«Audi A3 Sportback» iekaro Latvijas virsotnes 28

 
28.februāris 2005 14:30

Sestdien, 26. februārī Audi A3 Sportback iekaroja vienu no Latvijas iekārojamākajām virsotnēm – Siguldas pilsētas kalnu.

Šajā nedēļas nogalē Siguldas pilsētas trasē norisinājās Audi quattro snow party 2005 – paralēlā slaloma sacensības snovbordā. Par uzvarētāja godu cīnījās vairāk kā 100 dalībnieki. Tomēr savu braukšanas tehniku un pārākumu pierādīja ne tikai sacensību uzvarētāji.



Kā īpašs pārsteigums visiem klātesošajiem bija Audi demonstrācijas brauciens Siguldas pilsētas kalnā.

Audi A3 Sportback lieliski aizstāvēja Audi devīzi “Vorsprung durch Technik” (Pārākums tehnikā) un uzveica garāko Latvijas kalnu slēpošanas un snovborda trasi (350 m) bez mazākās aizķeršanās. Augstuma starpība trasei ir 80 m, kas nozīmē, ka šis ir arī viens no stāvākajiem nobraucieniem Latvijā. Atšķirībā no sacensību dalībniekiem, Audi lielākais izaicinājums bija uzbraukt kalnā, ko A3 Sportback, sajutis sacensību azarta un izaicinājuma garšu, izdarīja pat divas reizes.

Šis ir vēl nebijis notikums Latvijas vēsturē, kad tieši tiekšanās pēc jauniem sasniegumiem un virsotnēm vieno snovbordu un Audi caur Audi devīzi “Vorsprung durch Technik” – būt pirmajiem, būt pārākiem.

 
Visi komentāri
 
158706. viesis 28.februāris 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Nu ******* reklaama. Tur jebkurs ar normaalaam riepaam un 4x4 tiktu augsaa. :D :D :D

158710. viesis 28.februāris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

sviests svin kārtējo uzvaru

158713. viesis 28.februāris 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Laikam ir pienācis laiks, kad velns mušas ķer. Jebkurš auto ar pastāvīgo pilpiedziņu un normālām riepām tajā fantastiskajā kalnā uzbrauktu.

P.S. ar tehnoloģijām uz uzvaru, pašu audi pilnpiedziņas tehnoloģijai ir 25 gadi, no kā seko tajā kalnā varēja uzbraukt arī pirms 25 gadiem :o)))

P.P.S. laikam trūkst ideju reklāmai :o)))

158715. viesis 28.februāris 2005 14:53
0 0 Atbildēt

mjāā.. es gribētu redzēt to audi tur, kur mēs kādreiz ar ņivu un bobi rausāmies augšā...

158717. viesis 28.februāris 2005 14:58
0 0 Atbildēt

a shitais ? nonstop.lv/files/audiquattro.wmv (~9MB) arii katrs ?

158719. viesis 28.februāris 2005 15:08
0 0 Atbildēt

mjāā.. skats lāābs...

158721. viesis 28.februāris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

sportback=sporta dibens?

158722. viesis 28.februāris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

keiby - kewl

158725. viesis 28.februāris 2005 15:53
0 0 Atbildēt

keiby [?] 28.02.2005 14:58

Nu ar taadaam riepaam es domaaju ka arii subaru tiktu tajaa trampliinaa

158734. viesis 28.februāris 2005 16:57
0 0 Atbildēt

cik atceros Volvo bija braucis Gaiziņā ~4-5 gadus atpakaļ...!!!

158736. viesis 28.februāris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

Kāds tam tramplīnam sakars ar auto marku?? Jautājums varētu būt vienīgi par to, ar kādu auto to izdarītu visīsākajā laikā. Un Subaru konstrukcijai tur noteikti ir vairākas priekšrocības :)

158741. viesis 28.februāris 2005 17:48
0 0 Atbildēt

Smieklīgi, kā OOOO reklamē savas kvatras, kuras reāli ražo varbūt 10% no kopējā izlaisto mašīnu skaita. Tikpat labi BMW iX vai MB 4motion varētu reklamēties. Vienīgais, kas novedis 4x4 līdz industriālajam standartam, ir Subaru, pārējie ir bullshits.

158742. viesis 28.februāris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

cik bildē var saprast, šamējais brauc ar Continental Viking Contact 3 :) Top riepas, top autiņiem...

158746. viesis 28.februāris 2005 18:43
0 0 Atbildēt

es tur ar savu prieksspiedzinja audi80 ar lisaam ziemeneem bez aizkkerssanaas arii uzbrauktu.

158749. viesis 28.februāris 2005 19:17
0 0 Atbildēt

Davai muldonas - aizbrauciet, izdariet un tad plurskietiet. atrodiet vel kadu mazo kompaktnieku kas tur uzbrauks augsa. ja kads bija klat, tad redzeja, ka a3 nemaz tik viegli augsa negaja ar visam super truper riepam un 200 zs motoriti. visus volvo, mb 4-mati, bmw xxx var norakstit, jo tur zs/kg attieciba ir daudz svakaka.

158751. viesis 28.februāris 2005 19:21
0 0 Atbildēt

tiktu kaa nefig nevajag, vot i speciaali ar savu 80 aizbraukssu man paari pa 200zs audi 80b4 2.4i un masa tiai 1050kg

158754. viesis 28.februāris 2005 20:16
0 0 Atbildēt

keiby, ko dara trose zem auto? Drošibai vai auto uzvilkšanai tramplīnā? Priekš drošības troses tākā par daudz nostiepta, pievērs uzmanību rullītī 2:01-2:02 un 2:10-2:13. No kā tramplīnā izteikti baltāka viduslīnija? Kas par konstrukciju zem auto.

158775. viesis 28.februāris 2005 22:01
0 0 Atbildēt

Rādās, ka vieni bembisti vien komentē rakstus par Audi... ;)

158778. viesis 1.marts 2005 4:03
0 0 Atbildēt

Piekasiigie, iignie, paargudrie, skaudiigie- zhetons par juusu speejaam, bet toch mazaak runaajat, bet vairaak dariet: ja saki ka tiksi ar savu autinju, tad aizbrauc, pieveic kalnu, to visu safilmee un tad runaa. Taakaa shitais audis. Neesu nekaads audi fans, bet besii shitaa skaudiigo dirseeju brigaade

158782. viesis 1.marts 2005 8:56
0 0 Atbildēt

shonedeel lai uzbrauc Kakiishkalnaa.

158783. viesis 1.marts 2005 9:04
0 0 Atbildēt

Augstuma starpība NENOZIME!! ka si ir viena no stavakam trasem Latvija. Tas nozime tikai to, ka ir lielaka augstuma starpiba. Lai pameigina to dranduletu uzdabut augsa Kakisa kalna, kuram ari augstuma starpiba ir 80:) Vai Milzkalna, kuram augstuma starpiba ir krietni mazaka. Diezgan recigam skatam vajadzetu but:)

158791. viesis 1.marts 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Axūni vērtīgs sasniegums. Audisti taču katru dienu brauc pa kalniem.

158807. viesis 1.marts 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Eu kvatro fani neesat sviesta sabraukushi? Ja kas ari tiek reali pieradits, tad tikai un vienigi labas riepas. Lai pieraditu tieshi kvatro unikalitati, tad tai pasha vieta ar tadam pasham riepam un tadam pasham shoferim butu jabrauc ari citu pilnpiedzinas auto ar tadu pashu masu. A apgalvojums pa priekshu izdariet tad runajiet vispar bernudarzs. Ja tagad kads kvatro fanats noleks no Preses nama, tad man butu janolec Saules akmens, lai mes varetu lidzvertigi turpinat diskusiju? Ir jau ir tas kvatro labs, bet nevajag jau ar putam uz lupam plest drebes, ka neviens cits to nespej atkartot:)

158820. viesis 1.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Faktiski probleemas shaja kalnaa var rasties tikai priekshpiedzinjas auto, ja vien kalns ir ar normalu sakjeri (vai labas riepas) un sameera staavs + sniegs taac ka uzreiz vinjaa nenorokas.

Konkreetaja trasee gan nekad neesmu bijis.

158826. viesis 1.marts 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Tiiri informaacijai, shaadas trases sliipums ir ~13,3 graadi taa ka pricipaa ar labaam riepaam arii priekshpiedzinjai vajadzeetu buut njemam - protams ar nelielu ieskreejienu.

158834. viesis 1.marts 2005 12:56
0 0 Atbildēt

Lai uzbrauc Golgaatee, tad buus ok :) Kvatra, protams, tas ir labi, bet es labaak njemtu Subaaru vai EVU, man tie daudzie Traction Control un citi navoroti nah nav vajadzigi. Avto Sport raxtiija par STI:"...tas ir rallija auto, kas adopteets ikdienas braukshanai..." ... man ar to pietiek :)

158855. viesis 1.marts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

nezheeliigi daargs tas sporta dibens

159085. viesis 3.marts 2005 12:18
0 0 Atbildēt

kalns noteikti nebija nobraukāts !!!

es tur slēpoju regulāri un varu pateikt, ka vakaros vietām sit cauri ledainu sniegu kur pat ar asām kantēm ir jāpiepūlās.

šajās aukstajās dienās sniegs ir ciets tādēļ ir diezgan vienkārši

uzbraukt pa neizdangātu trasi.

lai pamēģina pavasarī kad būs tāds graudains, šļurains sniegs !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti