Kā jau ziņots, sestdien 8.novembrī Baldones pusē notiks iAuto rallija kausa priekšpēdējais - 5. posms. Šis, kā jau bija gaidāms, būs nedaudz atšķirīgs no pārējiem posmiem.
Pasākuma aptuvenais plāns:
8:30 Reģistrācija, tehniskā komisija
10:30 Dalībnieku sapulce
11:00 Pirmās mašīnas starts (leģenda)
14:00 Pirmās mašīnas finišs
15:00 Pirmās mašīnas starts (veiklības brauciens)
19:00 Pirmās mašīnas starts (Orientēšanās brauciens)
~23:30 Rezultātu pasludināšana, apbalvošana
Uzmanību: Precīza bāzes (pulcēšanās) vieta tiks paziņota nedaudz vēlāk.
Leģendas (regularitātes) brauciens.
Tas būs nedaudz savādāks un arī grūtāks. Leģendas brauciena laikā būs jābrauc ar regularitāti visu ceļu. Braucēji tiks sadalīti 2 grupās A un B. Katrai grupai būs nedaudz savādāki noteikumi. Piederību pie grupas dalībnieki uzzinās pie starta. Regularitāte izpaudīsies sekojoši: dalībniekiem jābrauc ar konkrētajā ceļa posmā atļauto braukšanas ātrumu mīnus X km/h apdzīvotās vietās un mīnus Y km/h ārpus apdz. vietām. Skaitļi X un Y abām grupām nebūs vienādi, kas nozīmē, ka A un B grupas automobiļi finišā neieradīsies tādā pašā secībā, kā izbrauca. Leģendas laikā dalībniekiem būs jāatrod arī vairāki SL punkti, kas atradīsies ļoti labi saredzamās vietās - ceļa malā. Brauciena uzvarētājs būs tas, kurš visprecīzākā laikā veiks visu regularitātes braucienu.
Veiklības brauciens.
Lai brauciena laikā visu noteiktu dalībnieka brauktprasme, tas tiek padarīts sarežģītāks. Starts ar ieslēgtu dzinēju. Pudeles pārlikšana no vienas vietas uz otru (ar roku - pa logu). Iebraukšana "garāžā" atpakaļgaitā. Brauciens pa čūsku uz priekšu. Apstāšanās uz stoplīnijas. Brauciens pa to pašu čūsku atpakaļgaitā. Apgriešanās. Jāpārbrauc ar abiem kreisajiem riteņiem pār dēli. Finišs. Vērtēts tiek braucienā patērētais laiks. Nogāzti šķēršļi vai pudele - soda sekundes.
Nakts orientēšanās.
Atkal braucēji sadalīti 2 grupās. Katram tiek izdota apvidus karte ar tajā apzīmētajiem meklējamajiem kontrolpunktiem. Pie starta braucējs uzzina, kādā grupā tas ir ieskaitīts. Uz kartes pie diviem KP ir atzīmes A un B. A grupas dalībnieki dodas uz kartes A punktu, bet B grupa - uz B punktu. Atrastajā kontrolpunktā ar tur atrodošos krāsu flomasteru ir jāaizkrāso 1. lauciņš kontrolkartē un turpat jāizlasa, uz kuru punktu (nr.) ir jādodas tālāk. Nākošajā KP atkal tas pats - aizkrāsot nākošo lauciņu un izlasīt, kur jādodas dalībnieka (A vai B) grupas dalībniekiem. Rezultātā abas grupas būs "atradušas" vienādu skaitu kontrolpunktu (patiesībā - tos pašus). Visi iespējamie KP jāatrod un jāatzīmē tieši konkrētā secībā, kā to paredzējis organizators. Tas ierobežos dalībnieku "noskatīšanās" efektu, kas bija vērojams iepriekšējos posmos - jāmeklē būs tieši tas punkts, kas norādīts. Brauciena laiks ir ierobežots. Sacensība tiek vērtēta pēc pareizā secībā aizkrāsoto lauciņu skaita (un pārtērētā laika). Visi punkti būs normāli piebraucami, ja vien paši nemeklēsiet "īsākos" ceļus... Īso ceļu meklētājiem, lai viss noritētu bez īpašām problēmām, līdzi jāņem katram savs striķis un citi "glābšanas" piederumi.
Katra disciplīna tiks vērtēta atsevišķi - piešķirti punkti, kas pēc tam tiks summēti un tādā veidā noteikts konkrētā posma uzvarētājs.
Vēl varat paspēt pieteikties, ja tas nav izdarīts - šeit. Drīzumā tiks publicēta arī pēdējā informācija ar bāzes vietu. Visi, kas ir reģistrējušies, saņems info arī uz e-pastu.
Viegli nebūs, bet kurš ir teicis, ka vajag viegli? :)
P.S. Tas nenozīmē, ka kaut kas nevarētu mainīties...
Uz tikšanos rallijā!
iAuto rallija kausa direktors
Elmārs Biele
Nu vo priplilji...