Sbarro - tas nav tikai ātrās apkalpošanas picēriju tīkls. Tā ir arī šveiciešu auto dizaina akadēmija, ko atvēris ar saviem ekscentriskajiem izstāžu auto pazīstamais dizaineris Franko Sbarro.
Savā dzimtenē Ženēvas autosalona ietvaros akadēmija prezentējusi uzreiz četrus modeļus. Studenti savus darbus radījuši uz Citroen modeļu bāzes, bet pats Sbarro ķēries pie Ferrari.Citroen C2V6 ir radīts ar devīzi "iestūķēsim pašā mazākajā Citroen pašu lieāko dzinēju". Franču kompānijas krājumos uzgājuši 3 litru V6 (220 Zs) dzinēju, Sbarro studenti nav varējuši iedomāties neko aizraujošāku, kā pacensties ar to "apseglot" mazlitrāžas C2.
Dabiski, ka motortelpā dzinējs iekšā nebija dabūjams, tādēļ to, kopā ar 5-pakāpju transmisiju, novietoja aiz priekšējiem sēdekļiem. Turklāt padomāts arī par apkopes ērtībām - auto aizmugures daļu iespējams pacelt augšup, tādējādi atvieglojot piekļuvi dzinējam.
Citroen C4 R-Pur ("tīrais gaiss"), pateicoties īpatnējam jumtam, aizsācis jaunu pasažieru auto horizontu atklāšanas misiju.
Trīsdurvju kupejai ir trīs sekciju jumts, ko salocītu ievieto bagāžniekā. Turklāt jumts aizņem vien nieka 10% no bagāžas nodalījuma tilpuma.
Pats Franko Sbarro sagatavojis divus eksponātus uz Ferrari modeļu bāzes. Sbarro Tornado SB II ir pagājšgad prezentētā reprezentablā koncepta Tornado SB I loģisks turpinājums. Automobilis konstruēts uz Ferrari 550 Maranello bāzes un tā tēlā apspēlēti dažādi sacīkšu auto motīvi. Pats Sbarro auto raksturo kā "Le Man bolīds ikdienas vajadzībām".
Otrs modelis ir Sbarro Replica Mille Miglia - uz Ferrari 365 GT bāzes radīts nedaudz nostalģisks auto.
Nekas vairāk kā picas izvadāšanas auto.