Ateljē Hartge inženieri pievienojušies ap jauno BMW E90 saceltajai ažiotāžai un pauž savu redzējumu šā modeļu tūninga sakarā.
Apstrādājot sedanu BMW 320i, Hartge speciālisti sākuši ar dzinēja čiptūningu, kas ļāvis tā jaudu palielināt līdz 190 Zs pie 4000 apgriezieniem, bet maksimālais griezes momentu - līdz 390 Nm pie 2000 apgriezieniem. Auto aprīkošana ar saīsinātām sporta atsperēm tā klīrensu pazeminājusi par 30 mm. Tiek piedāvātas arī atsperes versijām 320d, 325i, 330i un 330d. Kopā ar tām var uzstādīt arī speciāli amortizātori un stabiizātori.Virsbūvei tiek piedāvāta aerodinamiskā pakete, kurā ietilpst priekšējie un aizmugures spoileri, sliekšņi un jauni sānu spoguļi. Salonu iespējams greznot ar sportisku ādas stūri, alumīnija ielaidumiem, taustiņiem, rokturīšiem un sviriņām, kā arī, protams, pedāļu uzlikām.
Visu tipu dzinējiem Hartge arsenālā atradīsies noregulētas nerūsējošā tērauda izplūdes sistēmas ar hromētiem uzgaļiem un Hartge Classic lietie diski izmērā no 17 līdz 20 collām.
Esmu ar mieru šito nopirkt, ja tik tiešām tas ir '320i' ar 390nm pie 2000rpm!