«Audi» demonstrē «Allroad» koncepta auto 16

12.janvāris 2005 9:15

Detroidas autosalonā Audi demonstē Allroad koncepta automobili, kas var kļūt arī par sērijveida modeli. Kompānijas pārstāvji gan apgalvo, ka šobrīd tā ir tikai pircēju intereses pārbaude un tehnoloģisko iespēju demonstrēšana, tomēr otrā paaudze gan noteikši nonākšot arī tirgū.

Automobiļa virsbūve un proporcijas ir līdzīgas ar šīs paaudzes Audi A6 Avant - 4,93m garš un 1,89m plats. Vienīgā atšķirība no A6 - klīrenss - auto kļuvis par 60mm augstāks.



Arī Allroad eksterjers atgādina A6 universālu, tomēr Allroad drīzāk izskatās pēc bezceļnieka, nevis universāla. To nodrošina ne tikai lielais klīrenss, bet arī dzinēja metāla aizsardzība, pamatīgie bamperi un paplašinātās riteņu arkas, kurās ievietojas 19" diski. Priekšējā daļā uzmanību piesaista hromētā radiatora reste un gaismas diožu lampas. Papildus šeit integrēti arī jaudīgi miglas lukturi, kas arī izmanto LED tehnoloģiju.

Allroad Concept ir "Open Sky" stikla jumts, kas sastāv no divām daļām; priekšējā ir vadāma elektriski. Starp citu, tieši mašīnas "iestiklošana" ir pamatīgs tehnoloģisks izgudrojums - stikli un spoguļi ir pārklāts ar īpašu materiālu, kas atgrūž mitrumu un netīrumus.

Zem Allroad motora pārsega slēpjas jaunas paaudzes 4 litru TDI ar pjēzoaizdedzi un, protams, tiešo iešprici. Dzinēja jauda - 286 Zs, bet griezes moments - 650 Nm. Dzinējs ar 6 pakāpju Tipronic pārnesumu kārbu līdz 100 km/h šo auto iekustinās 6,4 sekundēs. Allroad Concept ir aprīkots ar pneimatisko piekari, kas spēj noregulēt auto pacēlumu virs ceļa četros variantos no 160 līdz 210 mm.

Allroad Concept uzstādītas trīs jaunas elektroniskas sistēmas, kas tuvākajos gados varētu parādīties arī uz sērijveida automobiļiem. Pirmā - Road Vision, kas seko ceļa pārklājumam un ziņo vadītājam, ESP un adaptīvā kruiza kontrole. Sistēma sastāv no lāzera un infrasarkanā spektroskopa, kas seko ceļam auto priekšpusē. Bez tam uz priekšējā stikla novietots sensors, kas seko laika apstākļiem. Road Vision spējīgs noteikt ne tikai mitru laiku, bet atšķirt betonu no grants.

Otrā sistēma - Lane Assist. Kā jau var saprast pēc tās nosaukuma, tā seko auto kustībai. Kā tikai Allroad Concept novirzīsies no savas joslas, stūres rats sāks vibrēt. Lai nemocītu vadītāju ar šādām "ekstrām" vietās, kur bieži jāmaina joslas, sistēma māk pati atslēgties.

Savukārt Side Assist ir elektroniskā sistēma, kas seko par mašīnas "pelēkajām zonām" un citiem apstākļiem ap automašīnu. Piemēram, Side Assist gatava brīdināt vadītāju, ja tas nav pamanījis "traucējumus" spogulī atpakaļgaitas laikā.
 
Visi komentāri
 
154411. viesis 12.janvāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

da best...

154413. viesis 12.janvāris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

yach, kaads negliitenis

154418. viesis 12.janvāris 2005 12:14
0 0 Atbildēt

notekti nopirktu ssito auto ja vinu paardotu.

154431. viesis 12.janvāris 2005 12:45
0 0 Atbildēt

Man gan labaak patiik Jeep Hurricane, var sagriezt ratus taa ka vaagji ap savu asi griezjas + motors gan priekshaa gan aizmuguree - vo taa ir lieta.

154433. viesis 12.janvāris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Sitais ir smuks.Man jau patīk tagadējie Audi dizaini.Viņiem nekad nav bijuši neveiksmīgi dizaini.

A kas tā par dīvaino aizdedzes sistēmu?Es tos nosaukumus ne īpaši zinu.Moška kāds antispameris to izskaidrotu?

154436. viesis 12.janvāris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Mja, atskiriba no Bengla unisex beeemeeewee dizaina, jaunais Audi dizains tiesam rule!

154449. viesis 12.janvāris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

izskatās jau baigi dusmīgs. . .

154451. viesis 12.janvāris 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Da bljin! To resti driiz izstieps liidz priekseejai asij!

154454. viesis 12.janvāris 2005 16:03
0 0 Atbildēt

maaksla :)

154456. viesis 12.janvāris 2005 16:18
0 0 Atbildēt

uzliks numurus, un neatshkirs no pārējiem burbuļautiņiem...nekā īpaša

154458. viesis 12.janvāris 2005 16:51
0 0 Atbildēt

susurs=> njaa gruuti teikt vai shis konceptauto arii kaadreiz nonaaks tirguu, tachu var teikt, ka kopumaa izdevusies SUV.

154460. viesis 12.janvāris 2005 17:07
0 0 Atbildēt

mjaa, reste ir briesmiiga.... nebuutu restes un traki kromeeto disku, buutu da best

154468. viesis 12.janvāris 2005 19:52
0 0 Atbildēt

labs:)

154495. viesis 13.janvāris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Superīgs. Nu kā jau Allroad!

154566. viesis 13.janvāris 2005 17:03
0 0 Atbildēt

Niknais un gudrais... Un tā neko - arī smukais :)

154690. viesis 14.janvāris 2005 18:01
0 0 Atbildēt

Autinsh ir labs bet taa redele priekshaa ir galliigi garaam!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Traktors taranē stāvošo (+ VIDEO) 8

Iespējams, paļaujoties uz to, ka vieglā auto šoferis beidzot sakustēsies, traktorists uzsākt braukt un smagā tehnika uztriecas mašīnai. Lasīt vairāk

 

Apdrošinātāju peļņa no OCTA apdrošināšanas pērn sasniegusi 10,7 miljonus eiro 12

Latvijas apdrošināšanas sabiedrības no transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas pagājušajā gadā guvušas peļņu 10,737 miljonu eiro apmērā, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2018.gadā, aģentūra LETA uzzināja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB). Lasīt vairāk

 

Latvijā vairums aptaujāto iedzīvotāju lietota auto iegādei gatavi atvēlēt 2500-6000 eiro 6

Lietotu auto iegādē pircēji vislielāko uzmanību pievērš tādiem kritērijiem kā spēkrata cena, ekspluatācijas izmaksas un auto izlaiduma gads, liecina “Longo Latvia” organizētā aptauja. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti