Mitsubishi izstrādājis neordināru reklāmas stratēģiju 8

 
20.aprīlis 2004 3:11

Mitsubishi radošā komanda kopā ar reklāmas aģentūru „StrawberryFrog”, kas tirgū veiksmīgi ieviesusi tādus Mitsubishi modeļus kā Outlander un Lancer Evolution VIII, plāno neordināru reklāmas kampaņu jaunajam minivenam Grandis, jo tā izskats atšķirsies no tradicionālā MPV automašīnu vizuālā tēla.

Jaunais Mitsubishi Grandis lauzīs ierastos stereotipus par MPV mašīnām kā kvadrātveida auto, tam būs apaļākas formas, tomēr tas nebūs arī jau esošā piedāvājuma – Space Wagon – aizstājējs, jo Grandis koncepcija, sniegums un pozicionēšana būs pavisam citāda.

Mitsubishi mērķis bija izveidot auto, kam ir vairāk pludlīniju formu nekā citiem miniveniem, ar ko tas arī atšķiras no pārējiem. Vienlaicīgi Grandis ir zemāks un sportiskāks nekā konkurentu auto, un galvenais uzsvars tā izveidē ir likts uz auto dizainu un dinamiku.

Grandis jaunais 2.4 litru, 165 zirgspēku jaudīgais MIVEC benzīna dzinējs, tāpat kā turbo dīzeļa dzinējs, kura versija tirgū tiks laista vēlāk, kā arī rūpīgi izstrādātā balstiekārta, stūres un bremžu sistēma nodrošina labāko tehnisko sniegumu.

Jaunā minivena īpašā iezīme ir arī neierasti izveidotais trešās rindas aizmugurējo krēslu izvietojums. Standarta piedāvājumā sešu un septiņu vietu auto sēdekļi var tikt ātri un ērti salocīti papildus bagāžas telpas iegūšanai.

Mitsubishi Grandis mērķauditorija ir vidusmēra eiropietis, un šis auto tiks pozicionēts kā brīvprātīga izvēle, nevis kā praktiska nepieciešamība. Reklāmas kompānijas „StrawberryFrog” pārstāvji uzsver, ka šis būs pirmais MPV, kuru cilvēki pirks tādēļ, ka viņi to patiešām vēlas, nevis tādēļ, ka viņiem tas ir praktiski nepieciešams.

Grandis reklāmas klipos un plakātos būs redzami par sevi pārliecināti un veiksmīgi vīrieši, kas izvēlas šo auto, jo izjūt to kā savas būtības papildinājumu. Tādejādi Mitsubishi plāno uzsvērt jaunā Grandis savdabību pārējo šīs klases auto vidū gan vizuāli, gan arī tā pozicionēšanā. Mitsubishi Grandis lauzīs priekšstatus par MPV kā tipisku ģimenes auto.

Ar šādu neierastu pieeju Mitsubishi Motors Eiropas birojs, kas atrodas Amsterdamā, turpina  Mitsubishi jaunā tēla veidošanu, kas, kā liecina 2003.gada pārdošanas apjomi, ir izrādījies ļoti pārliecinošs. 2003.gadā Mitsubishi Motors Eiropas birojs pārdeva 207 939 auto, kas ir par 2.4% vairāk nekā 2002.gadā.

 
Visi komentāri
 
123793. viesis 20.aprīlis 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Veiksmīgi vīrieši - interesanti kurā reklāmā rāda neveiksmīgu vīrieti, kurš izvēlas jaunu auto. :)

Grandis - interesanti izskatās aizmugurējo LED lampu komplekss.

Salons - Previa vien ir. Kas unikāls ir benķos tiešām nevar saprast. Laikam tas, ka beidzo Mitsubishi inzhenieri ir ko tādu izveidojuši, kamēr visiem citiem tādi jau ir (varbūt pat labāki).

Dizains jau gaumes lieta - kaut kas uz Avensis Verso no sāniem. Interesants.

123808. viesis 20.aprīlis 2004 11:25
0 0 Atbildēt

"Grandis reklāmas klipos un plakātos būs redzami par sevi pārliecināti un veiksmīgi vīrieši, kas izvēlas šo auto, IEKLAUSIETIES -

jo izjūt to kā savas būtības papildinājumu !!!!!!".

Haaaahhaaaaaahaaaaaa

Vīrieši to auto izjūt kā sava krāniņa apildinājumu :))))))

Mitsubishi reklāma - pārliecināts un veiksmīgs vīrietis deklamē: "Bez auto neesmu vīrietis - man nepieciešams papildinājums "

Nomirt var no smiekliem

:))))))

: D

123812. viesis 20.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

tas buus zemaaks, iisaaks un shauraaks nekaa minivanam pieklaatos. piemerots vidusmeera pundurim.

123821. viesis 20.aprīlis 2004 11:59
0 0 Atbildēt

mua gha gha ha ha ha ha... njaa...

reklaamisti... ghhhhhhhhhh

:D

123828. viesis 20.aprīlis 2004 12:42
0 0 Atbildēt

" ... kuru cilvēki pirks tādēļ, ka viņi to patiešām vēlas, nevis tādēļ, ka viņiem tas ir praktiski nepieciešams. "

nu shitadu bullshitu izdomat.

123891. viesis 20.aprīlis 2004 19:55
0 0 Atbildēt

jaabuut tiesham atsaldetam lai ko tadu veletos kad var nopirkt ko sportiskaku par to pashu pikji...

123910. viesis 21.aprīlis 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Neordināra reklāmas stratēģija - šoreiz mārketologi tautai iedvesīs, ka tā vēlas šo auto, nevis ka tas ir nepieciešams, :-)

123975. viesis 21.aprīlis 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Kas tieši šajā stratēģijā ir neordinārs?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti