1979. gadā Mersedes apritē laida modeli, kurš tiek būvēts vēl šodien. Pateicoties nemitīgajiem uzlabojumiem gan dizaina, gan tehnikas ziņā, G-klasi vēl šodien varam uzskatīt par vienu no visapbrīnotākajiem bezceļu automobiļiem.
Lai arī G-klase jau ilgāku laiku vairs nav tas auto, kas rūpētos par satraukumu citu auto ražotāju vidū, tomēr bezceļa apstākļos tas joprojām izcili pilda savas funkcijas. Ne veltīgi šis auto pieder pie labākajiem – kvalitāte un automobiļa ilgais darba mūžs runā pats par sevi.
Neskatoties uz pozitīvajām auto īpašibām, žurnāls “FOCUS” nesen minēja, ka G-klases ražošana tikšot izbeigta. Pats DaimlerChrysler gan apgalvo pretējo un nevēlas komentēt žurnālā “FOCUS” minētos faktus. Pagaidām baumas par G-klases ražošanas izbeigšanu vēl nav oficiāli apstiprinātas, taču vairāki fakti (M-klases lielais noiets, kā arī Mersedes GST) liecina, ka tās varētu būt patiesas.
Shearer, speciāli iauto
Foto: DaimlerChrysler AG
psc jau no 79g., un par shitaadu suudu cilveeki maksaa n-tos desmutus tuukstoshu latu, tas ir vaaks, ka cilveeks tiek pie naudas, vinjam aizveraas ciet