Interpretācija: kurš kuru - auto vai bojāgājējs? 60

 
10.janvāris 2005 0:00

Katru dienu Latvijas ceļu satiksmes negadījumu statistika papildinās ar kādu gājēju, kas gājis bojā negadījumā. Nereti vainīgi ir paši gājēji. Drīzāk pat bieži nekā nereti. Arī piektdienas vakars nebija izņēmums.

Piektdienas pievakarē pie "Preses Nama" notriekts gājējs. Pilnīgi skaidrs, ka tur gājējiem darīt nav ko - ir taču pat normāls tunelis! Gājējam pāri paspēja pārbraukt trīs automašīnas.

Ziņu aģentūras ziņo: "Uz Vanšu tilta automašīna notriec gājēju." Kārtējais līķis. Ziņās tiek pieminēts, ka gājējs šķērsojis ielu tam neatbilstošā vietā. Arī dažas dienas atpakaļ tika ziņots, ka Volvo notriecis gājēju...

Bet kāpēc vienmēr tiek rakstīts "auto notriec gājēju"? Šādi apgalvojumi tikai iedrošina nākamos bojāgājējus. Ne vienmēr vainīgi ir autovadītāji. Gājēji pēdējā laikā ir kļuvuši pat pārāk iedomīgi un tiem sācis likties, ka CSN tos aizsargā un padara par "svētajām govīm".

Kāpēc mēs beidzot nevarētu saukt lietas īstajos vārdos: piemēram, "stulbenis* paskrien zem auto riteņiem" vai kaut kā tamlīdzīgi? Tad varbūt arī citi padomātu, pirms šķērsot 6 instensīvas satiksmes joslas, kur ātrums ir 70 km/h. Un vai par pašnāvības mēģinājumu nav paredzēta atbildība?

E.Biele
iAuto redaktors

_____________
* - atvainojiet par šo rupjību, bet reizēm savādāk to nosaukt nav iespējams.
 
Visi komentāri
 
154076. viesis 7.janvāris 2005 22:34
1 0 Atbildēt

Jaa un ja veel ir bez atstarotaajiem, tad vispaar!

Un tos, kuri skrien zem mashiinaam likumaa jaasauc buutu par pashnaavniekiem un tad nebuutu vainiigs neviens cits, kaa pats bojaagaajeejs!

154077. viesis 7.janvāris 2005 22:36
0 0 Atbildēt

piekriitu raksta autoram. man arii kretinizee kad kaads "gaajeejs" ienjem kursu paari celjam, un i neskataas ka auto brauc vinja virzienaa, teelo neievainojamo. tik vien vajag kaa nesabremzeet un atkal buutu "Auto notriec gaajeeju" :/

154078. viesis 7.janvāris 2005 22:42
0 0 Atbildēt

padzīvojiet gadiņu ASV un sapratīsit, kas auto notriec nevis gājēs paskrien zem riteņiem.

Protams, par vanšu tilta līķi var teikt, ka bija stulbs cilvēks, bet kopumā jau vnk mūsu auto kultūra smird:(

154080. viesis 7.janvāris 2005 22:56
0 0 Atbildēt

bljin ieraudziishu kaadu lasharu, kas ies paari neatljauta vietaa, atveershu logu un uzbljaushu dziivot apnicis vai

enivej, potenciaalie bojaagaajeeji

bet kas notiekaas :? poltergeists vai mistika, ka katru dienu pa vienam bojagaajeejam

Apokalipses tuvoshanaas laikam :(

154081. viesis 7.janvāris 2005 23:04
0 0 Atbildēt

Kārtējais kamikadze. Kad beigsies dabīgā atlase nogājēju puses?

154082. viesis 7.janvāris 2005 23:20
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu raksta autoram...

154083. viesis 7.janvāris 2005 23:50
0 0 Atbildēt

ble,sodien braucu pa Cakeni,virziena uz purvciemu sastregums,es uz centru maucu,gandriz vienu *******u ar halogena brilem pakjeru uz kapota,kad sis starp autinjiem lida ara.lietus,redzet nehuja nevar...nepaspeju apstaties,tad mos butu pizdi izrakstijis(tiesi garigais sudigs bija:))!!******* butu,autins sabojats un vel pasam labakaja gadijuma jataisa del kaut kada iblja

piekritu raksta autoram:)

154084. viesis 7.janvāris 2005 23:52
0 0 Atbildēt

Var just, ka Redam mērs ir pilns :)

154090. viesis 8.janvāris 2005 1:14
0 0 Atbildēt

Red, nepaliec pa daudz leets.

154100. viesis 8.janvāris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

Jaa pilniigi piekriitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

154102. viesis 8.janvāris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

Taa pat kaa nesaka: Tilts nosviedis kaadu cilveeku, bet saka: Kaads cilveeks noleecis no tilta :)

154104. viesis 8.janvāris 2005 13:43
0 0 Atbildēt

"...dažas dienas atpakaļ ..."

Latviski pareizaak buutu "pirms dazhaam dienaam".

Es censhos nelietot no krievu un citaam valodaam aizguutas izteiksmes formas, ljoti biezhi sevi piekjeru un izlaboju, taapat arii citiem to rosinu.

"ble, uz kapota, nehuja, mos, pizdi, iblja" - varbuut, publiskaa vietaa var pacensties izteikties ar cienju, JO - TAS VISS veido sabiedriibas attieksmi pret sho portaalu un JUMS - taa daliibniekiem.

154105. viesis 8.janvāris 2005 13:59
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu Redaktoram un, ja mana vadība neiebildīs, turpmāk mēģināšu ievest arī savās ziņās šo apzīmējumu. Principā es pat mazliet brīnos, kā man tas pašam agrāk nebija ienācis prātā...:)

154106. viesis 8.janvāris 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram. šodien kad pa dienu braucu ar mašīnu, ļoti daudz redzēju gājējus kas skrien pāri tur kur nevajag. pat viens vec onkoluks 15 aiz gājēju pārejas knapi kustoties mauc pāri 2 joslām kur itkā atļautais ātrums ir 50kmh bet uz tās ielas visi ieskaitot mani brauc uz vismaz 70kmh(tēriņu iela).

154107. viesis 8.janvāris 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Redzēju to veci kuru noblieza pretiim preses namam. Taads galiigi samiiciits un viena kaaja noluuzusi blakus meetaajaas. Skats taads nekaads, bet uzskatu ka vajadzeeja nofocheet un demonstreet pashreizeejaas bojaagaajeeja reklaamas vietaa... domaaju ka iedarbotos labaak.

Nabaga dzzheks tas, kuram mashiina bija sabliezta, taisni zheel ka cilveekam jaaciesh deelj bojaagaajeejiem.

154109. viesis 8.janvāris 2005 16:08
0 0 Atbildēt

Geex [?] 08.01.2005 15:58

kaaja noluuzusi blakus meetaajaas....

labi uzrakstiji:D:D

154117. viesis 8.janvāris 2005 18:19
0 0 Atbildēt

vispār tas nebija vecis, bet jauna sieviete

154125. viesis 8.janvāris 2005 20:38
0 0 Atbildēt

Ok gaajeejs vainiigs vai nevainiigs, bet tas nav normaali novaakt otru, poh ka vinjsh kko dara nepareizi, bet tas tomeer ir taads pats cilveeks kaa tu. Vanshu tilta gadiijums ir aarpus visaam iespeejaam cik idiotiski vareetu shkjeersot brauktuvi, bet tie varianti ka Riigas centraa tu kkur steidzoties sper paari neatljautaa vietaa un tev viens mieriigi ar visu maximaalo 50 brauc virsuu un nemaz nedomaa varbuut nedaudz piebremzeet, kas vinju nu galiigi nekavee tie 10 km/h mazaak uz vienu briidi. Taa ir braukshanas kultuura, ja ir atljauti tie 70 km/h redzi ka blakus joslaa staav kautvai pljeegurs un gatavojas iet paari tak piebremzeesi nevis apskatiities vai tik tu nebrauc zem tiem 70. Neaizstaavu neapdomiigos gaajeejus, bet tie kas ir pie stuures neticu ka pashi ejot pa ielu visu tik ljoti ieveerojat, un esat iecietiigi pret citiem kas varbuut riikojaas nepareizi. Iesaku aizbraukt uz kaadu Vaacijas pilseetu, tur pie gaajeeju paarejas piebremzee visi, pat ja vispaar gaajeeju tuvumaa nav. Un lai kur tu ietu paari, riikotos idiotiski brauceeji paspees nobremzeet, tomeer cilveeka dziiviiba ir 1majaa vietaa.

Redaktors 8.janvāris 2005 21:00
0 0 Atbildēt

neiet runa par gājēju pārejām. runa iet par stulbeņiem, kas ielu šķērso tam neatbilstošā vietā un apdrauc sevi un citus.

154166. viesis 9.janvāris 2005 16:41
0 0 Atbildēt

piekrītu redam

154167. viesis 9.janvāris 2005 18:57
0 0 Atbildēt

jo atrak vinus notrieks(iiblus visvarenos)jo atrak tas plukatu budas kas tirgo vainagus pie kapiem vares uzcelt smukus kioskinus.censaties!!!

154168. viesis 9.janvāris 2005 19:33
0 0 Atbildēt

154125.viesim veciit, otraadi gan. normaals autovadiitāajs daudz labaak saprot ar ko vin's riskee gaajeeja lomaa. Piemeeram lietus laikaa ejot pa ielu , es saprotu , cik maz ir redzams lietus laikaa autovadiitaajam, attieciigi arii esmu piesardziigaaks

154173. viesis 9.janvāris 2005 21:43
0 0 Atbildēt

Mana doma sekojoša. Tagad vareetu tiešām uzlikt lielu plakātu ar fotogrāfiju visrū, un apakšā glīti parakstīt - tā mēdz izskatīties gājēji, kas pārkāpj satiksmes noteikumus. Sabiedrība atkal bļautu, ka tas nav ētiski un ir šokējoši. Bet mūsu sabiedrības smadzenes taču var reanimēt tikai ar elektrošoku. Visām četrām esmu par- tādos gadījumos jāsāk lietot virsraksti - "cilvēks paskrien zem riteņiem"; gājējs labprātīgi devās nāvē"; "gājējs savas muļķ[ibas dēļ zaudē dzīvību"

154181. viesis 10.janvāris 2005 3:34
0 0 Atbildēt

Autors kaut kur sleepj savu gleevuliibu. Tipo - ja notriekshu gaajeeju, taa nebuus maan vaina. Tad jau tikpat labi te vareeja pierakstiit, ka nevis nositaas ar auto, bet gan "saneema, ko pelniijis", jo parkaapa aatrumu vai brauca paalii. Taa kaa autor apdomaajies nevis muldi, ka tie kuri skerso ne tur kur gajeju pareja ir stulbeni... nevienmer visur ir gajeju pareja, dazhviet taas nav pat vairaaku km garumaa.

154184. viesis 10.janvāris 2005 8:22
0 0 Atbildēt

Nu , pēdējā laikā uz ceļa man dažreiz liekas , ka es ar auto tur vienkārši traucēju cilvēkiem normāli staigāt . Vai nu tie , kas iet pa brauktuvi , ir totāli aprijušies , vai apšņaukušies , bet BIEŽI ir tā , ka man braucot taisni pa savu joslu šķērsām iet pāri gājējs un ir stipri jābremzē , lai to nesabrauktu . Bet no g. puses ir pat iztraucēts un neapmierināts skats. Ļoti gribas sasist seju tādās reizēs, varbūt pēc tam ies atļautās vietās pāri un paliks dzīvs .

154185. viesis 10.janvāris 2005 8:23
0 0 Atbildēt

Raksts kā naglai uz galvas , tā problēma gana sena jau .

154186. viesis 10.janvāris 2005 8:34
0 0 Atbildēt

Vadītājs, ir speciāli apmaācītas personas, kas ir vinīgie, kas zin ko darīt iespējamās sadursmes gadījumā...tb tko darīt , lai tāda nenotiktu.

154187. viesis 10.janvāris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

Piekrītu, jau sen ir laiks mainīt sabiedrības attieksmi - nevis autobraucējs tīšām nobrauc gājēju, bet gan gājējs izlien uz ceļa, mašīnas priekšā, nepārredzamā ceļa posmā, lai ietu bojā ...

154189. viesis 10.janvāris 2005 9:13
0 0 Atbildēt

to 154181. viesis

tipa - vienmēr vainīgs vadītājs, jo visur nav pārejas????

to 154186. viesis

likumi rakstīti visiem... tiklab varētu teikt, ka neesam apmācīti Krimināllikuma speciālās daļas zinībās un nezinam, ka slepkavot ir sodāms nodarījums...

154191. viesis 10.janvāris 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Es ierosinu sho lietu saukt par uzbrukumu auto, jo man tieshi taa, neatljautaa vietaa viens uzskreeja virsuu, par laimi cieta tikai mana auto spogulis, varbuut kaadreiz cietiis arii uzbruceeja zhoklis, bet vispirms man vajag no vinja spoguliiti...

154195. viesis 10.janvāris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Veel ko. Gaajeeju kultuuru Eiropas dziives liimenis neuzlabos, bojaagaajeejiem visbiezhaak maza beeda par dziives liimeni. Svariigi kur leetaak un aatraak mantu pareizo dabuut. Liimeni vareetu iemaaciit jau skolaa. Atceros, pirmajaas klasees, mums maacija celju satiksmes noteikumus, kas tas bij par priekshmetu nezinu, bet kaadas eetikas vai ticiibas maaciibas stundaas mieriigi var veltiit celju satiksmes noteikumu apmaaciibai. Buutu daudz vairaak eetiski labi sagatavotu cilveeku, bez tam dziiva avs tomeer saviem ticiibas teeviem ir daudz deriigaaka kaa beigta... Mani pirmie solji celju satiksmes noteikumos bij ap 80 gadu saakumu, un nebij nemaz slikti. Gaajeejiem vajadzeetu saprast vienu - Vinji ir visvairaak apdraudeetie celju satiksmes daliibnieki. Ja gribi dziivot tad uzmanies, iipashi, ja soljo tam neparedzeetaa vietaa. Var jau teikt, ka vadiitaajam jaabuut uzmaniigam, un jaauztver, katrs celja malaa staavoshs vai kustiigs objekts par bojaagaajeeju vai potenciaalu uzbruceeju, bet ja celja apstaaklji neljauj laiciigi nobremzeet un tas objekts tiek sadaliits pa frakcijaam. Ja tas idiots buutu uzlidojis uz kapota nevis sasist tikai spoguli, kursh maksaatu par manas muteriites nerviem, kas bija autinjaa, kas maksaatu par paardziivojumiem brataniem, kas arii juta taa idiota atsitienu pret mashiinu, kas man maksaatu par policijas iestaadees pavadiito laiku kaartojot negadijuma lietu, varbuut pat seedeeshanu. Kas maksaatu par to, ka manaa gjimenee es buutu kljuvis par slepkavu. Jaa un kas maksaatu par spoguliiti... Un kas maksaatu par taa 17 gadiigaa jauniesha nenodziivoto dziivi. Taa gan visticamaak nosliiks graadiigajaa, jo diez vai puisim pieleca, ka vinjsh vareeja Jauno gadu nesvineet... Sliecos domaat, ka ne jau uz Eiropu mums jaacer, bet tieshi ar skolas mazajaam klasiiteem saakt maaciit, kaa uzvesties sabiedriibaa. 7 klases bij paspeejis nomaaciities arii terorists kursh bij uzeedies uz manu auto. Taa kaa var paspeet vienu dalju attureet kljuut par bojaa skreejeejiem.

154201. viesis 10.janvāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

To 154191. viesis 10.01.2005 09:46 viesim.

Vai tikai Tavs auto nav Opel Calibra ???

154202. viesis 10.janvāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Iesaku tomēr lietot apzīmējumu - Gājējs notriec automašīnu - gājis bojē vējstikls, haube un radiātora reste. Tas ir bijis jau 2300 gadījums šogad, kad nevajadzīgi iet bojā šādas mašīnas detaļas :)

154216. viesis 10.janvāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

To viesis 154201, labpraat iepaziitos ar tevi tuvaak, ja neesam jau paziistami... :)Ko tik she nesastapsi

154217. viesis 10.janvāris 2005 14:26
0 0 Atbildēt

To viesis 154201. Kaa tu skaties uz sho atsevishkjo gadiijumu ar soguliiti. Nezinu, gan cik tu daudz par to zini un cik esi redzeejis. Kaa man tagad riikoties? Mekleet to shvali rokaa (nekur nepazudiis, ja vien nepaspees notriekt kaadu auto), nokaast par sasisto spoguli un veel zhokli ielauzt, vai gaadaat spoguli pasham un priecaaties, ka neesu iesuudzeets par vakara izjaukshanu shai jaukajai kompaanijai? Tava versija. Nu un beigaas, kas tad tu iisti esi, paaraak plashs zinaataaju loks tai operai nav, bet Latvija maza un zinjas izplataas aatri, buutu interesanti uzzinaat no kuras peec skaita mutas zinja liidz teviim nonaakusi. Radji interesa. Kaut vai aptuveni, ja esi nosleepums.

154225. viesis 10.janvāris 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Vai nevajag te muldēt par ļaunajiem gājējiem utt. Ja gribat zināt, Latvijā gājēju pārejas mūsdienās 1) vairs neierīko jaunas, ja satiksme attiecīgajā vietā ir pārāk intensīva (un loģiski, tādas vietas ir aizvien vairāk; 2) likvidē esošās, ja uz tām ir nobraukti pārāk daudz gājēji. Tas viss ir, protams, ļoti gudri, tad ir skaidrs vainīgais, - un tas ir noteikti gājējs, kas saproties, lien pāri, kur nevajag, taču cilvēkiem iela ir tāpat jāšķērso... Vispār man ir vēl labāks risinājums: vajag vispār gājēju pārejas Rīgā likvidēt, lai velkās salašņas/bojāgājēji (vispirms apkarinājušies kā eglītes ar atstarotājiem) uz tuvāko luksafora krustojumu un netraucē mums glauni spiest pedāli... Visi būs laimīgi, i policija, i pašvaldība i arī respektablie autovadītāji... vai tad ir vēl kāda iedzīvotāju grupa ar ko būtu jārēķinās? Protams, ka nē!

154228. viesis 10.janvāris 2005 16:40
0 0 Atbildēt

Arii gaajejiem vajdzeetu ieviest lielakus sodus + bonuspunktus ... piem.savac 10 punktus, tad 1/2 gadu pa ielam obligaati jastaiga luminiscejosha kombinzona... ( punktus vac atkariba no neatlauti shersoto joslu skaita un citiem faktoriem)

154229. viesis 10.janvāris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

154225. viesis 10.01.2005 15:44

----------

1) Tev nav taisnība. Vēl aizvien pie jaebkuras jaunas superbuperbodītes ierīko vismaz pāris gājēju pārejas, neskatoties uz to, ka tur ir 2-3 joslas katrā virzienā un 20 m līdz krustojumam. kā rezultātā tiek novāktas visas (70) zīmes un tiek radīti aizvien jauni korķi un avārijas situācijas.

2) Nez kāpēc autovadītājs var apbraukt 3-4km līkumu, bet gājējs nevar noiet pārdesmit metrus līdz tuvākājāi pārejai? Vienkārši tāpēc ka pēdējie ir pilnībā aizmirsuši par saviem pienākumiem (nez kāpēc par tiesībām gan neaizmirst). Varbūt vadītājiem arī vajadzētu griezties apkāt pāri zālājam vai gājēju celiņam, jo tā ir tuvāk.

154231. viesis 10.janvāris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

tik tiešām ir jāsaprot, ka gājējiem uz brauktuves nav jāparādās ārpus gājēju pārejām un automašīnu tuvumā... tā to paredz CSN, kas ir saistoši vieiem...

154234. viesis 10.janvāris 2005 18:09
0 0 Atbildēt

Auto notriec gājēju - ir tikai loģisks teikums. Jo diez vai gājējs spēj notriekt auto (elementāra fizika). Diez vai kāds rakstīs, gājējs gāja un tad pats uzkrita uz motora pārsega, tad palidoja pāris metrus un izšķaidīja galvu uz asfalta.

Vispār mani pārsteidz šis raksts un tā banālā morāle: mēs autovadītāji esam krutie džeki, forši braucam, tikai tie gājēji stulbeņi traucē un lien zem riteņiem. Sāk likties ka gājēji nav vis cilvēki, bet kaut kādi mistiski ļauni tēli, kas to vien dara kā cenšas sabojāt dienu ar savu nāvi brīnišķīgajiem, nevainojamajiem un visus noteikumus vienmēr ievērojošajiem autovadītājiem.

Padomājiet, vai paši 100% VIENMĒR ejam tos 30-50 m līdz luksaforam, ja vajag pāriet pāri ielu?

Redaktors 10.janvāris 2005 18:13
0 0 Atbildēt

Kad autovadītājs kļūst par gājēju, viņš tomēr parasti cenšas atcerēties, ka eksistē arī CSN.

154237. viesis 10.janvāris 2005 18:26
0 0 Atbildēt

Nu protams, protams - katram jau liekas, ka viņš ar savu iešanu nevienam netraucē...

Redaktors 10.janvāris 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Neiet runa par kaut kādu traucēšanu - iet runa par idiotiem, kas paši lec zem riteņiem. Sajūti atšķirību?

154240. viesis 10.janvāris 2005 19:07
0 0 Atbildēt

Ir taads termins celja braucamaa dalja. Taa ir vieta pa kuru paarvietojas auto moto velo retaak aero transports. Kaut kur ir piemineets gaajeejs? Gaajeejs parasti paarvietoojas pa ietvi vai pa celja malu, pie kam virzaas pa celja kreiso pusi, taadeejaadi pamanot auto, tam ir iespeeja paarvietoties sev droshaa atstatumaa no braucoshaa transportliidzeklja. Brauktuve peec likuma ir transportliidzeklju atrashanaas vieta, gaajeejiem ir paredzeetas iipashas vietas to shkjeersoshanai - paarejas,krustojumi, ja to nav tad paarliecinoties par savu un citu satiksmes daliibnieku droshiibu, brauktuvi var shkjeersot jebkur, ja tas nav aizliegts. Pirmkārt, uzsvars ir uz droshiibu, un nevis auto droshiibu bet savu droshiibu. Gaajeejs paarvietojas leenaak un tam ir daudz vairaak iespeeju laikus nobremzeet, un pamaniit braucoshu auto. Gaajeeju auto vadiitaajs nedzirdees, tikai jutiis. Manaa gadiijumaa skreejeejs uzskreeja man apmeeram 30 m no gaajeeju paarejas. Es nekad neesmu teicis ka nepaarkaapju noteikumus gan kaa vadiitaajas, gan kaa gaajeejs, bet, ja man ir gruuti vai slinkums nokljuut liidz paarejai, es tomeer domaaju par to vai es netrauceeshu, ja es par to nedomaaju tad es esu recidiivists vai po***, kam visi noteikumi ir pie vienas vietas. Kaa jasmine tev shkjiet, kur ir mana vieta? Es domaaju mani uz kaadu laicinju vaidzeetu aiztureet un pamaaciit kaa uzvesties.

154243. viesis 10.janvāris 2005 20:34
0 0 Atbildēt

Jasmine viens totals bezsmadzenisma piemers... Musdienas daudzas jomas regule likumi un noteikumi, piemeram, csn, ar 10 bausliem tagad ir pa maz... Ievero likumus un paliksi dziva un nebus sizofreniski jabaidas iziet uz ielas

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154245. viesis 10.janvāris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

Fūūū! Smaga ļīta :(

Visumā, piekrītu Redam. Braucu katru dienu, daudz vai maz, bet nedēļā nobraucu kādus 1500-2000 km...

Uz autobāņiem - Jelgava - Rīga - Latgale:

Nedaudz, nedaudz situācija burtiski pēdējo nedēļu trīs, četru laikā ir palabojusies - nelielai daļai pešehodu rokās ir parādījušies likturīši un pavisam nelielai daļai atstarotāji. Pirms kāda mēneša nebija pilnīgi nekā, pa ceļa malu klīda tumši stāvi, ja kādam mugurā bija kāda gaišāka jaka vai bikses, tas jau manās acīs bija baigais džeks.

Rīgā:

Tie, kuri kā strazdi lec laukā uz brauktuves Rīgā...Bļāviens, nezinu... :( Teksts, ka laiks pašus viņus iznīcinās ir muļķīgs un nežēlīgs, tā ne... Poliči: CP, munčuki varētu viņus ņemt priekšā, bet tiem jau ir poooo. Kad te kopā ar Puķīti vai Putniņu pabraukāja, nu, paākstījās, pastrostēja pāris onkas, kuriem tas galīgi pie dir..sas. Pats esmu redzējis, kad vecis, sagabējis, ar spieķi kā lapsa pārskrien pāri Salu tilta 3jām joslām, pārlec pāri barjerai un pārskrien spieķi vicinādams vēl trijām. Brrrrrr! Diena svidū! Idiotisms!

Un tantuļa, kura savu sīko mazdēlēnu velk pie rokas pie sarkanā! Bļāviens!

Nezinu..... :(

154247. viesis 10.janvāris 2005 22:43
0 0 Atbildēt

ta ka CP biezi drazj (atvainojos par izteicienu) autovaditajus tad tikpat lab CP varetu to darit ar gajejiem... piemeram... meitenes varetu sakt izmantot vai tur pardot verdziiba uz arabiem (it ipasi blondas kas ka gosinas mauc pari ielam) a dzekus nemt piespiedu darbos latvijas apkartnes uzkopsanai (nu tur pec veetras utt - muuza darbs)

butu mums nauda par ko celus sakartot

jaunu asfaltu uzliet

butu nauda ieredniem par ko mazsinites sapirkt

un visiem butu prieks...

pec paris 100 pardotu vecenu mo6 klutu labak

jaa un skukaka arii apkart butu kad viss tac piekopts kartigs

154275. viesis 11.janvāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Attn.to: Redaktors

Raksts tāpat nesasniegs savu mērķi - neapzinīgos un nedomājošos, kas metas pāri ielai kā ienāk prātā - tā vienkāršā iemesla dēļ ka viņi šādās lapās neieskatās, un vispār neapzinās ka autovadītāji dēļ viņiem tā plosās.

Katram ir jāapzinās savs atbildības līmenis, un patīk mums vai ne, autovadītājam šī atbildība ir lielāka, nekā tam kurš pārvietojas ar kājām. Protams, gribētos, lai gājējs ievērotu kaut vai to mazumiņu, kas viņam jāievēro.

154290. viesis 11.janvāris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

2 jasmine [?] 11.01.2005 11:09

tieshi taapeec - shaadus virsrakstus (like 'kaarteejais stulbenis nosities' - nu varbuut ne tik tieshi, bet drusku diplomaatiskaak) vajag aviizees un TV...

!!!

154327. viesis 11.janvāris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Šī kampaņa jau nes augļus (skat. "CSNg atkal bojā iet gājējs"), gājēji tiek braukti nost tā ka žļurkst vien. Man ar' tā vienreiz bija uz pārejas, - paskatos, mašīnas tālu, ātruma ierobežojums - 50, te pēkšņi pārejas vidū skatos, viens uzņem ātrumu taisni tēmēdams uz mani. Sajūta neslikta, kā amīšu filmās, kur no mafijas jābēg. Bet nu knapi paspēju pieskrienot, ja būtu gājis savā solī - nobrauktu ka nemetās... Un tad gan jau attaisnojumu atrastu - drēbes pa tumšu vai ar atstarotājiem nepietiekami biju apkāries...

154342. viesis 11.janvāris 2005 14:12
0 0 Atbildēt

nu bet tu jau laika nebiju pārliecinājies par savu drošību, kā tas paredzēts CSN...

154346. viesis 11.janvāris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

154327. viesis 11.01.2005 13:27

-------

var jau būt, ka ir arī kādi pilnīgi atsaldēti vadītāji, kas apzināti brauc virsū gājējiem, taču domāju ka tādu ir 1 no vairākiem tūkstošiem, taču gājēju, kas nedomā par savu drošību diemžēl ir daudz daudz vairāk...

:(

154358. viesis 11.janvāris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

154327. viesis:

Ne, neviens tur apzinati nebrauc, vienkarsi autovaditajiem Latvija ir tadas brauksanas iemanas: gaazeet uz 75 pa ielu, kur jabrauc uz 50. Tad brinities, ka pagruti nobremzet, jo gajejs prieksa (gajejs prieksa ir pamatoti, jo rekinas, ka auto brauc ar 50-60) un pec tam megina risinat so situaciju vel vairak uzgaazejot.

154370. viesis 11.janvāris 2005 17:37
0 0 Atbildēt

labāk tā - stulbais gājējs sabojā auto purnu un vadītāja dienu, paskrienot zem riteņiem, un, lai izvairītos no atbildības, nosprāgst!

154387. viesis 11.janvāris 2005 22:58
0 0 Atbildēt

Protams skeersot ielu neatljautaaa vietaa ir stulbi bet nu raxti un komentaari ietur toni gaajeeji pashi lohi pashi nezin ko dara, bet nu autovadiitaajuem skattoties uz gaajeejiem ir taads speeka, skatiijums, tobish nu jaa ja vinji lohi iet kur nevajag tad pashi vainiigi jaabrauc vien nost, bet kaaa buutu ja visus autobrauceejus, par noteikumu parkaapshanu (nepareizu joslu mainiishanu, aatrumu paarsniegshanu ar buutu iespeeja sodiit daudz nopietnaak, kaa paarsniedz aatrumu taa noshaut pac lohs pats vainiigs), jeb teiksim ja auto uz gaajeeju paarejas piebrauc gaajeejam paaaraak tuvu gaajeejs izsit vinjam luktiri, saucas lohs pats vainiigs vajag laikus apstaaties, gaajeejiem brauktuvju skeershosha ir faktiski vieniigais paarkaapums kaameer autobrauceeji CSN paarkaapj regulaari un ljoti dazhaadi, bet nu veiksme ir taada ka brauceejiem tie paarkaapumi nav tik buustami pashiem kaa gaaajeeejiem

154396. viesis 12.janvāris 2005 8:29
0 0 Atbildēt

To viesis 154387 - iesaku nekad nekljuut par lohu autobrauceeju, jo lohs gaajeejs var tevi uz celja nejaushi nesaprast. Darvins atzina - izdziivo stipraakais, apskatiitajaa gadiijumaa autovadiitaajs, ja paarkaap noteikumus uzmanies, jo kaads aiz sava stulbuma tos ieveeros un tevi padariis par celja segumu...

154422. viesis 12.janvāris 2005 12:22
0 0 Atbildēt

Vakar vakaraa ap plxt 20:15 pa vantenieku pretii auto pluusmai brauca velosipeedists.. var teikt arii pashnaavniex:)

154463. viesis 12.janvāris 2005 18:04
0 0 Atbildēt

to gadijumu uz vansu tilta redzeju .. nu nelagi jau bija .. bet kur var but cilvekam TIK maz smadzenu!?

154910. viesis 18.janvāris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

Stulbie gaajeeji ir tie kas rada haosu... Iedomaajieties, mees tagad bracam pa Juurmaleni un baigi savaigaas apgriezties.. Nu tur nevar un viss... Brauc kameer varees... Uz gaajeejiem attiecaas tieshi tas pats.. Ja nav kur iet paari, nu tad neej, aizej tur kur ir, ja nemaaki paariet ielu taa lai netraucee satiksmi, ej hotj 3km liidz paarejai, brauceejs arii nevar braukt visur kur grib... taa ka neraudiet bojaagaajeeji

154959. viesis 18.janvāris 2005 16:44
0 0 Atbildēt

parsvara ir tendence vainot autovaditajus tikai nenjem vera, ka gajejam ir japarliecinas vai nenak transporta lidzeklis- ta ka pirmajas klases macija (kadreiz)- paskaties pa kreisi tad pa labi tad atkal pa kreisi un tikai tad ej. t.i. gajejam ir tikai japaskatas un viss bus kartiba, savukart autovaditajam ir jakontrole 2-6 brucamas dalas joslas, jaopere ar visadam dadibas iekartam un tad vel nezin kadel janodarbojas ar gaisredzibu un japaredz ko kads cela mala stavos mulaps izdaris. netiek nemts vera, ka auto ir noteikta massa un lidz ar to inerce, kura, ka jau fizikas likums darbojas vienmer ne tikai tad, kad gajejam gribas vai ne atkariba no situacijas. man bija gad, ka zem manas masinas pamanijas palikties berns- tikai masina jau bija gandriz apstajusies pirms kreisa pagrieziena veiksanas- ar nospiestu bremzi ripoja pedejos 6 metrus un no brauktuves malas bija 2.5m- tacu paspeja izlikties prieksa un dabut ar buferi. bail iedomaties,kas butu, ja nebutu bremzejis, lai grieztos utt.

ja jau riko kursus autovaditajiem, kas ir nogrekojusies, tad tadus vajadzetu ari gajejie, kur izskaidrot sis lietas,ka ari to, kada bus inerce un sitiena speks piem 2.6 tonnas smagai masinai to uzskatami demonstrejot ar no fizikas kabineta nozagtu modelu palidzibu.*

piezime: starp citu dajeju attieksme un iespejama reibuma pakape strauji mainas bridi, kad vins saprot, ka vinu sitis auto sedosie nevis notrieks auto- saja bridi vini uzrada olimpisko rekordu cienigu atrumu un izdzivosanas sacensibu cienigu sportiko garu un uzvedibu- brien pa gravjiem un krumiem ar apbrinojamu izveicibu. tas varetu but iemesls mainit gajeju sodus no naudassodiem uz miesassodiem.

*modelus tiesam naksies zagt, jo ja bus japerk tad dazi nevares aizbraukt uz parizi dakaru un nedod dievs nepietiks 844.- tajai algai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti