No šīs nedēļas Honda dīlera "MDL Motors" salonos ir apskatāma un nopērkama populārā Honda pilnpiedziņas modeļa CR-V 2005.gada versija, kurai veikti būtiski uzlabojumi dizainā un papildināts aprīkojuma klāsts.
Jaunā CR-V sērija piedāvā vairākus gan priekšējās, gan aizmugurējās daļas uzlabojumus, jaunu interjeru un uzlabotu pilnpiedziņas sistēmu. Mašīnas drošības sistēma ir papildināta, ieviešot sānu gaisa drošības aizkarus un stabilitātes kontroles sistēmu Vehicle Stabilty Assist (VSA). Standartaprīkojumā iekļauti 16”collu riteņi un lielāka diametra disku bremzes.
Mašīnas priekšējā daļa atšķiras ar jaunu priekšējā bampera un miglas lukturu dizainu, jauns priekšējo lukturu komplekts no trim prožektora tipa lukturiem un jauns hromēts režģis. Arī aizmugurējais bampers ir gatavots pēc jauna projekta, kamēr augstu novietotie aizmugurējie lukturi atšķiras ar caurspīdīgiem indikatoru apvalkiem un lielākiem atpakaļgaitas signāliem. Citas izmaiņas ir jauns izturīgs rezerves riteņa apvalks, jauni rokturi un durvju dekoratīvā apdare.
Arī CR-V interjers ir pārveidots, lietojot jaunu kvalitatīvu sēdekļu un apdares materiālu. Mašīnai ir jauns stūres rats, jauni durvju roku balsti; hromēti durvju rokturi iekšpusē, ventilācijas atveres; augstākajos aprīkojuma līmeņos- ar ādu apvilkts stūres rats, ātruma pārslēdzēja sviras uzgalis un durvju apdare, kopā ar apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem. Atpakaļskats ir uzlabots, ieviešot ‘lāses’ tipa pagalvjus, kuri atlocītā veidā neaizsedz skatu.
Jaunie sānu gaisa drošības aizkari tiek piedāvāti kā papildus drošības pasākums, to sensori ir programmēti iedarbināt abu pušu gaisa spilvenus situācijās, kad mašīnai draud apgāšanās. Honda mēģinājumi izgatavot vienu no drošākajiem tirgū piedāvātajiem modeļiem ir attaisnojušies, jo CR-V ir saņēmis 4 zvaigžņu vērtējumu pasažieru drošībā un kā vienīgā 4x4 automašīna- 3 zvaigznes gājēju drošībā pēc Eiropas NCAP sistēmas.
Šobrīd Honda CR-V ir pieejams tikai 2,0 litru benzīna dzinēja versijā ar 5-pakāpju manuālo vai 4-pakāpju automātisko transmisiju. Taču jau nākamā gada pirmajā pusē gaidāms, ka CR-V klāstam pievienosies arī 2,2 litru dīzeļdzinējs ar iespaidīgiem jaudas un griezes momenta rādītājiem.
Šitam autiņam ir viens būtisks trūkums. Tā 4*4 sistēma ir galīgi garām. Krievi bija testējuši un bija pārsteigti,ka tā var pievadīt aizmugurējiem riteņiem tikai 30% jaudas un ja slodze ilgst vairāk par 30 sek. ,tā vispār atslēdzas .