«Honda CR-V» tagad atjaunotā versijā 20

 
7.decembris 2004 9:22

No šīs nedēļas Honda dīlera "MDL Motors" salonos ir apskatāma un nopērkama populārā Honda pilnpiedziņas modeļa CR-V 2005.gada versija, kurai veikti būtiski uzlabojumi dizainā un papildināts aprīkojuma klāsts.



Jaunā CR-V sērija piedāvā vairākus gan priekšējās, gan aizmugurējās daļas uzlabojumus, jaunu interjeru un uzlabotu pilnpiedziņas sistēmu. Mašīnas drošības sistēma ir papildināta, ieviešot sānu gaisa drošības aizkarus un stabilitātes kontroles sistēmu Vehicle Stabilty Assist (VSA). Standartaprīkojumā iekļauti 16”collu riteņi un lielāka diametra disku bremzes.

Mašīnas priekšējā daļa atšķiras ar jaunu priekšējā bampera un miglas lukturu dizainu, jauns priekšējo lukturu komplekts no trim prožektora tipa lukturiem un jauns hromēts režģis. Arī aizmugurējais bampers ir gatavots pēc jauna projekta, kamēr augstu novietotie aizmugurējie lukturi atšķiras ar caurspīdīgiem indikatoru apvalkiem un lielākiem atpakaļgaitas signāliem. Citas izmaiņas ir jauns izturīgs rezerves riteņa apvalks, jauni rokturi un durvju dekoratīvā apdare.

Arī CR-V interjers ir pārveidots, lietojot jaunu kvalitatīvu sēdekļu un apdares materiālu. Mašīnai ir jauns stūres rats, jauni durvju roku balsti; hromēti durvju rokturi iekšpusē, ventilācijas atveres; augstākajos aprīkojuma līmeņos- ar ādu apvilkts stūres rats, ātruma pārslēdzēja sviras uzgalis un durvju apdare, kopā ar apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem. Atpakaļskats ir uzlabots, ieviešot ‘lāses’ tipa pagalvjus, kuri atlocītā veidā neaizsedz skatu.



Jaunie sānu gaisa drošības aizkari tiek piedāvāti kā papildus drošības pasākums, to sensori ir programmēti iedarbināt abu pušu gaisa spilvenus situācijās, kad mašīnai draud apgāšanās. Honda mēģinājumi izgatavot vienu no drošākajiem tirgū piedāvātajiem modeļiem ir attaisnojušies, jo CR-V ir saņēmis 4 zvaigžņu vērtējumu pasažieru drošībā un kā vienīgā 4x4 automašīna- 3 zvaigznes gājēju drošībā pēc Eiropas NCAP sistēmas.

Šobrīd Honda CR-V ir pieejams tikai 2,0 litru benzīna dzinēja versijā ar 5-pakāpju manuālo vai 4-pakāpju automātisko transmisiju. Taču jau nākamā gada pirmajā pusē gaidāms, ka CR-V klāstam pievienosies arī 2,2 litru dīzeļdzinējs ar iespaidīgiem jaudas un griezes momenta rādītājiem.

 
Visi komentāri
 
150980. viesis 7.decembris 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Šitam autiņam ir viens būtisks trūkums. Tā 4*4 sistēma ir galīgi garām. Krievi bija testējuši un bija pārsteigti,ka tā var pievadīt aizmugurējiem riteņiem tikai 30% jaudas un ja slodze ilgst vairāk par 30 sek. ,tā vispār atslēdzas .

150983. viesis 7.decembris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Vecā (pirmā) versija bija smukāka 1kārt, 2kārt, tai bija normāli "pa cieto" manuāli pieslēdzama 4x4 sistēma, bez viskomuftām un tml. Nesen gadijās šitādu (2. versiju) iedzīt sniegā - ja izspolē visi 4 rati - auto slāpst nost un nemaz nemēģina rakties!!! Elektronika ibio...

150993. viesis 7.decembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Nez kaapeec muusu tirgam nedod Honda diizeljus , ibio ?! Runa iet par Accord , kura diizeljversiju vaacijaa var iepirkt jau labu laiku .

150994. viesis 7.decembris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Labs auto, parbaudits iAuto rallija!

www.iauto.lv/iautogallery....=134&cur=271#x

www.iauto.lv/iautogallery....r=134&cur=77#x

beidzot ari ar dizeli, sakumaa daudzie nevelejas pirkt jo nebija dizela...

Ar pilnpiedzinu nav nekadu problemu, pisledzas tad kad vajag!

Loti labs auto par tadu cenu...

150995. viesis 7.decembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

it was me

150996. viesis 7.decembris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

aizmugures reduktori pieslēdzoties joprojam gaudo..

151001. viesis 7.decembris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Prieks sadas klases auto,kur nav manuala saslegsana iet labi tas zveers un nekas nekur neslaapst,un nevajag lasiit zurnaalus bet braukt ar vinju

151014. viesis 7.decembris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Braucu ikdienaa,

kakalheejie sleedzas klaat, kad pashi izdomaa, lielaa sniegaa dzinis neesmu, bet shisziemas pirmaas kupenas un Riigas malu sashkhurreejumus panheema bez probleemaam

Vieniigi padaudz rij.

151033. viesis 7.decembris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

www.gazeta.ru/2003/03/03/HondaCRVvtor.shtml

tas varbūt ir tas krievu raksts?

151042. viesis 7.decembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Cik pretīgs bija tik arī būs :( Biju gaidījis, ko labāku!!!

151045. viesis 7.decembris 2004 18:47
0 0 Atbildēt

Purns taads nesmuks

151054. viesis 7.decembris 2004 23:02
0 0 Atbildēt

Loti labs auto, nesaprotu ar kaadiem auto ir braukushi VIESI, bet paarsvaraa vini D... Kur juus saskataat lielu pateerinu, 10-11L vai tad tas ir liels pateerinsh prieksh taada auto pat citreic sanaak paliist zem 10l ar automaatisko kaarbu + ziemas riepas + veel visaadi pasaakumi kas ietilps zimas braukshanaa, kuram idinam slaapst nost kad kashaas, neesi iekaapis kaada Nivaa vai arii iemaacies braukt un saleedz tie riteni normaali, + jaunajam veel klaat naak VSA.

151064. viesis 8.decembris 2004 8:50
0 0 Atbildēt

merkur vai Tu neesi dīlera parstāvis ka tā runā.. Pilsētā noteikti sanāk vairāk un slidena laikā pieslēdzoties aizmugurei auto taisa visādus pigorus. Ja nu tagad vienīgi stabilitates kontrole līdzēs ..

151068. viesis 8.decembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Gan jau diilera darbinieki shos komentus ir lasiijushi , bet kaut kaa neredz atbildi uz jautaajumu par Honda diesel versiju neesamiibu LV ??? Man driiz konkreeti vajadzees jaunu auto un taa nebuus benziina versija . Par 90% gribeetu Accord vs C-RV dieseli :) a v otvet tjishinaaaaaaaaa :)

151072. viesis 8.decembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Ar tirdznieciibu man nav ne kaada sakara. Saku taadel ka jau varaak kaa 1 nedeelu lietojo sho auto 2005 un ieprieksheejo arii lietoju kaadu laiku, bet ka jau es teicu Jaunai ir LABS.

151076. viesis 8.decembris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

HR-V ir smukaaks , kvalitatiivaaks un leetaaks un galvenais to taisa Japānā neviss atpalikušajā Anglijā.

151078. viesis 8.decembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Diizeljdzineejs ir iipashi jaapielaago ziemelju klimatam un veel muusu iipashi "kvalitatiivajai" degvielai, lai pirceejiem peec iegaades nebuutu probleemu. Taapeec arii aizkaveeshanaas. Bet nu naakoshaja gadaa vajadzeetu buut, vismaz CRV noteikti. Tikai cena...

151083. viesis 8.decembris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

TDI, cik tad tu gadā nobrauc? vai varbūt tev pieejams lētais dīzelis? Tā kā konkrētā autiņa dīzeļversijas cenas nav, tad nevar arī neko izrēķināt, esmu veicis aprēķinus citiem auto un pat pie 2x lielāka nobraukuma, nekā plānoju, benzīnnieks izrādās izdevīgāks :(

151125. viesis 8.decembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt
151192. viesis 8.decembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

2 burbulis: ap 40 kkm man viens auto(tdi) nobrauc , pavisam ir 3 gb. peznikaps norulz ap 20kkm . Es neplaanoju un nereekjinu , man degvielas karshu reekjini pashi pasaka priekshaa :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti