Drošības jostas nav privāta lieta! 67

 
6.janvāris 2002 13:57

Janvārī iAuto izsludināja akciju Neļauj sev un citiem braukt bez drošības jostām! Visa mēneša garumā vortālā īpaši būs izcelta informācija par drošības jostu nepieciešamību. Daudzi uzskata, ka drošības jostu lietošana ir katra autovadītāja un pasažiera personīga darīšana, bet tā nemaz tas nav…

Jums šķiet, ka tā ir tikai autovadītāja problēma: mirt vai nē? Diemžēl, nepiesprādzējies autovadītājs pat pēc nelielas sadursmes ar citu mašīnu vai ko citu, var zaudēt iespēju vadīt savu auto. Un tad jau tas kļūst bīstams pārējiem satiksmes dalībniekiem un arī gājējiem.
Iedomāsimies situāciju: Ziema, slidens, krustojumu pa galveno ceļu ar 50km/h šķērso AUDI 100, kuru vada nepiesprādzējies vadītājs, no kreisās puses viņa mašīnas “dupsī” ienesas kāds straujš BMW 520, kas vienkārši nepaspēja nobremzēt pirms krustojuma, vadītājs arī nav izmantojis drošības jostas. Kas notiek šādā situācijā? AUDI vadītājs tiek “iesviests” blakussēdētājam klēpī. Protams, tas ir mīļi, bet šai laikā AUDI neviens nevada un pa ielu tagad brauc nevadāma pusotra tonna bleķu ar 50 km/h ātrumu. Šajā laikā mašīna ir daļēji mainījusi virzienu un atrodas pretējās braukšanas joslā. Iespējams, notiek vēl viena vai vairākas sadursmes… BMW vadītājs un blakussēdētājs tajā pašā laikā arī jau ir “pierakstījušies pie mikroķirurga” uz sejas operāciju… AUDI vadītājs, iespējams, ir pierakstījies pie vairākiem ārstiem vienlaicīgi… Vai šādā situācijā varam apgalvot, ka vadītāju nepiesprādzēšanās bija tikai viņu pašu problēma? Ļoti iespējams, ka nevadītās mašīnas sadūrās arī ar citiem satiksmes dalībniekiem, kas varēja nenotikt, ja, piemēram, AUDI vadītājs būtu piesprādzējies un sadursmes brīdī nebūtu “pametis” savu vietu pie stūres. Vadītāj! Padomā! Vai tiešām Tu vēlies uzņemties papildus atbildību tāda sīkuma, kā drošības jostu, dēļ? Arī pasažieru drošības jostu nelietošanai var būt daudz nepatīkamu seku: 1) sadursmes brīdī blakussēdētājs var iekrist jums klēpī un traucēt vadīt automašīnu; 2) frontāla trieciena gadījumā, blakussēdētājs sabojās jūsu auto stiklu, savu seju un daudz ko citu… Vēl viena ļoti nepatīkama lieta – Airbag (drošības gaisa spilveni). Ja jūsu auto ir aprīkots ar tādiem, tad drošības jostu nelietošana ir bīstama jūsu dzīvībai. Airbag sistēma ir būvēta ar precīzu aprēķinu, kur airbag nostrādāšanas mirklī atradīsies autovadītāja ķermenis. Ja sadursmes brīdī vadītāja ķermenis jau būs ceļā uz stiklu, tad tas saņems airbag triecienus ar ātrumu, kas noteikti būs lielāks par 100 km/h! Ja neticat, tad izlasiet jūsu mašīnas instrukciju grāmatiņu, tur tas būs īpaši uzsvērts.
iAuto redakcija iesaka visiem autovadītājiem: pamēģiniet kaut nedēļu, kaut divas pabraukt ar drošības jostām. Palūdziet arī saviem pasažieriem izmantot jostas. Pa šo laiku būsiet pieraduši pie tām un tās vairs nebūs ne traucēklis, ne problēma. Galu galā – drošības jostu lietošana ir kultūras jautājums. Viņš izdzīvoja pateicoties drošības jostām.
Kaut arī daudziem ir bail, tomēr iAuto aicina – ja uz ielas redzat Ceļu policijas auto, kurā braucēji nav piesprādzējušies, parādiet viņiem, ka arī viņiem būtu jāpiesprādzējas ar drošības jostām…Viņi taču nav pastnieki, likums neatļauj viņiem braukt bez drošības jostām! Ceļu policijai būtu jābūt par piemēru mums visiem, nevis otrādi, vai ne? Kā jau iepriekš rakstījām, ziņojiet mums par tādām CP mašīnām, kurās policisti brauc nepiesprādzējušies: parkapums@iauto.lv. Janvāra beigās iAuto “izies ielās”… Kopā ar šīs akcijas atbalstītājiem mēs mēģināsim novērtēt situāciju uz ielām, vairāki vadītāji saņems pat balvas par braukšanu ar drošības jostām… Par to mēs informēsim jau tuvākajā laikā. Iepriekšējo rakstu skatīt šeit Aicinām auto firmas, pakalpojumu sniedzējus, kā arī citus mēdijus atbalstīt šo akciju! Pieteikties šeit: iauto@iauto.lv iAuto redaktors, vienmēr ar drošības jostām
 
Visi komentāri
 
8236. viesis 6.janvāris 2002 16:50
0 0 Atbildēt

Njaa... nu gan uzpuutushi esat... bet tas ir ok, vareesim kaartiigi te pagruziities :D.

Starp citu, tas ir nesaskanjaa ar Rulziibas Baushljiem (www.iauto.lv/viewtopic.php...=297&forum=6), proti, septinjpadsmitais bauslis veesta: "Tev nebūs piesprādzēties, kā arī piesprādzēt savu tuvāko!"... taatad jums nav taisniiba.

ps. jaajaa pareizi, bembis ielix audjikaa nevis otraadi :P.

8237. viesis 6.janvāris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

Perf... labi teikts.

Es Doors, personas kods taads un taads, turpmaak tekstaa mineets kaa piekriteejs. Piekriteejs pilniibaa piekriit Perf... izvirziitajaam teezeem un apgalvojumiem, protams arii Bimmer rulzzzzajiem baushljiem :DD !!!!

8238. viesis 6.janvāris 2002 17:48
0 0 Atbildēt

:D

hehehee. bmw rulz ;).

8247. viesis 6.janvāris 2002 22:13
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai bembis te izveeleets pareizi - parasti jau redzami skaiti, kad divi audi saskreejusies, bet nu reizeem gadaas redzeet arii triiss audi.

Bet nu piespraadzeeties vajag, tas tocna. Sajuuta, ka tu speej kontroleet autinju un izvairiities no smagaam sekaam, taa ir labaa - tas katram vienreiz jaaizbauda, un tad jau visi ar brauks piespraadzeejusies (Tas ir laucinjs autoskolaam).

8249. viesis 6.janvāris 2002 22:50
0 0 Atbildēt

$%^& piespraadzeeshanos, tas strikjis labaakajaa gadiijumaa noder kur degunu noslauciit.

par to bmw un audi.... redzeeju uz krusta bazniicas ielas (taa to ielu sauc pie krusta bazniicas :?) pie ask zaales nezheeliigo labuminju. E34 bembux braucot aaraa no izbraucamaa celja riktiigi ielicis burbulim saanos, bljaaviens kaa sapriecaajos :))).

8255. viesis 7.janvāris 2002 8:49
0 0 Atbildēt

Interesants gan pamatojums, kādēļ drošības jostu lietošana nav tikai personīga darīšana. Gribētu redzēt kā autovadītaajs spēs vadīt mašīnu, kuras sānos ienessies cits autinš. Diez uz kurieni šoferīts to savu autiņu aizvadīs? Uz turieni, kur tam liks nokļūt inerces spēks, bet nevis stūrēšana un pedāļu spaidīšana.

Protams piekrītu par situāciju, kad ir airbags.

Kā redzmas, nemaz tik viennozīmīgi uz to lietu nevar raudzīties.

8256. viesis 7.janvāris 2002 8:50
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā vajadzētu pamācīties fiziku. Ja viens ieliek otram aizmugurē, tas nu nekādi nevar tikt iesviests blakussēdētājam klēpī, bet gan atsitas pret sēdekļa atzveltni un galvassargu...

