Nepatīkamais pārsteigums uz Brīvības ielas 53

 
10.marts 2005 10:00

Šodien vadītājus, kas dodas uz darbu pa Brīvības ielu sagaidīja nepatīkams pārsteigums - plīsis ūdensvads. Tā rezultātā uz Brīvības ielas tūlīt aiz Pērnavas ielas (virzienā uz centru) ir uzstādīts "ķieģelis".

Diemžēl vadītājiem jau tā nepatīkamo situāciju tikai pasliktināja Ceļu policijas izcili attapīgā rīcība. "Ķieģelis" ir uzstādīts aiz krustojuma ar Pērnavas ielu. Pirms krustojuma nav nekādas norādes, ka Brīvības iela slēgta. Vēl sliktāk, ir zīme, kas liek pārkārtoties uz labo joslu.

Ceļu policijas ekipāža ar Ford Mondeo ir nostājusies tūlīt AIZ "ķieģeļa". Turpat aiz zīmes novietojies arī CP inspektors, kas šorīt bļāva un nikni žestikulēja uz tiem vadītājiem, kas neko nenojaušot iebrauc krustojumā un tad tikai pamana, ka tālāk ceļš slēgts.

Johaidī, vai tiešām CP nevar izdomāt, ka šādos gadījumos vajadzētu regulēt satiksmi KRUSTOJUMĀ, nevis ārdīties, ka stulbie autovadītāji nespēj savlaicīgi noreaģēt uz nestandarta situāciju.

To, ka aiz krustojuma ceļš ir slēgts elementāri var iepriekš nepamanīt, it sevišķi, ja gadās braukt aiz kāda autobusa vai trolejbusa.

Ivars, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
159928. viesis 10.marts 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Eu Raksta autor es arii shodien braucu paari Gaisa tiltam! Bet nezin kaapeec es pamaniiju ka ziimes ir uzstaadiitas augshaa :) labaa josla pa labi, kreisaa pa kreisi, videejaa neturpinaas jo tur kjiegjelis! Panjemsim vispirms actinjas rokaas un tikai tad breekuljosim kaadi slikti policisti:(

159929. viesis 10.marts 2005 10:10
0 0 Atbildēt

nee nu tipa vakar pa visaam zinjaam (gan tv gan radio to teica)

taa ka vajag arii shad tad kaut ko paklausiities ;)

159930. viesis 10.marts 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Pa radio kladzina. TV ir skrejoshaa striipa. Aviizees raksta. Vai tieshaam esam tik akli?

159931. viesis 10.marts 2005 10:13
0 0 Atbildēt

toties policisti ir slikti :)))))))

159932. viesis 10.marts 2005 10:15
0 0 Atbildēt

To RHINO! Nevis policisti ir slikti, bet paši autovadītāji ir dumi:)

159933. viesis 10.marts 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Ai nu nabaga autors. Visu dienu staigaas un asaras lies. Policisti uz varzhaciim pamatoti uzkaapa. Cepumus atnjeema. Ai ai ai. Ko nu dariit?

159935. viesis 10.marts 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Autors ir viens no tiem "stulbajiem" braucējiem, kas neko neredz vai negrib redzēt uz situācijas izmaiņām ceļu satiksmē! nevar taču strīdēties ar CP par ceļa zīmju pareizu uzstādīšanu, CP par to neatbild! Lai katram tādam aunam iestāstītu vajag daudz laika un pārējie vadītāji tiek aizkavēti!

159936. viesis 10.marts 2005 10:26
0 0 Atbildēt

jaa, nez kaadaa mucaa cilveeks dziivo. nu labi dziivojam mucaa, bet ziimes vismaz vajadzeetu paveerot.

par raadzju teica ka pusdienlaikaa buushot valjaa.

vakar vakarpusee CP visos apkaarteejos krustojumos reguleeja satiksmi, piem. uz Chaka un Tallinas ielas krusta, bija mazaaks sastreegums nekaa parastas darba dienas beigaas.

Un skaidrs ka vinji bljaus- tu nebljautu, ja visu riitu visaadi idioti neieveero ziimes un vinju ir tik daudz?

Redaktors 10.marts 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Jautājums spečokiem: cik augstu vispār drīkst uzstādīt ceļazīmes?

Redaktors 10.marts 2005 10:30
0 0 Atbildēt

Un papildus jautājums "juridiski noskaņotajiem": vai zīmes neredzēšana (augstuma dēļ) ir tas pats, kas tās neievērošana?

159939. viesis 10.marts 2005 10:38
0 0 Atbildēt

ai kā prasās pēc vizuāla materiāla! Katram iauto lasītājam pa digitālajai kamerai! (jā starp citu 3.2 Mpix olympus šobrīd rimi var nopirkt par 85Ls [tā nav reklāma])

159940. viesis 10.marts 2005 10:38
0 0 Atbildēt

hallo!!!! kam tad ir domaatas ziimes virs brauktuves!?!? normaali viss bija paraadiits kas un kaa.

tas ir tas pats, kad pie Kurshiem uz Briiviibas ielas jau n-to meenesi staav ziime braukt taisni, bet atrodas gudrinieki, kas izveelas kreiso pagriezienu.

Tachu ir viens BET turpinot par sho krustojumu - manupraat mazliet nebija paardomaata nogrieshanaas uz Peernavas ielu. Ja Brīvībene ir sleegta kustiibai un to izmanto tikai sabiedriskais, tad kaapeec veselai rindai ir jaastaav un jaagaida uz papilsekciju? kaapeec nevareeja atlaut izmantot videejo (sleegto joslu) lai nogrieztos pa kreisi (bez papilsekcijas) vai pa labi?!?!?!

159944. viesis 10.marts 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Musdienas informacijai ir veertiba - bez informacijas cilveeks kaa bomzis - un tapeec vienmeer no riita autinjaa meginu klausiities ****** radio, Un vakar visu dienu kladzinaaja par to briivibas ielu un shoriit un pat stastija kur jaabrauc! - izmantojot karti vareeja apbraukt visus korkjus - bet nee cilveeki kaa tadas leimas aitas staajaas tikai rindaa! :(

P.S. Par tiem policistiem bija joks - kas adreseets autoram!

159945. viesis 10.marts 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā Brīvības/Vairoga krustojumā satiksmi regulēja divi policisti, katrs savā brauktuvju virzienā. Bija labs skats - kamēr viens regulē, otrs plātās un kaut ko pirmajam stāsta. Principā tas otrais atradās man priekšā un man būtu jāievēro viņa žesti (to plātīšanos), tikai kā tos saprast.. :) Es braucu pa Brīvibas ielu, pirmais policists laida plūsmu pa Vairoga ielu, otrais stāvēja priekšā ar sāniem pret mani, kas varētu nozīmēt, ka es arī drīkstu braukt.. :)

159947. viesis 10.marts 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Mulsināja mani tikai tā haotiskā plātīšanās un tā Vairoga ielas plūsma :)

159950. viesis 10.marts 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Vakar pat TV zinjaas bij luugts, lai izvairaas no braukshanas pa Briiviibas ielu....

159951. viesis 10.marts 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Redaktor nedirs! Bla auto skola parasti maca cik m pirms jabut zimei! bet ne cik metru virs galvas! Ir rakstiti zimes standart izmeri bet nekur nav rakstits cik augstu.. Tadel netelo gudro! Neredzeji zimi pats vainigs!

Jurkans

159953. viesis 10.marts 2005 11:03
0 0 Atbildēt

~45m

Redaktors 10.marts 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Ir tāda gandrīz valsts noslēpumu cienīga lieta, kā Valsts Standarts, kuros noteikti tas ir teikts. Augstumam jābūt definētam.

Neredzēt un ignorēt ir dažādas lietas.

159958. viesis 10.marts 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Redaktor: vajag noņemt kepku, kad brauc, tad arī zīmes varēs saskatīt.

159959. viesis 10.marts 2005 11:16
0 0 Atbildēt

Tiem celju policistiem vienmer ir bijis zems intelekts.....

159961. viesis 10.marts 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu Redaktoram.

Kādreiz, sēžot žigulī 10cm no vējstikla bija pofig, cik augstu. Tagad auto ir savādāki, un tehniski nav iespējams redzēt 5m augstumā pie paša auto.

Tā tas ir, piemēram, krustā pie Stacijas pulksteņa (13.janv un Raiņa bulv.). Ja es esmu pirmais un man jāstāv pie uzzīmētās strīpas, tad es pat teorētiski nevaru rezēt savējās joslas luksoforu, kas ir man virs galvas. Varu tikai mēģināt pa sānlogiem palūrēt blakus joslas luksoforu, un cerēt, kas manējā signāls ir tāds pats.

Citur (LT, PL) ir izplatīti mazie luksoforiņi pie staba, kas šādu situāciju atvieglo. Pie mums, cik atceros, tāds ir tikai uz brīvības - cēsu krusta.

159962. viesis 10.marts 2005 11:26
0 0 Atbildēt

P.S. un stacijas krustā nav man paredzētu luksoforu otrā krustojuma pusē.

159963. viesis 10.marts 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Visvieglaak ir uzrauties uz tiem tramvaja sliezhu kjiegjeljiem, kas ir iekarinaati kautkur gaisaa uz vadiem.

159966. viesis 10.marts 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Nevajag mucā dzīvot! Tas ūdensvads bija plīsis jau vakar pēspusdienā, un mūsu radiostacija kopš tā laika aizgūtnēm par to vien vāvuļo (arī par satiksmes ierobežojumiem).

159970. viesis 10.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Vai ta uudens iet pa vadiem, ja reiz uudensVADS. Man jau liekas ka pa vadiem iet elektriiba bet uudens pa trubaam vai cauruleem. Kapee tad nesaka kanalizaacijas vads bet saka kanalizaacijas caurules vai notekcaurules.

159974. viesis 10.marts 2005 12:17
0 0 Atbildēt

uuupis pats tu esi truba riktiiga :)))

Bet vispaar kaarteejo reizi jaasecina, ka nav veerts te kaadu rakstu likt, tikai nories no galvas liidz kaajaam jeb latviets latvietim draugs. peace

159975. viesis 10.marts 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Da neviens nevienu te nenoliek. Visi skaljaa balsii kliedz lai seko liidzi informaaacijai. Riigas dome shajaa situaacijaa uzvedaas tieshaam uz goda. Informaacija bija visur. Vinji centaas visiem izstaastiit, bet nu kursh dzirdeeja kursh ne. Un par zimju paarkaapumu neviens nav attaisnojams. Nav taadas motivaacijas kura atljautu braukt zem kjiegjelja. Nedriikst sho ziimi paarkaapt.

159976. viesis 10.marts 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Nu bet ja kaads uzskata ka kjiegjelis ir viegls paarkaapums tad lai pabrauc zem kjiegjelja uz dzirnavu ielas. Nu tur 20 latu sods ir par mazu. Bet arii tikai zem kjiegjelja. Taa teikt nepamaniiju, pirmo reizi Riigaa - kas es nevaru pabraukt pa Dzirnaveni pret spalvu? Un tikai nevajaga par to ka visi zin kas ir Dzirnavu iela. Ziime ta taada pati kaa uz briiviibenes. Kjiegjelis.

159977. viesis 10.marts 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Nu aciimredzot ka nav atkal njemta veeraa reaalaa situaacija. Vairums cilveeku _neklausaas_, _neuzmanaas_ un _nedomaa_ par kaut kaadu konkreetu probleemu, kameer taa nav iestaajusies (resp, pamaniits korkjis priekshaa vai kas tml).

Taa ir cilveeku psihologija ar kuru ir jaareekjinaas. Amerikaanji to jau sen sapratushi un vinjiem bultas, ziimes un noraades ir priekshaa pakaljaa, tapat citur aarzemees, bet pie mums - lai vareetu braukt - jaaklausaas radio un televizors, nu smiekliigi :-)

Es ar tur patraapiijos - ieraudziiju CP staavam krustojumaa, nevienu taalak nelaizham, panjeemu paraavu paari dubulajai striipai, pabraucu atpakalj ... shkjeersielaa kaut kadaa iekshaa un prom. Lai iepuush...

159983. viesis 10.marts 2005 13:13
0 0 Atbildēt

Redaktor: Nu sorry ja Tu nevari pamaniit divas ziimes kas novietotas viena pēc otras normālā augstumā! kāpēc es viņas pamanīju, bet Tu nē (Nebraucu ar žiguli :) )! Pēc tam nezin kāpēc apvaino CP par nekorekto darbu ja zīmes uzstāda CSD! Te secinājums ir viens sāc beidzot vērot kas notiek uz ceļa nevis skaties uz meitenēm īsos bruncīšos:)

Redaktors 10.marts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, es nerakstīju šo rakstu. Otrkārt, parasti zīmes pamanu. Bet tomēr treškārt - ja kāds spēj pamanīt kokos un vados sakārtas zīmes, nenozīmē, ka visi to spēj. Konkrētais autors to nepamanīja... Un ceturtkārt - meitenes īsos bruncīšos šobrīd vēl ir tikai dažus kvartālus tālāk uz Avotu ielas pusi...

159986. viesis 10.marts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

isteniba tada pasivitate iauto iestajusies...

Redaktors 10.marts 2005 13:37
0 0 Atbildēt

ko Tu ar to gribēji teikt?

159992. viesis 10.marts 2005 14:21
0 0 Atbildēt

Visiem tiem kas blauj ka nevajag dzivot mucaa varu pateikt ka es darbaa dienaas atrodos darbaa, un darbaa nevaru sev atlauties skatities TV vai lasit avizes.

159998. viesis 10.marts 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Vajag arī kādreiz radio klausīties, TV skatīties un avīzes lasīt, tad nebūs nepatīkamu pārsteigumu. Jau no vakardienas par to visos saziņas līdzekļos ir ziņots.

160009. viesis 10.marts 2005 16:32
0 0 Atbildēt

Braucu katru rītu.Tā kā visur bija par avāriju ziņots,biju gatavs satiksmes ierobežojumiem.Tūlīt aiz tilta bija uzstādīta jauna zīme-kustība pa joslām. Brēcējiem derētu paņemt acis rokās.

160014. viesis 10.marts 2005 17:25
0 0 Atbildēt

Es arī tur braucu un man nekādas problēmas nesagādāja kā ķieģeļa ieraudzīšana, tā arī laicīga nogriešanās. Kārtējo reizi bija jānobrīnās par Latvijas autovadītāju brauktprasme, jo vairākums gudrienieku centās nobraukt policistu, neskatoties ne uz ko... Ta nav brīnums, ka parastie gājēji tiek braukti nost masveidā.

160019. viesis 10.marts 2005 18:03
0 0 Atbildēt

Zimes bija normali redzamas.tas neredzeja tie ,kas negribeja redzet.CP stradaja normali.Vienigi tie kas pieradusi dazas zimes neiieverot,varbut vini tas nepazist brauca virsu.

160021. viesis 10.marts 2005 18:25
0 0 Atbildēt

gribeju teikt ka nu raxtu maz...

vai arii CP kluvusi tadi kartigaki ka pat CP parkapumus seiten neredz...

bet taa... iesaku 1u interesantu temu rakstam, ja butu vairak laika sarakstitu un atsutitu, par alkahola lietosanu automasinu dzinejos... t.i. benzina vieta etanolu/metanolu...

160023. viesis 10.marts 2005 18:54
0 0 Atbildēt

Eu, par ko iet runa ? zīmes ir jāskatās un ir jāredz, taču pastāv arī reālā situācija - ieradums. Nedomāju, ka CP normāla darbība būtu nelāgā balsī kaligāt un lamāties (nebiju klāt, nezinu, kā bija patiesībā, bet pēc raksta tā sapratu). Domāju, ka šajā gadījumā CP tiktiešām būtu bijis jāregulē satiksme luksafora vietā. Tad arī zīmes tauta ievērotu (jo CP krustā jau ir nestandarta situācij)

Par norādēm - nu sorry, LR ceļa norādes 90% gadījumu ir zem katras kritikas. nedomāju, ka divas zīmes augstu gaisā ir pietiekams risinājums situācijai, kad viena no Rīgas centrālajām ielām tiek aizvērta transportam. Taču pastāv daudz dažādu apzīmējumu veidu (piem. tie stabiņi, ko ceļa remontos liek, kas liedz vadītājiem braukt savādāk u.c.).

160025. viesis 10.marts 2005 19:58
0 0 Atbildēt

Nezinu kā ar tām zīmēm uz Brīvības ielas, bet CP rīcība bija pilnīgi garām. Daļa Brīvības ielas plūsmas tika novirzīta uz Senžu ielu Valdemāra ielas virzienā, bat nākamais krustojums (Miera iela?) jau tā ir ar minimālu caurlaišanas spēju. Rezultātā Senču iela visā garumā abas joslas miera stājā. Un kaut vienam CP darbiniekam tas kratīja? NEVIENU! Uz Miera ielu nogriezties pa kreisi nav reāli jo pa dzelteno un sarkano braucošu kretīnu, virzienā no Valdemāra ielas, ir kā biezs. Labi redz ka vesela rinda ar mašīnām stāv un gaida ka varēs nogriezties, bet nē - morda kirpičom un mauc tikai, zaļš - dzeltens - sarkans, pofig - čita margarita.

Būtu nolikuši uz tā krustojuma VIENU policistu un nebūtu tur sastrēguma, pat regulēt neko nevajadzētu, pietiktu ar klātbūtni lai žoperi atcerētos elementārākos noteikumus un pieklājības normas.

160033. viesis 11.marts 2005 0:49
0 0 Atbildēt

Taa, tagad es piiksteeshu!

Izbraucu no Liepajaas 9:00 aprakstiitaa vietaa atrodos ap, teiksim 10:30. Radio aparaats nosperts, aviizes, loogjiski, pie stuures nelasu un netaisos pirkt taas, lai uzzinaatu kur kaads smilshu kastee speeleejas. TV - kur, nu kur, es daboshu TV pie stuures!!!!!!!

Gudrie komenteetaaji - padomaajiet biku, pirm kliedziet par aprobezhotiem brauceejiem.

160034. viesis 11.marts 2005 0:50
0 0 Atbildēt

Sorry, notikumu vietaa vareeju buut ap 11:30 :)))

160040. viesis 11.marts 2005 8:32
0 0 Atbildēt

160034 viesim šādā gadījumā es ieteiktu atgriezties pie sentēvu metodes: sākt skatīties uz zīmēm. Un policistam tur būtu jābūt kaut kādas tabletes sarijušamies, lai nekliegtu. Redzēju situāciju: iedegās zaļā gaisma, un uzreiz četras mašīnas divās joslās aizdur zem ķieģeļa, policists metās uz otro joslu, apstādina, taču džeks pa pirmo mierīgi domā, ka vālēs tik tālāk. Policists tad skrien atpakaļ uz pirmo joslu, riskējot ar savu dzīvību, bet tad, ko domājies, vīriņš, kas ir otrajā joslā un jau ir it kā apstādināts, mierīgi ieliek robā un tik brauks tālāk! Nu tad tiešām policistam bija grūtības savaldīties...

160051. viesis 11.marts 2005 9:14
0 0 Atbildēt

Visus gan komentus nelasīju, bet sākuma komentētāji ir pilnīgi dauņi. Pirmkārt, ir cilvēki kā es, kas no rīta pa LNT noskatās ziņas, ja ziņās neko nepasaka, tad arī nevaru zināt, jo braucot mašīnā man besī arā klausīties radio. Nepatīk tās "stundu" garās reklāmas utt. Klausos pats savu muzonu, var būt taču arī gadījums kad mašīnā nav radio (teiksim, kāds to nospēris). Otrkārt, menti ir tik tiešām aprobežoti, jo avāriju situācijās nav grūti nedaudz padomāt ar pelēkajām šūniņām un nedaudz paregulēt satiksmi.

Pilnīgi piekrītu raksta autoram.

Raiciks.

160053. viesis 11.marts 2005 9:28
0 0 Atbildēt

160040. viesis 11.03.2005 08:32

Skaidrs, ka tam konkrētajam CP viss ir apnicis, bet tur jau tā lieta, ka LR cīnās ar sekām, nevis cēloņiem. Ja zīmi nepamana viens vadītājs - jamējais ir daunis, bet ja to nepamana 4 vadītaji pie katras zaļās gaismas, tad jādomā, ka tā zīme nav novietota pareizi (nevis no juridiskā viedokļa, bet no idejas viedokļa - tā lai tā būtu pamanāma). Kāpēc nevar šitām extrā zīmēm pielikt mirgojošas lampiņas, papildus ceļa norobežijumus, barjeras + CP nevis lamājās uz visiem, bet strādā luksafora vietā. Pie reizes arī sastrēgumi būtu mazāki, jo svetafori ir saregulēti ar domu, ka visas ielas ir vaļā, a te ir savādāk - rezultātā luksafora cikli ir neatbilstoši situācijai... a pie mums ?? piekarina gaisā divas zīmes (cik sapratu pat nevis jaunas, bet savādākas veco vietā) un brīnās, ka vadītāji tās nepamana ... Juridiski, protams ir par ko sodīt, bet ....

160062. viesis 11.marts 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Zīmes bija i gaisā ir arī ceļa malā, kopā, man liekas, trīs. Nu ziniet, ja ir trīs zīmes un autovadītājs tās visas nepamana, tad tomēr tas par kaut ko liecina,... tādam autovadītājam būtu jaatļauj tikai vienā maršrutā braukt, jo visos citos viņš nespēj dalīt uzmanību starp auto vadīšanu un zīmēm.

160074. viesis 11.marts 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Bljee brrekuljotaaji! Tak visi esam autovadiitaaji, un neatkariigi no taa vai mees braucam pa venu marshrutu 10reizes nedēļā vai vienu reizi mēnesī (uz zīmēm ir jāskatās) No riita LNT zinjaas to teica ka Briiviibas iela ir sleegta:)

160084. viesis 11.marts 2005 11:53
0 0 Atbildēt

senais labais jautājums - ko zīmju līcēji vēlas panākt ? ja vēlas panākt, lai juridiski braukt pa slēgto posmu nedrīkstētu, tad viss ir OK., ja vēlas panākt, lai reāli visiem vadītājiem (arī dauņiem un lohiem) būtu skaidrs, ka tur braukt nevar, tad ar 3 zīmēm nepietiek ...

160110. viesis 11.marts 2005 16:24
0 0 Atbildēt

Es tā pat nevaru saprast kāpēc vispār bija šādas ziņas;)

160115. viesis 11.marts 2005 18:44
0 0 Atbildēt

man gan liekas, raksta autors par velti "noliets" ar iedomīgu tīņu samazgām. Ja ir ārkārtas situācija - kā šajā gadījumā, tad CP gan nebūtu morālu tiesību šo situāciju izmantot un dalīt soda punktus. Viņi labāk iederētos satiksmes regulēšanā. Sab transports jau arī maldina - it kā brauc kur parasti un var tajā situācijā arī uzreiz "neiebraukt". Īpaši, ja cilvēks tur regulāri ir braucis un trāpās starp trolejbusu un autobusu no abām pusēm - ir situācijas, kad zīmes var laikus nepamanīt. Arī vietējo radio/tv nav jāklausās. Es arī neklausos - nav ko piesārņot smadzenes ar priekšvēlēšanu murgiem..

160247. viesis 14.marts 2005 18:30
0 0 Atbildēt

Oi pisec, nu gan te mums tagad saradušies CP un zīmju uzstādīšanas dienesta aizstāvju bars. Ja jau CP ir pofig kaa uzstaditas ziimes, tad nefig arii sodiit par to ziimju neieveroshanu, jo tās nav viņi uzstādījuši. Ok, pārspīlēju, bet nu no komentiem sanāk, ka vienā gadījumā ir slikti, pretējā gadījumā arī ir slikti. Nu un kā tad ir labi?

Piekrītu 159977. viesis 10.03.2005 12:31 par tām svītrām ārzemēs. Pie mums ielas dažviet ir tik blīvi piebāztas ar zīmēm, ka vajadzētu braukt ar 25kmh, lai visas tās varētu 'apēst'. A te daži 'gudrie' stāsta, ka tā tam arī jābūt. Wampirius - vo, reāli domājošs cilvēks ar konkrētām idejām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti