Lasītājs pārsteigts: Rīgā strādā «Labais policists» 77

 
30.augusts 2004 0:03

Emsu šoferis ar ilgadēju stāžu. Pēdējās darba vietas specifika ir tāda, ka daudz jābraukā tieši pa Rīgu, turklāt darbs prasa, lai vienmēr konkrētā laikā būtu konkrētā vietā - nokavēt nedrīkst. Tāpēc arī pārkāpt satiksmes noteikumus nākas bieži...

Atļauto braukšanas ātrumu, apstāšanās zīmes, dubultās līnijas u.t.t.. Šajā sakarā bieži ir iznākušas saķeršanās ar C.P. Tad vai nu soda kvītis vai "dodu uz ķepas".

Tā nu sanāca, ka kārtējo reizi pārkāpu un, kā par nelaimi, turpat jau klāt bija policists uz motocikla. Atkal jau apsvēru, cik nu šoreiz būs jādod, bet policista "teksti" bija pavisam citi, gluži neraksturīgi mūsu likuma sargiem.

Paņēmis manu apliecību, policists pavaicāja, ar ko tad nu mana kompānija nodarbojas un vai tad tā ir bijis nepieciešams pārkāpums. Pēc tam gluži mierīgā tonī viņš izskaidroja, kāpēc konkrētais nodarījums ir bīstams citiem satiksmes dalībniekiem. Tad tik pat mierīgi viņš atdeva manas tiesības atpakaļ, piekodinot, lai turpmāk cenšoties nepārkāpt.

Neko nepaņemdams (arī naudu nē) viņš uzkāpa uz sava mocīša un aizbrauca. Paliku atvērtu muti. Kad vakarā atgriežoties garāžā, pastāstīju šo gadījumu kolēģiem - šoferiem, viens otrs teica, ka arī ir tikušies ar šo "dīvaino" Ceļu policijas pārstāvi.

Es tikai domāju, ka varbūt tieši tādam ir jābūt riktīgam "policistam".

iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
137707. viesis 30.augusts 2004 0:22
0 0 Atbildēt

starpcitu man arii gadiijaas shaads policists uz mociisha tikai kaadus gadus atpakalj biju nepareizi noparkojies un vinjsh arii tikai mieriigi paskaidroja kas un kaa un paluudz novietot auto citaa vietaa ne soda ne kaa, priekshaa onka staaveeja kad policists saaka ar vinju runaat shoveris saaka kaut ko atmazivatsa un klaigaat, bet tad policists pateica: cieniitais bet ko juus kliedzat es tachu jums sodu neuzlieku, un atdeva dokumentus piekodinaadams novietot auto citur. Onkam ash valoda pazuda.

P.S.

tik patiikamu tikshanos ar policistu gan diemzheel neesmu vairs piedziivojis, bet kas zina....

137708. viesis 30.augusts 2004 0:33
0 0 Atbildēt

Ej, Vechi vajag uzzinat vina Vardu, Uzvardu , Amatu! Vai vajag sarikot konkursu Labakais Rigas pec tam Latvijas Celu policists!

137710. viesis 30.augusts 2004 1:27
0 0 Atbildēt

vienkaarshi vajag priecaaties par shaadiem, labiem jaukiem CP darbiniekiem.piektdienas vakaraa mudzeeja visa Riiga no vinjiem katraa postenii bija 3 gb. arii mani aptureeja vienaa vietaa un CP darbinieks bija ljoti laipns, par ko es priecaajos, es gan neko nepaarkaapu taa bija parasta dokumentu paerbaude.bet taapat priecaajos patr so policistu jo irgadiijies sastapties ar taadiem kas nestaadaas priekshaa utt.

137711. viesis 30.augusts 2004 1:32
0 0 Atbildēt

man kopumaa ir 4x bijis, kad par pavisam aciimredzami konkreetiem paarkaapumiem palaizh valjaa ar briidinaajumiem (2x TA, 1x +40 kmh, 1x kjiegjelis) :) taa kaa nav taa, ka pilniigi visi kaash naudu un liek sodus.

137712. viesis 30.augusts 2004 1:35
0 0 Atbildēt

******* spljazha :D:D:D

vopshem tas nav normaali, takova nebivajet :D

137714. viesis 30.augusts 2004 1:38
0 0 Atbildēt

labi, steelrat, luuk tev veel zinaatniska fantastika - greenu palaida, kad tas brauca ar manu semaru bez neviena dokumenta + smalkaas pohaas :)

137719. viesis 30.augusts 2004 2:18
0 0 Atbildēt

riktiigi smalkaas :? veciit mees visi zinaam greenu, vinju palaizh vienmeer, kaukaa vinjam talanc, bet perfs saka ka tu baisi *******ot :?

137722. viesis 30.augusts 2004 6:09
0 0 Atbildēt

Policisti vienkārši pašlai ceļ prestižu. Īstenībā ta CP uz mocīša nemaz nebūtu bēdīgs ja tu būti 5īti iegrūdis. Tāpat kā filmās labais un sliktais policists, īstenībā viņi visi uz vienu roku.

137726. viesis 30.augusts 2004 8:17
0 0 Atbildēt

Ja visi poliči būtu tādi labie, diez vai noteikumi vispār kādam eksistētu..... :)

137727. viesis 30.augusts 2004 8:21
0 0 Atbildēt

Jauks sapnis!

137729. viesis 30.augusts 2004 8:42
0 0 Atbildēt

Forši

137731. viesis 30.augusts 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Vairāk tādu policistu :) Autovadītājiem beidzot pamodīsies sirdsapziņa un pārkāpumi notiks retāk, jo kā gan var pārkāpt, ja cp pret mani bija tik saprotošs ;)

137736. viesis 30.augusts 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Ja reiz tu pats atzīsties, ka bieži pārkāp CSN, tad tomēr tevi vajadzēja izdr... . Tomēr ne visi ir tādi, un labi ka ir(pagaidām tikai gadās) tādi saprotoši CP. Tev trekni noveicās. Ar ko arī apsveicu. Noteikumi ir domāti visiem, un lai tos ievērotu.

137738. viesis 30.augusts 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Dodiet man šurp!:) Es arī gribētu satikt tādu policistu... Citādi, trāpās te visādi "menti" tikai...

137745. viesis 30.augusts 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Baigi māc aizdomas, kas "šoferis ar ilggadējo stāžu" tāds Aivars vai Ogunsopis vien ir...nu ļoti jau vienkārša proletārieša valoda, vienkārši nepaplašināti un paplašināti teikumi. Bez tam, nezinu nevienu "šoferi ar ilggadējo stāžu", kas datoram neietu apkārt ar līkumu. Vai tik autors patiesībā nebūs policijas PR?

137747. viesis 30.augusts 2004 9:35
0 0 Atbildēt

bĻ.āviens - autoru vajag drāzt, drāzt un vēlreiz drāzt! Vienā vēsā angļu mierā - a man jābūt visur laikā un tapēc es varu darīt visu, kas man ienāk prātā! Pisec vienkārši! Varbūt tu arī visus pa pretējo joslu apdzen un krustojumos vienmēr ielien priekšā?

Varēji vēl uzrakstīt, ka pārējie ir lohi pēdējie, jo kā idioti stāv sastrēgumos, kamēr tu visiem aizlien garām.

137748. viesis 30.augusts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

acīmredzot policists bija smagi iereibis...

137749. viesis 30.augusts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Sinn

100% piekrītu. Ne jau tie ir labie policisti, kas palaiž hronisku pārkāpēju ar brīdinājumu.

Redaktors 30.augusts 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot atradās pirmais lasītājs, kurš saprata, kāpēc šis lasītāja raksts ir publicēts!

137751. viesis 30.augusts 2004 9:42
0 0 Atbildēt

toc, ja Latvijaa maaceetu kloneet, tad vareetu izveidot normaalu celu policiju! :DDD

137752. viesis 30.augusts 2004 9:43
0 0 Atbildēt

autoru tieshaam vajag sist un meerceet. pi dars taads. vinjam redz darba specifika taada. man liekas lo hs ir no dhl vai venden...

137753. viesis 30.augusts 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Neviens man nav pielīdis priekšā, kad es pats nečammājos vai tīšām nelaižu.

137755. viesis 30.augusts 2004 10:05
0 0 Atbildēt

es te taa padomaaju... bet diez vai muusu visatljautiibu piekopjoshaa sabiedriiba ir gatava shaadiem labiem policistiem un briidinajumiem... :(

137759. viesis 30.augusts 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Klau Red - cik ir raksti, kas netiek publicēti?

Kādi ir kritēriji? Mēs jau te bļaustamies - nepatīk, nelasi, bet izrādās - ne mums lemt...

Bet par rakstu: Autors - maita, CP - labais, bet šajā gadījumā palaida vaļā to, kam vajadzēja pēc pilnas programmas.

Ja mūsu CP būtu spiesti pirms katras apturēšanas CP pultij noziņot apturēšanas iemeslu, tad šis CP zinātu, kādu putnu ir apturējis, un diez vai tad būtu tik laipns.

P.S. es ar vienu brīdi aizdomājos, vai tas nav CP PR...

137762. viesis 30.augusts 2004 10:20
0 0 Atbildēt

kaads tur PR - vaardu jau nav

137763. viesis 30.augusts 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Cartman - nepielien priekšā tev, pielien priekšā tam, kas tev stāv priekšā.

137764. viesis 30.augusts 2004 10:27
0 0 Atbildēt

LAI SLAVA TAM, LAI SLAVA TAM, LAI SLAVA TAM!!!!

137767. viesis 30.augusts 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Respect, ko lai saka... Peec shitaada trika toch kaadu laiku gribaas braukt nepaarkaapjot, jo kaa nekaa juuties paraadaa :D

137768. viesis 30.augusts 2004 10:34
0 0 Atbildēt

Shitam droshvien ar skaitiishany shvaki, tipa viens, divi, daudz, taac droshi vien arii atshifreejums "vairaaku gadu" autovadiitaja staazjam. :P

Cik stulbam jaabuut lai kaut kur rakstiitu, ka meedz dot uz kjepas CP. Un IMO, pieredzeejusham shoferim nav nepiecishamiibas sevishkji paarkaapt noteikumus, nu labi agresiivu braukshanu iespeejams jamam vareetu veel piesiet.

137771. viesis 30.augusts 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Konkrētā policista rīcība - tas nav viennozīmīgi izvērtējams jautājums. Ir .piem., CP darbinieki, kuri NEKAD nesoda mediķus. Motīvs - mediķi glābuši paša,vai kāda radinieka dzīvību. Ir CP darbinieki, kuri nesoda pensionārus. Motīvs - vecāki pensionāri, labi zin Latvijas pensionāru reālo sociālo stāvokli. Ir CP darbinieki, kuri nesoda augstus funkcionārus vai viņu šoberus. Motīvs - vai nu baidās par nepatikšanām, vai arī cer uz paaugstinājumu darbā. Ir arī CP, kuri nesoda atsevišķu SIA vai firmu šoferus. Šis jautājums, un tā izvērtēšana, protams, varētu būt pietiekoši intriģējošs - gan iauto lasītājiem, gan pretkorupcijas iestādēm.

137772. viesis 30.augusts 2004 11:30
0 0 Atbildēt

hmm, man par tiem mentiem uz mochiem saak rasties labs priekshstats... pashu ar vienreiz palaida... taadi jauni un laadziigi izliekas shie...

137774. viesis 30.augusts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Padomā, kādam jābūt riktīgam autovadītājam . . .

137775. viesis 30.augusts 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Eiropas Liimena policists . Forssi vismaz viens mums ir taads. so policistu vajag tocna nokloneet, bet ja tadi buus visi tad jau iauto nebuus vairs ko rakstiit......

137776. viesis 30.augusts 2004 11:46
0 0 Atbildēt

man ari ir iznacis ar šo motociklistu tikties ,noķēra uz sarkano pārbraucam un pie tam nebija nekādu dokumentu man līdzi ,maku aizmirsu steigā mājas aprunājamies ,pabrīdināja lai ta vairāk nedarot un uz moča prom : cepuri nost viņa priekša'!!

137777. viesis 30.augusts 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Jaaa jaaa jaaa, nu tik buus - paarkaapsim un paliksim nesodiiti!

137779. viesis 30.augusts 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, mani vakar arī apturēja policijas ekipāža uz Tallinas loka. Aizrādīja, ka pasažieris nav piesprādzēts, pagaidīja, kamēr piesprādzējas un novēlēja laimīgu ceļu. Pat dokumentus nepārbaudīja. Ja CP sāks šitā strādāt, veidosies cieņa pret viņiem un būs visiem tikai labāk.

137782. viesis 30.augusts 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Policistiem ir jābūt saprotošiem un cepuri tādam un šādai rīcībai nost brīdinot autovadītājus, kuri reti pārkāpj noteikumus, bet šādi skrejošie autovadītāji, kas regulāri pārkāpj noteikumus kropļo satiksmi būtu jāsoda pēc pilnas programmas, lai izvērtē savu rīcību ceļu satiksmē, jo kas notiks ja visiem nāksies vienmēr kaut kur skriet un paspēt...

137783. viesis 30.augusts 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Qued

Ja pielīdīs priekšā pirms manis braucošajam, tā būs vņa vaina un lai tad neņaud, ka visur ir līdēji. Gribēju tekt, ka neviens neielien, ja nav, kas laiž. Tas ir, nav ko ņaudēt, jābrauc tik :-)

137786. viesis 30.augusts 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Esmu taadu saticis - biju paseejis maku ar visiem dokumentiem - saaku to mekleet tikai kad policis paprasiija dokumentus. Viss ko no dokumentiem atradu - pagaidu TA lapa. Dzheks paprasija adresi un personas kodu un ... atlaida, piekodinot ka bez papiiriem labaak nebraukaat :)))) R E S P E C T !!!

137787. viesis 30.augusts 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Policists uz goda:)Bet kur ir garantija, ka šādi var izmācīt stūrgalvīgus autobraucējus???

137788. viesis 30.augusts 2004 12:19
0 0 Atbildēt

Tie, kas te ļerina par to, ka tāda policista rīcība veicina pārkāpšanu, paši nekad nav tikušies ar Labo Policistu, vai arī viņu smadzenes nav spējīgas ne uz ko vairāk par "Acs pret aci, zobs pret zobu!"... Paskat, ko Labā Policista pareizā rīcība ir izdarījusi ar hronisku pārkāpēju, kuram tomēr ir smadzenes - tā rosinājusi domāšanu, rosinājusi rakstīt pat rakstu iauto un atzīt savus pārkāpumus. Arī tas, ka Labo Policistu nav iespējams sastapt uz katra stūra, ir pozitīvi, jo tad vienmēr pārkāpējs padomā - varbūt labāk uzmanīties un nepārkāpt, jo ja nu gadās Bargais Policists, kas iešķiebj maksimālo sodu...? Ja Labie būs visi, tad tiešām notiekumu ievērošanai drīz vien būs gals. Tikai žēl, ka Latvijā bez šīm divām CP grupām ir arī Parastie Policisti, kas ir rupji, nepieklājīgi, ņem kukuļus vai vienkārši izmanto savu varu savu tieksmju apmierināšanai (piešuj neesošus pārkāpumus, kasās par sīkumiem un interpretē tos kā smagus nodarījumus u.t.t.)... Latvijai būtu jātiecas uz ideālo stāvokli, kad šādu Parasto CP nebūtu vispār, būtu tikai Bargie un Labie... Pie kam Bargo skaita attiecību pret Labo skaitu būtu jāmaina atkarībā no sabiedrības attīstības pakāpes - jo disciplinētāki autovadītāji, jo vairāk Labo Policistu un tikai daži Bargie Policisti, lai paliktu no kā baidīties... Tāda, lūk, Utopija... :)

137789. viesis 30.augusts 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Jeega ir tad, ja tu patieshaam veelaak vairs to nepaarkaapsi!

Vai ir infa, kaa shis riikojas pie atkaartota paarkaapuma?

137791. viesis 30.augusts 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Bļāviens, nu es saprotu kādēļ mēs netiekam ne no vietas šoferu-policistu jautājumā. Tas ir kaut kas unikāls! Kur rodas šādi tizleņi, kas ir tik egoistiski, ka gatavi citu aiz ausīm pakārt, ka tik šim nebūtu labāk. Skaudekļi nelaimīgie jūs Sinn, Qued un laka! Jūs esat sabiedrības gemorojs, kas neļauj tai attīstīties. Paši ķipa jēriņi pārgodīgie, kas nekad baltajai strīpai pāri nav braukuši, un pagriezienrādītājus slēdz pat savā sētā parkojoties. Sist un mērcēt jūs Padomju atkritumi! Tad pamēģiniet kādreiz iejusties citu cilvēku ādā, piemēram "dr.āžamā" vadītāja, vai policista lomā. Tu Sinn laikam būtu ļoti priecīgs, ja tevi par mazāko sīkumu "ņemtu kā nākas", bet labāk tev nekļūtu, un domāt tu arī nesāktu, tu tikai kļūtu vēl niknāks uz CP un nedod Dievs kāds ir "ticis sveikā"!

Visu cieņu šim policistam, tas ir ceļš pareizajā virzienā. Protams vieglāk ir nosodīt, aizpildīt kārtējo kvīti un monotonā balsī izvilkt: "Visu gaišu!", un tajā pašā laikā apzināties, ka nekas nemainīsies un vispār tas taču ir tikai darbs... Grūtāk ir rosināt domāt. Ar agresiju neko nevar panākt. Bet padomāsim kam vispār ir domāti policisti, kas ir viņu uzdevums? Viņi ir ar mums, nevis pret mums!

137792. viesis 30.augusts 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Arī es varu padalīties - gadījās man pārkāpt noteikumus - pārbraucu balto nepārtraukto līniju uz štrāses, lai apdzītu vienu golfiņu. Priekšā postenis, kas ķer tieši tādus kā mani. Biju laipns un teicu, ka nepārbraucu līniju - šis man rāda video un prasa, vai zinu kāds sods. Es saku, ka negribu nemaz zināt. Tad nu šis man saka - 40Ls+2 punkti un atdod man tiesības.

Teikšu godīgi - pagājis kāds laiciņš, bet nepārtraukto līniju vairs nepārbraucu.

137796. viesis 30.augusts 2004 12:56
0 0 Atbildēt

izlasiju aviizee sestdiena rakstinu par dzeerajiem soferisiem isti *******. Es uzszkatu ka dzerusiem soferiem pienaakaas ne tikai pasreizeejais sods, bet gan ar steku pa muguru kaa man tagad braukt ja pretii brauc pilns kaa tepekis uzskatu ka pret dzeeraajiem var pielietot fizisku speku malaci policisti kas vinus iestaukaa.Es pats vienu piesstaukaaju un aizmetu atsleegas.un tiesibas nonem uz 5 GADIEM tad tik butu kartiiba.

137797. viesis 30.augusts 2004 13:06
0 0 Atbildēt

***** (zvaigznītes pats ieliku)

Palasīju es komentārus (ne visus) un man radās pārdomas :

Mūsu (vadītāju) izpratnē labais policists ir tas, kas neņem sodu (jeb laipni paņem "uz ķepas" mazāk kā bija plānots), savukārt sliktais policists ir tas, kurš soda saskaņā ar likumu (jeb "paņem uz ķepas" vairāk kā bija plānots) ....

Murgs, kad mūsu cilvēki sapratīs, ka Policists nesoda tos, kas nepārkāpj un soda tos, kas pārkāpj? Protams, ir prieks, ka CP izved arī audzināšanas darbus, taču šajā vasltī tas nepalīdz. Vai tiešām raksta autors vismaz konkrētajā gadījumā CSN vairs nepārkāps ?

137817. viesis 30.augusts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

_ex_: policisti ir muusu draugi

137818. viesis 30.augusts 2004 14:14
0 0 Atbildēt

Neapskaužu tevi vecīt par tavu darbu. kas tā par firmu kas liek pārkāpt noteikumus ? Pasūti savu priekšnieku d...... !

137819. viesis 30.augusts 2004 14:16
0 0 Atbildēt

:)

137827. viesis 30.augusts 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Vienkaarssi vajag laiciigi izbraukt! Bet ssaadi C.P. noderetu vairaak!!!

137832. viesis 30.augusts 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Arī manam paziņa vakar bija līdzīgi... Bet vispār brīvdienās viņi bija visur un slēpās pat aiz tualetēm juglā lol.

137850. viesis 30.augusts 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Lasot komentārus pārņem bezspēcības apziņa. Nu kā var nesodīt tādus kretīnus, kas apzināti un ļaunprātīgi pārkāpj noteikumus un pēc tam par to lielās. Kad vienreiz tiks ieviesta (reāli nevis uz papīra) sistēma, kas uzskaita katra vadītāja pārkāpumus, kā rezultātā rodas vadītaja vēsture un policistam nav jāzīlē kādu sodu piemērot pārkāpējam, jo paskatoties vēsturē, viņš redzētu vai vadītājs ir gadījuma vai hroniskais pārkāpējs un izejot no tā piemērotu sodu no..līdz..

Raksta autoram: Ātrāk ir braukt pēc noteikumiem, nevis skaidroties ar CP. Turklāt pilsētā nekur nevar aizskriet, ja pārskrēji pa vienu zaļo, tad pie nākamā vienalga jāstāv. Iesaku kādreiz pamēģināt. Nez vai tie nervi un izlietotā papildus degviela ir to 5 min vērta...

137851. viesis 30.augusts 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Antibiotic

Žetons, tā centies... :) Bet tu nezini, par ko runā (respektīvi, spriedelē pa gaisu). Varbūt tu ar savu nelaimīgo attieksmi vienmēr esi tas draazhamais, bet man nekad nav gadiijies satikt rupju policistu, kas censhas piesiet neizdariitu paarkaapumu.

viesis 12:44

A tā godīgi paanalizējot - ja tu uzreiz būtu zinājis, kāds ir sods, vai mēģinātu apdzīt pār to nepārtraukto līniju?

137855. viesis 30.augusts 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Man arī reiz gadījās pārsniegt atļauto ātrumu (+29km/h ārpus pilsētas) un mani apturēja Policija. Pateica, lai vairs tā nedara un piesprieda simbolisku sodu 1Ls. Vēl tagad kvīts mašīnā mētājas.

137861. viesis 30.augusts 2004 17:33
0 0 Atbildēt

Mjaa nu man gan nav par ko padaliities pieredzee par labiem sliktiem policistiem - ne reizi neesmu ar jamiem sastapies paarkaapeeja statusaa. Esmu tikai 1 reizi savaa 7 gadus ilgajaa auto vadiishanas laikaa ticis aptureets, par to ka nebija Apskates uzliimes logaa, bet bija taa pagaidu lapinja. Vieniigais par ko iebildumi CP bija par 80 ziimi, kura staaveeja taa ka praktiski nevienam aizmuguree braucosham nebija redzama.

137862. viesis 30.augusts 2004 17:36
0 0 Atbildēt

man bija lidzigi, tikai shie tomer uzrakstija lielo protokolu pa 10 Ls - kad saaku lekties, ka nesaprotu jeegu sodshanai uz 2 joslu celja pa 74, man tika laipni izskaidrots un paradits, ka shaja vieta ir gajeju pareja, kas neattaisno nekadus 74 un tml. Man nekas cits neatlika, kaa piekrst un pateikt paldies par argumenteeto sodishanu. Izradas CP strada ar vien varaak profesionaalji.

137865. viesis 30.augusts 2004 18:10
0 0 Atbildēt

Shajaa gadiijumaa raksta autora ir arii mazliet zheel par to ka darba rezhiims ir tik nezheeliigs tik saspringts un liek paarkaapt noteikumus Iznaak taa ja nepaarkaapsi neiekljausies grafikaa un shefs buus dusmiigs

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.37)

137870. viesis 30.augusts 2004 18:52
0 0 Atbildēt

a kursh var kko pateikt par CP algu? taa ir atkariiga no soduiekaseeshanas, vai nee? ja nav, tad sho godiigo cp saprotu. ja ir tad, taa var veicinaat to, ka netiek maksaats uz vietas cp kabataa:)

137875. viesis 30.augusts 2004 20:18
0 0 Atbildēt

Man ari ogre gadijas ''Policists'' nevis ments ar ziguliti kurs mani pie diezgan tadiem stulbiem parkapumiem palaida vala ar bridinajumu:)

RESPECT tadiem !!!

137880. viesis 30.augusts 2004 20:57
0 0 Atbildēt

Tapat ka nav verts vest komercdarbibu kas sevi neatpelna darbojoties likumigi un maksajot nodoklus tapat nav verts darit darbu ko nevar padarit likumiga veida

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

137881. viesis 30.augusts 2004 22:03
0 0 Atbildēt

Un tieši pēc tikšanās ar ŠĀDU policistu palīk tā kauns, tā kauns.... A savādāk, samaksā tik piecīti un sirdsabziņa atkal tīra!

P.S. Šovakar pie Spices uz Ulmaņa gatves, uz tās stulbās gājēju PĀRBRAUKTUVES, bij viens ļautiņš by 190tais Mersis nonesies - pie stūres dāmīte, stikls lupatās, par pilsoni nezinu...

137939. viesis 31.augusts 2004 9:09
0 0 Atbildēt

Nufis

Smieklīga filozofija. "Samaksā piecīti un sirdsapziņa tīra." Un tas, ka sava stulbuma dēļ naudiņa jāmaksā, pie kājas, ne?

138016. viesis 31.augusts 2004 13:47
0 0 Atbildēt

TAADI VAREETU BUUT LILAAKAA DALA POLICISTU

138035. viesis 31.augusts 2004 15:22
0 0 Atbildēt

nu vo vo, tas ir tas pats viirinjsh uz mocha kas ar mani arii shitaa mieriigi parunaajas un noveeleeja laimiigu celju, piekodinot, lai tomeer piespraadzeejos, kopsh taa laika ljoti censhos ieveerot spraadzes likumu, tas tachu ir droshiibai, nekas, ka nav paaraak eerti, diskomforts var arii atmaksaaties !

r.

138036. viesis 31.augusts 2004 15:32
0 0 Atbildēt

Nu re - lielākajai daļai iauto lasītāju tomēr ir smadzenes, sirdsapziņa, kauns un citas tamlīdzīgas opcijas saglabājušās... :) Un Labais Policists nestrādā velti - cilvēki attopas un tik mierīgi vairs nepārkāpj. Pilnīgi piekrītu domai, ka piecīti nolikt ir vienkāršāk, nodomājot: "Ak, riebīgais ments - atkal nokāsa naudu" un bez sirdsapziņas pārmetumiem braukt tālāk... Bet ja pabrīdina un paskaidro, kāpēc tā nedrīkst darīt, kauns sametas un jūties parādā, ka sodu neuzlika, jūties tiešām kā pārkāpējs...

138037. viesis 31.augusts 2004 15:34
0 0 Atbildēt

Es domāju ka tas ir latviešu Betmens: labo aizstāvis, cilvēcisko vājību izpratējs un īstenu ļaundaru atpazinējs-pret tiem gan viņs ir nežēlīgs. Lūk.

138061. viesis 31.augusts 2004 18:03
0 0 Atbildēt

Ja tādu poliscistu būtu 79%, tad pārkāpumu un letālu gadījumu būtu par 21% mazāk. Bet tie CPisti jau nesaprot.

138062. viesis 31.augusts 2004 18:29
0 0 Atbildēt

kamer neiedod riktigu sodu neviens tos noteikumus neieveros

138072. viesis 31.augusts 2004 21:35
0 0 Atbildēt

Jā tādam ir jābūt labam policistam, bet pamēģini tur ar būt riktīgs "braucējs" un nepārkāp tos noteikumus...vismaz tos, kuri apdraud citus cilvēkus...

138080. viesis 1.septembris 2004 0:10
0 0 Atbildēt

Ja taadi buus visi policisti ,tad tacu nepaarmaaciis daudzus stulbos brauceejus!!!

138122. viesis 1.septembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Daudzi šei saka,,nevajag pārkāpt,, ,jā nevajag,bet pat visgodīgākais braucējs šad tad kaut ko pārkāpj,dažreiz pat negribot.Tāpēc ir ļoti svarīgi kāda ir CP attieksme ,arī pret pārkāpēju.Runa neiet par dzērāju pie stūres vai tādu kurš gar skolu pilsētā brauc ar 140 km.stundā,pat par savlaicīgi neieslēgtu virziena rādītāju var sodīt Citreiz ar uzlikto sodu neko panākt navar ar vārdu gan.Autobraucējs daudz vairāk cienīs policistu ,kurš gan būs uzlicis sodu,bet minimālo ,vai vispār nesodijis nevis to kurš neko neklausoties atņem autovadītāja apliecību.Ja policisti cienīs autovadītājus tad varbūt mēs autovadītāji sāksim cienīt CP.

138207. viesis 1.septembris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

Arii man bija liidziigs gadiijums, arii es paliku ar valjaa muti..

Braucot vakaraa pa Slokas ielu pirms Kalnciemenes(uz centru) kaa parasti korkjiitis seez malinaa uz sava mociisa plicists nevienu naiztiek te peeksni griezas uz manu pusi un ar visiem paziistamu zestu noraada uz maniem neiedegtiem uguniem,apmulsis iesleedzu un tik peec laba briiza attapu atmaat paldies...

138221. viesis 1.septembris 2004 18:37
0 0 Atbildēt

vot tas ir bijis labs policists :D

138581. viesis 4.septembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

SUPER! Vairāk tādus vajadzeetu.

138586. viesis 4.septembris 2004 21:23
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot, tas ir jau daudz labāk. Jo Rietumeiropā šāda attieksme ir jau sen, vienīgi dažreiz arī vietējiem policistiem ir vēlme iedzīvoties uz neuzmanības rēķina.

Katrā ziņā es arī apsveicu šādu Ceļu policijas rīcību!

138587. viesis 4.septembris 2004 21:28
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā policijai ir jābūt profesionālai, lai var atšķirt hroniskus pārkāpumus rakstura (nevis darba) dēļ un tad tikai sodīt. Man arī reiz gadījās, ka uz ceļa naktī lampa bija izdegusi, bet pirms tam savā rutīnā pirms izbraukšanas biju pārliecinājies, ka tā dega. Protams, man draudēja ar Klijānu ielu utt., bet beigās pēc loģiskās izskaidrošanas šie atdeva dokumentus, jo saprata, ka man ir taisnība. Bet grūti bija...

138588. viesis 4.septembris 2004 22:34
0 0 Atbildēt

Lasot iauto, kaut kā neatceros, ka iauto REDAKTORS būtu izgaismojis to notikumu Jelgavā pirms pāris gadiem, kad "profesionāls" Jelgavas CP darbinieks , ielaužoties privātīpašuma teritorijā, smagi piekāva LLA cienījamu profesoru, par to, ka viņa Volgai... nedega viena pakaļējā gabarītgaisma. Jelgavnieki par šo gadījumu bija šumā, plašākā sabiedrībā tas tika notušēts. Interesantākais visā tajā lietā bija tas, ka profesora sitēju nevis izmeta no darba, bet godināja kā "profesionāli" amatā !!! Cik ziņu, tas sitējs tur šancē vēl šodien. Būtu neslikti, ja iauto redaktors šo notikumu paceltu iauto slejās. Tad būtu reālāks pamats un materiāls polemikai par labiem vai sliktiem policistiem. Manuprāt, šādiem gadījumiem nav laika noilguma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 4

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti