«Fiat Panda» - draudzīgais pilsētas lācītis 52

20.decembris 2004 0:04

Itāļu koncernam ir neparasti veicies: Fiat modeļi astoņas reizes ir atzīti par Eiropas gada automobiļiem. Beidzamais titulētais - "Fiat Panda", kas bija atzīts par Eiropas "Gada auto 2004".



Ko nozīmē vārds "Panda" zina pat bērns. Tas ir simpātisks melnbalts lācītis, kas dzīvo Ķīnā. Bet ko nozīmē "Fiat Panda"? Kaut arī auto un pandas vizuāli "stipri atšķiras", tos vieno vismaz viena īpašība - "Fiat Panda" izskatās mīļi un draudzīgi.

Tā kā "Fiat Panda" ir pietiekami liela riteņu bāze, tā virsbūve vismaz 2/3 atdota salona vajadzībām. Kaut arī auto ir 4-vietīgs, arī pieciem šeit vieta atradīsies. Protams, iespējams pasūtīt arī 5-vietīgu Pandu, bet nedomājiet, ka tā būs garāka vai platāka! Tai vienkārši būs piektais galvas atbalsts un piemontēta piektā drošības josta...



Pienācis kārtējais piektdienas vakars un "Auto Italia" ofisā manās rokās nonāk tieši "Fiat Panda" atslēgas un dokumenti. Ir pielieta pilna bāka ar degvielu un mūsu testa brauciens var sākties.

Iekāpšana: Atveru durvis un mēģinu apsēsties. Neparastas sajūtas. Sēdekļi ir novietoti augstu un tāpēc iesēšanās laikā neprasās pieturēties pie stūres. Apsēžoties ērtāk, jūtu, ka labās kājas celis neērti atspiedīsies pret vidējo konsoli - prasītos nedaudz zemāk sēdekli... "Sēdekļu augstuma regulators tieši šim auto nav uzstādīts, bet ir iespējams!" - tā uzreiz paskaidro salona vadītājs. Vēl daži paskaidrojumi par interesanto pārnesumu kārbu un mūsu ceļš var sākties.



Tomēr augstajiem sēdekļiem ir arī pozitīvas īpašības. Pat pirmo reizi sākot braukt tumsā nebija nekāda diskomforta sajūtas. Viss ir pārredzams un es nejutos "kā tankā". Pilsētā šāda pārredzamība ir tiešām zelta vērta.

Vēl pirms izbraukšanas, mašīnā ir jāieliek dators, ko pie reizes varēšu aizvest uz Liepāju. Kā jau ierasts, veru vaļā aizmugurējās pasažiera durvis, lai noliktu datoru un monitoru uz aizmugurējā sēdekļa, bet Ģirts (Auto Italia tirdzniecības vadītājs) man jautā: "kāpēc ne bagāžas nodalījumā?" Jā, kāpēc ne? Vienkārši pirmais iespaids par šo auto ir tāds, ka bagāža jātur salonā. Patiesībā arī bagāžai vieta ir paredzēta.



Kā jau ikvienā kompaktklases automobilī, eksistē radionāla salona izmantošanas problēma. Jēdzieni "liels bagāžas nodalījums" un "plašs salons" ir pilnīgi nesavienojami. Tāpēc parasti uzvar "(iespējami) plašs salons". Panda konstruktori ir nolēmuši palikt pie kompromisa varianta: aizmugures sēdeklis ir uzstādīts uz "sliedēm" un mašīnas lietotājs pats var izvēlēties - vai vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem vai arī vairāk vietas bagāžai.



Tā kā ir jau vēls un priekšā vēl tāls ceļš, dodamies prom. Jau ierasts, ka pēdējā laikā automobiļi tiek testēti vienādos apstākļos: Rīga-Liepāja-Rīga. Izbraucot uz Liepājas šosejas, biju nobažījies, ka apdzīšana šim mazulītim būs stipri apgrūtināta, tomēr nemaz tik traki nav. Arī pie 90-100 km/h ar to var braukt un nerodas nekādi "mazvērtības kompleksi".

Salons: tas nemaz neizskatās lēti. Interesantais vidējās konsoles risinājums, kur vietu atradusi pārnesumu kārbas svira, gaišas plastmasas apdare rada patīkamu un neobeigtības sajūtu. Tā kā pārnesumu svira atrodas tuvu stūrei, nepamet tāda kā sportiskuma sajūta, kaut pats auto nekāds lidotājs jau nav.



Ja salīdzina mērinstrumentu paneli ar daudz dārgākiem auto, šķiet, ka tas te ir "apmaldījies", jo nepiespiežoties var nosaukt vairākus dārgus modeļus, kur spidometra pulkstenis izskatās krietni "parastāks". Stūres augstums ir regulējams, kaut to darot nedaudz māc bažas par to, vai tā bloķētāja plastmasas svira nenolūzīs. Dīvaini šķiet konstruktoru doma - drošības jostu augstums nav regulējams. Jācer, ka viņi zina, ko dara.

Labu redzamību nodrošina lielais stiklu laukums, kā arī ērti atpakaļskata spoguļi. Aizmugurējo sēdekļu galvas atzveltnes netraucē redzamībai un bez problēmām var redzēt visu, kas notiek aiz mašīnas. Priekš pilsētas auto, kam lielākā daļa jāpavada ciešā transportlīdzekļu plūsmā, tas ir "tieši laikā". Ar "Fiat Panda" ātri noparkoties ir nieka lieta.

Pēc 200 km nobraukšanas mugura nesāpēja, nebija arī nekāda stīvuma. Sēdekļi, kaut minimāli regulējami, tomēr pilda savu funkciju. Arī vieta vadītājam ir pilnīgi pietiekama. Braucot atpakaļ no Liepājas, mašīnā bijām četri. Auto kļuvis nedaudz lēnīgāks un jau pēc 100 km aizmugurē sēdošie pasažieri sāka izteikt savas domas - sēdēt aizmugurē nav īpaši ērti. Bet tas taču nav limuzīns, bet gan drīzāk pilsētas auto! Vismaz galva pret griestiem neatdursies nekad.



Pilsētas auto vārdu "Panda" ir pelnījusi arī vēl viena iemesla pēc: stūres pastiprinātājs. Tik viegli stūre negriežas nevienam auto! Un galvenais ir tas, ka "City" režīms ir izslēdzams un stūre kļūst ierasti stingra.

Mašīnas piekare ir vienkārša līdz neiespējamībai, bet par to pārbaudīta praksē: priekšā McPherson, aizmugurē pusneatkarīgā. Lēti, bet nopietni. Tomēr, neskatoties uz lētumu, Panda ir paklausīga un labi turas uz ceļa. Protams, līdz laikam, kamēr netrāpa kādā no Liepājas šosejas nelīdzenumu sērijā. Tad šis īsais un vieglais hečbeks sāk "lēkāt".



Diemžēl "Fiat Panda" cena kļūst labi sajūtama, kad dzinējs uzņem apgriezienus. Ja tie pārsniedz vidējos, tad tā skaņa ienāk arī salonā. Jā, arī dažādi trokšņi ir jūtami: dzirdams vējš gar aizmugurējām statnēm, mitrā laikā riepu paceltais ūdens rada troksni pret riteņu arkām.

Pēc kopā ar "Fiat Panda" pavadītās nedēļas nogales no auto šķīros bez īpašas nožēlas, tomēr tagad zinu, ka šis auto ir savas cenas vērts.

Kopsavilkums:
+ simpātisks un praktisks auto
+ samērā ērta vadītāja vieta
+ konkurētspējīga cena
+ labs pilsētas auto
+ teicama pārskatāmība

- liels pagrieziena radiuss
- skaņas efekti

Zem "Fiat Panda" motora pārsega var atrast vienu no diviem benzīna dzinējiem - ar 1.1 (54 Zs) vai 1.2 (60 Zs) litru darba tilpumu, kā arī jauno 16 vārstu turbodīzeli 1.3 Multijet (70 Zs) - Fiat lepnumu.

"Fiat Panda" var pasūtīt ar plašu papildus aprīkojuma klāstu. Auto iespējams ar SkyDome stikla jumtu, Hi-Fi audiosistēmu ar subwoofer, automātisku klimata kontroli, parkošanās sensoriem un daudz ko citu. Pirmo reizi šādas klases auto aprīkots ar sešiem drošības spilveniem un ESP sistēmu, kas iekļauj sevī daudz servisa funkcijas - sākot ar riteņu pretizslīdēšanas sistēmu līdz pat palīdzībai pie auto starta pret pacēlumu.

Fotogaleriju skaties šeit »»

Paldies "Auto Italia" par piešķirto auto.

E.Biele


 
Visi komentāri
 
152164. viesis 20.decembris 2004 0:48
0 0 Atbildēt

Zheel ka nedabuuji 4X4. Vot tas ir verkjis :)

152167. viesis 20.decembris 2004 1:17
0 0 Atbildēt

Pilniigs pisec!!! shprotu bundzha par GADA auto!!?!?!?!?! Pasaule iet uz galu!!!!!

152176. viesis 20.decembris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

He, paspēji pirms manis ;)

Varēji pastāstīt par ātrumkārbu, kā ta uzvedas, kā slēdzas.

152185. viesis 20.decembris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Kaut kā jau jāreklamē tie fiati ir. Visas citas markas pirks arī tāpat, bet ja nu kāds uzķersas uz "Gada Auto"? Tāds pretimnākošs solis grimstošajai markai no žūrijas puses :)

152188. viesis 20.decembris 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Nu nemaz tik grimstoša tā marka nav. Drīzāk bija grimstoši dīleri Latvijā...

152192. viesis 20.decembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Apdare- leetuma kalngals...

152196. viesis 20.decembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Pec komentariem var saprast kapec cilveki neperk Fiat. Bet kames mes nebusim izaugusi sava domasana no veciem audi un bmw, nekas nemainisies. Si masina nav atzita par gada limuzinu vai sport car. Tas ir gada vidusmera Eiropas pildona auto, kuram savu sezamvietu janogada lidz darbam un majas braucot janoperk partika. ikmer vina sieva brauc ar minivenu, kuru parvietojas visa gimene.

152200. viesis 20.decembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

cenaa

152204. viesis 20.decembris 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Es ar šito izbraucu :) Šoreiz komentārus paturēšu pie sevis.

Redaktors 20.decembris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Nu tik traki nav, ja ņem vērā klasi un cenu. Tad ir OK.

152206. viesis 20.decembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

www.autoitalia.lv - The domain name you are looking for is already registered but not in active use!

Redaktors 20.decembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

www.auto-italia.lv ir pareizāk...

152209. viesis 20.decembris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

LOTI IZSMELOSHU INFO taja lapaa

triss linki uz dazhadiem *.com saitiem :)

152215. viesis 20.decembris 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Viens no retajiem auto, kas EURONCAP krash testos ieguva tikai 3* !!!!!!!!!!!!!!! Padomājiet par to..

152220. viesis 20.decembris 2004 14:39
1 0 Atbildēt

tas tāpast ir vairāk, nekā iegūs jebkurš 15 gadīgs Latvijas pamatbraucamrīks

152221. viesis 20.decembris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Ka gan sitas grabazas var but par gada auto ? Kaut kaadi gljuki.....

152223. viesis 20.decembris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Par Latviešiem jau Eiropā anekdotes stāsta - nevarot saprast kur viņi tos vecos BMW sameklējot, kas jau sen neesot nekur apkārtnē redzēti.

152226. viesis 20.decembris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Laikam jau ar tiem FIAT ražojumiem ir tā - ja cilvēki 20 gadus brauca tikai ar FIAT krievu izpildījumā, tad pēc tam tu viņam vairs FIAT nekad nepārdosi.

152227. viesis 20.decembris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Man jau nu baigi patikās izbrauciens ar Pandu 4x4 pa norvēģijas kalniem. Tāds kaifs! Pēctam braucam ar skūteriem un jāsak, ka Pandas kaifu līmenis bija krietni augstāks!!! Varu tik iedomāties, cik nepārspējami forši varētu būt ar veiklību izbraukāt Rīgas nesnošķūrētās ielas un vēl gūt baudu no tā visa. Nesaprotu, kur jums tik šaubīga attieksme!

152228. viesis 20.decembris 2004 15:44
0 0 Atbildēt

gh gh gh

iists latvietis labaak brauc ar 25 gadus vecu be me weeee vai mb,nekaa paarseezhas jauanajaa fiataa :)

par latvieshiem jau sen ienjirdz visa progresiivaa eiropa :)

normaals cilveeks var Vaacijas pasaules slavenaa kuurorta pilseetas Baadenes apkaimee (piepilseetaa) nopirkt lielu maaju par 100000 EUR + 60000 ieguldiit kapitaalaa remontaa un dziivot uz nebeedu... bet atbraucot uz Riigu business dariishanaas vinjam mati staavus saceljas no muusu tautas, muusu cenaam un cilveeku izmisiigiem centieniem izlekt aara no aadas, paarmaksaat 10-x vairaak par savaam iespeejaam, lai tikai apmierinaatu savus kompleksus... Riigaa parastais 3-istabu dziivoklis jaunajaa suuda maajaa saakas ar gandriiz 100000 EUR ar pusliidz suudiigu apdari... dziivoklis vecajaa hrushchovkaa uz pussabrukshanas sliekshnja maksaa 30000 EUR, savukaart dziivoklis centraa svaarstaas no 200000 liidz 1000000 EUR, nerunaajot nemaz par maajaam "jaunajos" ciematos.... vaaciesha komentaars bija izsmelosh - latvieshi, juus esat vai nu pilniigi idioti, vai nu ljooooooti paartikusii tauta... :D :D :D

152229. viesis 20.decembris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

1. variants

152238. viesis 20.decembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.12.2004 14:55

--

Velti piemini vecos BMW... Vai vēlies lai pastāstu par savām izjūtām braucot ar šo - 'gada auto' un salīdzināt to ar izjūtām kādas sniedz vecs (ļoti vecs) BMW?

152239. viesis 20.decembris 2004 17:32
0 0 Atbildēt

Baigie skeptiki esam... Ja ta padoma, vai tad par tadu naudu ir liela izvele skaistu, pilnpiedzinas limuzinu ar adas saloniem un Tiptronic karbam...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

152240. viesis 20.decembris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Ar to es domaju, ka katram pirceju segmentam ir radits savs produkts. Varbut majsaimniecei vai stradajosam studentam ta patiesam nebus slikta izvele

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

152242. viesis 20.decembris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

vēl labākas izjūtas ir braucot ar 52 gada Bently, vai 63 gada Porsche

Nav runa par izjūtām, bet par mazu ikdienas auto pilsētai, ja šajā gadījumā galvenais ir izjūtas, tad nav par ko runāt.

152243. viesis 20.decembris 2004 17:48
0 0 Atbildēt

Normāli būtu, ja tu ikdienā brauktu ar šo FIAT, bet svētdienās vasarā izvilktu no garāžas savu 25 gadus veco uzpulēto BMW un tā aqrī visā pasaulē dara, ja var atļauties uzturēt antīku auto, un tavs autiņš jau ir antīks, vēl pēc pāris gadiem droši varēsi braukt uz Eiropas antīko auto salidojumu, ja nenošķilsi viņu

152246. viesis 20.decembris 2004 17:50
0 0 Atbildēt

pamazaam jau petjas vasjas servisi izbeigsies, TA prasiibas kljuus stingraakas, auto iipashnieku laiks kljuus daargaaks, rezultaataa buus jaabuut ljoti lielam veco x (x- jebkura auto marka, t.s k. bmw) miiljotaajam, lai to auto uztureetu. un tureesim to x'u garaazhaa sveetdienaam, lai ikdienaa braukaatu ar Pandu, Getzu, Fiestu...

152249. viesis 20.decembris 2004 18:03
0 0 Atbildēt

ieviešot EU standartus teh. apskatē faktiski visi vecie auto arī atbirs - nedrīkst būt metinājumi auto nesošajā konstrukcijā, pakaļējais lanžorons metināts- auto jānoraksta.

tad arī visi jauno mazauto nīdeji pārsēdīsies uz Fiatiem

152250. viesis 20.decembris 2004 18:10
0 0 Atbildēt

vai kopā ar jaunu Pandu.. Auto italia nav sanemusi puslidz professionalus fotoatelus? kam viss tas amatieru shit? izskatas drausmigi.. beeeeee

Redakcijas piezīme: anonīmais viesis aizmirsa pateikt, ka pats ir no Aura Auto...

152253. viesis 20.decembris 2004 18:18
0 0 Atbildēt

kaameer vidusmeera latvietis turpinaas domaat ar locekli, neviss ar galvu, vinjsh turpinaas braukt ar 15-20 gadus veciem luuzhnjiem par katru cenu, lai tikai nebrauktu ar jaunaam pandaam, getziem, 206 pegiem, yariem, polo, incaam utt utjp... :)

152260. viesis 20.decembris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

gruuta izveele. leetaakaa Panada ar 1,1 motoriiti maxaa 8616 EUR ar visu PVN. 1,2 jau 9437 eeriki. Par taadu pat naudinju var dabuut Skoda Fabia, mazbrauktu Toyota Yaris vai sliktaakajaa gadiijumaa 3-4 gadiigu Golf un pat ar TDI un noskreejienu nedaudz virs 100000 km. Papeetot siikaak un pabraucot paardesmit km ar Pandu nekaadi nesaprotu kaa saadam utilitaaram un pavirsi izgatavotam izstraadaajumam vareeja iedot Gada auto. Kur ripo sii pasaule. Kaadiem jaabuut kriteerijiem lai nobalsotu par iegaadaasanos...

152339. viesis 21.decembris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Raksta autors ir galiigs aazis, citeeju

"Ko nozīmē vārds "Panda" zina pat bērns. Tas ir simpātisks melnbalts lācītis, kas dzīvo Ķīnā."

Panda nav laacis! Nevajag runaat par lietaam kuras nepaarzin.

-Jurz

152349. viesis 21.decembris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

152339. viesis 21.12.2004 12:18

Nu TU esi aapsis:)

Ford Sierra - Sierra tulkosi latviski, vai atstasi taa nozimi ka ir?

Ford Skorpio - lielais flagmanis pilseeta (nez vai skorpionu no kukainjiem var nosaukt par flagmani?)

Parlasi velreiz savu uzd...sienu autoram un aizej nokaunies. Ja Tev tas intelekts ir tik shaurs, tad vismaz neradi un nedemonstree to citiem.

152427. viesis 22.decembris 2004 8:55
0 0 Atbildēt

paskatoties kas notiek uz mūsu ceļiem (kur gandrīz katru otro dienu kāds saliekas ar purniem) man šādā auto braukt būtu bail...Tad labāk ar 10 gadus vecu džipu. Un nevajag stāstīt ka tas fiats ar savām 3 Euroncap zvaigznēm uzskatāms par kaut puslīdz drošu. Derīgs vienīgi pilsētas centram - probkām (no rīta uz darbu, vakarā atpakaļ) un nekam citam.

152462. viesis 22.decembris 2004 16:45
0 0 Atbildēt

daudz drošāk ir no Vācijas sasistā un no diviem kopā sametinātā braukt.

152488. viesis 23.decembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

arba [?] 22.12.2004 16:45

--

Kaut kā tu pārāk izmisīgi par kaut ko cīnies. Paliek jau smieklīgi

152593. viesis 24.decembris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

Patiesībā ir smieklīga, tajā pašā laikā bēdīga (jo norāda uz materiālo stāvokli ) Latvijas vecauto mīlestība.

152595. viesis 24.decembris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Man vienkārši nepatīk nolikšana principā

- itāļi ir s....., jo ir s......

- visi kas brac ar BMW idoti

- visi kas brauc ar jauniem BMW zagļi

- visi kas brauc ar OOOO 100 ir lauku opji

- visas sievietes nemāk braukt

- u.t.t.

152619. viesis 24.decembris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

Nu re... Var jau blatot, ka redz es braucu jaunā auto, es nezinu, kas ir remonti utt, bet pilnīgi nepiekrītu, ka braukt ar jaunu auto ir kas kruts, bet ar veco vācieti, kas slikts. Redz, - tie dumjie letiņi, braukā tik savās vecajās vācu miskastēs. Besī, ka netā uzradies pilns ar gudrīšiem, kas uzskata par nepieciešamu nospīdēt ar augstākminēto rindkopiņu... Viss ir atkarīgs no tā, ko Tev nozīmē auto. JA tikai pārvietošanos, lūdzu, pērc sazin ko jaunu, bet ja ko vairāk, tad neviens lētais mazauto un kompaktiens nederēs. Pērc un brauc ar auto, kuram 13" riteņi un riepas 145 platumā :) Konkrēti par Fiat Panda ētisku apsvērumu dēļ neizteikšos.

152746. viesis 27.decembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

:)))

Kurš no visiem komentētājiem ir braucis ar FIAT PANDA ?!!!

Vai no Jums kāds runā no pieredzes ? Kurš ir braucis ar FIAT ilgāku laiku? Pēc reģistrēto auto skaita Latvijā šķiet ka tā Fiats te nav bijis. Opis

152978. viesis 28.decembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Izskatās baigi lēts

153859. viesis 6.janvāris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Oto Skruuve: Fiat Panda nomazgāja muti pat kompleksainam bembistam un viņa rūsas citadelei uz riteņiem.

Ieraudzījis, ka no sānieliņas griežas ārā mazs, žiperīgs, svaigs auto, bembists saniknojās ne pa jokam, nomainīja joslu (no kreisās uz labējo) un taurēdams metās Pandai sānos. Taču abloms bembistam tomēr iestājās. Ablom sostojalsa! Mazā vāģīša vadītājs, ieraugot plānprātiņu, kurš psihozē metas uz malējo joslu, lai ar visu mašīnas masu īstenotu savas slimīgās ambīcijas,nevis piespiedās pie apmales, bet rīkojās gluži pretēji - iznāca no sānieliņas kā Ferrari. Bembis palika ar nolaistām ausīm.

159729. viesis 8.marts 2005 15:02
0 0 Atbildēt

Kad uz šo mašīnu paskatās no malas, tad liekās, ka straujākā līkumā tā vienkārši apvelsies uz sāniem. Kaut gan, ja ir augsts jumts, tad vairāk var sabāzt. Motoriņi gan ir ellīgi mazi. It kā mazi motori ir ekonomiski, bet no tiem ir biežāk "jāspiež viss, ko tie var" - tātad tie ātrāk nolietojas.

159732. viesis 8.marts 2005 15:08
0 0 Atbildēt

Lielākā Latvijas iedzīvotāju daļa noteikti nav pietiekoši bagāta, lai brauktu ar mašīnām, kas viņiem vienkārši patīk. Vecs BMW vai AUDI noteikti nav praktiskāks un lētāks ekpluatācijā kā, piemēram, FIAT Panda vai Getz.

162737. viesis 2.aprīlis 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Suuds, kas suuds, nopeerc normaalu auto un brauc nevis priecaajies par Itaalju briinumu.

167731. viesis 18.maijs 2005 17:10
0 0 Atbildēt

Ka mani aizkustina tie kas savu peni pagarina ar lieliem veciem auto :)

Freidz teiktu, ka tā ir kaut kā kompensēšana

Par pandu: abos esmu tikai sēdējis, ne braucis, bet suzuki swift pēdējais modelis šķiet piemīlīgāks. Iesaku Redam arī to notestēt...

183469. viesis 26.oktobris 2005 17:09
0 0 Atbildēt

Es gribu aizbraukt uz to auto-italia un pameegjinaat izbraukt ar to Panda 4x4, kad buus uzsnidzis pirmais sniedzinjsh..

un tas nav suudiigaakais, ko sobriid izveeleeties, nu nepavisam!!!

daudzi tipa nabagi, knapi velk galus kopaa, bet ja auto - tad nu, labi ir tikai tie kas ekskluziivie..

Parastaa panda nepievelk, bet 4x4 versija Riigai ir super piemeerots auto - nu taads, lai izbrauktu ziemas sljuudonjus un veel traapiitu ik paarvakarus uz SIguldu pasleepot. Aizbrauktu uz kaadiem VX sachiem, aizbrauktu pamakskjereet uz dziljaakiem paakjiem, un veel pamaniities karpeljus atvest...tagad veel taa reklaama - maksaa 80 naudinjas meenesii un rullee ar taadu, veel 500 litri bendzas iedos - tur visai ziemai arī pietiek ko braukāties..:)

183483. viesis 26.oktobris 2005 21:33
0 0 Atbildēt

panda 4x4 saakas no 8ls, un tur meenesii ir laikam 130ls, par 80ls varat aizmirst.....

185772. viesis 17.novembris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

Esmu norullējis 3000 km ar nomātu Pandu pa Itāliju, super autiņš! Kad ieraugu uz ielas, sagribas vēl pavālēt. Tā jau uzrāviens nav nekāds izcilais, kalnos arī pasmagi gāja, bet stūre tiešām ar vienu pirkstu griežama, viss pārskatāms. Arī uz 150 kmh braucot, nekādu problēmu. Protams, Latvijas apstākļos pa ziemu varētu arī būt interesantāk...

243182. viesis 18.septembris 2007 21:54
0 0 Atbildēt

Man jau3 gadus ir 300 Chrysler, pirkts par 5500 eironaudinaam. So gadu laika esmu ieguldijis vel 1500 lvl, 4 reizes pabudams servisa. Nobraukti ir 176 000 km. Pirms tam bija 94 gada SAAB 9000 2,3 turbo. Pa 210 000 km divos gados iegulditi 1000 lvl, nopirkts par 2700 LVL. Paskaidrojiet man gara vajajam kadel man ari nakoso nepirkt 6-7 gadigu normalu ( ne audi, MB, BMW ucc miskastes) ERTU, DINAMISKU, MUGURU UN CITAS VIETAS NELAUZOSU LIELISKI KOMPLEKTETU AUTO. Kadel man vajadzetu izveleties jaunu mazauto par 6-7-8 tukstosiem???!!!! Tikai nesakiet"Lai nedzivotu pa servisiem" MULKIBAS!!!!!! Uznemumam 14 JAUNI(1- 1,5 gadi audi, Ford, citroen, fiat) un vini dzivo pa garantijas servisiem daudz, daudz biezak neka es ar savu ka jus sakat veco luzni!!! Un ak brinums! Ari mugura pec ikdienas 500-600 km man nesap.

264042. viesis 20.novembris 2008 12:29
0 0 Atbildēt

auto visiem dzīves gadījumiem, galvenais nepalikt uz vēdera un tiksiet sveikā sausām kājām.

picasaweb.google.com/toms.rozenbaums/ AdventurerRudens2008

www2.videogaga.lv/video?%20id=n...awqwxsaiqxdhto

264043. viesis 20.novembris 2008 12:35
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc jāpērk auto caurlaide braucot uz savu īpašumu Jūrmalā? (+ VIDEO) 31

iAuto.lv vērš uzmanību uz kādu jautājumu, kas būtisks tiem, kam dzīvesvieta Jūrmalā. Izrādās, ir situācijas, kad mājās atgriezties arī jūrmalniekiem nav iespējams, kamēr nav iegādāta dienas caurlaide par 2 eiro. Lasīt vairāk

 

Ciemats aizpeld jūriņā (+ VIDEO) 6

Zemes nogruvuma rezultātā daļa Norvēģijas sauszemes ar ēkām, ceļiem un automašīnām tiek ieskalota jūrā. Tiek ziņots, ka cilvēki šajā katastrofā nav cietuši. Lasīt vairāk

 

Pilotprojekta laikā par 60% samazinājies autoceļu lietošanas nodevas nemaksātāju skaits

Gada laikā kopš autoceļa lietošanas samaksas kontroles pilotprojekta ieviešanas valsts autoceļu tīklā, nodevas nemaksātāju skaits konkrētajos posmos ir samazinājies par 60%, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikācijas daļā. Lasīt vairāk

 

Steidzīgais fordiņš ietriecas betona apmalē (+ VIDEO) 29

Ford vadītājs apsteidz visus pa labo pusi, taču viņu sabiedē taksometrs, kas vēlas pārkārtoties neparādot virzienrādītāju. Cenšoties izvairīties, Ford vadītājs "sašūpo" mašīnu un vairs nespēj to savaldīt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti