SAAB Putenis 2004 jeb zviedru cīņas turpinās! 11

27.janvāris 2004 12:45

Daudzi SAAB un VOLVO aktīvie un ne tik aktīvie atbalstītāji noteikti atceras notikumus sporta kompleksā "333", uz kuriem SAAB lidotāji ieradās ar augsti paceltām galvām, nesatricināmā pārliecībā parādīt kartingu trasē kas kurš ir.

Līdz galam tā arī nesanāca, jo lai gan SAABi toreiz ieņēma vairāk godalgoto vietu, tomēr vienīgo Pirmo vietu nācās atdot VOLVO.

Tā nu SAAB draugus visas gadu nogales svinības nomocīja doma par solīto revanšu. Noturīgie laika apstākļi un kaisle savu paveica. Par potenciālo revanša vieta tika izraudzīta "Brīvkalnu ziemas auto trase" aiz viennozīmīgi savtīgiem nodomiem - tos līkumus mēs labi pārzinām no iepriekšējām ziemām.

Neļaujot Latvijas Volvo klubam daudz laika pārdomām, starts tika nozīmēts uz 2004. gada 25. janvāri.

Tehniskie rādītāji:
Gaisa temperatūra: -12- -14 C
Apsildes iespējas: VAZ piekabe ar nokurināmiem baļķēniem
Sniega un ledus attiecība uz trases 60:40
Profesionālo fotogrāfu daudzums trasē: > 3
VOLVO skaits pret SAAB:  5 : 24

Svētdienas rītā, Latvijai briesmīgā aukstumā, „Brīvkalnu ziemas auto trasē” sabrauca turpat 30 „slidotgribētāji”. Viens otrs fanātiskais SAABists trasē rūcināja jau no agra rīta. Šoreiz „SAAB putenī” piedalīties gatavi ne tikai SAAB un VOLVO, bet arī citu marku fanotāji. Kad visi saradušies, ugunskurs iekurts, desiņas sākušas cepties, hronometri sagādāti un fanātiskie „ilgbraucēji” nodzīti no trases, sākās vēsturiskās sacensības.

Sākumā testa braucieni, lai ļaudis nedaudz apjauš, uz ko bija parakstījušies, un tad jau ap plkst 12.00 pēc īsas politinformācijas tika doti pirmie starti. Iepriekšējā dienā vācu un japāņu auto braucēji trasi bija nopulējuši spīdīgi slidenu, bet sūdzēties mums nebija pamata, jo viss bija ideāli sakopts. Pirmais brauciens pretī pulksteņa rādītāja virzienam un uzreiz tika izbaudītas pirmās dziļās kupenas, bet iztika bez bleķu taisnošanas. Lai gan pirms otrā brauciena (pulksteņa rādītāja virzienā) netika dots laiks trases izpētei, kupenas traucēja stipri mazāk.

Trase slidena kā spogulis, tāpēc vairākas reizes iekarsušie braucēji iekūlās sniegos. Tad nu tehniskā palīdzība steidzās palīgā.

Rezultāti pēc rūpīgas apstrādes, protams, izrādījās SAAB labā visās nominācijās, bet VOLVO braucēji kopumā turējās godam.

Pēc lielajiem startiem trasē izbrauca „izmēģinātāji” ar pilnām ekipāžām. Martti ar slaveno 400 zirgu spēcīgo 9000, rādīja somiem cienīgu sniegumu. Tika izmēģināti visi tramplīni, visi līkumi, no kuriem vienā pat numura zīme grabēdama atdalījās un pazuda apmales sniegā.

Īstu rallija troksi radīja „mazais zaļais” SAAB 96, kurš neapstrīdami izvirzījās līderos.  Jāpiebilst tikai viens fakts: pēcrallija braucienos 96tā braucējs sasniedza krietni vien augstākus rezultātus, ko noteikti veicināja sajūsminātie līdzbraucēju spiedzieni!

Rezultāti šeit »»
Bildes šeit »»

Paldies visiem, kas bija, bez jums nekā nebūtu:)!
Tiksimies nākošreiz!

SO SAAB Klubs

 
Visi komentāri
 
Redaktors 27.janvāris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Rezultāti tūlīt būs! Tūlīt!

112653. viesis 27.janvāris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

saab 96 iekabinājis visiem turbo-aeroplāniem :)

112656. viesis 27.janvāris 2004 14:17
0 0 Atbildēt

Ludzu katras klases (vinjas bija tris) pirmo tris vietu ieguvejus (ludzu skatt Excel tabulu raxtaa) ierasties sanjemt balvas sho ceturtdien jaunaja E&S centraa uz G.Astras ielas plkst.20.00 lidzi panjemot kadu dvieliti vai ko citu prieksh piesegshanaas :)

SK valdes vardaa

Credox

Redaktors 27.janvāris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Žēl, ka nepiedalījos :)

112676. viesis 27.janvāris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Sveicu Raimondu, kursh ar diizeli (940 TD) nobraucis vislabaak no VOLVO :)

Tatad Ziemaa laikam labaak tomeer diizeli :)

112677. viesis 27.janvāris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

OG un NG ir pirms un pēc Kristus????

112681. viesis 27.janvāris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Sheit jau visa shtelle bija labaas riepaas es ar savu ziemas bezriepu tur vareeju njemties cik gribu taapat diezko labaak nebuutu nobraucis

Crash

P.S. Starp citu DENs bija ar Volvo 244

112682. viesis 27.janvāris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Rezultātos un uzvārdos ir iezagušās dažas neprecizitātes, bet tās ir pamanītas un tiek novērotas un uzraudzītas:D

Man tāpat ir skaidrs, ka tur viss bija viltots, neīsts un cīņa bija negodīga. No visiem aspektiem:)))

112684. viesis 27.janvāris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Hallo! Trūkst vismaz viena fotogrāfa bilžu! Uū, kur Tu esi?

112721. viesis 27.janvāris 2004 20:29
0 0 Atbildēt

nu ko,buus laikam jaapaariet ziemaa uz 96,ko ,jaasaak kraat naudish:)))

112860. viesis 28.janvāris 2004 22:30
0 0 Atbildēt

Tagad rezultātiem vajadzētu būt pareiziem.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sievas padoms izglābj ģimeni (+ VIDEO) 1

Uz dzelzceļa pārbrauktuves iestrēgusi kravas mašīna, dzirdams, ka tuvojas vilciens, taču vīrietis, kas pie stūres auto ar reģistratoru, turpina gaidīt un mierina ģimeni, ka "tas nobremzēs". No inertā stāvokļa šoferi izrauj tikai sievas dusmīgā pavēle un, kā redzams, ne jau velti Lasīt vairāk

 

Labākais ADAC ekotestā VW e-Golf, sliktākais – Chevrolet Camaro 4

Ietekmīgais vācu automobiļu klubs ADAC veicis pētījumu, pārbaudot 109 automobiļu degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu. Lasīt vairāk

 

6 vienkārši soļi ceļā uz drošu pārvietošanos ar automašīnu ziemā 11

Tuvojoties arvien aukstākam laikam, aizvien biežāk nākas saskarties ar problēmām, kas skar automašīnu – nespēja iedarbināt akumulatoru, degvielas sistēmas darbības traucējumi, nepiemērotas degvielas izvēle, kā arī auto vadītāja vislielākais bieds – slidens ceļa segums. Lasīt vairāk

 

600 miljoni, 157 metri - lielākā jahta pasaulē piestāj Barselonā (+ VIDEO)

Barselonas (Spānija) ostā piestājusi miljardierim Ališeram Usmanovam piederošā 600 miljonus vērta superjahta Dilbar. Ginesa rekordu grāmatā tā ierakstīta kā lielākā jahta pasaulē. Lasīt vairāk