Vācieši ir nobazījušies par “Made in Germany” 39

 
9.septembris 2003 8:45

Vācijas eksportpreces ilgu laiku tika raksturotas kā kvalitatīvas un ar uzticamu reputāciju, taču pēdējos gados aizvien vairākos pasaules tirgos vācu kvalitātes imidžs strauji krītas. Tam par piemēru ir ārvalstu klientu sūdzības, kuras norāda, ka Vācijas leģendārajam logotipam "Made in Germany” ir problēmas.

Sevišķi kritiskā pozīcijā ir Vācijas autoražotāji, kuriem jau vairākus gadus neizdodas ieņemt augšējās vietas automobiļu kvalitātes testos un klientu aptaujās.

ASV tirgus pētniecības firma J.D. Power ir aptaujājusi 55 000 autopircēju, kuri ir iegādājušies 2000. gadā būvētas automašīnas. Mercedes markas automašīnās pēc triju gadu lietošanas ir uzrādījušas vairāk defektu kā Chrysler. Vislabākais novērtējums pieder tieši japāņu automašīnām. Aptaujas rezultāti liecināja, ka amerikāņu automašīnas ir uzrādījušas daudz mazāk defektu nekā eiropiešu automobiļi. Vācijai vislabākos rādītājus spēja uzrādīt tikai Porsche un BMW. Daudz defektu ir Mercedes-Benz un Audi automobiļiem jeb 318 problēmas uz 100 auto. Sevišķi daudz defektu ir M un E klases Mercedes automašīnām. Volkswagen Golf-GTI šajā aptaujā bija viens no defektu līderiem jeb 465 problēmas uz 100 automašīnām. Vēl sliktākus rezultātus ieguva korejiešu markas Daewoo un Kia.

Arī no Lielbritānijas pienāk ziņas par vācu automobiļu neuzticamību, piemēram, šī gada augustā britu patērētāju aizsardzības žurnāls, analizējot 138 modeļus, labākās vietas ierādīja Āzijas un ASV automobiļiem. Vāciešu automarkas bija tikai trešajās pozīcijās pēc šo valstu ražojumiem.

Pirms neilga laika nodotais ekspluatācijā magnētiskā spilvena vilciens Šanhajā Vācijas kvalitātes zīmei “Made in Germany” ir atstājis būtiskas imidža skrambas, jo 1,2 miljardi eiro dārgais projekts saskaras ik pa brīdim ar tehniskām problēmām.
Vācijas eksporta tēla vērtības kritums sakarā ar auto- un transporta industrijas problēmām liek sarosīties arī citām tautsaimniecības nozarēm, lai glābtu reputāciju un izrautos no ekonomiskās stagnācijas valstī.

Avots: www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
95761. viesis 9.septembris 2003 8:57
0 0 Atbildēt

F****! Lai ko arī teiktu par BMW, šķiet tas ir retais vācu ražojums, kas spēj puslīdz normāli funkcionēt. Lai gan vairumam no tā lietotājiem blow job valve vēl kādu laiku darbosies..;-)

Skumji, bet fakts. Vācu autobūves brīnums aiziet. Nemīlu bembistus, bet tur nu viņiem ir taisnība. BMW tagad ir kvalitatīvāks par visādiem golfiem, audi utt.

95764. viesis 9.septembris 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Labs raksts. Sevišķi man patika ka vācu auto atrodas vienā līmenī ar Daewoo un KIA. Trīs dienas atpakaļ portālā arī veidojās diskusija par Japāņu un Vācu auto. Šajā rakstā vairāk figurē fakti nevis emocijas.

Es pēdejos 10 gadus braucu ar Japāņiem un esmu ļoti apmierināts. Pilnīgi nekādu problēmu. Pirms tam bija ll Golfs un diemžēl atmiņas palikušas ne pašas labākās. Vienmēr veicot remontus oie sevis domāju: Kurā vietā šaj kastei ir tā slavenā vācu kvalitāte. Pārdevu tā arī to neatradis.

95765. viesis 9.septembris 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Būs laikam jāpadomā par auto nomaiņu ;-) Lai gan man tas VW T4 labi patīk un japāņiem tāda mikriņa nemaz nav. Vakar televizorā rādīja, ka Honda Latvijā visus uzrakstus automašīnā raksta latviski.

95769. viesis 9.septembris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Likteņa ironija. Savulaik uzrakstu "made in..." ieviesa briti, lai atšķirtos no tolaik zemas kvalitātes vācu ražojumiem (tas bija vēl pirms 1.pasaules kara).

95770. viesis 9.septembris 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Hmm, es braucu ar tā gadagājuma vācu auto, kad tie vēl bija labākie... un laikam tiešām bija, jo nesūdzos...

95778. viesis 9.septembris 2003 9:43
0 0 Atbildēt

nuko lai saka - BMW RULLLLEEEEE

95787. viesis 9.septembris 2003 10:00
0 0 Atbildēt

cik atceros 97 gads vēl nebija lielās vācijas ekonomiskās krīzes pārņemts, tad vien atliek cerēt par sava auto izturību ;)

laikam jau kvalitāte un ekonomikas stāvoklis iet roku rokā, jo sliktāk iet kopumā, jo mazāk gribas strādāt.... un tā bedrē dziļāk un dziļāk. kam pievienoties taisāmies ;)

p.s. vai kāds nezin, kas tas par koncepta MB tajā Avota bildē? tāds interesants izskatās...

95796. viesis 9.septembris 2003 10:12
0 0 Atbildēt

Manuprāt, jau pēdējo piecu gadu laikā PASAULE runā, ka friči sākuši tā pavairāk "halturēt". Ne velti daudzi auto eksperti un mehāniķi viennozīmīgi uzskata, ka 80-to gadu vācu automašīnas bija kvalitatīvākas un izturīgākas, nekā šobrīd ražotās. Pats pamatā braucu ar 1990.gada BMW - 525 automātu, un par to gadu "vācu kvalitāti" nesūdzos. Savukārt, mans kolēģis, kurš otro gadu brauc ar 1995.gada "acaino" E klases mersi, ir ļoti nepatīkami pārsteigsts, jo...lepnais mersis diez kāpēc strauji rūsē. Zem sānu lampiņām un durvju uzlikām rūsas burbuļi rīgst un rūgst. Par Audi un VW auto pēdējiem modeļiem arī pēdējā laikā anotācijas kļūst negatīvākas, auto iepirkumu konkursos vairāk uzvar Volvo vai Renault Laguna auto. vakar diskutēju ar vienu mežinieku - īstenu VW Passat Variant fanu, kurš 10 gadu laikā braucis ar visiem šā auto modeļiem. Šobrīd viņš brauc ar visjaunāko modeli, bet sajūsmu neizrāda. VISLABĀKAIS esot bijis pirmais 1985 .gada modeļa Variants.... Tā nu ir ar to friču kvalitāti . Cerēsim, ka vācieši atgriezīsies pie vecajām labajām tradīcijām - augstākā līmeņa kvalitātes.

Japāņu auto iegādāties man nav ne mazākā vēlēšanās.

95800. viesis 9.septembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Neceriet, ka kvalitāte varētu uzlaboties, jo kvalitātes virsotnes tika sasniegtas '70 un '80 gados, kad, lai palielinātu peļņu, pamatā tika apgūti jauni tirgi. Pašlaik, lai palielinātu peļnu tiek ražotas preces, kurām darba mūžs ir daudz mazāks tādejādi piespiežot pircēju iegādāties jaunas preces. Paskatieties uz automašīnu modeļu maiņu, kas notiek ik pāris gadus. Ja jau vecie modeļi normāli kalpos 10 gadus, tad nebūs noieta jaunajiem un ši problēma tiek risināta pazeminot jaunu auto izturību. Es negribu teikt, ka kvalitāte ir kļuvusi sliktāka, jo kvalitāte ir stiepjams jēdziens. Vienkārši, no ražotāju puses, precēm tiek izvirzītas citas prasības.

95819. viesis 9.septembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Made in Germany, bet madeetaji turrki.

95831. viesis 9.septembris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

NUbla pamodusies , MB un VW, AUDI kvalitates kritums kops 90 gadu vidus modelu ieviesanas jau bij senzinams . Tikvien ir atlicis ka rulzigums un dizains - kas var atlauties ganities pa servisiem un nepartraukti investet Ls d-xja , tiem po..x. A tie kas dzivo iluzijas par vacu kvalitati un auto iepirkusi par pedigam naudinam + vel aiznemusies , tie ir pakalaa . Es savaa G4 esmu ielocijis arpusreglamenta remontos vairak kaa ls 1k - uz 120k noskrejienu ??!!! tikai dzineja un "navarotu" remontos , cik zinu OOOO un MB lietotaji vel cakli investee ritosaja dala , vel lielaki hlami ir tikai franchi un korejieshi . Vienigie kas nesplaudas tiktiesam ir BMW useri .Isteni laimigi ir TOYOTA,LEXUS lietotaji - tie(es to starpa) maksa vienreiz un turpmak lieto nevis investee .

TDI

95837. viesis 9.septembris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

tas pats attiecas arii uz USA mashiinaam. vecie, liidz 90 - 93 gadam izturiigi normaali auto, jaunaaki - plastmaskaudzes. Ja 2001 gada Concorde ruusee kaa traka, 98 gada Plymuth uzbraucot 40 km stundaa perpendikulaari uz apmales norau priekshas tiltu ar visu kaarbu un utt. Blekju un plastmaskaudzes.

95851. viesis 9.septembris 2003 12:50
0 0 Atbildēt

Šogad samērā lēti nopirku 1999.gad Daewoo Leganza (kondicionētājs , elektr.stikli, spoguļi u.t.t.) Izbraucu Vāciju - nu ko var teikt - labi rullē uz autobāņa. Vectra nedaudz vecāka gada ir dārgāka, bet šaubos vai es mainītu pret to

95856. viesis 9.septembris 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Nu ja kas, tad MB M-Klasse ir amerikaanju auto, nevis vaacu :-) Taapat, kaa BMW X5 , kam kriit nost viss, kas tik var nokrist , kaa nekaa neegjeri Alabamaa kopaa vaac :-)

X5 iipashnieks (3.0d)

95882. viesis 9.septembris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

To: viesis 13:06 .Tiktiesaam X5 arii ir suuc??? Nublins , biju jau saacis peetiit "gebraughtwagenos" X5 3.0d . A kaadas shaizes vinam piemiit , cik salec uztureeshana ? Tu domaa nav veerts iepirkt ?

TDI

95887. viesis 9.septembris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Ar to kvalitāti ir tā, ka salīdzināt vecos autiņus ar jaunajiem nav īsti korekti. Jaunie visi piebāzti ar elektroniku un fīčām-extrām, tad loģiski lielāka varbūtība, ka kaut kas nedarbosies. Ja vēl ņem vērā sazāļojušos turku darbaspēku:))) - tad savādāk nemaz nevar būt. Nezinu, kas būs ar šī gada autiņiem pēc 10 gadiem - elektronikas daļas tiem varēs labi nomeklēties.

95894. viesis 9.septembris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

TO viesis 09.09.2003 11:19

Es sava franchu auto megane scenic (noskrējiens 80K)ārpusreglamenta remontos esmu ielicis mazāk kā 200 LVL. Tas nozīmē ka tavs G4 ir trīsreiz sūdīgāks nekā mans franču auto.

Secinājums ir vienkāršs - ar auto drīz būs tāpat kā ar neapkalpojamiem akumulatoriem - viss ir izrēķināts, lai kalpotu tieši 3 gadi un pēc tam var mest ārā.

95897. viesis 9.septembris 2003 14:25
0 0 Atbildēt

Vispār Jūs te ar saviem ārpusreglamenta remontiem mani jau sākat biedēt. Kas ir, man tūlīt viss sāks birt nost? 37K un investēti padsmit lati iedauzītā lietajā diskā. Un tūlīt laikam vēl dabūšu diskus lāpīt (vasara iet uz galu).

95908. viesis 9.septembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

Mans suuds- G4 kotejas labaak nekaa Tavs francu suuds un rullee arii labaak . Man bija Laguna I , suuds .Es zinu ko runaju .

TDI

95915. viesis 9.septembris 2003 15:09
0 0 Atbildēt

pirms gadiem 15, kad friči būvēja vēl labas un izturīgas mašīnas - kā mersi 126, bembi e-23, audi - cigāru, amerikāņi par šiem ņirgājās, jo nesaprata - kāda jēga būvēt auto vesela

ccilvēka mūžam....Līdz šim. mēs Latvijas trūcīgie iedzīvotāji , par šim izturīgajām mašīnītēm esam tikai priecājušies. Mūsu apstākļos šīs paaudzes second hand mašīnas teicami nokalpo vēl 10 gadiņus, pārdzīvojot ne vienu vien īpašnieku. Jau 90-to sākuma izlaiduma golf3, bmw3, VW passatti, merši 190, vectras,mondeo,u.c. 10-14 gadu laikā totāli sagrab . 3 un 4 īpašnieku jau reti kurš piedzīvo. braucot ar pašreizējās kvalitātes S klases meršiem, amerikāņiem smiekli vairs nenāk.

95920. viesis 9.septembris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

1. garuda - kas ir blow job valve ? blow off ir zināms.

2. IkdienasViesi - elementāri, mersis ir sists un taisīts turku darbnīcā, tāpēc rūsē tik traki

3. interesanti, kāpēc paši vācieši kā traki pērk japancārus ? piem. yaris nevis polo ? vai mazda6 ? nav stulbi, jādomā.

95923. viesis 9.septembris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

vāciešiem nevajag bažīties, bet ķerties klāt kvalitātes uzlabošanai.

neviens cits viņu vietā to nedarīs

95927. viesis 9.septembris 2003 15:46
0 0 Atbildēt

Man ir un ir bijušas visdažādākās mašīnas,bet tas skaidrs,ka neatkarīgi no ražotāja,jo jaunāks auto jo sarežģītāks un vārgāks-tā,ka uz mūsu negludajiem ceļiem labāk turas kaut kas ap gadiem 10-20,nekā tās jaunās spēļmantiņas.Nevarētu ko sliktu teikt nepar vienu no man bijušajiem auto ne tie lūza kaut kā īpaši ne ko-vajag savlaicīgi kopt auto tad tā nevajadzētu būt.

95932. viesis 9.septembris 2003 16:04
0 0 Atbildēt

To Grieta .Pastasti luudzu kaa kopt gaisa meeriitaaju , turbiinas parspiediena vaarstu , dzineeja vadiibas bloka releju , gaismas sleedzi , logu paceelaaju sleedzju bloku , logu tiiriitaaju mehaanismu utt . pie nosaciijuma ka apkopes tiek veiktas diilera servisaa un nekas "speciali"netiek niideets , kaa arii nekaadi experimenti "pie gjegjaam Vasjaam" netiek veikti .Un kaapeec nekas no iepriekshmineetaa netiek mainiits TOYOTAa -taa pasha gada un veel ar lielaaku nobraukumu .

TDI

95933. viesis 9.septembris 2003 16:06
0 0 Atbildēt

Veel gan jaapiebilst ka uz visaam iepriekshmineetajaam elektrofiichaam staav rakstiits made in spain(is)

TDI

95943. viesis 9.septembris 2003 16:38
0 0 Atbildēt

Vispaar Spaanija apziimeejas ES ( Espanol vaio kaa tamliidziigi)

95946. viesis 9.septembris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Da sauc to kaa gribi , bet spainis i un paliek spainis - viins , korida un toreadori , siesta utt ., nu viskautkas tikai ne komplektejosas daljas FauVee grupas autinjiem . Nez kur MB piegaadaataajus atradis ka kvelitets d irsaa .

95955. viesis 9.septembris 2003 17:01
0 0 Atbildēt

to TDI:Nav man ar šādām lietām bijušas problēmas,nu ko lai dara.Pie dīleriem nekad neesmu bijis,nemāku teikt,bet nu gan jau viņi Tev speciāli shitu netaisīja-ja sūds bija,tad sūdu arī uzlika.Brauciet ar vienkāršākām mašīnām,tad tādu problēmu nebūs.

95958. viesis 9.septembris 2003 17:09
0 0 Atbildēt

To TDI

Kā var "kotēties" autiņš kam čakarējas "gaisa meeriitaaju, turbiinas parspiediena vaarstu, dzineeja vadiibas bloka releju, gaismas sleedzi, logu paceelaaju sleedzju bloku, logu tiiriitaaju mehaanismu"

Var braukt man augumā, bet maniem diviem reņiem tamlīdzīgu probzu nav bijis. Ok man auto nebija turbīnas kā tādas.

Tavs megarulzz varbūt ir kruts, bet kopā neturas, tāpēc sūds. Man auto galvenais lai būtu uzticams un ne reizi uz ceļa neesmu palicis.

95960. viesis 9.septembris 2003 17:25
0 0 Atbildēt

To apalais_buss .Es nebraucu Tev augumaa , bet saku ka Tev ir suuds tads pats kaads man . Vienigaa atskjiriiba ir taada ka mans suuds rulz a Tavs ne un to Tu pats atzisti . Mans pazinja "Laguna II " laimiigais iipashnieks ir taadaa SUUDAA iekaapis , ka apskauzj mana suuda ''siikos'' suudus .

P.S. Par savu Reni Kangoo 1.9 dti varu teikt tikai to labaako .

To Grieta . Ir jau man ari vienkarsaki autinji , tie nebirst , bet ari nerulzz . Esmu ar mieru maksat par rulzigumu G4 liimenii , bet nevaru atlauties CDI vai TDS - es to apzinos un nesatraucos . Gribeeju tik briidinaat tos , kuri varbuut var atlauties nopirkt kaadu sapnju megarulzu , bet nevar atlauties uztureet to .

TDI

95962. viesis 9.septembris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Katram savs rulzziguma mērs. Kādam vajag, lai katra otrā beibe atskatās, kādam vajag no krustojuma visus izkost, citam malku no meža vest.

Mans sūds pēc maniem rulzzīguma mēriem rullē.

A šeit bija diskusija par to cik kvalitatīvi katrs sūds tiek taisīts nevis par rulzzīgumu

Autiņš vispār ir tāda lieta, kas no nopirkšanas brīža savu vērtību tikai zaudē, tāpēc arī pret sūdiem jāattiecas filozofiski :)

95964. viesis 9.septembris 2003 17:45
0 0 Atbildēt

Piekriitu .

Mans rulzmeers - iespeeja "iedot mizaa" , ja gribas .

kartupelju maisos un cilvju ietilpiibaa rulziigumu meeru attieciibaa pret Kangoo , lai gan vinsh arii lauj "iedot mizaa"

TDI

96003. viesis 10.septembris 2003 8:59
0 0 Atbildēt

nu ko, MB, MB, BMW, AUDI - dirshat tik ka juusu auto ir labaakie :))) "es labaak ar japaani braukshu" :)))

Jūs tachu esiet vai nu stūlbi vai fetishisti lai mocītos ar tik mazaam mashiinaam :)))

Ne no viena US auto lietotaaja neko taadu neesu dzirdeejis, jo tajos auto ir tik daudz vietas ka mashiina jums netraucee :)))

kas braucis ar amerikaani nekad nejutiisies eerti vecaas saules mashiinaas :))) !

96011. viesis 10.septembris 2003 9:17
0 0 Atbildēt

RHINO

nu braucu, uz jaunu varbūt arī attiecas Tevis piesauktās īpašības, bet kāda jēga mocīties ar vecu (un lielākā daļa mūszemes iedzīvotāji tikai tādus var atļauties) amiti, ja jauns eiropietis ir reizes trīs labākā tehniskā stāvoklī :). pie tam audi 100 vietas ir krietni vairāk nekā thunderbird, jeb Tu izvēleis tikai linkolnus ;)

96014. viesis 10.septembris 2003 9:23
0 0 Atbildēt

To TDI: ja met aci uz lietotu X5 diizeli - tam saakotneejaas kaite vareetu buut jau apkarotas, IMHO neslikta izveele. Man divi pazinjas pavasarii nopirka jamos 3.0d jaunus, ko paarmest, turiigi pilsonji, mashiinai ne vainas utt.. Bet ja jau no pasha saakuma jaasaak karot ar nepievilktiem viitnju savienojumiem un, piemeeram, no panelja apakshas birstoshaam plastmasas detaljinjaam - nu sorry, kaut kas nav kaartiibaa shai karaljvalstii :-) Nu jau gan esot miers iestaajies, brauc tik :-)

X5 diizelists

96015. viesis 10.septembris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

To X5 . Izskatas liidziigi kaa man gaaja ar Pigu206 1.9D , tagad , kad 2 gadu laikaa ,visas shaizes ir izslimotas un noveerstas , var saakt braukt , bet nav kam , jo firmas reorganizacijas rezultaataa tas auto ir lieks un tiek tirgots . O.K. kaa saprotu arii X5 ir labaak njemt 2gadiigu .So , veel viens jautaajums - kaads ir X5d reaalais diizelja pateerinsh un dinamika.

TDI

96021. viesis 10.septembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

Man nesen valdības delegācijas sastāvā bija iespēja padiskutēt ar Vācijas auto būves uzņēmējiem. Cik sapretu, vācieši šobrīd saņem ļoti daudz pretenziju par auto pašreizējo kvalitāti. Bet, diskusijās viens no viņu vadošiem speciālistiem atzina, ka vācu auto būve pādējo 20 gadu laikā var lepoties ar tādiem auto, kā Porche 911, Mersis 123,126, um BMW 500 e-34 - "graciozais bavārietis" ( kā tēlaini iztreicās pats fricis). Ko tur vēl vairāk komentēt?

96132. viesis 10.septembris 2003 20:01
0 0 Atbildēt

Man kādreiz bija 1988.gada otrais Golfs, tam kvalitāte bija ļoti laba.

96138. viesis 10.septembris 2003 21:59
0 0 Atbildēt

Man ir bagaatiigi apriikots 93.gada VW-vento VR6, un tam kvalitaate ir teicama - visas sisteemas rullee.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti