Neikšāni rallijā «Talsi» tēmē uz uzvarām 3

 
20.maijs 2004 0:00

Šīs nedēļas nogalē – 22. un 23. maijā – Talsu apkārtnē notiks Latvijas autorallija čempionāta 3. posms “Talsi 2004”. Šajās sacīkstēs piedalīsies arī abas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāžas – Māris Neikšāns/Edgars Utāns ar “Ford Puma Super 1600” un Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons ar “Lada Samara”.

Komandas vadītāji neslēpj, ka mērķi šai sacīkstei ir visaugstākie – abām ekipāžām jāizcīna uzvaras savās ieskaites grupās. Mārim jāuzvar A2000 klasē, savukārt Andim jābūt ātrākajam R1600 klasē.

lmtkomanda.jpg

“Pēc rallijsprinta sacīkstēm Skrundā esam aizvadījuši vairākus treniņus un esmu vēl vairāk pieradis pie savas jaunās automašīnas “Ford Puma Super 1600”. Domāju, ka Talsos būšu labā sportiskajā formā,” par gaidāmo sacīksti saka 2003. gada Latvijas čempions autorallijā – 20 gadus vecais Māris Neikšāns. “Pirms Talsiem esam mašīnai veikuši nepieciešamos profilakses darbus – esam nomainījuši nodilušās detaļas ātrumkārbai un dzinējam. Domāju, ka cīņa būs ļoti spraiga, jo konkurenti ir spēcīgi. Laikam jau par galvenajiem mūsu komandas sāncenšiem jāuzskata abas “Honda Racing Latvija” ekipāžas – Kaspars Šimkus/Armands Šimkus un Krišjānis Caune/Artis Štrauss. Mūsu mērķis – būt pirmajās vietās – nebūs viegli sasniedzams.”

“Mans mērķis Talsos ir būt vismaz otram labākajam no vienas ass piedziņas automobiļu pilotiem. Varbūt tāpat kā rallijsprintā Skrundā izdosies pacīnīties arī ar brāli Māri,” par saviem plāniem gaidāmajai sacīkstei stāsta 18 gadus vecais Andis Neikšāns. “Braukšu, kā esmu ieradis – ātri un no visas sirds. Es nemaz nemāku pabraukt lēni.”

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžas trasē dosies ar 27. un 28. starta numuriem. Kā 27. trasē dosies Māris Neikšāns/Edgars Utāns, bet 28. numurs ir Andim Neikšānam/Mārim Jēkabsonam. Andim kā pilotam šī būs debija rallijā “Talsi”, bet Māris atzīst, ka rallijs esot ļoti interesants. Īpaši Mārim patīkot pēdējais – 33 kilometrus garais – ātrumposms. “Rallijsprintā Skrundā dominēja taisnie posmi un šeit priekšrocības bija abām “Honda” mašīnām. Līkumotajos Talsu ceļos priekšrocībām vajadzētu būt mūsu komandas ekipāžām,” saka Māris Neikšāns.

 “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” 2004. gadā atbalsta arī būvkompānija “LEC”, “Gros Auto”, “Uzvara-lauks”, “Bosch”, “Agip” un “Neste”.

 
Visi komentāri
 
127075. viesis 20.maijs 2004 2:17
0 0 Atbildēt

...Es nemaz nemāku pabraukt lēni.”

Slikti ka nemaaki.

Mustafa

127106. viesis 20.maijs 2004 9:12
0 0 Atbildēt

-Mustafa-Vinjss brauc aatri un ar praatu!!!

Lai izdodas!

RX-8

127576. viesis 21.maijs 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Neikshaani labakie!!!!

gan jau paradiis ciparus!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti