Satiksmes ministrs - pret bezatbildīgiem vadītājiem 84

 
29.jūlijs 2004 9:43

Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers atbalsta CSDD pausto iniciatīvu par iespējamo automašīnu konfiskāciju personām, kas auto vadījušas, atrodoties alkohola reibumā un bez autovadītāja apliecības.

A. Šlesers uzskata, ka nepieciešami bargi, radikāli soļi, kas palīdzētu apturēt drūmo ceļu satiksmes negadījumu virkni.

Apkopotie statistikas dati liecina, ka jūlijā no 349 reibumā aizturētajiem autovadītājiem gandrīz 30 procentiem nebija autovadītāja tiesību. (Šie cilvēki nekad nav saņēmuši vadītāja tiesības vai arī tās atņemtas par nopietniem satiksmes noteikumu pārkāpumiem).

Apzinoties šo šokējošo skaitu un rēķinoties, ka šādi "autovadītāji" rada pastāvīgus satiksmes negadījumu draudus un, kā liecina statistika, – bieži arī izraisa tos, jārada patiesi bargs un iedarbīgs mehānisms šādu cilvēku sodīšanai. Informācijas analīze liecina, ka Latvijā varētu būt ap 20 000 cilvēku, kas sēžas pie auto stūres, lai gan viņiem nav braukšanas tiesību.

Tādēļ Ceļu satiksmes drošības direkcija sadarbībā ar Valsts policiju izstrādā grozījumus Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā, kas atsevišķos gadījumos par rupjiem satiksmes noteikumu pārkāpumiem paredzētu automašīnas konfiskāciju. 5. augustā grozījumus paredzēts iesniegt izskatīšanai Valsts sekretāru sanāksmē.

Automašīnas konfiskācija grozījumos Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā paredzēta par trim pārkāpumiem:

- ja vadītājs aizturēts alkohola reibumā un viņam nav vadītāja tiesību;
- atkārtota braukšana bez vadītāja tiesībām(autovadītāja apliecības);
- ja vadītājam tiesības atņemtas (piemēram, par braukšanu reibumā vai ievērojamu atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu).

Pašreiz spēkā esošais sods par braukšanu bez tiesībām(autovadītāja apliecības) ir no 30 – 300Ls, tomēr tas nenodrošina soda neizbēgamību. Vainīgais var izvairīties no soda nomaksas un viņa rīcībā nav nekā tāda, ko varētu aprakstīt tiesu izpildītāji.

Automašīnas konfiskācija, kuru vadot pieķerts vainīgais, ir pietiekami iedarbīga metode, gan nelikumīgajiem "autobraucējiem", gan tiem autoīpašniekiem, kas vieglprātīgi dod savus auto citiem. Latvijas situācija liecina, ka pret bezatbildību pie auto stūres jāvēršas ļoti stingi, jo šādu braucēju attieksme prasījusi pārāk daudz nevainīgu cilvēku dzīvības uz ceļa.

Satiksmes ministrs A.Šlesers uzskata, ka vajadzētu meklēt arī citas likumdošanas iespējas, lai šādus bezatbildīgos autobraucējus sauktu pie kriminālatbildības.
 
Visi komentāri
 
134077. viesis 29.jūlijs 2004 9:47
0 0 Atbildēt

pareiz,pepelacu nost,a vodilam - lodi pieree ;)

134078. viesis 29.jūlijs 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Šleser, kāda tev teicama autotehniskā izglītība...:p)

134079. viesis 29.jūlijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

*******! kam ir tiesu izpildītāji? :| Ja vainīgais piepspriestos Ls 300 nav nomaksājis, tad tiek vērsta piedziņa uz viņa īpašumā esošo auto, nekas likumos nav jamaina! Savukārt, ja tas nav viņa auto, un sods netiek maksāts, tad atkal darbojas tiesu izpildītāji kaut līdz viņa mūža beigām. Šinī gadījumā VARBŪT var domāt šos Ls 300 piedzīt no auto īpašnieka, bet tas viss izklausās diezgan pastulbi, jo SIA un Līzings neatbild par fiziskas personas-autovadītāja stāvokli pie stūres.

Un tas, ka auto atņems par ātrumu, vispār ir idiotisms!

134080. viesis 29.jūlijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

naakamaa akcija: pret bezatbildiigiem ministriem ( visi jau atceras kursh te ar gudriem saukljiem nesen uzstaajaas)...

134081. viesis 29.jūlijs 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Yukki ir pilnīga taisnība. Piedevām, ja tas dzērājs braukā ar sievas mašīnu, tad tos "konfiscētājus" pašus plikus iztiesās par svešas mantas aizskaršanu... Tā kā varat bez papīriem dzērumā droši braukāt, galvenais, lai auto uz sveša vārda!

134082. viesis 29.jūlijs 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Šlesers pirkmāt nav satiksmes ministrs, bet tikai v.i. un vispār Šlesers ir m.au.k.a

134083. viesis 29.jūlijs 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Par dzeršanu un braukšanu bez tiesībām piekrītu.

Kaut gan pat ezītim skaidrs, ka ieguvēji būs TIKAI uz CP un tamlīdzīgi, jo:

1. daļa lidotāju un šmigā braucēju ir ar attiecīgām apliecībām, kuriem likumīgi administratīvo sodu nevar piemērot;

2. daļa lidotāju un šmigā braucēju (kā jau pa šmigai) centīsies nokārtot uz vietas. Kaut arī CP ņemt piķi nedrīkst, blakus noteikti gadīsies CP laulātā draudzene utml

3. atlikusī daļa, kam nejauši ir gadījies (nav attaisnojums, bet pārkāpēji dalās: recidīvisti (kam tā ir ikdiena) un nejaušie), šķirsies no auto, viņus rādīs Panorāma un visi teiks - redz kā sistēma strādā.

Nākošais jautājums īpašumtiesību - īpašnieks ne vienmēr ir vadītājs. Kas notiek, ka man nosper auto un pa dzērumu bez tiesībām uzraujas - arī konfiskācija. Un kas pierādīs, ka nebija zādzība, bet mutisks patapinājums...

134084. viesis 29.jūlijs 2004 10:07
0 0 Atbildēt

sen jau taa vajadzeeja!brauc vafelee bez tiesiibaam-auto nost!Poh.uj kam vinš pieder.Lai pēc tam norēķinās savā starpā!

134085. viesis 29.jūlijs 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Nu redzēs ko ļīzinga kompānijas par šito murgu teiks! :) Kārtējais Vemsisms! Šitā turpinot mums advokāti pelnīs vairāk kā ASV.

134086. viesis 29.jūlijs 2004 10:10
0 0 Atbildēt

un ja ir taa ka nosper auto, tad kriminaalo par zaadziibu!

134087. viesis 29.jūlijs 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Ja tev nosper auto tu raksti iesniegumu policijai un viss skaidrs.

Dzērājam papildus kreņķiem vēl ir krimināllieta.

134089. viesis 29.jūlijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Ok, daljeeji atbalstaama doma, bet... veel jo projaam nav iisti skaidrs kam tie konfisceetie auto tiks? Ja tos publiski izniicinaas (ar shova elementiem), tad ok, bet nejau tie nonaaks kaadas personas/iestaades riiciibaa.

134091. viesis 29.jūlijs 2004 10:30
0 0 Atbildēt

daljeeji piekriitu augstaakmineetajiem komentaariem bet nu manupraat shii ir taa reize kad nevajadzeetu iipashi polemizeet par ministra v.i. un paareejaam lietaam. Vai fakts ka no 349 shmigaa aiztureetajiem shoferiem apm 100 ir bez koraam nevienam neliekas nenormaals? Un zinot MUUSU attieksmi pret CSN, pret likumiem un utt, vai esoshie normatiivie akti ar sodu sankcijaam un visu paareejo kautko mainiis? Kameer nebuus pienjemti kautkaadi nezheeliigi noteikumi ciinjai ar shaadiem te degjeneraatiem, kas atljaujas shmigaa ar vai bez koraam seesties pie rulljiem, tikmeer nebuus iemesla nevienam mainiit savus uzskatus un pieradumus, tjipa da nu, es tak esu megavecis, es varu paalii vilkt, pofig, paziistami menti ir, atpirkshos. Suudu blj.... Reaali besii shitaadi cilveeki.

134092. viesis 29.jūlijs 2004 10:33
0 0 Atbildēt

good idea!

134093. viesis 29.jūlijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Taa kaa man nekas taads nedraud, tad esmu par nežēlīgām metodēm cīņai ar beztiesību braukšanu pālī. Un pa muti pie reizes varētu sadot. Un ieguvējs arī būs sodītais- lielāka cerība vecumdienas sagaidīt.

134094. viesis 29.jūlijs 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Doma jau principaa pareiza, BET...Tagad shmigainais aptureets arii apstaajas, jo zina, ka varees/nevarees atpirkties/samaksaat sodu un ar to probleemas +/- buus beigushaas (jaa, jaa, zinu, par atkaartotu braukshanu dzeerumaa ir pants). Vai tad, ja dzeeraajs zinaas, ka vinjam konfiscees auto (vinja pasha vai sveshu), vinjsh arii staasies ? Vai arii beegs, paklaujot citus briesmaam ? Varbuut vajadzeeja pastiprinaat sodu par braukshanu dzeerumaa (liidz pat reaalam cietumsodam recidiivistiem) un shos sodus arii reaali piemeerot ? P.S. Nevienu neaizstaavu, pats dzeeris nebraucu vispaar.

134095. viesis 29.jūlijs 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Pie Satiksmes ministrijas ēkas būtu jāizveido kancele, no kuras svētdienas rītos šis svētais tēvs varētu sludināt, jo iekš baznīcu jamējo nedrīkst ielaist.

134098. viesis 29.jūlijs 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Var jau arii gadiities, ka taa auto veertiiba ir mazaaka par uzlikto sodu. Cik daudzi laukos braukaa ar luuzhnjiem, kuru veertiiba ir ~Ls100 un kuriem nav ne tehniskaas ne OCTA.

Nu konfiscees vienu, peec nedeeljas braukaas ar naakamo shrotu...

Varbuut efektiigaak buutu ieviest sodu nostraadaat x stundas sabiedriskos darbos, kas buutu efektiigi gan pret "mazturiigajiem", kuriem nav oficiaalu ienaakumu un taapeec sodi netiek maksaati, gan pret "biezajiem", kam taads naudas sods bijis nebijis. Cik es zinu ir valstis, kuraas shaadi sodi tiek piemeeroti un esot ljoti efektiivi.

Vieniigi pie mums jau atkal varees atpirkties...

134100. viesis 29.jūlijs 2004 11:17
1 0 Atbildēt

- ja vadītājam tiesības atņemtas (piemēram, par braukšanu reibumā vai ievērojamu atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu)

Tad sanāk, ka, ja ja vadītājam tiesības atņemtas, automātiski par sodu tiek atņemta mašīna? Vai tomēr būtu:

- par automašīnas vadīšanu, ja vadītājam tiesības jau atņemtas (piemēram, par braukšanu reibumā vai ievērojamu atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu)

134102. viesis 29.jūlijs 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Šī situācija bija gaidāma un neizbēgama, jo sodi ir bargi cilvēkiem tiek atņemtas tiesības taču viņiem ir jābrauc un viņi to dara un darīs ar katru dienu vairāk. Parādās vēl viena biedējoša tendence, jaunie vadītāji redzot ka sods ir neizbēgams un tiesību kārtošanas procedūra dārga, laikaietilpīga un sarežģīta vienkārši apzināti nekārto tiesības.

Personīgi es papētot kādi jautājumu ir CSDD eksaminācijas biļetēs un citu valstu eksaminācijas biļetēs secināju ka CSDD jautājumi faktiski orientēti un neuzmanības kļudu pielaišanu izmantojot vārdu spēli aplamu suāciju analīzi un bezjēdzīgiem tehniskiem datiem piemēram cik jābūt minimālam (mm) protektoram. Cilvēks nav mehāniķis viņam vienkārši jāzin, ka viņš ndrīkst braukt ar nolietotām riepām. Apmēram tādā veidā tiek veidoti jautājumi atīstītākās valstīs. Jautājumi ir tā teikt no dzīves nevis sausi dati apspēlējot vienu situāciju.

p.s. Pirms runāt par represīvām metodēm jāatcerās, ka vairums valstīs auto vada sākot no 16 gadiem un šo valstu statistika CSNg jomā ir krietni labāka, jo tur jau sen saprata ka visa pamatā - tas ir drošas kustības pamatā ir laba tās organizācija un labi ceļi. Latvijā vis notiek ačgārni tā vietā lai būvētu ceļus tiek pieņemti apsurdi likumi (kaut vai braukšana dienā ar gaismu, kas nenesa nekādu efektu izņemot to ka vairākas transportlīdzekļa detaļas ātrāk nolietojas un tiek paaugstināts degvielas patēriņš, kam tas izdevīgi bija varat spiezt paši) uzstādītas bezjēdzīgi daudz ceļazīmes utt.

Es redzu ka pašlaik pieņemtie likumi ir vērstu uz naudas pelnīšanu nevis satiksmes drošības uzlabošanu. Neviens politiķis pat neieminās, ka piemēram būtu jāizbūvē ceļš uz Jēkabpili vai Rēzekni ārpus apdzīvotām vietām.

Tāda ir realitāte un tā nemainīsies, vēl igi un diemžēl būs tikai sliktāk, ar katru mēnesi :(

134103. viesis 29.jūlijs 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Automašīnas konfiskācija, kuru vadot pieķerts vainīgais, ir pietiekami iedarbīga metode, gan nelikumīgajiem "autobraucējiem", gan tiem autoīpašniekiem, kas vieglprātīgi dod savus auto citiem

Vispār sviests, jo tad sanāk, ka jāparedz sods par auto došanu personai bez autovadīšanas apliecības, jo citādi sanāk ka īpašnieks sodīts nelikumīgi. Bet gan jau to paredzēs nākamajos grozījumos. Un ko darīt, ja auto pieder izīrēšanas kompānijai? Vai valsts iestādei?

Jaunie likumi tiek pieņemti ik dažas nedēļas, bet līķu skaits uz ielām aug. To jau pamanījuši visi, izņemot valdību un policiju. Jauki, vai ne?

Tagad būs vēl ļaunāk, jo NEVIENS, kas vada auto bez tiesībām, nebūs ieinteresēts apstāties pie policista, jo, ja noķer, sods būs praktiski tāds pats. Bet biežāk jau nenoķer.

134104. viesis 29.jūlijs 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Kaarteejo reizi tiek iets pa vieglaako celju, un speeleets uz tautsa juutaam. Neredzu iespeeju ka shis kaut ko reaali uzlabos !!!

134105. viesis 29.jūlijs 2004 11:31
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) nemuldi!

Ir daudz patīkamāk braukt,dienā kad visiem auto deg tuvās gaismas.

134106. viesis 29.jūlijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Tuvās gaismas gan ir noderīgas. To sevišķi izjūtm kad aizbrauc uz Lietuvu un īsti neredz, ja pretī kāds brauc vai nē.

134107. viesis 29.jūlijs 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Ne nu protams gribeetos jau ka tos pljeegurus nonjemtu no trases, bet mantas (auto) konfiskaacija faktiski jau ir tas pats naudas sods, dazjreiz kritni lielaaks par 300 Ls, dazjreiz mazaaks (atkariiba no auto veertiibas). Un diez ko CP iesaaks pret sadzeerushamies aarzemju autovadiitaajiem ??? Gribu redzeet pa cik tiesaam peec tam CP tiks izvazaati.

Tad jau labaak buutu ka pashu cilveeku uz promiles * meeneshi ( teiksim) sezj aiz restota lodzinja un paardomaa dziivi. Cilveeks shadaa veidaa var zaudeet darbu, un patiikami tas arii nav, taa kaa domaaju ka kaa iebiedeeshans metode buutu efektiivaaka.

134108. viesis 29.jūlijs 2004 11:35
0 0 Atbildēt

Vakar nakti braucu no Jelgavas... Pec arpratigi saliktu cela remonta barjeru apbrauksanas pa bedrainu sauru joslu, mierigi turpinu celu pa otro joslu, palenam apsteidzot pa pirmo joslu nesteidzigi braucoso auto un peksni redzu, ka man preti pa to pasu joslu brauc auto... Ka izradas, remonta laika viena jelgavas sosejas puse ir parveidota divvirzienu satiksmei, bet bridinajuma zimes par to ir novietotas kautkur augstu uz stabiem mala ta, ka vieta, kur nakti nakas apbraukt skerslus ar spilgtajam mirgojosajam lampam, to vispar nevar pamanit... kas saja situacija vainigs? vai atkal latvijas nedisciplinetie autovaditaji? citur Eiropa sados gadijumos joslas tiek atdalitas ta lai pat gribot nevaretu iebraukt preteja un pie krustojumiem tiek uzstaditas apgaismotas milzigas bridinajuma zimes par divvirzienu kustibu attecigaja posma

134109. viesis 29.jūlijs 2004 11:36
0 0 Atbildēt

viesis 29.07.2004 11:35

Nezinu kur tu skatījies, bet tur ir skaidri saskatāma dzeltenā līnija pa ceļa vidu.

134110. viesis 29.jūlijs 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Vispaar jau tev suudzeeteis nebuutu par ko, jo visdrizaak tur bija kaada no taam shkjeersviitrotajaam balti/sarkanajaam ziimeem, un taas jau pashas par sevi noraada apbraukshanas virzienu. Tiesa es gan tur neesmu braucis taa kaa situaaciju nepaarzinu.

134111. viesis 29.jūlijs 2004 11:39
0 0 Atbildēt

token,labaak piemeerot sab darbus,teiksim pa brauxanu bez tiesiibaam 80 stundu apmeeraa,par braukshanu dzeerumaa - kaadas 700 stundas, par recidiivu - cietumsods uz 3 meeneshiem,teiksim. par beegshanu dzeerumaa esot / bez tiesiibaam - sods *3....

134112. viesis 29.jūlijs 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Ja es ar *******oli pastaigashos pa Rigas ielaam (bez atljaujas ) - mani toch iebaziis aiz resteem :( - un nekad vairs es nedabushu ierocha nesashanas atljauju!

Varbut shii pasha sisteema ir vajadziga atieciibaa pret Vadiitaja aplieciibaam!

Un tas ir fakts ka jaunie gurkji kas tiko beidz krutas augstskolas un straadaa labi atalgotos darbos principiaali braukaa bez tiesiibaam!

134113. viesis 29.jūlijs 2004 11:43
0 0 Atbildēt

bija domats ierocis - *******ole! eh stulbi gan jums tie filtri :P :P :P

134114. viesis 29.jūlijs 2004 11:44
0 0 Atbildēt

laimīgie līzinga devēji ;)

vai sākotnēji nav vienkāršāk pārkāpumu reģistru dot pieejamu apdrošinātājiem, kas visu saliks pa plauktiņiem, viņi taču riskē ar savu naudu abdrošinot sistemātiskos pārkāpējus.

134115. viesis 29.jūlijs 2004 11:44
0 0 Atbildēt

wo,izdomaaju: cp arii shaadi vvareetu sodiit par nepieklaajiibu,paarsniegtaam pilnvaraam,ljaunpraatiigu dienesta staavoklja izmantoshanu un kukuljnjemshanu: izdziit sabiedriskaa darbaa uz xx stundaam gar autoceljiem ietves slauciit ar lielu plakaatu kaklaa ar uzrakstu tip " es esmu tas sliktais menc,kursh njem kukuljus" :)) imho ljooti iedarbiigs auzdzinaashanas liidzeklis buutu :) veel vareetu pa tv sliktaakos raadiit...:P

134116. viesis 29.jūlijs 2004 11:47
0 0 Atbildēt

anonimiki, skatijos uz bedrem un mirgojosajam lampam - ari pec tam, kad speciali mekleju apzimejumus pec divvirzienu kustibas fakta konstatesanas, ar grutibam izdevas redzet zimi, savukart dzeltenas svitras bija redzamas tikai loti piepulot izteli - t.i. nakti, lietu lampu gaisma man un ari blakussedetajam parliecinosi radijas partrauktais apzimejums (reljefs), vienigi ieskatoties loti verigi vareja pamanit, ka ari starp reljefajam partrauktajam svitram KAUT KAS (ne jau dzeltena linija) patiesam ir...

134119. viesis 29.jūlijs 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Pirms kāda laika kaut kādā amerikāņu moču žurnālā lasiju par sodiem dzērājiem pie stūres. Vieglāk esot izbēgt no soda par slepkavību, nekā par dzeršanu - automātiski tiekot piespriestās cik tur stundas sabiedriskos darbos- lielākoties ceļmalu satīrīšanas darbos. Būtu ļoti reāls sods latvju ''suprmeņiem''!

134120. viesis 29.jūlijs 2004 12:03
0 0 Atbildēt

Doma ļoti laba. Mašīnu tādiem fruktiem jāņem nost, plus jāpiestāda visi godam pelnītie sodi un evakuatora pakalpojumi. Varbūt tad dažs labs sāks domāt. Kas attiecas uz bēgšanu - nevienam pakaļ nav jādzenas. Priekš tam ir reģistrācijas numuri un sakaru līdzekļi CP.

134122. viesis 29.jūlijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

ai , ko nu spazmo. sadalīs nākamā gada budžetu un atkal būs miers:-{

134123. viesis 29.jūlijs 2004 12:38
0 0 Atbildēt

gribu bljaut!

gribu iespert kaadam deputaatam pa degunu!

gribu ... da bljin ... aaaaaaaaaaaaa nepareizi nepareizi NEPAREIZI!!!

dazhi nelaimes gadiijumi un tagad visi ninzas meetaas pirkstus, sodiis bargaak, ziimeesies TV, utt.

buutu labaak padomaajushi no otras puses, tireklji, blje tirinaas kameras priekshaa, sodiisim.nesodiisim.

sataisiet celjus, uzliekat ziimi 120km/h un viss buus ok. pilniigi nepienjemams aatrums ir 90km/h pa shoseju, pilniigi aplami, logjiski ka cilveeki brauks aatraak, iisti 6ajaa aatrumaa nevar ielikt! pilseetaas 50 OK!! ir ok! bet aarpus pilseetas manupraat rodas negadiijumi tikai tapeec ka kaads grib apdziit kaadu kursh brauc uz 80. varbuut maldos, bet...

jaa un dzeeraajiem pautus nost liidz ar tiesiibaam, lai gan promilles vareeja pacelt uz 0.9 :DDD

paldies

134126. viesis 29.jūlijs 2004 12:54
0 0 Atbildēt

anonimikis [?] 29.07.2004 11:31

Aizej pie daktera ja ar redzi švakāk.

134127. viesis 29.jūlijs 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Par to auto konfiskaciju runajot, ir viena interesanta nianse. Ko darit gadijuma, ja tev auto tiek nozagts nakti, bet tu so faktu konstate tikai no rita, tikmer kads lohs jau ir paspejis iekulties ar tavu auto suudos par brauksanu palii bez tiesibam vai parsniedzot atrumu par 150km/h? Tad laikam man mentene bus japierada, ka es neesmu kamielis? Kaa reali es varu pec tam pieradit, ka aizdzisanas laika tiesam guleju un nepamaniju zadzibas faktu, nevis masinu tam stulbenim aizdevusi un pec tam no rita uzzinot, ka tas sastradajis meslus, eju aiz bailem uz policiju rakstit iesniegumu par auto aizdzisanu? Varsu saderet, ka lielakaja dala sadu gadijumu, vainigais merglis (baidoties ari no kriminalatbildibas, kas ir logiski) teiks, ka tu pats vinam so masinu iedevi!

PADOMAJIET, CIENIJAMIE IEREDNI, PIRMS ATKAL IEVIESAT KARTEJO STULBO LIKUMU...

134133. viesis 29.jūlijs 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Ir vēl kāds apsurds, tika pateikts ka konfiscēs firmām un līzinga kompānijām piederošos auto. Ļoti vēlētos paskatīties kā pēc teiksim 60 000 vērta mersedesa konfiskācijas Latvijas valsts attaisnosies ES tiesās par kārtējo nesamērību un cilvēktiesību pārkāpumiem.

134134. viesis 29.jūlijs 2004 13:26
0 0 Atbildēt

iisti nesaprotu, manupraat starp terminu "vadiitaaja aplieciiba" un "tiesiibas" tomeer ir buutiska starpiiba :

- kas auto vadījušas, atrodoties alkohola reibumā un bez autovadītāja apliecības. nav tas pats kas :

ja vadītājs aizturēts alkohola reibumā un viņam nav vadītāja tiesību;

134135. viesis 29.jūlijs 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Sods par beegshanu ir liidz Ls 500, mashiinas parasti maksaa vairaak. Secinaajums ir taads, ka visi bez tiesiibaam braucoshie, kuru mashiinas ir daargaakas par Ls 500 neapstaasies bet beegs. Pat ja vinjus nokjer, sods buus auto konfiskaacija, taads pats, kaa apstaajoties. Beegot no policijas izraisiit CSNg ir lielaaks iespeejas kaa vienkaarshi braucot. Un bojaagaajusho skaits tikai palielinaasies.. Kur logjika?

134136. viesis 29.jūlijs 2004 13:29
0 0 Atbildēt

Ja jau grib taadu nenormaalus sodus, tad kaapeec no 1. juulija braukshana bez tiesiibaam (ja taas ir atnjemtas) ir tikai Ls 30 veerts pasaakums?

Ieprieksh bija Ls 50-100.

134137. viesis 29.jūlijs 2004 14:22
0 0 Atbildēt

nu bet cik var ar pakalju domaat. auto vadiitaajs ne vienmeer ir auto iipashnieks. kas vinji ir galiigi debiili jau palikushi??? lai liek cietumaa. shauj galvaa vai vienalga ko dara. bet nevajag tak buut tik stulbiem un nekompetentiem.

134138. viesis 29.jūlijs 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Vai tiešām IeM sēž tādi duraki?

Nez kāpēc Somija vēl nav sasūdzēta tiesā par sodu sasaistīšanu ar ienākumiem.

134140. viesis 29.jūlijs 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Kapeec Opel kadett bagaazhniekaa vienmeer ir rezerves benziina kanna???

Tapeec, lai kad ieliek kokaa var izsuukt benziinu un iet taalaak, jo taa reaali ir puse auto veertiibas.

134141. viesis 29.jūlijs 2004 14:31
0 0 Atbildēt

"uzstādītas bezjēdzīgi daudz ceļazīmes "

Tiesi otrādi, Latvijā ceļazīmju ir daudz mazāk nekā tai pašā Igaunijā, piemēram.

134144. viesis 29.jūlijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Konfucijs bija teicis: "Sods rada tikumibu", proti jo bargaki sodi, jo augstaka tikumiba. Pie tam, katrs mans students zin, ka nevis soda bardziba ir tik svariga, bet tiesi soda neizbegamiba.

Runajot par transportlidzeklu konfiskaciju, ta jau sen pielietota Latvija. Mierigi konfisce tresajam personam piederosos auto.

Pemeram, APK 169.3 pants. Ar akcīzes nodokli apliekamo preču uzglabāšanas un pārvadāšanas noteikumu pārkāpšana

Par ar akcīzes nodokli apliekamo preču uzglabāšanas vai pārvadāšanas noteikumu pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu līdz divsimt piecdesmit latiem, konfiscējot nelikumīgi uzglabātās vai pārvadātās preces un to pārvadāšanai izmantotos transportlīdzekļus vai bez konfiskācijas.

(2000.gada 23.marta likuma redakcijā)

134146. viesis 29.jūlijs 2004 15:06
0 0 Atbildēt

Nu un kaada no taa punkta jeega?? Lai tiesai ir ko dariit, kad iipashnieks iesuudzees tiesaa lietotaaju un piedziit no vinja to auto??? Vai tas ir vajadziigs???

134147. viesis 29.jūlijs 2004 15:08
0 0 Atbildēt

tak lai shauj kaut galvaa kaa aptur. Nevajag sarezhgjiit to visu proceduuru. Kapeec man kaa auto iipashniekam buutu jaaciesh??? Tad jau man arii virtuves nazi konfiscees peectam, kad kaiminjsh man ar vinju veederaa iedurs????

134153. viesis 29.jūlijs 2004 15:23
0 0 Atbildēt

taa jau ir - nevajag kaiminjam nazi dot sviestu uz maizes uzsmeereet :))

134154. viesis 29.jūlijs 2004 15:29
0 0 Atbildēt

laboshanaas darbi...hik...gribeetu redzeet vieteejo biezo ar slotu rokaas - kaa atpirkaas liidz shim taa arii

134155. viesis 29.jūlijs 2004 15:29
0 0 Atbildēt

šitais nu gan neies cauri!!! un ko nozīmē jēdziens "konfiskācija" - vai tas ir tas pac kas laupīšana?

30% pālī un bez tiesībām... Bet cik no tādiem ir izraisījuši avārijas?

134156. viesis 29.jūlijs 2004 15:54
0 0 Atbildēt

hmm

Pirmkārt jau tagad ir paredzēts sods tranportlīdzekļa īpašniekam par tā nodošanu vadīšanai cilvēkam kuram nav tiesību vai dzērumā esošam.

Pie pirmā pārkāpuma auto konfiscēt nevajadzētu, bet ko darīt ar lauku dzērājiem kuri regulāri brauc šmigā? Naudas nav, policija reti sastopama = iespējas tikt pieķertiem - niecīgas.... Un tad brauc šimga un sitās. Nu labi ka sitās paši, bet bieži taisa forntālās sadursmes, kurās cieš pretīmbraucošie..... Sanāk šad tad ciemoties laukos - uz vietējā zemes ceļa bieži avārijas un parasti vismaz viena no iesaistītajām pusēm ir dzērusi....

Ja arī policija kādu noķer par braukšanu dzērumā - naudas nava, ienākumu nav - sodi netiek maksāti... auto konfiskācija būtu vienīgais risinājums.....

134157. viesis 29.jūlijs 2004 16:08
0 0 Atbildēt

šo visu vajag copy/paste un uz Satiksmes ministriju - projektu veel 2 ned apspriedīs, bet te ir jēdzīgas domas

134158. viesis 29.jūlijs 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Es atvainojos par savu tumsonību, bet vai otrajā punktā nesanāk, ka arī transporta līdzeklis tiks konfiscēts arī ja divas reizes kādam būs gadījies aizmirst dokumentus piemeram mājās? Ko nozimē teksts iekavās?

134161. viesis 29.jūlijs 2004 16:23
0 0 Atbildēt

man gan radās jautājums, vai tiks knfiscēts auto, ja tiesības būs, bet ar neatbilstošu kategoriju (tas nav tiks smags pārkāpums, kā ja tiesību nav vispār).

Par auto konfiskāciju runājot, sanāk pilnīgs murgs. Es, kā auto īpašnieks noliegšu, ka esmu uzticējis savu auto dzērājam. Atspēgas nozaga, dokumenti bija autiņā. Zādzību nebiju pamanījis, jo auto tika atstāts ziepniekkalnā pie mīļākās un tur neesmu bijis divas nedēļas... Kas tādā gadījumā notiks ar manu auto ? Ja to neatdos, tad praktiski jebkurš autozaglis var nobeidzināt manu auto pat ja policija to atrod...

Domāju, ka auto konfiskāciju varētu piemērot, ja ar konkrēto auto identisks pārkāpums tiek veikts atkārtoti. Tādā gadījumā Auto īpašniekam sodu vajadzītu uzlikt (vismaz simbolisku, lai otro reizi noķerot, jamējais nevarētu teikt, ka nav informēts).

Par sodu - joprojām nesaprotu, kāpēc par šiem pārkāpumiem netiek piemērots cietumsods, definējot pārkāpumu kā slepkavības mēģinājumu?

Vispār piekrītu, ka nav starpības soda apmērā, liela nozīme ir soda neizbēgamībai. LR var atpirkties, sazvanīt savējos, aizbēgt, dabūt atpakaļ tiesības no CP struktūrvienībām u.t.t.

134162. viesis 29.jūlijs 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Wampirius: nu ja vēlies, lai tas, kas tev to auto "it kā nozaga", sēž cietumā par auto zādzību, tad vari pēc tam rakstīt zajavu. Parasti gan tādiem savu auto neuztic.

134163. viesis 29.jūlijs 2004 16:32
0 0 Atbildēt

viesis 29.07.2004 16:28

Teiksim tā, neciešu dzērājus pie stūres. Savu auto tiktiešām uzticu tikai labi zīnāmiem cilvēkiem (un zinu, ka jamējie "kunga prātā" pie stūres nesēdīsies), bet ja auto ir SIA īpašums, vai līzinga kompānijas īpašums, vai nomas kantora auto, jeb ... tad tieši šāds rīcības scenārijs būs visticamākais...

134165. viesis 29.jūlijs 2004 16:49
0 0 Atbildēt

AUTO NOST, UN veel NAKAMAJIEM 5 purniem, kas brauc pa to celju, arii NOST - NU TAA JA jAU NJEM TAD NJEM - peertikju zeme, truukst vaardu.

134166. viesis 29.jūlijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Var jau būt, ka šī konfiskācija timer pie kaut kādiem apstakļiem ir vajadzīga. Piemeram katru vakaru redzu vienu opelīti, kurs vientuļš, bez tehniskās apskates un apdrosināšanas stav uz ceļa, bet pa naktīm var dzirdet nrgantu gonkosanu (izpūtējs tam karājas puņķos). Atrodas tas privātmāju sektorā, kur policija (domāts CP) nav redzēta vispār. Paris reizes esmu mēģinājis vaktēt, bet sēdēt visu nakti, un gaidīt brucējus arī nesanāk, jo pa dienu darbā, bet gulet pa nakti gribas. Pamostos tikai tad, kad ar rēkoņu tas pazūd. Nedomaju, ka šā transporta līdzekļa vadītājam būtu kādi doki, jo tas nav no apkārtējām mājām. Atliek vien gaidīt, kad braucējs(-i) paši atradīs atdures punktu, un būs kārtējais traģiskais moments.

Šeit nu arī ir runa par to, ka Rīgā jau CP sarosījusies, bet rajons (ja neskaita lielās šosejas) ir pliks. Bet ja CP uztaisītu neplānotu reidu pa Rīgas raj. privātmāju sektoriem un nomaļajiem ceļiem, tad aina vienkārši būtu šokējoša. Un ja tas notiktu laikā, kad būs pieņemts likums par konfiskāciju, tad jājautā uz kura lauka viņi tās konfiscētās mašīnas liks, jo pa vienu piektdienas vakaru savi paris simti savaksies...

134167. viesis 29.jūlijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

citiem vārdiem sakot, tiem, kas mīl braukt dzērumā, būs otra - tusiņa mašīna (~100 Ls vērtībā) :)

134168. viesis 29.jūlijs 2004 16:56
0 0 Atbildēt

un kaa es varu zinaat vai vinjam reaali ir taas tiesiibas vai arii vinja izelpa satur taas promiles. tas tak ir nereaali. tad ir jaasleedz notariaali apstiprinaats liigums, kur iipashuma njeemeejs apstiprina to ka vinjam viss ir ok un balstoties uz sho liigumu veelaak ir jaatiesaajas un jaapiedzen zaudeejumi. tikai vai viss shitas suuds ir vajadziigs...

vai varbuut vienkaarshaak ir uzlikt normaalu naudassodu/ieseedinaat cietumaa par atkaartotu tiishu paarkaapumu?? kapeec ir jaataisa tik infantiili likumi???

134169. viesis 29.jūlijs 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Valdiibai jaatkaapjas!!!

134172. viesis 29.jūlijs 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Pazinjojums apbiciozs, bet apskatiisim realitaati - visticamaakas, ka buus gadaa paaris gadiijumi, kad tas nostraadaa, bet kopeejo situaacija tas nez vai uzlabos.

Apskatam tipiskaakos variantus:

- piedzeeries autobusa, benziinvedeeja u.c uznjeemumam piederosha auto vadiitaajs - Neticu, ka CP konfiscees autobusu vai kravenieku, kas maksaa >100 000. Tātad ticamākais, ka sods nenostrādās.

- "biezais", kuram uzspljaut uz visu - atpeerkas tagad, atpirksies arii turpmaak.

- laucinieks ar traktoru Belarusj pilniigaa bezfilmaa - paraudaas, ka apbizho lauciniekus, ka vinjam maajaas 5 neeedushi beernelji, gan jau apzheelos...

- patsmitgadnieks bez tiesiibaam ar mashiinu, kas 2x vecaaka par brauceeju un turas kopaa uz ruusas un godavaarda. Nu atnjems vinjam to luudzi, peec nedeeljas buus vietaa cits, bez dokumentiem tehniskaas, apdroshinaashanas. Liela jeega no taada soda nebuus...

134173. viesis 29.jūlijs 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Da vispār jau no neīstā gala sāk darboties. ne jau ar represijām tiks panākts reāls uzlabojums. Tāpat CP katram pie sāniem nenoliksi. Drīzāk būtu nopietni jānodarbojas ar sabiedrības izglītošanu.

134174. viesis 29.jūlijs 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Ja auto nepieder pārkāpējam tad manuprāt ir jābūt iespējai piemērot cietumsodu BEZ nosacīta soda iespējas. Pretējā gadījumā būs problemātiski tiesiski pamatot auto konfiskāciju cilvēkam kurš nav pārkāpis tiesību normas. Vai arī jāparedz sods automašīnas īpašniekam - auto konfiskācija ja īpašnieks uzticējis auto vadīt personai kurai nav autovadītāja tiesības.

Nedrīkst neparedzēt iespēju ka automašīnas īpašnieks var tikt maldināts vai var nezināt par tiesību esamību personai kura sēdusies pie šī auto stūres. Piemēram auto tiek atdots autoservisā uz remontu, vakarā atslēdznieki sadzeras un paņem pirmo pa rokai esošo auto un aizbrauc "vēl vienam pakaļ" - šādā situācijā automašīnas īpašnieks nav sodāms ar automašīnas konfiskāciju.

Tāpat ļoti bieži automašīna ir reģistrēta uz kāda uzņēmuma vārda un nodota lietošanai šī uzņēmuma darbiniekam, kurš savukārt nodevis auto cilvēkam bez tiesībām - šinī situācijā automašīnas konfiskācija būtu sods uzņēmumam, bet darbinieks kurš ir atbildīgs par šo auto paliks nesodīts, asizies strādāt uz citu kompāniju un turpinās vārīt mēslus.

134176. viesis 29.jūlijs 2004 17:29
0 0 Atbildēt

Mašīnas konfiscēt, vainīgos ******* (ja vainīga ir sieviete) un samest pa muti (ja vainīgs vīrietis).

134179. viesis 29.jūlijs 2004 18:10
0 0 Atbildēt

Vispār jau atbalstāma ideja, bet par to jau vairākkārt ir spriests iepriekš. Bet - risinājumi nav atrasti. Pašlaik, Vēl jo vairāk - ES ietvaros, tml. idejas balansē uz cilvektiesību pārkāpumu robežas, ar daudzām jo daudzām niansēm, kuras apiet būs sarežģīti. Gadījumu būs tik daudz, ka tiesu sistēma nepēs normālos termiņos šis lietas izskatīt. Esmu pārliecināts, ka sievastēvs nepiekritīs dzērāja znota pa kluso paņemto un bez tiesībām šmigā vadīto un CP konfiscēto auto ATDOT VALSTIJ bez gariem tiesāšanās procesiem. Protams, runa iet par jauniem auto, nevis par šrotiem 500$ vērtībā. Vēl jo vairāk - kā interesanti b. šlosers domā konfiscēt uz līzinga iegādātos auto ? Cik zināms, valstī 80% jauno auto pieder SIA-MIA kantoriem vai līzinga kompānijām. Šados gadījumos civillikuma normas savienot ar administratīva rakstura pārkāpumiem būs grūtāk. Arī ārvalstīs minētā prakse zināmo iemeslu dēl nav pārāk izplatīta. Daudzās ārvalstīs par pārkāpumu - braukšanu šmigā vadītāju var sodīt ar cietumsodu līdz 3 mēnešiem, bet ar pašu auto darīt neko gan nedrīkst.

Bet sapņot ,protams, nav liegts nevienam ministram.

/ikdienas viesis- joprojām atpūtā/

134181. viesis 29.jūlijs 2004 18:47
0 0 Atbildēt

Jūs ko galvu durvīs saspieduši - policijai tādu tiesību nav un nevar būt. Tiesības kaut ko konfiscēt dod tikai likums un kamēr Saeima nav pieņēmusi šadu likumu un es domāju, ka tādu apsurdu likuma normu neviens nepieņems, pie tam zinot mūsu deputātus nav nekādas jēgas par to runāt.

Nevajag taču pie sids ņemt dažu maitu izteikumus, kuri kārtējo reizi vēlas uzvārīties un līdzpilsoņu nelaimes.

p.s. Palasot komentārus tā vien liekas, ka visi tikai gaida kamēr kāds viņu vietā sāks ievērot CSN vai piespiedīs to darīt bēdīgi tas ir mani draugi bēdīgi.

/Ainārs/

134194. viesis 30.jūlijs 2004 8:28
0 0 Atbildēt

Man jau liekas ka tie kas vada auto bez vadiitaaja aplieciibaam un alkohola reibumaa paarsvaraa ir degradeejushies bomzhi ar zhiguljiem u.c. auto un kaada jeega konfisceet taas grabazhas, taa jau lai shrotus no ielaam novaakt vareetu nav naudas.

Man jau liekas ka valtsviiriem galva galiigi nestraadaa un vispaar shitie idioti laikam toch kaut kaadaa virtuaalaa realitaatee dziivo nevis Latvijaa! :(

134201. viesis 30.jūlijs 2004 8:59
0 0 Atbildēt

He, atkal parādīsies mistiskās CP stāvvietas, kur par 24 h vajadzēs maksāt 24 Ls utt.

Tas neliidzees viennoziimiigi

134204. viesis 30.jūlijs 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Absolūts murgs, nu nopirks viņš citu oprl kadet 1982 un vālēs tālāk.

Cietumos viņi ir jāsabāž un miers, šitie lopiņi jau nearko neatšķirās no slepkavām.

134207. viesis 30.jūlijs 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Šlesera kungs... viss jau būtu labi, bet Emša kungs satiksmes drošības labad grasās drīz atņemt jūsu jauno, bet ļoti jaudīgo Mercedesu :) Un, ja godīgi, jūs ar tādu "aparātu" pats speājt pa Rīgu pārvietoties ar ~50 km/h ? :)

134236. viesis 30.jūlijs 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Baidass tas, kuru skar shii probleema:) Katrs suns zin ko eedis:) Taa luuk:)

134255. viesis 30.jūlijs 2004 12:04
0 0 Atbildēt

No likuma - neviens nebaidaas, tachu baidaas no piedzeerushiem beegoshiem vadiitaajiem, kur muusu "kompetentaas" iestaades dzenaas no viens pilseetas uz otru taa arii nespeejot nokjert. Taapat shii auto atsevinaashana ir tas pats naudas sods, tikai citam lielaakaa citam mazaakaa meeraa, atkariibaa no mashiinas veertiibas, un nekas sho idiotu neattureees arii nopirkt naakamo luuzni ( vai arii kaut ko lepnaaku, ja turiiba ljauj) , un miriigi turpinaat vaaleet dzeeruma un tamliidziigi.

134257. viesis 30.jūlijs 2004 12:12
0 0 Atbildēt

KO JUUS TE SAPROTAT!?

Valsts Policijai truukst automasiinas - vajag tacu kaukaa papildinaat autoparku.

134324. viesis 1.augusts 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Beidzot ir kaads likums, kuram es piekriitu. Tikai, kur liks tos konfisceetos auto???

134349. viesis 2.augusts 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Ka kur likt, shrotus uz luuznjiem, pikji kabataa, un buus katram policistam un deputaatam normaals vaagjis na haljavu :) ljoti interesants likums, a kas sekos taalaak????? jaudiigos veecos vagjus (man nav nekas pret veco grabazu konfisceshanu kuriem tiesham nav TA un apdroshinaashanas un tas vaagjis tik tiesham ir luuznis) aizliegs, bet ja mans vaagjis ir 16 gadu vecs ar 190Hp dveseliiti, bet vinja veertiiba ir pashlaik 3500EUR, un buus veel augstaaka, un ko lai es daru ja man patik tieshi tas auto kas peec 1996 gada vairs netiek razots (un tas 95 un 96 gada razotas mashiinas tirguu nepaardodaas) kur ir manas cilveeka tiesiibas????? par auto konfiskaaciju dzeeraajiem, ir pilniigs murgs atkal tiek skaartas cilveeka tiesiibas. Var palielinaat tos sodus tas ir Ok es nebraucu pie stuures dzerumaa mani tas neuztrauc (kaut gan bija gadijumi, tagad esmu kljuvis gudraak un vairs neatkaartoju taadas stulbiibas) un ja tiesham viens un tas pats cilveeks tiek aiztureets shmigaa ar savu vagji, tad var arii konfisceet vaagji vai uzlikt bargaaku sodu vai pat cietumaa iemest

134350. viesis 2.augusts 2004 11:46
0 0 Atbildēt

biku izlaboshos ja viens un tas pats cilveeks ar savu vagji ATKAARTOTI tiek aizturets shmigaa tad ja, nemiet nost to mashiinu, jo katrs var kluudiities, un pirma reize var tikt sodiita ar tiesiibu atnjemshanu un baargo naudas sodu, bet otra ja taada ir jau ar auto konfiskaaciju, bet tikai ar vadiitaajam piederoshas mashiinas konfiskaaciju

kaut gan es labaak piekritu par atkaartoto braukshanu shmigaa 1-3 meenesis cietumaa

134352. viesis 2.augusts 2004 11:50
0 0 Atbildēt

interesanti kas buus galu gala??? varbuut latvijaa buus aizliegts paarvietoties ar visu iznjemot savas kaajas, un aizliegt tirgot un pirkt jebkuras preces kas var apdraudeet cilveeka dziiviibu ja tas tiek bezadbildiiga cilveeka rokaas??? un arii ar sexu aizliegsim nodarboties lai nedzemdeetu potenciaalos dzeeruma brauceejus??

A VARBUT AIZLIEDZAM CILVEEKAM ELPOT LATVIJAS VALSTS

ROBEZAAS?????

MARAZMS

134364. viesis 2.augusts 2004 12:55
0 0 Atbildēt

DA NE JAU PAR CILVĒKA TIESĪBĀM TE IR RUNA, BET PAR ĪPAŠUMTIESĪBĀM! Un mašīna ir reāls cilvēka kustamais īpašums, jeb manta. Un ja nemaldos Latvijas Republikā mantas konfiskācija ir paredzēta tika un vienīgi krimināllikumā. Un tas savukārt nozīmē tikai vienu - vispirms ir jāierosina krimināllieta, tā jāuzvinnē, un tikai tad var būt runa par kaut kādu reālu mantas konfiskāciju. Savādāk te nupat reāli kaut kāds sviests panesās - saucās tas valsts iestāžu patvaļa. Tad jau drīz linča tiesas arī par likumīgu valsts līdzekli cīņai ar tās pilsoņiem pasludinās.... Eu, a davai - moš dibinām "tautas armijas", un kā Kaukāzā - ar ieročiem rokās pret valsti :) ??? Un tad jau po.. kam tā manta - kurš vinnē, tam arī tiek... SVIESC!!!

P.S. Bļ.ģ, kam visār valsts ir domāta - tās pilsoņu tiesību aizsardzībai, vai apzinātai un "likumīgai" to pārkāpšanai??????

134418. viesis 2.augusts 2004 15:58
0 0 Atbildēt

- atkārtota braukšana bez vadītāja tiesībām(autovadītāja apliecības); Vai tas attiecas arii uz gadiijumu kad tev ir tiesibas, bet tu vinjas vienkaarshi neesi panjeemis liidz??

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti