Oficiāla informācija par jauno BMW M5 16

6.jūlijs 2004 0:00

Kompānija BMW ir publiskojusi ziņas par jauno BMW M5 paaudzi. Publicējam oficiālu informāciju par šo 2005. gada modeli.

Pašas svarīgākās izmaiņas - pirmo reizi savā vēsturē M5 saņems 10 cilindru V10 dzinēju. Tā jauda 507 Zs. Griezes moments 520 Nm. Dzinējs, par ko jau ir rakstīts, savu jaudu nodod caur septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumu kārbu SMG. Kārbu var vadīt gan manuāli, gan atstāt to "automāta" ziņā. Bez tam M5 uzstādīta Launch Control, kas palīdz "visefektīvāk" sākt kustību.

bmw-m5.jpg

Līdz 100 km/h BMW M5 ieskrienas mazāk kā 5 sekundēs, 200 km/h tas sasniedz 15 sekundēs. Neskatoties uz dzinēja jaudu, mašīnas maksimālais ātrums ierobežots līdz 250 km/h - īstā vācu stilā. Tomēr eksistē iespējas noņemt šo "elektronisko kaklasiksnu" - tad teorētiski auto spēj pārsniegt 300 km/h atzīmi.

Vadāmības uzlabošanai auto aprīkots ar DSC sistēmu (kas ir ESP BMW izpildījumā). Bez tam BMW M5 saņēmis mūsdienīgu adaptīvo piekari, kas var darboties 3 programmās: komforta, parastā un sporta režīmos. Šīs programmas ietekmē arī stūres pastiprinātāja darbību. Asfaltu šis monstrs plēsīs ar 19" diskiem, uz kuriem būs 255/40 un 285/35 riepas.

bmw-m5-3.jpg

Ārēji šis auto būtiski atšķirsies no parastās 5 sērijas. Aerodinamiskā pakete ne tikai piedod tam agresīvu izskatu, bet arī palīdzēs tam turēties pie zemes. "Žaunas" priekšējos spārnos ir ne tikai efektīva detaļa, bet arī papildus dzesēšana jaudīgajam dzinējam. Uzzināt par to, kas jūs apdzina un aizlidoja tālāk, varēsiet pēc četrām izplūdes caurulēm, kas arī ir BMW M5 atšķirības zīme...

bmw-m5-2.jpg

Automobiļa salonā vadītāju sagaida melnas mērinstrumentu skalas ar baltiem cipariem un sarkanām bultiņām, tas ir optimālākais, lai uztvertu informāciju pie lieliem ātrumiem. M5 ir jauni sporta sēdekļi. Jau sērijveida versijā M5 būs displejs, kas projicē informāciju uz priekšējā stikla.

Šī jau ir ceturtā BMW M5 paaudze kopš 1985. gada, kad šī versija parādījās pirmo reizi. Pavisam pa 20 gadiem ir saražots 33.000 BMW M5 eksemplāru.

 
Visi komentāri
 
132063. viesis 6.jūlijs 2004 8:14
0 0 Atbildēt

Un....

132081. viesis 6.jūlijs 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Ļoti gards kumosiņš....

132088. viesis 6.jūlijs 2004 10:10
0 0 Atbildēt

šitas saucas - siekalu izraisītājs :)

132090. viesis 6.jūlijs 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Čoini! Kad iztīrīšu garāžu no vecajiem M5, paņemšu kādus 2 šitādus... :)

P.S.

"Jau sērijveida versijā M6 būs displejs, kas projicē informāciju uz priekšējā stikla."

132094. viesis 6.jūlijs 2004 10:47
0 0 Atbildēt

So what? Kas ar mani nav kārtībā? Man netek siekalas! Kaut kā man pat neinteresē cik tāds maksā...

132096. viesis 6.jūlijs 2004 10:58
0 0 Atbildēt

slabo

132100. viesis 6.jūlijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

vairs nespēšu domāt par citām mašīnām

132129. viesis 6.jūlijs 2004 12:59
0 0 Atbildēt

nu pie shitaa dizaina buus jaapierod, nu man vismaz

132137. viesis 6.jūlijs 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Tiešām labs :-)

132144. viesis 6.jūlijs 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Muaha-haa, izlieta 6 Mazda. Atcerieties pravietiskus vārdus - pēc 10 gadiem krutākie auto būs japāņu.

132171. viesis 6.jūlijs 2004 17:36
0 0 Atbildēt

nu gan,panelis atgadina veclaicigu maizes kasti.

132172. viesis 6.jūlijs 2004 17:48
0 0 Atbildēt

labais salons :-) kaa senos laikos

132173. viesis 6.jūlijs 2004 17:49
0 0 Atbildēt

Cena Vaacijaa 86 200 EUR, bet baigi garaa rinda, man kaarta pienaaks labi ja peec gadiem 15 :)

132174. viesis 6.jūlijs 2004 17:59
0 0 Atbildēt

Aleljuja - visi kopā - ale-lu-ja, visi, visi - aaaaleeeeluuujaa!!!

132185. viesis 6.jūlijs 2004 23:42
0 0 Atbildēt

jauki

139015. viesis 7.septembris 2004 18:24
0 0 Atbildēt

Man jau shkjiet, ka BMW 5.seerijas auto ir ljoti labs arii ar mazaak jaudiigiem dzineejiem. M5 ir lieka izshkjeerdiiba.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 20

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Nissan piesaka minivena Serena jaudīgo modeli (+ FOTO) 1

Japānas autobūves kompānija Nissan pieteikusi modernizētā minivena Serena sportisko versiju Autech, kas plašākam interesentu lokam tiks parādīta Tokijas autoizstādē (no 26.10). Lasīt vairāk

 

Apdzīšana un lēna domāšana - divkārt bīstama kombinācija (+ VIDEO) 27

Video autoram ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos savā joslā pēc neveiksmīga apdzīšanas manevra, taču tas netiek izmantots. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 55

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti