Lasītājs: Vai valsts domā par mums? 38

 
20.marts 2005 14:41

Uz Latvijas ceļiem pēdējā gada laikā esmu pārsitis 3 riepas. Remonta izdevumi nav ne lieli, ne mazi. Nepatīkami un pilnīgi lieki - gan.

Nevēlēdamies iedziļināties, varu pārcelties uz pēdējo uzdoto jautājumu.

Nē, turpināšu.  Domāju, ka jebkurš no mums zina par nesenajiem notikumiem uz Salu tilta, kas spilgti ilustrē situāciju kopumā. Arī pār Salu tiltu braucu un tikai laimīgas sagadīšanās dēļ un pateicoties aptuveni 30 centimetriem no bedres malas, nestāvēju tur kā viens no trīsdesmit, ar pārsistu riepu un salauztu disku, izjūtot labākajā gadījumā neizpratni no Ceļu policijas un neredzot nekādu reakciju uz problēmu vismaz 2 stundu laikā.  Šajā jomā ļoti skaidri redzama valsts attieksme pret tās iedzīvotājiem.

No valsts un atbildīgo institūciju puses jūtama vienaldzība, nihilisms. Ironija. Citus vārdus, salīdzinot atbildīgo instanču darbinieku algu, dzīves līmeni un “tumšo” miljonu lietas ar situāciju uz mūsu ceļiem, atrast nevar. Interesanti, ar ko viņi pārvietojas? Varētu ironizēt – liela alga nepieciešama, lai iegādātos *vismaz* SUV (ja ne džipu, piemēram Chevrolet Blazer), un daudz, daudz riepas. Nē, es taču pavisam nedomāju pareizā virzienā: valsts automašīnā sēdēdams, neviens Satiksmes ministrijas augstāk vai zemāk stāvošs (sēdošs) darbinieks neiedomājas, cik un kam izmaksās jauna riepa, diska remonts vai iegāde, amortizatora nomaiņa utt.

Katru gadu katrs auto īpašnieks visā Latvijā maksā vismaz 30 latus (precīzi nepateikšu, bet šī informācija ir iegūstama www.csdd.lv) ceļu nodoklī. Cik Latvijā kopā šādu auto īpašnieku? 700 000? Cik ir uzņēmumu, kuriem ir vairākas automašīnas, par katru no kurām tāpat tiek maksāts? Patiesībā visa šī statistika tāpat ir pieejama www.csdd.lv Tātad, ja mēs reizinām šo nodokli ar tā maksātāju skaitu, tiek iegūta visai liela summa. Protams, liela daļa šīs naudas tiek izmantota dažādu iestāžu organizatoriskajiem, administrācijas utt. izdevumiem.

Tomēr, vai visa šī nauda tiešām nonāk CSDD un Satiksmes ministrijas darbinieku algās? Cik maksā viena ceļa km uzturēšana "normālā" braukšanas kārtībā? Kā mēs, iedzīvotāji un šīs valsts nodokļu maksātāji un vēlētāji, nespeciālisti šajos jautājumos, bet visi kā viens – griboši braukt, nevis labot - varam iegūt, un galvenais - aptvert šo informāciju? Kā mēs, vēlēšanu reklāmām "pārbarotie", varam patiesi ietekmēt notiekošo? (53% iedzīvotāju aktivitāte pašvaldības vēlēšanās) Partija un mērs, kura reklāmu redzu TV, presē, uz ielas, nav pietiekoši labojusi un nelabos ceļus – valsts artērijas, infrastruktūras pamatus.

Cik ilgi pēc katras pārsistas riepas, salauzta diska (nerunājot par gadījumiem, kad ceļu stāvokļa dēļ notikušas smagas avārijas, dzīvību zaudēšana) vainosim paši sevi? Ko es, Jānis, Pēteris, Līga vai Mārtiņš varu darīt, un kam man likt ko saprast, ja tas nav acīmredzams? Kā mēs varam parādīt, ka mūsu pacietības mērs ir pilns? Kā lai mēs nejūtamies divkārt apzagti, maksājot ceļu nodokli, nesaņemdami par to adekvātu ceļu segumu, pēc tam apmaksājot plīsušas riepas, diskus... Vai mans vēders, universitāte un pēcnācēji arī nejūtas apzagti? Un kas man kompensēs morālos kaitējumus, darba laika zudumus?  

Vai šīs valsts atbildīgās amatpersonas interesējas par Tevi un mani?

Vai tomēr šinī farsā svarīgāks ir ieņemamais – un potenciālais amats, un no tā izrietošā likumīgā un ne tik – personīgā labklājība?  

Kāda ir situācija uz mūsu VALSTS CEĻIEM? Vai tas kādu interesē?  

Ar cieņu un naivā cerībā uz situācijas uzlabošanos,
Jānis  

 
Visi komentāri
 
161096. viesis 20.marts 2005 15:11
0 0 Atbildēt

55>>

Nu redz tev ir pilnīga taisnība! Bet vai tas ko mainīs? Viņiem tā teikt uz**t uz pārējiem, kamēr nav klāt vēlēšanas...

Un tad tik sola, sola...

bet patiesībā zog un zog..

Žēl, ka Latvija ir ķļuvusi tik korumpēta!

161102. viesis 20.marts 2005 16:03
0 0 Atbildēt

lūzera vaimanas

un sajēgas ar šim nekādas - no 700K reģistrēto auto tehnisko iziet labi ja puse. Par ceļa fonda likvidēšanu ar neko nav dzirdējis...

161103. viesis 20.marts 2005 16:10
0 0 Atbildēt

Godigi sakot, taads bezsakara texts.

Kaut kaada ciparu apmulljaashana, zhelabas, vaimanas, gaisa kulstiishana.

Vismaz konkreetus ieteikumus buutu pateicis, tipa, davai, iziesim ielaas, vaaksim parakstus, rakstiisim prasiibas utt :) Savaadaak sanaak ka pazheelojies un viss, tvaiks nolaists, lieta sleegta.

161105. viesis 20.marts 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Jānis

Ja nav noslēpums, cik daudz km gadā tu nobrauc? Man pēdējo 5 gadu laikā ne reizi nav gadījies tikt pie tukšas riepas, nobraucot apm. 25k km gadā.

161110. viesis 20.marts 2005 17:25
0 0 Atbildēt

Sito vareeji vel uz csdd aizsuutiit, gribaas dzirdeet ko vinji atbildees.

161111. viesis 20.marts 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Skaidrs ir tikai viens - valstī IR bardaks. Bet bardaks sākas jau no pašiem iedzīvotājiem.

TA iziet tikai 50% - domājat ka tie otrie 50% nebrauc pa ielām? Brauc, visi nē, bet lielākā daļa. Protams ceļa nodokļus nemaksājot, bet ceļus tik un tā deldē.

Administratīvos sodus arī nemaksā katrs 4. (varbūt kļūdos) - bet lidot pa gludu ceļu patīk.

Pēdējos gados automašīnu skaits tikai pieaug, bet pārdotās degvielas apjoms pagājušajā gadā krities (!) pa 2%. Pie šāda apjomu samazinājuma ielām bija jābūt pustukšām, bet tā nav. Tātad ir palielinājies kontrabandas degvielas patēriņš, par ko protams arī nekādi nodokļi nav maksāti.

Tad par kādiem ceļa remontiem, cienītie, te var iet runa? Ceļa segums tiek nolietots arvien ātrāk pateicoties auto skaita pieaugumam, bet ienākumi no nodokļiem ceļa remontiem samazinās. Diemžēl no tā ka nodokļu ieņēmumi samazinās ierēdņu naudaskāre nesamazinās, bet tas jau ir cits stāsts. Vispirms paskatīsimies paši uz sevi un uz tiem kas mums līdzās uz ceļa - vai TU esi maz tiesīgs pieprasīt saremontētus ceļus!?

161113. viesis 20.marts 2005 17:54
0 0 Atbildēt

Lasot iAuto arvien vairāk liekas, ka necienītāka un pat nicinošāka amata par IERĒDNI Latvijā nav...

Nezinu, neesmu es no pārbagātības uzblīdis, nebraukāju ar jaunu auto, zeme Jūrmalā arīdzan nepieder, pat ne uz sievasmātes vārda, arī Rolex man nav...varbūt aizrotēt uz kādu no Satiksmes ministrijas struktūrām.

Morāle - Vai tad tikai un vienīgi ierēdnīši ir vainīgi pie tā, ka mums ir draņķīgi ceļi?...

161114. viesis 20.marts 2005 19:01
0 0 Atbildēt

labais jau "acīs neduras", pamana lielākoties slikto...

lapsa

161116. viesis 20.marts 2005 19:39
0 0 Atbildēt

Lielākā cūcība jau nav tā , ka ceļi slikti, bet attieksmē

ja valsts nevar saremontēt ceļus, tad šādā situācijā ir jāliek zīmes , jānoliek CP, ja nevar savādāk jāslēdz tilts

Ar ko nodarbojas CSDD man visār nav skaidrs, ja šis dienests nodarbojas ar drošību uz ceļiem viņiem vajadzētu drāzt valsts iestādes par stāvokļiem uz ceļiem

ja valstij nav naudas savilkt strīpas - aizliegt naktī braukt

ja nav naudas salāpīt bedres - šos ceļa posmus slēgt

ja nevar notīrīt ceļus - arī slēgt

Un tad lai visi atbildīgie dienesti domā ko darīt, bet pagaidām Latvijā ir tikai viens sauklis ar kuru atbild uz jebkuru problēmu- IZVĒLĒJĀS NEATBILSTOŠU ĀTRUMU

161119. viesis 20.marts 2005 20:20
0 0 Atbildēt

to Qued

menesi nobraucu 5k km un nelekaju, neiet runa par nobraukto vai nenobraukto bet par atieksmi, tfu tfu tfu del seguma neesmu bojajais riepas

161122. viesis 20.marts 2005 20:40
0 0 Atbildēt

Veel aizmirsi piebilst kaads nenormaalais $ ienaak kasee no akciizes nodoklla,ko ssoferiissi nomaksaa lejot degvielu.

161123. viesis 20.marts 2005 21:30
0 0 Atbildēt

Storm, es! Tehniskaa ir izieta, nodoklji tiek maksaati, benziinu kas paliek daargaaks un daargaaks, zobus sakodis leju iekshaa tikpat daudz, mashiinai piekari remonteeju, nu baac kas tad veel jaadara lai nepaliek sliktaak ko a? Pasham saakt arii celjus remonteet???

161124. viesis 20.marts 2005 21:43
0 0 Atbildēt

Palasot šito rakstu + pieliekot LNT "Nedēļa" dzirdēto JL un TP duēli par mēra vietu rodas sajūta ka arī turpmāk mēs būsim vajadzīgi tikai kādu 1-2 pirms vēlēšanām, kad visi būs labiņi, jo pēc tam Ārgalis vairs nebūs tas kuram interesēs kas vairāk par mēra vietu.. Un citi neder jo .. , un viss. (lasi: iemesls nav svarīgs, der pat neobjektīvs)!

===========================================

turpinot arba teikto..

ja līdz šim varēja izmantot IZVĒLĒJĀS NEATBILSTOŠU ĀTRUMU, tad gribētu redzēt kāds būtu iemesls arī patreiz (lasi: salu tilta gadījumā to izmantot) jo laiks bija skaidrs, nebija slidens un nevienas brīdinājuma zimes par negludu ceķu izliktas nebija!

Varēja jau tādā gadījumā sakrāmēt ik pa 100m kā uz Siguldas šosejas ieteicamo ātrumu 20 km/h + Nelīdzens ceļš.

161132. viesis 20.marts 2005 23:39
0 0 Atbildēt

Qued

25K gadā? Njā, tik daudz nobraucu 3 mēmešos tikai no darba uz mājām.

161136. viesis 21.marts 2005 2:09
0 0 Atbildēt

man no 6 masinam trijam celja nodolkis bija 54Ls/gada..nu i nah man maksat,ja absoluti nekas nemainas uz labo pusi??

tagad beidzas T.A. poh.. braukaju bez!!!! tuvakaja laika ari netasos iet,maksat...

otrs iemesls-negribu plest nost tjomku,jo autinjam baigi pieskanjota....

f.u.c.k da LV!!!

161137. viesis 21.marts 2005 2:11
0 0 Atbildēt

ne trijam,bet 4-kas katru gadu tika maksats!!

161145. viesis 21.marts 2005 8:35
0 0 Atbildēt

to Storms [?] 20.03.2005 17:32:

Varu pateikt ka ES esmu pelniijis labus celjus jo godpraatiigi maksaaju nodokljus (gan benziina, gan celja, gan arii no algas)... mashiinai ir TA un tad? Ar to arii viss beidzas, ka esmu godiigi apkaasts??

161146. viesis 21.marts 2005 8:39
0 0 Atbildēt

to anonimikis [?] 20.03.2005 16:03

A par seļu fonda likvidēšanu tas jau ir cits jautaajums... jo tie paši ierēdņi un viņu priekšnieki arī izdomāja, ka tā būs labāk... ne tā, vao varbūt esi piedalījies kādā tautas balsojumā kur nobalsoja likvidēt ceļu fondu?

161150. viesis 21.marts 2005 9:29
0 0 Atbildēt

Ja šitas raksts bij domāts kā aptauja, tad piedaloties saku - nē, tas ir acīmredzami, ka valsts par mums nedomā... Un kāds brīnums ja mani necienošas valsts pārstāvis - ierēdnis - tiek nicināts... nav nekāds brīnums. Un vēl - ja es katru gadu maksāju, maksāju, maksāju ceļa nodokli, maksāju citus ndokļus, bet ceļi paliek tikai sliktāki, tad loģiski kaut kas nav kārtībā un rodas jautājums priekš kam maksāt, ja nodokļu maksāšanai nav jēgas (ceļu nav, pensiju nav, valsts dzīvo nez kur tikai ne šeit) un ja jau var arī nemaksāt kā to redzam ikdienā. Ko darīt? Manuprāt viss sākas ar pašiem un pats pirmais - ģimene, skola; ja izdotos šeit panākt uzlabojumu tad ir cerība, bet vienalga krietnu laiku tāpat būs bardaks; citādi ja no pašiem pamatiem nekas nemainīsies, tad nekas savādāks un labāks nebūs -nebūs un viss...

161152. viesis 21.marts 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Nav jau par to ceļu fondu ko kašķēties. Vinekārši nolikvidēja veidojumu kam samazināja neadekvātas admin izmaksas un funkcijas nodeva SM. Un 1 ceļu fonds neko ar ceļiem nesadarīs.

161154. viesis 21.marts 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Nav ko te strīdēties, autoram taisnība, ceļi ir viena liela KATASTROFA!!!!!!

161155. viesis 21.marts 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Domā vai nedomā valsts par mums - tas nav no svara situācijā, kad nekas netiek darīts, lai sakārtotu Latvijas ceļus. Atbildīgās institūcijas tikai atzīst, ka puse ceļu esot katrastrofālā stāvoklī - un viss, un nekas - saliek ceļas zīmes, kas brīdina, ka ceļš ir nelīdzens - tas priekš tiem, kas brauc pa ceļu pirmo reizi un mēģina uzminēt - kur tad te ir tās bedres.

Kā lai piespiež valsts institūcijas šīm lietām novirzīt vairāk naudas??? Izbraukt uz ceļiem un nosprostot tos, vienkārši stāvot, piemēram, vienu stundu, jo drošāk tomēr ir uz tiem stāvēt, nevis pārvietoties. Vai tas varētu likt kādam kaut ko saprast? Pieļauju, ka šādau akciju ātri varētu apmeklēt vairākas ceļu policijas ekipāžas, kas izrakstītu sodus par stāvēšanu neatļautā vietā, vai kaut kā tml. :((

161156. viesis 21.marts 2005 9:46
0 0 Atbildēt

sauciens tuksnesī :(

161157. viesis 21.marts 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Domāju,,ka katram zīdainim pat šobrīd ir skaidrs, ka termins "ES" (Eiropas savienība), pie mums pagaidām ir tikai "uz papīra", kādēļ nav pamata dzīvot kā eiforijā un gaidīt leiputriju. Vispirms jau tiem "putras kalniem" pašiem ir jāizēdas cauri, tad arī sāks veidoties tā labklājība. Arī kārtiba uz autoceļiem. Bet pagaidām uz autoceļiem faktiski itin nekas nav mainījies uz labo pusi, atšķirībā no nesenās "*******tvijas" laikiem. Drīzāk, situācija ir kļuvusi sliktāka. *******tvijā ziemās uz tiltiem sāls koncentrātus bērt bija stingri aizliegts, jo tas bojā tilta asfaltu un konstrukcijas. Labākajā gadījumā tika bērta tikai tīra grants. Pašreizējās visatļautības sekas uz salu tilta mēs redzam pilnā rakursā. Attiecībā uz autovadītājiem, vēlos piebilst, KATRAM arī tomēr ir jādomā ar galvu, nevis ar citiem "smaguma centriem" . Domāju, ka Latvijas apstākļos montēt ziemās uz dārgiem lietajiem diskiem 45, vai 55 izmēra riepas ir stulbuma kalngals - nu, kaut ko tādu varbūt var atļauties kaut kur monte karlo vai angļu zemēs. Normāls un reali domājošs latvju autobraucējs ziemas braukšanai tomēr izvēlēsies dzelzs diskus, navarkas un riepas ar izmēru ne mazākas kā 70. Tad arī iz cerības bez liekiem stresiem pavasarī "forsēt" salu tiltu un daudzus jo daudzus citus Rīgas un Valsts autoceļus. Kaut kā arī neticās, ka kādam "cietušajam" Rīgas ceļu pārvalds darbinieki atsūtīs konvertiņu, kā kompensāciju par morālām un materiālām problēmām...

161158. viesis 21.marts 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Jelgavaa 2004 gadaa kapitaali tika izremonteeta 1 (VIENA) iela. Ieteiktu visiem tagad apluukot, kaa vinja izskataas (Maatera iela). :) Vinjas staavoklis ljoti perfekti atteelo raxtaa pausto domu. :(

161159. viesis 21.marts 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Tur kur zvaigznītes, bija domāta Padomju Latvija . Ja kas, tad neviens un nekur šos jēdzienus vēl nav aizliedzis izmantot...

161161. viesis 21.marts 2005 10:00
0 0 Atbildēt

Aj, sausa runa, tapat nekas nemainisies... es sai zina esmu pesimists!

161162. viesis 21.marts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Ljoooti retorisks jautaajums...

161165. viesis 21.marts 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Brīvdienās izbraukājos pa Daugavpils, Pleskavas šoseju, tas vienkārši ir piz.dec!!! nemaz nerunājot par ērgļu šoseju u.c. mazākiem ceļiem. Tādā stāvoklī ceļus neesmu redzējis kopš 90.gadu vidus, un tas viss 2005.gadā Eiropas savienībā!!! Gribas iespļaut sejā dažam labam ministram...

161166. viesis 21.marts 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Celju fonda likvidaacija bija galiigi garaam,ar to tika lielas summas novirziitas citiem meerkjiem,nevis celjiem.Un par taam bedreem-jau gadiem ilgi ir skaidri zinaams,ka truukst 3x vairaak naudas,nekaa ir pieejams.Protams,ka nauda pazuud arii neceljos,tomeer uz vajadziibu fona tie ir siikumi.

P.S.Viena kvadraatmetra asfalta salaapiishana maksaa ~6-7 Ls,pareekjini,cik bedru var salaapiit ar Tavu iemaksaato nodokli.

161170. viesis 21.marts 2005 10:28
0 0 Atbildēt

"Viena kvadraatmetra asfalta salaapiishana maksaa ~6-7 Ls, pareekjini, cik bedru var salaapiit ar Tavu iemaksaato nodokli."

ja tas ir domāts šeit, un saistībā ar ceļiem, kas ir viena liela bedre, tad nepavisam nebūtu jādomā ka nodoklis par mazu, jo situeišns ir idiotisks nevis nodokļi mazi , ar šo pašu nodokli plus nauda no debilas mērkaķošanās neveikšanas (nemainīt tiesību, numuru paskatu, nebāzties par dārgu naudu brūkošās savienībās, nemaksāt debili zaudētus tiesas procesus u.t.t.) , domājams pietiktu

161202. viesis 21.marts 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Domājams, ka tālāk būs tikai sliktāk. Ceļus neviens nepārbūvē jaunus arī nebūvē auto paliek aizvien vairāk. Ņemot vērā, ka faktiski nevies par ceļu kvalitāti neatbild mūsu jautrās likumdošanas rezultātā vadītājam nekas cits neatliek, kā vainot sevi un maksāt par sabojātajiem riteņiem.

161209. viesis 21.marts 2005 12:36
0 0 Atbildēt

Vajag braukt nevis ar automašīnu, bet gan ar "galvu". Katru mēnesi nobraucu ~5k km un pusotra gada laikā neesmu pārsitis ne vienu riepu, jo es necenšos mētāt pirkstus m/ m/ un likt ūberkūlos diskus ar plānajām riepām, kā arī skatos, kur braucu un uz cik baucu. Protams visu vainu var novelt uz valsti, bet tas nevienu nerausta. Katrs pats sev laimes kalējs.

161238. viesis 21.marts 2005 14:50
0 0 Atbildēt

Stupicsam. Komentāri pilnīgi atbilstoši nikam. Ja 2004.g. vasarā vairākus mēnešus rūpīgi klāts jauns ceļa segums, iztērēta liela nauda, bet šogad jau ir vairākas bedres- klimatiskās īpatnības?Par daudz mašīnu? Var jau braukt, rūpīgi pētot ceļa seguma stāvokli, bet kā tad ar satiksmes drošību? Taču acīmredzama ceļinieku haltūra- bet jācieš mums, par ko? Reāli mums ir tikai pienākumi, bet tiesības ir dažādu rangu ierēdņiem.

161366. viesis 22.marts 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Man liekas, problēma ir tāda: likumdošanā nav definēts konkrēts atbildīgais par situāciju. Kā rezultātā valsts brīvi noveļ visu uz pašvaldībām, pašvaldības uz nolīgtajiem ceļu uzturētājiem, un tie atkal savukārt 'atfutbolē' visu atpakaļ uz pašvaldībām, kas tālāk - uz valsti. Rezultātā visi skaisti nomelno viens otru - tipa, mēs jau darītu, bet lūk VIŅI... un tādā garā. Atbildību neuzņēmas neviens, un tā nu vīri ar lāpstām turpina nekvalitatīvi aizpīčkāt bedres uz ceļiem, kas noturas līdz pirmajai pāribraucošajai fūrei.

Man pašai riepas pārsist bedrēs vēl nav gadījies, jo cenšos braukt uzmanīgi, un ar kvalitatīvām riepām (skaidrs, ka nobrauktu riepu pārsist vieglāk), bet kā saka, 'savu bedri jau nepamanīsi'.

161405. viesis 22.marts 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Ko tad tu gribēji beztiesiskā valstī!?

162840. viesis 4.aprīlis 2005 14:04
0 0 Atbildēt

noperc normalas riepas ēzeli

163929. viesis 9.aprīlis 2005 20:25
0 0 Atbildēt

Iedomaajieties kaada eksotika ka driizumaa Latvijaa vairs nebuus asvalteetu celju vai tas nav tiiri jautri un cik izskataas uz to arii ejam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti