Grāmatvedis ar Golf I nobrauc 1000000 km 62

 
2.oktobris 2003 9:32

Nav pārāk daudz automobiļu, kuri nobrauktu vienu miljonu kilometru bez dzinēja remonta. Šad un tad ir dzirdēts, ka pāris vecāka gadagājuma Mercedesi vai Volvo sasniedz maģisko septiņu ciparu skaitli. Beidzot arī VW sevi nosacīti var pieskaitīt pie ilgdzīvotājiem.

golf100000.jpg

58 gadus vecais Vācijas iedzīvotājs Hans Dīters Gēlens uzstādījis jaunu pasaules rekordu, ar savu 1983. gadā ražoto VW Golf I norbaucot 1000000 km.

Laimīgais īpašnieks apgalvo, ka auto dzinējs bez remontiem izticis tikai dēļ saudzīgā braukšanas stila un regulārajām apkopēm. “Aukstu dzinēju vienmēr pirms braukšanas uzsildīju. Ātrāk par 110 km/h nekad nebraucu”, apgalvo laimīgais Golf I īpašnieks.

Autoražotāja VW pārstāvji rekorda uzstādītājam pasnieguši dažādas balvas, novēlot dubultot odometra rādījumu.


Shearer, speciāli iauto
Foto: Volkswagen AG

 
Visi komentāri
 
99401. viesis 2.oktobris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

ar sarkano vinjsh brauca un dabuuja balvaa sho sudrabaino????

99402. viesis 2.oktobris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Žmogas!!! Noveel dubultot odometra raadiijumu !

Buutu labaak jaunu autinju uzdaavinaajushi, lai ar V Golfu nobrauc tikpat daudz.

A shito paardot uz Latviju, varees teikt, ka tikai viens saimnieks :D

99403. viesis 2.oktobris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

shirmis...

99404. viesis 2.oktobris 2003 9:39
1 0 Atbildēt

bez dzinēja remontiem, tikai veicu regulāro apkopi, kad bija nepieciešams nomainīju gredzenus, virzuļus.... vārstus...

99406. viesis 2.oktobris 2003 9:42
0 0 Atbildēt

1000000 ko tur teikt, mans BMW 323 pie 300000 juutu ka atnjirgsies :)

99408. viesis 2.oktobris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

tikai nevaig tirst! grāmatas ir smagas, grāmatved! un tā ir slodze! neticu, ka nobrauci tik daudz!

99412. viesis 2.oktobris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Un kaa buus ar "speciaalistu" ieteikumiem, ka dzineeju pirms braukshanas sildiit nevajag? Ja shis graamatvedis dzineeju nesildiitu, vinjsh nobraukumu dubultotu? Jo it kaa dzineeja sildiishana palielina dzineeja izdilumu par 50 %

Nu eksperti, ko teiksiet???

99415. viesis 2.oktobris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

man tuuliit buus 300t.km, bet nu neesmu graamatvedis - taapee man 1 000 000 km nespiid

99416. viesis 2.oktobris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

dzineejs ljoti labi uzsilst arii braucot...pielaid,minuuti padarbini,lai nostabilizeejas elljas spiediens,un bubini pamazaam....

99419. viesis 2.oktobris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Vai patiešām grāmataveži tik maz saņem, ka neko labāku nevar atļauties!!! Vo tev ES ar lielajām algām:(

99420. viesis 2.oktobris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

es savam traktoram, tas ir BMW diizelim ar vienmeer uzsildu dzineeju. Liidz 1 milj gan neaizvilkshu, bet tagad ir 300 000 km

, nopirku mashiinu kad bija 200 000 km, laikam palaimeejaas, bet dzineeju nav bijusi vajadziiba remonteet, iet labi.

99425. viesis 2.oktobris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Vis bija pa visam savadak... tas fricis strada kaada vacijas autoplacii par gramatvedi, un pie vinja biezhi brauca viens letinju tirgonis iepirkt autinjus. Galu gala sadraudzeejas...un kadu dienu pa pjanjiem, kad fricis bija atluzis - letinjam sagribeejas izjokot gramatvedi - un pargrieza odometru radijumu ... Un tagad visa vacu zeme juusmo par savu zapinju!!!

MIB

99427. viesis 2.oktobris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Nu ir gan lielā laime!

99430. viesis 2.oktobris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Nu grāmatveži ne tos ciparus vien prot sagrozīt :) Ij nebrīnīšos ja viš savā kontā arī lēni un prātīgi iekrājis septiņciparu summas :)

99431. viesis 2.oktobris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

gribu redzēt kas tam Golfam nāk ārā no izpūtēja!

99432. viesis 2.oktobris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Vārsti!!!!!!

99434. viesis 2.oktobris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

nabaga Golfinjsh :)

99436. viesis 2.oktobris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Autoram:

Pirmkaart, laikam nezina, ka 'Mercedes' latviskojot ir jaaraxta kaa 'Mersedes', ja reiz Tu lieto daudzskaitli shim vaardam latvieshu valodaa (ja bija domaats anglju valodaa, tad aiz nosaukuma jaaliek apostrofs, peec kura seko burtinsh 'i'), vai tad Tilde vismaz nepalaboja no 'Mercedes' uz 'Mersedes'? :) Protams, nosaukumi jaaliek peedinjaas, vai vismaz sliipraxtaa (kaa to meedz dariit drukaatajos raxtos), bet skatos, ka sheit tas vispaar netiek dariits visos raxtos.

Otrs, it iipashi 'raxtosham cilveekam' jaazina, ka vaardu 'deelj' lieto aiz apstaaklja, ko tas paskaidro. Proti, shajaa gadiijumaa jaabuut 'saudzīgā braukšanas stila dēļ', nevis kaa mineets raxtaa! No taa mainaas teiktaa buutiiba, domaajot peec logjiskajaam kaartulaam.

Taa jau raxtinsh iiss...

99437. viesis 2.oktobris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Tas sanāk, ka vinš gadā nobrauca vidēji 50 000 km, bet dienā vidēji 137 km. Uz kurieni, tad vinš visus šos 20 gadus braukāja?

99438. viesis 2.oktobris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

to viesis 02.10.2003 11:16:

137km dienā, it sevišķi Vācijā, skaitās pat pamaz...

99441. viesis 2.oktobris 2003 11:27
0 0 Atbildēt

...un Vaacijaa braucot....un ne aatraak par 110....ko tad vinjsh uz baanja dariija? Pa apmali brauca?

99442. viesis 2.oktobris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

man jau dienaa sanaak 100 km videeji, a Vaacijaa 137 - tas tak tiirais nieks.

99444. viesis 2.oktobris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

jaa, nebuutu man samuhljiits odometrs, tad hvz, cik jau maneejais buutu nobraucis :D

99446. viesis 2.oktobris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

subaru: a tavējam jau orginaalais dvizhaks ir veesture... :)

99447. viesis 2.oktobris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

2 user - nesapratu , ko tu ar to gribeeji teikt :)

shitais jau ir originaalais un shaubos, ka vinjam kaut kas ir dariits (remonteets) :)

99449. viesis 2.oktobris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

ja ja pa Vacija TV radija vel kad vinam bija 950 000 vins tada maza avarija bija ticis, pakala un prieksa kaput!

99450. viesis 2.oktobris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

BMW E30 ir norulleejis 1'000'000 juudzes, kas ir ~1'600'000 km ar Mobil ellju, Yur lapaa bija veel! Taa kaa nav ko d|r$t par shito Golfa tipa 'rulziibu'.

99452. viesis 2.oktobris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

Skat, ka pec gada sis auto neparadas Latvija "tikko no Vacijas, viens ipasnieks, 149 000 km noskrejiens".

Tagad iestastiet man, ka visas Latvija pardodamas masinas ir ar nesagrozitiem odometriem.

99455. viesis 2.oktobris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

es kā priekšzīmīgs pilsonis lasu MANUĀĻUS :) man arī mašīnas grāmatiņā (latviski tulkotajā) ir ierakstīta frāze, ka motoru nav vēlams griezt virs 3000 apgriezieniem :) par sildīšanu ir pateikts tikai tas, ka nav vēlams braukt tikai īsus gabalus, kuru laikā motors nepaspēj iesilt.

žēl gan, ka te neseko attiecīgo kompāniju reklāmas - tjipa - bezīnu es visu laiku leju tikai "viada" tankos un to no sarkanā pumpīša un motoreļļu ja pareizi atceros, man lej krievu kamaznieci :) a riepas man no belšina un logu mazgāju ar "blusunolu" - "boša" sveces mainu kopā ar eļļu - katru svētdienu :)

un pats galvenais lai autiņš neatdzistu un nebūtu jāsilda - es to vispār neslāpēju nost :)

99456. viesis 2.oktobris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Eku, links, pasiekalojieties par BMW 325i E30 rulziibu, kas norulleejis 1'600'000 km - yur.times.lv/Mobil_Lat.htm

99458. viesis 2.oktobris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Kaut kaa neredzu tur e30 :)

99460. viesis 2.oktobris 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Cik es esmu lasījis, tad mašīnas sildīšana motora mūžu nepalielina, jo darbojoties pie maziem apgriezieniem ir mazāks eļļas spiediens. Protams, nevajag jau arī uzreiz pēc palaišanas griezt līdz 6000 rpm.

99461. viesis 2.oktobris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

viesis 02.10.2003 11:55

kā var itkā sakarīga eļļa sēdēt iekš times.lv - pilnīgs SVIESTS :)

un kur tad ir tas bēmēvē??? naxuj man kautkāda beļeberdā par eļļu jālasa, ja bija solīts rādīt kruto 30-nieku!

99463. viesis 2.oktobris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

saliidziniet elljas cenas sheit pie mums un tur vaacijaa, kljuus skaidrs ka mees sheit nebraucam ar to pashu ko tur vaacijaa ;)

99469. viesis 2.oktobris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

Manam saabam ir 400 000km, normāli.

99477. viesis 2.oktobris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Nuugjis.

99487. viesis 2.oktobris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

Bljeee, latvijaa katrs treshai diizelis no vaacijas naak ap 5,000,00 noskreejienu, tad pa klatviju veel kaadi 5,000,00 = latvijaa katrs 8 diizelis, kas bijis vaacijaa ir ap 1,000,000!

99488. viesis 2.oktobris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

Saabiem jau sen 1'000'000 km nav robeza. Skatieties www.saabnet.com sadala "high milage saab", tur vairaki jau ir aizskrejusi stipri talak!

99490. viesis 2.oktobris 2003 14:14
0 0 Atbildēt

BMW bija eļļas tests, ne reāla darbība, tur nav ko salīdzināt. Es gan nemēģinu apgalvot, ka kāds BMW nevarētu 1000000 sasniegt.

99498. viesis 2.oktobris 2003 14:30
0 0 Atbildēt

marixman :

Tev tiešām ir pilnīga taisnība, lai cik arī tas bēdīgi mums visiem neliktos...

99512. viesis 2.oktobris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

skaidrs - mobil latvijaa ir djoshaks un atstojs...ja jau vinjiem ne uz web designeri,ne uz domainu ( 20 ls gadaa) naudas nepietiek :)) pazors reaals protams...

99514. viesis 2.oktobris 2003 15:30
0 0 Atbildēt

Par apgriezieniem gan tāda lieta, MB SLC grāmatiņā ir norāde, ka to nopērkot jaunu, n kilometri jābrauc mierīgi, n kilometrus jau kā pieklājas un pēc tam ļoti ieteicams automātisko kārbu pamocīt lielos ātrumos ar kārtīgiem apgriezieniem -- tas viss, lai auto kārtīgi iebrauktu, tiesa, pie mums pēdējais visticamākais iznāktu pretrunā ar CSN...

99524. viesis 2.oktobris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Man nak smiekli par tiem kas biezi vin apgalvo "man paveicas" :)

Lielaka dala autinu no vacijas nak ar 500 000 km un vairak. Un nevienam no Jums cienitie nav "paveicies".

Daziem ir paveicies ka ieprieksejais ipasnieks ir KOPIS auitnu, nevis tikai gazis.

99525. viesis 2.oktobris 2003 16:26
0 0 Atbildēt

par to mobil testu ... man shkjiet, ka tas nav gluzji objektiivs tests, parasti, ikdienaa braucot ar auto, tas tiek starteets un slaapeets nost n-taas reizes, braukts ar neuzsilushu motoru, utt. shajaa testaa vairaak izskataas, ka vechi bij pieshkjiilushi bemberi un vaaleejushi no riita liidz vakaram, izguleejushies pa nakti, no riita pieshkjiilushi un vaaleejushi atkal :D uzsilis motors straadaajot jau nedilst tik ljoti, kaa pirmajaas minuutees, kameer uzsilst

99527. viesis 2.oktobris 2003 16:34
0 0 Atbildēt

Tak vini to BMW pat nost nebija slaapejusi visu laiku darbinajusi, tas jau nav nekads realais raditajs:(

99531. viesis 2.oktobris 2003 16:41
0 0 Atbildēt

Protams, visu cieņu golfam. Man savā laikā bija divi otrie golfiņi, abi braucot vēl šodien, laikam...Bet priekš kam tas eksperimentēt ar 83-ā gada golfu...nesaprotu...

99541. viesis 2.oktobris 2003 17:59
0 0 Atbildēt

99545. viesis 2.oktobris 2003 19:31
0 0 Atbildēt

man domaat, ka tas ir Tengiza radinieks kaads... 100%. Tengiz, atziisties - tas ir tavs braaleens? :-D

99546. viesis 2.oktobris 2003 19:45
0 0 Atbildēt

Skopais vaacu mietpilsonis ne tik uz to vien ir speejiigs!!! :)

99627. viesis 3.oktobris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

uzkrukjiijis odometru uz miljjonu un dabuu balvas :)

99642. viesis 3.oktobris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

vareeja jau nu pasniegt jaunu automashiinu:)

99650. viesis 3.oktobris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

ja katram, kas cirtonu nomaucis dotu jaunu autiņu, tad autoražotāji mabkrotētu - balvās droši vien bija grāmata "1001 padoms kā izp.st peniju" un 5% atlaižu kartes autoservisos un 2% atlaide lietotam Golf II :)

99657. viesis 3.oktobris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

jaa, zeel tikai ka jauno VW kvalitaate milzu soljiem tuvojas Zhigulju standartam :(((

99702. viesis 3.oktobris 2003 16:19
0 0 Atbildēt

Pirmie golfi jau 90-to sākumā, kad Latvijā sākās rietumu auto "ēra", bija itin labā cenā un godā. Ja neskaita rūsēšanas problēmas, tad šis auto sevi no labākās puses ir pierādījis līdz pat mūsu dienām. Savulaik populārajai Velsas princesei Dianai pirmais privātauto bija tieši golf1, kuru gan viņa sasita. Katrā ziņā, kvalitātes ziņā , gofiņš1 bija īstena vācu prece, kas kalpoja vairāk nekā 25 gadus. Golfam4 tāds liktenis,iespējams, nekad nebūs lemts, jo golfi3 šobrīd knapi nokalpo tos pašus 10-15 gadus. Golfiņš2 latvju sabiedrībai ir pierādījis, ka 20 gadu kalpošanas periods, īpaši lielas problēmas nerada. Šie auto ielās redzami ļoti, ļoti daudz. Un atšķirībā no Golf3, joprojām bauda pircēju cieņu.

99734. viesis 4.oktobris 2003 17:10
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka tas viss ir bulshits, kas saistīts ar jaunā golfa iznākšanu.

100738. viesis 10.oktobris 2003 15:40
0 0 Atbildēt

Es zināju,kapirmais ir to vērts.Jo man pašam ir 79 gada golfs.Doru no 10 ballēm 6.5.

102415. viesis 26.oktobris 2003 21:17
0 0 Atbildēt

a cik ir zaz rekords?

105053. viesis 19.novembris 2003 18:15
0 0 Atbildēt

Mans zaz zuks ir nobraucis 2000000

107681. viesis 8.decembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

mans golfs nomira pie 200000km..

108596. viesis 15.decembris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

sexer

tas ir labais dampis es gribētu tādu par katru cenu

109901. viesis 2.janvāris 2004 16:20
0 0 Atbildēt

baigais idiots. ar golfu vajag tikai mizat

115369. viesis 17.februāris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Nav jēgas salīdzināt Vācijas nobraukumu un mūsu. Ja Vācijā var pa dienu nobraukt 1000 km tikai pāris reizes piestartējot, tad Latvijā 1000 km dienā būs neskaitāmas apstāšanās, ieskriešanās, līkumi, bedres u.t.t. Pusmiljona noskrējiena autiņi pie mums tiek pārdoti ar tradicionālajiem 180 tūkstošiem km. Pēc nākošajiem 100 t.km tie nosprāgst.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti