Renault Megane saņem jaunu dzinēju 16

17.oktobris 2003 9:10

Franču auto ražotājs beidzot paplašinājis Renault Megane dzinēju paleti. Šoreiz Megane saņems jaunu 1,5 litru dCi dīzeļdzinēju. Īsteniem taupītājiem šis noteikti būs saldais ēdiens.

Megane.jpg

Jaunais 1,5 litru dCi dīzeļdzinējs attīstīs 101 Zs jaudu, maksimālais griezes moments sasniegs 200 Nm pie 2000 apgriezieniem minūtē. Noteikti jāpiebilst - šādu dzinēju drīzumā saņems ne tikai Megane, bet arī Renault Scenic, Clio un Kangoo.

Megane1.jpg

Renault apgalvo, ka Megane 1,5 dCi dzinēja vidējais degvielas patēriņš nepārsniegs 4,5 litrus. Ārpus pilsētas robežām Common-Rail turbo dīzelis nepatērēs vairāk kā 4 litrus, pilsētā – 5,5. Tādējādi Megane iegūst pirmo vietu starp ekonomiskajiem auto savā klasē. Renault Megane 1,5 dCi no 0 līdz 100 km/h ieskriesies 12,8 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums sasniegs 179 km/h.

Megane2.jpg

Šādi rezultāti tiek sasniegti pateicoties izmantotajām modernajām tehnoloģijām. Turbīna ir aprīkota ar kustīgām lāpstiņām, kuras, atkarībā no slodzes un apgriezieniem, tiek pagrieztas optimālākajā pozīcijā. Varētu pat teikt, ka šāda veida turbīna ir kompromiss starp lielu un mazu turbīnu. Tiek panākts, ka turbīna pēc iespējas ātrāk sāk darboties pie maziem apgriezieniem un slodzes, tai pat laikā spēj veikt savu darbu pienācīgi arī pie lieliem apgriezieniem.

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
101506. viesis 17.oktobris 2003 9:23
0 0 Atbildēt

NU LABS BŪS TAS DĪZELĪTIS!!!

101507. viesis 17.oktobris 2003 9:25
0 0 Atbildēt

a es jau ieraugot virsrakstu cerēju, ka tas būs tas benzīnnieks ar vārstu vadību :((( - ehhh - laikam vēl kāds gadiņš jāpagaida pirms pāriet uz jauno megāni

101515. viesis 17.oktobris 2003 9:43
0 0 Atbildēt

Pieklājīgi.

101524. viesis 17.oktobris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

Lai arī kā man personīgi nepatīk jaunās MEGANE izskats, jāatzīst, ka tehniskais izpildījums ir līmenī!

Jaunais dīzelītis tiešām solās būt baigais zvērs!

101540. viesis 17.oktobris 2003 12:11
0 0 Atbildēt

Traktors, kas traktors...lai ko arii neteiktu diizeljcieniitaaji:)

101542. viesis 17.oktobris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

Reāli rādītāji... Griezes moments lielāks kā manam BMW... Man šitādu vienu lūdzu

Edzulis

101546. viesis 17.oktobris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Diemžēl ieskrējiens vājš. Bija man auto ar ieskrējienu 11s uz 100km/h - mocījos, bet te turpat 13s!

101550. viesis 17.oktobris 2003 14:26
0 0 Atbildēt

Ja vēl Megane saņemtu jaunu virsbūvi, būtu labs vāģis :-)

101576. viesis 17.oktobris 2003 21:44
0 0 Atbildēt

Cartman_626 17.10.2003 14:26

megane classic nemaz tik labi neizskatās kā sporthačs

bet šitie ņurdētāji, ka 13 sekundes līdz sotakam ir briesmīgi ilgi ir aizmirsuši, ka šitas ir pats MAZĀKAIS motorītis :))) ņem divlitrīgo un brauc

101582. viesis 18.oktobris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Jaunā Megane no aizmugures izskatās vienkārši pretīgi, nevis nemaz tik labi.

/cartman_626

101584. viesis 18.oktobris 2003 14:30
0 0 Atbildēt

cartman

Ta ir gaumes lieta, man personigi megane patik n-tas reizes labak par nolaizito punki ar bezgaumigam lampam - Mazda6

101595. viesis 19.oktobris 2003 0:02
0 0 Atbildēt

Man nemaz nepatik Renault, ka es vinu vienmer saukaju par franchu meslu.

101598. viesis 19.oktobris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

viesis 18.10.2003 13:23

par kuru jaunās megānes virsbūvi tu runā?

droši vien nemaz neesi classic redzējis :):):)

101608. viesis 19.oktobris 2003 17:08
0 0 Atbildēt

to Pirmais

classic ta classic, bet jaunais scenics riktiigi rullee. Man uz jamo aakjis luupaa. Vidus konsole - pukjiite! Eh..

101649. viesis 20.oktobris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

salonā ļoti daudz lētas plasmasas

101725. viesis 20.oktobris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Ar latviešu mentalitāti uztvert to, kas patīk frančiem, ir pagrūti. Man jau "vēsturiski" ir bijusi atturīga attieksme pret visiem franču auto - sākot no vecā citroena, reno25 ieskaitot, un ar meganēm beidzot. Vācu auto izskats un dizains tomēr ir pieņemams bez īpašiem aizspriedumiem. Man pēdējā laikā gan škiet dīvaina friču praktizētā masveida līdzīgo auto ražošana - būtiskas atšķirības starp jaunajiem boru,passatu,mondeo,oktaviju, jāmeklē šo auto katalogos. Jāsecina, ka 80-90 gados tml. tendences nebija pamanāmas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lada 4x4 ražos Vācijā, tikai – tā būs ļoti dārga 6

Kompānija Partisan Motors no Vācijas pilsētas Magdeburgas pastāstījusi par savu ieceri – īpašo Lada 4x4 versiju, kas maksās gandrīz 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

840 km ar vienu uzlādi - Tesla gatavo 1100 Zs jaudīgu Model S versiju 11

ASV elektroautomobiļu ražotājs Tesla atklājis, ka nākamgad laidīs klajā Model S Plaid – jaunu elektriskā sedana versiju, kas būs apveltīta ar 1100 Zs jaudu un varēs nobraukt 840 km. Lasīt vairāk

 

Harley-Davidson Livewire® 2020 elektromotocikli sasniedz pasaules malu

Harley-Davidson LiveWire® ir pārsteidzošs elektriskais motocikls, kas divriteņu braucamrīku pasaulē paplašina veiktspējas, tehnoloģiju un dizaina noliktās robežas. Lasīt vairāk

 

Botass uzvar Krievijas "Grand Prix"; Hamiltons sodu dēļ nepanāk Šūmahera rekordu

Somu pilots Valteri Botass no "Mercedes" komandas svētdien Sočos svinēja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas desmitajā posmā - Krievijas "Grand Prix". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti