Renault Megane RS - Golf GTI konkurents 67

 
5.augusts 2003 9:33

Franču kompānija gatavo jaunu, Meganes "nikno" versiju, kas ar savu 2 litru turbodzinēju varētu līdzināties ar tādiem auto, kā Golf GTI.

meganers1.jpg
Renault Megane RS
Arī izskata ziņā tas būs sportisks, ar palielinātu priekšējo spoileri, radiatora resti un bamperī iemontētiem miglas lukturiem. Mašīnai būs 17" riteņi un divas izplūdes caurules. Kaut arī tas daudz ko nemainīs, tomēr arī auto iekša būs kļuvusi "sportiskāka" - pedāļu uzlikas, visi kloķīši būs metāliski utt. Protams, ka būs arī sporta stūre.

Jaunajam Renault Megane RS tiks uzstādīts 2,0 litru turbodzinējs un 6-pakāpju mehāniskā ātrumkārba. Bāzes versijas dzinēja jauda būs 200 Zs, bet pircēji varēs pasūtīt arī vēl jaudīgāku - 220 Zs versiju.

Līdz 100 km/h RS ieskriesies mazāk kā 6 sekundēs, maksimālais ātrums - 250 km/h. Renault šo modeli izstrādājis kopā ar pazīstamo britu sporta auto ražotāju TWR. Tas nozīmē, ka Megane RS būs ideāls gan vadībā, gan arī pēc tehniskajiem raksturojumiem.

Megane RS tiks ražota franču kompānijas Alpine rūpnīcā. Zināms, ka jaunums parādīsies jau šogad.

iAuto // autonews.ru

 
Visi komentāri
 
91227. viesis 5.augusts 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Man no jaunajam meganem uz korkji velk... Viennozimigi kropligaka pedeja laika mashina...

Sadam

91232. viesis 5.augusts 2003 9:48
0 0 Atbildēt

Liekas, ka LABS

91234. viesis 5.augusts 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Vot man ari sakuma likas - kroplis kaut kads, tapat ka jauna Vectra, bet tagad tiri labi patik. It ipasi kad biju izbraucis, baigi laps un daudz plasaks salons ka manam Golf IV, sajuta ka plecos ir pat plataks par Lagunu.

Pilnigi preteji bija ar M6, sakuma traki patika, bet tagad, nu ta peleciga masinite ar bezgaumigiem lukturiem un grabosu salonu...

91246. viesis 5.augusts 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Fisiem tagad visādi rs s r utt uz suksu bāzēm.... Nu i nah to aizmuguri. Domāju renault fani ir vēl vairāk sašutuši, kā BWM fani par crisa bengla pigoriem

91254. viesis 5.augusts 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Vismaz kaut kaa no visaadiem olveidiigajiem atshkjiras...

91255. viesis 5.augusts 2003 10:22
0 0 Atbildēt

no ārpuses man arī megane1 labāk patīk kā megane2, bet tas ir gaumes jautājums - paskat, tagad visi ražotāji mēģina pakaļu jocīgu uztaisīt - nemaz nebrīnīšos ja bēmēvē arī uztaisīs 3sēriju kompactpro, piemēram kā 330itm (m no vārda megane) ar apcirstu pakaļu :)

a par konkrēto dzelzi - manuprāt pilnpiedziņa pietrūkst (tikai īpaši nepadarot to kasti smagāku)

91289. viesis 5.augusts 2003 11:56
0 0 Atbildēt

Vai tad Reno ir mašīna?

91294. viesis 5.augusts 2003 12:09
0 0 Atbildēt

diemžēl reno pakaļa neizskatās ne nikni, ne sportiski. Iespējams ka tehniski tas būs ņiprāks, bet pārsvarā to varētu izvēlēties kaujinieciski noskaņotas jaunkundzes, lai vīriešiem-cūkām pierādītu savas tiesības uz ceļa :D

91296. viesis 5.augusts 2003 12:39
0 0 Atbildēt

mazozols 05.08.2003 11:56

nēēē, nēēe, kur nu :) ja paklausās šito forumu, tad MAŠĪNAS ir astoņdesmito gadu bēmēvē un alfas :)

91304. viesis 5.augusts 2003 12:49
0 0 Atbildēt

viss ok, bet dizains nu toch tiem renjiem ir zem katras kritikas. tipa hello from mars

91308. viesis 5.augusts 2003 12:53
0 0 Atbildēt

AS7 05.08.2003 12:49

tad kālab citi cenšas atdarināt? kaut kas tur pievilcīgs ir - man personīgi sporthačš patīk

91313. viesis 5.augusts 2003 13:23
0 0 Atbildēt

nu gaumes jau nav vienaadas, bet es tos jaunos brrinumus ciest nevaru, jaunais outlander vispaar ..

91314. viesis 5.augusts 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Tad jau drīzāk no Clio varēja RS uztaisīt.

91318. viesis 5.augusts 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Vikingss

clio takš sen jau ir ar v6 3litrīgu motoru ar 285 :) zirgiem :) ar motoriņu pakaļā (nosacīti)

šitā megāne laikam sanāk tā, kurai uz 136 zirgu divlitrnieka vienkārši uzkabināta turbīna

saku vēlreiz - gribu lai "franču onkas" uztaisa sakarīgu pilnpiedziņu un tad es točno nopirkšu to sporthaču (varbūt bez turbīnas)

91328. viesis 5.augusts 2003 14:46
0 0 Atbildēt

2 Pirmais - laikam nekad nēesi pārvietojies ar francijā ražotiem auto un neēsi saskāries ar defektu un ražotāju nepilnību novēršanu franču auto!

91334. viesis 5.augusts 2003 15:07
0 0 Atbildēt

mazozols :)

ar franču auto es braucu jau 3 gadus un 4 mēnešus un ar ražotāju defektu novēršanu TOČNO neesmu saskāries :)

un te ir bilde kā mana bezmotora mazmašīne nokož opeļa megasporta :) divlirtīgu calibra: www.calibra.lv/images/200308...5450738839.jpg

91335. viesis 5.augusts 2003 15:07
0 0 Atbildēt

normaals mobiilis....

91336. viesis 5.augusts 2003 15:09
0 0 Atbildēt

Pirmais tev ko handikapu iedeva kad kodies ar kalibru?

91337. viesis 5.augusts 2003 15:11
0 0 Atbildēt

tur jau tā lieta, ka tas metrs ir jau distances pirmajos 10 metros izcīnīts :)

91343. viesis 5.augusts 2003 15:22
0 0 Atbildēt

a man šitā Megane patīk, ļoti pievilcīga, viņā ir kas orģināls, kas tāds, kas paliek atmiņā! Man patīk!

91344. viesis 5.augusts 2003 15:27
0 0 Atbildēt

Ta dizains tai Meganei varbūt arī ir oriģināls, bet izskatās viņa pēc hren viņu zin kā, tikai ne pēc sporta autiņa

91345. viesis 5.augusts 2003 15:31
0 0 Atbildēt

Vikinga spriedeleejumi man atgaadina vecu ljauzju runas, kad tika radiiti 1mie autinji: oi, shitie jau nekad zirgus neizkonkurees, spoki riktiigi. Un kas noticis peec 100 gadiem? Baigi daudz zirgu uz celja?

Hei - vajag tachu uz lietaam skatiities plashaak! Taapeec jau taadi eksmepėrimenti kaa shis ir noderiigi - progresa veicinaashanai!

91346. viesis 5.augusts 2003 15:32
0 0 Atbildēt

Golf gti tapat neviens nepārspēs it ipasi kaut kada megane

91349. viesis 5.augusts 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Garais - tāpēc jau te ir (laikam tam pašam 172 zirgainam motoram ar maināmu vārstu vadību - vai varbūr parastajam 16 vārstiekam) turbīna piemontēta :)

gti golfam 200 zirgi ir TIKAI 2.8l vr6 versijai. priekš nikno golfistu pogāšanas megānai ir piejama niknā turboversija ar 220 ķēvēm

91353. viesis 5.augusts 2003 16:01
0 0 Atbildēt

Šodien pirmais aprilis vai? Kas par 2 litru turbodīzeli ar 220 Zs?

Un kas par 6 sekundēm? Kujņa kaukāda...

91354. viesis 5.augusts 2003 16:05
0 0 Atbildēt

6ec 05.08.2003 16:01

nevis turbodīzelis, bet gan parastais atmosfērīgais dīzelis un nevis 220 zirgi, bet 463 un nevis divlitrīgajam motoram bet 1.1 - lasi uzmanīgāk :)

91361. viesis 5.augusts 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Man patika, ka sitam monstram ir veseli 17 riteni:):):)

Vismaz peec raksta taa vareja saprast:)

91376. viesis 5.augusts 2003 17:13
0 0 Atbildēt

VIENĪGAIS, kas kaut cik glābj šo vizuālo KROPLI ir saistība ar TWR. Visādi citādi - kārtējā Renault kaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

91381. viesis 5.augusts 2003 17:30
0 0 Atbildēt

Vot ieprieksheejaas meganes bija tiiri neko, bet shitaa... nu galiiga smaka!!! Kaads tur konkurents? Jebkursh traktors vinju izkonkurees dizaina zinjaa! Pfe!

91397. viesis 5.augusts 2003 18:56
0 0 Atbildēt

informācijai šitā megānes kaste manāmi NAV jauna (tikai biki pārtaisīta) - šajā raksta runa ir par motorīti, a kastīte ir megane II sporthačs, kas 2 mēnešus pie bingo salona brīvības ielā stāvēja (tiesa tam bija 1.4 bezmotors)

91412. viesis 5.augusts 2003 20:36
0 0 Atbildēt

Juus te tik nikni komenteejat itkaa visu muuzhu buutu ar vienu auto jaabrauc-nepatiik franchu var tak gaazt ar golf vai japaani,bet francim kaa sugai nav ne vainas-ir braukts 3 gadi ar citronu bx un 2 gadi ar renault-25-nekaada vaina,pie tam tie nebija jauni auto.

91419. viesis 5.augusts 2003 22:24
0 0 Atbildēt

golf gti shkjiet izbeidzaas ~90tajaa gadaa. patiesiibaa jau ar golf I baigaam 80to gadu saakumaa. taalaak jau bija tik slavas eenas pabeerni, visaadi vr6 un kaa to kraamu uz golf IV tagad deevee.

ps: jaunaa megane smuka. ar vaardu sports gan neiet kopaa. 2 gali, hromeets klokjis protams riktiigi spaarda dibenu, bet kur ta sports???

91420. viesis 5.augusts 2003 22:50
0 0 Atbildēt

piekrītu elbee - gti beidzās 90to sākumā līdz ar G2 gti un gti 16v aiziešanu, pēc tam jau nāca fat gti ar 115zs uz to smago bundžu, tad jau 626 kupeja ir lielāks gti dēļ piekares un 16v bīdeļa.

vr6 gti, kā to sauc in the USA, ir teftelis ar smagu purnu, tas nav jim beem ;)

G4 gti ir bagāta friča bērna auto ar pretenzijām uz kautko, īstie gti klases maucamie nāk no VW seat nodaļas. Nu labi, ir jau golf R32, bet ne jau par to naudu.

megane ir skuķu auto. Šajā variantā - ātru skuķu auto :)

91427. viesis 6.augusts 2003 0:04
0 0 Atbildēt

kaukaa nau dzirdeets par TWR izcilajaam vadaamiibas iipashiibaam, parasti testos tiek rakstiits tieshi preteejais, un slikto vadaamiibu anglji meegjina kompenseet ar ljoti jaudiigo motoru... apmeeram taapat kaa AUDI :P

JZ

91452. viesis 6.augusts 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Kad 90-to vidū parādījās pirmās meganes, cik atceros, Latvijā pārdoto skaits sasniedza rekordus. Bet, pēc trijiem gadiem , kad tās meganes sāka sabirt, rādītāji kosmiskā tempā kritās, un līdz šim nav atjaunošies. Kopumā, megaņu ekspluatāciju sarežģī joprojām dārgās remontu izmaksas.

91465. viesis 6.augusts 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Bet pēc kā gan tā MEGANE izskatās???

91469. viesis 6.augusts 2003 11:49
0 0 Atbildēt
91473. viesis 6.augusts 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Golfs jau no laika gala bijis ''lētais auto'' Golf var konkurēt vienīgi ar korejas ražojumiem.

91474. viesis 6.augusts 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Megane- sexy autiņs. Ideāls dizains. Nākotne pieder progresīviem autiņiem

91506. viesis 6.augusts 2003 14:12
0 0 Atbildēt

pirmās megānes parādījās 95 gadā - smuki progresīvi autiņi no kuriem ietekmējās formas ziņā arī citi, vēlāk iznākušie, tie bija autiņi ar daudzām jauna autiņa problēmām, piekrītu, tos autiņus no jaunākiem no ārpuses var atšķirt pēc tonētiem lukturiem.

1999 gadā megānei tika pārtaisīta priekša (novākts knābis) un uzlikti caurpīdīgi lukturi, kā arī standartā 4 spilveni un abs. tieši tad arī megānēm parādās 16vārstu dzinēji, manuprāt TĀ būtu uzskatāma par citu mašīnu (tjipa megāne prim)

ap 2000 gada vidu parādījās bremžu asistents (kurš nahren nav vajadzīgs manuprāt)

no STANDARA DEFEKTIEM cauri gadiem ir palikuši praktiski 2: ap 100k sāk sulot stūres pastiprinātājs un viena pusass (kārba), bet eļļa tek tik nedaudz, ka līmeni tas neiespaido un pieredze liecina, ka otru kilosotaku vēl droši var nomaukt.

nu jaunā megāne (megāne II) ir jauna virbūve ar visām no tā izrietošajām sekām. UN ATKAL JAU CITI AUTIŅOS IR PAMANĀMAS MEGĀNES VESMAS

par aprīkojumu nafig tur ir 10(!) spilveni, man nav skaidrs, tad jau varēja uztaisīt tādu autiņu, kas par putuplastu pārvēršas avārijas brīdī.

dīzeļi ir tikai komonreiļi, citu NAV benzīnnieki ir praktiski tādi paši 16vārstīgie, kas megane prim

nupat jaunajām megānēm esot pieejams arī 172 zirdzīgais divlitrinieks banzīnmorors, kuram beidzot (>10 gadus pēc honda panākuma) parādījušies vadāmie vārsti :)

nu es baigi ceru, ka būs novērstas eļļas sūces. un vēl es ceru, ka uztaisīs pilnpiedziņu :)

par cenām runājot - par dārgu šo mašīnu nosaukt ir grūti - galu galā viņa ir apmēram golfa klases mašīna un PILNĀ komplektācijā (dārgākais sanāk lielais dīzelis) maksā tikai pacmit kilolatus - tas nozīmē, ka megāne ir lētāka par golfu - un es ceru, ka arī šīs rakstā minētās turbomegānes BŪS lētākas par atbilstošajiem GTI golfiem tieši tāpat kā atbilstošās komplektācijas citas megānes IR lētākas par atbilstošioem golfiem. Golfam praktiski palīdz tikai vārds - paveicās, ka pirmais golfs bija tik populārs, ka tā vārdā var nosaukt vēl četras CITAS mašīnas

91512. viesis 6.augusts 2003 14:16
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis 06.08.2003 10:59

Man ir 4 gadus veca megane scenic. Nekas masveidā tur nobirt netaisās, kaut to auto netaupu. Remonta izmaksas - kolēģim bija l­īdzīga vecuma opel astra, viņam remonti izmaksāja dārgāk.

Megaņu pārdošanas rādītāji kritās, tad, kad parādījās citas alternatīvas - tā pati astra

91515. viesis 6.augusts 2003 14:18
0 0 Atbildēt

iedzejoju tādu rakstu - un aizgāja kā viesis - tas biju es

91520. viesis 6.augusts 2003 14:25
0 0 Atbildēt

Dizainu jebkam (t.sk.) auto var taisīt divējādi - vai nu dizains neizsauc nekādas emocijas vai izsauc emocijas (pozitīvas vai negatīvas - nav svarīgi). Megane II ir auto, kas izsauc emocijas (man pozitīvas).

Daudzi citi auto (sevišķi kompaktklasē) ir līdzīgi kā pelēkās PC sistēmbloku kastes - visas nedaudz atšķirīgas tomēr vienādas un nekādas emocijas! Megane šajā kontekstā ir kā oranžais Apple iBook's.

91521. viesis 6.augusts 2003 14:28
0 0 Atbildēt

starp citu vācu auto fani - audi/vw F1 nav piedalījušies, atšķirībā no renault.

;)

91523. viesis 6.augusts 2003 14:34
0 0 Atbildēt

Challenger, cik saprotu tu brauc ar vismaz MB E-class 2003, ja sita dir***

91578. viesis 6.augusts 2003 16:30
0 0 Atbildēt

Romiqe- es nedishos, vienkarshi izsaku savas domas. Renault diezgan uzticigs autinsh (pasham nav nacies to lietot, bet zinu pec titu pieredzes) ,bet VW Golf 2/3.... nu īstākā buņdža, tizlums :)

Ja par mani runājot- man nav MB. man ir ECLIPSE'95

91585. viesis 6.augusts 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Audi ir piedalījies (vai tagad ar piedalās ?) LeMans. IMHO daudz krutāk nekā ar lieliem kartingiem 2 stundas braukāt pa kartadromu :):):)

91611. viesis 6.augusts 2003 19:36
0 0 Atbildēt

Challenger

~pasham nav nacies to lietot, bet zinu pec titu pieredzes~

Izklausas pec " videt ne videl, no mnenije imeju"...

~VW Golf 2/3... nu īstākā buņdža, tizlums ~

Kas tavu prat ir tizlums? Un izskaidro ar ko R19 ir labaks par Golf II, III? Un ar ko MeganeI ir paraka par Golf IV? Man skiet, ka tu biskuc esi iebraucis auzas.

Ja kas Megane II man ir iepatikusies, kaut pasam ir Golf IV...

91625. viesis 6.augusts 2003 22:44
0 0 Atbildēt

Es kā Megane2 īpašnieks(izbijušis un atkal topošais) varu teikt tikai to labāko par šo auto. Personīgi patīk gan dizains, gan standarta 1.6l 16v dzinējs, gan ritošā, gaitas īpašības( pat labāk par iepriekšējo-Audi A4). Un "niknās" versijas ir īpaši pievilcīgas.

Ja nebūtu kā skrienamais CRX, tad noteikti interese par šādu auto būtu nopietnāka. Un ja izvēle ir starp Golf, Astra un Megane, tad mana izvēle ir un paliek franču pusē.

91628. viesis 6.augusts 2003 22:55
0 0 Atbildēt

Romiqe 06.08.2003 19:36

ahā - tagad tu gribi paziņot, ka golfs rullē forever :)?

TIKAI NEVAJAG RUNĀT PAR LIETĀM KO NEESI IZPROVĒJIS - TE IR DAŽI UMŅIKI, KURI IR PA GABALU IERAUDZĪJUŠI MAZDA 6 - UN GRUZĪ, KA TAM GRABOT SALONS - iekāp paklausies (vēlams vairāk kā vienā mašīna) un tad umņičī

r19 ir speciāli radīts lai konkurētu ar golfu. līdz ar to tas apzināti tika veidots krutāks (vai lētāks, jo visiem skaidrs, ka krutākais golfs ir labāks par knapāko r19 un otrādi)

pēc pirmā golga uzvaras gājiena tika veidots speciāls konkurēt spējīgs produkts

nekā nebija, ka viena vai otra mašīna ir (bija) labāka - patiesība ir kaut kur pa vidu - vienu brīdi rullēja 2 golfs, tad uztaisīja r19, kas BIJA LABĀKA un LĒTĀKA par 2 golfu, tad folksis uzcirta 3 golfu, kas objektīvi bija labāks, kaut arī dārgāks. nu 4 golfs un megāne1 parādījās gandrīz vienā laikā (man slinkums meklēt precīzu 4 golfa gadu - megāne -95) . megānes dizains (sevišķi hečbeka) OBJEKTĪVI bija labāks par golfu - cena arī - pilna megāne bija iegūstama par tukša golfa cenu. objektīvi runājot vw motoriņi arī bija KRUTĀKI par megānes motoriem (sevišķi dīzelis, kurš tika atzīts par krutāko pasaulē ap tiem gadiem). megāne prim ko sāka taisīt 99 gadā atkal jau nabaga golfiņam iekabināja DROŠĪBAS un protams CENAS ziņā pie līdzīgiem parametriem un plašākas modeļu uzvēles.

r19 protams sa'ko, salīdzinot ar 3 golfu, bet salīdzinot ar 2 golfu r19 ir īsts rulzis (protams līdz '94 gadam francijā ražotās, sevišķi tās pēdējās ar tiem motoriem, ko pirmajās megānēs (bez prim) lika. 94-96 gada r19 tika salikti TURCIJĀ ar visām no tā izrietošajām sekām: tika likti vecie motori un parādījās tā saucamās turku vainas - rūsa atsevišķās vietas (kapota priekša) utt. tagad turcijā ražo tālijas - secinājumus izdariet paši pirms pirkšanas. tagad dīzeļi viennozīmīgi renault ir LABĀKI par fokša grupas dīzeļiem :):) lai nu kā to kāds negribētu atzīt.

varu pilnībā salīdzināt un par šo lietu spriest jo man savulaik ir bijis 1 golfs, kā arī r19. patreiz man ir arī 2 golfs (laikam 90 gada, ar to patreiz braukā tēvs). r19 viennozīmīgi ir labāks par 2 golfu. patreiz braukāju ar megāni (prim) un uzskatu, ka tā ir lētāka par golfu, pie salīdzināmiem parametriem (arī varu spriest jo kādu brīdi braukāju ar 4 golfu, kad tas iznāca - nu tās pulksteņu krāsas protams ir krutas :))

renault un vw nemainīja šos modeļus vienlaicīgi :) līdz ar to nevar runāt par to, kurš ir labāks. vienkārši tā bija apzināta cīņa - un šis auto (rakstā minētais) atkal pogā laukā krutāko golfu - apzināta cīņa.

91629. viesis 6.augusts 2003 22:57
0 0 Atbildēt

krix 06.08.2003 22:44

pieprasi sporthaču ar 2 litru 172zirgaini - tam ir vārstu vadība :)

es gribu redzēt viņu dabā

91631. viesis 6.augusts 2003 23:03
0 0 Atbildēt

Sorry Pirmais!

Ir jau atvesta Latvijā jaunā-otrā Megane2 ar to pašu standarta 1.6l. Tikšu galā ar juridiski-finasiālo pusi, tad varēšu pavizināt ar to pašu stndartu. Kas nemaz tik slikts nav.

91633. viesis 7.augusts 2003 0:31
0 0 Atbildēt

Pirmais:

~TIKAI NEVAJAG RUNĀT PAR LIETĀM KO NEESI IZPROVĒJIS - TE IR DAŽI UMŅIKI, KURI IR PA GABALU IERAUDZĪJUŠI MAZDA 6 - UN GRUZĪ, KA TAM GRABOT SALONS - iekāp paklausies (vēlams vairāk kā vienā mašīna) un tad umņičī

~

Ja tas bija merkets uz mani tad zinu ko runaju jo to M6 esmu pats izmeginajis un no sava viedokla neatkapsos, letums dvako...

91634. viesis 7.augusts 2003 0:33
0 0 Atbildēt

A par pirmo Megani man ir loooti skeptisks viedoklis gan no kvalitates, gan dizaina zinas. Megane II gan patik, jinchigs autins.

Interesanti bus salidzinat ar Golf V...

91643. viesis 7.augusts 2003 8:24
0 0 Atbildēt

krix 06.08.2003 23:03

un es tā gribēju paskatīties uz šito jauno motorīti, bet latvijā tāda vēl dzīva nav :(

pats ZINU, ka nākošā mašīna pēc megāneprim man būs megāne2

91644. viesis 7.augusts 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Romiqe 07.08.2003 00:31

nu nezinu vai tas ir tēmēts uz Tevi. man slinkums komentos meklēt, bet to, ka salons sestajām grabot esmu lasījis vairākkārt

nu šeit subjekts nav m6 :( un man pašam arī nav m6. protams, ka par lētu naudu (salīdzini padsmot štukas un pārdesmit štukas) pirkta mašīna NEVAR dārgi izskatīties un vienlaicīgi būt laba. man 2 korišiem ir sestās - neviens nav sūdzējies.

ja folksim ir vēl džeta (pofig vai to sauc par vento vai boru, incanti kāpēc golfa nosaukums ur 5, bet eiropā tikai divas džetas?), tad renis visas savas kastes nosauca par megānēm - arī laikam lai statistiku kruķītu. tagad pat kaut ko līdzīgu džipam var ar megānes vārdu nopirkt. KUR IR GOLF DŽIPS?

:)A Tu pastāsti, kas tev nepatīk megānē1?:) un kurā tieši modelī?:) un vai tava nepatika ir attiecināma arī uz nisanu? :)

91659. viesis 7.augusts 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Pirmais 07.08.2003 08:34

Par pirmo meganu kvalitati servisa anekdotes stasta, bet labi, tas ta...

Pasam nepatik vecas meganes dizains, it ipasi hecbeka un sedana. Scenic vel ta neko.

Kas attiecas uz nissan, tad 90gadu modeli, imho, vispar nav pieminesanas verti - pilniga peleciba. Jaunie protams izcelas... ar savu kroplumu... Ta teikt gribeja izveidot savu seju, bet sanaca pretigs vieplis, subjektivi protams...

91676. viesis 7.augusts 2003 9:31
0 0 Atbildēt

pastāsti man arī kādu KONKRĒTU anekdoti :)

par visiem autiņiem līkrokaini "meistari" stāsta savas atmazkas :)

es varu pastāstīt pāris aņukus par "servisiem" un renault. tie servisi (ķipa kemi un citi šaraškini, kas tikai vecos fordos "cērt zivi")

hronoloģiskā kārtībā pari pirmā anekdote !

bija džekam kādus 10 gadus atpakaļ renault9 (nu tas ar virsbūves numuru bagažniekā). sāka zust dzesēšanas šķidrums un loģiski karst motors. - sanāca tā, ka izpūta galvas blīvi - nu ko aidzinām to autiņu uz servisu GRAUDU ielā (tajā laikā tur bija tuvākais laikam). a tur servisa lohi (par meistariem tos nosaukt bija grūti) nomainīja brīvi (protams, ka bija jāmaina) un bija mēģinājuši UZPILDĪT DZESĒŠANAS SISTĒMU - tie, kas zina, kā reņiem uzpildās dzesēšanas sistēma tagad turiet vēderus vai arī nelasiet tālāk - viņi ielēja pārplūdes traukā ūdeni, noņēm trubu no radiatora, saspieda to trubu - uzlika atpakaļ un palaida vaļā - veicot šādas iterācijas viņiem izdevās uzpildīt sistēmu vienā pusē termostatam :) tad viņi piešķīla autiņu dziesmā un brīnījās, ka motors karst. atdzesēja un izpildīja iteratīvās darbības vēlreiz un vēlreiz un VĒLREIZ :) tad kā nākošais solis mums tika paziņots, ka laikam termostats nekur neder. mēs prasījām vai tas jāmaina - šitie umņiki saka, ka JĀMET ĀRĀ, jo golfiem VISI tā darot. - kas jādara jādara - izmetām. un puiši atkal izpildīja šīs iteratīvās uzpildes darbības. apsveicami - šoreiz tajā dzesēšanas sistēmā izdevās iedabūt VAIRĀK šķidruma :) piešķiļot dziesmā autiņš nedaudz pūta ārā dzesēšanas šķidrumu un KARSA tāpat.

šitie umņiki ieteica braukt bez pārplūdes trauka vāciņa jo redziet sistēmā veidojas spiediens!!! un tas pūšot šķidrumu ārā. atkal teica, ka golfiem tā esot normāla prakse. mums jau līdz baltajiem ziļoņiem viss bija piegriezies (autiņu ta aizbraukt nekur nevar jo vārās tikko piešķiļ dziesmā un bail izsvilināt dārgo blīvi:))

beigās atbraucām ar otru autiņu (pēc 3 dienām) un aizvilkām uz eiro auto (tiem, kas nezina, tas ir viens no renault oficiālajiem servisiem) - tur viens pilsonis (ne jau pa velti viņi brauc uz TURIENI mācīties) pateica, ka ja dzen šķidrumu, tātad sistēma nespēj uzturēt vajadzīgo spiedienu, paņēma mūsu pārplūdes trauka vāciņu un pumpīti ar manometru - uzskrūvēja - uzpumpēja un paziņoja, ka vāciņš ir sabojājies. nopirkām jaunu vāciņu, uzskrūvējām, pacēlām pārplūdes trauciņu (kā jau renault tas ir tehnoloģiski paredzēts) atskrūvējām skrūvīt (vienu, jo termostata jau vairs nebija :)) pagaidījā, kāmēr pietek pilna sistēma, nolikām bačoku vietā un piefiksējām ar to gumiju un braucām tālāk - vēlāk bija problēmas ar autiņa pārdošanu, jo izmestā termostata dēļ radās visādas problēmas, bet tas jau ir cits stāsts.

Priekā :) un brauciet vien tālāk ar saviem GOLFIEM :):):) vismaz :)

91705. viesis 7.augusts 2003 11:25
0 0 Atbildēt

aha pirmais, tadag saprotu kāpēc dažos (pārtikušos) servisos meistari saka: taisam visu, izņemot frančus. Acimredzot franču indženieriem tik ļoti patīk naktīs "braukāt pa aizmugurējām durvīm", ka viņi tādus pat risinājumus ("caur di@#$") ievieš arī savās mašīnās. Loģiski ka normāli cilviņi krīt panikā kad redz šos franču risinājumus.

Nu bet komentējot augšējo: tie "meistari" ir tiešām loxi, ka uzņēmās darbu kuru neprot. žel

komentējot raxtu: reno ilgu laiku ir bijis populārākais ārzemju auto vācijā, un tas ir gut, bet jauno mašīnu dizains ir pretrunīgs.

niks

91712. viesis 7.augusts 2003 12:06
0 0 Atbildēt

Esmu viens no dažiem cilvēkiem Latvijā, kas rakstā pieminēto sporta versiju ir redzējis dzīvē. Izskatās labi. Patiešām.

Daži komentāri:

dizains ir gaumes lieta un Megane II dizains vai nu patīk, vai ne... Tas apzināti ir veidots ļoti avangardisks. Pārējo versiju - sedana, universāla, minivena (īsā un garā), kā arī CC (coupe-cabrio) dizains ir piezemētāks, bet tik un tā ultra-moderns.

Starp citu - Megane II nav 172zs versijas... Tāda ir tikai Clio. Megane ar 2,0l turbodzinēju ne-sporta versijā ir 165zs (analoģiski Laguna II, Vel Satis, Espace IV). Sporta versijā būs patiešām 220.

Ja kāds vēl to nezin - Renault ražo pašas drošākās automašīnas, dažādu auto drošību var aplūkot www.euroncap.com un rezultāti ir jūtami labāki nekā VW grupas ražojumiem...vai jebkuriem citiem ražojumiem

Ja kādz vēl to nezin, tad Renault jau 5 gadus pēc kārtas ir līdermarka Eiropas jaunu automobiļu tirgū, atstājot VW 2. vietā (tiesa apkopojot VW grupu - ar Audi, škoda, Seat u.c. tas ir līderis). Un dieszin vai tas tā būtu ja šīs mašīnas būtu kroplīgas, nesmukas un lūstošas...Starp citu aptuveni trešdaļa Megane komponentu ir vācu izcelsmes... (bosh, siemens utt). Kā saka eiropas pircēji balso ar saviem maciņiem...

Papildus komentārs - senāku gadu Renault kvalitāte varbūt nedaudz atpalika, taču kopš uzņēmuma privatizācijas 1995. gadā visa pieeja biznesam ir jūtami mainījusie - kvalitāte ir jūtami augusi un patiesībā vispārinot var teikt, ka lielo Eiropas ražotāju kopējais kvalitātes līmenis ir vienāds.

Komentārs par sportiskumu - Renault ir piedalījies gan Le Mans (Renault Alpine), gan rallijā (Renault Alpine un Renault 5 turbo Maxi, Megane Maxi) un protams F1. Uzvaras ir gūtas visur, taču par prioritāti ir izvēlēts F1. Starp citu tas pats Miķelis Kurpnieks (Mihaels Šūmahers) savu pirmo titulu ieguva Benetton komandā ar Renault motoru.

Tiem, kas noķengā citus - diemžēl Jūsu kultūras un apziņas līmenis ir bērnudārza līmenī. Cienīt un godāt citus prot ne katrs.

Tādā vai citādā ziņā pieņemamas mašīnas ražo gandrīz ikviens autoražotājs un visi mēs gribētu pārvietoties ar Bugatti (starp citu franču marka) vai RR, bet dzīviojam reālā pasaulē ar reālām automašīnām un iespējām.

91725. viesis 7.augusts 2003 12:35
0 0 Atbildēt

viesis 07.08.2003 11:25

nu tas ka franču mašīnai viss ir "čerezžopu" ne tuvu nav taisnība - vienkārši tiek izmantotas attiecīhas tehnoloģijas (mūsu vecajā gadījumā vienkārši bija jāmāk pieliet to dzesēšanas sistēmu un tas tiešām IR VIEGLI, ja ir nojausma KĀ tas jādara), kas prasa attiecīgas zināšanas - tu taču arī nelien ar plaķenēm televizorā, kaut arī veco padomju gludekli savulaik mācēji salabot tīri veikli :)

91737. viesis 7.augusts 2003 12:54
0 0 Atbildēt

viesis 07.08.2003 11:25

braukt uz servisu kas taisa VISAS mašīnas ir tas pats, kas braukt ar vissezonu riepām(it kā normāli, kamēr neibrauc auzās) vai arī nest klaviatūru pie rakstāmmašiņu meistara :) viens "meistars" nekādi nespēs iemācīties visas "fiškas" visiem autiņiem un nevienā servisā nevar būt tik daudz meistaru lai taisītu VISAS mašīnu markas un modeļus.

un vēl tu noteikti rakstot domā mašīnas, kas ir vecākas par xxx gadiem, kad vēl vārstus bija jāregulē ar "ščupiem" un pa visu autiņu bija divi elektrības vadi :) bremžu klučus pat normāli nevar nomainīt - kolēģis (ar sābu) bija aibraucis uz "PĀRTIKUŠO" servisu - rezultāts - ABS nestrādā :)

diversants 07.08.2003 12:06

speciāli tev atvainojos jā točno - paskatījos vēlreiz - izrādās točno esmu par agru iebāzis to motoru megānē, pagaidām šis 172zirgu divlitrnieks ar vārstu vadību tiek likts tikai clio, bet ceru, ka tūlīt būs arī megānē - kāpēc gan ne? :)

91793. viesis 7.augusts 2003 14:37
0 0 Atbildēt

to Diversants

Ausij un acij tīkams koments.

Par drošību piekrītu. Man nepaveicās un diemžēl man iznāca to drošību izbaudīt. Rezultāts apskatāms Mūsa Motors sētas pusē. Pats gandrīz bez skrambām.

91817. viesis 7.augusts 2003 15:51
0 0 Atbildēt

Romiqe

speciāli tev anecs #2

r19 salūzis bija tas izpūtējam tas blīvējamais gredzens(nezinu kā to sauc), tas nodrošina lai motoram kratoties izpūtējs nelocītos līdzi :)

pac iepirku gredzenu un aizbraucu uz PĀRTIKUŠO servisu - tas pajoliņš (tjipa meistars) 2 stundas mainīja (tur jāatskrūvē 2 skrūves jāizmet salūžušie gredzena gabali, jāiliek vietā jaunais un jāpieskrūvē tās 2 atsperskrūves atpakaļ) pat servisa šefs pienāca un apjautājās nafig tik ilgi ir jāčararējas un vai nevajag no manis paņemt papildus naudu :)

"Meistara" atmazka - šitam autiņam izpūtējs ir pieskrūvēts motoram AIZMUGURĒ - vai nav sviesc? ko ta viš gribēja? (starp citu vai tad golfam ir priekšā?)

anec #3 pie reizes tāds īsais:

mainija ka nu r19 savulaik pakaļas bremzes (lokus), un tur vēl viena rocenes trose bija ieķērusies (tur smiltis bij' vainīgas) tad nu sanāca, ka šitie malači mēģināja noregulēt bremzes. īsāk sakot ragulēja kādu stundu divatā (viens kabīnē - otrs pie ratiem)

rezultātā bremžu dēl mani izmeta no tehniskās apskates.

diagnoze tiem lohiem bija tāda, ka ar savu regulēšanu viņi bija sačakarējuši to pribammasu, kas bremzes pieregulē automātiski. tā pasākuma nomaiņa toreiz laikam ap 40lohiem (neatceros precīzi) izmaksāja un pati regulēšana eiroauto aizņēma 2 miņutes.

tad kas ir vaiņigs - mašīnas uzbūve vai superuniversālie meistari?

diemžēl aneci par megāni vēl nav pieejami, bet nu jau garantija ir beigusies, jāaizbrauc uz PĀRTIKUŠO servisu un jāpalūdz "vārstus noregulēt" vai "benzīnam jaunu vītni iegriezt"

91829. viesis 7.augusts 2003 16:28
0 0 Atbildēt

Anecs #4 par R21.

Labi pazīstams servis Graudu ielā mainīja pakaļējos bremžu cilindrus. Rezultātā Graudu/Vienības krustā gandrīz nokļuvu avārijā - bremzes nebija pienācīgi atgaisotas. Lēnīgi aizbraucu mājās un divatā ar senci padsmit minūtēs viss bija kārtībā

Anecs #5 par R21

Tajā pašā reizē tas pats servis Graudu ielā mainīja lodveida balstus. Rezultātā mani izšvimpēja TA - lodveida balsti ļodzās. Izrādās tie lohi nebija kārtīgi pievilkuši skrūves, kas noķīlē konusveida štiri, kas nāk no tā balsta. Atkal pusstunda darba un viss kārtībā.

Ja pats nebūtu lasījis service manuāli sūdi būtu

91848. viesis 7.augusts 2003 19:09
0 0 Atbildēt

to ļ. cien. Redaktors

ja lasi šo komentu, iesaku izveidot sadaļu kur katrs varētu publicēt savu labāko anecu kā kurš serviss kaut ko remontējis. varētu taisīt balsošanu kuram bijuši stulbākie meistari :) protams obligāti jāmin auto marka un vēlams modelis - pats labākais būtu servisa veča uzvārds (vai vārds) bet saprotu, ka tas ir nereāli - kurš tad vēlreiz brauks uz tādu servisu? - man personīgi krutāks gadījums kā #1 nav gadījies, bet varbūt kādam ir.

P.s. par kemi anecus nesūtīt vai izveidot atsevišķu sadaļu :)

92052. viesis 10.augusts 2003 8:13
0 0 Atbildēt

Mani jaunaa Megane sajuusmina, patiik taas dizains. Esmu seedeejis pie stuures (bet ne braucis), un man jaasaka, ka seedeeshanas poziicija pie stuures 181 cm garam cilveekam ir teicama.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti