CSDD ieteikums autoskolām - pret sastrēgumiem 26

 
11.oktobris 2004 15:23

Satiksmes ministrijas Autotransportlīdzekļu vadītāju apmācības licencēšanas komisijas oktobra sēdē autoskolu vadība tika aicināta darba dienās no rītiem neizmantot braukšanas maršrutus Bauskas ielas un Salu tiltu rajonā.

Tuvākajā laikā plānots ieviest izmaiņas normatīvajos dokumentos, kas ļautu Rīgas domei ieviest ierobežojumus mācību transportlīdzekļiem noteiktos laika posmos izmantot atsevišķus braukšanas maršrutus.

Sākoties rudens sezonai, kad Rīgas ielās pieaug transportlīdzekļu skaits, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) un Satiksmes ministrija saņēmusi autobraucēju aicinājumus, ierobežot autoskolu audzēkņu pārvietošanos Bauskas ielas un Salu tilta rajonā Pārdaugavā rīta stundās.

Autovadītāji pārmet, ka mācību mašīnas veicina sastrēgumu veidošanos laikā, kad jāsteidzas uz darbu. Nav plānots ierobežot jauno braucēju apmācību citā laikā, jo, piemēram, vakaros, kad uz Salu tilta un Pārdaugavas sākumā veidojas sastrēgumi, cilvēki pārsvarā dodas no darba mājup un tur steiga nav tik būtiska.

 
Visi komentāri
 
143209. viesis 11.oktobris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Jaa nu maaciibniekus toch nevajadzeetu riita stundaas laist korkjos, lai tos papildinaatu un bakstiitu satiksmi. Ko vinji tai korkjii iemaaciisies? Bakstiit 1, 2 aatrumu?

143210. viesis 11.oktobris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

dazhkaart izskataas, ka nabaga maaceklis ir pirmo reizi pie stuures un uzreiz izmests ielaas....padomju laikaa vismaz nedeelju dzenaaja pa speciaalu laukumu, bet tagad uzreiz ielaas....un ja veel taadi vairaaki kopaa sagadaas, tad riita probzas ir veel lielaakas

143211. viesis 11.oktobris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Man te vienvakar radaas baigaa doma - panjem kautkaadu Riigas ciematu/pilsēteli tipa olaine vai kas tāds, patiesībā der arī mazāka, bet vajag puslīdz atseišķu noslēgtu zonu, un tad tur salaizh iekshaa maaciibniekus, taa pavairaak, lai jamie visi tur leeniiteem braukaajas - boja viens otram nervus, taisa pashi savus sastrēgumus, nu, tipa tāds kā pilsētas modelis iznāk, tiesa, beztrauceeshanas parastajiem brauceejiem.

143212. viesis 11.oktobris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

papildinu CSDD ieteikumus autoskolām - autovadīšanas instruktoriem arī jāpiesprādzējas ar drošības jostām mācību brauciena laikā

143213. viesis 11.oktobris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Ar visu manu nepatiku pret 'mācībniekiem' tomēr jāatzīst, ka šis nav risinājums. Ja es mācos braukt, man jāprot arī braukt sastrēgumā un pa visiem maršrutiem. Protams, es varu tos izbraukt brīvdienā, bet tas ir kas pilnigi cits - nav tur ākstu, kas cenšas ielīst rindā no malas, apbrauc pa labo pusi, nejēdzīgi novietotu mašīnu utt. Tas darbotos, ja mēs visi brauktu pieklājīgi un pēc noteikumiem. Diemžēl tā nav. Vienkārši vajag papildus tiltu. Tas daudzas problēmas atrisinātu.

143214. viesis 11.oktobris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Hmm, bet nekur tachu nav atljauts instruktoriem braukt nepiespradzeejushamies.

143215. viesis 11.oktobris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Tieši tā - V8, mani tā arī izmeta bez nekādiem laukumiem tieši no pagalma Pļavniekos uz ielas un uz priekšu uz Purvciemu. Daudz noderīgāk, nekā laiku tērēt stumdoties pa kaut kādu laukumu...

143218. viesis 11.oktobris 2004 16:03
0 0 Atbildēt

Vakaraa neesot jaasteidzas.... Vareeshot trauceet paarvietoties... D)

143223. viesis 11.oktobris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

vot skrundaa ir vesela kara pilseetinja-deporteejam visus uz turieni.....

143224. viesis 11.oktobris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Kaadeelj jums tik ljoti aktuaala ir instruktoru piespraadzeeshanaas. Noteikumos taada prasiiba ir, aciimredzot to pieprasa kaut kaadi ES vai ANO standarti, kurus sastaadiijushi politikji, kuriem par autovadiishanas apmaaciishanu visai seklas zinaashanas. Reaali instruktori juutas droshaak nepiespraadzeejushies un neviens csdd inspektors eksaamenos nekad par to nepiesiesies. Kaadeelj dazhiem sheit par to ir vispaar jaadiskutee, un kaads jums buus labums no taa, ka instruktori spraadzeesies.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143225. viesis 11.oktobris 2004 16:51
0 0 Atbildēt

2 Brickyard:

norma ir aksioma - piesprādzējas visi, kam tieši nav atļauts pretējais. Vienīgi par autoapmācības instruktoriem ir diskutējams jautājiens - no drošības viedokļa - viennozīmīgi jāsprādzējas pat nopietnāk kā parastiem braucējiem, no apmācības viedokļa - nekādā gadījumā, jo siksnas traucē paraut attiecīgā brīdī stūri vai ko citu lai novērstu avāriju.

Koks ar 2 galiem.

143227. viesis 11.oktobris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

pirmo reizi dzirdu, ka rudens sezonaa palielinaas auto daudzums ielaas.......

izmainaas marshruti saistiibaa ar maaciibu gadu un viss...

143228. viesis 11.oktobris 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Garuda, tieshi taa. Shii norma neatbilst reaalajai situaacijai. Bet iAuto lasiitaaju patologjiskaa normu ieveeroshanas maanija ir apbriinojama. Kaada jums dalja par instruktoriem. Ieveerojiet savas normas, nosodiet rupjos paarkaapeejus, kas traucee citiem, bet nelieniet, kur nevajag. Neesat ne menti, ne kaadam buus kaads labums no shaadas pseido ciinjas par taisniibu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143229. viesis 11.oktobris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

pisec - sāk jau matus skaldīt. nu nedos šis pasākums neko tāpat. nekas, pēc jaunā gada, kad bendža maksās 60s litrā, tad ielas pašas par sevi paliks tukšākas un problēma atrkritīs pati par sevi.

143231. viesis 11.oktobris 2004 17:38
0 0 Atbildēt

nākamnedēļ pērku auto un uzreiz likt gāzi. Un lai te skeptiķi ned***, ka gāze čakarē motoru.

143242. viesis 11.oktobris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

i pareizi-gaaze motoru nechakaree, ja motors ir labaa staavoklii -gaazes iekaart uz nojaata motora neko nedod, ja tev motoram kompresija sen jau auzaas un tad briinaas ka eed daudz,paarkarst utt

143280. viesis 11.oktobris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

Labi ka man no rītiem nesanāk pāri salu tiltam braukt. Bet neapskaužu tos kuri ir spiesti to darīt.

Man ir grūti spriest kas īsti ir par iemeslu satrēgumiem, bet ir pamatotas aizdomas ka vaina tiek apzināti "aizmālēta". Ta smagie radot sastrēgumu, ta mācībnieki, ta vēl kādi pārdabiski spēki uzradīsies. Varbūt satiksmes departamentam beidzot derētu katru rītu veikt notikuma vietas novērošanu ar mērķi ieraudzīt problēmas cēloni? Piemēram sabiedriskais transports kas veic kreiso pagriezienu pēc salu tilta pirmajā luksoforā, nepārdomāti luksoforu darbības režīmi un tamlīdzīgi? Cik tad ilgi var bakstīt ar pirkstu griestos tupot kabinetos?

143317. viesis 12.oktobris 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Nu protams. Tātad korķu cēlonis ir mācībnieki??? :D

143340. viesis 12.oktobris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

vakar krustojumaa man priekshaa staaveejaviens shaads maaciibnieks un triis reizes nno#%sa zaljo. vispaar pirms vinjus laizh uz ielaam vaig pa kaadu laukumu kaartiigi izdreseet.

143351. viesis 12.oktobris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Domāju,ka aizligt mācībniekiem braukt nav risinājums. Labāk lai viņi to apgūst kopā ar instruktoru un atbilstoši trafarētā auto, nevis vēlāk mēģina tikt galā vienatnē ar to.

Cita lieta,ka jāprasa atbildība no instruktora, ja apmācāmais rada būtiskas problēmas pārējiem satiksmes dalībniekiem(kā piemērā ar nespēju šķērsot krustojumu 3 zaļo gaismu laikā). Ja instruktors ir pieļāvis tik nesagatavotam vadītājam doties ielās, viņš būtu jāsoda- kaut vai piešķirot tos pašus (vai citus) soda punktus, kā rezultātā viņš zaudētu tiesības apmācīt autovadīšanā.

143358. viesis 12.oktobris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

2 viesis 12.10.2004 10:51:

Pilnībā piekrītu. "Mācībniekiem" aizliegt braukt ir muļķīgi. Tāpat kā vecām mašīnām ieviest cenzu pilsētas centrā. Atbildība tiešām jāprasa no instruktora, ja viņš nesagatavotu cilvēku palaiž pilsētā.

Kad mācījos braukt, mani ielās palaida jau ar trešo nodarbību. Pirmajā mani visu laiku trenkāja pa laukumu - uzsākšana/bremzēšana/atpakaļgaita. Lai gan gadiem faktiski braucis biju ar visādiem aparātiem pa lauku ceļiem un pedāļus+ātrumus nejaucu. Otrā reizē tiku izvests aiz Rīgas robežas Mārupē un braucām vienkārši pa taisnu ceļu, kā arī trenējāmies slīpumus kaut kur ellē ratā Āgenskalna sīkajās ielās. Pa pilsētu brauca instruktors. Un tikai trešajā reizē, redzot, ka braukšanas pamatiemaņas man ir un mašīna neslāpst, man tika atļauts parādīties Mūkusalas ielas rajonā, uz Akmens un Salu tiltiem sastrēguma laikā. Domāju, ka nevienam īpašas galvassāpes neradīju. Bet nu tas ir atkarīgs tikai un vienīgi no instruktora.

143362. viesis 12.oktobris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

to garuda

nezinu,kad esi mācījies,bet var saprast,ka instruktors ir bijis sakarīgs. arī es ar labu vārdu pieminu savējo,kurš lika veikt dažādus vingrinājumus t.sk. jau pirmajā reizē, čusku atpakaļgaitā.

143364. viesis 12.oktobris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

to viesis 12.10.2004 11:13:

Pirms 2 gadiem mācījos 'Vanagā'..

143504. viesis 13.oktobris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Kādi normatīvie akti nosaka, kad steiga ir vai nav būtiska!?!?!?!?

143508. viesis 13.oktobris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

:)

143530. viesis 13.oktobris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

tagad var smuki mājās atrunāties - braucu no darba un tāāāāds sastrēgums - pieci mācībnieki priekšā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti