Bugatti EB 16/4 Veyron – Zs mūzika 49

 
12.septembris 2003 9:47

Pašlaik notiekošajā autoizstādē Frankfurtē var apskatīt dažus ļoti īpašus auto. Viens no tiem ir Bugatti EB 16/4 Veyron. Kopš Bugatti ir VW meitas uzņēmums, autoražotājam iet aizvien labāk. Un lūk – rezultāts.

bugatti1.jpg

ugatti EB 16/4 Veyron savu vārdu ieguvis pateicoties pazīstamajam autobraucējam Pjēram Veironam (Pierre Veyron), kurš trīsdesmitajos gados, braucot tieši ar Bugatti ražojumiem, autosportā guva ievērojamus panākumus. Runājot par Bugatti EB 16/4 Veyron gaitas īpašībām un tehniskajiem datiem, gribas jautāt tikai vienu: “Tas vispār ir iespējams?”

bugatti2.jpg

Kā izrādās, ar W16 dzinēju un tiešās iesmidzināšanas sistēmu daudz kas ir iespējams. 1001 Zs tiek sasniegts pateicoties četrām turbīnām un astoņu litru darba tilpumam, degmaisījuma padevi cilindriem regulē 64 vārsti. Kā jau šādiem auto pierasts, dzinējs novietots uz pakaļējās ass. Auto spēj sasniegt 406 km/h lielu maksimālo ātrumu, līdz 300 km/h Bugatti EB 16/4 Veyron ieskiesies 13 sekundēs.

bugatti3.jpg

Starp 2200 un 5500 apgr./min. dzinējs sasniedz neiedomājamu 1250 Nm lielu griezes momentu. Šādu “nezvēru” iespējams novaldīt tikai pateicoties speciāli veidotai alumīnija sakausējuma virsbūvei, visu četru riteņu piedziņai un gandrīz perfektai aerodinamikai. Bugatti EB 16/4 Veyron aprīkots ar 20 collu diskiem. Un kā gan savādāk – “ar cīsiņiem nav aršana”.

Lieki piebilst - salonā atradīsim visu to labāko. Kā savā laikā teicis pats Etore Bugatti: “Nekas nav par skaistu, nekas nav par dārgu.” Bugatti EB 16/4 Veyron šai frāzei atbilst pilnībā.

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
96361. viesis 12.septembris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

vot tas ir kaut kas labs-īstie litri un īstie zirgi.

V8

96362. viesis 12.septembris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Cik bij cipars ??? Jāsāk krāt nauda .Man tādu vajag :)

96363. viesis 12.septembris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

SKAISTULIS! Es no tāda nāves rīka neatteiktos, pat ja nemirstīgā dvēsele būtu jāpārdot džekam ar ragiem un asti...;-)

96368. viesis 12.septembris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

mjāaa.... reāls asfalta arkls...

96372. viesis 12.septembris 2003 10:00
0 0 Atbildēt

un veel pie tam VW razojums......................

96381. viesis 12.septembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

siekala liidz griidai :D laps,lops !

96385. viesis 12.septembris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Ne ko pielikt, ne ko atņemt... Tas ir īsts BUGATTI :) Vienīgi jautājums, kā tos 300 km/h 16 sekundēs var sasniegt? 1000+ zirgi ir OK, bet vai pat Quattro spēj tos bez riepu nodedzināšanas pielietot?

96386. viesis 12.septembris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Varbūt ir speciālas riepas? Ja ir, es arī tādas gribu, jo manus 400 zirģeļus uz RWD arī kaut kā gribēsies savaldīt... :)

96388. viesis 12.septembris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

njamm, kas šādu var atļauties pēc cenas nejautā :)

www.bugatti-cars.de/bugatti/choice_en.html

stilā ieturēts stāsts :)

96390. viesis 12.septembris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Nožēlojams verķis! Latvijas apstākļiem protams :)

Lai gan, ja kāds tādu varētu nopirkt, gan jau varētu arī pie mājām asfaltu sakārtot braukšanai.

96392. viesis 12.septembris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

...un ja vēl Latvijā būtu kaut viena vieta kur ar viņu varētu močīt ilgāk par 3 minūtēm (Rīga-Jūrmala)...

...nez, ko vajadzētu mentiem, lai tādu noķertu?!? (helikopters diez vai palīdzētu, pag, ir viena manta ar ko šito var noķert - tas mocis (Dodge Tomahawk) ar Vipera motoru)

96393. viesis 12.septembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Dzinēju uzbūves guru neesmu, tāpēc - var man kāds paskaidrot šādu lietu:

Ja nav iesmidzināšana, ieplūdes vārsts (-i) paveras, ieplūst degmaisījums (benzīns a gaisu).

A kā darbojas inžektors? Ja viņš smidzina tieši cilindrā, tad tak nav nepieciešami nekādi ieplūdes vārsti? Vai smidzina kaut kādās priekškamerās?

paldies. (esmu gatavs saderēt, ka uz šo postu tūlīt būs 10 visgudri uzdir..., no kuriem, labi ja viens, pateiks - kā tur īsti tas notiek).

96397. viesis 12.septembris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

Par tām riepām:

“At present, we are in the end-phase in testing the tires that have been developed jointly with MICHELIN, and have already tested successfully at 440 km/h”, said Dr. Neumann in reply to a number of newspaper reports which had expressed doubts as to the ability of the tires to withstand pressures at such high speeds.

P.S. tas no tā paša saita

96402. viesis 12.septembris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

to DimanC:

Nu pag, a kas cilindru noslēgs - padomā pac, ar roku taču ciet neturēsi... Tātad, vārsti nodrošina cilindra ventilāciju - proti, gaisa plūsmu caur to - svaigs gaiss iekšā / dūmi ārā.

A bendža tut pri čom? To taču var vienalga kā tajā cilindrā iedabūt, ne tā?!?

96409. viesis 12.septembris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

to DimanC:

toč Tu neesi nes pescs.. ne arī māčijies fiziku 7klasē...

96413. viesis 12.septembris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

Nu bet logjiski, ka gaiss iepluust pa iepluudes vaarstu, un atgaazes pa izpluudes, un bendzju var smidzinaat, gan p tiesho cilindraa ( direct injection) gan priekshkameraa, gan iepluudes kolektoraa. Risinaajumi dazjaadi. Bet nu to vai es nekljuudos Kolenvals vareetu apstiprinaat, vinsh taac ka gur u tajaas lietaaz.

WALA no Linux karbas

96417. viesis 12.septembris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

pashnaavnieku auto!

bet nu katraa gadiijumaa tas nav ikdienas auto, bet gan taa saucamais sveetdienas, jo 8L v16 ar 64v degvielu njammaas nepajokam!

SMUKULIS

96419. viesis 12.septembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Tieshi taa WALA, vieniigi degvielas iesmidzinaashanu priekshkameraas izmanto diizeljdzineejos, benziinniekos tikai tiesho (cilindraa0 vai netiesho (kolektoraa, resp. iepluudes kanaalaa pirms vaarsta) iesmidzinaashanu.

96440. viesis 12.septembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Vieniigaa skumjaa nianse - automaatiskaa aatrumkaarba, gribeetos jau, lai autinsh ar shaadiem parametriem buutu pamokaams arii ar manuaalo :)

96450. viesis 12.septembris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Mjaa taa jau panemtu ja nebuutu taa automatiskaa kaarba

Taa jau dikti man neiet pie sirds:(

96454. viesis 12.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

nu, manuālai kārbai 1000 ZS - tur jau ātri kārbu var izjaukt, īpaši ja driveris vēl nav piešāvies pie tā monstra. Bet tai pašā laikā - 13 sekundēs 300 km/h ar automātisko kārbu... vai tiešām tur vēl vajag mehānisko?

96457. viesis 12.septembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

to user 12.09.2003 10:33

nus, nezinu, kādā skolā Tu esi mācījies, ka Tev tur 7. klasē stāstīja par inžektordzinēju un karburator dzinēju atšķirībām. Es, varbūt atšķirībā no Tevis, neesmu apmeklējis tehnikumus, bet gan normālu vidusskolu ar kvalitatīvu vispārējo izglītību.

to others:

paldies. Tagad sapratu, ka iesmidzina tikai bendzhu, pa iepluudes vaarstiem iet tikai gaiss. A mašīnām, kurām nav šprices, caur ieplūdes vārstiem iet gaisa un degvielas maisījums, ja?

to Nufis:

to, kam ir domāti vārsti, es zinu. man tikai bij neskaidrība ar inžektora lomu tajā visā.

paldies visiem.

kā jau paredzēju, daži uzd... uzradās. Tas laikam raksturīgi ;->

96461. viesis 12.septembris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

es jaut te nesen iemineejos, ka esot arii sporta variants shim kaaram..... ar 1100 zs...

96462. viesis 12.septembris 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Gudri runājam par automātisko kārbu... Nepietiek 16 sek līdz 300??? Ar parasto droši vien pirmais idiots 10 sek riepas līdz diskiem nobrauks -- tur tak smalki sarēķināti visi pārnesumi... Atcerēsimies, ka 90% šādu auto ir ar automātiskajām kārbām + pērkot jaunu ir bezmaksas autokursi kā to brīnumu noturēt uz ceļa un neielidot kokā pirmajā pagriezienā (ātrumu nejūt...).

96472. viesis 12.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

A kur automagnetola???

Jebsu bugati veidotaaji izdomaajusi ka jaaklausaa 1001 kumela reekonaa???

96479. viesis 12.septembris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Gan par to nebūs aizmirsuši -- kaut kur jau būs...

96484. viesis 12.septembris 2003 12:05
0 0 Atbildēt

Prieks kam veel automagnetola??? Vaalejot ar 300km/h daudz laika nebuus magiiti groziit:)

96497. viesis 12.septembris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Butteram žetons! Sporta variants ar 1100 Zs :) :) :)

96498. viesis 12.septembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

Ists sviesta vaagis, kuraa paarvadaat iipashnieka galvaa sakraajushos sviestu.

96513. viesis 12.septembris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

Viss tas proms ir pilniigs aarpraats un normaaliem ljautinjiem tik pastiities un taa.

BET!!!!

300 km/h 13 sekundees !!!?!?!??!!!!!!

Bljin.

Sajuutai vajadzeetu buut krutaakai nekaa kad reaktiivaa lidmashiina paceljas. :]

Taadu uzraavienu gribeetos sajust. EH!!!

96527. viesis 12.septembris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

mh... a ko ar šito 8.0l 4turbo n-tie vaarsti izdarītu kāda tuning firma?! :)

96529. viesis 12.septembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt

njaaa..... Tas jau ir dizaina, tehnikas un neiedomajama arprata domu lidojums. Diemzel nakas secinat, ka neko tadu pan dzive no malas nevares aplukot. Sarazos paris eksemplaros, ko pat Kargins nevar atlauties :P Paradize zemes virsu. Cik zinu, vinam pat ir dachiks, kas rada cik % no jaudas tiek izmantots :)) Vo idejas!!!

96545. viesis 12.septembris 2003 14:32
0 0 Atbildēt

par to sporta variantu nav joks. kaut kur par to lasiiju. sarazhos, ja nemaldos, 100 mashiinas, 20 gadaa. cena fikseeta - 1 000 000 par vienu

96549. viesis 12.septembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

to DimanC & Haljavshchik-SMUKULIS

un ar degvieles tiešās iesmidzināšanas tehnoloģiju panāk, ka degmaisījums pie sveces ir tik trekns, ka spēj aizdegties un aizdedzināt to, kas tālāk no sveces (tukšgaitā) un arī jaudā liet tik maz, ka nekāds drausmīgāks par 2-karburatoru fordmašīnu šitais nebūs...

96553. viesis 12.septembris 2003 15:02
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka te nav ko komentēt. BUGATTI vārds pats par sevi izsaka visu.

Bet nu tas tiešām ir nāvīgs rīks.

96564. viesis 12.septembris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

Bugatti? he, heee ..... VWāgens :|

96569. viesis 12.septembris 2003 15:53
0 0 Atbildēt

Ja tas 1100 Zs ir sporta variants, tad 1001 Zs laikam ir pensionaaru, vai maaciitaajam domaats variants?

96572. viesis 12.septembris 2003 16:03
0 0 Atbildēt

Vooo! Šitādam ar zapīti pakaļā ielikt - tas būtu kruta:):)

96574. viesis 12.septembris 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Nu, nu zapītis visticamāk, uzspiežot gāzes pedāli, savērptos :)

96613. viesis 12.septembris 2003 20:29
0 0 Atbildēt

Vispār sporta varinatam var dabūt daudz vairāk par 1100zs laukā(manc tā domāt).

Spridzeklis uz goda.

96622. viesis 13.septembris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Gribu redzeet to feisu kursh sitam monstram ar parasto kaarbu uzraus aatraak kaa ar atomaatu. Veel jau es domaaju nav taada sajuuga kursh sito visu izturees.

96633. viesis 13.septembris 2003 21:09
0 0 Atbildēt

96634. viesis 13.septembris 2003 21:12
0 0 Atbildēt

Tikai šis auto nav laists ražošanā jo vēl joprojām NAV kārbas, kas spētu turēt tādu slodzi... Pēc MotorVision, DSF

96643. viesis 14.septembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Manuaalaa kaarba un 1250 Nm? Audi/VW koncernam nebija pat neviena manuaalaa kaarba, kura buutu speejiiga novadiit RS6 jaudu liidz ritenjiem, taapeec tur ir fakin TipTronic, taa ka nav ko sapnjot....

Prfctyon

96651. viesis 15.septembris 2003 0:36
0 0 Atbildēt

nesapnjojiet

96652. viesis 15.septembris 2003 0:36
0 0 Atbildēt

nesapnjojiet

96656. viesis 15.septembris 2003 8:49
0 0 Atbildēt

Salona apdare atgādina vecās "volgas"

96674. viesis 15.septembris 2003 11:33
0 0 Atbildēt
97261. viesis 18.septembris 2003 9:35
0 0 Atbildēt

BMV rulz

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti