ES referendums: Tad par ko balsosim? 253

 
19.septembris 2003 11:40

Hmm, spriežot pēc iAuto lasītāju aptaujas, nekāda Eiropas Savienība Latvijai nemaz nespīd. Vai tad tiešām aptauju rezultāti atšķirsies no īstajiem?

Pats vēl īsti neesmu nostājies nevienā pusē, tomēr ... vairāk NĒ, nekā JĀ. (Tā nav aģitācija)

Kāda tad ir jūsu, lasītāju, nostāja - par ko balsosim sestdien?

iAuto redaktors

 
Visi komentāri
 
97401. viesis 19.septembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

PRET

97403. viesis 19.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

PRET!!!!!!!!!!!!!!!!!

97404. viesis 19.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Citos portālos arī pret vairākumā... Fak.

97405. viesis 19.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

PRET vai PAR....

97406. viesis 19.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Es par. Un ja kopā sanāks pret, tad lēnām sākšu kravāt mantiņas un tīšos prom.

97408. viesis 19.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

sorry, atkaartoshos, bet iekopeeshu savu komentu no cita topika, kaadeelj esmu vairaak PRET ne kaa PAR...

mans neatkariigi no infantiilajaam reklaamaam un populistiskaam hernjaam balsos PRET. Peedeejos 5-6 gadus regulaari celjoju pa Eiropu, professionaalajaa jomaa ir naacies straadaat gan ar ES, gan "briesmiigo" austrumu kaiminju un tam liidziigiem (Baltkrievija, Uzbekistaana utt), ieksh LV straadaaju normaalu, dinamisku intelektuaalu darbu, par izglitiibu un ienaakumiem arii nesuudzos, saskatu normaalas valsts attiistiibas tendences, bet nu sitiet mani nost - NEREDZU NEVIENU (!!!!) praatiigu un logisku iemeslu lai staaties tajaa meeslainee, kas saucas ES... Sorry... manaa ispratnee ES kaa taads ir ne vairaak ne mazaak - mafiozo strukturu veidojums, ekonomiska rakstura konglomeraats un politisko pakalpinju (lasi - birokraatu un liekeezhu barinjsh) veidojums, kas aizstaav Eiropas oligarhu intereses. Mees jau sen esam Eiropaa, gan ekonomiskai, gan geograafiski, gan geopoitiski utt utjp... un tie dirseeji kas bljauj par Krievijas draudiem , mistisko peleeko zonu - vienkaarshi izklausaas pretiigi... Latvijas valdiiba jau sen ljaavusi Krievijai un NVS panjemt no LV tieshi tik daudz cik taa veelas... Krivijas ietekme, iestaajoties ES, pilniigi nekaa nemainiisies, jo bizness ir bizness, un nauda vienaadi smird kaa Berluskoni vai Shreedera rokaas, taa arii Putina vai Lukashenko kabataas... tik debiils populisms un stulba demagogija... tiiraakaa CCCP garaa...

taapeec ieshu un riit balsoshu PRET ! kaut arii zinu ka vairaak nekaa puse nobalsos par un nekur mees neliksimies - naaksies vien staaties tajaa meeslainee, kura max peec 10-15 gadiem elementaari izjuks, radot katastrofaalo kriizi mazaam valstinjaam, kuras shajaa laika periodaa nepaspees sasniegt pilniigo neko, preteeji demagogiskiem un leetiem "optimistu" soliijumiem...

kaa lemsiet , taa buus... kaa savulaik teica viens politikjis... un vinjam ir taisniiba... kaa valdoshaa elite (politiskaa, ekonomiskaa un kriminaalaa) izlems - taa arii buus... paareejais, kaa saka - "delo tehniki"... sabarot ar soliijumiem iedziivotaajus, kuri jau gadu desmitiem nav dziivojushi, bet gan tikai eksisteejushi - nav liela maaksla... un latvju mentalitaate nebuus taa, kura preteeji gadsimtu ilgai praksei peekshnji sadumposies... 12 gadu laikaa jau sen pieraadiijies, ka lativeshu tauta ir kaarteejo reizi naiva, un to var jaat, jaat, jaat, un veelreiz jaat, piesaucot jebkurus sev izdeviigos argumentus... nu ko, lai kaarteejo reizi apjaaj tautinju, buusiem mees tajaa ES (es-es-es-eraa jaunaa veidolaa)... pa lielam, nekas nemainiisies... shkrobe ir tikai par tautu un valsti kopumaa... taads nu ir mans viedoklis. luuk.

97409. viesis 19.septembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

labak PAR

97410. viesis 19.septembris 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Ziniet, suudos mees buusim taa vai taa, labaak suudos eiropaa nevis suudos krievijaa, vai veelmazaak man gribas seedeet suudos vienam pasham.

97411. viesis 19.septembris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

īstenībā jau sen esmu nolēmis... pirms mēneša domāju PAR, nu ja mēnesi domāju viennozīmīgi - PRET...

97413. viesis 19.septembris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

Sākumā biju par, bet tagad sliecos uz pret.

97416. viesis 19.septembris 2003 11:52
0 0 Atbildēt

a nav ******* ? es gan laikam PAR, ja ne man labaak, tad mozh maniem beerniem :)

97418. viesis 19.septembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Pret. Tada ir mana parlieciba. Un nevajag kengaties vienam uz otru. Katram ir savas domas un tas ir jarespekte. Ja tu esi Par - OK. Ja esi Pret - ari OK. Necenshos nevienu saukat par idiotu ja vinja domas nesakrit ar manejam. Katram pasham jaizlemj.

97421. viesis 19.septembris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Tikai un vienīgi pret... pazīstu tikai pāris cilvēkus, kuri gatavi balsot par - kur soc. aptaujās radušies tie 65% "par" .. .. mistika vai dezinformācija..

97422. viesis 19.septembris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

hehe vakar BBbrokastiis bija jautaajums tipa "kas notiks ja balsojums buus PRET" viena no atbildeem "apstaasies Repshes sirds" :) utt.

97424. viesis 19.septembris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Man tante Vācijā, sūdzas, ka pensija stāv uz vietas, cenas iet augšā. Ja mūsu valdība stāsta, ka pensionāriem, u.c., nav paredzēts paaugstināt maksājumus (pensijas), tad paaugstinoties degvielas cenām visi lielākā daļa izmirs kā suga.

Vienkārša aritmētika: paaugstinoties degvielas cenai paaugstināsies JEBKURA pakalpojuma (siltums, gāze, sabiedr. transports, u.t.t) un JEBKURAS preces (desa, maize,TV, zāles) cena.

esmu PRET

Man viens paziņa teica, ka esot par, jo cilvēkiem būšot vairāk naudas, attiecīgi viņa veikalā vairāk pirkšoties...

Tikai tiem kam būs vairāk naudas tādos veikalos nepērkas...

97425. viesis 19.septembris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

nu naff ko te njemties, gan jau pariit redzees kas un kaa :) a citaadi te lieki gaisu maljam.....

97426. viesis 19.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Tikai PAR.

Tiek kam neeruup Latvijas attiistiiba naakotnee, tad tie lai balso PRET.

97427. viesis 19.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

PRET

97428. viesis 19.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

To DeaDMoroZZZ:

Bet vai tev pašam neliekas, ka uz vieniem populopiskiem saukļiem bliez pretī ar citiem tādiem pašiem sagrābstītiem demogoģiskiem saukļiem, piem., ES = CCCP, ES izjuks pēc 10 gadiem, latvieši - naivi pakaļā_skrējēji, visi grib izjāt latviešu tautu u.t.t.?

Viss šis process pēc būtības ir tik komplicēts un sarežģits, ar tik daudzām niansēm un skaitļiem, ka skaidrība par 'pareizo' izvēli (pagātnes formā) radīsies tikai pēc daudziem daudziem gadiem... bet izvēle ir jāveic jau rīt...

P.S es reāli neesmu pret skeptiķiem vai optimistiem, bet vienkārši besī visa šī lētā demogoģija no cilvēkiem dažādos līmeņos abās pusēs, kuriem liekas, ka nu ir izkoduši lietas patieso būtību...

97429. viesis 19.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

ja rit nevicinaasi eropas karodzinju pariit vicinaasi flagu

97431. viesis 19.septembris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

a forši būtu jautājums:

Vai jūs nevēlaties, lai Latvija neiestājas ES?

atbildes: Jā un Nē...

abas saprotamsa pilnīgi vienādi:

Jā nevēlos, lai neistātos.

Nē nevēlos, lai neiestātos... :)

97434. viesis 19.septembris 2003 12:04
0 0 Atbildēt

es esmu PRET, un man jau ir piegriezies to visu klaareet.

iekopeeshu peedeejo komentu:

"valdiiba jau pirmo soliijumu saistiitbaa ar ES neizpildiija- soliija ES informatiivo kampanju, bet izshkjiirgajaa briidii spazmo par mazohistiem, graabekljiem un velosipeedistiem.

atcereesimies, ka naudu PRET kampanjai neiedeva, jo soliija, ka taadas PAR kampanjas nemaz nebuus, buushot informatiiva kampanja.

ir jaabuut pilniigi aklam, lai nepamaniitu shos kaarteejos melus."

ir ljoti daudz cilveeku, kas pateicoties shai kampanjai aizvien pilniigi nesajeedz neko par ES, nezina pat taadu lietu, ka mums vairs neviens nejautaas par paareju uz EUR, nemaz nerunaajot par globaalaakaam lietaam.

anyway- rezultaati buus taadi kaadus buusim pelniijushi...

97435. viesis 19.septembris 2003 12:05
0 0 Atbildēt

viesis 19.09.2003 12:01

Tev taisnība par visa procesa komplicētību, tikai mēs paši esam pierādījuši kur kaut kas sarežģītāks, tur maksājam (SE kuģis, tiesās pad_irstie miljoni)

97436. viesis 19.septembris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

PAR. Jo gribas braukt reiz pa normaliem celjiem, ne ielaapinjiem.

LA-Lude

hondaclub.lv

97437. viesis 19.septembris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

PRET ;)

Lai gan, cilvēkam kam tagad slikti, tam būs slikti arī ar ES vai bez. Kas tagad ir apmierināts ar dzīvi, tas tā arī turpinās. :)

97439. viesis 19.septembris 2003 12:10
0 0 Atbildēt

nu marasms, iestaasimies un uzreiz salaapiisies celji, uzreiz nauda birs kabataas.. viss notiks kaa r burvju maajienu... da bljee nebuus tas viss, tas viss ir japanaak ar savu darbu, bet ES to neljaus, jo suuknees sev... :(

97440. viesis 19.septembris 2003 12:10
0 0 Atbildēt

man paziistamie paarsvaraa ir pret

par ir taadi, kas nezin par ko balsot par vai pret un saka: "nu es laikam par balsosu" kaapeec? nu es taa padomaaju, buus nauda vairaak... nepaliksim pie krievijas...

97441. viesis 19.septembris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

Starp citu, igauņos esot jau izdota karte, kurā gan Igaunija, gan Latvija ir jau Eiropā... solījuši, ka ja Latvija neiestāsies, tad pircējiem atdošot naudu... pēc komentiem izskatās, ka daži letiņi uz šo taisīs biznesu... :)

97442. viesis 19.septembris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

ja godiigi, tik tizlus, seklus, stulbus u.tml. argumentus par PAR neesmu dzirdeejis nekad..

97445. viesis 19.septembris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

Gazi, vecīt, to pašu var tieši teikt arī PRET licēju argumentiem...

97446. viesis 19.septembris 2003 12:18
0 0 Atbildēt

Es arii PRET!!!

97447. viesis 19.septembris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

anyway izskataa ka balsojums tomeer buus PAR, jo tieshi peedeejo Stendzenieka reklaamu meerkjauditorija laikam noteikts referenduma iznaakumu.

ceru, ka buus vismaz par ko priecaaties- par % nebuus vairaak kaa 60...

97450. viesis 19.septembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

njaa...

1) politiskaa elite, kas piesedz uznjeemiigos bleezhus, jau sen izdomaaja kaa ievilkt Latviju ES, sanjemt aatro pikji, draudziigi to sadaliit, taadejaadi vairojot savus kapitaalus, bet atlikushaa pikja daliishanu uzticeet infantiilajiem iereednjiem, kuri pat laagaa likumu neprot uzrakstiit, kur nu veel kvalitatiivi apkalopt miljonus EUR, ko mums sola ES... taatad resume - 1/3 liidz 2/3 pikja noseediisies shaadaa vai taadaa veidaa 1% iedziivotaaju kabaataas, no kuriem dalja ir tie saucamie oligarhi, kas pievaaks 85% no visa, paareeejo atdodot kaa pateiciibas ziimi saviem pakalpinjiem - politikjiem, inteligences paarstaavjiem utt utjp... paareejais pikjis kas paliks paari - tiks nemaakuliigi izsaimniekots un reaali pakaasts, jo ne muusu ljaudis, ne iereednji veel neprot straadaat...

2) Kas ir elektoraats, kas piedalisies referendumaa ??? - 2% turiigo un videeja slaanja paarstaavji, kaadi 15-20% taadu, kas speej izdziivot un pat atlikt kaadu kapejku jaunam dziivoklim, vai mashiinai, vai atpuutai aarzemees vai izgliitiibai, un paarejie vairaak kaa 75% nabadziibaa sliikstoshie - pensionaari, studenti, medikji, skolotaaji, truuciigaas gjimenes, laucinikei utt utjp , kuriem, vairumaa, nav ko zaudeet... deelj 20 Ls pielikuma pie pensijas vai pabalsta shie ljaudis gatavi uz visu, jo ir izmisumaa... un neredz vairs izejas no situaacijas, un valdiiba arii nav sho 12 gadu laikaa NEKO dariijusi, lai taadi izeju radiit... taadeelj shie izmisushie cilveeki naivaa ceriibaa balsos PAR, uz ko arii gaida muusu valdiiba, kas piesedz visu sho afeeru ar ES... taapat kaa jebkuraa citaa vai gandriiz jebkuraa citaa kandidaatvlastii. Taatad - ap 55-60% pozitiivo balsotaaju teoreetiski ir nodrishinaati... veel atradiisies milziigs daudzums cilveeku, kuri ir taadaa izmisumaa, ka gatavi balsot PAR mistiskas gaishas naakotnes vaarda, sakot ka lai ja maniem mazbeerniem tiek, ko tad es ? es jau neko, mani taapat muusu valsts dzen kapaa... luuk kas ir patiesie eirooptimisti, kuri patiesiibaa ir visdziljaakie pesimisti, taadeelj ir spiesti balsot da par eb ko. un taa arii buus, diemzheel.... beediigi, bet fakts... 2/3 Latvijas sliikst nabadziibaa un shajaa situaacijaa ir gatavi kaarteejo reizi cereet, ticeet un atbalstiit (taa vinji ir pieradushi dariit gan peedeejos gadsimots, gan peedeejos 80 gados, gan peedeejos 12 gados)

97451. viesis 19.septembris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

Es esmu gan par gan pret, bet tas jau nav nosakošais, galvenais ir piedalīties.

reklāmas kampaņa galīgi nekāda, bet fakts ir ka ja neiestājamies, tad Latvijā sākas Ekonomiskā krīze un pēc pusgada es varēšu beidzot nopirkt sev dzīvokli.:))

97453. viesis 19.septembris 2003 12:26
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc oficiālajiem un ne tik oficiālajiem argumentiem un faktiem mums visapkārt no abām 'karojošām' pusēm, apstrādāts pašreiz tiek tas daudzskaitlīgais iedzīvotāju slānis, kurš neizceļas ar lielām domāšanas, inteliģences un ienākumu pazīmēm, jo tik trulus un demagoģiskus tekstus neesmu dzirdējis jau sen... :( un tapēc lūdzu nevajag šī uzpūstās frāzes atgremot arī šeit!

Tas ir normāli, ka katram var būt savs personīgais viedoklis, balstīts kaut vai tīri uz nojausmu, bet visi šie aģitējošie beztolkšova komentāri vienkārši tracina...

97454. viesis 19.septembris 2003 12:27
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ

Pretīgi, skumji, pārliecinoši...

97455. viesis 19.septembris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ, tu piestrādā par scenāriju rakstītāju? :)

97456. viesis 19.septembris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Paareja uz ES buus kaut kas liidziigs paarejai no PSRS uz briivo Latviju, tikai nedzaudz vieglaakaa formaa, iedziivotaaji, kas shobriid ir 20-40 gadus veci iespeejams zaudees no savas dziives gadus 10, protams kaads arii ieguus un sabaaziis naudinju kabataa. Vislielaakie ieguveeji no iestaashanaas buus beerni, jo kad vinji pieaugs iespeejams viss buus nostabilizeejies vinu taalaakai attiistiibai, bet tajaa laikaa, kad vinji augs vecaakiem iespeejams buus jaalauza galva ko gjeerbt muguraa un ko mutee baazt. Taa kaa es esmu tajos gados, kad 10 gadus negribaas no dziives izstriipot un man nav beernu, tad viennoziimiigi balsoshu PRET.

97457. viesis 19.septembris 2003 12:34
0 0 Atbildēt

Loms, a ko dariit ? iisteniiba ir kaut kur pa vidu... neesmu ne PAR ne PRET par visiem 100%... bet... ar praatu esmu 45% PAR un 55% PRET, bet ar piedirsto dveeseli esmu par 99% PRET... un ta arii balsoshu...

97459. viesis 19.septembris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

dispe4er... kaameer mees piedziivosim saapiigo un nevajadziigo paareju uz ES, viss pasaulee mainiisies, un iespeejams, arii ES vairaak nebuus, un ja buus - pavisam citaa veidolaa, kuraa mees - Latvija, nu nekaadi neierakstiisimies, lai kaa mums arii gribeetos. runaajot par beerniem - sorry... tie, kam tagad 20-40 (nu arii tie kam tagad 14-20) un kriem buus jaacieshas shos tuvaakos 10 gadus paarejai uz neko (lasi - ES) lielaa vairumaa nespees atljauties beernus... rodas jautaajums - kam tad taa naakotne buus vajadziiga ???

97460. viesis 19.septembris 2003 12:41
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ

Nezinu...,

97462. viesis 19.septembris 2003 12:42
0 0 Atbildēt

me balsos par, jo suudiigaak jau nebuus - ja arii to naudu, teiksim, no strukturaalajiem fondiem izsaimniekos, tautsaimnieciibai labums taapat buus

97463. viesis 19.septembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

un - neiestaaties tikai taapeec, ka konkreeti man nebuus labaak, kaapeec tad atnjemt iespeeju guut labumu citiem, piemeeram, lauksaimniekiem

97464. viesis 19.septembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Neticu ka buus labaak. Esam dzivojushi un dziivosim, esam iztikushi - iztiksim. Nah liist kaadaa savieniibaa, daliit veel nesanjemtu naudu. Esmu Latvietis, gribu palikt par taadu un dziivot neatkariigaa Latvijaa, nevis Eiropas ziemeljaustrumu nomalee. Tagad jau Eiropaa nezin par Latviju un tad vairs nebuus ko zinaat. Balsoshu PRET. Starp citu interesanti palasiit www.nees.lv

97465. viesis 19.septembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

mans PRET.

97466. viesis 19.septembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Pilniibaa PAR. 2 lielu iemeslu deelj:

1. Visi ap Latviju ir vainu ES vai NVS. Labaak ES.

2. Neiestaajoties valstii saaksies kriize, hiperinflaacija un lielaaki suudi kaa varam iedomaaties!

97467. viesis 19.septembris 2003 12:45
0 0 Atbildēt

Mjā, viesi, tas arī ir pesimista optimisms...

Sēz pesimists un pūš: "Sliktāk vairs nevar būt..."

blakus optimists, priecīgi: "Var būt, var..."

97469. viesis 19.septembris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

nesaprotu, nah Juriks balsos pret - pareizaakaa reakcija buutu nebalsot vispaar, ja jau kaa dziivojaam, dziivosim

97471. viesis 19.septembris 2003 12:49
0 0 Atbildēt

PRET,jo neesmu gatavs vicināt viņu zilo karodziņu,lietot viņu neglīto un lēto naudiņu,saukties nevis par Latvieti,bet par eiropieti,svinēt Jāņus draudzīgā turku bariņā,dzīvot vienā dzīves telpā ar nekontrolējamiem iebraucēju bariem,strādāt uz viņu kungiem un ierēdņu bariem Briselē.Negāju uz barikādēm tāpēc lai pēc padsmit gadiem liktu savu parakstu pret neatkarīgu LATVIJU.

97473. viesis 19.septembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kur cilveeki raavushi, ka iestaajoties ES Latvija zaudee neatkariibu? Kas, vaacieshi nav vaacieshi, vai zviedri nav zviedri vairs? IMHO suudiigs arguments

97474. viesis 19.septembris 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Atradi ar ko saliidzinaat

97475. viesis 19.septembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

PRET!

97476. viesis 19.septembris 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Vispaar druumas prognozes teikshu taa... Es arii svaarstos, jo ir itkaa saldi argumenti par un pret. Un tas bullshits par peleeko zonu, nu nezinu gan. Mees paliksim ljooti labaa gjeograafiakjaaa poziicijaa, praktiski sadaliisim sauszemes celju starp eiropu, jo taksh ne visu pa krieviju vediis...

+ ir savas neaizsalstoshas ostas... Bet tad akkal rodaas jautaajums- kaads man , tieshi man no taa buus labums??

97477. viesis 19.septembris 2003 12:58
0 0 Atbildēt

Atljaavos iekopeet

Pašlaik ES nepiedāvā nekādas militārās drošības garantijas. Nav neviena dokumenta vai līguma, kurā tas būtu paredzēts. Krievijas oficiālie pārstāvji ir paziņojuši, ka neiebilst pret Latvijas iestāšanos ES. Atliek vien secināt, ka ES ne mazākajā mērā neapdraud Krievijas intereses Baltijas reģionā. Krievijas vēstnieks Udaļcovs pat paziņoja, ka «Latvijai un Krievijai uz Eiropu jāiet paralēli un vienlaikus» [NRA, 27.07.99.]. Putins izteicis domu, ka Krievija pārskatāmā nākotnē varētu iestāties ES. Ņemot vērā Krievijas lielos resursus un plašo patērētāju tirgu, tas ir pat ļoti iespējams.

Šobrīd notiek ES un NATO saplūšana, kā arī Krievijas piesliešanās NATO. Turpinoties šādai virzībai, ES varētu garantijas arī piedāvāt, taču tas nozīmētu ciešu saistību ar tuvāko lielvalsti - Krieviju -, un tādējādi drošības garantijas kļūtu par nedrošības avotu. 16.augustā ārlietu ministrs Indulis Bērziņš tikās ar Vācijas Federatīvās Republikas finanšu ministru Hansu Eihelu (Hans Eichel), kurš uzturējās vizītē Latvijā. Noprotams, ka H.Eihels norādījis uz Latvijas «pienākumu» iespējami ciešāk pieslieties Krievijai. H.Eihels atzīmēja, ka Latvija savā virzībā uz ES atrodas uz pareizā ceļa, un pauda viedokli, ka Vācija darīs visu ātrākai Baltijas valstu uzņemšanai ES, ka Eiropas integrācijas procesos būtiska ir Krievijas iesaistīšana, uzsverot pastāvošos projektus ES sadarbības veicināšanai ar Krieviju.

Savstarpējās simpātijas īpaši netiek maskētas. Krievijas un ES vadītāji panākuši vienošanos par kopējas ekonomiskās telpas radīšanu 2003.gadā. Par to rakstīja arī viens no nopietnākajiem izdevumiem «Financial Times» 2001.gada 3.oktobrī. Protams, Latvijas ziņneši tam uzmanību nepievērsa.

97479. viesis 19.septembris 2003 13:08
0 0 Atbildēt

Es gan vados no šādiem apsvērumiem:

1. Ja neiestāsimies un būs sūdi, nekur vairs neliksimies - vēlreiz mēs tur nevienam vajadzīgi nebūsim.

2. Ja iestāsimies un būs sūdi, taisīsim jaunu referencumu un stāsimies ārā.

97480. viesis 19.septembris 2003 13:09
0 0 Atbildēt

Es sestdien velku no skjuunja aaraa savu veco velosipeedu un braucu purvaa:)Un tad ja buus veel oma tad uzkaapshu kaadas paaris reizes uz graabeklja:)

97482. viesis 19.septembris 2003 13:11
0 0 Atbildēt

pret!!!

97483. viesis 19.septembris 2003 13:12
0 0 Atbildēt

Jurik - ar Krieviju ir citādi. Sakot «Latvijai un Krievijai uz Eiropu jāiet paralēli un vienlaikus», ir domāts - mēs iesim, bet jūs pagaidiet, kamēr mēs arī aiziesim. PutIna teiktais, ka Kreivija paredzamā nākotnē varētu iestāties ES, vairāk izklausās, pēc lāča nodoma iekāpt govs sūdā, neņemot vērā, vai sūds maz grib, lai viņā iekāpj.

97484. viesis 19.septembris 2003 13:13
0 0 Atbildēt

PRET, PRET, PRET, PRETiigi PRET

97486. viesis 19.septembris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Es vispar nesaprotu kapec ir sitie par vai pret tapat te viss ir skaidrs.Ritdienas balsosana ir tikai formalitate viss ir sen jau nopirkts ta kaa var iet var neiet ta ir gluzi katra cilveka izvele!

97487. viesis 19.septembris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Graberim

Ja iestāsimies ES, tad referendums par izstāšanos nebūs iespējams principā. Izstāšanās balsojumu vai referendumu gadījumos, ja būtiski mainās ES nosacījumi, ierosināt būtu tiesīga vienīgi Saeima, ja to pieprasa vismaz 50 deputātu. Pat ja izstāšanos vēlētos 1 000 000 pilsoņu, tiem nebūtu iespēju šādu referendumu pieprasīt.

97488. viesis 19.septembris 2003 13:18
0 0 Atbildēt

Es PRET! Vienā savienībā jau bijām!!!

97490. viesis 19.septembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Nu nu gribēsu redzēt to cilveku sejas, kas bus balsojusas PRET. Varat varities sava sula un kost nagos, Ja jus domajat, ka pie mums ir slikti un labak nebus tad iedomajaties Lielos kaiminus kriviju un Baltkrieviju vini ir atpalikusi vismaz par 7-10 gadiem. Iestajoties neviens zelta lietu uzreiz nesola, pasiem jau visu vajadzes darit tas ES bus loti labs finansialais atbalsts, lai atrak attistitos un celt labklajibu. Tāpēc aicinu balsot PAR, [Sory, vārds par garu...]

97491. viesis 19.septembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Referendumu var sarīkot, ja vismaz 10`000 balstiesīgo to pieprasa. ES jaunā konstitūcija iekļauj procedūru, kādā veidā var notikt valsts izstāšanās no savienības.

Bet vispār, man tās eiro naudiņas riebjas - ja būs jābalso par eiro ieviešanu, es gan balsošu pret.

97492. viesis 19.septembris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

skumji, biju domājis, ka šo portālu lasa izglītotāki cilvēki. Ar savu pret taču jūs tā arī lauzīsiet savas tačkas pa neceļiem un bedrēm, liesiet bākās un karteros surogātus, lai arī tie būs nedaudz lētāki un kā vienmēr brēksiet, cik pie mums slikti,. Laikam jau kam lemts rāpot, tas nekad nelidos

97493. viesis 19.septembris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Graberi, tāda atsevišķa balsojuma par eiro ieviešanu nebūs... šis ir kopējs balsojums arī par eiro..:)

97494. viesis 19.septembris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

wwwgrietalv 19.09.2003 12:49

Neesi gatav svineet jaanjus turku barinjaa? kas par muljkjiibaam par to jaauztraucas labi attiistiitaam valstiim, nevis mums, jo ne tieturki, ne neegjeri nebrauks shurp, jo shejienes algas vinjus neinteresee, vinjiem te nav ko dariit, ko tu domaa, ka vinji ir tikpat siiksti, kaa Latvieshi, kas var sanjemot algu 60Ls samaksaat 40Ls iiri, 10Ls telefonu, 3 Ls iiri un tad par atlikushajiem 7Ls meenesi dziivot? Tas tachu ir smiekliigi, zinot to, ka latvieshi ar shiem pashiem 60 nu labi 150Ls meenesi veel pamanaas pueiropu apceljot un tur seedeet krogos...

97496. viesis 19.septembris 2003 13:25
0 0 Atbildēt

viesis 19.09.2003 13:23 Man par liekas, ka tieši izglītoti cilvēki (daudzi) vēlas balsot PRET !!!

97497. viesis 19.septembris 2003 13:27
0 0 Atbildēt

Graberi, aciimredzot tu straadaa tikai ar vieteejo tirgu un vieteejaam izejvielaam, man teiksim ir apnicis maksaat par naudas konvertaaciju, arii kaa vienkaarshi cilveekam braucot kautkur uz robezhaam vienmeer ir LJOTI neizdeviigs kurss lai mainiitu naudinjas, labaak ar vienu naudinju pa visu eiropu.

97498. viesis 19.septembris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Un es nesaprotu latviesus kapec visi tik loti pazemo Krieviju jo ja nebutu vinjas ko tad Jus daritu?Kur gruztu savu sarazoto preci?Uz ES kur vina nevienam nav vajadziga.ta kaa padomajet vaj jus pareizi darat kad nicinat Krievus

97500. viesis 19.septembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Es ļoti labo saprotu valūtas kursu svārstību ietekmi uz uzņēmējdarbību. Man subjektīvi nepatīk tā eiropas nauda - paskats nekāds un vēl katrs papīrs savā izmērā, sūc kaukāds

97501. viesis 19.septembris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

Pievienojos viesim 13:23. Jau tagad par Eiropas naudu uzbūvēts ne viens vien ceļš. Arī degvielas kvalitāte krietni uzlabojusies, jo būs jāievēro civilizētas normas. Tie kas ir pret, lai tomēr vēl pasēž un padomā ( ir vēl 24 stundas laika), kā viņi viņi redz Latviju pēc 10 vai 20 gadiem. Ja nobalsosim PRET, vai mums kaut kas uzlabosies? Ceru, ka nevajadzēs pēc 10 gadiem piedalīties "referendumā" par pievienošanos NVS. Pirms 63 gadiem jau bija.

97503. viesis 19.septembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

Hmmm..., kaut kā visi runā tikai par ES labumiem un nelabumie, bet ļoti maz par to, kā mēs varētu izskatīties pēc PRET balsojuma. Vai nav tā, ka saistībā ar ES ir savi plusi un savi mīnusi, kuri vieniem patīk vairāk, citiem - mazāk, tos var diskutēt un aprunāt. Bet vai kāds ir minējis tās priekšrocības, kapēc būtu jābalso PRET..., kādi plusi Latvijai paliekot pilnīgā ārpusē?????

Un te nu man liekas, ka kaut ko gaišu un perspektīvu saskatīt var tikai nu ļoti liels optimists, jo, manuprāt, pa vecam nepaliks nekas...

Negribas iedziļināties dažādos aspektos un niansēs, bet viens priekš manis ir skaidrs: es te neredzu nekādu dižo perspektīvu, es neredzu neko tādu, ko varētu nosaukt par ieguvumu - ne ekonomiski, ne ģeogrāfiski, ne politiski un vēl mazāk - neredzu, kā mēs to varētu izmantot savā labā... tapēc balsošu PAR

97504. viesis 19.septembris 2003 13:38
0 0 Atbildēt

to lapajs

tāda sīkvalstiņa kā mēs vienkārši nevar pastāvēt atsevišķi, it īpaši vēl pie mūsu ģeogrāfiskā novietojuma (atšķirībā no Šveices) un par izglītotību - nu arguments - vienā savienībā jau bijām ir visai šaurpierīgs, jo tā vai citādi mums ar kaut ko būs jābiedrojas

97505. viesis 19.septembris 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Balsojot par jus balsojat par Latvijas pievienosanos

Eiropas Savienibas Tirdzniecibas Bloka

Eiropas Savienibas Politiska bloka

Eiropas Savienibas Starpnacionala kriminalitates apkarosanas bloka

neatceros cik vinji tur kopa bija...laikam gadi 9? HVZ!

Bet...jus nekada gadijuma nebalsojat par Latvijas anekseshanu, pievienosanu ES. ES ta ir tirdzniecibas telpa, kura sava starpa vienojoties cinas pret visiem parejiem pasaules murgiem.

Es pavisam noteikti balsosu PAR. Un ja Latvija nobalsos pret, tad tapat ka viens no pirmajiem komentetajiem nedomasu par dzivosanu Latvija. Man ******* nav vajadzigs lieko nodzivot savu dzivi zeme kur pilniigi neko nevar panaakt. Bet es zinu ka varu panakt daudz.

97506. viesis 19.septembris 2003 13:42
0 0 Atbildēt

Man arī patiktu saglabāt latu, jo tā ir daļa no latviešu identitātes. Tomēr viesis 13:27 minēja galveno iemeslu, kādēļ būtu ekonomiski izdevīgi pāriet uz eiro. Tā ka nāksies vien samierināties ar eiro naudaszīmēm, uz kurām uzdrukāta Latvijas simbolika.

Nevajag salīdzināt ES ar CCCP. Tās nav salīdzināmas lietas kaut vai pastāvošās iekārtas dēļ.

Eiropas savienībā Latvija būs atvērtāka arī cilvēkiem. Tas nozīmē, ka latviešiem kopā ar dažiem labumiem nāks arī vajadzība sīvāk cīnīties par savu biznesu, identitāti, par sevi. Imho PRET izvēlās tie, kas vienkārši baidās no pārmaiņām, kam ir slinkums saspringt.

Izvērtējiet argumentus un spējiet atšķirt demagoģiju no pamatota viedokļa.

97508. viesis 19.septembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

Ko jūs interesējaties kāda būs Latvija pēc 10-20 gadiem iestājoties ES?Mana pārliecība tāda,ka iestājoties ES pēc gadiem 50 vispār neviens tādu vārdu LATVIJA neatcerēsies un tādas latviešu valodas nebūs kā sugas-kāds varbūt taisās pārlatviskot visus imigrantus?Viņi būs noteikti ja iestāsimies-jūs taču visi optimisti uzstājat,ka iestājoties augs algas-lūk arī iemesls braukt šurp no sliktākām valstīm kādas pasaulē netrūkst.

97509. viesis 19.septembris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Graberis speciaali tev:

ES iestaashanaas liigumaa ir teikt, ka ja nobalso PRET, tad notiek diskusija par valsts statusu, tikpat labi Latvija var palikt kandidaatvalsts statusaa (veelaak iemetiishu linku);

ja nobalsojam PRET tad saskanjaa ar ES konstituuciju, ES kaiminjvalstis ir ES labveeliigaa statusaa utt (buus arii links);

un shitais tev un paarejiem PAR:

ES un Krievijas līderi pieņem kopīgu paziņojumu

www.delfi.lv/archive/artic...categoryID=645

Prognozē Krievijas, Izraēlas un Turcijas iestāju ES

www.delfi.lv/archive/artic...categoryID=605

Pieļauj iespēju ES uzņemt arī Ukrainu, Baltkrieviju un Moldāviju

www.delfi.lv/archive/artic...categoryID=605

97510. viesis 19.septembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Ja neiestaasimies-nekas iipa$s nenotix,kaa dziivojaam,taa arii dziivosim.Un vajadzeetu neiestaaties vispaar un nekur.Palikt par briivo ekonomisko zonu.Un tranziita nodokjus teereet pa$iem,nevis 75% noskitiit kri$ai-ES.Mees ta4u ES esam vairaak vajadziigi nekaa ES mums(normaali saimniekojot,protams)Ja vinjiem muusu nevajadzeetu,nakuj nekur nejemtu.KO ta Moldaaviju nejem ?Taapat $aipus Uraala kalniem.8)PRET!

97511. viesis 19.septembris 2003 14:05
0 0 Atbildēt

Ja pirms mēnešiem pāris domāju, ka balsošu par, tad tagad jau k''adu mēnesi esmu stingri nolēmis Pret. Kampaņa noveda...:)

97512. viesis 19.septembris 2003 14:12
0 0 Atbildēt

P R E T

97513. viesis 19.septembris 2003 14:18
0 0 Atbildēt

Palasot komentus man ir tāda sajūta ka Latvija toš neiestāsies un tas mani baida.

Es tikai un vienīgi par jo sūdīgāk jau vairs nebūs:

1. Ceļus remontēt Latvijai naudas nav ES ir, vismaz tur ceļi ir krietni labāki.

2. Policija tur strādā krietni labāk nekā latvijā, varbūt arī pi mums kāds cits kārtību ievedīs.

3. Mūsu vēlētie bet tikuntā debīlie politiķi kārtību latvijā ievest nespēj varbūt kāds cits varēs.

4. Personīgās intereses ir tie 160000000 EUR no kuriem es ceru arī savam biznesam dabūt +/- 150000

97514. viesis 19.septembris 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Paliekot aarpus, Latvija buus neatkariiga - no vinjas tieshaam nekas nebuus atkariigs.

Attopieties, neiedziljinoties siikumos, savu beernu labaa tikkkkkai par.

97515. viesis 19.septembris 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Ha! Redam laba sarunu tēma, man liekas, ka neko vēl modīgāku šodien vairs nevar iedomāties.

Man personīgi vienu ilgu laiku bija ABSOLŪTS POFIGS - mēs iekā vai ārā...da nu viņus!

Pēc tam uznāca škrobe uz visiem Repšēm, un pārējiem 99-ņiem brekiem, tad arī izlēmu - es tikai lai šiem ieriebtu, būšu "PRET"! Vienkārši - fig jums veči būs Eiropa, vismaz no manas puses.

Tad bikiņ prātiņš apskaidrojās - padomāju, ka sliktāk tajā Eiropā vienalga nebūs un pie kājas man tur kāds nacionālais mantojums, nacionālā valūta, iebraukušie turki un kas sazin tur vēl - ES SAVOS 30-it GADOS GRIBU PADZĪVOT NORMĀLI! Neteikšu, ka tagad dzīvoju slikti (paldies Dievam, pelnu 400-600 Ls mēnesī), pāēdusi mana ģimene, bet...Gribu nopirkt jaunu mašīnu, gribu aizbraukt uz Austriju uzslēpot bez tizlas un pazemojošas dirnēšanas uz robežas, gribu, lai maniem un sievas senčiem ir pieklājīga pensija, negribu lauzt mašīnu pa bedrainām ielām un ceļiem...gribu...Un man neinteresē, ka mēs zaudējam identitāti un ko tur vēl...

Fūūū! Bikiņ izlādējos!

Takš vienalga Latvija iestāsies ES!

Man patika, kā pateica viens mans labs paziņa - kad es paskatos un vizuāli salīdzinu cilvēkus, kur balsos "pret" un "par", es noteikti balsošu "PAR"! Hohma!

97516. viesis 19.septembris 2003 14:28
0 0 Atbildēt

bumubulic.

nu redzi, veselais sapraats saakumaa bija ar tevi, bet tad tu neiztureeji propogandas spiedienu un saaki domaat iemeslus savam PAR, lai tavs viedoklis sakristu ar shkjietami pareizo un vairaakuma viedokli... :)

97517. viesis 19.septembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

Besī mani tā stulbā Eiropa! Uzskatu ka daudz normālākas attiecības stap cilvēkiem, kompānijām, cilvēkiem-kompānijām un valsti valda Austrumos, kura nav vēl viss pārņemts ar biznesu (naudas raušanu) un eksistē cilvēcīgās attiecības, kuru, manuprāt, nav Eiropā. Pats uzskatu, kad mēs iestāsimies, tad sāksies tādi sūdi, kādi sen nav redzēti: cenas uz augšu, algas jau nu tochno neviens nepacels, tos kredītus un atbalstu mums tuvākos 10 gadus tāpat neredzēt. Tomēr balsošu PAR. Tāpēc, ka ceru, ka šajos sūdos uzaugušie mani bērni varēs parādīt tai stulbajai Eiropai, kur vēži ziemo un būs viņiem vieta, kur ar savu intelektu un gudrību izcelties un izvirzīties. Diemžēl mazā valstiņā, kāda ir Latvija, tās iespējas arī ir proporcionāli mazākas. Un ja kāds teiks: "sacerējies te savus "gudros" bērnus, ka viņi Eiropu uzliks uz ausīm...u.t.t., u.t.j.p.", tad uzskatu, ja viņi neko nevarēs izdarīt Eiropā, tad arī te viņi neko neizdarīs, bet ja varēs te, tad arī tur izdarīs!

97518. viesis 19.septembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

Nē,tie optimisti mani patiesi izbrīna-kas jūs zombēti esat vai?Kāpēc jūs esat pārliecināti,ka sliktāk nebūs?Uz kādiem aprēķiniem?Varbūt teksts,ka viss paliks dārgāks,prasības augstākas,būs daudzi bankroti jums izklausās daudzsološi?Nav taču nekāda pamata lai būtu labāk kā tikai mūsu pašu darbs-sacerējušies uz ES naudu-jums ar G24 nepietika?Vai arī jūs to nedabūjāt un tagad cerat citu naudu dabūt?Kam nav lemts,tas arī nedabūs vai iekšā vai ārpusē.

97519. viesis 19.septembris 2003 14:34
0 0 Atbildēt

PAR

97520. viesis 19.septembris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

nu tak! Eiropa nāks un ceļus sataisīs... :D:D Tīrākā aprobežotība...

97521. viesis 19.septembris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

Zeel paliek to cilveeku, kas pieliidzina ES bijusajam CCCP. Taas IMHO ir 2 dazaadas lietas un blausana par to, ka vienaa savieniibaa jau bijaam liekas dumja.

Es esmu vairaak PAR nekaa PRET, jo:

1) ES pastaav jau ilgu laiku un nevienai valstij iestaajoties nav gaajis sliktaak kaa pirms tam.

2) jebkura veida ekonomiskaa sabiedriiba ir stipraaka kopaa, nekaa atseviski sadrumstalota pa mazaam valstinjaam.

3) vai Jums patiik tas VIA BALTICA celja gabals, ko taisa par ES naudu? Vai patiik taas naudas, ko dod tuurisma attiistiibai un citaam nozareem?

Tie ir tikai dazhi nelieli argumenti. Slikataakajaa gadijumaa iestaajoties ES vajag vinju slaukt un slaukt. Ja arii vinja izjuuk, tad vaig paspeet guut maksimaalu labumu, pirms vinja nobeidzas... ;o)

Zigulists.

97522. viesis 19.septembris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

For:

KasparsF 19.09.2003 14:18

Palasot komentus man ir tāda sajūta ka Latvija toš neiestāsies un tas mani baida.

Iestāsies, Kaspar, gan iestāsies!

Es esmu izkodis šito "pret" politiku. Cilvēki, kuri balsos "par", vienu reizi izsaka savu viedokli un vairāk te i neielūkojas. Savukārt "pret" balsotāji uzskata, ka viņam par visiem 100%iem ir jāizlej sava žults, jāizstāsta viss viņaprāt negatīvais vismaz 5 reizes un ar putām uz lūpām jāaizstāv savs viedoklis. Paškirsti atpakaļ komentus, tie breki taču komentējas vismaz 10-it reizes.

Būsim, būsim jau iekšā.

97523. viesis 19.septembris 2003 14:38
0 0 Atbildēt

Viennoziimiigi PRET!

Muusu debiilie politikji ir muusu pashu probleema... ES nenodarbojas ar savieniibas valstu IEKSHEEJO politiku.. Baidiit ar Krieviju ir stulbums - Krieviem bija 13 gadu laiks muus iekarot, okupeet u.c blah blah blah... vinji to nedariija. Bet ja tagad neiestaasimies, vo ta gan okupees.

Par iznaakuma rezultaataa - Celji uzreiz pashi salabosies. ES ar naudu neskoposies, dos cik vajadzees, lai naktii uz 22 septembri jau visi Latvijas zemescelji paarveerstos par shosejaam ar 2 atdaliitaam braukshanas joslaam katraa virzienaa. Paar Daugavu Riigaa izsliesies veel 4 tilti un 2 tunelji, Paardaugavaa uzsliesies nacionaalaa biblioteeka (vaacijaa jau tiek verveti tuukstoshiem celtnieku, par milziigu naudu, ko dos ES), jo vinji saprot, ka mums to ljoti vajag.. Cukurbietes zaljos un zels, visa eiropa pirks muusu razhoto cukuru. Atdzims RAF, un mazos kantainiishus pirks katrs sevi cienoshsh Eiropietis. Ar muusu gumijas zaabakiem mees iekarosim Spaaniju, Iiriju, Beljgjiju. Minimokiks un "Stella" buus deficiita prece visaa pasaulee.. Air baltic kljuus par vadosho aviokompaaniju pasaulee. Un galu galaa - Latvija pirmaa apguus Marsu, jo Marsietis pie valdiishanas:D:D:D:D:D:D

97524. viesis 19.septembris 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Mans balsojums pret ES būs balsojums PRET Latvijas valdības personisko un politisko mantrausību, bezspēcību, bērnišķību un neprofesionālismu, korupciju un nesapratni pret pašas vadīto valsti, tās likumdošanu un attiecībām ar iedzīvotājiem.

97525. viesis 19.septembris 2003 14:41
0 0 Atbildēt

Eiropa gribēs braukāt caur Latviju - tādēļ arī ceļus sataisīs. Vismaz lielākos. Gan jau mazākajiem arī tad kaut kas atlēks.

grieta - vai tu esi pārliecināts, ka būs sliktāk?

Stulbi ir saukt, ka pēc 50 gadiem Latvijas nebūs. Būs vai nebūs - tas nav atkarīgs no Eiropas savienības. Tas ir atkarīgs tikai no latviešiem pašiem. Ja turēsim godā savu valsti, valodu un kultūru - būs Latvija.

97526. viesis 19.septembris 2003 14:42
0 0 Atbildēt

bumbuli- tie kas PRET aciimredzot ir ar kaut kaadu atbildiibas sajuutu, jo liela dalja PAR jau gatavojas tiities prom no shejienes...

97527. viesis 19.septembris 2003 14:43
0 0 Atbildēt

mua haaa ha ha ha haaaa :) ROFL !!!

mani paarsteidz, ka daudzums "optimistu" ir gatavi paardot sevi, savu dveeseli, maati un beernus deelj paaris kilometriem VIA Baltica celja :) aaaaauuuuuaaaghhhhhha ha ha ha ha haaaa :)

mans reec :)

97528. viesis 19.septembris 2003 14:43
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ atrausies ar graabekli tad buus... :) :) :)

97529. viesis 19.septembris 2003 14:44
0 0 Atbildēt

viesis 14:39 - ja tu balsosi pret ES, tad tu tieši atbalstīsi korumpēto amatpersonu labklājību. Ja Latvija iestāsies ES, mūsu valdību uzraudzīs un būs mazāk iespēju cūkoties. Balsojot PRET tu paudīsi viedokli, ka negribi, lai kaut kas mainītos.

97530. viesis 19.septembris 2003 14:45
0 0 Atbildēt

Vilk... protiv loma net prijomea... esli net drugogo loma... sena patiesiiba :) un kaartiigs lomiks, vai vismaz nopietna montirovka man atradiisies :) taa kaa ar to graabekli ta buus kaa buus...

97531. viesis 19.septembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

Es par

97533. viesis 19.septembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

soliitais links:

www.am.gov.lv/lv/index.html...59#VIII_SADAĻA

nociteeshu:

"I-56. pants. Eiropas Savienība un tās tuvākā pierobeža

Eiropas Savienība attīsta īpašas attiecības ar kaimiņvalstīm, lai izveidotu labklājības un labu kaimiņattiecību telpu, kuras pamatā ir Eiropas Savienības vērtības un kuru raksturo ciešas un mierīgas, uz sadarbību balstītas attiecības.

Šajā nolūkā Eiropas Savienība var noslēgt un īstenot īpašus līgumus ar attiecīgajām valstīm saskaņā ar III-222. pantu. Šajos līgumos var būt iekļautas savstarpējas tiesības un pienākumi, kā arī iespēja kopīgi veikt noteiktas darbības. Tās īsteno pēc periodiskas apspriešanās."

PAR KAADU PELEEKO ZONU VISI RUNAA? JEB ES IR NEGODIIGA ORGANIZAACIJA?

97534. viesis 19.septembris 2003 14:48
0 0 Atbildēt

Pigu sataisīs, braukāt gribēs, noteiks normas, kam un kur jābūt, un tad mēs varēsim plēsties uz pusēm, grauzt akmeņus u.c. lai pieplusotos nodokļos. Vienīgie ceļu, par kuriem Eiropa parūpēsies, būs kolektīvā nodokļu rene. Miljons normas un divi miljoni aktu paktu fakstu un saktu ibio. :)

A man pie aizmugures, man bija un būs labi i bez ES , i ar ES.

97535. viesis 19.septembris 2003 14:49
0 0 Atbildēt

es liidz shim neesmu dzirdeejis diezko praatiigus argumentus PAR, iznjemot soliijumus, kurus taapat neviens nevar garanteet,

un veelvairaak sviesta PRET, kas parasti robezhojas ar vienkaarshu demagogiju, par latvietiibu, un turku bariem.

tas ka muusu valsts var viena sevi attiistiit, toch neticu, vienkaarshi jaapaskataas kas katru dienu notiek apkaart .

kaapeec lai kautkas mainiitos ja mees riit nobalsosim pret. valdiibai, uc latvieshiem-praktiskajiem funktieris mainiisies? Nee tachu.!

tas vai eiropa mums paliidzees, nu varbuut, ja pashi nemeegjinaasim to pikji ievilkt naasiis.

taa kaa viennoziimeegi par vai pret nebuus nekad un nevienam.

an laikam makjeniit vairaak sanaak PAR. It sevishkji taapeec, ka par shiem tjipa neatkariibas gadiem kameer formaali nebijaam nevienaa savieniibaa

nevareetu teikt, ka esam baigi ceelushies, nu un kaapeec tad nu mees saaktu attiistiities pasakot PRET?

visiem labi taapat nebuus ne shaa ne taa.

97536. viesis 19.septembris 2003 14:50
0 0 Atbildēt

QUED, tur jau taa lieta, ka tiek spiests uz juutaam - tu domaa, ka tie kas veido referendu nenojaush tavas izjuutas?!!!!! Prasnjis i poj!!!! A muusu korumpeetaa valdiiba NEKUR nepazudiis... Gan jau ir atrasts 101 celjsh savai turpmaakai pastaaveeshanai... Tas atljaus vinjiem par savu sazagto naudu briivi un nepiespiesti izkliist pa visu Eiropu, un tikai dzirdees kaadaa Eiropas izdevumaa, ka atkal kaads Herr Kruminsch ir iegaadaajies savrupmaaju Baadebaadenee, un senjor Kalninsh ir nopircis villu SanSebastjanaa

97537. viesis 19.septembris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Qued, Latvijas balsojums par ES ir jau sagatavots. To ir apliecinājuši gan mūsu valsts vadītāji, gan tie, kuri atbrauca par to pārliecināties.

Tikai balsu procents pret ES, kas bezgalīgi tuvosies 50 atzīmei, parādīs tautas atbalstu valdības politikai un palīdzības nepieciešamību no ES puses.

97538. viesis 19.septembris 2003 14:54
0 0 Atbildēt

virtuaalajaa konfernecee pajautaaju Sandrai Kalnietei sekojosho:

"Ja jau Latvijas suverenitaate un neatkariiba netiek ne ierobezhota ne apdraudeeta ES sastaavaa, kaa to saka eirpropogandisti, kaapeec tad vispaar tiek riikots referendums par iestaashanos ES? Vai te druscinj taa kaa pretruna nesanaak?"

Sandra Kalniete: 14:52

Lai uzklausītu Jūsu viedokli.

:) vai taa ir demokraatija- izteereet miljonu PAR kampanjai un tad pajautaat viedokli? nez kaa mainiitos uz ielas satikta subjekta viedoklis atshkjiriibaa no taa vai shim iedotu 100LVL vai sadotu pa muti? :)

97539. viesis 19.septembris 2003 14:54
0 0 Atbildēt

Ble, reaali PRET balsotaaji ir tie, kas jau ar mazu spekji apaugsuhi un ir labi taa kaa ir, tip, atnaaks kaut kas cits, buus citas normas un man vairs taa pikjis nenaaks iekhsaa, vai arii buus jaadarta vairaak, lai naaktu tik pat. PFuuu, njergas un shmurgulji.

PAR (ja ne labaak, tad cjucj-cjucj savaadaak )

97540. viesis 19.septembris 2003 14:57
0 0 Atbildēt

wwwgrietalv noteikti būs sūdīgāk, būs jāatbild par lūžņiem ko pārdod, nebūs iespējas tigot satiksme drošību apdraudošas autodaļas.

97541. viesis 19.septembris 2003 14:57
0 0 Atbildēt

Vilks, eiropas karodziņš ar žetonu tev par piebildi!

97542. viesis 19.septembris 2003 14:57
0 0 Atbildēt

viesis 14:53 - tu to nevari pierādīt. Rezultātus mēs redzēsim rīt. Līdz tam visi "viena tante teica" pastāsti ir noraujami podā.

97543. viesis 19.septembris 2003 14:59
0 0 Atbildēt

Te viens jautāja vai esmu pārliecināts,ka iestājoties būs ekonomiski sliktāk-esmu 100 % pārliecināts,ka jā,jo nav nekāda mehānisma kā man vai maniem darbiniekiem pacelt algu-vienīgais vairāk strādāt un pieticīgāk tērēt.Nekādus kredītus ņemt netaisos un arī neņemšu vai iestāsimies vai nē-man viņu naudu nevajag.

97544. viesis 19.septembris 2003 14:59
0 0 Atbildēt

Laiks, ja Tu uz mani tēmēji, tad manas miesas nebūt nav taukas. :)

Tas, ka jūtos labo, čalīt, tā ir tikai dzīves uztvere. Tik vien. ;)

Un sapņot par zelta paplāti, ko pasniegs Eiropa ir naivi. ;)

97546. viesis 19.septembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

Vilks - ar savu piebildi tu gribi teikt, ka esam pērkama tautiņa? Salīdzinājums ir nejēdzīgs; no ES kampaņas indivīds materiālu labumu negūst (atšķirībā no ielas piemēra).

97547. viesis 19.septembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

PRET tikai un vieniigi... Arii es piederu tiem, kas pirms vairaakiem meeneshiem bij par, bet nu esmu 100% pret, jo bik palasiijos, pamekleeju informaaciju, un skaidrs ir viens - ES nav labdariibas org. un liidz ar to, nekas par neko netiks dots...

97548. viesis 19.septembris 2003 15:01
0 0 Atbildēt

Ai, da nu suudi buus taa kaa taa. Muusu tauta visu muuzhu ir skatiijusies uz rietumiem, un vinjiem liekas, ka taa suudu bedre ir labaaka, jo labaak nomaskeeta.. Man buus tikai zheel, jo nevareeshu turpinaat straadaat tos savus darbus kultuuras zinjaa, jo nevareeshu braukaat vadiit koriishus aarpus Riigas (kas Dziesmusveetkos saapees dzemdee Ideaalo Latviju), jo mans auto neatbildiis ES prasiibaam, un jaunu par savu algu es nevareeshu atljauties nopirkt... Un taa buus ar visu kultuuru... Bet principaa buus labaak... Gribeetu es paarcelties dziivot uz to principu...

97549. viesis 19.septembris 2003 15:02
0 0 Atbildēt

Vilks: ES līguma I-56 pants tikai nāktu par labu Latvijai.

Vēl vairāk!

Ja ES ir ekonomisks bloks pret Amerikas ekonomisko varenību pasaulē, tad arī ASV vēlēsies ekonomiski stiprināt no Eiropas zonas brīvu esošu un ES pieguļošu valsti Latviju ar tajā izvietotām NATO valstu interesēm.

97550. viesis 19.septembris 2003 15:02
0 0 Atbildēt

qued par to subjektu es biju domaajis ko vinsh domaatu par mani. demokraatiski buutu uzreiz pajautaat tautai nevis raadiit graabekljus un velosipeedistus un publiski nosaukt par slimiem tos kas pret un tad kursh ir PAR

97551. viesis 19.septembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Es par :)

97552. viesis 19.septembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

232, var arii uz teviim to attiecinaat, var arii uz grietu, bet fakts taads ir. Neviens, nekaa uz zelta paplaates nedos, man taadu sapnju nav. Dos mums un 2x njems arii no mums. Bet nu njems bik savaaadaak, kaartiigaak. Man ir noriebies, ka katraa valsts iestadee, katrs mazais shmurgaineis iereedniitis seezj ar pastieptu rocinju !!! Buus taa pat, ka seedees, bet naivi ceru, ka nebuus tik daudz. Protams, tiem, kam ir iestraadaata sava tacinja, tas naaks tik par sliktu. Pasarg Dies no taadaam paarmainjaam. Vai ne? Bet tomeer labaak paarmainjas.

97553. viesis 19.septembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Kasparsf-ES ir pilna ar šrotiem kuros neviens turks tev neko negarantēs,pie tam solījās taču iekasēt piķi pērkot jaunu auto un izmaksāt šrotiem par pārstrādi-tā,ka mana argumentācija nebūt nav saistīta ar šrotu lietām-tie pastāvēs vienmēr,citādi visa pasaule būs pilna ar lamatām.

97554. viesis 19.septembris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

viesi- es jau saku ka nekaada peleekaa zonaa mums nedraud, ja vien pieliideejvaldiiba spees sakaartot, biedeet ar to ir vienkaarshi cuuciski un leeti

97555. viesis 19.septembris 2003 15:06
0 0 Atbildēt

Liela daļa no mums ir pārliecinājusies, ka dzīvē viss ir jānopelna, neviens neko nevienam par velti nedod. Nu, čoms čomam varbūt, bet ne pa to ir stāsts. Ne nu Latvija Eiropai čoms, ne nu kā. Tātad, vai Latvija ir ko nopelnījusi attiecībā pret Eiropu? mhm... ko? kā? :) Tātad, vēl tikai nopelnīs, ja grib šmakstināt Eiropas kāpostu. Tikai viens jautājums, kā nopelnīs, un uz kā rēķina... :)

97556. viesis 19.septembris 2003 15:07
0 0 Atbildēt

Un vispaar - iznaakumu es varu nodot sleegtaa aploksnee... Zheel. ka ir izcuukota informaacijas kampanja, un visi eirooptimistu sauklji liidzinaas uzrakstiem uz publisko ateju sienaam. Eiropesimistu pie mums taa issti nemaz nav, un tie ir izveidojushies tikai taapeec, ka reaali domaajoshs cilveeks nenjems rokaa zilzvaigzhnjoto karogu un nedziedaas odu priekam tikai taapeec, ka vinjam pasaka - buus labaak. Vinjsh censhas izdibinaat medaljas otru pusi. Un ja taa netiek raadiita, taadad kaut kas nav tiiri... Pie shiim domaam pieturos arii es, un juus varat te muldeet, kameer taustinji nodilst, es vienalga balsoshu PRET.. ahoi!!!

97557. viesis 19.septembris 2003 15:09
0 0 Atbildēt

to Laiks - taadu iereedniishu buus mazaak, bet prasiibas buus proporcionaali lielaakas

97558. viesis 19.septembris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Kādreiz mūsu valsti iekaroja ar asinīm vācieši,zviedri u.t.t,bet tagad mēs paši parakstīsim valsts atdošanu Savienībai par mazu naudas paciņu,kuru teorētiski vicina gar degunu-varbūt kas atkritīs,varbūt būs labāk,ka tik nav karš.Vienkārši šī paaudze atceras tikai krievu okupāciju,bet tās citas veiksmīgi aizmirstas-ļoti žēl.

97559. viesis 19.septembris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Latvaans, kampanja PRET arii nav diez ko izceelusies ar gudriibu, jeee, labaa suudu mashiina pie stacijas, baac, nu atsaldenji! Taadu mees ariii varees tureet un turees shmurgaajoties pashi pa saviem suudiem. Buus peshkas un karalji vistieshaakaa noziimee.

97560. viesis 19.septembris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Man nav jāpierāda ES ekonomiskā bloka politika, kas ir vērsta pret citu bloku. Te balsojums tika gatavots jau agrāk. Tikai tad, kad bija skaidrs balsojuma rezultāts, tika izdalīta nauda paša balsojuma imitēšanai.

Bloki ir vareni un cīnās savā starpā, pat iznīcinot valstis un radot to vietā jaunas. Arī tāda iespēja tika aplūkota, ka Baltijas bloks vienoti nostātos pret ES. Tāpēc arī sāka ar referendumu Lietuvā.

97561. viesis 19.septembris 2003 15:11
0 0 Atbildēt

nu ko... RED... jaariiko iauto totalizators, ne ? :) kaadas stavkas ? :)

mans domaat, ka lauki (lasi - regioni) lielaa paarsvaraa (lasi - ap 65-69%) balsos par... lauku (lasi - regionu) centri balsos fiftii fiftii... Riiga, rajona un pieguljoshas teritorijas balsos ... heemmm... balsos 3/5 pret.... vipaar kuteliiga situaacija, ko, ne, optimisti ? :)

97562. viesis 19.septembris 2003 15:12
0 0 Atbildēt

viesis 19.09.2003 15:09

piekriitu, bet lai ir augstaakas, man vienk. peec teoreemas besii dod kaadam kukuli, veee, bet ir jaadod, jo savaadak viss staav uz vietas. Riebjas. Lai ir taa latinja augstaaka, bet lai arii vinja ir visiem. (oki, reaali visiem nekad nebuus, bet nu lielaakai daljai)

97564. viesis 19.septembris 2003 15:13
0 0 Atbildēt

paskataas jau taga aptaujas, vairaakums ir PAR pa lielaakaam lapaam ieksh www.

97565. viesis 19.septembris 2003 15:15
0 0 Atbildēt

laiks sasapņojies,ka ES nav kukuļi un blati-Tu tur esi bijis?Tas viss tur ir,tikai TV3" lieciniekiem" jau neviens to nerādīja.

97567. viesis 19.septembris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

"Pret" viennozīmīgi! nav argumentu, lai domātu citādi.

97568. viesis 19.septembris 2003 15:18
0 0 Atbildēt

grieta, ir kukulji un paareejais, tikai stipri augstaakaa liimenii, kadaa, es domaaju, no klaatesoshaijiem reti kursh ir un buus. Grieta, tu kaa vecs opiic, seedi un tik puuzjno savu domu, kaa buus, ka vajadzees savadaak visu dariit. nebuuus leetaa saljara un gruutaak buus bez cjekiem darboties.

97569. viesis 19.septembris 2003 15:18
0 0 Atbildēt

Laiks 19.09.2003 15:13

nu,m paskatiijos... tajaas aptaujaas kur paaris % paraakums ir PAR balsotaaji ir iespeejams balsot daudz un dikti, netiek fikseets IP - tobish es savu PAR vai PRET varu izteikt 1000-x :) tas pirmkaart...

otrkaart, tajaas lapaa kur tiek uzskaitiiti IP - divas balsis ar idenstisku IP netiek saitiitas, tur sadaliijums ir aptuveni 50/50,,, citur par 2% vairaak PAR, citur par 2% vairaak PRET , pie tam ar mainiigo rezultaatu.

treshkaart, dazhaadu maajas lapu "audience" ir dazhaada :) taapeec vienaas maajas lapaas veerojamas tendences vai nu PAR vai nu PRET.

Taa kaa riit redzeesim,, kas un kaa... pats balsoshu PRET, bet zinu ka +5% buus PAR... citus rezultaatus viekaarshi nepieljauj valdiiba :)

97570. viesis 19.septembris 2003 15:19
0 0 Atbildēt

Laiks, bet tie ar suu.dvedeeju jau nav eiropesimisti. Veciit, tu tieshaam esi tik naivs?!!!! Vislabaaka reklaama ir suu.diiga antireklaama!!!!!!! Un suu.dvedeejs vaarda tieshaa noziimee ir suu.diiga reklaama. Vai tik to neorganizee tie pashi eirofanaatikji..... Psihologjija tak beernudaarza liimenii....

97571. viesis 19.septembris 2003 15:21
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ 19.09.2003 15:18

Nu taisniib tev ir, un taisniiba, liekas, ka ir arii par to rezultaatu, kas ir izlemts jau ieprieksh. Lielie kungi dara daraamo. Pirmie strebs kaartiigi un daudz. A ko padariis. Bet atseviskji strebtu taalaak visi, kas tagad strebj jau.

97572. viesis 19.septembris 2003 15:22
0 0 Atbildēt

JupisVR - un ir argumenti, lai domātu "PRET"??

97574. viesis 19.septembris 2003 15:23
0 0 Atbildēt

2Laiks

patiesībā tā sudmašīna bija ar labu domu - ļaujiet mums pašiem tikt galā ar saviem sūdiem. kamēr mums nebūs sakārtota iekšpolitika (savi sūdi), nekāda ES nauda mums nepalīdzēs.ja iegūtā nauda netiks pareizi novirzīta, lai tā reāli dotu labumu 99% iedzīvotāju nevis nokļūtu 1% kabatās ir jābūt reālai programmai kā to darīt. es pagaidām neredzu nevienu reālu programmu kā mūsu krutā valdība domā tērēt ES potenciālo naudu.un spēlēt spēli tipa palix/nepalix labāk es netaisos. mana nostāja ir ka ar pliku pakaļu nav ko līst taja ES. na haļavu ir tikai siers peļu slazdā. ja mums ir vāja valsts, tad kāda nah.. mums tur būs teikšana?. ja jau tagad, kad mums gar degunu vicini iespējamos ES miljonus, visi ir gatavi ES komisāriem kājas bučot, tad tad, kad iestāsimie, mums neviens neko vairs neprasīs. un galu galā - vai tad tikai naudā ir laime?

97575. viesis 19.septembris 2003 15:25
0 0 Atbildēt

PAR

Stupicz

97576. viesis 19.septembris 2003 15:36
0 0 Atbildēt

2 laiks-es nerunāju par personīgā darba specifiku-varbūt kādreiz būs labāk,bet tas nav arguments,tā ir tikai nauda,kas nāk un iet.Nevar taču ik pa gadiem desmit izstāties un iestāties-ja reiz izdevās izcīnīt to neatkarību,tad tā ir jāsargā.

97578. viesis 19.septembris 2003 15:37
0 0 Atbildēt

veel viens mans noveerojums.

1) ir 100% paarliecinatie PARisti (aptuveni 25%)

2) ir 100% paarliecinaatie PRETisiti (aptuveni 25%)

3) ir tie, kam pofig un vinji driizak nobalsos PAR, jo taa vajag, jo taa runaa vadliiba, taa runaa inteligentas tantes un taa runaa shishkas no ES (taai ir kaadi 15%)

4) ir tie, kuriem viss ir tik taalu pofig, ka lai ieriebt kaadam, balsos PRET (taadi ir kaadi 10%)

5) ir tie, kas neies balsot vispaar, jo neredz jeegu ne PAR ne PRET (kaadi 10%)

6) un ir svaarstiigie, kuri ir gan PAR gan PRET, ruupigi meegjina izlobiit info no visiem avotiem, apsveert to, lai nepieljaut taa saucamo LIIIKteniigo superkljuudu (kaadas bleenjas) - taadi ir kaadi 15%, no kuru viedokljaa arii buus atkariigs riitdienas balsojums... un sho ljauzhu rokaas ir referenduma iznaakums :) kungi :) tieshi shos nieciigos 15% svaarstiigos uzrunaa tagad valdiiba, "proletaraats" un inteligence :) bet SAVA viedoklja vinjiem nav un nebuus... ja riit uzspiidees sauliite, buus silts laiks, shodien vinjiem darbaa izmaksaas avansu, beerns atnesiis no skolas 5-nieku utt - riit vinji labaa omaa buudami balsos PAR... bet ja shodien kaads saskraapees vinju GOLFu, sievas maate atbrauks ciemos, shefs izteiks raajienu , shie 15% aiz shkrobes nobalsos PRET :) vai arii gluzhi otraadi :) shie 15% ir pilniigi neprognozeejami :) un lai kaa nebuutu skumji - viss ir tagad vinju rokaas :)

97579. viesis 19.septembris 2003 15:40
0 0 Atbildēt

Qued - gribi diskusiju?

mazliet:

1.Vācija, kas ir galvenā ES finansētāja, ir ekonomiskā krīzē un iedzīvotāju pirktspēja pēc EUR ieviešanas ir kritusies. ES galveno "ziloņu" Vācijas un Francijas starpā maigi sakot ir asas vārdu pārmaiņas par lauksaimniecības subsīdijām, utt Kas Tev liek domāt, ka piepildīsies optimistu galvenais arguments - "mums dos kaudzi naudas". Kur dabūs? Uzdrukās? (personīgi man ir pretīga ubaga filozofija - "mums dos")

2. Piemērs. Somijā pārtikas veikalā ir pieejami pamatā Francijas piena produkti un Holandes dārzeņi... paši somi atzīst, ka visas mazās un vidējās saimniecības bankrotēja...

3. ES bēgļu jautājumu politika. Piezīmēšu, ka LV ir zemākais iedzīvotāju blīvums Eiropā... secinājumi?

4. Tiek atzīts, ka Austrumvācija savos attīstības tempos atpaliek no Čehijas. Jautājums - vai investīcijas ir noteicošais ekonomiskā izaugsmē?

5. un visbeidzot pašmāju bāleliņu gājieni: tika izdalīti budžeta līdzekļi, lai INFORMĒTU PAR ES!!! Es neesmu dzirdējis INFORMĀCIJU, tikai brutālu aģitāciju PAR... Ko tas liecina? nav argumentu...

97580. viesis 19.septembris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

DEAD MOROZZZ - ja beerns atnesiis 5nieku, tas tomeer ir negatiivs faktors. %nieks nemaz tik laba atziime nav:):)

97581. viesis 19.septembris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

Tikai pret

97582. viesis 19.septembris 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Sviesc, n1 te otru nepārliecinās - beigās sāksies savstarpējie sūdu kari un ar neko tas nebeigsies.

Red., noreseto aptauju, lai pabalso tauta vēlreiz no 0, ta jau redzēs.

97584. viesis 19.septembris 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Pret! Argumenti PAR mani nepaarliecinaaja,argumentus PRET izdomaaju pats,jo citu nebija.Bet visvairaak par PRET mani paarliecinaaja EU optimisti,jo vinji visi vilka saldu meldinju,ka es i bumbeers caur to ka buu$u PRET.Un dzimtaa LV mani uzskata par abzoluutu idiotu caur to ka es nepiejemu vinju saldos antiargumentus PAR.8)

97585. viesis 19.septembris 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Latvaan... nepikasies vaardiem :) visi tak saprata par ko iet runa, neatkariigi no zinaashanau veerteeshanas sisteemas skolaas :)

97586. viesis 19.septembris 2003 15:43
0 0 Atbildēt

tomick

Ziniet ko es iedomaajos. No kurienes tad ES raus pikji visaam valstiim maksaat??? piemeeram Francijai ir nosaciiti 1000 eiriku leils budzhets latvijai 10 eiriki.

Sasviezham kopaa no katras valsts 10% kopeejaa katlaa. UN teereejam. Pie kam Latvijai vairkaa ieskjiebj jo shii redz nabadziigaaka. kaads rezons Franchiem no taa???

97587. viesis 19.septembris 2003 15:46
0 0 Atbildēt

Rezons ir tāds, ka:

1. Viena daļa Eiropas noplātīja rokas, kad Molotovs ar Rībentropu sadalīja interešu zonas, otra daļa piedalījās dalīšanā. Pasaki, nafig Vācija ebrejiem tādu piķi atgrūž, darīt nav ko, ne?

2. Eiropai vajag papildus spēlētājus spēlē pret ASV.

3. Eiropā notiek stagnācija - nepieciešamas jaunas asinis, lai to pārtrauktu.

97589. viesis 19.septembris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

Vai arii lielajiem ruupnieciskajiem monstriem vajag vienotas valuutas zonu,lai nebuutu jaazaudee uz vieteejo tugriku mainju.Un veel vismaz Baltijaa ir tik daudz nelietderiigi (ne)izmantotas platiibas,ko aborigeeni ir gatavi par stikla krellii$u virteni atdot.8)

97590. viesis 19.septembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

PAR, jo bus vieglaj tirgoties ar krieviju, latvijas 100 jefini nekad nespes sakartot attiecibas ar krieviem bet es areja un tirdzniecibas politika ir kopeja!

97591. viesis 19.septembris 2003 15:53
0 0 Atbildēt

JupisVR:

3. punkts - kas tev liek domāt, ka turki u.tml. metīsies tur, kur vairāk vietas? Metas jau uz turieni, kur ir lielāka labklājība. Ko tad tas turks te darīs - kasīs vēderu sēdēdams uz grausta sliekšņa?

5. punkts - informācija ir, piemēram, diskusiju raidījumos par ES. Tu gribi, lai tev visu ar karotīti iebaro?

viesis 15:43 - varbūt labums tāds, ka citādi nabadzīgās valstis velk uz leju visu savienību.

97592. viesis 19.septembris 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Kādu laiku atpakaļ biju neitrāls pret ES, bet kad uzzināju sīkāk par šamo - esmu stingri pārliecināts, ka mēs stipri nožēlosim kja tur iestāsimies.

1.Celsies cenjiks

Automaksaajumi visiem (OCTA, jauni celju nodoklji; degvielas cenas pat ljoti) PVN 18% apkurei Automaksaajumi kravu transporteetaajiem

Gaazes cena

Elektriibas cena

U.c nodokli, maksaajumi par kuriem nezinu (vienkaarshi nav pieejams info, TV un citur ir augstaakaa meeroga propoganda PAR ES, pazinju kas dziivo aarzemees komentaari - no taa secinu ka mans uzskaitiijums nebuut nav pilniigs

2. Daudzi siikie un ne visai siikie uznjeemumi bankrotees vai niikuljos sakaraa ar pashizmaksas palielinaashanos (1.punkts), ieksheejaa tirgus atveershanu, ES prasiibaa uz tehnologjijaam (noteikti buus jaamodernizee razjoshanas tehnologjias atbilstoshi ES standartiem) u.c.

3.Bezdarba liimenja palielinaajums (2.punkts)

4. Ekonomikas attiistiibas tempu paleeninaashanaas (1. ; 2. punkts)

5. Muusu politiskaas elites un valsts varas saliidzinoshi vaajais liimenis, kaa rezultaataa nevareesim izmantot plusus ko var sniegt ES (ES strukturaalie fondi) un izpaudiisies ES miinusi (pienjems piem. kaut kaadus kreizii noteikumus, kas mums naf izdeviigi i viss, mees nekaa padariit nevareesim - buus jaapilda

6. Latvijas neatkariibas zaudeeshana - man personiski shis aspekts arii ir svariigs. Taa reaali sanaak, jo ES likumi buus augstaaki par LR likumiem

Pie visa taa gribu pateikt, ka neticu es labdariibai, ka mums kaut ko taapat par velti dos; neticu ka kaut kas rodas no nekaa (t.i. nauda); ticu Latvijai; ticu ka mees pashi speeja atrisinaat savas probleemas; ticu vielu nezuudamiibas likumam; mani besiij laukaa jebkura veida propoganda; nepatiik man esoshaa "rietumu" kultuura

97593. viesis 19.septembris 2003 15:58
0 0 Atbildēt

2 Qued

3 punkts - Latvijaa labi aug magones,kanjepes, iedziivotaaju bliivums mazs, un piealuuksnes mezhos taas nevioens neredzees. Te naaks "turku" labklaajiiba... Un taalaak - BIOSHMATJ - negribu benziintankus, kur seezh turks un lai arietu PAD,irst vinjam jaadod kukulis 50 eirocenti...

97594. viesis 19.septembris 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Visu laiku, skatoties to aģitāciju, nepamet sajūta, ka mani grib smagi *******(teiksim apmest), tāpec balsošu pret. Vienkārši tāda nojauta.

97595. viesis 19.septembris 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Vai jūs zināt to ka rītdienas referendumā balsojot PAR iestāšanos ES vienlaicīgi tiks nobalsots PAR vienotas valūtas eiro ieviešanu.Es to uzzināju tikai šodien. ES taču var sastāvēt arī ar savu nacionālo valūtu. Zviedri piemēram ir ES, bet pateica NĒ eiro un domāju ka viņi nav muļķi un zināja ko dara, jo kādu laiciņu tajā "kolhozā jau padzīvojuši". Es šaubījos balsot PAR vai PRET, bet uzzinot šo ziņu balsošu PRET, jo jūtos piečakarēts.

97596. viesis 19.septembris 2003 16:02
0 0 Atbildēt

trafiku generejam? es PAR.

97597. viesis 19.septembris 2003 16:02
0 0 Atbildēt

Blj.adj, IBI.OMATJARAARAADJENJ ZALU>PAKRILAJA jebatj vseh v zhopu tolstai zalupai, chtop ******* pa palam parvalasj, joshtvairaztrizhdi matj, da shtob vseh podnjalo ta shvarknula, PIzzzzdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

97598. viesis 19.septembris 2003 16:03
0 0 Atbildēt

viesis 19.09.2003 15:58:

nja, nepagaja ne 5 gadi un sis noslepums tika atklats.

97599. viesis 19.septembris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

Redaktor, vai tiešām iedomājies ka ~ 4500 balsotāju no specifiskas interešu grupas pārstāvjiem (ka piem. i-auto lasītāji) ir 100% objektīvs rādītājs? Es domāju ka ne.

Cilvēki kuri paši ir iestiguši komunistiskās domāšanas stagnācijā, ir pārliecinati, ka balsošanas rezultāti tiks viltoti, ja V.Vīķe Freiberga saka ka ES Latvijai ir vajadzīga, tātad tur slēpjas kas aizdomīgs utt.

Padomājiet paši - ja nebūtu CCCP okupācijas, nešaubos ka Latvija jau sen būtu ES dalībvalstu vidū, tāpat arī Lietuva un Igaunija. Jau tā šobrīd Krievija kontrolē lielu daļu Latvijas ekonomikas, tāpēc vajag šo procesu kaut kā līdzsvarot.

Šobrīd man tas īpaši nerūp, bet kad tuvosies pensijas vecums gribētos lai sociālais nodoklis tiek maksāts no visas algas, nevis tik no minimālās, kas šobrīd ir Latvijas ēnainās ekonomikas pamatā...Varbūt Eiropesimisti cer tik ilgi nenodzīvot.

NĒ gadījumā Latvijai nav nekādu cerību ne uz zinātnes, ne rūpniecības, ne zemkopības un lauksaimniecības attīstību. Jo nekas nemainīsies sistēmā un visparējā degradācija tikai turpināsies. Bet ir pietiekami daudz tādu cilvēku kuriem tas vienalga, diemžēl.

Es balsošu PAR.

97600. viesis 19.septembris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ejiet ka juus visi..... laiku zheel.... AHOI!!!! Gan jau vakaraa pareekshu te ienaakdams!!!

97601. viesis 19.septembris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

Klau tauta... AR kuru vietu juus domaajat (tie kas saka nee ES)??? Pamadzenjojat, pamodeleejat Latvijas naakotni peec neiestaashanaas ES... palasiet muusu "miiljaas" krievu aviizes... Paklausaties krievu radio... tepat ir rus delfi... Nu vai juus tieshaam gribat atkal vinjiem visiem laiziit peecpusi??? Vai juus tieshaam nesaprotat ka vinji tik vien cer ka mees nobalsosim pret ES? Vai tieshaam juus nepeejat patstaaviigi padomaat? Kaapeec latvieshiem ir iekshaa domaat tikai par savas kabatas labumu??? juus domaajat ka peec neiestaashanaas ES Latvija maz speec pastaaveet kaa valsts un Latvieshi kaa naacija???

Padomaajat labi!

Un naakat pie praata!

Es esmu viennoziimiigi par Latvijas attistiibu un PAR ES...

97604. viesis 19.septembris 2003 16:09
0 0 Atbildēt

Regisss 19.09.2003 16:07:

tauta nav seviski domatspejiga seit, tas ir sen zinams fakts :D

97605. viesis 19.septembris 2003 16:09
0 0 Atbildēt

Tad [B]par[/B] ko balsosim? Nu laikam [B]par[/B] Eiropas savienību.

97606. viesis 19.septembris 2003 16:10
0 0 Atbildēt

Qued 19.09.2003 15:53

3. punkts - kas tev liek domāt, ka turki u.tml. metīsies tur, kur vairāk vietas? Metas jau uz turieni, kur ir lielāka labklājība. Ko tad tas turks te darīs - kasīs vēderu sēdēdams uz grausta sliekšņa?-------------te nu ir lielākā optimistu pretruna, kuru es nekādi nevaru saprast - vienā vārdā Jūs sakāt, ka ES mums dos strauju attīstību un pārticību, bet tūliņ bilstat "ko tie turki te darīs, te viss ir atpalicis..." Ka tā tur īsti ir? Ko? Esi dzirdējis par bēgļu kvotām, kas jāuzņem ES dalībvalstīm. Jautājums - pēc kādiem principiem tas tiek lemts? Es nezinu, bet man šķiet, ka argumenti būs: iedzīvotāju blīvums un "investīcijas, kas jākompensē".

5. punkts - informācija ir, piemēram, diskusiju raidījumos par ES. Tu gribi, lai tev visu ar karotīti iebaro? -------Tu pats esi skatījies tos diskusiju raidījumus? Izņemot J. Dombura raidījumu visos ir uzaicināti 98% fanātiski atbalstītāji un notiek klaja ņirgāšanās par oponentiem. neesmu dzirdējis neko vairāk par saukļiem, kā piemēram K.Steipa izvalbītām acīm izkliegtais "kas jūs muļķi esat? Mums dos KAUDZI NAUDAS".

Kur palika atbildes uz pārējiem punktiem?

97607. viesis 19.septembris 2003 16:11
0 0 Atbildēt

Jess, jasmiinkruumi arii saaks balsot, kaut gan, ja latvaani var, kaapec gan ne. Jaa, latvaans teejai neder jasmiins gan... Bet vipaar tie eirooptimisti ir visi par pedofiiliju, vinjiem patiik ka kaads zoliidz vaacu skolotaajs naaks draazt vinju beernus sheit... a tie eiropesimisti - nee nu tie ir zalupas, atmorozki, pid.ari, starp citu eirooptimisti ir idioti, kas nedomaa par valsts naakotni. Taa pati aina ir ar eiropesimistiem - vinji arii nedomaa. Tas noziimee tikai vienu - mees visi nedomaajam par valsts naakotni!!!!! Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ka es juus visus piekjeeru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

97609. viesis 19.septembris 2003 16:13
0 0 Atbildēt

Par šim lietām pēdējā laikā vien tiek runāts - gan darbā, gan viesībās, gan uz ielas, gan autoservisā,frizētavā,pie zobārsta un bērnudārzā....uzskaitījumu varētu turpināt. Domāju, ka iekšēji un dvēseliski jebkurš latvju patriots balsotu "PRET". Bet, tajā pašā laikā apzinoties Latvijas valsts tālāko attīstību, izaugsmi, drošību ,ģeogrāfisko atrašanās vietu Eiropas kartē - protams jābalso "PAR". galvenais jau tomēr ir drošība. Latvijai ārpus ES, pašlaik spožais NATO "skatiens" var atsalt. Tajā pašā laikā, nedraudzīgais un patvaļīgais austrumu LĀCIS nekontrolēti staigā gar "ar kāju iezīmēto robežu" ( Z.Skujiņa citāts). ES ir visnotaļ nopietns arguments mūsu drošībai. Balsojot "PRET", pastāv reāla iespēja kādu rītu pamosties skanot LĀČA himnai...

Es balsošu "PAR".

97611. viesis 19.septembris 2003 16:14
0 0 Atbildēt

Man nav nekas pret Laaci. Manupraat pilniigi normaals cilveeks, pie kam LU rektors...

97612. viesis 19.septembris 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Kapēc viena daļa cilvēku jocīgi ir iedomājušies, ka balsošana notiek starp diviem potenciālajiem Latvijas attīstības modeļiem: ES un 'tā kā ir patreiz', un iedomājas, ka nobalsojot PRET varēsim vēsā mierā turpināt kūņoties uz priekšu kā to darījām līdz šim????? Attopaties, lielas izmaiņas būs kā vienā balsojumā gadījumā, tā arī otrā. Ekonomiskā stabilitāte un kaut cik necik ekonomiskā augšupeja, ko Latvija itkā ir saniegusi pēdējā laika posmā, ir pateicoties tikai savai ārpolitikas pozīcijai - virzībai uz NATO un ES. Lielākā daļa to labumu, pie kā mēs esma tikuši, tie ir bijuši avansā (sākot ar dažādu eiro-fondu kapeikām un beidzot ar labvēlīgiem kredītreitingu novērtējumiem). Ekonomisko un politisko grupējumu spēlītes un ietekmes dalīšana pasaules līmenī turpināsies ar jauniem apgriezieniem un jaunām teritorijām, izvērtējot jaunās iespējas saistībā ar Eiropas paplašināšanos.

Man liekas pilnīgi glupi balsot pret tikai tāpēc, lai kādam ieriebtu, vai arī tikai tapēc, ka patreiz tā izklausās pēc modes lietas un varētu ar to izlielīties savu paziņu lokā. Visu cieņu tiem, kam ir savs stabils viedokli, lai arī kāds tas nebūtu.

Uzskatu, ka balsojot PAR, es balsoju par ekonomisko un politisko stabilitāti, par zināmiem un caurspīdīgiem attīstības nosacījumiem... šis vēsturiskais pārejas posms ar savu haosu un neprognozējamību ir jau mazliet piegriezies (laikam kļūstu vecs :) )

97613. viesis 19.septembris 2003 16:17
0 0 Atbildēt

to dimz

Klau vecīt tu pats maz apjēdz ko esi uzrakstījis???

es nesmu sajūsmā par ES, bet tomēr

kā tev šķiet vai cenu izmaiņas nav sasitītas ar algas izmaiņām??? Tas ir tā pat kā cimds ar roku. Otkārt kā tev šķiet vai cenas nemainīsies arī neiestājoties? Un paskaties uz cenu līmeni ES valstīs tas ir pat ļoti atšķirīgs, bet ar vienu kopīgu tendenci - jo zemākas algas jo zemākas cenas-ekonomikas likumsakarības!!!

Mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem būs gan ieguvuni gan zaudējumi. Ar jaunu tehniloģiju ieviešanu tie kļūs arī kokurētspējīgāki, nebūs muitas, kas savukārt atvieglos konkurenci cutās valstīs. Ok neiestāsimies, ko tad? Lietuva ir, Igaunija ar. Lai ievestu preci ES jāmaksā ES muitas nodoklis, kas savukārt paaugstina cenu un izmaksas, prece kļūst mazāk konkurētspējīga, piem., kaut vai mūsu RPK izstrādājumi un sulas, leiši saņem kaut kādas subsīdijas un aiziet hopā, latvie;siem pa *******.

Bezdarbs palielināsies??? No kā gan? Ja ieplūdīs investīcijas tas nozīmēs darba vietu skaita pieaugumu! Ja neistāsimies ko tad, ja kaut brīdi mūsos neinvestē, kotad krīzei daudz nevajag. Savukārt jau līdz šodienai daudz kas ir izdarīts pa ES naudu, ja neiestāsimiem tā nebūs.

Par 5 punktu varētu piekrist, bet tāda ir daudzu valstu problēma.

ES likumi būs augstāki tikai tiesību konflikta gadījumā, citādi Latvija pati varēs lemt

Un galu galā tā nav labdarība bet investīcijas> nauda taisa naudu:))

balsojiet kā vēlaties, kā lemsim to strebsim:)

97614. viesis 19.septembris 2003 16:18
0 0 Atbildēt

Normāli domājoši cilvēki balsos "PAR", jo nav nākotnes mūsu valstiņai bez Eiropas atbalsta.

97615. viesis 19.septembris 2003 16:19
0 0 Atbildēt

davi daram taa - pievienoja ES Latgali un visus eirooptimistus aiztrencam uz turieni, paskatiisimies straujo attiistiibu, un ja taada buus, pievienojamies arii paareejie!!!!!!

97620. viesis 19.septembris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

viesi, un tagad pastaasti vaacijas bezdarbniekiem, ka vinjiem ir ceriibas, jo darba vietu skaits palielinaas...:), ka vinji ir laimiigi, un iisteniibaa, bezdarbs nav, jo katrs cilveeks kaut ko dara - iet, brauc, gulj, raksta - itie visi ir darbi savaa zinjaa

97622. viesis 19.septembris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Tullamor: Gribēju palūgt, lai Tu paskaidrotu tuvāk par sekojošo Tavu izteikumu: "Uzskatu, ka balsojot PAR, es balsoju par ekonomisko un politisko stabilitāti, par zināmiem un caurspīdīgiem attīstības nosacījumiem... " Jau iepriekš pateicos!

97623. viesis 19.septembris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

vai jūs pesimisti maz ziniet kādus un cik pārejas gadus Latvija ir paākusi? un nevajag uzreiz braukt virsū Latviajs politiķiem, jo LT un EE ir mazāk. Aizejiet paši un izdariet.

97624. viesis 19.septembris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Latvaans:

A davai otraadi, jo tieshi Latgalee ir lielaakais pesimistu skaits!!!

97625. viesis 19.septembris 2003 16:27
0 0 Atbildēt

2 Regnarish

davai tomeer manu variantu, jo pesimisms tur ir pamatoti, jo investiicijas, kas ir paredzeetas lauksaimnieciibas uzlaboshanai to regionu nesasniedz, un aizkjeras jaunu valdiibas auto iegaadei?

97627. viesis 19.septembris 2003 16:28
0 0 Atbildēt

Vācijā pašlaik ir krīze. Tieši tā, bet pie tā nav vainojama tikai un vienīgi ES. Lielu nozīme šeit spēlē USA, tās karš Irākā (Vācija atteica palīdzību, savukārt amīši ievies sankcijas un savilka jostu utt) un DAĀzijas straujā ekonomiskā izaugsme, tāpēc gluži saprātīgi, ka ES grib paplašināties, jo jaunas teritorijas nozīmē jaunus resursus un lielāku konkurētspēju.

97628. viesis 19.septembris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

......liikjiem klaats, asiniim slacinaats kuup kaujas lauks...

97630. viesis 19.septembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Jupi - imigrantu uzņemšanas kvotas attiecas uz politiskajiem, nevis ekonomiskajiem bēgļiem. Ja Latvija sasniegs augstu pārticības līmeni, ekonomiskie bēgļi te parādīsies neatkarīgi no tā, vai mēs būsim ES vai nē. Tas, ka Vācijā turku ir vairāk nekā vietējo, nenozīmē, ka tas ir ES normu dēļ - tā ir Vācijas nespēja cīnīties ar legālajiem, nelegālajiem un puslegālajiem imigrantiem. Latvijai ir līgumi ar kaimiņvalstīm par nelegālo imigrantu atpakaļuzņemšanu - ja kāds arābs tiek noķerts, tas jānogādā tur, no kurienes ieradies. Ja viņš nelaužās un nesaka, no kurienes tāds radies, tātad nokritis no gaisa un ir vai nu jāsūta atpakaļ uz tēvzemi, vai iebāžams bēgļu koncentrācijas nometnē.

Dombura raidījumu redzēju tikai vienreiz un man ar to pietika - rodas iespaids, ka tiem tā sauktajiem ekspertiem, neinteresē, ko saka kāds neeskperts (pat tad, ja šis cilvēks runā ļoti sakarīgu un loģiski), bet patīk paņirgt par to. Domburs tajā pašā laikā vai nu paņirdz līdzi vai neko neiesāk.

97631. viesis 19.septembris 2003 16:37
0 0 Atbildēt

Mēs jau pat Irākas jautājumā neko nevarējām iebilst-kaut paši okupēti bijuši,kaut visas aptaujas norādija,ka Latvijas tauta ASV invāziju neatbalsta-tā kā tā VVF ar kompāniju izteica atbalstu ASV,bet ieroči taču joprojām nav atrasti!Tagad ,iestājoties ES mūsu viedoklis pat nedrīkstēs atšķirties no ES viedokļa!Jabšu es kļūdos?

97632. viesis 19.septembris 2003 16:41
0 0 Atbildēt

nav taa ES nekaada nekaada perfektaa organizacija, daudzas lietas, birokratiju ieskaitot tur reali smird, taapat smagi smird arii vispaareejaa agitaacija, kas te Latvijaa notiek. tomeer es balsoshu PAR, jo uzskatu, ka preteja gadijumaa nonaksim veel smirdigaka situacijaa

97633. viesis 19.septembris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Grieta - atbalsts irākas karam taču mazam bērnam skaidrs. Ja mēs būtu pret, tātad esam pret ASV - štati savukārt mums parādītu:

- vo tev NATO

- vo tev apmācības

- vo tev vārda aizlikšana pie PutIna

- vo tev investīcijas

- vo tev mūsu liekais militārais arsenāls

- še tev ekonomiskās sankcijas

un vēl un vēl un vēl

ASV mūs no visas sirds paņemtu visos caurumos.

97634. viesis 19.septembris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Drīkstēs gan. Jo, piemēram UK atbalstīja un ppat palīdzēja USA karot, kamēr FRA un Vācija nepiekrita. Zināma ietekme no ES donorvalstīm, protams, būs, bet kur gan tāda nav?? Nu kau vai tagad, pieņem tik kādu valodas likumu, ko teiks krieviņi?

97635. viesis 19.septembris 2003 16:44
0 0 Atbildēt

97636. viesis 19.septembris 2003 16:44
0 0 Atbildēt

Graberim - paldies, ka apgaismoji bēgļu jautājumos!:)

97637. viesis 19.septembris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Lūdzu :)

97638. viesis 19.septembris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

PAR. Visu laiku saņemam Eiropas naudas, ceļiem utt. Ja neiestāsimies, tās būs nost. Nu tad gan mēs plauksim, vai ne?

97639. viesis 19.septembris 2003 16:46
0 0 Atbildēt

piekrītu iepriekšējam viesim

97640. viesis 19.septembris 2003 16:48
0 0 Atbildēt

to Graberis

kad tad Latvija sasniegs to pārticības līmeni??

un turklāt katrai valstij ir tiesības ierobežot un aizsargāt savu darba tirgu. Piemēram Somija? tur ir daudz imigranti?

97642. viesis 19.septembris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

To Jupis:

Njāa..., tekstiņš sanāca man laikam kā no reklāmas rullīša - pārāk pompozs, pašam nepatīk..., bet lietas būtība nemainās. Nelietderīgi man liekas patreiz iedziļināšanās sīkākas detaļās, bet uzskatu, ka vienatnē Latvijai maz perspektīvas stabilai attīstībai gan ekonomiskā, gan politiskā ziņā, un lai arī kāda tā ES nebūdu sūdaina vai smirdīga, patreiz tas liekas mazākais ļaunums...

97643. viesis 19.septembris 2003 16:56
0 0 Atbildēt

Viesiem. Vai Jums neienāk prātā, ka pašai ES ir izdevīgi labot VIA Baltica, lai būtu pa ko pārvadāt savas preces? analoģija, kā Pleskavas un Jūsmalas šosejas PSRS laikos vija nepieciešamas armijas vajadzībām.

Pasakiet man vienu projektu, kur būtu ES nauda reģionāliem nenozīmīgiem ceļiem?

97644. viesis 19.septembris 2003 16:58
0 0 Atbildēt

Tullamoram - nu, ja, man arī nepatika, bet kas liedz sadarboties ar ES visās jomās, nestājoties ES, bet slēdzot abpusēji izdevīgus līgumus, katrā sfērā atsevišķi?

97645. viesis 19.septembris 2003 16:58
0 0 Atbildēt

Rihoo: Sitais visss pasaakums laiza ******* ja tu gribi nosliikt suudos tad balso pret tu neapteestais pretekli un lenteni tavaa zarnaa iespiediisies tev galvaa chau visu suudainu.!!.

97646. viesis 19.septembris 2003 16:59
0 0 Atbildēt

Eu veči ejam alu dzert, citādi rīt, skaidrā būdams, vēl aizmirsīšu mobelsot! )))::::

Nu pietiek taču ņemties, nekas tak no mūsu aktivitātēm tik un tā nemainīsies.

Rīt sola pēdējo smuko dieniņu šoruden.

97647. viesis 19.septembris 2003 17:11
0 0 Atbildēt

tiem, kas pret. vakardienas Diena komentars no V. Matisas. Ka jus sodien atbildetu uz jautajumu "Vai jus balsotu par neatkaribu 1991. gada, zinot, ka tiks izzagta valsts un tauta piesmieta" ?

97648. viesis 19.septembris 2003 17:13
0 0 Atbildēt

Jupi - kāda nez interese varētu būt ES kaut ko sadarboties tieši konkrēti ar Latviju - iedzīvotāju maz, visādas robežas, neprognozējami likumi un to izstrādātāji, vietējā mafija u.t.t., savukārt tur pat blakus eiroLIT un eiroEST ? Kāda tur vēl citas sfēras. Interese varētu būt tikai mums, bet tā jau ir vienpusēja...

97649. viesis 19.septembris 2003 17:15
0 0 Atbildēt

Pret. neredzu nevienu iemeslu kapec buutu jaabalso par. Baidos ka kreivijas ieteikme par mums tikai palielinaasies kad visas sarunas starp Latviju un krieviju notiks caur ES. No izolaacijas ar nebaidos.. multjiibas apsolutas. ES tak deklaree vislaik ka pamatideja ir droshiiba ieksh ES un peeciespeejas labaakas attieciibas ar kaiminjvalstiim. Taaka pa kaadu izolaaciju var iet runa?

97650. viesis 19.septembris 2003 17:17
0 0 Atbildēt

Tullamor:

Kādēļ, tad viņi (oficiālās ES personas, ne tautas) grib, lai mēs stātos, ja jau tik neizdevīgi?

97651. viesis 19.septembris 2003 17:19
0 0 Atbildēt

JupisVP: jaa jautaa buutu vai kaadc gribeet lai Latvija kautkur iestaajaas... aicinaat un vel kaapostu kaudzeem dotu... Ja vinjam pasham tas buutu neizdeviigi? Domaajams ka taa ir atbilde uz tavu jautaajumu.

97652. viesis 19.septembris 2003 17:21
0 0 Atbildēt

To Jupis:

man domāt, ES izpratnē runa iet par visu Baltijas reģionu kā tādu... arī Igauņus atsevišķi 'nepaņēma', kaut arī it kā bija 'nogatavojušies' krietni agrāk...

97653. viesis 19.septembris 2003 17:21
0 0 Atbildēt

Par, noteikti par, jo mums vairs nav kur likties. Esma paraak mazi un nabadziigi, lai ciiniitos vieni.

97654. viesis 19.septembris 2003 17:27
0 0 Atbildēt

Tullamor:

pieņemu, ka viņi piekritu slēgt arī līgumus, ja mēs neiestāsimies. nu nebūs šeit izolācijas un nekāpsimies mēs savā attīstībā atpakaļ. kā jau iepriekš minēju, manuprāt, ne jau galvenās ir investīcijas (Vācijas Čehijas piemērs), galvenais ir tautas attieksme, vēlme strādāt un normāls valdības darbs.

97655. viesis 19.septembris 2003 17:36
0 0 Atbildēt

Zinot mazdruscinj (bet pietiekoshi) vairaak par ES un citiem muusdienu procesiem nekaa videejam aritmeetiskam LV pilsonim, mana izveele viennoziimiigi ir PAR. Negribu te nevienu aizvainot vai agiteet, bet pamodieties tachu PRET balsotaaji, mees neesam mega lielvara un viena no pasaules bagaataakajaam valstiim, kura var atljauties dikteet noteikumus nevis buut par to upuri. Muusu pashreizeejaa attistiiba paslaik lielaa meeraa ir sasniegta arii pateicoties tam faktam, ka mees vareetu kljuut par ES daliibvalsti.....

97656. viesis 19.septembris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Eiropai nav Sibiirijas, tur draud tikai Somijas ziemelji vai Itaalijas dienvidi... Taapeec miiliishi vien es balsoshu PAR!

97657. viesis 19.septembris 2003 17:46
0 0 Atbildēt

to viesis (RCC) 19.09.2003 17:36

Nu padalies savā informācijā, jo visi saka, zinot to, ko zinu es...

Kas tas ir, ko tu zini? Pastāsti citiem arī, lai tie arī varētu attiecīgi nobalsot!

97660. viesis 19.septembris 2003 17:57
0 0 Atbildēt

Esmu PRET- robezzsardze jau meklee psihologu nelegaalajiem imigrantiem. Ko tas vareetu noziimeet? Nu, par-balsotaaji, gribat, lai jums nav kur straadaat, jo turki prasiis mazaakas algas?

97661. viesis 19.septembris 2003 18:02
0 0 Atbildēt

tie kas iebilst pret cenu paaugstinaajumu- Igaunijas ekonomikas ministrs pazinjoja par OCTA cenu celshanos uzreiz peec iestaashanaas ES. kaapeec tad neviens negaiidiija kameer algas celsies un pirktspeeja palielinaasies? liidziigi buus ar citaam monopolpreceem un pakalpojumiem- naaksies vien pashiem savilkt jostinjas cieshaak. un sho pakalpojumu un prechu cenu deelj celsies prechu pashizmaksa un ja ES dotees tieshi taas preces tad labaakajaa gadiijumaa cena staavees uz vietas.

balsojiet kaa veelaties, es vairs iipashi negribu mainiit neviena viedokli, taa tomeer ir liela atbildiiba, lai to uznjemas muusu politkji un kuriem vienmeer var paljauties... :) :) :)

vilks

97662. viesis 19.septembris 2003 18:48
0 0 Atbildēt

vilks-nepadodies!

97666. viesis 19.septembris 2003 19:36
0 0 Atbildēt

TO Hammer .. ja vien pats nemaaciisi saviem beerniem pieklaajiigi uzvesties tad nekaada ES ideologjija Tev nepaliidzees, saliidzinaajumam aibrauc kaut vai uz to pashu vaaciju un paskaties uz siikajiem burzhueeniem, kuri lilaakos ties ir attrofeejushies liidz klinkjim. Ja neskaita veel rasu sajauktiibu ar kraasai***najiem.

ES balsoju PRET.

RRC

97668. viesis 19.septembris 2003 20:02
0 0 Atbildēt

ieej DELFOS un palasi, Zhdanoka ir PAR, PUTINS atbalsta iestaashanos ES, taa kaa nevajag... tiinis es arii neesmu

97669. viesis 19.septembris 2003 20:02
0 0 Atbildēt

PRET PRET PRET PRET PRET un tikai pret

97670. viesis 19.septembris 2003 20:04
0 0 Atbildēt

nu bet tas tak man tapat saprotams , ka jabalso pret !!! Es un visa mana gimene esam pret!

97671. viesis 19.septembris 2003 20:05
0 0 Atbildēt

Es ari esmu pret

97672. viesis 19.septembris 2003 20:08
0 0 Atbildēt

vajag balsot pret, jo citadi bus pakala ar visu dziesmu gramatu, pret un tikai pret vajag balsot

97674. viesis 19.septembris 2003 20:25
0 0 Atbildēt

tu esi slims rusofobs

vilks

97675. viesis 19.septembris 2003 20:26
0 0 Atbildēt

tiem, kuriem liekas, ka latvijai neizbeegt no savieniibaam vai globalizaacijas, piedaavaaju riit, veelams pirms referenduma, veikt pashnaaviibu, jo kaa zinaams taapat visi cilveeki agri vai veelu mirst.

vilks

97679. viesis 19.septembris 2003 20:57
0 0 Atbildēt

man patiik vacijas piemeers- a-vaacijaa joprojaam ir 18% (ieseercho GOGLEE statistiku par vaaciju vaacu valodaa, dabuusi linku) bezdarbs neskatoties uz daudziem veiksmiigi realizeetiem ES projektiem (raadiija pa LTV1) un r-vaacijas investeetajiem vairaak kaa miljards eiro.

paskatamies pavisam nesen- kas ar ko bija apvienojies otraa pasaules kara laikaa, kursh ar kuru nosledza Molotova-Riibentropa paktu.

es palasiishu viduslaiku veesturi, tu palasi jauno laiku veesturi un papeeti ES attistiibu... :)

un veel- aizbrauc uz to pashu Berliini vai Parizi, kaut vai uz Praagu un pameegjini pastaigaat aarpuz turistu pilnajaa ielaam tad matj tev liksies kaa maigaakie vaardi pasaulee, jo tur tu dabuusi vienkaarshi bietee un tev atnjems visu...

vilks

97683. viesis 19.septembris 2003 21:05
0 0 Atbildēt

hammer- vai man iemest linku, kur rakstits ka Zhdanoka aicina balsot PAR? jeb pats atziisi, ka ar demagogjiju nodarbojies?

vilks

97684. viesis 19.septembris 2003 21:07
0 0 Atbildēt

es nosaucu nevis valstis, bet pilseetas un tas, ja tu izbrauc cauri vai apmeklee populaaraakaas tuuristu vietas, nenoziimee, ka paarzini reaalo kriminogeeno situaaciju.

vilks

97685. viesis 19.septembris 2003 21:11
0 0 Atbildēt

labi, peac :)

viss kas notiek, notiek uz labu. no mums eiroskeptikjiem optimistiem buus taads labums, ka vispirms noteikti Latvija buus ar mazaako PAR %, kas noziimee papildu popularitaati, un shis mazais PAR % vareetu dariit uzmaniigaakus muusu politikjus, jo shiem ir jaasaprot cik % balstiesiigu tagad skatiisies uz vinju pirkstiem un veertees to naakamaajaas saeimas veeleeshanaas. katraa lietaa vajag saskatiit pozitiivo... :)

vilks

97687. viesis 19.septembris 2003 21:37
0 0 Atbildēt

Varbuut nesaprotu, bet tie, kas ir PAR, paskaidrojiet luudzu man ko ES ieguus no Latvijas un kaada vella peec mees esm vinjiem vajadziigi???

97688. viesis 19.septembris 2003 21:42
0 0 Atbildēt

Man ir zeel, ka nebuus vairs Latvijas kaa taadas, vai labaakaa gadiijumaa paliks tikai nosaukums no taas, kaa vieta ES ziemeljaustrumos.

97689. viesis 19.septembris 2003 21:55
0 0 Atbildēt

PRET.

97692. viesis 19.septembris 2003 22:48
0 0 Atbildēt

es arii tikai un vieniigi PAR. un ja buus pret - tad toch jaadomaa par mantu kravaashanu!!!!

97695. viesis 19.septembris 2003 23:36
0 0 Atbildēt

Kā tad, nacionālā identitāte. Pamēģini tai pašā Parīzē apšaubīt ka pretim nākošais nigers ir francūzis... Gan jau ka starpnacionālo problēmu risināšanas un integrācijas gaitā kādreiz sauksies "afroeiropietis" - tipa tautība tāda.

97697. viesis 19.septembris 2003 23:45
0 0 Atbildēt

Es esmu par :)

97700. viesis 20.septembris 2003 1:41
0 0 Atbildēt

Es esmu par, balsoshu Gaujienaa.

97702. viesis 20.septembris 2003 4:14
0 0 Atbildēt

Kaut gan esmu, vismaz pagaidam, pret ES, tomer balsosu par. Negribu lai Latvija nonaktu atkal zem Austrumu kaimina zabaka, kur jau 50 gadus bijam, ar visam no ta izrietosam sekam, ko daudzi jau, nezin kapec, aizmirsusi!

97703. viesis 20.septembris 2003 4:16
0 0 Atbildēt

Kaut gan esmu, vismaz pagaidam, pret ES, tomer balsosu par. Negribu lai Latvija nonaktu atkal zem Austrumu kaimina zabaka, kur jau 50 gadus bijam, ar visam no ta izrietosam sekam, ko daudzi jau, nezin kapec, aizmirsusi!

97704. viesis 20.septembris 2003 8:24
0 0 Atbildēt

Es,lai ari mani vecaki balsos pret,balsosu par-no diviem launumiem izveletos to mazako!

97705. viesis 20.septembris 2003 8:24
0 0 Atbildēt

Es,lai ari mani vecaki balsos pret,balsosu par-no diviem launumiem izveletos to mazako!

97711. viesis 20.septembris 2003 11:12
0 0 Atbildēt

Taa jau ir, iestaasimies ES buus sliktaak, bet ja neiestaasimies - buus veel sliktaaak.

Es par

ugias

97712. viesis 20.septembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Ja mees iestaasimies ES tad vienkaarsi politikiem buus mazaak darba bet alga buus lielaaka, jo viss darbs jau izdariits, buus tada pati likumdosana ka ES valstiim un viss, bet labuma "parastiem" cilveekiem es neredzu

97715. viesis 20.septembris 2003 12:36
0 0 Atbildēt

Es balsoshu tikai un vienigi par!!!

Jo Latvijai paliekot arpus ES ir reals drauds ka lielais kaimins RUS atkal gribes diktet noteikumus LAT.

Tapec iesaku ari tiem kas pret, izveleties no diviem launumiem mazako.

Ar cienu Latvietis.

97718. viesis 20.septembris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Cin.latvieti-kāpēc mēs stājāmies NATO?Jebšu Krievija tagad karos ar NATO?

97719. viesis 20.septembris 2003 14:40
0 0 Atbildēt

nevis karos bet uzstaadiis savus noteikumus.

97720. viesis 20.septembris 2003 15:40
0 0 Atbildēt

Kopš kuriem laikiem Krievija NATO dalībvalstīm drīkst uzstādīt noteikumus?

97722. viesis 20.septembris 2003 16:35
0 0 Atbildēt

Bet mēs taču tikko tanī NATO iestājāmies!Viņiem vēl jāpierod pie domas,ka LV ir NATO!Iestāšanās ES nedod nekādas drošības garantijas-tās ir tīras(vai netīras)aprēķina laulības bez tiesībām šķirties.

97723. viesis 20.septembris 2003 19:51
0 0 Atbildēt

tikai stuulbi un neizgliitori clveeki balso pret. blje suulbie idioti!!!

97724. viesis 20.septembris 2003 20:20
0 0 Atbildēt

a vot stulbi un neizglitoti viesi nejēdz ielogoties!!!! Ar tādiem eiropā????

97726. viesis 20.septembris 2003 20:25
0 0 Atbildēt

Vispār pret.

97727. viesis 20.septembris 2003 20:27
0 0 Atbildēt

an2 tu esi tas pats an2, kas delfos? :)

97730. viesis 20.septembris 2003 22:04
0 0 Atbildēt

es jau nobalsoju PRET

97731. viesis 20.septembris 2003 22:22
0 0 Atbildēt

Ar ko arii apsveicu! Un vari saakt kravaat chemodaanus braukshaniai uz Daugavpili !

97738. viesis 21.septembris 2003 0:33
0 0 Atbildēt

cilveki dalas 2 dalas- 1. par, 2.analfabeti

97740. viesis 21.septembris 2003 8:36
0 0 Atbildēt

es biju par! eiroskeptikiem pa dirsu!

97741. viesis 21.septembris 2003 8:41
0 0 Atbildēt

eiroskeptiki ir leti uzperkamas skudras

97748. viesis 21.septembris 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Sveiki, TAUTA! Nu te gan pa 1.5 dienām ir sabiruši komenti!

Šobrīd sēžu, nu jau svētdienas rītā pie kompja, ir 11-13. Latvijas ir nobalsojusi "par", es arī.

Man tiešām ir prieks par šo rezultātu! Apsveicu!

97752. viesis 21.septembris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

nu kaut nu jus pec tam nepinsketu, ka tomer nevajadzeja balsot "par".

97794. viesis 21.septembris 2003 18:11
0 0 Atbildēt

To viesis 20.09.2003 19:51

Pats Tu esi mudaks. Ielogoties nejeedz un tad veel citus apdirst. Kas ir ko, kraans pa iisu, lai pieregistreetos?? Pirdiens, jibio.

97798. viesis 21.septembris 2003 18:44
0 0 Atbildēt

Poshlji vse nahuj so svoei Evropai!

113331. viesis 3.februāris 2004 1:04
0 0 Atbildēt

jam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti