SAAB Putenis 2004 jeb zviedru cīņas turpinās! 11

27.janvāris 2004 12:45

Daudzi SAAB un VOLVO aktīvie un ne tik aktīvie atbalstītāji noteikti atceras notikumus sporta kompleksā "333", uz kuriem SAAB lidotāji ieradās ar augsti paceltām galvām, nesatricināmā pārliecībā parādīt kartingu trasē kas kurš ir.

Līdz galam tā arī nesanāca, jo lai gan SAABi toreiz ieņēma vairāk godalgoto vietu, tomēr vienīgo Pirmo vietu nācās atdot VOLVO.

Tā nu SAAB draugus visas gadu nogales svinības nomocīja doma par solīto revanšu. Noturīgie laika apstākļi un kaisle savu paveica. Par potenciālo revanša vieta tika izraudzīta "Brīvkalnu ziemas auto trase" aiz viennozīmīgi savtīgiem nodomiem - tos līkumus mēs labi pārzinām no iepriekšējām ziemām.

Neļaujot Latvijas Volvo klubam daudz laika pārdomām, starts tika nozīmēts uz 2004. gada 25. janvāri.

Tehniskie rādītāji:
Gaisa temperatūra: -12- -14 C
Apsildes iespējas: VAZ piekabe ar nokurināmiem baļķēniem
Sniega un ledus attiecība uz trases 60:40
Profesionālo fotogrāfu daudzums trasē: > 3
VOLVO skaits pret SAAB:  5 : 24

Svētdienas rītā, Latvijai briesmīgā aukstumā, „Brīvkalnu ziemas auto trasē” sabrauca turpat 30 „slidotgribētāji”. Viens otrs fanātiskais SAABists trasē rūcināja jau no agra rīta. Šoreiz „SAAB putenī” piedalīties gatavi ne tikai SAAB un VOLVO, bet arī citu marku fanotāji. Kad visi saradušies, ugunskurs iekurts, desiņas sākušas cepties, hronometri sagādāti un fanātiskie „ilgbraucēji” nodzīti no trases, sākās vēsturiskās sacensības.

Sākumā testa braucieni, lai ļaudis nedaudz apjauš, uz ko bija parakstījušies, un tad jau ap plkst 12.00 pēc īsas politinformācijas tika doti pirmie starti. Iepriekšējā dienā vācu un japāņu auto braucēji trasi bija nopulējuši spīdīgi slidenu, bet sūdzēties mums nebija pamata, jo viss bija ideāli sakopts. Pirmais brauciens pretī pulksteņa rādītāja virzienam un uzreiz tika izbaudītas pirmās dziļās kupenas, bet iztika bez bleķu taisnošanas. Lai gan pirms otrā brauciena (pulksteņa rādītāja virzienā) netika dots laiks trases izpētei, kupenas traucēja stipri mazāk.

Trase slidena kā spogulis, tāpēc vairākas reizes iekarsušie braucēji iekūlās sniegos. Tad nu tehniskā palīdzība steidzās palīgā.

Rezultāti pēc rūpīgas apstrādes, protams, izrādījās SAAB labā visās nominācijās, bet VOLVO braucēji kopumā turējās godam.

Pēc lielajiem startiem trasē izbrauca „izmēģinātāji” ar pilnām ekipāžām. Martti ar slaveno 400 zirgu spēcīgo 9000, rādīja somiem cienīgu sniegumu. Tika izmēģināti visi tramplīni, visi līkumi, no kuriem vienā pat numura zīme grabēdama atdalījās un pazuda apmales sniegā.

Īstu rallija troksi radīja „mazais zaļais” SAAB 96, kurš neapstrīdami izvirzījās līderos.  Jāpiebilst tikai viens fakts: pēcrallija braucienos 96tā braucējs sasniedza krietni vien augstākus rezultātus, ko noteikti veicināja sajūsminātie līdzbraucēju spiedzieni!

Rezultāti šeit »»
Bildes šeit »»

Paldies visiem, kas bija, bez jums nekā nebūtu:)!
Tiksimies nākošreiz!

SO SAAB Klubs

 
Visi komentāri
 
Redaktors 27.janvāris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Rezultāti tūlīt būs! Tūlīt!

112653. viesis 27.janvāris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

saab 96 iekabinājis visiem turbo-aeroplāniem :)

112656. viesis 27.janvāris 2004 14:17
0 0 Atbildēt

Ludzu katras klases (vinjas bija tris) pirmo tris vietu ieguvejus (ludzu skatt Excel tabulu raxtaa) ierasties sanjemt balvas sho ceturtdien jaunaja E&S centraa uz G.Astras ielas plkst.20.00 lidzi panjemot kadu dvieliti vai ko citu prieksh piesegshanaas :)

SK valdes vardaa

Credox

Redaktors 27.janvāris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Žēl, ka nepiedalījos :)

112676. viesis 27.janvāris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Sveicu Raimondu, kursh ar diizeli (940 TD) nobraucis vislabaak no VOLVO :)

Tatad Ziemaa laikam labaak tomeer diizeli :)

112677. viesis 27.janvāris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

OG un NG ir pirms un pēc Kristus????

112681. viesis 27.janvāris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Sheit jau visa shtelle bija labaas riepaas es ar savu ziemas bezriepu tur vareeju njemties cik gribu taapat diezko labaak nebuutu nobraucis

Crash

P.S. Starp citu DENs bija ar Volvo 244

112682. viesis 27.janvāris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Rezultātos un uzvārdos ir iezagušās dažas neprecizitātes, bet tās ir pamanītas un tiek novērotas un uzraudzītas:D

Man tāpat ir skaidrs, ka tur viss bija viltots, neīsts un cīņa bija negodīga. No visiem aspektiem:)))

112684. viesis 27.janvāris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Hallo! Trūkst vismaz viena fotogrāfa bilžu! Uū, kur Tu esi?

112721. viesis 27.janvāris 2004 20:29
0 0 Atbildēt

nu ko,buus laikam jaapaariet ziemaa uz 96,ko ,jaasaak kraat naudish:)))

112860. viesis 28.janvāris 2004 22:30
0 0 Atbildēt

Tagad rezultātiem vajadzētu būt pareiziem.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Komercauto, kas brauc ar CNG jeb saspiesto dabasgāzi. Plusi un mīnusi (+VIDEO) 1

Braukšana ar dabasgāzi skaitās mazāk kaitīga videi, jo samazinās ne vien CO2 un slāpekļa savienojumu izmeši, bet arī sīkās daļiņas, kas atbildīgas par gaisa piesārņojumu pilsētās. Lasīt vairāk

 

Uz Tallinas šosejas posmā no Baltezera līdz Pulksteņezeram sāk mainīt satiksmes organizāciju

Uz Tallinas šosejas (A1) posmā no divlīmeņu krustojuma ar Vidzemes šoseju (A2) līdz stāvlaukumam pie Pulksteņezera aiz Gaujas tilta (0,00.-13,85. km) tiek sākti satiksmes organizācijas izmaiņu darbi, kuru rezultātā tiks ievērojami uzlabota satiksmes drošība. Lasīt vairāk

 

"Daimler" palielinās sev piederošo "Aston Martin" akciju daļu

Vācijas autobūves uzņēmums "Daimler" paziņojis, ka līdz pat 20% plāno palielināt sev piederošo Lielbritānijas luksusa automašīnu ražošanas kompānijas "Aston Martin" akciju daļu. Lasīt vairāk

 

iAuto nofilmē sadragāto Dienvidu tilta barjeru, kurā dažas stundas vēlāk ietriecas Subaru vadītāja (+ VIDEO) 34

Uz Dienvidu tilta nobrauktuves, kas ved uz Valdlaučiem avarējis Subaru markas automobilis. Automašīna ietriekusies salauztajā drošības barjerā, kas, šķiet, tieši tādā pat izskatā bijusi arī 2019.gada novembrī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti