«Peugeot 407» iekaro jaunas virsotnes 44

 
4.decembris 2003 0:00

Pēdējo gadu laikā franču auto ražotājs Peugeot guvis panākumus gan mazauto klasē, gan kompaktklasē. Tādi modeļi kā 206 un 307 jau ieguvuši popularitāti visā Eiropā. Pienācis laiks iekarot augstākas virsotnes.

p1.jpg

Ar nožēlu jāatzīst, ka abu augstākās klases iepriekšējo modeļu (406 un 607) uzvaras gājiens tā arī netika svinēts. Turpretī mazauto klase un kompaktklase jau sevi pierādījusi – milzīgie pārdošanas apjomi runā paši par sevi.

p2.jpg

Auto ražotājs beidzot sadūšojies iekarot augstākas klases segmentu. „Laimes Lācis” šoreiz būs Peugeot 406 pēctecis – Peugeot 407, kas tiks rādīts Ženēvas autosalonā 2004. gada martā. Ja viss izdosies, pirmie Peugeot 407 pie klientiem nonāks jau vasaras vidū.

p3.jpg

Jaunais, 4,67 metrus garais, 1,81 metru platais un 1,45 metrus augstais limuzīns var lepoties ar patiesi izdevušos dizainu. Milzīgais Peugeot logo un radiatora reste uzvedina uz domām par Aston Martin cienīgu braucamo. Par to, cik izdevies ir viss pārējais, jāspriež katram pašam – cik cilvēku, tik viedokļu.

p4.jpg

Runājot par dzinēju paleti – tā ir patiesi iespaidīga. Peugeot 407 bāzes versija tiks aprīkota ar 1,8 litru 116 Zs jaudīgu benzīna dzinēju, kurš spēs attīstīt 163 Nm lielu maksimālo griezes momentu un tiks piedāvāts „komplektā” ar piecu pakāpju manuālo ātrumkārbu. Papildus automobilis vārēs tikt aprīkots ar 2,0 litru 136 Zs jaudīgu dzinēju (190 Nm). Šī versija būs pieejama tikai ar četru pakāpju automātisko ātrumkārbu. Vēlāk automobilis saņems arī 2,2 litru benzīna dzinēju, kurš attīstīs 158 Zs jaudu un 217 Nm lielu maksimālo griezes momentu. Tahometra bultiņas stāvokli „regulēs” sešu pakāpju manuālā ātrumkārba. Mazliet sportiskāk varēsim pabraukt ar V6 211 Zs jaudīgu dzinēju, kurš attīstīs 290 Nm lielu maksimālo griezes momentu. Šī versija varēs lepoties ar sešu pakāpju automātisko ātrumkārbu.

p5.jpg

Dīzeļdzinēju cienītājiem no sākuma nāksies samierināties ar 1,6 litru (109 Zs un 240 Nm) un 2,0 litru (136 Zs un 320 Nm) dzinējiem. Vēlāk būs pieejams 2,7 litru aptuveni 200 Zs jaudīgs dīzeļdzinējs. Starp citu – uz šo dzinēju arī pretendē Jaguar un tas solās būt piemērots īpaši karstasinīgiem braucējiem.

Shearer, speciāli iauto
Foto: Peugeot Deutschland GmbH

 
Visi komentāri
 
107163. viesis 3.decembris 2003 23:18
0 0 Atbildēt

Izklausaas ceriigi. :) Gribeetu iegaadaaties sho auto ar mazaako diizeli un klimatkontroli. :)

107164. viesis 3.decembris 2003 23:42
0 0 Atbildēt

Da suds tas bus. Vienigi taxi jauna serija bus jataisa.

107173. viesis 4.decembris 2003 8:47
0 0 Atbildēt

Saulcerit . Man reiz firma bija mazaakais diizelis ar klimu , Nu traki smuks un fifigs auto 206 .PALDIES DIEVAM paardevaam . to S.U.U.U.D.U. .Otreiz uz grabekla nekaapsim , maacies no citu pieredzes , ietaupiisi naudu .

107177. viesis 4.decembris 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Nu smuks, jau smuks, bet PEUGEOT...

Secinājumus izdariet paši!

107181. viesis 4.decembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

TDI

Vai nepakomentēsi par to grābekli? Kas īsti nepatika?

107185. viesis 4.decembris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

B@#$%ģ atkal te gaaniitaaji saradushies. Man arii ir Peugeot un brachkam bija 206 1,4i ar 100000km, drusku durvis pagrabeeja un viss. Tagad tai a/m laikam jau pie 200000 buus un neko, brauc. Runaajot par diizeljiem tad tie ir vieni no labaakajiem, vismaz savaa klasee. Bet peec TDI izklausaas ka tur ir nokaavies motors, uz celja izbirusi aatrumkaarba un paarluuzusi virsbuuve. Ja taa nav tad turi muti. Bet 406 labais, un domaaju ka vinjs nebuus ne ar ko sliktaaks par paareejiem konkurentiem, tikai labaaks. Ja runaajam par luushanu, tad shajaa klasee ikviens razhotaajs neatljaujas likt iekshaa nekvalitatiivas detaljas, taakaa nevajag d@##$%st par Peugeot.

107188. viesis 4.decembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

Onanimais viesi , ja miiz parakstiities , tad neraksti , izbaudi savu grabosho miskasti lepnaa vientuliibaa ostot duumus .

To:Longausis -mani tas Pezejods ''zastal'' jau tad , kad bija jaiet pirmaa TA .Ar VW , MB un veljovairak Toyota automobiljiem ne pirmajaa ne naakosajas daudzajas TA NEKAD nebija jaaiet uz atkartotajam TA . Taapatam nesaubiigs starpapkopju servisa apmekleejumu liideris bija ''smukais'' 206 , par taadiem siikumiem kaa grabeeshana , te runa neiet , lietas bij daudz nopietnaakas . Varbuut mums vieniem nepaveicaas , varbuut citiem veel mazaak paveicaas xvz , es te runaju par vienu konkreetu pezju Nr206. no kuras prieku neizjutaam .

107189. viesis 4.decembris 2003 11:32
0 0 Atbildēt

Nu 206 sanaacis noveerot "jauku" iipashiibu - pie -10 graadiem neko no stikliem nenokauseesi, la kaa puuleetos. Pagaajushajaa ziemaa kaiminju kantora abiem 206 stikls bija noaudzis ar ledu. Vechi tur jutaas kaa tankaa laikam. Pasham 1x sanaacis besiities, ka knapi prieksheejais logs "atsviist" pie -10. Saanu logi tajaa gadiijumaa "atsviist" tikai tik daudz, lai saanu spoguljus vareetu ieraudziit. Darba 307 - pashlaik nekaada vaina, braukt var un uz servisu naf jaaskrien. :)

107190. viesis 4.decembris 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Maza piebildiite pie iepriekshmineetaa . Attieciiba cena/kvalitaate tomeer tam Pzjoo ir laba . Bet ja svariigaaka ir kvalitaate - bezprobleemu ekspluataacija un uzticamiiba , tad Pzjoo nav taa labaakaa izveele .

107191. viesis 4.decembris 2003 11:35
0 0 Atbildēt

TDI, kas konkrēti plīsa un pie kādiem nobraukumiem?

107192. viesis 4.decembris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Jaa stikls 206 ir gana liels un varbuut taapeec ilgaak jaapuush siltais gaiss. Esmu braucis ar savu 1,9D arii pie - 25 un normaali, ja nu vieniigi ventilators uz 3 aatrumu jaaiesleedz un uz viskarstaako.

107197. viesis 4.decembris 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Ritoshaa dalja bira , dzineejs(augstspiediena suuknis) gljukoja , elektronika chakareejaas , nobraukts pa trim gadiem bija ~80k km , kopts un remonteets Lauvaa . Vienu lietu gan ar labu var atcereeties - vadaamiiba un ''celja tureeshana'', tas bij godam . Par siltumu aukstaa laikaa pieminot , tas ir visiem leetajiem diizeljiem ar to jaareekinaas peerkot diizeli , it iipashi jaunos - probz nav E-klasei un 5mwee tur pie zemas temperaturas , pec dzineeja palaisanas , elektriskie sildelementi nodrosina salona sildiisanu lidz motors uzsilst un paarnem ''stafeti''.

107198. viesis 4.decembris 2003 12:03
0 0 Atbildēt

Ak piedod, esmu registreets lietotaajs, un iztiksim turpmaak apvainojamies. Man nick name ieksh i-auto ir defenders. Man shobriid ir gruuti pateikt kaapeec tas neparaadiijaaas. Par Tevis piemineetaajam graboshajaam miskasteem es izteicos pietiekami skaidri un pie savaam domaam palieku, Gribaas man kautko ljoti rupju uzraksttit Tev, bet citreiz. Ja runaajam atgriezhamies pie Peugeot tad vieniigais sakariigais ko Tu uzrakstiiji bija tavaa peedeejaa komentaa, tb cena/kavlitaate ir laba, vareetu teikt ka diezgan laba., ko arii veeleejos veestiit. Un es arii runaaju par personiigo pieredzi. Tajaa pashaa laika man ir diezgan daudz informaacijas par peedeejo gadu razhijuma MB, vot tur gan ir d,,,,ā. taapat arii par audi un WV piekares ir komentus veertas. katram sava uts taa teikt.

107199. viesis 4.decembris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

Starpcitu sheit iet runa par 407 ar kuru neviens veel nav braucis, veeljovairaak remonteejis, bet visi jau zina kaads vinjsh buus, jo ar vismazaako sugas braali ir bijushas probleemas.

Defenders

107200. viesis 4.decembris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

nafig tos lielos motorus tikai ar automaatiem apriiko? stulbums kaut kaads, es grib normaali atvilkt nevis braukt kaa opis.

107201. viesis 4.decembris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

Esmu nobraucis kādus 10000km ar jaunu 307.pegiju. Jāsaka, ka tas atbilst cenai. Zem 10K latu ar 4durvīm, kondicionieri un CD. Pēc dizaina (ar to saprotot ne galvenokārt izskatu, bet vispar auto ērtību un konstrukcijas jēdzīgumu no lietotāja viedokļa) auto ir pat ļoti labs - daudz vietas, it īpaši, priekšā sēdošajiem, ja saloka sēdekļus, var sabāzt iekšā pat izjauktu divguļamo gultu (bez matrača :)))). Vadītāja vietā arī viss iekārtots ērti un loģiski. Stingra piekare, laba vadāmība. Bet var, protams, just, ka kvalitāte vismaz sīkumos nav bijusi ražotāju galvenā prioritāte. Pagrieziena rādītājs vienbrīd sāka te slēgties patvaļīgi, te gandrīz neslēgties vispār, aizmugurējās durvis vienreiz ieķīlējās un vaļā vairs nebija dabūnamas. Vēl tāds dzīvībai it kā nesvarīgs sīkums kā digitāls eļļas līmeņa rādītājs uz paneļa ātri vien nomira, bet tas tomēr kaut ko parāda par uzticamību. Redzēs, kas ar to auto notiks vēlāk. Visas sīkās nelaimītes "Lauva auto" centīgi novērš. Ja tās kvalitātes problēmas nekļūs nopietnākas, tad to visu varētu atzīt par atbilstošu cenai. No lietošanas viedokļa auto tomēr ir ļoti labs (pagaidām logi arī nesvīst pārmērīgi).

107202. viesis 4.decembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

TDI, ja nesaudzīgi brauc, tad piekares birst visiem automobiļiem.

107209. viesis 4.decembris 2003 12:38
0 0 Atbildēt

Defender , es te runaaju par konkreetu pieredzi un izteicu savu viedokli , nevis piedaavaaju kaadam , kursh izsaka savu viedokli shajaa forumaa ,''aizveert muti '' PERSONIIGI uzbraucot . Demokraatiskaa sabiedriibaa katram ir iespeejas izteikt savu viedokli , nevis sekot ''vadoshajiem'' noraadiijumiem .

Par nesaudziigo braukshanu - pirms tam tas cilveeks lietoja vecus 0000 un VW un taadu probleemu nebija .

Kopsh devindesmito gadu vidus izlaistie jaunie MB,0000 un VW lielie modelji tiktiesaam ir ''saapjubeerni '' ar muusu apstaakliem ekspluataacija daargu piekari . Svukaart ''nepaarmudriitaa'' A3 un Golf 4 piekare iipashus $$$ neprasa , nez kaa buus ar nupat iznaakushajiem modeljiem . Man konkreeti G4 hadene 130kkm laikaa ir jautaajusi 3reiz!!!!!???mazaak $$$ nekaa 206 savos 80kkm un ''iedot mizaa'' man patiik + dziivoju es neRiigaa , minimaalais ikdienas nobraukums ~100km . G4 , starp citu , arii peec manas klasifikaacijas skaitaas graboshaa miskaste , bet no taas vismaz var +ZS izmaaniit un vina nav tik ''gljukaina'' .

107212. viesis 4.decembris 2003 12:50
0 0 Atbildēt

Labi, nothing personal, varbuut arii apskaitos, bet Tavs pirmais komments vienkaarshi izbesiija, kaa var tik vienkaarshi nolikt mashiinu deelj taa ka bijushas probleemas. Es saprastu ja neviens to mashiinu neremonteetu, pasuutiitu nafig, pa garantiju neko netaisiitu, un finaalaa vinjas veertiiba buutu 500 LVL. Tad es pienjemtu shaadus maximaalistiskus apgalvojumus par visu Peugeot kopumaa. Finaalaa arii pats atzini ka gaitas iipashiibas ir paarsteidzoshi labas, pabrauc starpcitu ar Tevis piemineeto Toyota Yaris, un sajuuti atskiriibu. Arii es runaaju par personiigo pieredzi kura diivainaa kaartaa ir diametraali preteeja. Un taada ir jau vairaakiem maniem pazinjaam kuriem ir dazhaadu gadu gaajuma Peugeot.

107214. viesis 4.decembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Ieprieksheejais esmu es, defenders.

107217. viesis 4.decembris 2003 12:55
0 0 Atbildēt

runaajot par MB pirms paaris gadiem viens kexs suurojaas, ka vinja MB dzjips ir baigais suuds, neatceros kursh modelis, pirkst jauns DOMENIKAa, bet salons grab normaali un braucot pa grunts celju salons pieput tikpat daudz cik braucot ar bobiku vai njivu, viirs bija konkreeti viilies izteereejot 60 t. LVL un gatavojaas paardot to MB.

kopeejie noveerojumi liecina par to, ka autorazhotaaji lai speetu konkureet auto tirguu samazina savu motoru resursu un arii kvalitaati. kvalitaati varbuut ietekmee arii darba speeks- nav nosleepums,ka eiropaa aizvien vairaak straadaa tresho pasaules valstu straadnieki.

107234. viesis 4.decembris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Zhetons Vilkam. Vinjs pareizi atzina,ka shobriid mashiinas razho saavadaaku motiivu dziiti nekaa piem. pirms 10 vai 15 gadiem. Starpcitu tas visvairaak arii attiecas uz MB. Vislielaakais paradokss ka cilvji kas ieguldiijushi saliidzinoshi lielu naudu mashiinaa neuztraucas tik ljoti par savaam probleemaam, vai arii neizraada (es pat teiktu milziigajaam) kaa jaunu un saliidzinoshi leetu mashiinu iipashnieki kuraam tas buutu, ja taa var teikt, piedodami. Vakar satiku pazinju kura bossam ir G mersis Brabus kursh. Nu tur vajadzeeja dzirdeet, hroma slieksnji ruusee, aada uz seedekljiem plaisaa, xenons lampas deg araa taapeec ka luktura korpuss nehermeetisks. Nu vot pasakiet, kaadas atsuksmes cilvji raxtiitu ja taadas shaizes buutu piem. P307? Visiem buut skaidrs ka meesls, bet tajaa pashaa laikaa ja tas ir Brabus G MB tad viss normaali.

107235. viesis 4.decembris 2003 13:29
0 0 Atbildēt

Atkal aizmirsu paraxtiities. Defenders

107239. viesis 4.decembris 2003 13:51
0 0 Atbildēt

Laikam jau tā kvalitāte kopumā iet uz leju. :( Pirms diviem gadiem vasarā īrēju 1983.gada Audi-100, kuram tad bija 18 gadi. Motors 1,8 litri, automāts. Tam auto viss darbojās perfekti, automātiskā kārba slēdzās maigi, nekas negrabēja, neskanēja, nevienu rūsas pleķīti nevarēja atrast, vispār nevarēja atrast ne vismazāko sīkumu, kam piesieties. :)

107248. viesis 4.decembris 2003 14:33
0 0 Atbildēt

Ar Jaari nav atvilkts , juuzeeta ir Camry ( agraak ikdiena tagad parreiz nedeljaa) uz 190 kkm nekaadu nopietnu probleemu un aarpusapkoju servisaa braukshanu . Camry un jaari gan nevar pretstatit , tie ir divi dazjaadi liimeni . Bet radiem ir niknas celikas un t-spori brauc gadiem ilgi un nesudzas .

MB un tamlidzigu auto pirceejiem lielaakoties ir poox uz lietoshanas izmaksam , daudzi taas pat nejuut , kur nu veel raudaat i-auto . Citastarp jaunaas e-klases prezentaacijaa MB paarstaavi pats atzina ka ieprieksheejam modelim esot bijushas nopietnas probleemas ar kvalitaati .

107258. viesis 4.decembris 2003 15:12
0 0 Atbildēt

Jaa, par Camry esmu dzirdeejis tikai labas atsauksmes, tieshi par salikshanas kvalitaati un skanjas izolaaciju. Par Toyotaam vispaar suudziibu daudz neesmu dzirdeejis tas tiesa. Bet ja gribam mazaas klases diizeli tad vinjiem tas Yaris neskjiisti daargi maxaa. Varjaubuut ka probleemu mazaak, bet cena, ja nemaldos, sasniedz 8000 lvl.

Defenders

107296. viesis 4.decembris 2003 19:12
0 0 Atbildēt

Summejot visus augstakminetos viedoklus varu pateikt vienu: Ir tads seit nenovertets faktors ka veiksme. Ir veiksmigas masinas un ir tadas, kuram vienkarsi neiet. Neskatoties uz n-tajam tehnologijam katrs auto (pat komplektets viena stunda) ir identisks ar savam ipasibam un izturibu. Piemers: 98.gada pirkta Opel Vectra (jauna) lietota diezgan nezeligi (+ nobraukti 200 000 km) , bet lidz sim bridim nopietnu problemu nekadu (protams regulara apkope). Tikai sikumi Taja pat laika vienam dzekam no tas pasa pieveduma motors nomainits jau 3. (ellu jauns rij 1l/ 1000 km, dzesesana un cilindri gluko utt) Vienkarsi nelaimigs ka to auto nopircis. Viss ir atkarigs no konkretas masinas un tapec ir loti gruti ko objektivi salidzinat...

107317. viesis 4.decembris 2003 23:31
0 0 Atbildēt

Izskatās ļoti labi, bet....tas ir pežo

107366. viesis 5.decembris 2003 10:24
0 0 Atbildēt

To: TDI

Par Toyota automašīnām! Ir tāds uzņēmums kā Scandinavian Tobacco, varbūt esi redzējis viņu neskaitāmās Toyota ar Caines reklāmām uz sāniem, tad lūk 90% no tām tavām izslavētājām Toyotām ir mainītas kārbasw nesasniedzot pat 100000km noskrējienu! kārbas maiņa tas nav grabošas durvis vai kādas citas sīkas ķibeles! Ak jā un pie noskrējiena ap 130 tk km tās "smalkās" Toyotas rij litru eļļas nedēļā! Nav slikti ne?

Pats pārvietojos ar 406 un esmu ļoti apmierināts, jo to braukšanas prieku nedos ne Tevis pieminētie VW un kur nu vēl MB! Ne velti 406 ir (ja nemaldos) vienīgais savas cenu kategorijas pārstāvis, kas ir iekļauts neoficiālā kategorijā "driver's car", tb auto, kas sniedz braukšanas prieku!

107369. viesis 5.decembris 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Ak jā aizmirsu par pašu rakstu!

Labprāt kļūtu par 407 īpašnieku! Interesanti cik liels būs cenas pieaugums salīdzinājumā ar 406?! Vai būs arī 407 Break? Tas noteikti būs smukulis!

107371. viesis 5.decembris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

Hesus, būs arī Peugeot-407 Break. :) Šodienas ,,Dienas biznesā,, ir pat šāda Breaka bilde. :) :) :)

107397. viesis 5.decembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Lai sajaatu Toyotu vajag papuuleeties , HESUS , Tevis piemineetaas CAINES tiek jaatas uz nebeedu . Lai Tev labi ripo tas 407 .

TDI

107399. viesis 5.decembris 2003 12:20
0 0 Atbildēt

Lai nu tā būtu!

107415. viesis 5.decembris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

407 break iznāks vienlaicīgi ar sedanu! Coupe parādīsies 2005/6 gadā.

107528. viesis 6.decembris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Pagaidām 407 par neko nevar teikt. Kamēr nav līkums izbraukts, būtu muļķīgi kaut ko spriedelēt. Taču te ir arī tusiņš par 206. Ja par Peugeot spriestu pēc šī modeļa (arī 307 bāžams turpat), tad izturības ziņā Peugeot ir aplams. Amortizatori un piekare jāmaina pie 70tk km, birst visi iespējamie gultņi (pat "pečkas" ventilatoram), elektrība čakarējas. Un lētais, grabošais salons ir raksturīgs laikam visai pežo saimei. Un leģenda par sūri labajiem dīzeļiem ir tikai leģenda.

AN2

107547. viesis 6.decembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Legenda par TDI arii ir tikai d-ir-shana , birst pietiekami biezji , btw ja var atljauties tad nav ne vainas , jo kameer nebirst ''lido'' ne pa jokam . 206 1,9d bija stipri kuslaaks un rijigaaks par G3 1,9 td , jauda abiem pusliidz vienaada , bet Pega izraadijaas ar aptuveni +200kg lielaaku pashmasu - lukt tas izbriinija ne pa jokam jo uz ''aci'' likas ka ir otraadi . Kad pienaaca briidis izveeleeties kuru no abiem patureet , Pega ,lietotaaju pilnsapulcee, tika izbalsota uz pardoshanu bez lielaam diskusijam neskatoties uz 7gadu vecuma starpiibu .

107659. viesis 8.decembris 2003 10:57
0 0 Atbildēt

To: TDI

Kamielis nav zirgs un Golfs nav mašīna!

107680. viesis 8.decembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

To Hesus : Golfs ir vairāk mašīna nekā Pega , par to liecina kaut vai ''aftermarketa'' cenas .

TDI

107685. viesis 8.decembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Nu tā jau ir! Ar labprāt Golfu paņemtu, tikai tās cenas baigi kož kaulā! Ha ha

107761. viesis 8.decembris 2003 17:32
0 0 Atbildēt

Par aftermarketa cenaam Jums kungi naf taisniibas. Nopirkt lietotu 406 turbodiizeli nemaz naf tik viegli, zinu no braalja pieredzes. Tas pats attiecas arri uz 206. Pirmkaart sludinaajumi ar shaadaam mashiinaam nav daudz, kautgan ja njemam veera jauno a/m tirdznieciibas apjomus peedeejos 3 liidz 4 gados tad vajadzeetu buut liidziigi. Nopirkt lietotu 307 HDi ar kondicionieri ir stipri gruutaak nekaa golfu. Protams lietotus golfus un passatu ieved biezaa slaanii, un izveelee ir pat ljoti liela. Gribeeju teikt ka paardot lietotu WW par saliidzinoshi lielu naudu nemaz naf tik vienkaarshi. Atceros ljauziem bija Vento, laikam 95 - 96 gada, 2,0 automaats, smukaa beesha metaaliska kraasa, ljoti labaa staavoklii, atdeva finaalaa par 2000 lvl. Vai tas ir daudz? Man liekas neiipashi.

Defenders

107788. viesis 8.decembris 2003 22:48
0 0 Atbildēt

Es savu 92.gada Vento paardevu par 2350 eiro. :)

107789. viesis 8.decembris 2003 23:47
0 0 Atbildēt

Katru reizi pērkot viss kas patik ir dārgs , katru reizi kad pārdod nedabū cik gribi , pircējs šķoba mūli - netic nobraukumam , nesitumam , neskatās servisa grāmatiņā - viņu interesē tikai viens - ''haļava'' . Cenas pie mums ir stipri zemākas nekā līdzīgas kvalitātes autiņiem Vācijā , man nācās atdot pegu par 2k EU zemāku cenu , nekā tādi stāv mobile.de . - PIRMAJAM UN VIENĪGAJAM kurš pazvanija 1,5 mēnešu laikā .

107827. viesis 9.decembris 2003 10:41
0 0 Atbildēt

To: TDI

Nesalīdzini Vācijas cenas ar Latvijas cenām! Nekas būsim *******in Eiropā arī varēsim to izbaudīt!

Piemērs: biju šogad Vācijā un pats savām acīm redzēju, ka gadu vecs un 20t noskrējis 406 maksāja dārgāk nekā pie mums tāds pats jauns! Tā lūk! Tur arī jaunas mašīnas ir dārgākas!

107984. viesis 10.decembris 2003 1:26
0 0 Atbildēt

nu nu... trax, vai? Par jaunam iipashi gan neesmu intereseejeis, bet lietotas tu biezhi vien var atrast leetakas... tas gan ir fakts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 7

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti