Lai gan tirgū tika palaistas vairākas nozīmīgas modeļu līnijas, Audi 2004. gadā spēja uzstādīt jaunu rekordu, pārdodot klientiem visā pasaulē 779 441 automobiļus.
Tas atbilst 1,2 % pieaugumam, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Audi jau vienpadsmito gadu pastāvīgi sekmīgi palielina savus realizācijas apjomus ikgadēji.• Visjaunākie modeļi biznesa klases segmentā
• Tēmējot uz jaunu rekordu 2005. gadā
Ralfs Veilers (Raph Weyler), AUDI AG mārketinga un tirdzniecības padomes loceklis saka: „Pēdējo mēnešu laikā galvenajās modeļu līnijās mēs esam prezentējuši jaunus modeļus. Biznesa klases segmentā mēs konsekventi spējam piedāvāt mūsu klientiem visjaunākos modeļus. Un tādēļ esam notēmējuši atkal uz jaunu rekordu 2005. gadā. Lai panāktu šo mērķi, Audi arī intensīvāk izmantos tirgus potenciālu un atklās jaunus tirgus. Piemēram, marta sākumā tiks atklātas divas pilnvarotās pārstāvniecības Indijā.
Rekordlieli realizācijas rādītāji tika reģistrēti divdesmit vienā no piecdesmit lielākajiem noieta tirgiem. Reģioni, kuros bija vērojams vislielākais pieaugums ir Austrumeiropa (+19,3 %), Āfrika (+17,2 %) un Vidējie Austrumi (+58,55 %).
Rietumeiropā Audi realizācijas apjomu pieaugums bija 2,1 %, sasniedzot 559 428 automobiļus. No tiem 235 092 automobiļi tika pārdoti Vācijā (+1,1 %). Viens no lielākajiem individuālajiem tirgiem, kurš uzrādīja vislielāko izaugsmi, ir Lielbritānija, kur septiņu gadu laikā Audi realizācijas apjomi ir dubultojušies. 2004. gada laikā vien šis tirgus palielinājās par 11,1 %, sasniedzot 77 882 pārdotus automobiļus. Arī Spānijā (+6,4 % un 43 764 vienības) un Beļģijā (+11,9 % un 21 509 vienības) tika fiksēti realizācijas apjomi, kas pārsniedz vidējos rādītājus.
15 038 (+5.4 %) jaunu automobiļu tika pārdoti Holandē, 6563 (+5,8 %) – Dānijā un 5342 (+23,9 %) – Norvēģijā.
ASV ar 77 917 (-9,8 %) pārdotiem auto joprojām paliek lielākais eksporta tirgus. Jauns realizācijas rekords tika reģistrēts Ķīnā, kur tika pārdoti 64 018 (+0,8 %) automobiļi, bet Japānā pārdoto auto skaits sasniedza 13 751 (+4,7 %).
No modeļiem vislielāko realizācijas apjomu pieaugumu piedzīvoja Audi A3, kura realizācijas kopapjoms sasniedza 179 963 automobiļu (+18,8 %), tam seko Audi A8 ar 22 775 pārdotiem automobiļiem (+16,1 %) un Audi A6 ar 189 049 vienībām (+6,9 %). Par spīti tam, ka novembra beigās tika laists pārdošanā jauns limuzīna un Avant modelis, Audi A4 realizācijas apjoms bija 310 458 automobiļi (-5,6%).
Visi Audi AG 2004. gada statistiskie dati tiks paziņoti ikgadējā preses konferencē, kas notiks Ingolštatē 22. februārī.
Latvijā 2004. gadā tika reģistrēti 208 (+29%, 2003.gadā – 161 Audi) jauni Audi automobiļi. Visveiksmīgākais modelis šogad bija Audi A6 – tika pārdoti 94 automobiļi, kas nodrošināja kopumā 2. labāko rezultātu lielajā klasē. Luksus klasē Audi ierindojās 3. vietā ar 19 pārdotiem Audi A8.
Arī 2005. gadā ir plānots turpināt jaunu Audi automobiļu pārdošanas pieaugumu un palielināt tirgus daļu.
Kopumā Latvija ir uzskatāma par visstraujāk augošo tirgu Eiropā.
Samērā veiksmīgs mārketings, kas ir iesēdies snobu (attiecībā uz jauniem modeļiem) un "kepku" (b/u auto) smadzenēs. Uzpūstas cenas un turku darbaspēka kvalitāte tomēr ar laiku viņiem atspēlēsies. Tāpat ka ziepjutrauka dīzains - stiep to resti līdz grīdai vai nestiep - kad pieliek numuru, visi vienādi.