Žurnāls „What Car?” novērtējis “Hyundai Getz” par 2003. gada labāko ekonomiskās klases automašīnu. Kā labākās īpašības, kas izpelnījušās ievērību, ir šī auto vienkāršais, bet pievilcīgais stils un ērta braukšana.
Par ļoti būtisku īpašību tiek uzskatīts automašīnas interjers, kas rada ļoti plašas telpas iespaidu un ir visveiksmīgākais auto interjers savā klasē.
Izdevums „What Car?” vēl norāda uz Hyundai Getz lielisko vadīšanas sistēmu: ““Hyundai” ir izveidojis ”Getz”, lai tas atbilstu vairumam Eiropas braucēju un rezultāts ir vairāk nekā tikai veiksmīgs”.
Kopš šī auto modeļa pārveidošanas, kas notika pagājušajā vasarā, “Getz” ir ļoti augstu novērtēts arī citu Eiropas auto žurnālu vidū. Piemēram, “Auto Express”, kas ir vēl viens Apvienotās Karalistes ikmēneša auto izdevums, supermini auto apskatā norāda – “beidzot “Hyundai” ir sapratuši, ko eiropieši patiešām vēlās”. “AutoBild”, kas ir prestižs vācu izdevums, spriež, ka “Getz” ir “Huyndai” “VW Polo”, kas mierīgi var konkurēt jebkurā aspektā ar savu vācu konkurentu.
Hyundai pircējiem piedāvā trīs veida benzīna motorus: 1.1, 1.3 un 1.6 litri (Latvijā ir pieejami 1.3 un 1.6 l dzinēji). 1.5 l turbo dīzeļa motors tirgum tiks piedāvāts sākot ar 2003. gada septembri.
“Getz” standarta komplektācijā ietilpst elektriski regulējami priekšējo logu pacēlāji, CD atskaņotājs, stūres pastiprinātājs un centrālā atslēga. Ir pieejami arī citi papildinājumi, kā piemēram, miglas lukturi, trešais bremžu signāls, kā arī dažādi papildinājumi auto salonā sīkbagāžas novietošanai, kas mazās klases auto padara vēl pievilcīgāku un praktiskāku.
“Mēs esam ļoti pagodināti par augsto novērtējumu,” saka Penny Szczepaniak, “Hyundai Car” PR vadītāja Apvienotajā Karalistē.
2003. gadā Hyundai Eiropā plāno pārdot apmēram 90 tūkstošus “Getz” modeļus un 140 tūkstošus visā pasaulē. Pagājušajā gadā tieši “Getz” modeli Eiropā iegādājās 250 tūkstoši auto braucēju. Tas parāda, ka pēdējos gados “Hyundai Motor” veiktās pārmaiņas ir nesušas rezultātus. “Hyundai” ir spējis sasniegt savu mērķi – piemēroties Eiropas tirgus vajadzībām un paaugstināt pārdošanas apjomus.
“Hyundai” oficiālais izplatītājs Latvijā kopš 2000. gada ir “Skandi Motors”.
Latvijā pārdoto “Hyundai” automobiļu skaits 2002. gada pirmajā pusē (no 01.01.2002. – 31.07.2002.) bija 94, 2003. gada tajā pašā laika periodā pārdoto automobiļu skaits pieaudzis par 62% un sastādīja 152 auto. Kā redzams, arī Latvijā pārdoto “Hyundai” automašīnu skaits strauji pieaudzis, kas liecina par auto kvalitāti.
"RKT-Publicitāte"
Pēdējās nedēļas laikā šo auto pāris reizes redzēju Rīgas ielās, un katru reizi nopētīju.
Nezinu kā viss pārējais, bet dizains tiešām labs izdevies.