rakstu veidošanā? Grrr...

89032. viesis 24.jūlijs 2003 14:40
0 0 Atbildēt

Zigulist: rasktu veidošanā?? varētu jau uzrakstīt par to, kā šorīt braucu uz darbu un viens mani apdzina pa pretējo joslu un, ka izraisīja bīstamu situāciju utt....

vai arī kā viens neapdomīgs jaunietis ar ātrumu 55km/h attiecībā pret cēla segumu pārvietojās pa Brīvības ielu...

a moš uzrakstīšu informatīvu rasktu saistībā mašīnas mazgāšanas līdzekļiem???

pirms gada te bija inteesanti raksti, bet tagad trubā...

89043. viesis 24.jūlijs 2003 15:03
0 0 Atbildēt

user, seedi un gaidi, kad tevi izklaidees, ja? a kas cits Tev par nodokljiem un piekabeem pastaastiis...? tagad vismaz varbuut kaut kas aizkjersies tavaa rievaa...

89046. viesis 24.jūlijs 2003 15:06
0 0 Atbildēt

to viesis 24.07.2003 15:03

īstenībā jau mēnesi nevarēju mierīgi gulēt, jo biju neziņā un ļooti satraucies par piekabju problēmu...

89053. viesis 24.jūlijs 2003 15:13
0 0 Atbildēt

user - uzkaap uz jumta, ja savaadaak neredzi plashaak... ja jau taa buutu tikai piekabju probleema...

89055. viesis 24.jūlijs 2003 15:17
0 0 Atbildēt

kiska, jā tur, Tev tasinība, esarī domāju, ka, uzkāpjot uz jumta, uzzināt daudz vairāk nekā sēžot iAuto...

89060. viesis 24.jūlijs 2003 15:30
0 0 Atbildēt

Bet, ja pie mums uzliktu uz tās paša Jelgavas šosejas, teiksim, 150km/h, arī tad lielai daļai (nenoliedzu, ka arī man), būtu liela vēlme turēties pie ātruma, lielāka par atļauto

btw, es jau neko - ikdienā pārvietojos ar vilcienu.. ;-)

un nesūdzos - lētāk sanāk.

89067. viesis 24.jūlijs 2003 15:39
0 0 Atbildēt

user: sēdēt malā un gudri dir$t protams ir pats vienkāršākais. Tam īpaši daudz prāta nevajag. Un nekļūdās tikai tie, kas neko nedara. A vot Tu pamēģini drusku saspringt un uzraksti kautko mega interesantu! Nevis par idiotiem-čīkstuļiem, kam visi liekas agresīvi un traucē braukt un arī ne par ziepju burbuļūdeņiem, bet par kautko reāli interesantu! Pie tam pamēģini uzrakstīt tā, lai šis raksts patīk 100% visiem kas to izlasa un tā, lai pēc tam te nebūtu NEVIENA negatīva komentāra. Ja Tev tas izdosies - aliņš no manis! :)

Un kas Tev galu galā liek sēdēt iAuto - brīvs cilvēks taču esi, ne? Ja nepatīk saturs - Tev ir iespēja izvēlēties kādu citu no n-tajiem miljoniem lapu visā internetā un sēdēt tajā dikti progresīvi-kruti-interesantajā! Jeb varbūt labāk rāpies uz jumta un sēdi tur? HGan Tev gan man no tā būs tikai labāk! Kapēc iznieko savu dārgo laiku visādās stulbībās???

89070. viesis 24.jūlijs 2003 15:43
0 0 Atbildēt

Zigulist: Zetons :)

89073. viesis 24.jūlijs 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Zigulist:

Laikam nesaprati, par to rasktu, es nokomentēju Tavu rasktu "Rallija Rīgas ielās" Pats jau esi tas čikstulis, kuram visi traucē braukt, pat sievietes Tevi apdzen utt...

Raksti man nepatīk, bet man patīks komentāros un diskusijās reizēm nedaudz pafleimot... :)

Patīk kā visi saspringst, sāk nervozēt... ko, lai saka - interesanti.

89107. viesis 24.jūlijs 2003 17:00
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu tiem, kas apgalvo, ka neskatoties uz jebkādu ātruma atļaušanu ( piemēram, >120 km/h) tik un taa lielākā daļa brauktu ātrāk.

Man personīgi normāls ātrums uz tās pašas Jūrmalas, Jelgavas un Pleskavas šosejas liekas 130 km/h, kas būtu absolūti pietiekami lielākajai daļai braucēju. Protams, būs kuri skries ātraak kā citi, bet ne daudzi.

89149. viesis 24.jūlijs 2003 19:37
0 0 Atbildēt

visi pērk mašīnas kurām nax ātrums ir vismaz 200 :) nu moins - kur latvijā var pabraukt kaut uz tiem pašiem 150?

89159. viesis 24.jūlijs 2003 20:50
0 0 Atbildēt

Nav Latvijā neviena ceļa kur var atļaut braukt virs 110. Uz visiem ceļiem ir riteņbraucēji, traktori, veci moskviči , uz visiem augstāk minētajiem ceļiem ir izčakerētas pirmās joslas, tā kā drīz vien pa tām brauks tikai baļķvedēji un arī tie jau līdīs otrajā lai to sajātu. Uz visiem latvijas ceļiem ir bedres, kas liek strauji tās apbraukt, u.t.t

Bet galvenai iemesls, mēs jau nemākam braukt ar atrumu kas lielāks par 70 km stundā. Es nedomāju maukt, bet braukt uz koplietoišanas ceļiem , normāli izturēties pret apkārtējiem.

Tipisks piemērs - vai bieži redzam auto, kas braucot pa pirmo joslu un redzot, ka kāds brauc pa paātrinājuma joslu, pārvācas uz otro, lai izlaistu ārā, ne vella nomauks pa pirmo , lai tas bremzē, un vēl kautko parādīs. visā eiroā paātrinājuma joslā var spiest grīdā zinot ka tevi galā izlaidīs ārā nevis vajadzēs bremzēt

Ar tādu braukšanas kultūru mums vēl vajadzētu samazināt atļauto ātrumu

89166. viesis 24.jūlijs 2003 21:53
0 0 Atbildēt

arba, istjinu glagoljish :(

89168. viesis 24.jūlijs 2003 22:05
0 0 Atbildēt

īstenībā Arbam ir diezgan liela taisnība, starp citu arī, ja tā paanalizē tad vizlailākais skaits nopietno avaāriju notiek tieši ātruma pārsniegšanas dēļ, uzskatu, ka ir vietas, kurās atļauto min,. ātrumu varētu paaugstināt, taču kādi 10% autovadītāju nebūtu tam gatavi, un tas nav maz.

89171. viesis 24.jūlijs 2003 22:28
0 0 Atbildēt

braucot pa Rīgu vispār gribas pārvietotie ar hammer, tādu kas atnācis no tuksneša un ar ko nav žēl dažam labam pamacīt pieklājīgu braukšanu

nebūt nēsmu lēns braucējs bet bardaks uz mūsu ceļiem patiesi tracina

pirms nedēļas braucu no Ventspils vid ātrums 130 - 160 , sēž āstē viens brīžīem atpaliek, brīžiem atkaal noķer, malā pieturā stāv buss, tam braucot garām nometu līdz 90, tas idiots mani apdzen ar tiem pašiem 140, labi šoreiz neviens tur nelīda gar viņa purnu, un kāds gudrinieks man teiks tāpat ar 90 nobrauktu, ja izlīstu

nē nēsam gatavi ātri braukt , jo nesaprotam kā tas jādara

89174. viesis 24.jūlijs 2003 23:55
0 0 Atbildēt

Nu... pamēģināju es šodiem pa jūrmaleni ar 140 pabraukt... tā jau neko... kāmēr nesākas trafiks - idiotu bari kas visi sēž TREŠAJĀ joslā un "sēņo" (brauc tā - mazlietiņ zem atļautā), otrā josla arī pilna - tur normālā tauta brauc... pirmā - manāmi tukša, bet tomēr arī tur pabraukt nevar, jo daži sēnes kas nesēņo pa 3-šo sēņo tur... Garām, protams, neviens labprātīgi nelaiž! So, secinājums viens - braukšanas kultūra...(kas tā tāda, vai par tādu kāds vispār ir dzirdējis?!?) = 0 , un max ātrumu pie mums palielināt tuvākajā laikā diemžēl nespīd...

P.S. Vienīgi man tāda ideja, pie tam diezgan pasen, radās - advancētākajiem braucējiem (tiem 5-10%) pēc attiecīga testa nokārtošanas varētu kaut kādas super-licences izsniegt un attiecīgi arī citādākus (piem., zaļus) nummurus - tas varētu atļaut pārsniegt max braukšanas ātrumu par kādiem 30km/h, kā arī neievērot vēl pāris ne pārāk svarīgas (biežāk pat traucējošas) zīmes... protams uzliekot arī attiecīgi paaugstinātu atbildību. Pie pirmās avārijas - atgriešanās standartklasē, bez tiesībām pretendēt uz super-licenci tuvākos 5 vai pat 10 gadus...

Ar cieņu

Nufis

89182. viesis 25.jūlijs 2003 8:28
0 0 Atbildēt

Īpašās atļaujas gan nevienā valstī izsniegtas netiek. Tad jau jāsāk ar to, ka visiem jaunajiem braucējiem ir jāmāca droši braukt. Kā gan citādi izskaidrot faktu, ka Vācijā viens no apmācības posmiem ir braukšana pa bāni, lielos ātrumos ( nevis 80 km/h kā LV pirmos gadus)? Tas pats arī eksāmenos - vispirms pa pilsētu, pēc tam uz bāņa, kur rādi, ko esi iemācījies.

Jā, mēs esam sliktāki gan ar savu ceļu kvalitāti, gan arī vispārējo braukšanas kultūru / mācēšanu. Tomēr nedomāju, ka uz lielajām šosejām max ātrumu nedrīkst palielināt. Tas agri vai vēlu būs jādara, jo nedzīvojam vairs 80-os gados, kad autiņiem tehniskais izpildījums nebija tādā līmenī kā pēdējā desmitgadē.

89195. viesis 25.jūlijs 2003 9:28
0 0 Atbildēt

ja gribam pārņemy citu valstu pieredzi tad piemkārt vajadzētu Vācijas sodu - tiesību atņemšana ar pilnu apmācības kursu

89203. viesis 25.jūlijs 2003 10:27
0 0 Atbildēt

No savas stopeetaaja pieredzes triis gadu garumaa katru nedeelas nogali stopeejot es varu pateikt to ka no vairaakiem simtiem masiinu uz vienas rokas pirkstiem ir saskaitaamas taas kuras brauca uz atlautajiem 90. Videejais aatrums ap 120 biezi 140 un 160 Maksimaalais 200 kmh gad 7tiitais beemvee gandriiz saaka lidot. Ta ka manupraat lailaakajai dalai soferu pie d..... kaadi ir aatruma ierobezojumi taatad katrs pats sev uzliek maksimaalaa atruma ierobezojumu. Pa visu so laiku tikai vienu reizi policija aptureeja masiinu kuru es biju nostopeejis.

89204. viesis 25.jūlijs 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Es ļoti daudz esmu braucis pa Itālijas ceļiem dažādos virzienos, un pa dažādām trasēm. Ātruma ierobežojums 130 (kas bija līdz šim) vairāk gan kalpojā kā minimālā ātruma ierobežojums, tā kā jaunie "noteikumi" Itālijā, ir tikai faktu juridisks apkopojums, un pielāgošanās vietējai mentalitātei. Jāatceras gan tikai tas, ka saņemot autovadītāju tiesības Itālijā, gadu šis cilvēks nedrīgst braukt ar auto, kas jaudīgāks par 1.4 l, kā arī nedrīgst braukt pa šīm ātruma trasēm, bet gan izmantojot palīgceļus (tangecialli). Tādēļ tur jaunieši pieredzes iegūšanai, kas tiek ņemts vērā liekot tiesības un a/m, izmanto divriteņu satiksmes līdzekļus (baiki, skūteri, motocikli u.t.t.)

Kas attiecas par ātrumu pie mums, tad pirmkārt jāievieš līdzīgi noteikumi gan apmācībā, gan pirmo gadu braukšanā; otrkārt no sākuma jāizveido šīs trases ar atbilstošu segumu; treškārt - šodien uz gaisa tilta bija reāls piemērs tam, ka pie mums vēl stipri par agru braukt tā kā Itālijā.

P.S. Nobeigumā - lai ārī kā neliktos Itālijā, ka tur brauc kā traki, tas tikai tad, kad pats pirmo reizi tur esi, bet statistika rāda, ka Itālijā ir trešā drošākā braukšanā Eiropā, un avāriju ziņā, tā ieņem vienu no pēdējām vietām, jo Vācijā, Austrijā, Francijā Polija, Čehija, u.t.t gadā notiek daudz vairāk avāriju nekā Itālijā.

89221. viesis 25.jūlijs 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Man ļoti patiik satiksmes kustiiba Itālijā, un ar MB VITO mieriigi uz Romu stiepām 160km/h

89270. viesis 25.jūlijs 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Dimants - man tad laikam Itaalijaa nepatiktu, bishkji par aatru vinji brauc. Un, ja veel es iedomaajos, ka vinji to dara ar mazajaam ,,blusinjaam,, Punto, Uno, Fiestaam, P-206, VW-polo, paliek neomuliigi...

Viesis plkst. 10:27 Zheel, ka atljautaa aatruma ignoreeshana notiek tik masveidiigi...

Tengizs

89280. viesis 25.jūlijs 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Krje... :X :-) :D :-D :lol: :haha:

89281. viesis 25.jūlijs 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Viesis plkst. 13:21 Nav nekaa smiekliiga, ka cilveeki spljauj virsuu LIKUMAM !

Tengizs

89331. viesis 25.jūlijs 2003 15:24
0 0 Atbildēt

markiz ! Tu lej ! Tangenziale (nevis tangecialli) ir nevis palīgceļš, bet apvedceļš !

Mana pieredze Itālijā: no sākuma neomulīgi: ātrumi baigi, joslas šaurākas nekā vācijā, "daiļrunīgas" avāriju pēdas uz joslas atdalošajiem betona bluķiem.... Bet pierod jau :)

Niks

89420. viesis 25.jūlijs 2003 17:21
0 0 Atbildēt

Brauc jau nu viņi kretīniski, mentalitāte apmēram tāda, kā Maskavā uz apvadceļa. Uz bāņa visi pa kreiso iet 170 - 190, bet tikko ierauga, ka tev ir nevietējais numurs un mašīnas marka arī Itālijā neredzēta (Legacy), tā stumjas pakaļā un dzen malā, neskatoties uz to, ka pa priekšu tādā pašā ātrumā velk kolonna, kurai galu neredz. Problēmas jau tur ir arī tur, kur 3+1 josla, piemēram Trieste - Venēcija - atliek vienai fūrei, kas brauc uz 105 sākt pa otro joslu iet garām citai, kas velkas uz 90, visi vieglie, kas brauca pa otro uz 120, gāžas trešajā, trešā histēriski bremzējas no 180 uz 120 a to i beigās vispār apstājas. Nervus pasākums preasa konkrētus.

91906. viesis 8.augusts 2003 10:57
0 0 Atbildēt

Vot tas ir kruta. Butu pie mums vismaz 120km/h, citadi tā kā lohiem 90...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti