Bertone futūristiskā «Villa» 7

 
1.marts 2005 11:00

Ženēvas autosalonā itāļu ateljē Bertone prezentējis konceptauto Villa, kas konstruēts uz krosovera Cadillac SRX platformas. Ateljē akcentu licis tieši uz krāšņumu un greznību un īpaši piestrādājis, veidojot auto neparastās durvis.

bertone.jpg"Lai arī ir ļoti svarīgi tas, cik automibilī ir ērti iekāpt un izkāpt, šis fakts autobūvē ļoti ilgi ir ticis ignorēts," tā saka ateljē pārstāvji. Tādēļ itāļi nolēmuši labot šo lielo netaisnību. Villa ir četras durvis, lai gan nosaukt šīs apjomīgās stiklotās konstrukcijas par auto durvīm nenākas viegli. Lai automobilī varētu nokļūt nepieliecot galvu, durvis labu tiesu iesniedzas jumtā. Katrām durvīm ir trīs hidrauliskas sviras, kas atver durvis uz priekšu vai atpakaļ. Villa nav vidējo balstu, tādēļ, atverot abas vienas puses durvis vienlaicīgi, var ērti piekļūt salonam.

Bertone speciālisti atteikušies arī no klasiskā vadītāja vietas noformējuma, un pārvietojuši visus mēraparātu rādītājus uz 23 collu šķidro kristālu ekrānu viduskonsolē. Šajā "televizorā" redzami ne tikai aparātu rādījumi, bet arī kameras raidīts attēls, kas ļauj vadītājam, pat pievērsušamies ekrānam, sekot līdzi tam, kas notiek uz ceļa. No stūres gan Bertone nav spējuši atteikties, un automobilim ir ierastais stūres stienis.



Priekšējie sēdekļi darināti "pēc pēdējās modes" konceptu aprindās. Aizmugurē sēdošo pasažieru rīcībā ir grezns dīvāns ar elkoņu balstiem, kuros iemontēti nelieli galdiņi ar virtuālo multimēdiju sistēmas vadības klaviatūru. Pats dīvāns ir sadalīts divos neatkarīgos krēslos, kurus var regulēt individuāli.

Lai arī Villa ir vienkārši gigantisks stiklojuma laukums, Bertone nav noturējušies un izgreznojuši salonu ar neona gaismu. Turklāt Villa aprīkots ar dārgu audiosistēmu, kas izstrādāta sadarbībā ar Bose.
 
Visi komentāri
 
158817. viesis 1.marts 2005 11:45
0 0 Atbildēt

Lielā lietū iekšā / ārā kāpjot forši pielīst salons. Un pēc tam patīkami just milkumu zem pakaļas...

158835. viesis 1.marts 2005 12:56
0 0 Atbildēt

Jā, jā! Un arī sniegputenī ir forši ar tādām durvīm....

158865. viesis 1.marts 2005 14:14
0 0 Atbildēt

Gauzi murgains pasakums, pirmkart jau durvis bez vidus balsta laikam nekad nebus masveida serijveida pasakums sanu trieciena drosibas apsverumu del.

Par meraparatu novietosanas koncepciju, varu ieteikt vispar iztikt bez logiem, visa informacija no kameram nonak kompjutera un tiek attelota uz vienota 40" LCD ekrana - principa kastste ar iebuvetu PC, no kura ari notiek visa vadiba;) - laus sajusties braucejam ka datorspelu gigantam:)))))))

/viess/

158866. viesis 1.marts 2005 14:14
0 0 Atbildēt

A vasarā saulesdūrienu caur stikliem nogrābstīt nav probz

158893. viesis 1.marts 2005 16:31
0 0 Atbildēt

Koroč, no komentāriem daram secinājumu...suuc! :)

158915. viesis 1.marts 2005 17:51
0 0 Atbildēt

futursuuds

159023. viesis 2.marts 2005 19:02
0 0 Atbildēt

Arī šeit velk uz 1983. gadu - renault Megane konceptam 1983. gada Ženēvas katalogā bija līdzīgas sistēmas durvis, tikai bez tāda stiklojuma laukuma un nevērās līdzi gabals no jumta - tas bija daudz elegantāks un skaistāks variants.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti