Pagarina garantiju SAAB 9-5 un 9-3 dzinējiem 2

 
1.februāris 2005 0:00

No š.g. 1.februāra SAAB autorūpnīca pagarina atsevišķiem Saab 9-5 un Saab 9-3 modeļu motoriem garantijas laiku līdz 8 gadiem.

Šī garantija attieksies uz 2,0 un 2,3 litru benzīna motoriem Saab 9-5 modeļos, kuri ražoti no 1998.-2003.gadam, un Saab 9-3 modeļos, kuri ražoti no 2000.-2002.gadam. Pēc rūpnīcas informācijas šīs papildus garantijas varētu nākties izmantot aptuveni 4% no minēto Saab 9-5 un 9-3 modeļu īpašniekiem. Piemēram, "E&S Auto" kopumā ir pārdevis 164 Saab automobiļus, uz kuru motoriem varētu tikt attiecināta šī papildus garantija.

Iespējamo motora defektu cēlonis ir tas, ka nelabvēlīgu motora ekspluatācijas režīmu ietekmē ilglaicīgi netiek nodrošināta pilnvērtīga eļļošana motora daļām, dēļ kā ir novērojams pastiprināts detaļu nodilums. Visnelabvēlīgākie ekspluatācijas apstākļi motoriem ir tajās automašīnās, kuras pamatā tiek izmantotas pilsētās, nelielos pārbraucienos, bieži “nīkst” sastrēgumos, kur motori lielākoties darbojas zemu apgriezienu diapazonā.

Šī papildus garantija atsevišķiem Saab motoriem ir noteikta, lai nāktu pretī minēto Saab modeļu īpašniekiem un nodrošinātu šādi radušos motora defektu remontu. Protams, lai automobīļiem un to motoriem tiktu veikts garantijas remonts, visām ekspluatācijas noteikumos paredzētajām apkopēm ir jābūt veiktām noteiktajos termiņos.

“Lai izvairītos no liekiem remontiem un izdevumiem, minēto SAAB modeļu īpašniekus aicinām pārliecināties, vai Jūsu automašīnas motors tiek eļļots ar sintētisko motoreļļu,” norāda "E&S Auto" pēcpārdošanas vadītājs Normunds Kalvāns. “Tāpat, ja Jūsu automašīna pārsvarā tiek ekspluatēta pilsētā un, galvenokārt, izmantota pārbraucieniem nelielos attālumos, mēs rekomendējam veikt biežāku motora eļļas maiņas, lai izvairītos no eļļas noslāņošanās un tās rezultātā radītajiem motora defektiem,” iesaka Kalvāns.

Pamatojoties uz to, ka šī nav motora atsaukuma kampaņa, bet garantijas termiņa pagarinājums, “E&S Auto” neplāno informēt katru minēto Saab 9-5 un Saab 9-3 modeļu īpašnieku atsevišķi, bet defektu gadījumā tie tiks novērsti atbilstoši garantijas nosacījumiem.

"E&S Auto"

 
Visi komentāri
 
156370. viesis 2.februāris 2005 8:08
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks, izrādās konkrēts lūznis, 1999 gada SAABs sagādā konkrētas problēmas ar dzinēju. Jāpērk jauns, lai paši čakarējas.

156442. viesis 2.februāris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

un kas tad notika Tava SAAB dzineejam? kaa Tu to dabuuji gatavu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti