BMW kompānija nolēmusi mainīt pozīciju populārajai auto markai Mini. Bavārieši ir nolēmuši, ka šim auto mērķa auditorija varētu būt tieši vīrieši ar netradicionālu seksuālo orientāciju.
Lai tas izdotos, vairākās Eiropas valstīs BMW jau sāk demonstrēt reklāmas kampaņu, kuras mērķis ir pārliecināt cilvēkus, ka automobilis Mini lieliski iederēsies ikviena geja autoparkā.
Skandināvijā šī reklāmas kampaņa jau devusi jūtamus rezultātus. Mini iegūst aizvien lielāku popularitāti homoseksuāļu vidū. BMW pārstāvji ir sajūsmā un plāno šo reklāmu parādīt visā Eiropā, ziņo "Auto, motor und sport".
Tomēr šajā pašā laikā daži marketinga speciālisti uzskata, ka šī akcija tikai sakompromitēs Mini marku. Pēc viņu domām Mini automobiļi ir populāri arī starp vīriešiem "naturāļiem". Tagad, lai tiem nebūtu nepatīkamu situāciju, "naturāļiem" nāksies pārsēsties uz citas markas auto.
iauto // km.ru
A kaa tad ar lesbieteem???