Lasītāju vēstules par Ceļu policijas darbu 48

 
4.novembris 2004 9:58

Pēdējā laikā iAuto redakcija saņem ne tikai policiju kritizējošas, bet arī pozitīvas vēstules. Lai būtu objektīvi, publicējam visas.

Ceļu policija strādā korektāk
Vakar braucot pa Lubānas ielu virzienā uz Stahančiku „tiku fiksēts”, ātrums 69 km/h. Lieta tā, ka gar kapiem atļauts braukt ar 70 km/h, bet pie 129a numura viss beidzas. Aizsapņojos – rezultāts.

Ne par to stāsts, automašīna VOLVO EC4428, CP inspektors A.Krilovs, ļoti korekti stadījās priekšā, uzrādīja Stalkerīti, nosauca soda lielumu 10 Ls un palūdza nobraukt maliņā, lai netraucēju automašīnu plūsmai viss O.K.

Tikai bija divi BET, proti,
* protokola un maksājuma uzdevuma aizpildīšana aizņēma
18 minūtes, CP darbiniekam bija ko pasvīst, papīra kalni pieaug;
* sekoja interesants jautājums, vai Jūs uzrādīsiet savas algas lielumu bankas maksājuma kvītī? Manuprāt ierēdņu kungi ir sasituši galvu sastādot šos nolikumus. Kāda daļa bankai ir gar manu algu, nomaksāju savu sodiņu un uz redzēšanos.

Gribētos atzīmēt, ka CP darbinieki sākuši strādāt profesionālāk un cerams, ka šī tendence ir paliekoša.

Guga, iAuto lasītājs


Es mīlu CP!
Šorīt diemžēl nācās steigties uz darbu. Steidzoties mani apturēja CP, par ātruma pārsniegšanu. Radars uzrādīja 66 km, atņemot kļūdas iespēju, sanāca, ka pārsniegti ir 11 km. Pilnīgi piekrītu savam pārkāpumam un biju gatava samaksāt 10 Ls sodu.

Tad mani palūdza pieiet pie CP mašīnas, lai varētu aizpildīt formalitātes. Ar šo policistu uzsākām sarunu. Juridiski viņam ir ir tiesības mani sodīt un tas arī būtu jādara. Es mēģināju apelēt pie cilvēcīgajiem faktoriem - ka es tiešām neapzināti pārsniedzu ātrumu, steidzoties uz darbu. Uz to viņš jautāja : "Vai kāds ņem vērā manus cilvēcīgos faktorus?"

CP darbinieki ir tiešām neapskaužamā stāvoklī, reti kurš no mums iedomājas par viņu kā par cilvēku. Parasti CP tiek zākāti un meklēti veidi kā parādīt viņu pārkāpumus. Protams, ir jau tādi darbinieki, kas nestrādā pēc labākās sirdsapziņas. Ļoti žēl!
Pēc nelielas sarunas CP atdeva man tiesības un novēlēja laimīgu dienu!

Pirmo reizi mūžā satiku tik jaukus CP. Tādi policisti mudina ievērot satikmses noteikumus un būt godīgiem. Varbūt laiks padomāt arī mums, autovadītājiem, par attieksmi un par pašu uzvedību uz ceļa. Viena pagale nedeg!

Diemžēl neatceros ekipāžas nr. Ja būtu iespējams dotu šiem darbiniekiem pateicības rakstu:)) Bet katrā ziņā, novēlu viņiem tiešām jauku dienu!

iAuto lasītāja
 
Visi komentāri
 
146594. viesis 4.novembris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Cik mēs esam laimīgi, kad tiekam vaļā no PELNĪTĀ soda!

146595. viesis 4.novembris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Re kā meitene sarunāja, a puisis nopogāja 10 Ls!

146598. viesis 4.novembris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Runa nav par to kas sarunaja un kas ne, bet gan par attieksmi!

146601. viesis 4.novembris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Nu policistam bija tiesības pieņemt lēmumu par brīdinājumu... (tas gan bija jānoformē rakstiski)

146602. viesis 4.novembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Publiceejam visas divas veestules :)

Redaktors 4.novembris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Vakar taču arī bija viena...

146609. viesis 4.novembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Nu ja mani sodiitu pa 66 km/h, galiigi vinjus nemiileetu :)

146612. viesis 4.novembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Kautkaa tomeer pietruukst tajos uzslavu rakstos! Gribeetos turpmaak lasiit emocionaali pilnaakus tos pozitiivos rakstus, jo salidzinajumaa ar negativajiem rakstiem, kur gandriz aiz katra varda starp rindaam ir lasams niknums, uzslavas rakstos nu taaa... paplaani... iipashu laimi un ko tur veel nevar just :))

Redaktors 4.novembris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Nu tas viss atkarīgs no autora, kaut gan man šķiet, ka arī "sliktajos" rakstos nemaz tik daudz tā niknuma nav...

146616. viesis 4.novembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Bla, bla, bla!

146617. viesis 4.novembris 2004 10:40
0 0 Atbildēt

he a man pret CP nav nekāda niknuma, pagaidām man neko sliktu nav izdarijuši, ja es pārkāpju tad pārkāpju un saņemu sodu un pats iru vainīgs. CP dara savu darbu un kā izklausās dat ar dienu jo labāk :)

146619. viesis 4.novembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Es neesmu nikns uz CP vinji ir labie un es esmu labs tb gandriiz godpraatiigi izpildu visus sveetos CNS pantus. Iesaku jums arii buut godpraatiigiem un tad nebuus jaaraxta niknas veestules. :)

146620. viesis 4.novembris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

hmm citaats :" ...Tad mani palūdza pieiet pie CP mašīnas, ...."

Vai tad taa driikst???

Arii labie CP laikam ir ne tik spozhi kaa spodrinaas...

146621. viesis 4.novembris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

A kāpēc par līdz 20 km/h pārsliegšanu ir jāmaksā 10 Ls? Vai tad tagad tāds ceņņiks par šo pārkāpumu? Pirms kāda laiciņa vēl bija 5 Ls (oficiāli)...

146622. viesis 4.novembris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Roi

Un kas tad tev atkal nepatik?

146624. viesis 4.novembris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Njaa, labie CP ari parkapj likumus.

Nepatik tas, ka mums ir jaievero visi likumi lidz pedejam siikumam, bet kas nodrosina likumu izpildi (CP) neievero likumus, kas reglamenta un nosaka vinju varesanu.

Par to ari necienu CP un man nav daudz saskare ar viniem, tik ejot pa ielu redzu, ka CP nav iemacijusies ieverot likumus, kas ir un paliek vinju kauna traips

146626. viesis 4.novembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Arī mani ir apturējuši par ātrumu. 65 km/h tur kur jabūt 50. Laipni stadijās prieksā, parādija stalkerīti, es piekritu, un tad sekoja interesantakais - man pajautaja, cik esmu parkāpis pedeja gada laikā (domats - cik soda naudas ir samaksātas), uz ko atbildeju, ka nevienas. to CP mana klātbūtnē vel pārpārbaudīja pa rāciju, tad "pamaja" ar pirkstiņu, atdeva dokumentus un novēlēja laimīgu ceļu. Ticiet, vai neticiet, bet pēc tadas tiksanās garstāvoklis labs, un ieverot noteikumus gribas...

146630. viesis 4.novembris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Par to izpeļņas norādīšanu ir tā - ja alga ir zem minimālās, tad sodu ļauj nomaksāt vairākās daļās un ilgākā laikā.

146639. viesis 4.novembris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Starp citu, pārskatot šodienas presi (LA interviju ar CP šefu Puķīti), konstatēju pretrunas ar pašu CP darbinieku teikto : paši CP līdz šim medijos ir žēli čipstējuši, ka nopelnot tikai ap 150 Ls mēnesī. Bet Puķīte stāsta, ka CP "uz rokas" pelnot 200 ls....

Tajā pašā laikā uzskatu, ka CP darbinieks nevar būt "ziemsvētku vecītis" , un pārkāpējus bez īpašas motivācijas atbrīvot no soda. Būtībā jau CP darbiniekama jābūt augstas klases profesionālim, lai varētu ātri un perfekti, bez garas funktierēšanas , izvēr†et katra konkrēta pārkāpuma sabiedriskās bīstamības pakāpi. Kritēriju ir daudz - pārkāpuma vieta, apstākļi, pārkāpēja dosjē, konkrēta pārkāpuma sekas, utt. Ne velti padomjlaikos , autoinspekcijas dienestā varēja strādāt tikai un vienīgi pieredzējuši milicijas-policijas darbinieki , kuriem bija laba izglītība un kuri bija studenti augstskolās. Darbinieka prāta spējas tika autoinspekcijā vērtētas īpaši - arī sportiskā sagatavotība un autovadīšanas iemaņas. šobrīd šo kritēriju izteikts trūkums ir par iemeslu ne pārāk augstajai CP darbības kvalitātei.

146640. viesis 4.novembris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Nesatraucieties - katrs briidinaajums tiek piefikseets :) - un ja regulaari tiksiet nokjerti no soda nbuus iespeejas izvairiities :p

146643. viesis 4.novembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

jorsh

wake up :)

ja iauto lasītājai poliči būtu 10 ls jauki paprasījuši, nez, šī solītu viņiem pateicības rakstu? Kad cilvēki iemācīsies atbildēt par savu rīcību?

146644. viesis 4.novembris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Varbūt man laimējas, , bet jau pāris gadus biežāk saņemu mutisku aizrādijumu nekā naudas sodu. Varbūt taisnība par to divu pagaļu degšanu, jo regulāri apzināti pārkāpju tikai divas lietas - pa pilsētu ne vairāk kā 59 (vai 89, kur 70), ārpus pilsētas - ap 110. Pamatojums - pilsētā tomēr ir gājēji, kuru dzīvības nesargā dzelži, bet uz šosejām atsaldētie, meža zvēri un nepieredzējušie.

Tagad par pēdējo tikšanos ar CP. Notikuma vieta - caurbraucot Jelgavai. Ir novakare, krēslo un smidzina. Ielu apgaismojums apšaubāms. Tomēr iela ir vienvirziena, tātad pretimbraucēji neapžilbina, braucu 50 - 55. Priekšā zebra - tukša. Aiz zebras CP ekipāža. Ir arī nostopētie. Pārejai tuvojas kāds kājāmgājējs. Neraustoties turpinu ceļu, bet pēc zebras šķēršošanas tieku apturēts. Sašutums milzīgs, jo nesaprotu apturēšanas iemeslu. Ikdienā vairākkārt šķērsoju Rīgas centru (zebru un gājēju, ka biezs, gandrīz aiz katras stāv policists - novērotājs), nekad nekas tml. nav noticis. Pienāk Jelgavas policists. tiek ievērotas visas ievada procedūras un seko jautājums - gājēju redzējāt. Atbildu apstiprinoši, piebilstot, ka viņš pat nebija atvēzējis kāju, lai to noliktu uz pārejas. Policista turpmāko tekstu nevaru atkārtot vārds vārdā, bet doma - ja Jūs tā brauksiet, gājējs kāju arī nekad uz pārejas nespers, lūdzu esiet turpmāk uzmanīgāks un pirms gājēju pārejām samaziniet ātrumu - laimīgu ceļu! Mans sašutums noplaka kā nebijis - viņam taču 100% taisnība. Trakajā Rīgas braukšanā ši elementārā lieta jau bija aizmirsususies. Tā taču nav tikai satiksmes noteikumu prasība - tas ir satiksmes dalībnieku savstarpējas cieņas un kultūras jautājums. Paldies šai nezināmajai CP ekipāžai par mazo paraugstundu.

146647. viesis 4.novembris 2004 12:37
0 0 Atbildēt

It kā jau skaidrs, ja vainīgs - maksāju. Bet, ja katru reizi mani apturot - CP, pēc visu dokumentu pārbaudes ir jau standarta jautājums - vai Jūs šodien neesat lietojis alhoholu? Pirmās reizes likās ok, smieklīgi, kuri tad atzīstas, ka lietojuši...-)) Bet, ja es principā esmu atturībnieks, tad manī šie naivie jautājumi izraisa maigi sakot, ironiju..., vēl varētu pajautāt, par lietvārdu lietošanasīpatnībām vai kad pēdējo teizi esmu gulējis ar sievieti, bet varbūt CP vispār nav ar ko parunāt ikdienā -))

146648. viesis 4.novembris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Qued, lasiit maki?

"Pilnīgi piekrītu savam pārkāpumam un biju gatava samaksāt 10 Ls sodu. "

Protams, ka butu samaksajusi to sodu. Savu atsauksmi ielieku ar domu, informet par CP labo attieksmi. Kapec vienmer ir jakritize vai jamekle kac melnums? Laikam jau latvieshu skaudiba ir parak speciga, lai pateiktu kaut ko labu!

146649. viesis 4.novembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Y73 [?] 04.11.2004 12:37

a tev nereizi muitā nav uzdots jauta`jums par to vai tev ir narkotikas?

146651. viesis 4.novembris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

No CP darbinieka viedokļa...

Pirmais stāsts:

Stāvu ierastajā "maizes" vietā, skatos nāk klients. Radars jau bija nostellēts darbam (t.i. rādīja ierasto "piecīti"). Pieeju, nosaucu vārdu, apskatu "klientu", mjaa laikam tukšā gan šoreiz. Pamīņājos, pakrekšķēju, bet puisis galīgi neatsaucīgs. Ka nav kazai piena, man jau ar ne viņš pirmais, ne pēdējais. Iesēdos autiņā, uzgriezu rādžiņu un, krustvārdu mīklu pa starpām minēdams, uzrakstīju protokolu. Šad tad jau noder tie papīriņi, vismaz lietainā laikā ar plānu jāmocās nebūs....

Otrais stāsts:

Nobremzēju to dāmīti, jo jau nosalis biju. Protams, ātruma nekāda, ja būtu jāraksta protokols kolēģi smietos. Skatos, sejiņa ne visai, figūra arī nē. Nedaudz līdzīga sievasmātei jaunībā. Nu, palūdzu izkāpt (lai vējā padrebinās, lai zin cik man te neērti stāvēt). Paskaloju smadzenes (mani vienmēr smīdina tās sejas izteiksmes ar kādām šīs dāmītes klausās tos makaronus, ko es tur saspraužu), šī tik māj ar galvu. "Steidzos uz darbu, nejauši", viss viens un tas pats. Pēc lidiņa karbonādes miegains noskaņojums, citādi ieliktu pa pilnu programmu, bet tā... garlaicīgi. Atcerējos, ka BB brokastīm tūlīt jāsākās, atdevu tiesības un palaidu lai staigā. Pat kā sauca neatceros...

146653. viesis 4.novembris 2004 13:40
0 0 Atbildēt

viesis 12:44

bet nesamaksaaja tachu, jo policisti "bija tik labi", ka nelika maksaat. Mans koments ir par godu tam, ka peedejaa laikaa biezhi tiek daudzinaats, ka atlaishana ar briidinaajumu (nevis naudas sodu) ir audzinoshaaka. Nepiekriitu. Un nav te nekaada sakara ar skaudiibu.

146658. viesis 4.novembris 2004 14:04
0 0 Atbildēt

SHAADAS VEESTULES JAAPUBLICEE JO VAIRAAK, JO LABAAK... LAI VAR APJAUST AR KO NAAKAS REEKJINAATIES, KAADAS SITUAACIJAS... INFORMATIIVI LABS GAAJIENS.

146674. viesis 4.novembris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Jāā,Krilovs laikam jau vienmēr ir korekts,man arī ir sanākusi ar viņu saskare.

Visvaldis un Hmelis.

146675. viesis 4.novembris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Qued, tas atkarīgs, kas uz tevi vairāk iedarbojas. Ja tev ar brīdinājumu nepietiek, tad jaāmaksā, lai saprastu, bet arī tad šaubos vai palīdzēs. Uz mani visādā ziņā aizrādījums /brīdinājums atstāj lielāku iespaidu nekā nomaksāts sods.

146677. viesis 4.novembris 2004 15:58
0 0 Atbildēt

uculs

ko tu saki par šo:

1) pēc soda nomaksāšanas cilvēks turpina pārkāpt noteikumus, jo uzskata, ka "ir samaksājis" par pārkāpumu;

2) aizrādījums vai brīdinājums rada nesodāmības sajūtu.

146680. viesis 4.novembris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Piekritu, satiekot normalu mentu kaadu laiku negribaas paarkaapt. Neilgu laiku :))))))))

146681. viesis 4.novembris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Kadreiz var CP darboniem pateikt paldies par to, ka viss notiek atbilstosi dienesta instrukcijam.

146683. viesis 4.novembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

_Es mēģināju apelēt pie cilvēcīgajiem faktoriem - ka es tiešām neapzināti pārsniedzu ātrumu, steidzoties uz darbu._

Oficiera kungs, es tā negribēju, pirmo reizi, palaidiet lūdzu lūdzu, es jau netīšām (seko sīks raudiens). Brr, pretīgi.

es uzskatu, ka liegties, apelēt utt ir zem mana goda. Vainu - atzīstu, nožēlu neizrādu, ja jāmaksā, saņemu kvīti ar normālu sejas izteiksmi, kā rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem (summas jau maniem pārkāpumiem sanāk smieklīgas), ja ments gribēs kukuli, padošu, bet nekāda sevis pazemošana nav īsti pieņemama. It sevišķi sīkumu dēļ.

146685. viesis 4.novembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

Par sevi runājot nepiekrītu ne vienam ne otram. Bet tīri psiholiģiski pirmais variants noteikti nospēlē savu lomu, bet otrais jau nu noteikti neattiecas uz mani. Man drīzāk pēc soda ir dusmas, bet ja ir tikai aizrādījums, tas man liek apdomāties.

Jebkurā gadījumā, ja es pārkāpju ar to arī rēķinos un sevišķi nepārdzīvoju, ja noķer, jo pats jau tikai uzprasos. Tas pats, ja es steidzos, un mani apstādina, tad pēc tam es steigšos vēl vairāk, viennozīmīgi.

146688. viesis 4.novembris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

uculs

Te arī nonākam pie problēmas - pēc saņemta naudas soda cilvēks dusmojas uz policistu un valsti, nevis uz sevi, lai arī vainīgs ir tikai un vienīgi pats. Kas tad būtu jādara - policistiem, ievērojot autovadītāju šķībo domāšanu, būtu tikai jādala brīdinājumi, vai arī domāšana būtu jāmaina?

146690. viesis 4.novembris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

Nekad neesmu dusmojies uz CP vai valsti, vai kādu onkuli par sodu, drīzāk uz sevi, bet tas vienalga mani nevedina ievērot CSN.

Vispār ir tā, ka ja paņem uz ātrumu, tad dusmu parasti nav, jo viennozīmīgi paša vaina. Bet dažreiz ir stulbas situācijas, kas rodas neuzmanības dēļ un tad gan ar sodu neko labu nevar panākt.

Piemērs, es savam autiņam nekad neslēdzu ārā uguņus, jo tie ieslēdzas un izslēdzas kopā ar aizdedzi. Taču dažreiz, saņemot mašīnu no servisa, ja ir veikti kādi darbi ar ieslēgtu aizdedzi, uguņi ir izslēgti un es attiecīgi nemaz to neiedomājos. Tad, ja būtu jāmaksā es būtu dusmgs. Un manu CSN ievērošanu tas nemaz nestimulētu. Nu, bet es tādā situācijā esmu ticis cauri ar brīdinājumu, kad CP paskaidroju, kāpēc tā.

146691. viesis 4.novembris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

uculs

tomēr, pēc idejas, bīstamība uz ceļa jau rodas neatkarīgi no noteikumu pārkāpšanas iemesla, vai ne?

146699. viesis 4.novembris 2004 19:34
0 0 Atbildēt

kātas ir steigties uz darbu un neapzināti pārsniegt ātrumu ? :) Ja jau steidzies značit devi "ručkā" un pārkāpi CSN apzināti ? :)

146848. viesis 5.novembris 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka sievišķis brauc pie stūres un paralēli sapņo. Dabūs sodu, citreiz domās par braukšanu. Vai tad vārdiņš "neapzināti" attaisno cilvēku dzīvību atņemšanu, ja notiktu avārija? Nedomaju gan...

146981. viesis 8.novembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Atakiriba ir tikai viena --> nezinu, ka viss pasakums butu beidzies, ja sis lasitajas vieta tiktu apturets virietis . . . atliek tika iedomaties :ppp

148454. viesis 16.novembris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

Man arī šodien liels prieks par CP.Tā kā bija saulains laiks un sauss ceļš, sagribējās nedaudz palidot.CP pamaniiju jau lielu gabalu iepriekš,bet tik un tā piezemējoties jutu, ka pārkāpums būs.Tālāk kā parasti...(ja jūtos vainīgs,nediskutēju),solīja pēc 15min. dokumentus ar kvīti priekš bankas atpakaļ+vēl teica ka būs soda punktinš.Pārsteigts biju sagaidot vīru atpakaļ pēc 5min. ar lēmumu mani nesodīt,tā kā neesmu ļaunprātīgs pārkāpējs.Ar cieņu pret viņiem atlikušo ceļa gabalu uzvedos godīgi.Pat numuriņam uzmetu acis CA8001.Labs garastāvoklis atlikušajam vakaram,paldies.

148676. viesis 20.novembris 2004 1:07
0 0 Atbildēt

Ziniet kaa man sanaaca... braucu es ar siici iekshaa saulkrastos un tur ekipaazha viens kungs ar radaru, bet otrs skatos koku laista nu taa ka neskatoties pamaniisi, zheel ka nenofocheeju bet skats bi labs, deels peec tam sievai staasta ka redzeejis kaa policist churaa, jautri!

148712. viesis 21.novembris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

CP ir gautkaadi jenoti man deelj tiem jenotiem 2 soda punkti vinji nemaak straadaat ar radariem tos vispaar vajadzeetu vinjiem atjemt vinji vinji mani aptureeja un paraadiija ka es apdziivotaa vieta esmu braucis ar aatrumu 101 km/h kautgan mans aatrums tai vietaa biija 70 km/h!!! LOHI!!!!

149605. viesis 24.novembris 2004 16:54
0 0 Atbildēt

Tas ir cool:)

149991. viesis 26.novembris 2004 18:57
0 0 Atbildēt

ar lieliem pupiem jebkura ekipaazha atmaigst :D

150549. viesis 1.decembris 2004 22:26
0 0 Atbildēt

Cienījamā "AUTO LASĪTĀJA" savā rakstā izliekas , ka pateicas cp par viņu iejūtību . Patiesībā viņas mērķis bija čaļus ritīgi iegruzīt , jo ja jau viņa tik uzmanīgi lasa "I AUTO" tad gan jau būs pamanījusi , ka poliči nedrīkst nevienu aicināt pie sava autiņa . Labi , ka viņa neatceras ekipāžas numuru . Var uzskatīt , ka poličiem konkrēti paveicās !

152110. viesis 17.decembris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Tas viss nekas. es vakar 21:50 braucu pa Slavu ielu stahaņčika virzienā aiz citiem transporta dalībniekiem kreisajā joslā ar ātrumu ap 65km/h. pēkšņi policists aptut kustību manu mašīnu izķer no kreisās joslas un pasaka neuzrādot radara rādījumu man esot ātrums 81km/h. es apjucis vismaz 15 min gaidu savus dok un protokolu. uz manu jautājumu kā varēja manu ātrumu noteikt tik precīzi starp citām mašīnām viņš atbildēja ka tās esot inspektora Stepanova iemaņas darbā ar radaru.

nu negribu maksāt 20Ls sodu un 1 punktu saņemt ne par ko.

kā lai izkļūst no situācijas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti