Frankfurtes autošovā VW grib parādīt sevi no labākās puses. Neskatoties uz to, ka visi pašlaik runā tikai par Golf V, VW rādīs divas jaunais Polo versijas - pirms gada prezentēto VW Polo sedanu, kurš tagad būs pieejams arī Eiropā, kā arī jauno VW Polo “Fun”.
VW Polo sedans būs par 28 cm garāks. Minēšanas vērts ir bagāžas nodalījuma apjoms – 432 litri. Arī aizmugurē sēdošie varēs justies komfortablāk, jo vietas tagad pietiks pat tiem, kurus daba apveltījusi ar sevišķi garām kājam.
Interesanti, ka VW tomēr izlēma uzsākt šis versijas tirdzniecību Eiropā. Iepriekšējās paaudzes Polo sedani uzrādīja sliktus rezultātus. Varbūt šoreiz izdosies. Starp citu, šis Polo itin labi varētu aizstāt nu jau drīzumā “novecojušo” VW Bora.
VW Polo sedanu varēs iegādāties jau šā gada rudenī. Kā līdz šim, Polo sedans tiks aprīkots ar diviem dīzeļdzinējiem (64 Zs SDI un triju cilindru 75 Zs TDI) un diviem benzīna dzinējiem (75 un 100 Zs). Tas pats vecais labais Polo? Ne tik strauji. VW plāno aprīkot jaunos Polo modeļus ar jau pazīstamo 130 Zs jaudīgo TDI dīzeļdzinēju, kuru varējām ieraudzīt zem VW Golf motora pārsega. Dzinēja griezes moments sasniedz ievērojamus 310 Nm.
Pavisam kas jauns būs VW Polo “Fun” Nekas līdzīgs mazauto vidū līdz šim nav redzēts. Vizuāli “Fun” četrdurvju versija atšķirsies no parastā Polo ar īpašiem bamperiem, hromētiem jumta treliņiem un īpašiem krāsu toņiem. Polo “Fun” būs par 20 milimetriem augstāks nekā pierastā versija.
Visu riteņu piedziņu Polo “Fun” pagaidām nesaņems, toties 17 collu alumīnija diskus gan. Uz tiem tiks uzmontētas R17 215/40 riepas. Auto iekšiene priecēs ar sporta sēdekļiem un citiem patīkamiem aksesuāriem. Aptuvenās VW Polo “Fun” versijas cena pagaidām nav zināma.
Shearer, speciāli iauto
Foto: Volkswagen AG
juu, lielaaks bagaazhnieks! Ljoti eerti ir tam kjeemam staaveet blakus un skatiities kautkur citur nevis vinjaa braukt. Ja cilveeks nevienaa citaa auto nav seedeejis tad varbuut tas polo arii izliksies eerts.