Ja, savukārt, iebrauc sānos, tad gan, par laimi, vadītājs tiek izsviests no sava sēdekļa, nevis paliek tur piesaistīts, kamēr sānu aizsargi, "stoikas" un paša ribas viņas saduras plaušās.

Tā kā vienīgais gadījums no 4, kad mašīna saduras ar šķērsli, tikai frontāli drošības jostas palīdz, nevis traucē vai ir liekas...

Piesprādzēties vajadzētu arī visiem BMW blakussēdētājiem, jo īpatnējais stūrītis BMW panelī ir veidots ar nolūku izdurt tiem acis...

:)))

8257. viesis 7.janvāris 2002 9:08
0 0 Atbildēt

Lai jau tā būtu.

Bet par airbagiem taisnība - ļoti draņķīga lieta. Arī ABS ir draņķis, ja nedarbojas perfekti. Tad labāk, lai nav vispār.

8261. viesis 7.janvāris 2002 9:21
0 0 Atbildēt

Nu jau gan akcija, nezvai tā ir vērts censties, es pamēģināju 2 ned. sprādzēties un joprojām jau gadu mēģinu, bet parasti atceros to tikai ārpus pilsētas vai arī kad galamērķis sasniegts un jākāpj ārā no auto..

8263. viesis 7.janvāris 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Godatie droshibas siksnu pretinieki,

Varat jau apceret no kuras puses kas varetu ietriekties un kads rezultats kura gadijuma varetu sekot.....tomer ne velti pastav tadas droshibas jostas, lai lielakaja dalja negadijumu paglabtu jusu uzputigos paurus.....nerunasim par iznjemumiem...

Protams, gruti atzities, ka jusos ir iesaknjojies uzskats - droshibas jostas lieto tikai sievietes, vechuki un tiem lidzigi idioti, bet "istajiem asiem" tadas jau nu neesot vajadzigas....

Tapat sapigi noskatities, kad jusu bernu metajas ka zirnishi pa mashinas aizmugurejo benkji nepiespradzeti....

Vienvardsakot, beidziet $^&&$^&&.... un pamegjiniet....iespejams bus pasha laikaa....

Ar cienju...

8266. viesis 7.janvāris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

Tā jostu nelietošana sākās, ja nekļūdos ar krievu auto, kad viņa bija fiksēta, un kaut kādā veidā ierobežoja autovadītāju, ja viņš to jostu bija pareizi saregulējis. Ja viņa nebija saregulēta pareizi, tad arvisu jostu varēja dabūt daudz traumas, un nebija nekāda starpība lietot jostu vai nelietot. Tagad, kad jostas automātikski spriegojas, jostas lietošana noteikti ir nepieciešama un neapgrūtinoša. Juris.

8268. viesis 7.janvāris 2002 9:58
0 0 Atbildēt

Te pašlaik daudzi muld par to, ka DROŠIBAS JOSTAS PALĪDZ SĀNU TRIECIENA GADĪJUMĀ, ķipa vadītājs tad paliekot savā vietā un pat varot turpināt normāli vadīt mašīnu.

Tas taču ir absolūts IDIOTISMS!!!

Tas tā daļēji VARĒTU BŪT, bet tikai tad, ja tiek lietotas rallija siksnošanās sistēmas.

8269. viesis 7.janvāris 2002 10:17
0 0 Atbildēt

Diemžēl situācijas aprakstā ir ieviesušās dažas neprecizitātes:

1) BMW nevis nepaspēja nobremzēt pirms krustojuma, bet nemaz nemēģināja to darīt, jo pamatoti uzskatīja ka brauc pa galveno ceļu (tā kā galvenais ceļš kā zināms ir tas pa kuru brauc BMW)

2)tas notika Anglijā, jo kā gan citādi pēc sitiena no kreisās puses Audi nokļuva pretējā joslā?

3)ja no kreisās puses ienesās dupsī (acīmredzot ir domāts sānos aiz pakaļējā riteņa) tad uz slidena ceļa mašīna momentā sāk griezties ap savu asi un centrbēdzes spēks vadītāju spiež atpakaļ benķī un pie savām durvīm, tātad josta te nelīdz. Lai vadītājs izlidotu no vietas, ir jātrāpa pa durvīm un arī tādā gadījumā diez vai jostām ir jēga

4) ja nu nabaga Audi vadītājs būtu sprādzējies un šādā gadījumā mēģinātu raustīt stūri, viņa iespēja pēkšņi atrasties pretējā joslā ir krietni lielāka.

Secinājums: Redaktor, izdomā lūdzu kādu labāku piemēru. Ja mēneša laikā mani pārliecināsi kaut vienreiz piesprādzēties - pudele no manis.

8270. viesis 7.janvāris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

Es akcijas sākumā apsolījos piesprādzēties,bet braukšana tomēr šķiet ierobežota,it īpaši traucē augšējā siksna.Ja man būtu tik garas kājas kā žirafei,varbūt situācija būtu savādāka? :)))

8275. viesis 7.janvāris 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Spika,

Vai augsheja siksna spiezj Tev uz kajam????....;))

Tad nu gan interesanty jashezj pie stures...;)

8278. viesis 7.janvāris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Reality, ta ne jau,bet sēdeklis jāpavirza ur priekšu un līdz ar to siksna sāk jūtami traucēt,bet varbūt vienkārši jāpierod un viss.

8279. viesis 7.janvāris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

Spika,

Tas jau bij' tikai joks...ceru, ka nenjem ljauna....

8282. viesis 7.janvāris 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Jēga man te savos pāķos sprādzēties. Un vispār cik esmu sprādzējies, tad tas notiek rīgā kur pilns ar jenotiem kuri prasa trīnīti par štrumbanti. Nevajag jau braukt galīgajā pālī, un var taču nedaudz parauties malā ja kāds idiots nesās taisni pretī.

Siksnas mašīnā domātas - aliņa attaisīšanai!

8296. viesis 7.janvāris 2002 11:46
0 0 Atbildēt

Sīks koments par airbag - jaunākam mašīnām airbag izšauj tikai tad, ja vadītājs ir piesprādzējies.

8297. viesis 7.janvāris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Par to, ka nepiesprādzējies pasažieris var radīt problēmas, es nebiju iedomājies.

Drošības jostas ir jālieto vienmēr, kaut vai tāpēc, ka idiotu uz mūsu ceļiem netrūkst...

8298. viesis 7.janvāris 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Tieši tā - 100% pievienojos Extreem 2002-01-07 10:17:06

8310. viesis 7.janvāris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

Uzzinaaju interesantu faktu par krievu biznesu amerikaa... tur vairs nezog magjiishus no mashiinaam, vairs neesot izdeviigi. Nu padomaajiet pashi, cik par magji var dabuut? A tur bizness ir saacies uz Airbagiem, zog tieshi tos. Cena 300-500$ par gabalu. Taa luuk. Mosh jau zinaajaat, bet man tas gan bija jaunums.

_________________________

Bedigais - pie cita compja.

8321. viesis 7.janvāris 2002 14:30
0 0 Atbildēt

īsiem ciļveekiem patieshaam ir probleemas ar augsheejo siksni, jo sevishkji lielaas mashiinaas, kur var reguleet tikai seedeklja attaalumu, bet nevar augstu, jo tad augsheejaa siksna sanaak paari kaklam nevis plecam:(

8324. viesis 7.janvāris 2002 14:42
0 0 Atbildēt

Iz dzīves viens gdījums, kad džeks palika dzīvs, jo bija piesprādzējis:

Brucot busiņā (un smagi kožot) zem sēdekļa kaut kas sāka degt (busiņš vecss, un mazums, kas tur varēja sākt kūpēt). Braukšana bija Vācijā pa autobāni, tātad, apmēram uz 90 -100 km/h. Džeks, kurš to pamanīja, uzreiz atvēra durvis un taisījās lēkt laukā, bet ..... drošības josta. Kamēr viņš ar trīcošām (drīzāk - vibrējošām) rokām smeklēja kā atsprādzēties, busiņs jau bija apstājies. Jāpiebilst, ka par savu "drošsirdību" viņš uzzināja krietni vēlāk, kad to viņam pastāstīja.

8325. viesis 7.janvāris 2002 14:43
0 0 Atbildēt

Josta spiež....Nu nevajag jau piešļukt ar sēdekli pie stūres tā, ka rokas nav kur likt, nerunājot nemaz par to, ka kājas kā pielīmētas pie pedāļiem. Turklāt siksnas augstumu var arī regulēt (vismaz daudzu nīstajiem japāņiem). Un nav ko bīties, bemberisti, saburzītas treņinbikses nāk modē :P

8329. viesis 7.janvāris 2002 15:13
0 0 Atbildēt

Nīstie japāņi rullē :)

Atkāpe no topika par drošības jostām...

Ko darīt ja kāds kretīns noparkojis ielas malā mašīnu paralēli tavai (tjipa 2.ajā joslā) , tā ka tu nevari izbraukt no savas vietas. Saprotu ka vajag sadot pa seju, sadurt riepas utt. bet kā savu mašīnu izdabūt ārā no tās vietas. Ceļu policija ar to nenodarbojas, jo redz neesot evakuatoru: pašvaldību policija soda tikai laikā līdz 21.00.

8330. viesis 7.janvāris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

Visi siksnu pretinieki ir reāli stulbeņi. Lai ātribrauktu ir jāievēro daži baušļi:

1. Mašīnas markai nav nozīmes!

2. Bākā jābūt atbilstošam šķidrumam!

3. Pie stūres pareizi jāsēž - izspiests pedālis grīdā, bet kāja nav taisna, bet nedaudz ieliekta celī, rokas uz stūres tā lai kreisā roka uz 13.00 un arī nedaudz saliekta elkonī!

4. Galvā ķivere var arī nebūt, bet! :)

5. Drošības jostas ir obligātas, jo NEVIENS auto nenotur vadītāju beņķī pats

-------------

vzinis

8331. viesis 7.janvāris 2002 15:23
0 0 Atbildēt

ja tas ir BMW, uzcel iipashniekam alinju. saprati?

8332. viesis 7.janvāris 2002 15:25
0 0 Atbildēt

augsheejais bija cementam.

ps. vzini, ej guleet, Tevii neviens neklausaas.

8333. viesis 7.janvāris 2002 15:26
0 0 Atbildēt

cement, nekas cits neatliek kā palūgt kādam lai aizāķē un novelk tā kretīna mašīnu nost. Ja nikni velk tad var novilkt pat ja ir rokas bremze un ielikts robs. Citādi tur zinātne ir bezspēcīga...

8338. viesis 7.janvāris 2002 15:35
0 0 Atbildēt

1.Speciālistam: kopš kura laika airbags nostrādā tikai tad ja ir pieprādzētas jostas? Pirmā dzirdēšana!

2.viesis 2002-01-07 14:30:20 arī kautko ne pa tēmai iebīdīja - "sevishkji lielaas mashiinaas, kur var reguleet tikai seedeklja attaalumu"."??? Pirmkārt tieši lielā mašīnās (jo tajās ir vairāk fīžu) ir vairāk iespēju regulēt gan sēdekļa augstumu, jostu augšējā punkta augstumu, stūres augstumu. Jāsaka gan ka lielum lielais vairums vācu autiņu tiešām parasti ir "pliki", jo par extrām neviens vācietis negrib maksāt. Paskatieties kādi ir lielākā daļa Latvijā esošo BMW5, Audi100 - nekas neregulējas, nekādu logu pacēlāju utml.

3.cements, Tu, ko ieskrēji i-netā, lai uzdotu šo stulbo jautājumu un pēc atbildes saņemšanas ietu rīkoties atbilstoši ieteiktajam?Jāmēģina ir izbraukt pa trotuāru, tobiš labo pusi, ja nē, jāšūpina tas nelaimīgais kaimiņš, varbūt sadzirdēs signalizāciju un atnāks vai arī jāzvana draugam, ar viņa auto kaimiņš jāpavelk mazliet nost un jābrauc ārā...pēdējais variants var beigties ar policijas līdzdalību, sevišķi, ja tas īpašnieks ierodas unjūs viņam "paskaidrojat" kur likt auto nākošreiz...

8339. viesis 7.janvāris 2002 15:37
0 0 Atbildēt

to Reality 2002-01-07 09:27:23

Zini, 3 gadus esmu nodzīvojis Vācijā un tur sprādzējos katru dienu, bet tikai tāpēc, ka baigi soda. Protams, ja šeit tā sodītu, arī sprādzētos, lai gan tas riebtos, tā kā zinu kā ir pamēģināt...

Jostas ir shit.

8340. viesis 7.janvāris 2002 15:37
0 0 Atbildēt

Par jostām sākām! :)))

To Perf:

Pats ej gulēt! Tavs bmw jau sen ir apnicis. Galīgi.

---------

es

8341. viesis 7.janvāris 2002 15:38
0 0 Atbildēt

Jostas ir kruto!!!!!!!!!!!

--------

es

8342. viesis 7.janvāris 2002 15:40
0 0 Atbildēt

viesis 2002-01-07 15:37:39 piereģistrējies un tad kautko (ko???) sāc! nedirs uz Perf.bmw,-viņam tāda nav, jo viņš brauc ar (ž)Opeli...

8343. viesis 7.janvāris 2002 15:43
0 0 Atbildēt

man sava galva uz pleciem :) , apjautājos tikai lai uzzinātu jūsu viedokli :).

pa trotuāru apbraukt šodienas apstākļos nav iespējams jo sniega tur vairāk nekā vajag. trosi tagad iemetu mašīnā jo sestdien nevienam no apjautātajiem tās nebija :)

8348. viesis 7.janvāris 2002 15:49
0 0 Atbildēt

To Yukki:

Reģistrējies pats! Man slinkums logoties! Bet mani Tu zini un Perfu arī!

--------------

2002 Gada auto - es

8349. viesis 7.janvāris 2002 15:49
0 0 Atbildēt

cements

galvenais, nogaidi brīdi, kad atnāks auto īpašnieks. Vismaz dabūsi izteikties, ko par viņu domā.

p.s. paliek labāk. Pati šodien tā darīju, jo viens kretīns Elizabetes ielā arī izdomāja mašīnas likt divās rindās

8351. viesis 7.janvāris 2002 15:51
0 0 Atbildēt

to cements 2002-01-07 15:13:23

Izšūpojot to autiņu vajag sagriezt tā lai var izbraukt. Dara to tā:

1. sāk šupināt tās mašīnas vienu galu no augšas uz leju, kad ir labi iešūpots tad

2. mirklī kad autiņš ir augšējajā stāvoklī grūž to vajadzīgajā virzienā.

3. Atkārto punktus 1 un 2 pēc vajadzības līdz ir sasniegts vajadzīgais mērķis - izbrīvēts savs auto un svešais auto iebīdīts starp diviem bērziem tā, lai katrā pusē paliek 2 cm. ;-)

Vienīgās problēmas - šupināšanai nepadodas mašīnas ar labiem amortiņiem/piekari - tādas gan Latvijā ir retums. Un ļoti grūti (taču ne neiespējami) ir šo trikuizpildīt ja apakšā nav ledus un/vai vismaz 2 palīgi. ;)

Pats ar kolēģi šādi reiz pa 60 grādiem sagriezām ŠkodaFelicia1.3 - tā bija vienīgā iespēja tikt ārā no stāvvietas.

Braukt pa ietvi konkrētajā gadījumā nevar?

8352. viesis 7.janvāris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

To Cleera

man tā liksta arī bija uz Elizabetes ielas. tas kakulācis vada a/m Ford Scorpio v/n BN 7711, kas pieder ...( ja kādu interesē kam pieder- arī varu pateikt :))

Es jau izteicu ko es par viņu domāju. Žēl meiteni kas bija tuvumā, jo izteicos krievu valodā, kas ir daudz pateicīgāka attieksmes izteikšanai :)

8353. viesis 7.janvāris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Un aiz kā Tu paņemsi, ja spārni nav no dzelzs? :)))))))

Gu gy gy

8357. viesis 7.janvāris 2002 15:59
0 0 Atbildēt

Nu man ceļu bija aizšķērsojis kaut kāc Golfs. Vēl brauc augumā - vietas gana, izbraukt var'....Varēt jau var, tikai kur mašīnas spoguļus likt???? Pēc lekcijas jamais vēl par satiksmes regulētāju piestrādāja, lai me netraucēti var izbraukt ....:)

8358. viesis 7.janvāris 2002 15:59
0 0 Atbildēt

to Yukki 2002-01-07 15:35:42

Manis teiktais neattiecas uz visiem airbag.

Gadījums sekojošs - pazīstams cilvēks ar pilnīgi jaunu MB E nolidoja no šosejas un nolauza divus kociņus/uzara lauku. Airbags neizšāva - kā tika paskaidrots vēlāk, tādēļ ka šoferis nebija piesprādzējies (šoferis to pats apstiprināja).

8359. viesis 7.janvāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Kma tad ir tas FORD ja nav noslēpums ?

8360. viesis 7.janvāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

:)

8361. viesis 7.janvāris 2002 16:02
0 0 Atbildēt

To audifans 2002-01-07 15:37:22,

Tas ir apmeram ta - Zviedrijaa es aatrumu neparkapu, jo sodi milzigi......

Eraucu tikai 4 gadus...spradzejos regulari.....es nezinu, kur, kad un kuram aizbrauks jumts, tadejadi jutos droshak, ja esmu piespradzejusies un mana gimene ari mashinaa "nofikseta"....

Iespejams, ka esmu vienigais divainis Latvija, kas spradzejas, sezjot ari mashinas aizmugureja benkji....(tas gan ir ne vienmer)

8363. viesis 7.janvāris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

Labi, labi, 2002 gada auto jeb personificējies vzinis, liecies mierā.

to cements: un palika labāk? parādīji, cik liels specs esi krievu lamuvārdos? Un kam ta pieder tas auto?

8373. viesis 7.janvāris 2002 16:22
0 0 Atbildēt

ir kļūda rakstā, audi bleķu kaudze audi arī pirms avārijas nav nekas vairāk :), BMW avarēja, jo lohs audi bija neīstā vietā un neīstā laikā. Viss pārējais normāli 8)

P.S. varēja pieminēt arī citas bleķa kārbās- tādas kā opel ford utt

8374. viesis 7.janvāris 2002 16:29
0 0 Atbildēt

Jā, žēl ka komentārus nevar filtrēt pēc rakstītāja vecuma vai pārciesto smadzeņtrīču skaita...

8375. viesis 7.janvāris 2002 16:29
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-01-07 16:22:10

...un ar kadu blekju kasti TU brauc?

8382. viesis 7.janvāris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

Grūti teikt!Divas reizes biju smagā situācijā,bet glāba tas,ka NEBIJU piesprādzējies(pilsētā).Paspēju pārlekt uz blakus beņķi(amīšu modelī kur nav tuneļa)un paliku pilnīgi vesels,pat CP inspektori nobrīnījās,ka var palikt dzīvs,jo vadītāja vietas vispār nebija.Jāpiezīmē,ka otrā reizē sitienam sekoja kūlenis,bet par cik jau biju zem paneļa,tad...viss OK.Ārpus pilsētas gan noteikti piesprādzējos,jo, tomēr citi ātrumi.

8383. viesis 7.janvāris 2002 17:01
0 0 Atbildēt

to: vzinis

labi viss ok, Tavs peggy man taapat :D. (jau sen).

tieshaam miegs nenaak :) ?

8402. viesis 7.janvāris 2002 21:30
0 0 Atbildēt

Nu ta jau ari varetu but! Bet tekst ir piedurigi uzrakstits un iteresants, taka malacis redaktor!

8409. viesis 8.janvāris 2002 8:54
0 0 Atbildēt

Manuprat, raksts ir ne sevishki veiksmiigs, bet droshiibas jostu ir jaalieto. Pati vienreiz daudz mazaak cietu avariijaa, jo biju piespradzejusies neka driver, kurs brauca bez jostas. Tiesa gan, aizmugure sezhot nepiespradzejos.

Atzishos, ari es sakuma jostu nelietoju. Bija pat tadi kuriozi, kad instruktors to pat nepamanija, bet tad pamazam pieradu.

8413. viesis 8.janvāris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

Visi automiilji dalaas divaas daljaas: vieni liek jostu, jo reiz ir izbaudiijushi taas lietderiibu, kad "nelaime ieradusies nebreekdama", vai arii pieskaita sevi tiem evoluucijas slaanjiem, kas maacaas no citu kljuudaam; otrie - neliek jostas, jo ir iluuzijas varaa par savu braukshanas ASSprassmi, turklaat nespeej iedomaaties, ka taadu ASSo kaa vinjsh ir daudz un ir jaagaida no jebkuras puses. "Ar pirmajiem viss ir skaidrs, bet otrie savukārt dalaas divaas daljaas ..." :) Veel tikai jautaajums "na zasipku": statistiski neatveerushos izpletnju ir nesaliidzinaami mazaak par liikjiem no CSN. Tad kaapeec gan parashuutisti tomeer negrib lekt bez rezerves "buras"?

8414. viesis 8.janvāris 2002 9:25
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-01-08 09:15:01

Tu esi cirvis un arī dalies 2 daļās - pats cirvis un cirvja kāts.

8416. viesis 8.janvāris 2002 9:34
0 0 Atbildēt

Tomēr jostu likšana ir par 90% privāta lieta. Kārtējo reizi pārliecinos, ka netiek pievērsta uzmanība daudz būtiskākā lietām uz ceļa. Tām lietām, kuras kaut nedaudz paceltu braukšanas kultūras līmeni un kuras reāli apdraud satiksmes un cilvēku drošību, kā arī satiksmes ātrumu pilsētā. Pie tādām var pieskatīt braukšanu pa pretējo joslu, stāvēšanu reāli traucējot satiksmi, "avarijku" nepamatotu lietošanu, līšanu priekšā krustojumus utt.

8665. viesis 9.janvāris 2002 16:40
0 0 Atbildēt

piekriitu! spraadzeeties vajag..... es gan to daru tikai aarpus pilseetas, kur atrums lielaaks.... pa pilseetu parasti ar savu BMW aatraak par 140km/h nebraucu :) a ber par to policiju tam autoram nebuus bijusi taisniiba... cik atceros no CSN tad operatiivo automashiinu shoperiem un pasazhieriem ir tiesiibas nespraadzeeties.... un taa ir bijis tik ilgi cik sevi atceros..... :)

8757. viesis 10.janvāris 2002 14:17
0 0 Atbildēt

CP komentārs! CP inspektoriem arī ir jāpiesprādzējas-obligāti.To mēs prasām no viņiem. Ja kāds redz šādu pārkāpumu, lūdzu zvaniet uz "karsto" telefonu. Pats piesprādzējos un prasu no padotajiem to pašu!

Redaktors 10.janvāris 2002 14:29
0 0 Atbildēt

CP - lūdzu piereģistrējieties vai arī parakstieties konkrētāk!!!

8774. viesis 10.janvāris 2002 15:58
0 0 Atbildēt

CP! God. Redaktora k-gs! Jūs interesē manas domas vai piereģistrēšanās?

Redaktors 10.janvāris 2002 18:23
0 0 Atbildēt

Anonīmi izteikt savas domas nav liela māksla. Varat nereģistrēties, bet tad parakstieties! CP - tas taču nav paraksts!

8847. viesis 11.janvāris 2002 12:38
0 0 Atbildēt

A.god. CP! Es diendienaa braucu peedejos 15 gadus, neatceros ne reizi redzeejis piespraadzeejushos CP patruljas inspektorus... sorry, negribu apvainot visus, bet ja mees par shaadaam lietaam saaksim zvaniit uz karsto tel., man shkjiet, liinija uzkaarsies diezgan aatri...

8964. viesis 13.janvāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

Nu spraadzeeties es spraadzeejos un visiem iesaku to dariit jo ja es nebuutu piespraadzeejusies tad nezinu vai buutu starp dziivajiem taa ir kad dazzaadi muljki skrien pakaljaa un ka tevi iznes preteejaa joslaa kaads veel no prieksas purns purnaa tevii iemauc tiku valjaa ar slimniicu bet ja nebuutu piespraadzeejusies tiktu valjaa ar kapa vietu riigas kapos taa kaa brauciet labaak piespraadzeejusies!KRIKSIS

9498. viesis 17.janvāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Sprādzēties vajag tikai lai "menti"varētu vairāk naudiņas nopelnīt, un rakstiņš ir rakstīts lai to lobētu, bet vai kāds ir iedomājies par elementāru kasetes nomaiņu maģī braukšanas laikā - kā tas ir kad cilvēks ir piesprādzēts? Vai auto nezaudē kontroli?

9996. viesis 22.janvāris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

Piesprādzēties tas ir svarīgi, un man pierasti.

73959. viesis 9.aprīlis 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Esmu atpakaļ pēc gadu ilgas prombūtnes!!! :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti