Birmingemas motoršovā savu atjaunoto modeli prezentēja Mini. Pats būtiskākais jaunums šoreiz ir tas, ka auto kļūs dārgāks vidēji par 0,5%. Un vēl - kabriolets Mini Cooper S Cabrio.
Neskatoties uz auto sadārdzināšanos, potenciālie klienti būšot apmierināti - automobilis ieguvis jaunas krāsas, apdares materiālus un riteņus.
Mini One un Mini Cooper ieguvuši arī jaunu piecpakāpju transmisiju ar izmainītu pārnesumu attiecību. Bez tam, visu auto dzinējiem uzlabots griezes moments, kas ļauj saīsināt paātrinājumu no 80 līdz 120 km/h. Mini One un Mini Cooper dzinēju jauda palikusi iepriekšējā, bet Cooper S savā labā ieguvis vēl 7 zirdziņus - nu to ir 170.
One un Cooper tikuši arīdzan pie jauniem buferiem. Top versija Cooper S saglabājusi līdzšinējo aerodinasmisko paketi, tāpat kā nav tikuši izmainīti Mini One D buferi. Toties visi modeļi tikuši pie jauna noformējuma priekšējiem un aizmugures lukturiem ar "bezkrāsainiem" stikliem. Bez tam, par papildus samaksu iespējams tikt pie ksenona lukturiem.
Ierindas Mini versija var lepoties ar diviem jauniem metāliskiem krāsu toņiem - «Astro Black» un «Black-Eye Purple». Tikmēr Cooper S viennozīmīgi tiks krāsots iekš «Hyper Blue» un «Dark Silver».
BMW gaišie prāti nav aizmirsuši arī par auto salonu. Parādījušies jauni nodalījumi un nišas dažādām lietiņām. Bez tam, atpakaļskata spogulis kļuvis lielāks, parādījies sānu saulsargs vadītāja pusē un vēl vairāki tīkami sīkumiņi.
Kas ir buferis?