Jaunā «Astra» - Opel citā dimensijā 40

 
27.oktobris 2004 7:21

Nedēļas nogale šoreiz padevās ļoti patīkama - jaunā «Opel Astra» sabiedrībā. Noliku savu ikdienas braucamo Adam Auto stāvvietā un uz divām dienām pārsēdos jaunajā "Astrā".



Pirmās emocijas bija ... visai pretrunīgas. Jau iepriekš biju pētījis šo modeli un man patika tā ārējais dizains. Atverot durvis pārsteidza plašais, "Vectru" atgādinošais salons. To var saprast - jaunā Astra kļuvusi lielāka par savu priekšteci. Aizveram durvis un izjūtam absolūtu, limuzīna klases klusumu... Opel speciālisti ir labi pastrādājuši pie salona skaņas izolācijas.



Apsēžoties pie stūres pārņēma pazīstamas sajūtas - viss panelis, vadības sviras - īstā Opel stilā. Iedarbinu dzinēju. Kaut nedaudz, tomēr var dzirdēt, ka šoreiz braukt nāksies ar 1,7 litru dīzelīti. Tomēr, mēģinot izgriezties no automobiļiem piebāztās stāvvietas, pārņem jocīga sajūta - es neko nesaprotu! Mašīnas zemie logi labi izskatās no ārpuses, bet no iekšpuses pie tiem jāpierod. Citādi varētu teikt: pirmās emocijas - kā tankā... Pie tā, ka mašīnas purns nav redzams tomēr ir jāpierod. Pateicoties mazajiem aizmugurējiem logiem, braukšana atpakaļgaitā bez iepriekšēja treniņa un palīdzības ir diezgan riskanta...



Noregulēju sēdekli, stūri, spoguļus un varam doties ceļā. Jāsaka, ka sēdekļa regulēšanas diapazons ir liels, var ētri iekārtoties pat liela auguma cilvēks.

Lai braukšana būtu komfortablāka, durvīs - ērts balsts rokai. Arī stūre ir regulējama gan augstumā, gan dziļumā. Pamēģinu pagrieziena rādītāju - jā, tas saglabājies kā "Vectrai" - bez ierastā krakšķa - elektronisks. Ja nedaudz nospiež, tad pagrieziens ieslēdzas uz dažām reizēm, bet ja "dziļāk", tad tas ieslēdzas, kamēr stūre tiek pagriezta atpakaļ. Mums piešķirta Astra ar manuālo transmisiju. Ātrumpārslēgs darbojas izcili, ar izteikti īsiem gājieniem starp pārnesumiem. Paši pārnesumi ir pietiekami gari.

Tā kā mūsu ceļš vedīs uz vēju pilsētu - Liepāju, bet degvielas rādītājs rāda tikai nedaudz virs puses, sameklēju automobiļa grāmatiņu, lai uzzinātu, cik liela bāka un kāds aptuvenais patēriņš. Pie viena to būs iespēja arī pārbaudīt. Izrādās, ka pusbāka ir 26 litri un vidēji uz 100 km šis dīzelītis ēdīs 5 litrus. Tad jau, iespējams, pietiks līdz Liepājai un atpakaļ.



Izbraucot uz normāla ceļa, nomierinos, jo auto ir paklausīgs, dzinējs, kaut nedaudz aizdomājas, tomēr izpilda akseleratora pedāļa "pavēles". Bet tas taču ir dīzelis! Un kārtējais pārsteigums - atkal redzamības sakarā. Mašīnas vidējā durvju statne atrodas tieši tur, kur es gribētu redzēt ceļu (krustojumos) - tā atrodas tieši man blakus un ir pietiekami plata, lai traucētu. Tomēr arī pie tā var pierast... Reklāmas prospektos biju lasījis, ka jaunajai "Astrai" esot ērti sēdekļi. Arī to mēs pārbaudīsim.



Uz Rīgas-Liepājas šosejas līņā, iestājusies krēsla un samērā daudz automašīnu dodas uz mājām - uz vēju pilsētu. Arī mēs braucam tajā pašā virzienā. Lietus iespaidā daudzi brauc lēnītēm, tāpēc rodas iespēja pārbaudīt 1,7 litru dīzelīša dinamiku, ne tikai startējot no vietas, bet vēl sarežģītākos apstākļos - paātrinājumos no 80 līdz 110 km/h. Un "Astra" to spēja paveikt bez problēmām. Lēnāk braucošo apdzīšana nesagādā nekādas problēmas.



Satumst. Patīkami pārsteidza salona atpakaļskata spogulis, kas kļuva zaļgans, kolīdz kāds aizmugurē braucošais auto iespīdināja tajā savus lukturus.
Lai arī Astrai izmantota it kā vecmodīga pusneatkarīgā aizmugures piekare, mašīnas noturība uz ceļa un vadāmība ir teicama. (Savukārt šādai piekarei ir vēl citi plusi - lētas remonta izmaksas.) To izdodas reāli pārbaudīt, strauji izvairoties no pa ceļu braucoša velosipēdista-pašnāvnieka bez neviena atstarotāja. Tik tiešām var apgalvot - vadīt Astru ir patīkami, jo tās reakcija uz stūres pagriešanu ir 100% paredzama. Pēc 2,5 stundām ieripojam Liepājā un varam uzmest acis degvielas līmeņa rādītājam. Rupji rēķinot, apēsti 11-12 litri, kas ir nedaudz vairāk kā bukletos solīts, tomēr uzreiz atceros "pusagresīvo" 200 kilometru braucienu, kas nebija pašā ekonomiskākajā režīmā - patēriņš ir OK.

astra4.jpgPirmā doma, izkāpjot no "Astras" - vai sēdeklis bija ērts? Jā, laikam pietiekami, jo nekādas nepatīkamas sajūtas netika novērotas. Brauciena laikā vairākkārtīgi mainīju radiostacijas un par vidējo konsoli var teikt tikai vienu - krustā izvietotie meklēšanas taustiņi ir pārāk mazi, savukārt visi pārējie vadības elementi palikuši ierasti "normālajos" izmēros. Arī atpakaļceļā, kas veda caur "Kurzemes šveici", oriģinālā audiosistēma parādīja sevi no ne tās labākās puses - pa mūsu ceļiem, jau braucot virs 100 km/h, CD lasītājs nespēja skanēt bez pārlekšanas, kā arī apkārtējā skaņa, kaut ļoti niecīga pat lielos ātrumos, tomēr spēja nomākt vājo mūzikas skanējumu. Laikam Opel tomēr palicis pie vecajām tradīcijām - audiosistēma ir jāliek pašam.

Atpakaļceļā pie Kandavas vēl viens pārsteigums instrumentu panelī - oranžā krāsā. Tas ir brīdinājums par to, ka jāpapildina degviela. Lai kā pārskatīju oriģinālo grāmatiņu, nekur neatradu (varbūt slikti meklēju), cik tad vēl ar rezervi var nobraukt. Neriskēju un pielēju dažus litrus dīzeļa, lai līdz Rīgai aizbrauktu bez oranžajiem brīdinājumiem. Līdz Adam Auto no vietas, kur pildījos (8L) nobraucu 150 km, "TANKEN" tā arī vairs nepaspēja iedegties. Tātad patēriņs mierīgi braucot: ne vairāk kā 5 litri uz 100 km - kā solīts.

Tika atrasta piemērota vieta īsam stabilitātes testam - "Astra" uz ceļa labi turas un ir vadāma līdz 170 km/h. Ātrāk gan var braukt tikai taisni :)



Braucot pa mitru ceļu, nonācām pie secinājuma -
tīrs auto šādos apstākļos saglabāsies tikai pirmos 100 m. Aerodinamika prasa savu - aizmugurējais stikls tiek nomests ar ceļa netīrumiem gandrīz tūlīt pēc braukšanas uzsākšanas. Ne velti, ieslēdzot atpakaļgaitu, aizmugurējais logu tīrītājs ieslēdzas automātiski. Žēl, ka tas notiek "pa sauso" - varēja jau arī ūdeni uzšpricēt.



Kādreiz "Opel Astra" bija populārs savas draudzīgās cenas dēļ. Tagad auto var kļūt populārs tieši savu labo īpašību dēļ. Protams, jāatzīmē, ka jaunā "Astra" atzīta par drošāko auto savā klasē (piecas EuroNCAP zvaigznītes), bet par to lasiet šeit.

Jaunā "Astra" apvieno sevī daudz pozitīvu īpašību - tas varētu būt arī vienīgais auto ģimenē, jo spēj izpildīt visas ģimenes prasības.

Plusi:
+ ļoti laba vadāmība
+ plašs salons
+ ekonomisks dzinējs
+ patīkams dizains
+ laba, konkurētspējīga cena

Mīnusi:

-Tādus īstus mīnusus tā arī neatradām, vienīgais bija redzamība uz sāniem (90o leņķī), ja vadītājs sēž tālu no stūres.



Jaunās «Opel Astra» cenas.

Astra

Z1.4 XEP

66kW, 90Zs

GBS1

Z 1.6
XEP
77kW, 105Zs

IZS1

Z 1.6
XEP
MTA
77kW,
105Zs

IYB1

Z 1.8
XE

92kW, 125Zs

KS51

Z 1.8
XE AT4

92kW, 125Zs

KSA1

Z 2.0 LEL

125kW, 170Zs

MV61

Essentia

13300.-

14090.-

15090.-

14840.-

16590.-

-

Enjoy

13590.-

14590.-

15590.-

15340.-

17090.-

20590.-

Sport

-

15590.-

16590.-

17590.-

17340.-

22590.-

Elegance

15090.-

16090.-

17090.-

16840.-

18590.-

22090.-

Astra

Z 1.7 DTL

59kW,
80Zs

JL51

Z 1.7 DTH

74kW,
100Zs

JM51

Z 1.9 DTJ

88kW,
120Zs

LN61

Z 1.9 DTH

110kW,
150Zs

LF61

Essentia

15390.-

16190.-

20290.-

21090.-

Enjoy

15890.-

16690.-

20790.-

21590.-

Sport

-

18690.-

22790.-

23590.-

Elegance

17390.-

18190.-

22790.-

23590.-

Automašīnu cenas norādītas EUR, iekļaujot visus nodokļus.

Paldies Adam Auto par piedāvāto automobili!

Visas "Opel Astra" fotogrāfijas skatieties iAuto fotogalerijā!


 
Visi komentāri
 
145365. viesis 27.oktobris 2004 7:38
0 0 Atbildēt

aizmugurējo stiklu nomet ar drazu, jo nav pakaļējo dubļu sargu . Laikam, lai nebojātu dizainu :)

145366. viesis 27.oktobris 2004 8:19
0 0 Atbildēt

Lai nu kaa , bet shams Oplis ir sanaacis tiiri gliic , btw cenaa gan nekaadas milziigas ''demokraatijas'' neredz .

145367. viesis 27.oktobris 2004 8:24
0 0 Atbildēt

Redaktors nedaudz kljuudiijies par tiem kilometriem. Cik sapratu no raksta tad lidz pirmajai uzpildiishanas reizei tika nobraukti 250 km, bet tas nu taa.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145368. viesis 27.oktobris 2004 8:28
0 0 Atbildēt

Labs raksts :)

145369. viesis 27.oktobris 2004 8:29
0 0 Atbildēt

Paldies par rakstu! Bija interesanta rīta lasāmviela... Jāpiekrīt TDI par to cenas "demokrātiskumu"... No otras puses - gan jau drīz nokritīs, jo pagaidām modelis skaitās jauns un krējumu uz tā rēķina nenoslaukt ir grēks:)

145373. viesis 27.oktobris 2004 9:02
0 0 Atbildēt

anonimikis

nestāsti - manam auto ir pakaļējie dubļu sargi, i tāpat pakaļējo stiklu aizmet. Manuprāt, to drīzāk sekmē stāva aizmugure.

Forši atkal izlasīt kādu auto apskatu. Interesanti, kur un kā tika veikts "stabilitātes tests" :)

145374. viesis 27.oktobris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Citādi varētu teikt: pirmās emocijas - kā tankā... :)

Mani shis rezumee ljoti iepriecinaaja :p

145376. viesis 27.oktobris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Cena nu nav no tām lētajām, kaut gan tas ir Opels, bet kur tad uz 170 iauto stiepis???

145378. viesis 27.oktobris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Man ir iepriekšējās paaudzes Astra G sedans. Ir visi 4 dubļusargi bet aizmugurējo stiklu aizmet tāpatās. Pie tam man, atšķirībā no hečbeka, nav aizmugurējā stikla tīrītāja.

Man patika Reda komentārs par to mehānisko ātrumkārbu. Vai kāds ražotājs vispār dīzelim automātu piedāvā? Būtu intsanti zināt.

Vēl nav pieminēts vai šai Astrai bija visas tās ESP, ISP utml. piestūrēšanas un drošības sistēmas?

Vēl nav pieminēts kurš no diviem 1.7 CDTI tika testēts - vājākais (82zs) vai jaudīgākais (100zs), varēja arī drusku vairāk par komplektāciju pastāstīt.

Citādi raksts labs, paldies! :)

145383. viesis 27.oktobris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Taka

Piedāvā jau gan daži automātu dīzelim.

145387. viesis 27.oktobris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Jā, praktiski visi :)

Nu labi, praktiski visi vācieši...

145393. viesis 27.oktobris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

tad nu gan kaarteejais peugeot style .. pee

145394. viesis 27.oktobris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Visas mašīnas kādreiz paliek par opeļiem.

145395. viesis 27.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

visi duriki pārvācas strādāt uz IeM :)

145397. viesis 27.oktobris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Nu ne visi pārvācās daži strādā no pirmsākumiem.

145422. viesis 27.oktobris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Jau cik ir runāts par 'krutajiem' LV 'žurnālistiem' kas atļaujas nesaturēties un pazīmēties par to kur un kā ir braukts ar lielu ātrumu. To var droši paturēt pie sevis vai arī traktēt savādāk. Pie tam ja reiz iauto pats tēlo godīgo pilsoni un aģitē citus. Pie tam esot bijis mitrs!

145459. viesis 27.oktobris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Nu, man pašam šāda autiņš ir jau kādas divas nedēļas!! tiešām pašlaik neko sliktu nevaru tiekt! piekrītu par vidējo sānu balstu, kas nedaudz apgrūtina redzēšanu, bet pie tā jau paspēts pierasts! īstenība autiņam ir vairākas liekas, kas no sākuma liekas tādas nepierastas (zemie stikli, pagrieziena rādītājs, tā pat vēl joprojām neesmu precīzi ticis skaidrībā cik ta km var nobraukt, kad iedegas lampiņa benzīnam), taču tas ir tikai laika jautājums!

145474. viesis 27.oktobris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Viesi tev nav shads auto!!! Beidz lieliities Tu nepiemineeji neko taadu, kas nebija piemineets rakstaa. Tu tikai atstaastiji rakstu. Besii

145475. viesis 27.oktobris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Tos >170 tiešām varēja paturēt pie sevis. Vai man kāds pateiks, kur es drīkstu veikt savam auto stabilitātes testu uz 210? :)

Redaktors 27.oktobris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Varu pateikt priekšā - aizbrauc uz kādu pamestu skrejceļu... Pa ceļam no Liepājas tādus var atrast... Satiksmes drošības fanus varu nomierināt - šis tests (170) netika veikts uz koplietošanas ceļa.

145480. viesis 27.oktobris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

to daBlins! a ko man tev tādu pateikt, kas liktu tev noticēt, jo principā jau visu var atrast Adam Auto lapā! Es jau nemaz nelielos! kam man tas! vienkārši gribēju piekriskt, ka labs autiņš! es arī pirms tam biju diezgan skaptiski noskaņots par šīs markas auto, bet tici man ripo tiešām labi! patīkami arī tas, ka ir mazā stūre nevis lielais riņķis kā vecajām astrām! tā pat bagažnieks diezgan ietilpīgs, tikai uzreiz pateikšu, ugundzēš.ap. īsti nav kur nolikt, jo rezerves riepa (starpcitu lielām) ir zem bagažnieka (pieejema no iekšpuses , ne kā dažiem citiem šīs markas auto tikai no ārpuses) un nekam citam tur īsti vietas naf! tāpat ierubījot ventilatoru uz max sajūtua kā uz 100 km/h galvu no lūkas izbāst. vēl viens mīnus ir tas, ka visiem dīleriem ir diezgan lielas problēmas dabūt astras uz latviju un tāpēc uz labām atlaidēm varat aizmirst un vairāk būs jāizvēlas tāda komplektācijas, kas ir, nevis tieši tā kā gribas (ja vien neesi gatavs gaidīt pāris mēnešus.

145509. viesis 27.oktobris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

vispar jau Astra TDI max atrums ir 167km/h (pie ilgstoshi uzturamiem apgr.)... shis pat nebija TDI, tapec kaut ka nelimejas kopa ar reda domam par 200km/h :) Mosh tas atrums bija iepriekshejai paaudzei... hvz :P

145518. viesis 27.oktobris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

..."Pie tā, ka mašīnas purns nav redzams tomēr ir jāpierod" .... Tas man atgādina uz stūres uzkārušos opju (un ne tikai) braukšanas stilu, kad izvēloties sēdēšanas pozīciju, par prioritāti #1 tiek izvirzīta iespēja redzēt auto purnu!

Tad jau varētu arī teikt: "grūti precīzi trāpīt uz ceļa, jo pie tā, ka nav redzami mašīnas riteņi, ir jāpierod."

Kopumā rakstiņš man patika, tikai šis teikums iekrita kā dadzis acī.

145545. viesis 27.oktobris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Uz stūres uzkārtiem opjiem un opienēm vaidzeetu iedot pabraukt ar jauno VW vaboli, kurā sēdot pat sānus nesaproti, kur nu vēl degunu , vai pakaļu :)))

145546. viesis 27.oktobris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

mazs un daargs... :(

145557. viesis 27.oktobris 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Ja kas peec maniem aprekjiniem Astra ir turpinajums komentaaros izdaudzinaatajam VECAJAM KADETAM.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145582. viesis 27.oktobris 2004 19:21
0 0 Atbildēt

2Escortdriver:

Šī Astra ir CDTI. Max ātrums 170. Domāju ka var nočipot :)

145583. viesis 27.oktobris 2004 19:31
0 0 Atbildēt

Ar šādu auto (atvainojiet, opeli) sanāca pabraukties pagājušajā nedēļas nogalē. Tā kā "avis iesaka opel", itālijā netiku pie kārotā alfas :(.

Mani secinājumi/novērojumi:

1. aizverot durvis (vai vārtus) skaņa tik pat dramatiska kā vecam kadetam.

2. max ātrums 200 km/h (1,7 d, par zs nepastijos), dinamika ok

3. pagriezienu rādītājs darbībā izdod līdzīgu skaņu kā kad kūpinātai vistai nolauž stilbu. Galīgi nepatīk tie modernizētie brīnumi.

4. ātrumkārba ir ok (noskējiens 15k km), gan jau kad būs 150k sāksies visādi brīnumi

5. sēdekļus opels vēl joprojām nav iemācijies taisīt (vai arī iepērk vislētākos pieejamos)

6. ar Vvid ~ 140 km/h patēriņš bija 25l/350 km = 7,1 l/100 km. Domājiet paši...

7. ar te pieminēto gbarītu izjūtu man problēmu nebija

8. arī par stabilitāti neko pateikt nevaru, extrēmu nebija (pa koplietošanas ceļiem aizbraucu uz Maranello :), bet tur kā zināms, kalnu nav :))

9. radio ir paliels draņķis, kautko labāku tā vietā būtu grūti ielikt

Mans kopsavilkums: par to naudu var nopirkt labāku auto bez zibenszīmes priekšā, pakaļ.ā :)

145584. viesis 27.oktobris 2004 19:55
0 0 Atbildēt

lapsa [?] 27.10.2004 09:58 - izcils komentārs, kaut pauž lielu taisnību. Saprotams, ka jāaizstāv reklāmas devējs. taču ..... :)

kasinsh79 [?] 27.10.2004 09:40 - franči ar. :)

Jaunā Astra - forma - nu kur gan šito mēs jau vairākus gadus esam redzējuši? :) testa motors - Kā Opel izstrādājums labs, bet jau sen kļuvis par normu citiem :) salons - nekādu rozīnīšu , radio tiešam izcils kaka. interesanti kas tādus vēl ražo opelim :) cena - brrrrr par šitādu auto :) secinājums - iespējama dīleru labā attieksme nesīs augļus :)

145604. viesis 28.oktobris 2004 7:49
0 0 Atbildēt

Opel izmanto Blaupunkt akustiku un radio.

Un viesis 27.10.2004 19:31

varbūt apgaismo mūs - kurš tad ir tas "labāks auto" ko var nopirkt par šo naudu? 100-tās sērijas BMW varbūt? :)

145714. viesis 28.oktobris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

To: Taka

Nu kaut vai VW golf (A3 būs pāris k eiro dārgāks); toyota corolla; alfa romeo 147... mazdas, pegiji un citroni ir tāda pat līmeņa pārvietošanās līdzekļi...

To: vzinis

ceru ka dīleri beidzot iemācijušies tikt galā ar opel/isuzu dīzeliņiem. Par dīzeļu remontu pie dīleriem ir dzirdēts padaudz joku stāstu :)

146364. viesis 2.novembris 2004 20:38
0 0 Atbildēt

:))) tā vien izskatās, ka sakudība un nespēja pierast pie tā ka Opel vairs nav tas auto, kas bija pirms gadiem 15...dominē šajos komentos...viss pārējais - kasīšanas pie sīkumiem, un vēlēšanā nospīdēt kā autospechukiem(autora raksta interpretētājiem/savādākpārstāstītājiem:) ).allaž ir grūti samierināties ar to, ka esi kļūdijies izvēlē...un nomelnot citus ir viesvienkāršākais, ko var lietas labā darīt....

147949. viesis 14.novembris 2004 0:20
0 0 Atbildēt

5.mēnešus gaidiju šo auto ar labu cenu, bet še tev. Esmu vīlies.

Varbūt sacerējos, kad būs demo versijas, kā bija ar vektrām. Man pieņemamā cena dīzelim būtu 10000ls ne vairāk!

148045. viesis 15.novembris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Mīnusi: neergonomiskas detaļas salonā (pret durvju atvēršanas sviriņu pirkstus var sagriezt; audiocentrs ir kaut kur apakšā) un ļoti neveikls aizmugures dizains (ar otrajām durvīm var dabūt tieši pa ģīmi; bagāžas telpas durvis aplam nepraktiskas). Vispār pārāk daudz uzmanības dizainam kā tādam, upurējot slaveno vācu-amerikāņu racionālismu.

153151. viesis 30.decembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Labs dizains. Smiekli nāk. Labāk izskatās vecie, kam bija savs stils,bet šitas vairāk nav vācu auto, bet gan kaut kāds krustojums. Vidus konsula kā no vecā kadeta ar cirvi apskaldīta. Japan+France=OPEL

154337. viesis 11.janvāris 2005 14:05
0 0 Atbildēt

mjā, drīz auto no ārpuses atšķirsies tikai ar firmas zīmi. vēlāk arī no iekšpuses :(((

154377. viesis 11.janvāris 2005 18:53
0 0 Atbildēt

lapsa, davaj dušī - dušī tos iemistus :)

166094. viesis 28.aprīlis 2005 17:12
0 0 Atbildēt

es tadu pasutiju, normals vagis cilvekiem bez kompleksiem un ar veselo sapratu.

190909. viesis 16.janvāris 2006 21:10
0 0 Atbildēt

Kas tu par braucēju,ka noteikti jāredz mašīnas priekša? gabarītus var izjust jau paskatoties uz auto no ārpuses.

206465. viesis 17.jūlijs 2006 17:24
0 0 Atbildēt

sor,ne pa tēmu augšā minētajam,man astra g 5-hečbeks...nu nemet tam stiklu ciet ,nu nekādi...bagažniekam

BŪS MAN ASTRA H,

-Raimis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 6

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 19

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 3

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 2

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti