Mazda numur seši 31

 
5.februāris 2002 8:09

Tuvāko triju gadu laikā firma Mazda pilnībā atjaunos savu modeļu gammu un tādējādi tirgū laidīs 16 jaunas mašīnas. Pirmais "jaunās ekonomiskās politikas" auglis jau nobriedis- tas ir modelis Mazda 6.

Japāņi atteikušies no ierastā trīsciparu skaitļa modeļa apzīmējumā, kurš tika izmantots Eiropā un Amerikā, lai kārtējo reizi uzsvērtu: Mazda 6 - principiāli jauns automobīlis. Pie jaunās automašīnas izstrādes inženieri orientējās uz tādiem etaloniem kā trešās sērijas BMW, VW Passat, Honda Accord un Toyota Camry. Šī jaunuma izstrādātāji uzskata, ka braukšanas komforta ziņā, vadāmības ziņā un pēc dinamiskajiem rādītājiem tas ar neko īpašu neatšķirsies no tirgus līderiem. Piemēram, lai apstādinātu uz 100km/h braucošu Mazda 6 ir nepieciešams 37m garš bremzēšanas ceļš- tas ir ļoti labs rezultāts! Īpaši liela uzmanība vērsta pasīvajai drošībai. Pēc speciālistu aprēķiniem Mazda 6 spēs saņemt visaugstāko reitingu visos pasaules neatkarīgajos crash testos- EuroNCAP, JNCAP (Japāna) un USNCAP (ASV). Mazda 6 tiks izlaista ar trim iespējamiem virsbūvju tipiem- sedans, piecdurvju hečbeks un universāls. Bāzes dzinējs- četrcilindru agregāts 2,3 16V S-VT ar izmainītām gāzu sadales fāzēm. Pakāpienu augstāk- 222 zirgspēku motors V6 24V, kurš arī ir ar izmainītām fāzēm. Bez tam, ir arī divi pilnīgi jauni divlitru dīzeļdzinēji no DIRECO-D saimes ar 120 un 136 zirgspēku jaudu. Pirmā prezentācija notika Tokijas autoizstādē- dzimtenē šo automobīli pazīs zem nosaukuma Mazda Atenza. Atenza tiks ražota galvenajā rūpnīcā Japānā, bet Mazda 6- montāžas uzņēmumā AutoAliance International Mičiganā (ASV). Eiropā šis automobīlis tiks prezentēts Ženēvas autoizstādē. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer
 
Visi komentāri
 
11184. viesis 4.februāris 2002 19:27
0 0 Atbildēt

Jā, par etalonu ņēma BMW 3. sēriju, bet tas pat nedos Mazdai iespēju sasniegt BMW rulzību :p

11197. viesis 5.februāris 2002 8:43
0 0 Atbildēt

Mazda jau sen ir pārsniegusi BMW rullzību, tādēl gribot nevarēs nolaisties līdz BMW līmenim :P

11216. viesis 5.februāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Tad jau tu laikam neizlasīji, ka Mazda par etalonu ņēma BMW 3. sēriju... :p

11217. viesis 5.februāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Cleera ;)

Bimmer - nevis ņēma par etalonu, bet uztaisīja labāk.

11218. viesis 5.februāris 2002 10:27
0 0 Atbildēt

labs aurtins pilnigi un galigi rulleeee

11222. viesis 5.februāris 2002 10:55
0 0 Atbildēt

Par etalonu tika ņemts arī VW Passat un kas tur vēl...? Tad jau Tev jāatzīst ka tie suksi arī mazliet rullzzz :)

11228. viesis 5.februāris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

BMW rullzība ir mūžīga, tātad nepārsniedzama. Viss pārējais ir plaģiāts.

11229. viesis 5.februāris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

Bet tiešām tikai mazliet ;) Bet BMW 3. sērija bija visrulzīgākā no viesiem pārējiem nosauktajiem... Mazda? Šo vārdu vienā teikumā ar "rulz" lietot nav iespējams, jo to pārruj smiekli...

11234. viesis 5.februāris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Bimmer, labaak amiekli, nekaa atraugu atgaadinoshas skanjas :P

11235. viesis 5.februāris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Cleera, filips visu jau pateica, man vairs nekas cits ko piebilst nav, ja nu vienīgi: "BMW rulz!"

11236. viesis 5.februāris 2002 11:32
0 0 Atbildēt

Bimmer, kopš kura laika filipa izteikuma jāceļ vienā līmenī ar praviešu teikto??:P

11237. viesis 5.februāris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

Bimmers galiigi sajucis! Pats raksta rakstinjus un peec tam komentee.......

11238. viesis 5.februāris 2002 11:50
0 0 Atbildēt

Cleera- galvenais ir pievērsties ticībai :p

Viesi- es apskaidroju situāciju, jo dažam labam te nepielec, ka BMW 3. sērija ir pārāka par šito Mazda 6

11251. viesis 5.februāris 2002 13:00
0 0 Atbildēt

Augša- tu gribēji kaut ko teikt? :p

11253. viesis 5.februāris 2002 13:38
0 0 Atbildēt

ko nozime IZMAINITAS gazu sadales fazes? Vai rakstitaajam ir prieksstats, par ko vins raksta?

11256. viesis 5.februāris 2002 15:06
0 0 Atbildēt

Ja runaajam par BMW rulziibu, tad tagad pilna Latvija ir ar 3.sērijas BMW, kuriem visiem ir šķībi riteņi un lūzt viņi ar uz nebēdu.

11261. viesis 5.februāris 2002 16:07
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-02-05 13:38:31

Tas ir salīdzinājumā ar iepriekšējo motoru.

To: viesis 2002-02-05 15:06:26

Tu izklausies vēl pēc jauniņā iAuto vortālā, jo šitādus te ātri izārstē :E

11270. viesis 5.februāris 2002 16:54
0 0 Atbildēt

Pērciet šo auto un būsiet šestjorkas.

11271. viesis 5.februāris 2002 16:57
0 0 Atbildēt

Nē, ...lohi :D

11361. viesis 6.februāris 2002 14:52
0 0 Atbildēt

Fors auto. Gribu sev.

11363. viesis 6.februāris 2002 14:59
0 0 Atbildēt

vairāk par Mazda 6 var palasīties qp.alise.lv/mazda sadaljaa

11373. viesis 6.februāris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

BMW te pieminēts ir nevietā, jo tam ir pavisam cita ideoloģija, kā piemēram RWD tātad vadāmība ir galvas tiesu pārāka uc. mazdu varētu salīdzināt ar to pašu pasāt toyotu utt.

P.S. tiem kam varbut nepātīk kaut kas BMW un MB C klases, tie lai nebrauc ar šiem auto, bet nesalīdzina pavisam dažādas lietas.

11376. viesis 6.februāris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

vēl viena lieta, mazdu var salīdzināt ar opeli, toyotu, audi.

11377. viesis 6.februāris 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Piekrītu abiem augšējiem viesiem (laikam viens un tas pats), bet ne jau tur tika tajā rakstā salīdzināta Mazda ar tiem BMW un Toyotām, vienkārši pati Mazda bija definējusi tos etalonus, kuriem viņi GRIBĒJA līdzināties, tā kā BMW rulzība no tā nemainās, BMW bija, ir un būs krutākais...

11387. viesis 6.februāris 2002 16:41
0 0 Atbildēt

Vismaz 90% bembistu ir psihiatriskas dabas problēmas, par to regulāri pārliecinos, gan uz ielas, gan šāda veida diskusijās.

11389. viesis 6.februāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

To augša-

Patiesībā visi bemberisti ietilpst tajos 10%..., bet tie 90% paliek tev.

11393. viesis 6.februāris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Jā bembisti ietilpst tajos 10%, kam ir nevis vienkārši psihiatriskas dabas problēmas, bet ļoti nopietni, bieži vien neārstējami un netagriezeniski garīgās veselības traucējumi.

11397. viesis 6.februāris 2002 17:17
0 0 Atbildēt

Tagad tu nonāc pretrunās pats ar sevi, tātad tev pienākas visi šie 100%...

11441. viesis 7.februāris 2002 0:05
0 0 Atbildēt

Beidzot MAZDA atkal ir uztaisijusi skaistu masinu! Jaatzist, ka iepriekseja serija dizaina zina nebija ipasi izdevusies, ko nevar teikt par tam 626 MAZDA, kas sakas no 1992. gada. Pats braucu ar 1993. gada MAZDA 626 ar 2.0i 16V (sedanu) - fantastiska masina par sapratigu naudu ($3500). Iesaku visiem! Jau 6 gadus braucu ar MAZDA un varu teikt ka kvalitates zina ta parspej daudzus vaciesus - AUDI, VW, OPEL, FORD.

Klau, ko jus tur visi lecaties - kapec visiem butu japatik BMW, utt.

No malas tas izklausas divaini. John

11479. viesis 7.februāris 2002 11:09
0 0 Atbildēt

To: ieprieksejais.

Man gan ljoti patiik arii Xedos 6 un 9 dizains. Cerams, ka arii jaunajaa modelii spees iztureet iepriekseejaas 626 iestraadaato izturiibu. Man taadas nav (lietoju citu marku), bet cik ir dzirdeets, tad nenobraucams dzelzis.

Par tiem BMW. Tie taadidi beernu auto - smird peec degoshas gumijas, meiteneem patiik, bet jeegas nekaadas (riepu tirgotaaji gan celj debesiis). Attieciibaa uz BMW visi striidi sheit robezhojas ar textu "mulkjis" - "pac mulkjis". Cik ir lasiits neviens BMW maniaks nav speejis pamatot kaapeec tad BMW rullee, bet citi *******. Laikam nespeej attaisnot savu izmesto naudu par "minimaala lietderiiba par maximaalu cenu"

11636. viesis 8.februāris 2002 10:39
0 0 Atbildēt

Jaa,ar sjo modeli cerams atsaaksies Mazdas eera,jo tiesjaam peedeejaa iista Mazda bij taa kas naaca no 92g.626,nu veel smukas ir Xedos 6 un 9,arii Mazda 323F no 93g.ir tiiri neko,veel arii MX-6,MX-3,arii retais RX-7 ar rotormotoru kas skrienas vienaa liimenii ar Porshe turbo,taa kaa Mzda uz prieksju,

Kas attiecas uz muusu draugu Bimmeru,tad nu ko lai saka,BMW ir labs auto,bet ja kaads visu laiku to saldo piiraagu baarsta ar puudercukuru tad jau saak skjebinaat

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti