No 6.-8.februārim Zviedrijā notiks Udeholmas rallijs, kurā ar Mitsubishi auto startēs francūži Žils un Ervē Panici (Gilles Panizzi, Hervé Panizzi), kā arī somi Kristians Solbergs un Kajs Lindstrēms (Kristian Sohlberg, Kaj Lindström).
Mitsubishi komandas mērķis ir turpināt rādīt tikpat labu sniegumu kā Monte Karlo rallijā, neskatoties uz apstākļiem, ar kādiem nāksies sastapties Zviedrijā.
Udeholmas rallijs ir otrais posms pasaules rallija čempionātā, un tas ir vienīgais posms, kur visu rallija trasi klāj sniegs. Bez tā pārbaudījums gan autobraucējiem, gan visai komandai ir ledus uz trases un bargais sals. Tai pat laikā riepas ar radzēm ļauj attīstīt citiem rallija posmiem neraksturīgi lielu ātrumu, un tas padara šo posmu īpaši aizraujošu.
Šajā rallijā Mitsubishi sadarbībā ar Michelin riepām jau iepriekšējos gados ir sasnieguši ievērojamus rezultātus. Tomēr Žils Panici tajā ir startējis tikai vienreiz, un arī Lancer WRC04 šī trase ir kas pilnīgi jauns.
„Zviedrija laika ziņā ir pārāk tuvu, lai pēc Monte Karlo mehāniķi, piemērojot auto Zviedrijas rallija apstākļiem, paspētu veikt kādus būtiskus uzlabojumus. Tādēļ es paļaujos uz Kristiana pieredzi šajā rallijā,” atzīst Žils Panici, piebilstot, ka pie auto daudz vairāk tiks strādāts, gatavojoties Meksikas rallijam, jo tad starplaiks starp rallija posmiem ir mazliet vairāk kā mēnesis.
Kristians Solbergs Zviedrijas rallijā ar diezgan labiem panākumiem ir startējis jau trīs reizes, turklāt vienmēr ar Mitsubishi auto. Viņš uzskata, ka šogad ar jauno Mitsubishi Lancer WRC04 finiša sasniegšana jau būs panākums, jo tādejādi tiks iegūta ļoti vērtīga pieredze par automašīnu gan pašiem braucējiem, gan auto mehāniķiem.
Tomēr Solbergs piebilst, ka, ja ar auto viss būs kārtībā, viņš tomēr cer pārsteigt ne vienu vien rallija skatītāju. „Sniegs padara ralliju ļoti interesantu, jo ir iespējams veikt visādus manevrus, tomēr šoreiz mums ir jābūt prātīgiem, jātiek līdz finišam un jāmācās no padarītā,” pabeidz soms.
Komentējot komandas līdzšinējos panākumus un prognozējot šī posma rezultātus, Mitsubishi Motors Motor Sports (MMSP) tehniskais direktors Mario Fornaris (Mario Fornaris) stāsta, ka Zviedrijas rallijā auto specifikācijas būs ļoti līdzīgas Monte Karlo rallijam, jo nav bijis laika veikt kādas nozīmīgas pārmaiņas.
„Tomēr es jūtos pārliecināts par mūsu braucējiem. Mēs guvām daudz praktiskās pieredzes par jauno auto jau iepriekšējā rallijā, un tas ļauj mums justies drošiem,” pabeidz Fornaris.
“RKT-Publicitāte”
zviedrijas rallis ir viens no pašiem interesantākajiem... ar tām sporta radzēm bieži vien ir iespējams iegūt daudz labāku saķeri, nekā uz citiem segumiem ar bezradžu riepām... tāpēc tie ārtumi jau ir mega labi un arī visi to vien dara, kā iet plakaniski pa brīdim atsitoties pret kādu sniega valnīti...
šitas būs skatāms gabals... nevar vien sagaidīt!!!
k_cee