«Ducati» – jau gadu Latvijā 10

 
24.februāris 2004 12:14

Februārī aprit gads kopš Vecrīgā, Miesnieku ielā 14/15, tika atvērts pirmais „Ducati” firmas motociklu un sporta inventāra veikals Latvijā „Ducati Rīga”.

Debijas gads veikalam ir bijis ļoti veiksmīgs, – nodrošinot apgrozījumu ap 200 000 latu. Pavisam tika pārdoti 29 motocikli, no kuriem pagaidām reģistrēti ir 26, tādējādi ierindojot „Ducati” piektajā vietā starp gada laikā reģistrēto jauno motociklu markām. Savstarpējā „Ducati” motociklu „konkurencē” pārāki izrādījās „bike” – gada laikā reģistrēti 12 šī tipa motocikli, atstājot aiz sevis „monster”, „multistrada” un „supersport” spēkratus ar attiecīgi 9, 3 un 2 reģistrētiem motocikliem.

Kā skaidro „Ducati Rīga” salona darbinieki, viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc reģistrēto jauno motociklu vidū „Ducati” pagaidām atrodas tikai piektajā vietā, ir fakts, ka visas japāņu motociklu ražotāju firmas gadā saražo aptuveni 90 reižu vairāk motociklu nekā citu valstu ražotāji. Šādu motociklu pirkšanas tendenci nosaka arī informācijas trūkums Latvijā par motociklu ražotājiem un motociklu modeļiem kopumā. Piemēram, „Ducati” motocikla standarts ir sporta modelis, kas tiek pielāgots arī braukšanai pa ielu, turpretī japāņu motociklu ražošanā tiek izmantota pretēja shēma.

 Bez motocikliem veikals saviem klientiem piedāvā arī sporta inventāru, ikdienas apģērbu un dažādus aksesuārus. Tas nozīmē, ka „Ducati” domā gan par sportistu ekipējumu, gan par tiem „Ducati” modes cienītājiem, kuri vēlas izskatīties sportiski arī ikdienā.

„Ducati” oficiālais pārstāvis Latvijā SIA „Desmo Baltija” nākotnē plāno paplašināt savu veikalu tīklu, uzsākot sarunas par iespējamo salonu izveidi Liepājā un Daugavpilī. Tiek prognozēts, ka 2004. gadā pārdoto „Ducati” motociklu skaits varētu sasniegt 40 līdz 50 vienību, turklāt, pēc „Ducati Rīga” salona pārstāvju domām, Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā, Eiropā ražotie motocikli, tostarp „Ducati”, būs pieejamāki pircējiem, kas varētu palielināt to iegādes apjomus.

 
Visi komentāri
 
116112. viesis 24.februāris 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Njaa naf maz -29 gabali - bet pret japaaniem taa pamazaak - vieniigais nianse ir , ka japaani tirgo dazaadas nozares (enduro, kailie, choperi) a dukati baikus un kailos monstrus. taa kaa apsveicami.

PS Hmm kaa izskatiitos Ducati chopers :D

PS2 Liela ietekme arii ir , filmaam, kur reaali Ducati censhaas izcelties - kaut vai par piemeeru MATRIX :D

PS3 personigi no Ducati patiik plikie, baiki nea (kaut arii ir interesanti)

116115. viesis 24.februāris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Var jau vini slavet kaa grib to savu sporta marku. Vienigais kur vini spej konkuret un krietni parsist japanu superbikus ir - krietni augstaakaa cena. Jaudaa un svaraa zaudee ar tikpat lielu atstarpi. Par to, ka kaads tomeer nopeerk, jaabriinas nav, jo vienmeer buus kaads individualists kuram ziimeesanaas svarigaka par tehnisko pusi.

116131. viesis 24.februāris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

2 viesis 24.02.2004 12:41

Laikam nekad neesi braucis ar Ducati un kadu citu moci. vai vispar tev ir kads sakars ar mociem? Jo Ducati uzrada loti labus rezultatus saciksu trases ari ar ielas mociem. Vadamiba ducati ir paraks par parejiem tik talu ka ta cenas starpiba to nenosedz. Un ja paskaties ka ir aprikots ducati standarta un japanu moci. tad nevienam japanim neatradisi ŌHLINS piekari kas jau maksa 2500Ls (R1), brembo bremzu sistema ar armetajam slaukam un krietni lielku izturibu pret bremzesanas nogurumu. Par motoru vispar nav verts runat jo ducati sasniedz maksimalo griezes momentu krietni atrak, kas padara loti dinamiskaku bauksanu. Sakraj naudu un iznoma ducati uz vienu dienu un tad paruna.

116151. viesis 24.februāris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

---> 80

Diez vai Tu pats taa iisti apjeedz ko runaa. Ja Tev skolaa buutu maaciijusi fiziku, tad saprastu, ka vieglaaks mocis paaatrinaas, bremzeejas aatraak. Neslinko, pamekle testus un sapratisi, ka Ducati zaudee jebkuraa dinamikas raadiitaajaa. Luudzams , nesaliidzini ar 10g vecu 600nieku, par kuru protams, musdienu 999 buus dinamiskaks.

Taa cenas atskjiriiba ir vairaak atkariiga no razosanas apjoma, nevis no Ohlins. Razosanas apjoma nav , taapeec ka tauta nepeerk. Tauta nepeerk, jo vini ar savu naudu balso par citu, aciimredzami labaaku mantu. Tie kas peerk, peerk pakazuhai un dinamika viniem pie kaajas.

116152. viesis 24.februāris 2004 16:13
0 0 Atbildēt

Interesants komentārs no TVNET: "Tuuliit paraadiisies "japaanju" fani un visu apgaaniis - 100% ka taa buus! Bet gribeeju pateikt, ka Ducati maak taisiit naudu - labs maarketings ljauj shai nevisai lielaja firmai uzraadiit labus rezultaatus. Labi, ka Latvijaa arii labi iet! Nu pofig, ka jauda pamaza un svars paliels... ljaujiet tachu razhotaajam nopelniit taada veidaa, kaa vinsh to maak vislabaak dariit!!! Un MotoGP pirmaa sezona prieksh Ducati nemaz nebija slikta, tas pats Suzuki vai Kawasaki taa arii nespeeja labu rezultaatu pariit. Es protams prieksh saciiksteem izveeletos japaani, bet hobija liimenim Ducati superbaiks arii nav peljams, man tikai naudas vaina :)"

116166. viesis 24.februāris 2004 17:44
0 0 Atbildēt

Ducati ir labs, a pārstāvis Sucks :)

116281. viesis 25.februāris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau Ducati ir varenaa Cagiva koncerna sastaavdalja, tas ljauj opereet ar saliidzinoshi nelieliem seerijveida mochu razhoshanas apjomiem, vienlaikus saglabaajot markas exkluzivitaati. Turklaat dazji tehniskie risinaajumi, tjipa desmodromiskais vaarstu pievads - tikai dazhi dzineeju razhotaaji (auto un moto) ir uzdroshinaajushies to lietot. Ducati sho buushanu ir attiistiijis perfekti. Degvielas ieshprici arii Ducati saaka likt mochiem jau tad, kad citiem i sapnjos veel neraadiijaas. Nu un Ducati mochu shasijas vispaar ir kaa dadzis konkurentu aciis....

Cik iisti Ducati tur bija SUPERBIKE pasaules chempionaatu titulu? :-) A MotoGP pirmaas sezonas rezultaati ir ljoti OK, galu galaa peedeejo reizi Ducati un vispaar itaalju mochi piedaliijaas veel taalajos laikos, kad tika braukts ar chetrtaktu dzineejiem. Saakoties divtaktu eerai , no GP areenas pazuda daudzas legjendaaras markas, arii kaadreiz neuzvaramaa MV Agusta un leerums citu ...

Kolenvals

116687. viesis 29.februāris 2004 4:07
0 0 Atbildēt

nekaada vaina tiem letinju cahljiem un mociitis arii - maz gan redzeeti

117644. viesis 6.marts 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Smagie, mazjaudīgie un dārgie Ducati, kā daži LV motosportisti runā, ir bagātiem mīzeļiem, lai tie nenosistos.

117654. viesis 7.marts 2004 0:19
0 0 Atbildēt

sporcmeni dirseji visi - un vispaar visi saveejo tikai censhas pieraadiit kaa puiseeni mazie luukl

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti