Honda Racing Latvia panākumi Igaunijā 9

 
19.janvāris 2004 9:01

Šī gada 16. un 17. janvārī Igaunijā, Viru pilsētas sniegotajā apkaimē sākās 2004. gada autorallija sezona. Internacionālais "South-Estonia Winter Rally" bija pirmais šī gada rallijs, kurš vienlaikus skaitās gan Latvijas un Igaunijas čempionātu autorallijā, gan "Baltic Rally Cup 2004" pirmais etaps.

Uz starta "South-Estonia Winter Rally" stājās 67 ekipāžas no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Somijas un Krievijas. Latviju šajās sacensībās pārstāvēja 22 rallija ekipāžas. Sacensības norisinājās Viru pilsētas un Munameģa sniegotajā apkaimē. Vietējo ceļu specifika padarīja šo ralliju par ļoti grūtu. Šīs kalnainās apkaimes ceļi ir ļoti šauri, līkumoti un nepārredzami. Viltīgie Igaunijas ceļu dēļ no sacensībām izstājās vairākas avarējušas ekipāžas, bet daudzas turpināja sacensības arī pēc avārijām. Uz starta stājās arī divas rallija komandas "Honda Racing Latvia" ekipāžas – Ivars Caune / Dainārs Dambergs un Kaspars Šimkus / Armands Šimkus. Ivars Caune šoreiz sacensībās startēja kopā ar stūrmani Daināru Dambergu, kurš šoreiz aizvietoja Krišjāni Cauni. Kā zināms līdzšinējais Ivara Caunes stūrmanis Krišjānis Caune pašlaik atrodas Āfrikā, kur kopā ar Jāni Nagli piedalījās rallijreidā Parīze – Dakāra. Jau sacensību pirmajā dienā Ivars Caune ar Daināru Dambergu uzņēma ļoti lielu tempu un uzrādīja fantastiskus rezultātus, sacensību kopvērtējumā apsteidzot ļoti daudzas ekipāžas, kuras brauc ar jaudīgākas klases automašīnām un nekonkurē ar "Honda Racing Latvia" ekipāžām. Ivars Caune ilgu laiku nebija startējis Igaunijas rallijos un radīja izbrīnu nevienam vien jaunākam sportistam. Sacensību otrajā dienā vairāki konkurenti mēģināja noķert Ivaru un Daināru, bet viņu pārspēks izrādījās pārliecinošs un rezultāts spīdošs – 1. vieta savā klasē un 15. vieta kopvērtējumā. Kaspars un Armands Šimkusi pirmajā dienā nespēja atrast pareizo ritmu un saskārās ar pieredzes trūkumu braukšanai ziemā tik sarežģītos apstākļos. Otrajā dienā brāļi Šimkusi centās atkarot visu zaudēto, nedaudz traucēja nelielas tehniskas problēmas. Tas liedza iespēju pamēroties spēkiem ar citas klases braucējiem, bet netraucēja atkarot 2. vietu savā klasē. "Honda Racing Latvia" komandu konkurencē ieņēma 4. vietu. Komanda ir ļoti apmierināta ar šī rallija rezultātiem, jo šis ir veiksmīgs sākums cīņai ne tikai Latvijas čempionātā, bet arī Igaunijas čempionātā, kur komanda ir nolēmusi cīnīties par augstiem rezultātiem. Nākamais rallijs – rallijs "Sarma 2004" 6. un 7. februārī Gulbenē.
 
Visi komentāri
 
111693. viesis 19.janvāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Patīkama informācija/reklāma par "Honda Racing Latvia", bet vai pārējās no 22 Latvijas ekipāžām izstājās vai arī vispār nekādas vietas neieguva ?

111696. viesis 19.janvāris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Apkārtne tur tiešām kolosāla, ceļi tādi, ka taisījis būtu piedzēries kučieris un brīnums kā no Munameģa apkārnes nenāk igauņu labākie rallisti!

Plusi, konkrēta haljava, nevienā dopā nebij jāpērk ieejas biļetes....

Mīnusi, robeža, ridas lielas, muotnieki strādā lēnām kā parasti! :(

111697. viesis 19.janvāris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Runājot par Hondu, tad Caune vai arī Honda ir savu izsmēluši.....ne robos kabinājās utt, un ir kļūdas kuras var pieļaut tikai amatieri...

111712. viesis 19.janvāris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

rallis bija labs, ceļi vel labāki, un sals un sniegs, bet vispār sajūta ka esi Latvijā jo letiņi trases malā man liekas ka bija kādi 90%. Gorelovs ar Ervaldu gan taisija rightigus pigorus, bet nu malači ka noturējas līdz galam ar tādu braukšanu. Fui Veclaicens kontrolpunktam par tādu gliemeža tempu robežā. Bet kopumā rallis bija ekselencs!

111753. viesis 19.janvāris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

To: viesis 19.01.2004 10:25

Ne Honda, ne Caune neko nav izsmēluši. Runāju ar Ivaru, viņš teica, ka kaut kas īsti tai kārbai nav patīcis, bet tikai divas reizes ieliekot 2. ātrumā nekas nav noticis. Un vēl kārba nav no Hondas.

Labāk paskaties rezultātos, kur Caune ar priekšpiedziņu bez turbo ir salicis daudzām Turbo 4x4 mašīnām.

111759. viesis 19.janvāris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

To: viesis 19.01.2004 14:03

Teiksim atklāti, maz bija labu sniegumu - pret to cik bij labu auto!

111764. viesis 19.janvāris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

www.rally.lv video ir balozha vaaks

111780. viesis 19.janvāris 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Nu labs sniegums!

111863. viesis 20.janvāris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Ha, ha, ha...

Pirmais komentārs ir lielisks... "reklāma"... ????

Vai tad viņi kaut ko ražo?

Nāksies sazvanīt viņus, varbūt var kādus īpašos sausiņus nopirkt ar autosporta piegaršu :))))

Interesanti kas gan viņiem būtu reklamējams, normāli džeki pastāsta kā viņiem ir gājis.

Forši:)))

Apsveicu Honda Racing Latvia ar izvirzīšanos 1. vietā Latvijas komandu ieskaitē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti