Ekskluzīvais «Ford GT Tungsten» 9

 
22.marts 2005 11:30

Ford ražos speciālo sēriju GT ar nosaukumu Tungsten Silver, lai nākamgad atzīmētu sacīkšu uzvaras 40. gadu jubileju. 1966. gada 19. jūnijā trīs sacīkšu auto Ford GT40 Mk II ieņēma pirmās trīs vietas Le Mans 24 stundu sacīkstē.



Kā kocepts Ford GT pirmo reizi parādījās plašākai sabiedrībai 2002. gadā Detroitā; pēc tam Bils Fords paziņoja, ka modeli ražos sērijveidā.



Tagad sērijveida GT ir 550 Zs jauda un maksimālo ātrumu 330 km/h ļauj sasniegt 5,4 litru V8 dzinējs ar sešpakāpju mehānisko transmisiju.



Ford GT Tungsten sērija būs par 45 cm garāka un par 11 cm augstāka par oriģinālo GT.



Šiem auto būs tādi paši 550 Zs 5,4 litru V8 dzinēji, bet ārēji, īpaši no priekšpuses, auto atgādina klasisko 60. gadu Ford GT.



Turklāt ierobežotā Tungsten Silver sērija tiks arī pie jaunas krāsojuma shēmas, kas aizstās iepriekšējo Quick Silver.


 
Visi komentāri
 
161388. viesis 22.marts 2005 12:04
0 0 Atbildēt

tā tik ir odziņa! :)

161389. viesis 22.marts 2005 12:11
0 0 Atbildēt

NIKNAIS!

161390. viesis 22.marts 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Nu un nafig taads vajadziigs?

Neredzu nekaadu praktisku pielietojumu sham izstraadaajumam.

/seviskji ieksh LV /

161394. viesis 22.marts 2005 12:24
0 0 Atbildēt

Nu par Ford GT 40 es dzimteni pardotu aci neparikshkjinot :))

Manupraat skanja ko izdesh GT40 dzineejs ir vienkaarshi kaut kas fantastisks - taadu decibelu man shkjiet nav nevienam citam auto

161400. viesis 22.marts 2005 12:41
0 0 Atbildēt

Par 45 cm garāka? Drīzāk jau 45 mm (uz pēcpuses rēķina).

161401. viesis 22.marts 2005 12:47
0 0 Atbildēt

cm

161427. viesis 22.marts 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Labs gan auto izdevies - kaut arii fords :) !

161432. viesis 22.marts 2005 15:06
0 0 Atbildēt

Mjaa incanti kad shitie nonaax trasee. Cik atceros no TopGera testiem tad jamajos bija tieshaam gruuti ieraapties iekshaa it iipashi gadiijuma ja blakus kaads noparkojies, bet saciikstem shitac buutu tieshi laikaa, ja vien Ford ir pacentushies normaalu piekari sataisiit.

161493. viesis 23.marts 2005 9:23
0 0 Atbildēt

gandriiz pusmetru garaaka un 11 CM augstaaka???? nu tas neskan nopietni. 45 mm un 11 mm veel vareetu buut, bet citaadi jau tas buus autobusa izmeeros:))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti