2004. – vēl viens «Audi» rekorda gads 28

 
19.janvāris 2005 9:45

Lai gan tirgū tika palaistas vairākas nozīmīgas modeļu līnijas, Audi 2004. gadā spēja uzstādīt jaunu rekordu, pārdodot klientiem visā pasaulē 779 441 automobiļus.

Tas atbilst 1,2 % pieaugumam, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Audi jau vienpadsmito gadu pastāvīgi sekmīgi palielina savus realizācijas apjomus ikgadēji.

• Rekordaugsti rādītāji 21 reģionā
• Visjaunākie modeļi biznesa klases segmentā
• Tēmējot uz jaunu rekordu 2005. gadā



Ralfs Veilers (Raph Weyler), AUDI AG mārketinga un tirdzniecības padomes loceklis saka: „Pēdējo mēnešu laikā galvenajās modeļu līnijās mēs esam prezentējuši jaunus modeļus. Biznesa klases segmentā mēs konsekventi spējam piedāvāt mūsu klientiem visjaunākos modeļus. Un tādēļ esam notēmējuši atkal uz jaunu rekordu 2005. gadā. Lai panāktu šo mērķi, Audi arī intensīvāk izmantos tirgus potenciālu un atklās jaunus tirgus. Piemēram, marta sākumā tiks atklātas divas pilnvarotās pārstāvniecības Indijā.

Rekordlieli realizācijas rādītāji tika reģistrēti divdesmit vienā no piecdesmit lielākajiem noieta tirgiem. Reģioni, kuros bija vērojams vislielākais pieaugums ir Austrumeiropa (+19,3 %), Āfrika (+17,2 %) un Vidējie Austrumi (+58,55 %).

Rietumeiropā Audi realizācijas apjomu pieaugums bija 2,1 %, sasniedzot 559 428 automobiļus. No tiem 235 092 automobiļi tika pārdoti Vācijā (+1,1 %). Viens no lielākajiem individuālajiem tirgiem, kurš uzrādīja vislielāko izaugsmi, ir Lielbritānija, kur septiņu gadu laikā Audi realizācijas apjomi ir dubultojušies. 2004. gada laikā vien šis tirgus palielinājās par 11,1 %, sasniedzot 77 882 pārdotus automobiļus. Arī Spānijā (+6,4 % un 43 764 vienības) un Beļģijā (+11,9 % un 21 509 vienības) tika fiksēti realizācijas apjomi, kas pārsniedz vidējos rādītājus.


15 038 (+5.4 %) jaunu automobiļu tika pārdoti Holandē, 6563 (+5,8 %) – Dānijā un 5342 (+23,9 %) – Norvēģijā.

ASV ar 77 917 (-9,8 %) pārdotiem auto joprojām paliek lielākais eksporta tirgus. Jauns realizācijas rekords tika reģistrēts Ķīnā, kur tika pārdoti 64 018 (+0,8 %) automobiļi, bet Japānā pārdoto auto skaits sasniedza 13 751 (+4,7 %).

No modeļiem vislielāko realizācijas apjomu pieaugumu piedzīvoja Audi A3, kura realizācijas kopapjoms sasniedza 179 963 automobiļu (+18,8 %), tam seko Audi A8 ar 22 775 pārdotiem automobiļiem (+16,1 %) un Audi A6 ar 189 049 vienībām (+6,9 %). Par spīti tam, ka novembra beigās tika laists pārdošanā jauns limuzīna un Avant modelis, Audi A4 realizācijas apjoms bija 310 458 automobiļi (-5,6%).

Visi Audi AG 2004. gada statistiskie dati tiks paziņoti ikgadējā preses konferencē, kas notiks Ingolštatē 22. februārī.

Latvijā 2004. gadā tika reģistrēti 208 (+29%, 2003.gadā – 161 Audi) jauni Audi automobiļi. Visveiksmīgākais modelis šogad bija Audi A6 – tika pārdoti 94 automobiļi, kas nodrošināja kopumā 2. labāko rezultātu lielajā klasē. Luksus klasē Audi ierindojās 3. vietā ar 19 pārdotiem Audi A8.
Arī 2005. gadā ir plānots turpināt jaunu Audi automobiļu pārdošanas pieaugumu un palielināt tirgus daļu.
Kopumā Latvija ir uzskatāma par visstraujāk augošo tirgu Eiropā.
 
Visi komentāri
 
154997. viesis 19.janvāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Samērā veiksmīgs mārketings, kas ir iesēdies snobu (attiecībā uz jauniem modeļiem) un "kepku" (b/u auto) smadzenēs. Uzpūstas cenas un turku darbaspēka kvalitāte tomēr ar laiku viņiem atspēlēsies. Tāpat ka ziepjutrauka dīzains - stiep to resti līdz grīdai vai nestiep - kad pieliek numuru, visi vienādi.

155000. viesis 19.janvāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

es uzkatu ka audi ir viena no labaakajaam massiinaam. passam ir audi un ko tik es ar savu massiinu neesmu darijis, bet vinjai nekas(japaanis jau sen buutu nokaukts ar manu braukssanas stilu).

155004. viesis 19.janvāris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Es arī brīnos par audi izturību.

155005. viesis 19.janvāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Par savu patreizējo A4 v6 tdi Q neko sliktu nevaru teikt . Ja nu vienīgi - padārgs...citādi - SUPER

155010. viesis 19.janvāris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

155000. viesis 19.01.2005 10:27

ko tik es ar savu massiinu neesmu darijis, bet vinjai nekas (japaanis jau sen buutu nokaukts ar manu braukssanas stilu), jo es esmu tik kruts, tik kruts... Tas nekas, ka visos šrotos esmu labākais klients, audi ir laba mašīna, it īpaši burbulis :D

155014. viesis 19.janvāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

155010. viesis ir lohs

155017. viesis 19.janvāris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

155014. viesis 19.01.2005 11:34 ir trīsreiz lohs :D

155019. viesis 19.janvāris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Viesi - ja neticat, ka audi ir šroc - paprasiet bēmēvē zonā :)

Marchiks_ [?] 19.01.2005 09:47

Pirmais esmu es :)

155020. viesis 19.janvāris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

Audi nava šroc, audi ir neizdevīgs pirkums :)

155022. viesis 19.janvāris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Marchiks_ [?] 19.01.2005 12:07

aizbrauc uz šrotu pēc jauna ručku komplekta savai konzervbundžai, drīz atkal visas nolūzīs :D

155025. viesis 19.janvāris 2005 12:13
0 0 Atbildēt

eu, vai ta marčiks_am ir peugeoc - tam tak ručkas krītot nost nejēgā :)

un megaviesiem izdevīgākais pirkums ir kantainas opelkadec vai cits 20gadīgs megapapelecs :) viņiem līdz gecam kā līdz ķīnai četrrāpus :)

155027. viesis 19.janvāris 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Šitē iet tā kā NSNF...

Labi teikts - neizdevīgs pirkums... oooo ceņņiks ir uzdzīts tādos augstumos (manuprāt, diezgan nepamatoti), ka tiešām stilīgs UScar vai kas tml. varētu būt daudz interesantāka alternatīva.

155030. viesis 19.janvāris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Vai A3 arī ir "flagmanis" ?

155031. viesis 19.janvāris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Marchiks_

vispār man kolēģim ir 307 - šis teica, ka normāla mašīna par to cenu

155032. viesis 19.janvāris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar "vācu flagmaņiem" par to pašu cenu jebkas ir normāls autiņš.

155034. viesis 19.janvāris 2005 12:26
0 0 Atbildēt

A2 ir flagmanis...

155036. viesis 19.janvāris 2005 12:45
0 0 Atbildēt

skatoties, kas tiek saprasts ar "labāks". Ātrāks, aprīkotāks, komfortablāks, ekonomiskāks, ietilpīgāks, izskatīgāks, drošāks, ilgdzīvojošaks, nelūztošaks.

155039. viesis 19.janvāris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

A4 bāzes cena ar mazu un nīkulīgu motorīti ir 26600 EUR, ar 2.0 motorīti ir 28200. Ar troņikiem mazāk par 30000 nemaksā. Daudz ko labu par tādu cenu var nopirkt.

155040. viesis 19.janvāris 2005 13:11
0 0 Atbildēt

Marčik, a ko tu saspringsti? Tavai kvatrai sakars ar rakstā minētiem rulziem ir vienīgi oooo zīme uz restes...

155043. viesis 19.janvāris 2005 13:29
0 0 Atbildēt

lābāks no iauto komentētāju viedokļa vienmēr ir bijis 20gadīgs bēmēvē vai pussprādzis auģiks :)

ja jau kādam umņikam ir izdevies dabūt mantojumu, tad tas iepērk pirmā izlaiduma gada a4 (ja nemaldos, tad kautkur 10 gadi) un tad tas mēģina to pepelacu uzturēt pie dzīvības, blato un ņirgājas par tiem, kas paņēmuši gecus un maksā par PĀRVIETOŠANĀS LĪDZEKLI 100ls mēnesī

155047. viesis 19.janvāris 2005 13:45
0 0 Atbildēt

Nav jau viegli tādu 200000/2 gados atpazīt. Motoru pie pirkšanas ārā nejauksi.

155105. viesis 19.janvāris 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Patiesiba, Audi tiesam ir paveicies ar dizaineriem un ari kvalitate ir cenai atbilstosa... rezultats redzams!

155132. viesis 19.janvāris 2005 22:36
0 0 Atbildēt

jā, jāā, jāāāā, audi dizaineri rulz :):):) jā, bet tikai ar vienu piebildi - mazie auģiki (pat četrinieks) nu nemaz nav domāti normāla izmēra džekiem, kuriem nepatīk, ka īsais ezītis durās griestos :D un uz pakaļējā sēdekļa arī puiši ar īsiem krāniņiem nesatilpst - viņiem nākas stāvēt pa gabalu no autiņa vai arī zaķis nedrīkst atrasties mašīnā :)

tad jau tajā pašā gecā (neesu gan sēdējis pat iekšā) ir daudz vairāk vietas pret naudu :)

155138. viesis 19.janvāris 2005 23:12
0 0 Atbildēt

Protams, ja jauns auto kalpo gadu, tad peec gada Tev jaapeerk jauns, ja 3 gadus, tad peec trim gadiem. Taatad audi fani 3 gados nopeerk 3 auto, bet citu auto iipashnieki peerk auto ik peec 3 gadiem, taapeec audi arii paardod vairaak

155223. viesis 20.janvāris 2005 17:18
0 0 Atbildēt

Latvijā jau tīri vēsturiski (no 1993.g. skaitot), Audi mašinas bijušas vienas no iecienītākajiem auto. Vēl atceros, kā 93.gada pavasarī, brālēns man - tolaik Volgas GAZ-24 īpašniekam, iedeva izbraukt nupat no vāczemes atdzīto veco audi -80 (82.g.)

Tolaik likās - superauto , salīdzinot ar krievu grabošajiem dzelžiem... Pēc tam jau uz daudziem,daudziem gadiem par ilgadēju TOP auto kļuva slavenais "cigārs", kurš viennozīmīgi , vismaz vienu desmitgadi ir bijis populārākais second hand auto. Jaunais 91.gada "sotoks" salīdzinoši augstās cenas dēl nebija tik pieejams kā cigārs, kādēl neguva arī tādu popularitāti un izplatību. Ņo jaunākas paaudzes audi modeļiem, TOP auto funkciju veiksmigi izpildīja audi 80 (87.g. modelis), kurš 90-to beigās bija nopērkams par pavisam pieejamu cenu. Iepriekšējie A6 modeļi, diemžēl, vēl līdz ši dienai ir tikai vidēji BIEZO kategorijai pieejami auto, bez manāmas izplatības "strādniecības" aprindās. Pēc statistikas, 2004.gadā, arī pašā vāczemē, nopirkto auto desmitniekā 6.vietā ir iekļuvuši tikai a4/s4 modeļi. Tātad arī tur superbiezo pircēju vairs nav tik daudz. Tā nu ir sagadījies, ka audi auto man vienmēr ir bijuši "interešu zonā", bet par īpašnieku vēl nav gadījies kļūt - jo no tā paša 93.gada esmu uzticīgs BMW modeļiem.

155225. viesis 20.janvāris 2005 17:27
0 0 Atbildēt

mans personīgais viedoklis ir tāds, ka mašīna personīgās pārvietošanās vajadzībām jāpērk jauna ik pēc 5 gadiem.

tiem, kas ar mašīnas palīdzību pelna naudu un gadā nobraukā 100 štukas, pirmo teikumu lasīt ar īpašu piebildi "personīgās pārvietošanās vajadzībām"

tāpēc paņem pašīnu ap 10000Ls, nobraukā 5 gadus (bēdu nezinot, braucot tikai uz standarta apkopēm, neapdrošinot, jo apdrošināšana bezbožna sadārdzina to lūzni) un tad pārdod iekš iauto :D:D:D:D par 3000lašiem :) un ja normāli, tad par 2000 :)

rezultātā mašīna maksā MAZĀK kā 200jevriki mēnesī :)

155337. viesis 21.janvāris 2005 15:35
0 0 Atbildēt

protams, paliek lietotāju grupa, kas braukā ar 20gadīgām tačkām, kas bērnībā bija kvatras :):):)

157523. viesis 16.februāris 2005 0:11
0 0 Atbildēt

nezinu nav ko sliktu pateikt par audi..................0-100 km/h labaakajam audi ir 3,4 sek...... nu kuram tad atraak????

tei kuri te muld wienk nespeej atlajuties audi............

nu sauciet konkreetu marku kas ir komfortablaaka un leetaaka par A-6 avantu .......... mercedes gelentvagen??? nu un cik vinjsh makasaa!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO)

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti