Franču auto ražotājs beidzot paplašinājis Renault Megane dzinēju paleti. Šoreiz Megane saņems jaunu 1,5 litru dCi dīzeļdzinēju. Īsteniem taupītājiem šis noteikti būs saldais ēdiens.
Jaunais 1,5 litru dCi dīzeļdzinējs attīstīs 101 Zs jaudu, maksimālais griezes moments sasniegs 200 Nm pie 2000 apgriezieniem minūtē. Noteikti jāpiebilst - šādu dzinēju drīzumā saņems ne tikai Megane, bet arī Renault Scenic, Clio un Kangoo.
Renault apgalvo, ka Megane 1,5 dCi dzinēja vidējais degvielas patēriņš nepārsniegs 4,5 litrus. Ārpus pilsētas robežām Common-Rail turbo dīzelis nepatērēs vairāk kā 4 litrus, pilsētā – 5,5. Tādējādi Megane iegūst pirmo vietu starp ekonomiskajiem auto savā klasē. Renault Megane 1,5 dCi no 0 līdz 100 km/h ieskriesies 12,8 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums sasniegs 179 km/h.
Šādi rezultāti tiek sasniegti pateicoties izmantotajām modernajām tehnoloģijām. Turbīna ir aprīkota ar kustīgām lāpstiņām, kuras, atkarībā no slodzes un apgriezieniem, tiek pagrieztas optimālākajā pozīcijā. Varētu pat teikt, ka šāda veida turbīna ir kompromiss starp lielu un mazu turbīnu. Tiek panākts, ka turbīna pēc iespējas ātrāk sāk darboties pie maziem apgriezieniem un slodzes, tai pat laikā spēj veikt savu darbu pienācīgi arī pie lieliem apgriezieniem.
Shearer, speciāli iauto
NU LABS BŪS TAS DĪZELĪTIS!!!