Baumas: Pārtrauks Mersedes G-klases ražošanu 24

 
8.oktobris 2003 9:56

1979. gadā Mersedes apritē laida modeli, kurš tiek būvēts vēl šodien. Pateicoties nemitīgajiem uzlabojumiem gan dizaina, gan tehnikas ziņā, G-klasi vēl šodien varam uzskatīt par vienu no visapbrīnotākajiem bezceļu automobiļiem.

mercedesG.jpg

Lai arī G-klase jau ilgāku laiku vairs nav tas auto, kas rūpētos par satraukumu citu auto ražotāju vidū, tomēr bezceļa apstākļos tas joprojām izcili pilda savas funkcijas. Ne veltīgi šis auto pieder pie labākajiem – kvalitāte un automobiļa ilgais darba mūžs runā pats par sevi.

Neskatoties uz pozitīvajām auto īpašibām, žurnāls “FOCUS” nesen minēja, ka G-klases ražošana tikšot izbeigta. Pats DaimlerChrysler gan apgalvo pretējo un nevēlas komentēt žurnālā “FOCUS” minētos faktus. Pagaidām baumas par G-klases ražošanas izbeigšanu vēl nav oficiāli apstiprinātas, taču vairāki fakti (M-klases lielais noiets, kā arī Mersedes GST) liecina, ka tās varētu būt patiesas.

Shearer, speciāli iauto
Foto: DaimlerChrysler AG

 
Visi komentāri
 
100124. viesis 8.oktobris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

psc jau no 79g., un par shitaadu suudu cilveeki maksaa n-tos desmutus tuukstoshu latu, tas ir vaaks, ka cilveeks tiek pie naudas, vinjam aizveraas ciet

100125. viesis 8.oktobris 2003 10:03
0 0 Atbildēt

vienreiz dziivee tika skrietos ar 500 gashku!

iet labi! Neticaas, ka paartrauks razoshanu. Tad noteikti maskavas bratva taisiis streiku kaa vaacijas taksisti, kad MB paartrauca w123 razoshanu.

100126. viesis 8.oktobris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Žēl gan:( Ļoti laba mašina, vienīgais MB, kura dizains ir neapstrīdams. Par tehnisko pusi nemaz nerunājot, neviens apvidnieks nav tik izturīgs kā šis te.

100134. viesis 8.oktobris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

Kaada legjendaara masiina. Niva ir legjendara nevis G klases mersedes. Bet ja ta nopietni, tad zel ka sitadu labu un kvalitatiivu dampi njems nost no konveijera, jo saja masina apvienots gan augsts komforts gan air loti labas bezcelju ipasibas, kas padara so masinu unikaalu atskjiriba no jaunajiem parketniekiem.

100178. viesis 8.oktobris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

Bet ārkārtīgi dārga mašīna... Ja par 2002. gada brīnumu var prasīt ~ 50000 eiro, tad jānoliec galva MB būvētāju priekšā. Tas tiešām ir tirdzniecības markas spēks.

100227. viesis 8.oktobris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

reāla tačka!!!

100250. viesis 8.oktobris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

Vienkārši večiem noliktavās uzkrājušies G mersīši, un tāpēc paši noorganizēja šādu ažiotāžu. Cilvēki tagad bariem metīsies tos pirkt, domājot ka jāizmanto pēdējā iespēja. Pēc tam, kad liekais daudzums būs pārdots, paziņos ka tas viss bija fufelis un žurnālistu izdomājums, vai arī pateiks, ka pēc pircēju vēlēšanās auto ražošana tomēr turpināsies.

Gipo

100259. viesis 8.oktobris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

mb g klase ir vieniigais, kas man no siem patiik. nu labi, veel arii cl

100262. viesis 8.oktobris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

G-modell ir visu apvidnieku karalis. Un par to arii attieciigi jaamaksaa. Pameegjiniet ar vinju pabraukt pa purviem un smiltiim un tad pameegjiniet BMW X5. Juus no G-modell vairs aaraa nekaapsiet...

Yankka www.bac.lv

100267. viesis 8.oktobris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Mja, tas , kursh saka, ka"G-Klasse ir suuds, laikam nekad ar taadu nav braucis :-) Zheel , jo auto ir patiesi teicams, un arii jau kljuvis par auto buuves legjendu, vismaz savu bezcelja iipashiibu zinjaa noteikti. Daudz jau nav auto, kuri no saakotneeji tiiri militaara visurbrauceeja veelaak paartapushi civilajaa bliezhamajaa, shis pats G-Klasse (1978. laikam civilversija paraadiijaas), AM Hummer, Villys MB/Ford GPW > Jeep Wrangler ...vairaak iipashi nemaz neatminu. taa vispaar saka, kas ilgaak pabraukushi ar G-Klasse, tie saslimstot uz muuzhu, turklaat mersedess ir mersedess arii shai gadiijumaa un arii Aafrikaa :-)

Kolenvals

100289. viesis 8.oktobris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

taisnība ir, bet liekas ka bratva jau pārkāpusi uz biznesa klasi un ar īstajiem suvveidīgajiem braukā mežinieki, šestjorkas un tie kuri grib izskatīties kruti (neiet runa par parketniekiem, protams, tie ir pilsētas auto ar iespēju nobraukt no ceļa lai krūmos pačurātu).

100336. viesis 8.oktobris 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Mjaa, zheel gan...Anyway, ir bijusi iespeeja ar taadu pa mezhu pabraukaat - caurgaajamiibas speejas ljoti labas, uz shosejas gan - aerodinamika kaa ledusskapim :). Citaadi - salons vispaar forshi noformeets, ieskaitot dazhaadus liimenraazhus, kas vairaak atgaadina lidmashiinas kabiini nevis auto :)

Hack

100340. viesis 8.oktobris 2003 15:42
0 0 Atbildēt

skhiet, ka shamais ir par smagu, lai tam buutu laba caurgaajamiiba :) shaubos vai shamais bobim tur liidzi...

100357. viesis 8.oktobris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

G wāgenam defaultā nāk 100% bloķējami abu tiltu diferi. Es te nesen esmu tapis par tāda aparāta īpašnieku (82 gads) pagaidām notiek intensīvi metināšanas - krāsošanas darbi. Motors un spēka pārvads kā jau mersim - mūžīgs. Nu baigi patīk man tas aparāc.

100383. viesis 8.oktobris 2003 17:37
0 0 Atbildēt

Vacieshu bobiks...

100397. viesis 8.oktobris 2003 20:58
0 0 Atbildēt

Un tas, ko vinji tur raksta par G-Modelja razhoshanas paartraukshanu ir pilniigs fufelis. Kaa Domeniksa darbinieks varu pateikt, ka G-Modelis tiek un tiks razhots, jo uz to pelnja DaimlerChrysler AG ir ljoti liela - var teikt, ka gandriiz vai monopolsituaacija iistu (un tikai pavisam iistu) apvidnieku viduu. Nav neviena konkurenta G-Modelim. Un ar taam braukaa ne jau mezhinieki, bet cilveeki, kam ir nauda. Daudz naudas - G-Modelis maksaa vairaak nekaa S-Klases limuziins.

100415. viesis 9.oktobris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Yankka tu neesi nekads Domeniks darbinieks. BAC! Es esmu istais darbinieks. Valters

100419. viesis 9.oktobris 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Hehe... Valcha, Domeniks vairaak nepastaav ir Domenikss, hehe... un BAC ir Domeniksa grupaa!

Yankka

100421. viesis 9.oktobris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Manupraat, taas ir mulkjiibas, ka paartrauks G razhoshanu. Tas ir viens no vislabaakajiem apvidniekiem. Pats esmu braucis pa bezceljiem, "ieseedies", sablokjeeju diferus, un bez probleemaam tiku atpakalj uz normaala celja. Ziemaa vispaar shis dzips ir ideaals. Tie, kas saka, ka G klase nav nekas iipash, nesaprot, ko runaa. Bet maita daargs baigi...

100485. viesis 9.oktobris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

Ja cenu nolaidīs vēl ilgi šos rīkus pirks, gana labi!

100551. viesis 9.oktobris 2003 20:31
0 0 Atbildēt

G klase ir labaakais dzips pasaulee jau no radiishanas briizha un cena ir pamatota bet diemzheel lielaakajai daljai kodiiga. par dizainu var striideeties bet paareejam nav konkurencas

100784. viesis 11.oktobris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

tas ir mans mīļākais dampis, man vinš baigi patīk, jo īpaši g500 vai g420cdi!

100787. viesis 12.oktobris 2003 13:47
0 0 Atbildēt

manam 82.gada g-mersim uz rāmja nav nevienas rūsiņas-kā jauns,bet viņš tiek spīdzināts Latvijas bezceļos trešo vai ceturto gadu.Gandrīz neviens agregāts nav mainīts,atskaitot veco motoru un ātrumkasti.Smags gan pēc velna,bet nu izturībā nav konkurentu.

102418. viesis 26.oktobris 2003 22:54
0 0 Atbildēt

Man loti patik MERSEDES gips TAS pec dizaina un tehnologijas ir labs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti