Sevi cienošiem pilsoņiem jābrauc pa ceļu bez bailēm 144

 
1.jūlijs 2004 0:13

Esmu tikai ministrs, nevis diplomēts sociologs, taču pēdējo nedēļu laikā mērķtiecīgi esmu aptaujājis savas paziņas par tēmu – "cik ātri braucat?" Nu 120, pie pilsētām ar simtiņu, uz Jūrmalas šosejas 140, citur 110.

Atbildes apstiprināja visiem skaidro faktu – vairākums pilsoņu labāk riskē ar sodu, nekā muļļājas uz likumā noteiktajiem 90 km/h. „Nu redz kāds labs cilvēks – pamirkšķināja,” bieži domājam. Mēs priecājamies par šoferi, kas mūs izglābis no policijas pieķeršanas un ar nožēlu sirdī atceramies tos, kas nav devuši ziņu, ka priekšā krūmos kāds ir.

Iepriekš teiktais mani pārceļ no autobraucēja amatpersonā un rosina uz priekšlikumiem. Pirmais – taisnajos, bezbedru, platajos ceļu posmos atļauto ātrumu palielināt par vidēji 20 km/h.

Visu cieņu tiem, kas ietur 90 km/h tikai tādēļ, ka to nosaka likums. Tādus var sūtīt izlūkos un tiem uzticēt valsts noslēpumus. Taču, kādēļ valstī jābūt likumiem, kas kalpo tikai policijas soda statistikai ? Kādēļ man kā pilsonim jābrauc bailēs no Ceļu policijas tikai dēļ tā, ka braucu kā cilvēks.

Otrais – kompleksā jāpalielina sodi par ātruma pārsniegšanu. Tādā gadījumā, ja mēs lidojam kā traki, jābūt motivācijai to nedarīt. Pašreizējais piecītis par nelielu pārsniegšanu nav nekāda motivācija.

Par drošību uz ceļiem. Nu nav tās avārijas no tā, ka brauc pa taisnu ceļu uz 120. Avārijas ir no tā, ka ir agresīvie braucēji, ka pilsētās liela satiksme, ka dzer alkoholu un dēļ tā, ka neuzmanās. Policija saka, ka galvenais avāriju izraisītājs ir nepareiza ātruma izvēle. Taču, vai tas automātiski nozīmē pārkāptu atļauto ātrumu?

Nu kurš man var atbildēt, kādēļ cauri Jūrmalai un Saulkrastiem jābrauc ar 50 km/h? Kādēļ uz platās Valmieras šosejas atļauts 90 km/h? Kas tad tāds traks notiks, ja uz 100ta atļaus braukt ne tikai pie Salaspils, bet arī pirms Rumbulas? Esmu pārliecināts, ka šādas izmaiņas nevis palielinās avāriju skaitu, bet to samazinās.

Izjūtas, kas mūs pārņem, esot lēni braucoša auto aizmugurē, nav aprakstāmas ar vēsu prātu. Tās ir emocijas. Emocijas, kas apdraud līdzpilsoņus.

Andrejs Radzevičs, ministrs, kas brauc ar auto

 
Visi komentāri
 
131348. viesis 30.jūnijs 2004 7:17
0 0 Atbildēt

Tu reko, laikam jau buus vien jaapiekriit OK :)

131349. viesis 30.jūnijs 2004 7:39
0 0 Atbildēt

pilnībā piekrītu.Tā jau viņš ir!

131350. viesis 30.jūnijs 2004 7:48
0 0 Atbildēt

Andzha, ja tas tieshaam esi Tu, tad respect par tekstu :) Varu tikai piekrist.

131353. viesis 30.jūnijs 2004 8:08
0 0 Atbildēt

Cepuri nost Radzēviča kungam...

131354. viesis 30.jūnijs 2004 8:12
0 0 Atbildēt

tā jau tas ir....

131355. viesis 30.jūnijs 2004 8:19
0 0 Atbildēt

Visnotaļ cienījama cilvēka atbalstāms viedoklis.

131356. viesis 30.jūnijs 2004 8:28
0 0 Atbildēt

tagad zinaashu par ko balsot ;)

131358. viesis 30.jūnijs 2004 8:33
0 0 Atbildēt

bet vienlaga ja arii buutu tie 100 - 110 km/h tad vienmeer atrastos kaads kursh brauktu uz 5 ls rozbezhas (paarsniedzot tos ~ 30 km )

131359. viesis 30.jūnijs 2004 8:33
0 0 Atbildēt

Restekpa!!! Izradas tomer visiem vel tauki uz smadzenem taja valdiba nespiez.

131360. viesis 30.jūnijs 2004 8:36
0 0 Atbildēt

Vidējais ātrums uz latvijas ceļiem jau diezgan sen nav vairs 90km/h. Vai tad nu beidzot tik tiešām nebija laiks to ierobežojuma latiņu pacelt augstām? Tā kā pilnībā piekrītu Radzēviča k-ga teiktajam.

131362. viesis 30.jūnijs 2004 8:46
0 0 Atbildēt

cik novērot 5 cīša robežās arī poliči netur.....

131363. viesis 30.jūnijs 2004 8:47
0 0 Atbildēt

kas vēlēšanas jau tuvojās???

131364. viesis 30.jūnijs 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Kārtējais nervozā līdzpilsoņa rakstiņš. "Emocijas, kas apdraud līdzpilsoņus" - nesavaldība ir individuāla problēma.

Kad raksta autoram, braucot 120 km/h pa taisnu, gludu šoseju, no sānceļa iznesīsies priekšā apdzēries lauku onkulis, viņš noteikti būs ļoti iepriecināts par sasniegto ātrumu. Es agrāk domāju, ka šitādi gadījumi ir vairāk teorija, bet 3 nedēļas atpakaļ tāds opis (droši vien tāds, nezinu - viņš neapgrūtināja sevi ar apstāšanos) iznesās priekšā. Tagad man nav auto, bet, ja būtu vairāk par 100 km/h, varbūt vēl kaut kā nebūtu.

131365. viesis 30.jūnijs 2004 8:52
0 0 Atbildēt

Radzēviča k-gs... nu gan "skazanul"... laikam dazhreiz tiešām labāk košļāt neka runāt :(

131367. viesis 30.jūnijs 2004 8:52
0 0 Atbildēt

Hei, kolēģi!

Tavs reklāmas triks nepacels tevi no neziniša par profesionāli jomā, kur tev nav nekādas sapratnes.

Politiski esi izvēlējies pareizo brīdi savai reklāmai, tikai tu esi balsojis un piedalījies to nejēdzību atbalstīšanā, kas novērš uzmanību no galvenā valstī - iemesla, nevis cēloņa.

Šajā nozarē - kāpēc tas viss uz autoceļiem ir tieši tā un ne savādāk.

Kāpēc valsts un nacionālajos svētkos tauta tiek apbalvota ar nekrologu un kapu pieminekļu uzrakstiem?

Tāpēc, ka tu un daļa tavu kolēģu nav mācījušies būt vadītāji, nav mācījušies svešvalodas, nav pratuši būt profesionāļi, vismaz lai pareizi iztulkotu, atvaino, pārbaudītu iztulkoto tiesību aktos, ko pieņem un vēl pieņems latvijā.

Šodien aprunāsim jaunievedumus tiesību aktos, kas attiecas uz kustības drošības preventīvajiem pasākumiem.

Pat savā rakstiņā tu izklāsti nejēdzības, ne pēc būtības, bet pēc savas sapratnes...tas, iespējams, vairos latvijā slepkavas un nogalināto skaitu...

...lai arī neapzināti.

Bet nākošajā kustības drošības padomes sēdē es atsaukšos uz tavu rakstu.

Jo tu būsi veicinājis nevainīgu cilvēku nogalināšanu...

...lai arī netieši.

131370. viesis 30.jūnijs 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Qued par tiem lauku onkām, it sevišķi ja brauc tumsā traktors ar arklu vai citu uzkabi un lielākā daļa bez pienācīga apgaismojuma. Gribētos redzēt ko Radzēviča k-gs teiktu par ātruma palielināšanu par 20 km/h, ja braucot uz 120 km/h viņš tādu pēkšņi sev priekšā pamanītu.

131372. viesis 30.jūnijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Izlasīju rakstu un pilnīgi nobrīnījos - sakarīgi vārdi no ministra mutes... (pilnīgi neticās bet fakts...)

Tagad būtu šie ieteikumi jāīsteno dzīve. (vismaz viena daļa jau ir īstenota - sodi no pirmā jūlija ir būtiski palielināti)

Un vēl viena piebilde - būtu neneormāli jauki ka CSN attiektiekots uz deputātiem, ministriem un policistiem (cilvēkiem kuri izdomā šos likums un rūpējas par viņu ievērošanu) ne tikai teorētiski bet arī praktiski. Vai nav apsurda situācija, kad deputātu nevar sodīt par CSN pārkāpumu bez saimas lēmuma ????

131373. viesis 30.jūnijs 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Nu vai tad tieshaam jums liekas ja brauc uz 100 tad tas ir tik droshi un visu pamaniisi daudz laiciigaak nekaa uz 120? Nu kljuustat reaali!

Tie 120 netiek pienjemti un netiks pienjemti taapeec ka neviens negrib uznjemties ne pa ko atbildiibu, jo ja kas notiks vainos tikai un vieniigi aatrumu!

131374. viesis 30.jūnijs 2004 9:19
0 0 Atbildēt

recluse un qued gribeetu piebilst, ka runa iet M.A.K.S.I.M.A.L.I pieljaujamo braukshanas aatrumu nevis minimaalo, taakaa aatruma izveela katra pasha zinjaa ........

131377. viesis 30.jūnijs 2004 9:21
0 0 Atbildēt

To: Qued 30.06.2004 08:50 & recluse 30.06.2004 08:58

Tak maaciit un sodiit vajag to onkuli smigaa, kurss ir ceelonis avaarijai, ne jau tavi 100km/h tevi glaabs. Pannem paliigaa matemaatiku, fiziku un mediciiniskos peetiijumus par cilveeka reakciju (par velti jau tie profesori savas smadzenes neteeree). Kaada jeega sodiit 100gab brauceejus par 120km/h un veel pamaniities nesodiit 1gab kodeeju pie stuures. Ar tiem 90 mees eiropaa neieiesim ;)

131378. viesis 30.jūnijs 2004 9:22
0 0 Atbildēt

viesis 09:16

gan jau skolā fiziku mācījies - ņem un parēķini, cik metrus tuvāk sadursmei pirms noreaģē un sāc bremzēt tu nobrauc, ja ātrums ir par 20 km/h lielāks.

Ko es gribu teikt - varbūt ceļi paši par sevi pieļauj braukšanu ar lielāku ātrumu, bet līdzcilvēku braukšanas kultūra maks. ātruma palielināšanu padara par pašnāvnieciska rakstura pasākumu. Ātruma palielināšana būtu pieļaujama tikai uz lielajiem ceļiem, kuri ir pietiekami plati un ar attīrītām ceļmalām, kas ļauj laikus pamanīt pa sānceļu tuvojošos auto.

131379. viesis 30.jūnijs 2004 9:23
0 0 Atbildēt

par Qued komentāru

Es domāju ka apdzērušies lauku onkas pie stūres - tā ir nopietna problēma - naudas nav, oficiālu ienākumu arī = soda naudu nevar iekasēt. Tiesības sen kā atņemtas.... Vajadzētu papildināt noteikumus ar punktu ka par atkārtotu brukšanu dzērumā bez tiesībām - transportlīdzekļa konfiskācija. (un vienalaga ka tas auto citam pieder)

131380. viesis 30.jūnijs 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Ulzha - a par ko raksta autors zheelojas: "Izjūtas, kas mūs pārņem, esot lēni braucoša auto aizmugurē, nav aprakstāmas ar vēsu prātu. Tās ir emocijas. Emocijas, kas apdraud līdzpilsoņus." Ko atrisinaas maks. ātruma palielināšana, ja lēni braucošais auto brauks tāpat?

131383. viesis 30.jūnijs 2004 9:25
0 0 Atbildēt

viesis 09:23 - tas viss ir ļoti jauki, bet tādi pasākumi neko nepalīdz tad, kad avārija ir jau notikusi. Ja tādā avārijā ies bojā cilvēks, ko viņam palīdzēs opja sodīšana? Protams, pie dzērušo opju izskaušanas ir jāstrādā, bet šobrīd ir jārēķinās ar reālo situāciju - ka tādi opji ir problēma, kas apdraud satiksmi; avārijas notiek un maksimālā ātruma palielināšana padarīs avāriju sekas smagākas.

131384. viesis 30.jūnijs 2004 9:28
0 0 Atbildēt

man taadas emocijas nepaarnjem, es to leeno njemu un apdzenu, taakaa taa atkal ir individuaala lieta, vairaak mani satrauc tie 10 Ls sods, kur es braucu ar 120 atljauto 90 vietaa ;)

131386. viesis 30.jūnijs 2004 9:30
0 0 Atbildēt

To Qued:

Nepiekrītu Tevis teiktajam. Ne jau ātrums ir pie vainas tam, ka cilvēki sitas. Un laukos skaidrā reti kāds brauc. Tu taču nevainosi atļauto ātrumu, ja, piemēram, uz Jūrmalas šosejas jau aiz lidostas pārvada gadījies kādu paņemt uz kapota tāpēc, ka tur ir 70/90 km/h? Cilvēki paši vainīgi pie savām nelaimēm, gan tie, kas lien vāģim zem riteņiem, gan tie, kas redzot pašnāvnieku drošības pēc nenoņem kāju no gāzes. Protams, vajag atbilstošus ceļus un daudz ko citu, ātruma palielināšana ir pēdējais etaps.

Droši vien esi lasījis grāmateli 'Drošs ātrums'. Tur viss ir pateikts. Maksimālā atļautā ātruma palielināšana neko daudz nemainītu, es kā braucu 100-110km/h pa Ventspils šoseju vai Jūrmalas apvedceļu, tā arī braukšu, jo lieliski apzinos savas un auto iespējas. Un pieļauju, ka vairums šeit ir tieši tādi braucēji. Bet tie, kas lidoja iepriekš, lidos arī vēlāk, tikai kaps tos pārmācīs. Tikai šādos apstākļos es un man līdzīgie izvairīsies no nejēdzīgu 5cīšu maksāšanas vai soda punktiem.

131387. viesis 30.jūnijs 2004 9:30
0 0 Atbildēt

to Qued....

Ja max atļautais ātrums = 120, tad neviens nevienu nespiež ar to braukt !!!!! Ja tu uzsakti ka ir bīstami braukt uz 120 - tad brauc lēnāk. Uz katra staba nav iespējams salikt automātiskas zīmes kuras tavā vietā atkarībā no tavām braukšanas spējām, mašinās tehniskā stāvokļa, laika apstākļiem un daudziem dažādiem faktoriem rādīs drošu ātrumu...

Autovadītājam būtu jāmāk pašam patezi izvēlēties braukšanas ātrums. Kaut kā dīvani - tagad visi brauc ar max atļauto ātrumu...

Ja kas 20 km.h = 5, 5 m/s ...

131388. viesis 30.jūnijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Tad re kā-izrādās mūsu valdībā ir ministrs,kas mērķtiecīgi un regulāri pārkāpj likumus,un vēl nemēģina to slēpt.Nu ja -viņus jau cp neaptur...

131389. viesis 30.jūnijs 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Drosmiigi. Naivi, bet drosmiigi ;)

131391. viesis 30.jūnijs 2004 9:39
0 0 Atbildēt

to Qued...

Es no taa raxta sapratu, ka runa ir par konkreeti raxtaa piemineetajiem celjiem.

Liela dalja LV stuures brunjinieku vareetu iemaaciities, kam domaata 1/2josla labajaa pusee... Tad arii buutu mazaak probleemu un nebuutu "liiniju detektori" jaaapdzen pa labo pusi

131392. viesis 30.jūnijs 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Vai tas nav tas Radzēvičs kas kādreiz aizlaidās no citplanētiešu partijas?

Iespējams, ka viņš bijis piedzēries, kad šito rakstījis - pilnīgs sviests.

131395. viesis 30.jūnijs 2004 9:46
0 0 Atbildēt

ko te muld ja palielinatu atrumu lidz 120km neviens jau jus RECLUSE neliek ari uz 120 braukt ja nevarat brauciet gar cela malinu un laidiet garam citus vaditajus. imho braucot uz 90 ir lielakas iespejas izrasit CSN jo vienkarshi var zaudet uzmanibu un aizmigt bet braucot atrak velti vairak uzmanibas celam un neskaties pa kreisi pa labi uz skaistajam lauku arem.ka man nepatik tie vaditaji kas uz 80 brauc pie pashas svitras un nedoma palist garam jo laikam Jutas celu karali. ari tas vecas miskastes kas nespej attistit lielaku atrumu jo nav tehniska kartiba ari vajadzetu novakt no cela.

131396. viesis 30.jūnijs 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Punktus vēlēšanām vācam?

Būtu labāk pieķēries Satiksmes ministrijai, ceļu būves firmām un smago auto īpašniekiem, kuru vainas dēļ Latvijas ceļi ir DRAUSMĪGĀ stāvoklī kaut vai salīdzinājumā ar Igaunijas ceļiem.

Tukša mūldēšana par prāta spējām neliecina - kur ir reāli paveiktais, ministrs tak esat - "visas kārtis rokās".

131398. viesis 30.jūnijs 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Pēc šitā samurgojuma izskatās, ka mūsu valdības pārstāvis ir viens kārtīgs potenciāls slepkava pie auto stūres :( bēdīgi... un mēs vēl brīnāmies par vispārējo antikultūru uz mūsu ceļiem ??? Ja pat valdības vīri klaji aicina uz "bezpredjelu"...

Radzēviča kungs !! Jūs esat populists !! piedēvām, mēģinat zemiski taisīt savu PR uz cilvēku dzīvību apdraudēšanas rēķina !!

ZEMISKI !

131400. viesis 30.jūnijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Nedomāju vis, ka maksimālā ātruma ierobežojums ir "no pirksta izzīsts" - ir taču izvērtēti dažādi riski, ir lērums pamatotu apsvērumu. Cik reiz` pēc smagām avārijām nav gadījies dzirdēt ".. ja vien ātrums būtu bijis mazāks...", braucēji un pasažieri sitas, mirst, paliek par kropļiem.

Manās acīs šis raksts ir nesmuks populisms no ministra puses.

Tiktiešām - nu gudrās galvas - sataisiet reiz normālas vairāku joslu autostrādes, ar drošiem nožogojumiem vai labu pārskatāmību ceļu malās! Sakārtojiet mūsu , tranzītvalsts (!) ceļus, un tad jūsu runām būs vismaz kāds pamatojums!

131401. viesis 30.jūnijs 2004 10:02
0 0 Atbildēt

lēts populisms!

131402. viesis 30.jūnijs 2004 10:03
0 0 Atbildēt

-> viesis 30.06.2004 08:52 "Hei, kolēģi!... bla bla bla"

Šitas Radzēvičs ir pieredzējis un nopelniem bagāts rallists tā ka nav ko te gvelzt par "pacelšanos no neziniša par profesionāli jomā, par kuru nav nekādas sapratnes".

Eksperts j.o.b.a.n.i.j.s ar valodas zināšanām no Kustības drošības padomes atradies!!!

131403. viesis 30.jūnijs 2004 10:04
0 0 Atbildēt

2 MO:

BTW naspēju atrast CSN-os šās 1/2joslas labājā pusē aprakstu - kas tas tieši esot un kā to jāizmanto !?

Esi tik lapins nopublicē CSN panta numuru(s).

Iepriekš pateicos.

131404. viesis 30.jūnijs 2004 10:06
0 0 Atbildēt

beidzot kaads normaals ierosinaajums, pilniigi neticami

Apsveicu ministra kungs (beidzot ir jutamas tautas domas)

PALDIES (Vel tikai maza nianse, so visu teikto vajag realizeet)

Latfox

131405. viesis 30.jūnijs 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Nu jauks rakstiņš.

Rallistam apnicis pa krūmiem lidot, sagribējās pa Saulkrastiem. Brīvibas ielu Rīgā ar mierīgi ar 120km/h var veikt. Nekādu problēmu.

Lauku dzērājiem jau sen ir likums - gada laikā 2x pie stūres dzērumā - kriminālsods ar sēdēšanu, bet Rīgas un Jūrmalas lidotājiem gan vajadzētu piemērot to pašu kriminālsodu uz pāris mēnešiem ietupinot zem restotā loga.

Mēs neesam gatavi un nekad nebūsim gatavi joņot visi bariņā ar 120km/h, jo mēs esam tik dažādi. Katru rītu braucu ar 120 un vairāk, jo savādāk tikt garām tiem nejēgām ar 85km/h, kas izveidojuši garum garām kolonas, nav iespējams.

Satiksmes plūsma ir nekaitīga tikai tad, ja visi brauc ar max atļauto un pa vidu nemaisās viens, kurma bail, mašīnai bremžu nav utt.

Mēs neesam gatavi nekādiem 120!

131406. viesis 30.jūnijs 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Vairumam domu var piekrist!

131407. viesis 30.jūnijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Pēc avārijas es vairāk par 90 nebraucu, jo kā sacīt jāsaka - neturu ātrumu. Es pilnībā apzinos, ka esmu problēmu izraisītājs, jo mani ir jāapdzen. daudz reizes esmu redzējis mirkšķinātājus un krāna kratītājus savā aizmugures spogulī, bet vairāk pa 90 nevaru pabraukt. ja palielinās līd 120, tad avārijas situācijas būs vairāk, kā arī ne visi autiņi var uzcelt līdz 100km/h 9 sekundēs.

131408. viesis 30.jūnijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

bija mums vēl viens ministrs supermens, par Vili sauca. šim doma bija Rīgā aizliegt trolejbusus. :)

131409. viesis 30.jūnijs 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Vārgs mēģinājums 'tuvināties parastajai tautai'. Acīmredzami A.R. uz ceļa zīmēm neskatās vispār, citādi būtu pamanījis ka piem. Jūrmalā pārsvarā var braukt uz 70, un pa mazajām ieliņām kas tur ir, 50 km/h ir tikai normāls ātrums. Bet tā jau ir, ja pats pa pilsētu braukā vidēji uz 100 (kā var saprast no raksta). Ja braucot aiz lēnāka auto uznāk emocijas (vai kaut kas līdzīgs agresīvai histērijai, kā A.R. gadījumā), ieteiktu tādiem pie stūres nesēsties vispār - ja cilvēks nespēj ar vēsu prātu izanalizēt situāciju uz ceļa un pieņemt attiecīgi konstruktīvu lēmumu, nu tad sorry...Žēl ka mums ir tādi ministri.

131410. viesis 30.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

100% piekrītu .

131411. viesis 30.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Un šitas kungs rīko mūsu valstī??? Šitādu murgojumu lasu pirmo reizi. Jā, nav problēmas pa mūsu ceļiem griezt arī uz 140 un vairāk. Tikai diemžēl pie nosacījuma, ka negadās kāds kāzuss. Ne mums divlīmeņu krustojumi, ne ieskriešanās joslas 99% gadījumu. Nav mums iežogojumu, kas pasargātu no meža zvēriem uz brauktuves, ne aizlieguma dubļainām riepām traktoriem līst uz šosejas. Ceļi pārsvarā ir ar neatdalītām pretējā virziena joslām, pa vienai katrā virzienā, pa tām brauc gan velosipēdisti, gan traktori, gan baļķvedēji, gan fūres, gan vieglie, piedevām dažs labs kājām kāto. Ceļa nomales arī ir paaugstināts riska faktors, īpaši ziemā un pavasara šķīdonī. Man pašam ne vienu vien reizi tikai pateicoties pieredzei (tfu, tfu, tfu pār kreiso plecu un tuk, tuk, tuk pa koku) ir izdevies izglābties no sadursmes ar meža lopiem, pat braukšana ar likumīgajiem 90 nebūtu glābusi.

Ministra k-gs, sākumā būtu veltījis vairāk uzmanības mūsu ceļiem un tikai tad aicinājis palielināt atļauto max ātrumu! Ar savu ietekmi protams nekad nebūsiet vainīgs, kad izprovocēsiet kādu avāriju (pats jau arī var neciest un nevainīgs aizbraukt tālāk).

131412. viesis 30.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

respect radzēviča kungam. Visas problēmas ir aprakstītas precīzi. Un ja kādam no komentētājiem šķiet, ka pie zīmes 110 obligāti jābrauc uz 110 tad te jūs kļūdaties, ja nav piemēroti laika apstākļi, auto vai vienkārši esat noguris ir Jasamazina ātrums...

131415. viesis 30.jūnijs 2004 10:30
0 0 Atbildēt

veeleeshanaas tuvojas? :))))

131417. viesis 30.jūnijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Vēl nedaudz par to pašu tēmu. Cik % mūsu pārbagātajā valstī brauc ar visīstāko hlamu? Cik % brauc ar riepām, ko kāds izmetis miskastē? Koroče, lai ministru pašapziņa neciestu, katram valdības vīram eskortu ar migalkām un nekādu ierobežojumu, a visiem pārējiem momentā nobraukt malā, apstāties un uzmest deķi uz galvas vai maisu uzmaukt:))))

131418. viesis 30.jūnijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Malacis Andrej! Tikai baidos ka pat tik mazi uzlabojumi nenotiks.

131419. viesis 30.jūnijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Ak jā...

Brīvdienās pa plekskavas šoseju plūsmas ātrums bija 110 - 120 km/h.

Nu bija daži lidotāji, tomēr maz... Vēl mazāk bija to, kuri brauca lēnāk, Fakts - lielākā daļa šoferu 110 - 120 uz pleskaves uzskata par normu. (bet atļautais ātrums 90.) Visi šoferi ir pārkāpēji un noziedznieki. Vismaz tā sanāk pēc patreizējās likumdošanas.

Un nepiekritīšu domai, ka ātrums 50 pilsētā un 90 uz šosejas - nava izsīsts no pirksta. Kur ir pētījumi? Kāpēc 90 var, bet 95 - pēc likuma jau pārkāpums. Ātruma ierobežojums 90 uz šosejām pastāv no neatminamiem laikiem. Bet ceļi un mašinas tomēr ir palikši labāki. Nu tad varbūt vispār atļaujam tikai uz 20 km/h braukt? Iespējams ka avāriju būs mazāk....

131420. viesis 30.jūnijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

"Sevi cienošiem pilsoņiem jābrauc pa ceļu bez bailēm

Esmu tikai ministrs, nevis diplomēts sociologs, taču pēdējo nedēļu laikā mērķtiecīgi esmu aptaujājis savas paziņas par tēmu – "cik ātri braucat?" Nu 120, pie pilsētām ar simtiņu, uz Jūrmalas šosejas 140, citur 110."

Rodas jautājums, ar kādu ātrumu šie pilsoņi pārvietosies pie atļautā ātruma 120, ja pašreiz tie ikdienā brauc ar + 40?

Kad beigsies šī klajā necieņa, un atklāta dienesta stāvokļa ļaunprātīga izmantošana no valsts amatpersonu puses?

131422. viesis 30.jūnijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Ministri nāk un iet...

MK CSN sāk darboties, beidzoties šai dienai, pēc plkst. 24:00.

Kā CP policijas inspektors dienesta pienākumus pildot pirmā jūlija dienas sākumā, naktī zinās noteikt sodu autovadītājam - CSN pārkāpējam?

Vai valdība un arī tu, atnākušais un aizejošais, kas neko vairāk par uzrakstīto nespēja pateikt,

spēs nodrošināt kontroli par likumības ievērošanu valstī, atbilstoši pieņemto Ceļu satiksmes noteikumu puktu prasībām, ja gribi aizsmērēt "tautai" acis ar muļķībām?

Vai policijas patruļdienestam ir izdalīti MK apstiprinātie un pusnaktī darbību uzsākušie tiesību akti?

Kuru tu ierosināsi sodīt par bezdarbību, kas radīja apstākļus likumības neievērošanai valstī veselu nakti?

Vai braucot un pārkāpjot tu spēsi ko labot?

Līdz pusnaktij nav vairs tālu...

131424. viesis 30.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Zviedrijaa aatruma ierobezojums arii uz parastiem lauku celiem ir 110km/h. Veel tikai piebildiisu ka tie lauku celi ir sliktaa staavoklii ar ieplakaam, pakalniniem un plaisaam. Pilniibaa atbalst 120km/h uz normaaliem taisniem gabaliem.

131425. viesis 30.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

BRAUCEJS

jau nevajag risināt uz citu rēķina. Ja tie traktori ar arkliem tumšā laikā braukā, stulbie trakotāji un piedzērušies onkas - tad jācīnās ar viņiem nevis tagad jāierobežo godīgie braucēji.

Tad ierosinu: atļauto ātrumu 20km/h uz visiem ceļiem un avāriju vispār nebūs!!! Piekrītat? (ja nu vienīgi kāds pārsniegs +20 un tad nu gan varbūt noskrāpēs sev sānu)

Kūrš ir aprēķinājis ka 90km/h ir tas ātrums pie kura notiek visoptimālākais skaits avāriju.

131426. viesis 30.jūnijs 2004 10:53
0 0 Atbildēt

iisteniibaa es nepiekriitu viedoklim, ka vajag pacelt maksimaalo aatrumu par 30 km/h. Vispirms vajadzeetu sataisiit celjus. Kautvai taa pati Ventspils shoseja taadam aatrumam neder liikumu deelj liikumiem. Sachakareeto Pleskaveni var izmest meeslainee deelj riseem un sliktaa seguma defaultaa (nerunaaju par tikko atremonteetajiem posmiem). Valmieras shoseja? MUAHAHAHAAA, man skalji jaanjirdz. Labi, tas posms aiz Stalbes liidz Valmierai buutu o.k. ar 120km/h. Un tomeer, viemeer atrastos kaads opis vai tante, kas brauks uz tiem 100km/h. Nu tad buus dziishanaas, spaidiishanaas. Cilveeki, ja vinjiem atljauts skriet, paliek nervozi shaada bremzes aizmuguree gaidoshajaa auto rindaa. tad nu saaktos apdziishana nelaikaa utt... No seeniites liidz Stalbei uzlikt 120km/h noziimeetu daudzus daudzus liikjiishus.

Nu paliek veel Juurmalene. Piekriitu - tur tieshaam var atljaut 120k/h. Iisteniibaa tur pat vareetu atljaut 140km/h, ja tiktu izbuuveeti apgrieshanaas viadukti, gaajeeju paarejas pa gaisa tiltiem utt. Kameer juurmalene neatbildiis eiropas baanju standartiem, tikmeer tur arii buutu jaavelkas uz tiem 100. basta!

131427. viesis 30.jūnijs 2004 10:53
0 0 Atbildēt

To agrisp:

Tad varbūt pilsētā arī atļaut braukt ar 90? Visur taču ir luksofori un ceļazīmes! tā teikt satiksme noorganizēta.

131428. viesis 30.jūnijs 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Hi, hi...

Šonakt nevienu nesodīs, pieņemot lēmumu uz vietas.

Tātad naktī:

1. uz ceļa nevienu nesodīs, izteiks tikai brīdinājumu, jo policists nezinās, kādu CSN punktu vadītājs ir pārkāpis;

2. vai nu sods būs tāds, ka lēmumu policija pieņems pēc tam.

!!!Pirmo reizi policija nebūs vainīga, jo Latvijas valdība nespēja nodrošināt pieņemto lēmumu izpildi!!!

131430. viesis 30.jūnijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

REDAKTORAM VAJADZĒTU ŠO RAKSTU IZPLATĪT ARĪ CITIEM MĒDIJIEM, LAI TAUTA ZIN CIK "SAPRĀTĪGI" MŪSU MINISTRI!

131431. viesis 30.jūnijs 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Nez kur Valmieras šoseja ir plata?

131432. viesis 30.jūnijs 2004 11:08
0 0 Atbildēt

>Andrejs Radzevičs

sabuvejam setinjas un nodalam vienu joslu ar betona valni lai tur var lidot visi kamikadzes un ministri. :))

131434. viesis 30.jūnijs 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Visa vaina ir nevis aatrumaa vai aatrajos autinjos, bet muusu galvaas....

...un tas ir no nabadziibas. Mees,..... ari polichi, katrs par sevi, visi ciinaas lai kautko

sagraabstiitu un izdziivotu. Viens ir nervozs par to, ka seezh kautkaadaa graboshaa misenee,

kuru nevar saremonteet vai nopirkt citu, kurai garaam pavelk

kaads pieklaajiigaaks auto, tas tajaa pieklaajiigajaa,......nu piemeeram.....

par to, ka tuvojas veeleeshanas.....tad veel...darbs, stress, bezdarbs, maza alga, sieva grib kurpes :)

....man ir baigi zems autinsh.......shitie trakie muusu celji......aarrrpraats :) Ja kaadreiz tieku

uz labaaka celja,.......nu arii uzspiezhu :) mazliet :) :)

Nu, vienkaarshi viss stress no nabadziibas.

Un veel,.... tie 120..... tas tieshaam nav minimaalais ar ko varat braukt, nu izveelaties pashi peec sajuutas.

Manas domas...120 uz laba, drosha, paaredzama celja, ar labu auto nu nav aatrums. Bet esiet taateikt sapraatiigi.

Par onkaam. Nu bijushajaas saimnieciibaas totaalais bezdarbs, nabadziiba, bezceriiba, ja paraadaas kaads latinjsh,

tad tas ir ribaas :)....nu un brauc....lopi :) Jaauzmanaas.

Jaaizliek ziimes prieksh tiem kas aizmirst - Uzmaniibu ONKAS! :)

131435. viesis 30.jūnijs 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Muļķības. Lai arī rakstam būs liela ažiotāža kaut vai autora dēļ, lielā mērā viņam var piekrist.

Atsevišķos posmos, tieši atsevišķos posmos ātruma ierobežojumus ir jāpārskata. Neviens jau neprasa visā Latvijā uzlikt lielāku max ātrumu. Bet, piemēram, ceļa posmā no Salaspils uz Rumbulu vilkties uz 70 km/h ir vienkārši idiotisms.

Kādu laiku atpakaļ jau bija intensīva diskusija par šo tēmu diskusiju sadaļā. Vai ir vērts atkārtoties?

131436. viesis 30.jūnijs 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos pie Salaspils vairs nav 100km/h, jo ceļš tagad ir galīgais !@#%!$#@. Sataisiet tos ceļus!!!! Vadītāju kultūra nav tāda lai būtu noteikts lielāks ātrums - Jūs paskataties cik vadītāji vēljoprojām braukā (plēš) ziemas riepas! Ja man kāktos uz ceļa strauji nobremzēt un aizmugurē brauc auto ar ziemenēm - bremzēšanas ceļa garums atšķiras metros utt. Būtu protams jauki lielāki ātrumi, bet Latvija tam nav gatava.

131437. viesis 30.jūnijs 2004 11:16
0 0 Atbildēt

p.s. tas ministrs taču ir autosportists:) (ar Ņivu pa bezceļu gāž, ka maz neliekas:))

131445. viesis 30.jūnijs 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Tiesi taa gaaz ar Nivu un gaaz labi:) Visu cienu.

131447. viesis 30.jūnijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Laižot uz 140 kiļiem, es šo saprotu, bet ar atļauto...nesanāk...

Vakar MK izskatītajos un pieņemtajos Ceļu satiksmes noteikumos:

CSN 13. Šie noteikumi un citi normatīvie akti, kas regulē attiecības ceļu satiksmes drošības jomā, attiecas arī uz ārvalstīs reģistrētajiem transportlīdzekļiem, kā arī to īpašniekiem, transportlīdzekļu vadītājiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, tiem atrodoties Latvijas teritorijā, ja starptautiskajos līgumos, kuru dalībvalsts ir Latvija.

Vai ministrs ar savu rakstu domāja tieši tā?

Ja nē, vai tad pēc tiesību akta apstiprināšanas tajā vēl var izdarīt izmaiņas?

Vai, kad jaunajos CSN ir gaidāmas izmaiņas?

131449. viesis 30.jūnijs 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Jā, jautājums vietā!!!

Kura Latvijā ir tā persona, kas pēc likuma vai MK noteikumu pieņemšanas ir tiesīga tajā ko izmainīt???

Vai patrez spēkā esošajos CSN 71. punkta vārdos nav kāda piebilde, kuru zina tikai ministri vai ministrs?

131451. viesis 30.jūnijs 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Radzēviča kungs, esmu pārliecināts, ka tagad lasiet šo komentārus un tāpēc ceru, ka jūs izlasīsiet arī šo. Man tik tiešām žēl, ka mūsu valdībā ir tādi cilvēki kā jūs. Nē, nē, Radzēviča kungs, nepadomājiet, ka mana nepatika ir saistīta ar jūsu politiskām aktivitātēm, kuras ir zem jebkuras politiķa paškritikas robežām (atcerēsimies kautvai ļoti aizdomīgo pāriešanu no JL uz citu partiju - parastai tautai tas ir aizdomīgi, bet nelielai cilvēku grupai iemesli ir vairāk nekā skaidri un zināmi). Runa ir par nedaudz ko citu. Par jūsu pilsoniskām aktivitātēm, kas lieliski tiek demonstrētas šajā vēstulē. Nemēģiniet, lūdzu, piesegt savu vēlmi izpatikt ātruma cienītājiem ar populistiskiem izteicieniem. Davai tagad visi gāzisim kur MUMS šķiet pareizi! Daješ ātrumu, kurš aizrauj! Radzēviča kungs, vai jums tik tiešām šķiet, ka CSDD un CP sēž idioti un kretīni? Ka viņi neanalizē situāciju uz Latvijas ceļiem un ielām? Kāpēc jūs mēģināt publiski stāstīt par lietām lieliski apzinoties, ka no tā atdeves nebūs? Vienīgais, ko jūs iegūsiet tā ir dažu "jautrāku" autobraucēju atbalstu, bet zaudēsiet ļoti daudzi loģiski domājošu vēlētaju cieņu! Kāpēc jūs šo savus "davai!" kliedzienus neiesniedzat nevienā no darba grupām, nepārrunājot tos ar CSDD vadību un IeM pārstāvjiem? Pats taču lieliski apzināties, ka tad taču būtu lielāka jēga jūsu ierosinājumiem.

Runājot par tiem jūsu ierosinājumiem - Jūrmālā līdz pat Dzintariem un pie prezidentes mītnes var braukt ar 70 km/h! Tur, kur ir 50, tik tiešām ir daudz mājas apkārt un cilvēku daudzums ir pietiekams, lai nerastos vēlme braukt ātrāk. Un par Jūrmalas šoseju runājot - man žēl būs to cilvēku un apkārtējos, kas izdomās no rīta miglas laikā "maukt" ar 120 km/h.

131452. viesis 30.jūnijs 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Publicēti CSN ir kā projekts:

www.mk.gov.lv/index.php/?id...e=446&action=d

131454. viesis 30.jūnijs 2004 11:54
0 0 Atbildēt

Man leiaks ir stulbi runaat par max aatruma palielinaasanu, tas taapat neko nemainiis. Svariigaak ir straadat pie taadas leitas ka pluusmas vienmeriibas. Piem. ja visi brauc pa Ventspils soseju 110km/h tad tas ir drosi, tacu ja paraadaas kads izlecejs uz 140, vai arii opis uz 85, tad situaacija var kljut biistama.

Galvenais ir pluusmas vienmeriiba arii pilseeta. Es domaju tas ir normali ja visi pilseetaa parvietojaas uz 65, svariigaakais ir lai visi taa dariitu.

Par leilceljiem runajot es domaju, ka buutu lietderiigi uz taadaam sosejaam Kaa Riiga- leipaaja un Riiga-ventspils vietaas kur tas atljauj uzstaadit max aatrumu 100km. Vismaz satiksmes ministrija via hvz atbildiigaa iestade vareetu veikt saadu eksperimentu. kaadaz drosa celja posmaa uzstadit sadu celjaziimi.

131457. viesis 30.jūnijs 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Kāds ir ievērojis par cik mainās bremzēšanas ceļš pieaugot ātrumam? Sausā laikā, slapjā un ziemā? Katrs ātruma palielinājuma kilometrs, palielina risku. Rada draudus apkārtējiem. Ne visi ir gatavi "lidot" uz 120, kā jau daži teica - galvenais ir plūsmas vienmērība, nevis ātrums. Laiks ko ieekonomējam braucot par 30km/h ātrāk nav vērts riska dēļ ko rad mūsu nesakārtotie ceļi un valdošā braukšanas kultūra.

131458. viesis 30.jūnijs 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Varbūt piesienam pie antēnām lentītes, tā protestējot pret pārāk zemajiem atļautajiem ātrumiem???:)

131459. viesis 30.jūnijs 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Piekrītu tiem, kas atbalsta ātruma palielināšanu. (Lai nu cik tur būtu - 20, 30 vai vairāk km/h) Galu galā daudzi te bļauj, ka ceļi ir slikti, ka mašīnas daudziem ir grabažas, riepas no misenes izvilktas -

1. Ceļi bija slikti arī agrāg, nekāds super kvalitatīvais asfalts jau netika uzliets.

2. Diez vai mašīnas "grabažas" ir sliktākas par 80' gadu žigulīšiem un mosīšiem. Saldziniet kaut vai drobas jostas. Jāņem vērā arī, ka lielai daļai autiņu ir ABS. Paskat cik daudz jaunu autiuņu ar gaisa sipilveniem, pretizslīdēšanas sistēmām utml. pribambasiem.

3. Riepas no misenēm - nu tak tās ir labākas par tām, ko lietoja 80 gados. Galu galā tādēļ ir tehniskās apskates, kas novērtē arī riepu stāvokli. (Mans uzskats - kaut brauc ar s...du - liec labas riepas, cita braukšana, cita drošība.)

Tad nu ņemot vērā iepriekš izteiktos argumentus - nu jābūt tai drošībai uz ceļiem lielākai, nu varam mēs braukt arī ātrāk. Uzdodiet jautājumu sev - cik no jums ir braukuši ātri (virs 160 km/h). Nu nav tak tik traki - 120 km/h nemaz netraucētu.

131460. viesis 30.jūnijs 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka piemeram uz jurmalenes vajadzetu sadalit atrumus pa joslam: 1.Josla lidz 90 2. Josla ne mazak par 90 bet ne vairak par 110 3. Josla 110-130. Un vispar shosejas kur vairakas joslas katra virziena vajag minimalo atrumu ierobezot no otras joslas un talak. Nebutu lieku stresu par opishiem kas celi brauc pa 3 joslu uz 85.

131462. viesis 30.jūnijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

veisi varu tevi nomierinaat - CP un kur tur vel pa tiesham sezh pilnigi ideoti, paklausies ko runa Pukjiite, visnh pat vienu teikumu salikt normali nevar- pilnigs analfabetikjis un tie parejie musari :))) kamer shie padomju laika menti bus pie teikshanas nekas nebuus

131463. viesis 30.jūnijs 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Argumentācija un domas iztirzāšana vājas vidusskolas līmenī. Man būtu kauns tādu rakstu publicēt.

Pēc būtības - lēti, nespeciālista spriedelējumi, popularitātes meklējums.

131464. viesis 30.jūnijs 2004 12:33
0 0 Atbildēt

nu - diezin vai nespeciaalista

131465. viesis 30.jūnijs 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Tēma tik apsūkāta (arī šeit pat) ka negribas neko rakstīt. Manuprāt galvenais pret-arguments:

Latvijā (tāpat kā Krievijā) ir PSRS POFIGISMA SABIEDRĪBA (avosj krivaja vivezjet), t.sk. pret sevi (savu dzīvību) un svešu dzīvību.

POFIGISMA KULTŪRĀ auguši cilvēki (savā vairumā) nespēj atbilstoši novērtet RISKU un SEKAS (domāt) un atbilstoši koriģēt savu rīcību.

Tādēļ, kamēr POFIGISMU neiznīdēsim no saviem prātiem, brauksim pēc neelastīgiem noteikumiem, kas maksimāli ierobežo POFIGISTUS.

131467. viesis 30.jūnijs 2004 12:51
0 0 Atbildēt

tuksha pljurksteeshana. taapat nekas nemainiisies. pa tuskshu shoseju, kura iet pa milziigu pljavu saulainaa laikaa uz 90 km/h brauc tikai kapeiku piseeji un gariigi slimi cilveeki.

131469. viesis 30.jūnijs 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Jautājums ir diskutējams, bet viennozīmīgu atbildi atrast latvijas apstākļos būs sarežģīti. Ministra k-gs savā rakstā arī nespēj pārliecinoši nomotivēt savus apsvērumus, vairāk balstās uz savām personiskajām emocijām. Ātri braukt jau grib visi. Šī problēma aktuāla bija pirms 28 gadiem, kad pats sāku braukt ar auto, un bembju vietā pa ceļiem ripoja volgas,moskviči,žiguļi. Tajos laikos ātrums pilsētās vēl bija 60km/h, nevis 50km/h, kā tagad, bet arī tad darbs autoinspektoriem netrūka. Ar lielu sajūsmu 70-to beigās tika uzņemta ātruma palielināšana uz Jūrmalas šosejas, ar speciālu elektronisku zīmi, ātrums reizēm tika atļauts līdz pat 130km/h. Par to veiklajiem žigulistiem bija liels prieks, un jūrmalene iemantoja kļičku: 5 minut v amerike...

Šobrīd, "zemo lidotāju" laikmetā, uz ārpilsētu šosejām ātruma palielināšana līdz 120km/h nozīmētu, ka faktiski lielākā daļa brauktu 130-150, kas jau ir Vācijas autobāņa cienīgs ātrums. Piemērojot Darvina likumus, pieļauju, ka Latvijas autovadītāju skaits dažu gadu laikā samazīnātos būtiski....Mans viedoklis - vispirms centīsimies vēl dažu gadu laikā pacelt savu braukšanas kultūru, pavērosim klātienē ES valstu autovadītāju pieredzi uz Eiropas štrāsēm, tad arī domāsim par ĀTRĀKU braukšanu Latvijā.

131470. viesis 30.jūnijs 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Atliek tikai izteikt nožēlu, ka izglītības un zinātnes ministrs var nākt klajā ar tik neprātīgām idejām. Vai tad 2003.gadā uz ceļiem bojā gājušie 493 cilvēki un ievainotie 6,6 tūkstoši nav biedējošs cipars valstiņai ar nieka 2,3 miljoniem iedzīvotāju? Bet aiz šiem skaitļiem - cik gan daudz salauztu likteņu, ciešanu un asaru... Cilvēki, attopieties - uz Latvijas ceļiem notiek asinspirts !

131472. viesis 30.jūnijs 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Ir kapeiku piseeji un ir latu un dolaaru piseeji?;-)

Viespār ir praksē pārbaudīts teiciens-

lēnāk brauksi - tālāk tiksi!

Katra vadītāja paša izvēle ir pārsniegt 50,70,90,110km/h - maksā tik ragā un brauc tālāk!

Par kaiffu un ērtībām ir jāmaksā!

131474. viesis 30.jūnijs 2004 13:06
0 0 Atbildēt

KAS tad to asinspirti rada? Vai tik ne mēs paši?

Negadījumi būs un notiks vienmēr!

Cits jautājums ir tos samazināt!

Vai braucot ātrāk mēs varēsim samazināt traģisko negad. skaitu? Domaju, ka nē!

131475. viesis 30.jūnijs 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Paveerteejot te sarakstiitos komentaarus, var secinaat, ka maksimaalaa braukshanas aatruma palielinaashana ljoti lielaa meeraa pasliktinaatu satiksmes droshiibu uz shosejaam. Peec komentaariem spriezhot, nedaudz vairaak par pusi cilveeku atbalsta aatruma palielinaashanu. Paareejie, tajaa skaitaa es, ir pret. Patiesiibaa to, kuri ir ,,pret,, , ir vairaak, jo shii portaala apmekleetaaji paarsvaraa ir jauni un ar palielu tieksmi uz aatru braukshanu. Kas tad notiks, ja palielinaas atljauto aatrumu? Pofigisti jeb, pieklaajiigaak izsakoties, autovadiitaaji, kuri paarveertee savas autovadiishanas speejas un savu automobilju tehniskaas iespeejas un pietiekami nenoveertee risku, brauks aatraak. Tie, kuri neatbalsta aatruma palielinaashanu, paarsvaraa brauks taapat kaa liidz shim. Rezultaataa pluusmas vienmeeriigums mazinaasies, buus veel lielaaka aatrumu atshkjiriiba starp dazhaadiem transportliidzkljiem. Tas palielinaas apdziishanas manevru skaitu un stresu, nervozitaati uz celjiem. Rezultaataa avaariju un cietusho buus veel vairaak. Vai to mees gribam?

131476. viesis 30.jūnijs 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Bet varbūt autobraucējiem vajag organizēt psihologa konsultācijas (arī ministriem), lai tās emocijas vinjus nepārņem lēni braucoša auto aizmugurē?

Vai cienītais m kungs ir padomājis, ka lielākais vairums transportlīdzekļu Latvijā ir vecāki par 10 gadiem un tīri tehniski un arī no drošības un vadāmības viedokļa nav piemēroti braukšanai ātrāk par tiem pašiem 90-100 km/h?

131477. viesis 30.jūnijs 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Nemaz jau nerunājot par Latvijas ceļiem, kur neliela bedre īstajā vietā var izraisīt lielu avāriju...

131478. viesis 30.jūnijs 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Gribeetos pateikt paldies par ljoti saturiigo komentaaru viesim, kursh izteicaas plkst. 11:46 ! Simtprocentiigi piekriitu, tur nu nav ko piebilst !

Absoluuti piekriitu arii Qued-am, recluse-i, bublik-am, Latgalietei, apaljajam busam, Frikam, jasminei, viktoram1961, DM, anonimikim.

Aarkaartiigi traapiigi par maksimaalaa aatruma palielinaashanas biistamiibu izteicaas shearer, atbalstu vinja viedokli. Uz Seeniites - Valmieras shosejas butu nepraats palielinaat atljauto aatrumu. Vai mees gribam, lai buutu vairaak taadu tragjeediju kaa 2003.gada apriilii ar Valmieras teaatra jaunajiem aktieriem. Papriekshu jaasaved kaartiibaa celji, tikai tad var saakt veerteet, vai buutu pamatota aatruma palielinaashana!

131480. viesis 30.jūnijs 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē pārsniegt ātrumu. Pimēram, Ķelnē prakstiski uz visām maģistrālajām ielām ir 70. 50 ir tikai uz šķērsielām. Protams, tur areī nevazājas neviens gajējs, kur nevajag, bet brauc mašīnas. Kur tad ir problēma, ja vietā, kur nav neviena tiek palielināts ātruma limits.

131481. viesis 30.jūnijs 2004 13:22
0 0 Atbildēt

A davai visi tie kas deg braukt ātrāk paši arī izbūvēs ceļus, drošības nožogojumus utt. pa kurieni arī paši varēs močīt!?

Tam kas sāk psihot braucot aiz lēnāka braucēja ir jāgriežas pie daktera kas ārstē nervus:-):-);-)

131483. viesis 30.jūnijs 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Skats no malai (šoreiz liksim mieru politiskai reklāmai ;-):

Palasot komentārus gribas secināt, ka vairums lasītāju paši pieder pie garīgi un morāli nelīdzsvarotām personībām, kas iespējami sava sakāpinātā ego, vai arī kādas citas psiholoģiskas traumas dzīti, nu steidzas zākāt un lamāt... Ērti taču slēpjoties aiz I-neta relatīvās anonimitātes atļauties kādu ap#$%#$.

Redaktor! - vai tik tavs lasītāju loks nav veidots no tīņiem, jo krišana galējībās un pārmērīga emocionalitāte noteikti ir vai nu nenobrieduša prāta pazīme, vai arī ... jau minēto psiholoģisko traumu, nepilnvērtības kompleksa, pašapziņas, utt... sekas?

Nogalina nē jau ātrums, bet saprāta trūkums, nē jau alkohols, bet - atkal - saprāta trūkums (daudzuma izvēlē;-)

Kamēr CP nodarbosies ar ātruma kontrolēm, kuru (NE)effektivitāte satiksmes drošības veicināšanā ir vairākkārt pārspriesta, nevis ātbrīvos ceļus no dzērājiem un narkomāniem, iemācīs traktoristiem ieslēgt apgaismojumu, audzinās "pilsētas lidotājus", utt. tikmēr "nāves" statistiku mums neizdosies mainīt!

Mani dienišķie 110-115kh/h ārpus pilsētas nevienu neapdraud līdz mirklim, kamēr uzrodas kārtējais piedzēries tīnis, vai jau minētais lauku opaps... Ja jau dēļ tādiem indivīdiem visiem ir papildus jāuzmanās - papildināsim CSN ar teikumu, ka "Ikvienam satiksmes dalībniekam ir jārēķinās, ka ne visi pārējie satiksmes dalībnieki ir apveltīti ar veselo saprātu un spriestspēju... "

Shadow

131484. viesis 30.jūnijs 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Jāņem gan būtu vērā arī tas, ka visiem ceļiem ir arī sānceļi un nenožogoti meži un krūmi! Tas nozīmē, ka pastāv kautkāds reāls ātrums ar kuru braucot tomēr vēl ir iespējams kaukā izvairīties no pēkšņiem šķēršļiem... Šaubos vai tie gudrinieki, kas mauc pa taisnu ceļu uz kautvai 130km/h varētu nepaņemt stirnu uz kapota... Taisns un plats ceļš vēl nenozīmē, ka tas ir drošs ceļš. Arī mazākā bedrīte, riepas plīsums utt, var spēcīgi ietekmēt mašīnas savākšanu... Karoče ir drošs braukšanas ātrums un ir vienkārši braukšanas ātrums...

131487. viesis 30.jūnijs 2004 14:33
0 0 Atbildēt

Kad ir runa par akcizēs nodokli ceļam, tad visi gaužas par Latvijas sliktajiem ceļiem un neatbilstošajiem nodokļiem.

Kad sākam runāt par ātruma limitiem ceļu stāvoklis maz kuru interesē - visi bļauj par jaunākiem auto un to tehniskajām iespējām.

No 4 joslu ceļiem vienīgie puslīdz normālie ir jūrmalene un uz Ogri.

Gan Siguldas, gan Jelgavas šoseju stāvoklis ir pilnīgā pakaļā. 110 uz tiem jau ir diezgan kritisks ātrums. Nenoliegšu - pats tur reizēm uzspiežu pat 140, bet reti un ļoti īsos posmos.

Kreisajā joslā ir pilns ar risēm, bedrēm, labajā atkal parasti nenožuvušas peļķes un apgriezšanās vietas.

Autostrāde skaitās tāds ceļš, kurš ir norobežots, visi krustojumi divlīmeņu, nekādu apdzīvotu vietu un gājēju pāreju. Nav Latvijā tādu ceļu.

131488. viesis 30.jūnijs 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Problēma nav atļautajā ātrumā, bet gan policejiskajā sistēmā. Ceļu policists, kurš aptur sporta vāģi par ātruma pārsniegšanu neņem vērā to, ka šī mašina ir paredzēta ātrai braukšanai (labas bremzes, riepas utt.), atšķirībā no žigulīša, kas parasti pie 140 kļūst nevadāms. Sods būs vienāds, vai pat lielāks, jo pirmais var atļauties samaksāt.

Biju Anglijā, tur arī konstanti pārkāpj ātrumu, ja vien nav zīmes par fotorobotiem. Ceļi, protams, nav salīdzināmi. Taču atšķirībā no mums tur nemana arī policistus, kas pilda savu plānu sēžot krūmos. Būtu daudz līdzēts, ja mums izdotos tikt vaļā no šī padomju mantojuma un ietaupīto naudu ieguldīt kaut vai ceļa zīmēs, kuras katastrofāli pietrūkst.

Atļautā ātruma pacelšana vairumā gadījumu neko nemainītu, jo lielākā daļa brauktu ar +20 km/h un būtu vēl vairāk problēmu ar onkām, kuriem virs 90 neiet. Taču ja ir normāla šoseja , tad pa iekšējo joslu vajadzētu ar zīmēm atļaut lielāku ātrumu - paši policisti uz Pleskavas šosejas nereaģē uz vadītājiem, kas brauc ar +20 km/h, netieši to apstiprinot.

131489. viesis 30.jūnijs 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Sporta vāģa vadāmība lielā mērā atkarīga no braucēja! 80-niekiem tādus aizliegt, par avārijām tiesības nost uz minimums gadu - pie tādiem nosacījumiem var dot lielākas pielaides sporta vāģiem.

131490. viesis 30.jūnijs 2004 14:49
0 0 Atbildēt

to viesis (CSDD) 30.06.2004 14:36

Gadu vai divus atpakaļ Rēzeknei cauri gāja kaut kāds autoprobegs. Tajā viens onka piedalījās ar Ferrari, ja nekļūdos vērtībā 250 000$. Viņš vēl briesmīgi pa pilsētu zīmējās, mauca visiem garām n-tās reizes, demonstrējot ko šā nezvērs spēj. Nedaudz vēlāk, plēšot uz Daugavpils pusi ar attiecīgu ātrumu, uz ceļa ieplakas, ko mirstīgie pārbraucot pat nejūt, ferrari nolēma palidot, taču piezemēšanās notika jau ārpus ceļa joslas, kā rezultātā no 1/4 ļimona nekas pāri nepalika. Tas Tev pie sporta vāģu pieminēšanas:)))

131491. viesis 30.jūnijs 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir kā balzāms manām brūcēm. Vakar es iemanījos 2x nosponsorēt atsevišķus CP darbiniekus virzienā Rīga-Sigulda- Rīga. Ok, dienā 122 Km/h bija vēl barga rājiena vērts, jo satiksme tomēr notikās, bet nu mīļie cilvēki 118 km/h 23.30!! Policis pat iemanījās nevis pārskriet, bet pat pāriet sadalošai joslai, jo tur bija tukša un viegli pārskatāma vieta. Tā nebija skriešana, bet apzināta braukšana ar DROŠU!! ātrumu lai paspētu 23.50 uz Alfa Rimi sīkajam konfektes un sulu nopirkt. Vienmēr esmu piekritis viedoklim par CSN ievērošanu un principā neatbalstu vidējā ātruma fizisku palielināšanu, neveicot CP kā institūcijas reorganizēšanu, kā arī, vispārējās braucēju kultūras uzlabošanas pasākumu kompleksa ieviešanu. Palasiet tādu daunīšu kā Hesus komentus pie idiotiskā videoklipa, tad sapratīsiet, ka līdz izpratnei par drošību uz ceļa daudziem vēl tālu un vienkārša ātruma palielināšana būtu bīstama.

131493. viesis 30.jūnijs 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Vispār ,pastāv princips, ka ceļu satiksmes dalībnieks ir tiesīgs sagaidīt, ka cits cs dalībnieks ievēros ceļu satiksmes noteikumus, jā ,pat maksimālo atļauto ātrumu, ko te vairumā rakstošā publika uzskata par goda lietu pārkāpt, jo sevišķi , ja brauc ar ko tādu, ko paši uzskata par sporta auto. Tā nu tas uz ceļa lienošais onka ,lai kādu pretīgumu viņš jūsos neizraisītu, ir tiesīgs sagaidīt ,ka jūs pa to ceļu nelidosiet ar 1.5x pārsniedzot atļauto ātrumu.

131496. viesis 30.jūnijs 2004 15:07
0 0 Atbildēt

To viesi no malas, "lapi, ka nespraucies uz ceļa" 14:01

"Nogalina nē jau ātrums, bet saprāta trūkums, nē jau alkohols, bet - atkal - saprāta trūkums (daudzuma izvēlē;-)"

Nogalina slepkava arī ar alkoholu tikai 0,1 promile...

131498. viesis 30.jūnijs 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Izskataas, ka te komentee ljoti daudzi CPisti, kas shausmiigi satraukushies par iespeeju, ka var samazinaaties 5-iishu pluusma...

Lai kaads pieraada, ka tagad atljautie 90km/h pa liikumainiem lauku celjiem ir droshaaki, nekaa 120 km/h pa lielajaam shosejaam.

Ja mees izejam no vissliktaakaa viedoklja, tad jaareekjina piedzeeries lauku vecis ar 30 gadus vecu Moskwich un plikaam vasareneem pa apledojushu mezha celju. Droshs braukshanas aatrums

131500. viesis 30.jūnijs 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Par slepkavu pēc nāves kļuva autovadītājs, kurš nezināja, ka verķim aizmugurējās riepās ir jāpalielina gaisa spiediens, kad pēc disenes vizināja piecus jamos taisnā ceļā uz pirmsjāņu elli...

131504. viesis 30.jūnijs 2004 15:18
0 0 Atbildēt

Nu nez... nesaprotu nafig visu laiku kaut kur jaaskrien. :)

Bez tam:

1. Ieguvums no taa ja pacelj no 90 -> 110 ir ~20% jeb 12 minuutes uz katru nobraukto stundu, kas imho nav daudz, pienjemot ka lai izbrauktu cauri LV vairaak par 5h nevajag

2. Celji biezhi vien ir taadi kur braukt pat uz 90-100 ir biistami, nemaz nerunaajot par LV specifiku kas izpauzhas dazhaadu shmigainu objektu un mezha zveeru vazaashanos pa celju (it iipashi naktiis)

3. Latvijaa tomeer ir diezgan mainiigi laika apstaaklji, kas noziimee to ka situaacija uz celja var mainiities vienaa mirklii

131507. viesis 30.jūnijs 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Pievienošos tiem, kas apgalvo, ka ne jau max ātrums nosaka drošumu uz ceļa, bet gan pelēkas vielas daudzums un saturs galvās. Pa Vāczemi braucot, biju absolūtā viduvējība, jo braucu tur rekomendējamajā ātrumā - 130 km/h. Un ne jau bailēs no soda, ko uz bāņa nemaz nedabūsi, bet tāpēc, ka tas bija optimums situācijai - ceļš, auto, auto noslodze, steigas faktors. Ja arī Latvijā būtu atļauts 120 km/h, nebūt necenstos šo iespēju izmantot par 110%.

131519. viesis 30.jūnijs 2004 15:34
0 0 Atbildēt

Es arī esmu no policijas , bet pilnībā piekrītu , ka daudzās vietās jāpalielina atļautais braukšanas ātrums un savā laikā ar šādu ierosinājumu jau griezos pie dažām amatpersonām Satiksmes ministrijas Autoceļu direkcijā, bet vai tad kāds uzņemsies atbildību? Ka tik kaut kas nenotiek!

131520. viesis 30.jūnijs 2004 15:35
0 0 Atbildēt

Atļautais ātrums uz ceļiem varētu būt 100 km/h un sodi par pārkāpumiem lielāki. Tagad ātruma latiņu nepaceļ, bet sodus gan.

Normālai mašīnai 5 ātrums un 90 Km/h?

Ziemā brauc pa aizsnigušu ceļu, slapju vai apledojušu 90 km/h OK, vasarā pa sausu 100 km/h noteikumu pārkāpējs.

Vācijā atļautais ātrums 100 km/h ceļi labāki, bet tur ir arī mazi un līkumaini ceļi un visi tāpat brauc.

131528. viesis 30.jūnijs 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Eu !!!!! Radzēviča KUNGS !!!! Jums nu gan loģika strādā !!!!! Nav brīnums ka sēžat (vārda burtiskā nozīmē) valdībā !!!! Izrietot no Jūsu loģikas gan varētu bāāāāigos darbus paveikt !!!

un pirmais "darbs" būtu - jālegalizē marihuana, kokaīns un geroīns !!! Jo, redzies, tāpat aptuveni 1/2 iedzīvotāju to šad un tad ir mēģinājuši, bet aptuveni 1/5 daļa lieto samērā regulāri !!! Nav jēgas aizliegt !!!!

VAI NE ?!?!?!?!?!

populists.... johaidī !!!!!!!!!

131534. viesis 30.jūnijs 2004 16:18
0 0 Atbildēt

rakstam nav tempa un ritmikas, jo kaads ir izdzeesis visus konkreeti bez bazaara b.l.i.n. utt.

fantastisks ministrs, iists braalis Ilmaars no Ufo dziesmas.

Merfija balva garanteeta

131535. viesis 30.jūnijs 2004 16:20
0 0 Atbildēt

Buutu vish to veestuli pirms EP veeleeshanaam uzcepis, buutu vinja partijai par vienu balsi vairaak!!! :)

131539. viesis 30.jūnijs 2004 16:29
0 0 Atbildēt

viesis 30.06.2004 16:18 manuprāt ir pielnījis Pulicera prēmiju - tik trāpīgu raksta novērtējumu neviens nav devis.

Man arī tāda sajūta bija, bet nemācēju to tik precīzi raksturot.

131540. viesis 30.jūnijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

FunFan

Pareizi FunFan.

Interesanti ir tas, ka mees neizprotam jeegu ziimei (maksimaalais braukshanas aatrums).

Kaa te daudzi jau komenteeja, tas nebuut nenoziimee, ka ar taadu ir jaabrauc. Kaut vai pilseetaas, ne visur var pabraukt tos

pashus 50. Vai tad spiitiigi vienmeer jaavelk uz maksimaalo.

Kas te ko spriedeleet, vadiitaajam atkariibaa no apstaakljiem ir jaaizveelas pareizs braukshanas aatrums un tas ir viss.

131547. viesis 30.jūnijs 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Piebildīšu, ka izlasot vairāk nekā 100 komentus, bija patīkami konstatēt, ka lielākā daļa lasītāju savas un citu drošības dēļ, neatbalsta "legalizētu zemo lidošanu" un lielos ātrumus. Loģiski, ka ikviens no mums, pieļaujamos apstākļos REIZĒM uzrauj krietni pāri simtiņam, bet arī tad piedomā par krūmmalās potenciāli sēdošiem "zaļiem" draudziņiem , un nomet ātrumu līdz atļautajam. Ja 110-120 pastāvīgi būtu jātur uz šaurajām un grambainajām Latvijas šosejām ,lai netraucētu satiksmes plūsmu, ne viens vien onka un jaunas, blondas auto satiksmē nepieredzējušas autovadītājas - no spriedzes pagurtu daudz ātrāk, un kļūtu par potenciāliem CSN izraisītājiem. Brauksim ātri, bet prātīgi !

Tagad, dodos pelnītā atvaļinājumā. Lai labs laiks un relaksācija no darba ikdienas tiem iauto lasītājiem un iauto redakcijas līdzstrādniekiem, kuri gatavojas jūliju pavadīt atpūtā !

131549. viesis 30.jūnijs 2004 17:13
0 0 Atbildēt

To: IkdienasViesis

Loģiski, ka ikviens no mums, pieļaujamos apstākļos REIZĒM uzrauj krietni pāri simtiņam, bet arī tad piedomā par krūmmalās potenciāli sēdošiem "zaļiem" draudziņiem, un nomet ātrumu līdz atļautajam.

=================

Tas jau ir tas sliktaakais, ka skataas nevis uz braukshanas apstaakljiem, bet baidaas no CP. Tas iisteniibaa ir stulbi, ka uz shosejaam, kur DROSHI vareetu braukt aatraak, piebremzee(liela varbuutiiba uzrauties), bet pa mazaakiem celjiem atvelk, jo tur CP ar radaru, savu muuzhu nav redzeeta...

131551. viesis 30.jūnijs 2004 17:27
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kur ir problēma. Palielinat vajag tacu maximālo, nekur nav teikts, ka visiem bus jabrauc uz 120.Labāk lai cilvēki brauc mormāli mierīgi, nevis met pa mēmajiem tikko kāds sētnieks izdomājis slaucit ceļu. Tad jau ziemā ņemot vērā dažu cilvēku loģiku(sliktas riepas, sūdīgs auto u.t.t.) vajadzētu noteikt 50 ārpus apdzīvotām vietām un pa Rīgas "labi"tīrītajām ielām 20.

131554. viesis 30.jūnijs 2004 17:38
0 0 Atbildēt

Nez kaadeelj palielinaat max aatrumu, ja puse vai vairaak no cilveekiem to neizmantos? Sportisti var pa normaalu shoseju pabraukt arii uz 160km/h un vairaak... Varbuut liekam uzreiz, ka max aatrums ir 160km/h, un ja nevelk, tad nav jau jaabrauc maximaalajaa aatrumaa...

131555. viesis 30.jūnijs 2004 17:45
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu atllaut uz 300 km/h vaaleet!!!!!!!

131558. viesis 30.jūnijs 2004 18:09
0 0 Atbildēt

Labs raksts, pilnīgi piekrītu MINISTRA k-gam, TIKAI māc nelielas aizdomas par raksta autora iespējamo sautīgumu(gadījumā tuvākajā nākotnē nav nekādu vēlēšanu), jo ministri un valdības vīri tikai tik GUDRI runā pirms vēlēšanām!!!! Bet nu, ja es maldos tad cepuri nost!!!!!

131559. viesis 30.jūnijs 2004 18:13
0 0 Atbildēt

SEVI CIENOŠIEM M I N I S T R I E M NAV (!!!) JĀRAKSTA ŠITĀDA RAKSTURA DEBĪLI SAMURGOJUMI !!!!

131562. viesis 30.jūnijs 2004 18:29
0 0 Atbildēt

Kartejais apliecinajums, ka jama raksta autors ir **** !!! Paskatieties cik daudz liku pedeja laika ar tiem pasiem atlautajiem 90 km/h cik tad bus ja atlaus braukt uz 120 km/h ??? Vispirms ir jadoma ka pacelt brauceju kulturu, profesionalitati, uzlabot celu stavokli un tikai tad var but runa par atruma palielinasanu...........

131563. viesis 30.jūnijs 2004 18:53
0 0 Atbildēt

Tauta šūmējas... ar putām uz lūpām, nu 3klasnieki - tu i' muļķs! tu pac i' muļķs!

:) :)

Kāda jēga šim rakstam? Ja ministrs grib ko mainīt, tad kā iepriekš teica - ej uz visām komisijām, sēdēm, u.t.t - un STRĀDĀ!

Te pēkšņi kungs nāk reņģēdājus musināt.... kāpēc?

131565. viesis 30.jūnijs 2004 18:57
0 0 Atbildēt

Shaurs, plats, līkumots, bedrains, slapsh, ziema, atkala, migla, nkats, zveri, alkaani, traktoristi...Paarak daudz "ja". Nezinu vai kaut kas praatiigs tur vareetu sanaakt muusu apstaakljos. Nav jau probleemu ja kaads baruc uz 120 vai 140, ja tik neapdraud citus. Tas ka menti sev naudu pelna posmos, kur tieshaam vareetu braukt atraak ir jau cits staasts, kuru diktee menta aldzinjas lielums.

P.S. nezkapeec atcereejos taadu vispaarinaatu teicienu -leenaak brauksi taalaak tiksi

131566. viesis 30.jūnijs 2004 19:00
0 0 Atbildēt

visi komenteetaaji taadi kaartiigi un apziniigi. liidzarko var secinaat, ka 99% aptaujaato ir gatavi maksimaalaa aatruma ierobezhojuma palielinaashanai :)

131571. viesis 30.jūnijs 2004 21:21
0 0 Atbildēt

BET BAZARS TAK TALAK PAR SO RAKSTU VIENALGA NEIES.......Sorry....ja kasu sarugtinaju....

Bet uzskatu ka laitvija jaatlauj 100km....jo tad visi brauks 120

131576. viesis 30.jūnijs 2004 22:34
0 0 Atbildēt

Autors - idiots.

Katrs lai brauc cik atri grib un cik var macins atlaut...

131579. viesis 1.jūlijs 2004 0:15
0 0 Atbildēt

redaktor

tas tieshaam ir ministrs, vai kaads cits ar vinja vaardu?

131584. viesis 1.jūlijs 2004 0:42
0 0 Atbildēt

Tieši tā! Tikai to vēl jāieskaidro tiem, kas var to mainīt!!!

131590. viesis 1.jūlijs 2004 2:25
0 0 Atbildēt

Kāds laikam šodien (30.06.2004) ir salasījies šo tekstu, rezultāts uz Slinieka sadalīts cilvēks detaļās un izsmērēts pa ceļu un nedaudz tālāk viens forsējis sadalošo josu. :(skumigi):

131616. viesis 1.jūlijs 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Robchiks 01.07.2004 02:25

Kāds laikam šodien (30.06.2004) ir salasījies šo tekstu, rezultāts uz Slinieka sadalīts cilvēks detaļās un izsmērēts pa ceļu un nedaudz tālāk viens forsējis sadalošo josu. : (skumigi) :

========

Kaapeec tiek jauktas vienaa maisaa dazhaadas lietas?

Vai kaads saka, ka uz salinieka jaabrauc uz 120???

Vai tad gaajeejs vispaar driiksteeja atrasties uz tilta brauktuves? Ljoti zheel, ka vinjsh gaaja bojaa, bet tomeer pirmaam kaartaam gaajeejiem pashiem jaadomaa ar galvu un jaaruupeejas par savu droshiibu.

Tiek kaarteejo reizi pausts viedoklis: "Taa kaa mums ir daudz taadu, kas uzspljauj uz visiem noteikumiem un tos mees nevaram nokjert, tad sarezhgjiisim dziivi tiem, kas shos noteikumus meegjina ieveerot un bargi sodiisim tos, kurus vieglaak nokjert..."

Mums ir daudz gaajeeju, kas pilniibaa ignoree CSN, bet vai peedeejos 10 gados kaads policists ir tiem pieveersis uzmaniibu? Cik reizhu nav redzeets, ka CP medii ar radaru, bet pilniibaa ignoree gaajeejus, kas tur pat blakus brien paari 6 joslaam... labaak uzlikt bargaakus noteikumus vadiitaajiem, lai tie gaajeeji var staigaat kaa vien grib...

131620. viesis 1.jūlijs 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Man ir tāds stāstiņš par tēmu...

Reiz strīdējos ar savu sievu ar kādu ātrumu jābrauc pa Rīgu. Šī saka - uz atļautajiem 50 km/h, bet es - ka jāiekļaujas plūsmā, t.i., ~ 70-75 km/h. Strīdamies, strīdamies, līdz beidzot saku OK, braucam uz 50 km/h.

Ticiet vai neticiet 5 min laikā (nepārkāpjot nevienus noteikumus) radās 2 avārijas situācijas.

131624. viesis 1.jūlijs 2004 9:55
0 0 Atbildēt

ja esi LOHS, tad arī uz 30 km/h radīsi sev avārija situāciju !

131716. viesis 1.jūlijs 2004 13:28
0 0 Atbildēt

un kā būs nobremzēt pie 120 km/h uz Maskavenes pie Dārziņiem uz gājēju pārejām kuras vismaz pāris tur atradīsies,jeb gājējus arī nelaidīsim ,un lai viņi stāv pie brauktuves kaut visu dienu,vai riskē mēģināt tikt pāri!!!!!

131767. viesis 1.jūlijs 2004 17:26
0 0 Atbildēt

Neesmu lasījis šo komentāru mežu, bet reāli paskatities uz dzīvi man ir daži jautājumi pārdomām (katram priekš sevis).

1) Cik laika ietaupa, braucot pa Latviju ar 10 vai 20 km/h ātrāk ?

(pieiesim situācijai reāli, un atcerēsimies, ka vidējais LR pilsonis idienā nebraukā no Daugavpils uz Liepāju un atpakaļ, atceršimies, ka pastāv ciemi, pilsētas u.c. lietas, kas būtiski samazina vidējo ātrumu .) Laika ieguvums ir ~ 10% - 6 minūtes stundā ... vai tas ir būtisks laika ietaupījums ???

2) Par cik palieinās auto apstāšanās ceļš, palielinot ātrumu no 90 km/h uz 110 km/h ... un salīdzinam ar laika ieguvumu ...

Manas domas, ka nav vērts lauzt šķēpus par lietām, kas būtiski neuzlabo siuāciju. Cita lieta, ka daudzviet ir nepamatoti saliktas zīmes 70, nav prīdinājuma zīmju par sliktu segumu, un CP strādā uz peļņu, nevis uz izglītošanu (vismaz tad, kad radars ir rokā), un vēl, jautājums ir par ATTIEKSMI pret likumu un sodu...

131775. viesis 1.jūlijs 2004 18:36
0 0 Atbildēt

Mužik ģelo glagoļit. Par avārijām uz šosejas es vēl gribētu pieminēt tos kamikadzes kas iet uz apdzīšanu nepārredzamos ceļa posmos - pirms līkuma, braucot kalnā un tamlīdzīgi. Pavērojot šādus pasākumus uz Daugavpils šosejas reizēm šermuļi pār kauliem skrien un mati ceļas stāvus. Vairākas reizes ir bijis ka ieraugot kā priekšā kārtējais kamikadze dzen garām fūru līkumā es jau sāku bremzēt un palielināt distanci. Nepaiet ne pāris sekundes ka no fūras riteņiem parādās balti dūmi un tā izlec uz ceļa nomales draudot apgāzties. Ja pretīmbraucošais vai tā pati fūra izvairoties no sadursmes noskries no ceļa avārijas izraisītājs mierīgi aizbrauks jo nebūs cietis. A ko CP "piešūs" grāvī gulošajiem? To pašu banālo neatbilstoša braukšanas ātruma izvēli. Un šādas situācijas ir un būs neatkarīgi no tā vai atļautais braukšanas ātrums ir 90 vai 110.

Protams ir arī otra problēmas puse - ir ļoti liela starpība vai nolido no ceļa uz 90 vai uz 110. Uz 110 izdzīvošanas iespēju būs krietni mazāk...

131776. viesis 1.jūlijs 2004 18:42
0 0 Atbildēt

P.S. - Rei man bija tas gods tikties ar Ēriku Griģi "dzīvajā" un viņš nodemonstrēja vienu jauku videoklipu kur auto tiek triekts pret koku ar 3 ātrumiem - 50, 70 un 90. Man pēc tam gribējās braukt ne ātrāk kā uz 50... Būtu jauki šo klipu ielikt iAuto, ļoti uzskatāms un pamācošs materiāls.

131798. viesis 2.jūlijs 2004 2:33
0 0 Atbildēt

Ta te jau vairak vaimanā par tiem, kas neldo un tracina lidotājus kuri nemāk pabraugt garām lenāk braucošam transportam.`Ja tevi pie barankas sežot uztrauc, ka nemāki pabraukt garām,nenervoze ,bet iemacies pirms lidošanas braukt.Un kad macēsi braukt Tevi tadas problemas netraucēs!Un kad lielākā daļa šo blāvēju būs iemacijusīes braukt varēs ari sākt domāt`par tadam lietām kā atļutā`atruma palielināšana.

PS pie tam esmu pārliecinats ka neviens no šīem blāvejiem nav sava brauceja karjera bez problemam parsniedzis 200km/h un redzejis kā`tas ir kad var,māk`,un spēj atri braukt`, un arī zin kur to darīt.

131913. viesis 2.jūlijs 2004 23:37
0 0 Atbildēt

Es ne tikai domaaju,bet arii braucu taa,kaa autors raksta.Un braucu ar 120 pa ledu,tikai tad esmu stipri uzmanaaks,jo uz galvenaa cela kaads mudaks var izbraukt no saancela,nevis no tuksha lauka.

131931. viesis 3.jūlijs 2004 19:01
0 0 Atbildēt

Atbalstu Radzevicu. Beidzot kaads saacis runaat reaali.

131932. viesis 3.jūlijs 2004 20:11
0 0 Atbildēt

un to saka ministrs... nu zin... biju labaakaas domaas... par to aatruma palielinaashanu- tak visur cilveeki staigaa! Iipashi jau tur kur ministra kungs mineeja(Rumbula, Salaspils). Varbuut tomeer vajadzeetu(kaa jau valsts iereednim) pamudinaat savus draugus nebraukt tik aatri, nevis tagad veel paslaveet. varbuut ja nebuutu shaadu ministra draugu(un citu) kuri paarkaapj noteikumus, tad nebuutu arii tik daudz avaarijas. Domaaju, ka ne LV celji, ne muusu dizhais autoparks nav gatavs taadiem aatrumiem... slikti paliek kad iedomaajos, ka braucot Kjekavas virzienaa(kur taa jau daudzi sitas nost) palielinaatu aatrumu...

Labaak 12-os maajaas nekaa 10-os morgaa! :)

131948. viesis 5.jūlijs 2004 0:16
0 0 Atbildēt

mjaa kameer buus taada attieksme no shoferiem, tikmeer arii buus visaadi meesli uz celjiem, aatrumu palielinaat vajag, tas skaidrs... ja dienaa jaanobrauc aptuveni 250 - 300 km tad 90 vilkties nav nekaadas motivacijas, iznjemot satiskmes noteikumi... nu ja arii max aatruma palielinaashana jau reaali neliek nevienam braukt aatraak, brauc, cik katrs juutas droshs un viss... un vispaar palasot shos komentaarus radaas iespaidrs, ka te seezh tikai tadi cilveeki, kas reaali nebrauc ar mashiinu, bet seezh pie satiksmes noteikumu graamatinjas un gudri *******.

ar cienju

rnc

131954. viesis 5.jūlijs 2004 8:30
0 0 Atbildēt

Cien. ministra kungs. Protams, pieļauju, ka Jūsu paziņām ir mašinas, kuru tehniskais stāvoklis pieļauj braukt ar lielāku ātrumu nekā atļautais, tomēr iesaku pamēģināt pabraukt ar kādu BA3 markas autiņu uz 120 (ir jau arī patīkami izņēmumi, bet tādu vidējo). Tātad normāli šāds autiņš arī turpmāk pa šossi brauks uz labi, ja uz 100, lai gan atļauts būs 120. Tagad iedomājieties situāciju, kad pa Pleskavas šossi kāds 7dienas vakarā uz Rīgu brauc ar 70 (-20km/h, ko žiga nepavelk). Cik bīstamas situācijas?

131971. viesis 5.jūlijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

100% piekrītu! Kādus gadus atpakaļ ASV, Montanas štatā noņēma ātruma ierobežojumus VISPĀR. Vai kāds ir kaut ko dzirdējis par to? Ja pēc ierobežojuma noņemšanas būtu krasi pieaudzis negadījumu skaits, tad tagad "speciālisti" par to bļaustītos pie katras izdevības. Es domāju, ar šo viss ir pateikts.

132019. viesis 5.jūlijs 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi redzu ka augstas valsts amatpersonas iesaistaas vienkarso darbalauzu interneta diskusijaas, tas, protams, loti labi. Bet manuprat Latvijas celju kvalitate tomer ir parak nozelojama, lai palielinatu atrumu. Nu jaa, konkretaas vietas (galvenokart ap Rigu) varbut ir kaut cik normali celji, bet kopumaa Latvijas celji ir DRAUSMIGI! Pat Lietuvaa ir daudz labaki celji! Tapec, ministra kungs, ludzu meginiet ietekmet naudinjas pluusmu uz celju remontu (un nevis bedru laapishanu, bet pilnigu seguma atjaunosanu!). Pec tam var domat par atruma palielinasanu.

132043. viesis 5.jūlijs 2004 18:09
0 0 Atbildēt

Lai jau tas āksts lido virs atļautā, kaulainā nešķiro, esi vai neesi ministrs, nekas sitīs drīz arī tava stundiņa, Mr. Radzevič...

132345. viesis 9.jūlijs 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Es arī gribu braukt tā kā viņa! :www.tvnet.lv/news/latvia/i...php?id=2990167

kāpēc man to neviens neatļauj, sakot, ka tas ir bīstami? Piekrītu, ka 110 uz LV ceļiem ir pieļaujams, atsevišķās vietās vaŗētu arī vairāk.

132446. viesis 12.jūlijs 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Nja, tikai viens bet, ir grūti pabraukt ar auto 120 ja tā max speed ir 125 ... Tādu auto veel ir daudz ..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti