Ceļu policijas sveiciens Lieldienās (+ foto) (pap.) 166

 
27.marts 2005 13:38

Svētdiena, Lieldienu pēcpusdiena. Salu tilts. Un kā jau varēja gaidīt - arī Ceļu policija. Un nevis viena, bet pat divas ekipāžas.


Bākugunis stāvot uz tilta? Muļķības!

Darba pilnas rokas. Apturēti (vienlaicīgi, visu laiku) vismaz vairāki vadītāji. Un pārkāpēji iet kā pa konveijeru. Acīmredzot tie, kas nespēj iejusties jaunajās ceļazīmēs (to neesamībā). Jau iepriekš ziņojām, ka uz Salu tilta gandrīz visā garumā jābrauc ar 50km/h. Tā kā ne visi pamanījuši ar melnu lupatu aizklātās 70km/h ceļa zīmes, šeit policistiem ir, ko darīt...

Nolēmām paskatīties, kur tad paslēpies galvenais spēlētājs - "izlūks" ar radaru. Nobraucām visu tilta garumu un nekā. Policista-radara nekur nebija...

Un tad, izgriežoties no TV centra, pamanījām ko "aizdomīgu" labajā pusē... Skatieties paši...


Te vēl nav redzams, nekā aizdomīga...


Ņemam tuvāk... Parādās cepure...


Vēl tuvāk - interesanti, kurš izdomājis šādu "paslēpju" spēles variantu?



Tas pats, tikai no otras puses...

Ko "mūsējie" tikai neizdomā, lai tikai noķertu vairāk neuzmanīgos vadītājus!
Un vēl - vai šādā stāvoklī attēlā redzamais policists spēj noteikt īsto pārkāpēju, ja zinām, ka satiksme šeit noteik 3 joslās? Vai nevar gadīties kļūdiņas?

Tajā pašā laikā sen aizmirsies, ka stāvēt uz tiltiem ir aizliegts! Protams, varam saprast - ja ieslēgtu bākugunis, vadītāji kļūtu uzmanīgākie un visi "Lieldienu plāni" nojuktu.


Ja CP automobiiļiem būtu ieslēgtas bākugunis, tad vadītāji tos auto pamanītu jau tilta sākumā un, iespējams, nepārkāptu (samazinātu) ātrumu... Tāpēc jau laikam tās netika ieslēgtas...


DL6318

Nākošā diena - pirmdiena, 28.03.2005., kļūst vēl interesantāk:



Un vai šādi novietots auto (28.03.2005.) atbilst CSN? Mašīnas novietotas divās rindās?

Esiet uzmanīgi! Ceļu Policija nesvin svētkus, bet gan "rūpējas", lai arī šādos mierīgajos svētkos pārkāpumu/sodu statistika būtu "vajadzīgajā" līmenī. Veiksmi darbā! :)

Papildus jautājums gudrākajiem - kāpēc uz Salinieka tika noņemts 70km/h? CP vai vienkārši "nelīdzena ceļa" dēļ?

iAuto


 
Visi komentāri
 
161871. viesis 27.marts 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Nez,kas šim par radaru ? Varbūt jau jaunais VIDEO. Tad vēl varētu saprast,jo citādi tie vīriņi tilta otrāgalā nu nekādi NEVAR ZINĀT kuru mašīnu tas grāvracis ir nošāvis???????????

Vispār jau stulbuma kalngals-laikam šamajiem jāsavāc naudiņa,par ko visai CP olas uz Lieldienām nokrāsot......:)

161872. viesis 27.marts 2005 13:52
0 0 Atbildēt

*******ii...

*******esosiii...

bet nu labi ka shie tur nebija vakar un aizvakar :) shodien vairs uz Bausku nau jaabrauc... Prieciigas Lieldienas!

161873. viesis 27.marts 2005 13:54
0 0 Atbildēt

ja vadiitaaji pasi ir mudaki ,tad taadus vajag draazt !

161874. viesis 27.marts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

A tas pie miskastēm ir CPists?Viņam nemaz vestītes nav-re kā nomaskējies.

Vairāk jau izskatās pēc bomžika,kas pa kastēm rakņājas......:)

161875. viesis 27.marts 2005 13:56
0 0 Atbildēt

da beidz!viniem vajaga naudu, bet ne disciplinet!

161876. viesis 27.marts 2005 13:57
0 0 Atbildēt

161873. viesis 27.03.2005 13:54

ja vadiitaaji pasi ir mudaki, tad taadus vajag draazt !

^^ vajag, vajag, taadu smudakus kaa tu it iipashi vajag draazt...

uz Salenieka norm. aatrums ir 90...

161877. viesis 27.marts 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Šito vajag ievietot stulbumu topā .Pirmā vieta garantēta.Vai tiešām Mācītājs neredz kādas tukšpieres strādā viņa pakļautībā.Vai Amerikā kaut kas tāds būtu iespējams? Kauns......... Metam ar olām.

161878. viesis 27.marts 2005 14:15
0 0 Atbildēt

Nu cepurnieka kungs nosleepies vienkaarshi perfekti :) Tur veel piektdien viena ekipaazha shaudiijaas paari visam lokam teemeedami uz tiem, kas naak no tilta lejaa. Tur pa kljuudinjaam lieki runaat :)

161879. viesis 27.marts 2005 14:36
0 0 Atbildēt

Sen jau vareja uz tilta salikt videoradarus un divas ekipazhas varetu mierigi nodarboties ar savu darbu kaut kur citur.

Bet musu valsti tas nav vajadzig. Janu kads Deputats uzraujas to tachu nedrikst pieljaut :(

161880. viesis 27.marts 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Ja radars ir tilta vienā galā, bet cp ekipāža stāv ~ otrā galā, kā jamie var pierādīt, ka tieši tam autiņam bi pārkāpts ātrums.

161881. viesis 27.marts 2005 15:12
0 0 Atbildēt

mentus ziepees!!!!

161882. viesis 27.marts 2005 15:14
0 0 Atbildēt

kad uzjautaa peec radara meeriijuma, tad zekam no miskasteem jaaraushas aaraa un jaanaak raadiit :) :) :)

161883. viesis 27.marts 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Menti izskatās vienkārši smieklīgi...Bet šiem jau tas nekas.Tas grāvī labais! Šim jēdziens ''pašcieņa'' svešs.

161884. viesis 27.marts 2005 15:19
0 0 Atbildēt

vienkaarshi nozheelojami...

161885. viesis 27.marts 2005 15:29
0 0 Atbildēt

MAITAS !!!!!!!!

161886. viesis 27.marts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Red. sito vareetu passiem cp aizsuutiit, gribas dzirdeet cp komentus.

161888. viesis 27.marts 2005 16:24
0 0 Atbildēt

izskatās, ka Olympus jāmaina, nevar saskatīt sejas un numurus, nav inčīgi

161889. viesis 27.marts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

He he he, sen tā nebiju par CP smējies, īsts karavīrs, ielīdis ierakumos. Varēja vēl uz vēdera nomesties, starp tām kastēm, vai pašā kastē ielīst. Ārprāts, kas tik nenotiek :)

161890. viesis 27.marts 2005 17:04
0 0 Atbildēt

menc miskastee seezh un shauj ar radaru- tas buutu jautri :)

161891. viesis 27.marts 2005 17:11
0 0 Atbildēt

del ta pika ari miskaste sedes!nekadu krenku!

161892. viesis 27.marts 2005 17:37
0 0 Atbildēt

IPATNEJA KONTROLE ,PAZISTAMA POLIČA SEJA.BIE

161893. viesis 27.marts 2005 17:44
0 0 Atbildēt

IPATNEJA KONTROLE ,PAZISTAMA POLIČA SEJA.BIEŽI REDZETA CEPURE DAŽADOS STUROS.PARASTI AIZ MISENEM.AR HUMORU ARĪ SLIKTI.JA VISS KARTIBA ,TAD TIRI DUSMIGSMIGS PALIEK.TĀ JAU TO NAUDU PELNA.

161896. viesis 27.marts 2005 18:23
0 0 Atbildēt

Nozhelojami, tik zems liimenis, meesli ne policisti

161897. viesis 27.marts 2005 18:34
0 0 Atbildēt

a policists aizgaja pachuraat!!

un sodien uz Stahanchika biju lieicinieks kaa CP tureeja mashinaaas uz tilta nobaruktuves..pirms nogriezina uz LUBANAS IELU , kur iet 15 troll, bija bez nekaadam baakuugunim, pilnigaa pofigaa. un visi paarkaartojas, jo izveidojies shotoprs, luuk taa!!!

161898. viesis 27.marts 2005 18:44
0 0 Atbildēt

Laikam nevienam nav ne jaunums ne pārsteigums, ka LV miličiem interesē nevis kārtība uz ceļa, bet gan vairāk kāpostu nopelnīt. Būtu uzlikuši vienu speed kameru uz tilta un zīmi priekšā, ka tur tāda kamera ir. Un viss - visi kā mīļie brauktu uz tik cik atļauts...

161899. viesis 27.marts 2005 19:02
0 0 Atbildēt

> 161898. viesis 27.03.2005 18:44

Ha, bet tad bus jasoda visi un shads pasakums musu VALSTI noteikti kadam nepatik :)

161900. viesis 27.marts 2005 19:16
0 0 Atbildēt

vakar ap astonjiem vakaraa zem salenieka tumsaa viens mondeo uz aplja malinjaa tupeeja (uz braucamaas daljas, bez nevienas uguntinjas). A tie 2 zaljie jebonaati maskeejaas aiz sava mondeo. Laikam veeleeshanas beigushaas un kikboxerim viss po. ;D

161901. viesis 27.marts 2005 19:30
0 0 Atbildēt

Cik man zinams, tad visiem policistiem ir jabut zalajas vestites, bet policists-radars neiskatas , ka butu tajaa ieteerpies :).

161902. viesis 27.marts 2005 20:12
0 0 Atbildēt

Starp citu tiešam kā ar tam zaļajam vestem? Viens CPists teica ka it ka ja viņš mēra ar radāru un uz ceļa neiziet lai apturēt - tad it ka atļauts stāvēt bez attiecīgas zaļas vestītes.....

161904. viesis 27.marts 2005 20:29
0 0 Atbildēt

kauns pa visu ģīmi

161905. viesis 27.marts 2005 20:43
0 0 Atbildēt

Uz Slāvu apļa šodien tieši tāpat - CPists aizslēpies aiz laternas staba tilta augšā un otrs auto stādina lejā aplī.

161906. viesis 27.marts 2005 20:55
0 0 Atbildēt

saulīte uzspīdēja-salātiņi sadīga :(

un kā jau parasti,kā maitu lijas uz laupījumu

tā jau ik pa brīdim varētu noņemt ceļa zīmes,uzstādīt citas pilnīgā bezjēgā un lai CP var lielīties ar savu uzcītīgo darbu pārkāpēju ķeršanā

161907. viesis 27.marts 2005 21:03
0 0 Atbildēt

Var tac spriedumu parsudzet + vinam ir jauzrada radars + janosauc savs vardins, kas diezgan biezi viniem piemirstas....IBIO

161908. viesis 27.marts 2005 21:16
0 0 Atbildēt

Nez vai no CP vadiibas kaads lasa . Vai vinjiem ar kas no taa atlaic , vai viss ir pie vienas vietas. Es negaaju uz barikaadeem lai taadu meeslu beernu barotu.

161909. viesis 27.marts 2005 21:22
0 0 Atbildēt

Nevienā mentu instrukcijā nav rakstīts, ka viņiem jāuzrāda radars. Tā kā te viss ir likumīgi... Bet tā kā drusciņ neētiski

161910. viesis 27.marts 2005 21:34
0 0 Atbildēt

ja pareizi saprotu-ceļa zīmes uzstāda vai noņem Ceļu Pārvalde(vai kaut kas tamlīdzīgs)

tak kurš no tiem gudrīšiem tagad to izdomāja?

ziemas laikā bija ''70''

tagad,kad nokusis-''50''

un ja tas ir bedru dēļ,tad absurds-manuprāt riteņus tur vairs nevar sasist

161911. viesis 27.marts 2005 21:43
0 0 Atbildēt

to katana.

Par ziimeem konkreeti uz tiltiem lemj latvijas tilti kopaa ar kautkaadu komisiju kur ietilpst CP darbinieki, valst ceļu direkcija, csdd un citi baltezera iemiitnieki. takaa sobriid ir lieldienas lielie ir savaas vilaas, taapeec mazie vaaraas.

161912. viesis 27.marts 2005 21:45
0 0 Atbildēt

Varēja jau izdomāt ko jaunāku,tas jau reiz ir bijis uz Lielupes tilta.Tas tikai liecina par šī dienesta nesodāmību un aprobežotību.

161913. viesis 27.marts 2005 21:49
0 0 Atbildēt

Geji, ne amatpersonas!!! Izkastrēt tos pēc kārtas, tad noslīcināt turpat zem tilta, lai nesmilkst.

161914. viesis 27.marts 2005 22:12
0 0 Atbildēt

man nedaudz vaurāk interesē cik konkrēti es varu teikt ka viņš nepareizoapturējis un ka man bija atļautais ātrums! Jo citādāk viņiem var ienākt uz dullo saukt pārkāpto ātrumu pieapaļojot uz aukšu līdz apaļiem cipaariem !

Vai viņiem ir jāuzrādā radars ar manu pārkāpto ātrumu? Jaunos videoradarus ci ksaprotu nav jārāda, tikai pie CP priekšnieka. Bet kā ir ar parastajiem??

Ja nav .. tad jau viņi izdomā ka es nesos ar 70 un iepūt viņiem ! Labi rakstu pretī ka braucu ar 50. Un kuram būs taisnība ?

161915. viesis 27.marts 2005 22:33
0 0 Atbildēt

Līdz tiesai taisnība nu točno būs mentiem ;)

161916. viesis 27.marts 2005 22:36
0 0 Atbildēt

riit speciaali palidossu garaam cp kas sleepjas aiz miseneem, lai kolegas mani aptur. un tad siem teikssu.

1)lai uzraada radaru ar kuru ir fikseets mans paarkaapums un lai radaraa buutu konkreeti mans skaitlis.

2)kaapeec tas cp aiz miseneem nav vestiitee.

3)kaapeec mani aptur uz tilta, ku aptureet reaali vinji nevar.

4)kaapeec cp nav iesleegtas baakugunis.

un ja tomeer cp sastaadiis protokolu, tad ar iesniegumu grieziissos saakumaa cp. tad ja vajadzees adminastratiivajaa tiesaa(kur noteikti es uzvareessu jo buussu pievienojis no iauto novilktos foto)

un tad kad es uzvareessu tad grieziissos pret cp tiesaa pamatojoties uz savu uzvaru, pieprasiissu anuleet visus uz tilta fikseetos aatrum paarkaapumus.

Takaa esmu jurists neredzu nekaadus skeersslus savaij uzvarai.

starpcitu jebkuru paarkaapumu tiesa var adziit par neesossu un nepareizu, jo latvijas likumdossana nav sakaartota. nav taada paarkaapuma ko nevar apstriideet.

161917. viesis 27.marts 2005 22:52
0 0 Atbildēt

bet par to partizāna bildi autoram žetons :))

nobildētais CP darbinieks varēs saviem bērniem lielīties kā jāstrādā,lai naudiņa nāktu :)

161918. viesis 27.marts 2005 23:23
0 0 Atbildēt

Menti jau staav uz Lucavsalas nevis uz tilta. Ja buutu tilts zem taa kat kam vajadzeetu buut nevis kaa bildee blakus atrodas zaaliite!!! CP

161920. viesis 27.marts 2005 23:38
0 0 Atbildēt

kaapeec raksta autors musina visu to jaunatni.vispirms safotograafee tiltu,tad policiju,un tad sludina ka policija staav uz tilta.tad jau labaak uzfotograafeet sarkano laukumu un teikt ka muusu policija straadaa Maskavaa.. CP

161921. viesis 27.marts 2005 23:39
0 0 Atbildēt

Piedirshu visu Mentu šlaku - *******ing PARTIZĀNI!!!

161922. viesis 27.marts 2005 23:41
0 0 Atbildēt

Piediršu visu Mentu šlaku - *******ing PARTIZĀNI !!!!

161924. viesis 27.marts 2005 23:43
0 0 Atbildēt

kurss var pateikt STALKERS klluudu, ja fikseets aatrums 76 km/st.(pie tam nokkeera tiessi iebraucot apdziivotaa vietaa)

161925. viesis 27.marts 2005 23:43
0 0 Atbildēt

Man žēl, ka mums ir tiks stulba valdība un arī protams stulbi Policisti Labi daži autovadītāji ir arī pilnīgi stulbeņi. Vakar vakara uz Salu tilta redzēju arī kā dēļ mūsu CP Policistiem nenotika avārija. Jo Policista k-gs izskrēja uz ceļa un nevarēja saprast kuru mašinu stādināt. Un arī nesapratīšu kāpēc apturēja tieši Audi a/m, bet braucām mēs vairākas mašinas ar vienādu ātrumu aptuveni 70 km/h .

161926. viesis 27.marts 2005 23:46
0 0 Atbildēt

To: 161916. viesis 27.03.2005 22:36

Vispirms paprasi lai nosauc tavu a/m nr.:)) tad arii prasi parejo.

161927. viesis 27.marts 2005 23:54
0 0 Atbildēt

CP bez bākugunīm patīk stāvēt arī tumšā laikā, tā var vairāk nopelnīt( gan valstij, gan sev). un ne jau katrs sāks viņiem aizŗādīt, jo parasti tas ne ar ko labu nebeidzas

161928. viesis 28.marts 2005 0:26
0 0 Atbildēt

Sestdien ap vieniem viena idiotu (atvainojos) ekipāža bez bākugunīm stāvēja juglā pie luksofora, pirmajā joslā. Vienkārši stāvēja.. Beztolkā.. Kaut kāds bezpriģels.. Nebūtu viņi policisti, sen jau būtu atrāvušies pa feisu no kāda no šoferiem...

161929. viesis 28.marts 2005 1:10
0 0 Atbildēt

M.ukas debilie, tik nekaunigi, smerdeļi menti netīrie. Viniem uz visu uzdi.st, pa miskastēm vazājas, tur viņiem arī vieta

161930. viesis 28.marts 2005 1:25
0 0 Atbildēt

Nu tak nedodiet tiem nekaunīgajiem smerdeļiem naudiņu. Izlasiet CSN grāmatiņu un paskatieties uz tiem cipariem , kuri iekš sarkanajiem rimbuļiem sarakstīti, nebrauciet autopilotā un vini paliks ar garu degunu. Iedomājieties, viņš visu dienu notupētu tai grāvī, un nekā.

ps. Nez vai pārbraucot salenieku uz 80 vai 50 ietaupās kaut 30sek.

161931. viesis 28.marts 2005 2:45
0 0 Atbildēt

tik stulbu rakstu sen nebiju lasijis

ja nav zimes, ka jabrauc atrak/lenak tad max atrums ir 50km/h un nav nevienam nemaz kadas aizklatas zimes jamana

turklat stav vinji tur tikai lai varetu sodit tos, kas neivero noteikumus (pasi mazliet parkapa bet tas nekas)

161932. viesis 28.marts 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Ko var njaudeet? Nevajag lidot nejeegaa un skatiities debesiis, kaadreiz jaapieveersh uzmaniiba ir arii ziimeem. Shajaa gadiijumaa dzilji vienaldziiga CP atrashanaas vieta, jo vinji nestaav uz vienas no 3 braukshanas joslaam, arii aptur uz taas, pietiekoshi garaas bremzeeshanas joslas.

161933. viesis 28.marts 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Vakar vakaraa vinju jau tur nebija, bet noveroju vienu citu paradiibu.

Pie ziimes '50' samazinaaju savu aatrumu uz 60 km/h. Braucu pa otro (videejo) joslu, jo pirmaa ir vietaam normaali neizbraucama. Man aizmuguree veselas 4 (!!!!) reizes piebrauca mashiinas, mirkskjinaaja ar ugunjiem, acimredzot signalizeejot ko tik leeni velkos. Pavaacos malaa uz pirmo joslu miera labad.Tad nervozi apdzina. Bija arii vairakas mashiinas priekshaa, aizmuguraa, kas ieveroja tos 50-60 km/h.

Un ziniet, man pat radaas velme, kur palikusi taa CP, kas tur tik veiksmiigi slepaas un tvarstiija tos, kas nespeej ieraudziit ziimi '50'. Un ne jau VIENU, bet vinjas tur ir vairaakas.

Tad rodas veel jautajums, kaa tadi pamata piemeeram 'zebru' - gajeeju paareju un uz taas atrodoshos gajeeju??? Un tad briinaas, ka vajag mega zaljus paplaksnjus likt aiz zimeem, nezkaadu apgaismojumu utt.

161935. viesis 28.marts 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Visus ātruma pārsniedzējus izdrāst!!!!! Malači CP, lai šiem veicās!!!!Pilna Rīga ar visādiem idiņiem skrējējiem , kas tikai sūdus taisa uz ceļa .

161936. viesis 28.marts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

burta kalpi!

nu kāda var būt attieksme pret CP,ja šādā veidā tvarsta ātruma pārkāpējus?

diemžēl uz Salu tilta šobrīd saliktās zīmes neatspoguļo patieso situāciju uz šī tilta

braukšana atkal ir kā bija,bedres aizlāpītas

161937. viesis 28.marts 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Stulbākais jau tas, ka saprādīgi domājošā valstī uzliktu zīmi 50, nevis aizklātu 70...

Tad jau CP pušiem māka rokā - ņemam melnu plēvi aizklājam vēlamo zīmi un ņemam visus priekšā...

161938. viesis 28.marts 2005 14:19
0 0 Atbildēt

bez antiradara točna vairs nevar pabraukt

161939. viesis 28.marts 2005 14:44
0 0 Atbildēt

POLIČI IERAKUMOS!!! tAS TIK IR NOTIKUMS!!! :)

Lai nu kā, bet šitais viss bardaks ir aiz bezdarbības tur augšā. Esmu gatavs saderēt, ka tie tur tagad sēž un priecājas kā te jezga notiek un ka atkal izdevās cilvēkus pačakarēt :(

Bet paskataties tālāk par degungalu. Tūlīt kādam tas pieriebsies un Latvijas Tilti beigs čakarēt bobi un sāks remontēt 100% visu Salinieku, ko tad? Būs atkal kārtējais vasarīgais korķis 3-ju tiltu platumā un 2 tiltu garumā kā jau katru vasaru tagad ierasts. Tauta pirks degvielu uz nebēdu un tosolu arī un uz tiltiem būs pa čupiņai kūpošu autiņu dēļ kam korķis būs 5 tik liels. Toties tad nevienu par ātruma pārsniegšanu nesodīs!!!

Tā kā tas kas tagad notiek vēl ir tikai puķītes!!!

161940. viesis 28.marts 2005 15:10
0 0 Atbildēt

Jautājums juristiem: vai tas, ka zīme ir aizklāta ar kaut kādu (daļēji caurspīdīgu?) plēvi, maina tās zīmes nozīmi? Zīme taču ir uzstādīta saskaņā ar visiem standartiem, kāpēc man tā nebūtu jāievēro? Parasti vadītājiem otmazka "tur stāvēja fūra, es nevarēju redzēt zīmi" pret policistiem nestrādā, kāpēc policistiem tas strādā?

161942. viesis 28.marts 2005 15:16
0 0 Atbildēt

Un, starp citu, vai tās plēves noņemšana (un atstāšana turpat) būtu kaut kāds kaitējums, vandālisms, vai kaut kas tml.?

161944. viesis 28.marts 2005 15:25
0 0 Atbildēt

sh00s [?] 28.03.2005 15:16

Un, starp citu, vai tās plēves noņemšana (un atstāšana turpat) būtu kaut kāds kaitējums, vandālisms, vai kaut kas tml.?

Nav jau gluzi taa, ka ir aizklaats un viss. Ir taa '50' ziime uzstadiita, bet kam gan tas interesee? Neviens ta pat to neredz. Abos virzienos ir vairaakas ziimes '50' uzstadiitas. Ok, nepamaniiji pirmo ziimi, bet kaa var nepamaniit vismaz 2???

161945. viesis 28.marts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Aaa, nu tad skaidrs. Vienkārši uz foto ir redzama tikai aizklātā zīme

161946. viesis 28.marts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

sodien uz tilta notiek taspats

161947. viesis 28.marts 2005 15:39
0 0 Atbildēt

pasi vainigi,nav ko skriet un midzinat citiem godigiem braucejiem.

161948. viesis 28.marts 2005 16:43
0 0 Atbildēt

kā pie mums ,menti ir lai sodītu nevis novērstu pārkāpumus

161950. viesis 28.marts 2005 16:51
0 0 Atbildēt

MENTAM ARI VAJAG PAČURĀT.....

161951. viesis 28.marts 2005 18:07
0 0 Atbildēt

Shodien vinji arii tur ir...

161956. viesis 28.marts 2005 19:57
0 0 Atbildēt

Redzot to grāvī sēdošo...nudien, neskatoties uz svētku noskaņu saulainajās Lieldienās, uznāca skrobe. Nudien, pēdējais nelietis vai maitasgabals ! Laikam, cilvēkam grūta bērnība bijusi, varbūt bērnu namā audzis.... paslēpes bērnībā pietiekoši nav izspēlējies !? Varbūt arī kara filmas par daudz saskatījies, sevi "rusish partizanen" tēlā iedomājies ? Būtu labāk ar sievu un bērniem mājās Olas ēdis, nekā dubļainā grāvī "ceinerus" kolēģiem pelnījis. VIENKĀRŠI - mūsu CP kārtējo reizi svētku dienu gaisotnē ir parādījuši kārtējo zemiskumu pret līdzpilsoņiem un autovadītājiem.

/ ļoti sadusmojies IkdienasViesis, kurš gan svētku dienās ar auto reisos neizgāja/

161957. viesis 28.marts 2005 19:58
0 0 Atbildēt

pēdējajā bildē redzamais jau iet ārpus rāmjiem!

nu kad tie CPisti sapratīs,ka viņiem ir jārāda piemērs citiem?

ko mēs varam mācīties no šā???

161959. viesis 28.marts 2005 20:11
0 0 Atbildēt

:)))man patīk,kā visādi ''viesi'' ārdās, tas nozīmē, ka baidās:))), jo paši jau ir tie pārkāpēji...,bet te pēkšņi, CP tos ierobežo, Ha-ha:))

161960. viesis 28.marts 2005 20:15
0 0 Atbildēt

Pie visa vainīgs pats E.Biele, jo iepriekšējā rakstā pats ieteica CP tur pakontrolēt ātruma ievērošanu:))))

161961. viesis 28.marts 2005 20:19
0 0 Atbildēt

1)Cik esmu dzirdeejis tad polichiem vajag noriikojumu vai ko tamliidziigu lai atrastos konkreetajaa vietaa taapeec vadiiba visticamaak zin ko taas padotie dara.

2) Kas notiek kad kaads pamirkshkjina - brauceeji saak braukt leenaak un uzmaniigaak - taatad celju satiksmes droshiiba uzlabojaas! Ja celju policijas mashiinas iesleegtu baakugunis staavot uz tilta tad taas arii veicinaatu satiksmes droshiibu. Shajaa gadiijumaa vinjas nepilda savu primaaro pienaakumu!

3) Lai mazinaatu CP ieintereseetiibaa ievaakt peec iespeejas vairaak naudinjas ir jaapaariet tiiri uz soda punktu sisteemu. Polichiem darba laikaa ne mashiinaa ne kabataas nedriiks atrasties ne santiima!

4) Zivs puustot no galvas tad shajaa sakaraa jautaajums Jums - vai Juus esat maniijushi jebkaadu satiksmes ministra aktivitaati CP korupcijas apkaroshanas izgliitoshanas un algu jautaajumos? :)

161962. viesis 28.marts 2005 21:30
0 0 Atbildēt

Man ir visiem ''neapmierinātiem'' viens jautājums: Vai kāds no Jums tika apturēts un sodīts par ātruma pārsniegšanu no 50km/h līdz, nu teiksim 85km/h? ja tā ir bijis tad lūdzu atsaukties. Ja nav tādu , tad nav ko te lieki muti dzesēt un rādīt savu ''gaiļu '' dabu:))))

161963. viesis 28.marts 2005 21:45
0 0 Atbildēt

nevajag mani aptureeja pa 76km/h gribeeja jau sastaadiit protokolu bet es prasu kur radars ar kuru mani nokeera, ssis saka tur taalaak. es ssim nu tad ness ssurp ar manu aatrumu lodinjaa ssis saka labi tad laimiigu cellu, adod dokumentus nonurd un aizbraucu.

161964. viesis 28.marts 2005 22:04
0 0 Atbildēt

MJanis

Pareizi, olas krāsot! Vajadzētu gan par tādām lietām nokrāsot šiem olas....zilā krāsā...

161965. viesis 28.marts 2005 22:19
0 0 Atbildēt

Chalji no KNABa vareja joka pec atvilkt pa Salinieku un tad pamegjinat sarunat ar tiem Cp.is.tiem "mazo protokolu" :) :) :)

161966. viesis 28.marts 2005 22:32
0 0 Atbildēt

> 161961. viesis 28.03.2005 20:19

tavai zinashanai no 2004. g. 1. julija sodanaudu uz vietas neviens nenem.

161967. viesis 28.marts 2005 22:36
0 0 Atbildēt

> 161960. viesis 28.03.2005 20:15

Pakontrolet nenozime parkapt pashiem CSN prasibas ...

161968. viesis 28.marts 2005 22:42
0 0 Atbildēt

cukas paliek cuukas. ahuujetj var shitadi izrikojaas :O !!!!!!!

161970. viesis 28.marts 2005 22:47
0 0 Atbildēt

161947. viesis (RCC) 28.03.2005 15:39

> pilnigi piekritu, bet to ka soditi tiek izveles kartiba kamer nepieversh uzmanibu ari ir fakts.

Kamer staveju uz tilta preteja puse tika apstadinati mocist,i kas ka pielidoja ta ari aizlidoja.

A/m ar tirdzniecibas v/n B-477 ari tika aptureta un pec pailgas sarunas atlaista un tad CP darboni piefikseja, ka vinu darbu novero un nakamajam kandidatam pec ilgam parunam ar kolegiem tik izlemts izrakstit protokolu.

161971. viesis 28.marts 2005 23:13
0 0 Atbildēt

Robchik, es tak arii saku, ka KNABa puikaam vajadzeetu tur nelielu ambraazhu sariikot ;)

161972. viesis 28.marts 2005 23:19
0 0 Atbildēt

zeel ka es nav no knab

161973. viesis 28.marts 2005 23:24
0 0 Atbildēt

>Raser [?] 28.03.2005 23:13

pasedi, iedzer mierigi teju un padoma. KNAB > IeM > CPB. utt vel ir tads jedziens ka "Sirsnigas sarunas" ...

161974. viesis 28.marts 2005 23:56
0 0 Atbildēt

Zaļie *******asiņi

161975. viesis 29.marts 2005 0:03
0 0 Atbildēt

B*l*e, menti, lo%i, pi&@ri!!!

Es daudz tiem ēzeļiem spēju piedot, bet nu šitais jau iet pār mēru!!! Nu j~bal, vai tiešām nav neviens kas tiem šmurguļiem sprandu apgriež? Vai tiešām visa tā institūcija ir radīta tikai ar vienu domu - cilvēkus čakarēt? Kurā valstī vēl Jūs (tai skaitā šīs banānu republikas vadītāji) esiet redzējuši ka ceļu policija ir tikai čakarējoša iestāde bez jeb kādiem pienākumiem pret vadītājiem? Kur ceļu zīmes tiek uzstādītas un mainītas tikai ar vienu vienīgu domu - šos cūkas piebarot? Kur nav nevienas iestādes kas spētu pieņemt sociāli atbildīgus un objektīvus lēmumus kas šāda veida patvaļu ierobežotu?

Nu atvainojiet ka šitā paspruka, bet redzētais gan dabā, gan bildēs REĀLI IZBESIJA! :)

/Nufis/

161976. viesis 29.marts 2005 0:42
0 0 Atbildēt

normaal! :O Ja jau ments tik razjeni iekaartojies bez maz vai zem tilta! Man liekas ka vinjiem ar netruuktu speeka uzrausties tai stabaa un ar vecmaates veco noadiito sviiteri aizklaat ziimi "70"

mjaa........

161977. viesis 29.marts 2005 0:44
0 0 Atbildēt

Šitie paši viņu apklāja . TI to zīmi 70 .

161978. viesis 29.marts 2005 0:49
0 0 Atbildēt

Ibijušmatti ja kāds šmējos šitā nenobildētu tad šamējie vispār охреньельи бы .paldies par reportāžu !

161979. viesis 29.marts 2005 0:57
0 0 Atbildēt

nu vienkārši... no comments... :O

161980. viesis 29.marts 2005 4:05
0 0 Atbildēt

Skjiet, ka autors pats tos CSN suudiigi zin, vai arii nav kaadu laiku "dabuujis". Respektiivi - ja apdziivotaa vietaa nav noraades par kaadu konkreetu atljauto braukshanas aatrumu (piem., kaa liidz shim uz Salenieka 70 km/h), tad jaabrauc ar 50 km/h kaa to nosaka CSN. Taa kaa lai autors nekunkst, ka tur ziimes aizklaatas un to nevar pamaniit. Nekas tur nav jaapamana, vajag domaat ar galvu nevis...

161981. viesis 29.marts 2005 7:43
0 0 Atbildēt

161980. viesis 29.03.2005 04:05

Nevajag komentaarus pa nakti drukaat, kad jaagulj, tad tik stulbi vinji nesanaaks.

Izlasi velreiz visu, paskaties bildiites un no riita uzraxti ko sakariigaaku:)

161982. viesis 29.marts 2005 8:02
0 0 Atbildēt

Lai arī cik neticami tas būtu, bet mūsu policijai ir iespējams krist vēl zemāk. Nevaru iedomāties, kā tieši, bet esmu pārliecināts, ka viņi to drīz izdomās.

161983. viesis 29.marts 2005 8:21
0 0 Atbildēt

Smieklīgi :)

Tajā pašā laikā, uzskatu, ka nav ko gausties - ievērojam noteikumus un neviena zaļā vestīte uztraukumus nesagādās!

161984. viesis 29.marts 2005 8:51
0 0 Atbildēt

Ko jūs. Tas vairs nav modē. Tagad moderni ir močīt pa vienvirziena ielu pretējā virzienā.

161985. viesis 29.marts 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Njaa Malachi Iauto taa tik tureet

Bet kur tad taa var nosleepties ritiigi reeku paraava ka mentam tik galva aaraa :)

Saakumaa jau norm viens staaveeja tilta viduu ar radaru bet laikam tas nebija tik efektiivi :)

Labas bildes

Visu cienju

161986. viesis 29.marts 2005 9:05
0 0 Atbildēt

CP atkal saak palikt smiekliigi:DDDD

161987. viesis 29.marts 2005 9:09
0 0 Atbildēt

******* nu *******ie celju policisti... tas ir psc ... !!! debiili cilveeki..

161989. viesis 29.marts 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Šitie lielie mūldētāji, tipa nav ko lidot, vajag zīmes skatīties, pilnīgi cirvji. Šajā situācijā CP ir vienkārši *******i, ritīgi *******i! Nez kāpēc Zviedrijā var salikt zīmes? Nu un kur tad ir *******i kad vajag ķert reālus pārkāpējus, tad blin kaut kā nemana. Klasiskais stils kā varku vajag taisīt. Vienkārši pretīgi.

Raiciks.

161990. viesis 29.marts 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Juurmalaa gadiijaas labu skatu noveerot. Viens muinjiks saka otra "tu neliimee to konvertu ciet, neliimee!". Viss skaidrs. Atnaak iipashnieks, tiek panaakta vienoshanaas par abiem pienjemamu summinju un resnais zaljais cuuka paliek taukaaks. Veel komplektaa protams bija iipashnieka "izsishana" caur raaciju peec v/n - nevar tachu jebkuram liimeet taas aploksnes, pasarg dievs! Darbaa izdraaziis ka maz neliksies!

161991. viesis 29.marts 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Nu par tām zīmēm uz salu tilta visvairāk ir pie vainas ''kāds" cits . Poliči tik izmanto šo situāciju savā labā. Nu domāju, ka Latvijā visur vajag salikt zīmes 30 un tad visiem būs jautri. Vispār jābrīnas par mūsu stulbajiem ierēdņiem , kas domā , ka arī tauta ir stulba! Domāju, ka laiks ir izveidot tādas kā autovadītāju patruļas, kas bruņojušies ar foto, video un diktafoniem un ķertu uz āķa pasūs CP par viņu pārkāpumiem!!!

161992. viesis 29.marts 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Es parasti šādus haļavščikus pasūtu 3 mājas tālāk jo viņiem nav radara, tātad nav arī pierādījuma manam pārkāpumam. Un ja vien viņi nespēj pierādīt pretējo es esmu nevainīgs. Arī Latvijā pastāv nevainības prezumcija.

161993. viesis 29.marts 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Putraskatli. Vārās un brauc virsū polisijai. Skabargu cita acē redzam - bet balķi savējā ne-a. Tad kad Rīgas šoperši pārstās pārkāpt nepārtrauktās līnijas, pārstās braukt pa vienvirziena ielu pret spalvu tad arī varēsiet ārstēt CP, bet kamēr redzēsim rupjākos pārkāpumus tikmēr varam lamāt paši sevi.

162011. viesis 29.marts 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Normaa li es visu nedelju meeginaju ar 50 pa tiltu pabraukt - pat troleibuss mani meeginaja apdziit!

Pareizi visu laiku vinjiem tur vajadzeetu seedeet!

162016. viesis 29.marts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Apsveicama rīcība, jo savādāk cilvēki nesaprot, ka ceļa segums neatbilst drošības prasībām un tas ir jāremontē.

Tad kad arī biezie pabrauks 50 pa salu tiltu domāju ka Rīgas domē vai Latvijas valsts ceļos atradīsies naudiņa remontam :o)

162020. viesis 29.marts 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Kretīni! Kut viņiem tiktu kādi svētki izčakarēti!

162031. viesis 29.marts 2005 11:02
0 0 Atbildēt

>161980. viesis 29.03.2005 04:05

atkal kaut ko neesi sapratis pareizi. parlasi tekstu uzmanigak.

162057. viesis 29.marts 2005 12:09
0 0 Atbildēt

galīgi bailes pazaudējuši, menķaras.......

vieni nevar tiltu sataisīt, nākamie vēl uzvārās uz šito sūdu!

gan jau, ka šīs mašīnas nebija aprīkotas ar jaunajām iekārtām, kas ieraksta mentu sarunas:)

162064. viesis 29.marts 2005 12:26
0 0 Atbildēt

to 161991. viesis 29.03.2005 09:37: Ne tikai vadītāju patruļas ir jāveido, bet tautas armiju, kas šitādus te ņergas ar sūdainu mietu močī, lai sāk no tautas raustīties, maitasputni. Un vēl arī "politisko spārnu" - aut kādu valstiski nevalstisku orgganizāciju, kas var jau valstiskā līmenī ar visādiem šitādiem bezpreģeliem cīnīties!

/Nufis/

162065. viesis 29.marts 2005 12:27
0 0 Atbildēt

Kretiininskie kretiinelji

162074. viesis 29.marts 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Kā lai viņus pēc šādiem gājieniem var cienīt, tirliņu bars!

162084. viesis 29.marts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Uzmanās tauta 12:45 atkal stāv uz tilta (uzbrauktuve no zaķusalas uz centra pusi)eleganti tieši uz mazā tiltiņa bākugunis un vai ķeras uzminiet paši :):):)

162090. viesis 29.marts 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Z/b man shitaa valsts;( vieni mudaki nevar bedres laikus saremonteet ar to par maz, tad naak otri kas izmantodami situaaciju kameer pirmie nav noneemusi vecaas ziimes (50km/h) kersta autovadiitaajus

162100. viesis 29.marts 2005 14:20
0 0 Atbildēt
Redaktors 29.marts 2005 14:21
0 0 Atbildēt

starp citu, radaru problēma gan jau ir atrisināta un MK noteikumi ir pieņemti...

162104. viesis 29.marts 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Taa jums celjaziimju neieveerotaaji - taa jums arii vajaga. Lamaajieties vien. Man par to tikai priex. :)

162110. viesis 29.marts 2005 14:45
0 0 Atbildēt

PIPUKI TĀDI

162113. viesis 29.marts 2005 14:51
0 0 Atbildēt

Pareizi, nafig tiltu taisīt, nafig vispār kādu ceļu taisīt, uzliekam ātruma ierobežojumu un CPistu ar radaru un lieta darīta.

162123. viesis 29.marts 2005 15:38
0 0 Atbildēt

to Redaktors [?] 29.03.2005 14:21

"starp citu, radaru problēma gan jau ir atrisināta un MK noteikumi ir pieņemti..."

KUR IR?

Redaktors 29.marts 2005 15:44
0 0 Atbildēt
162136. viesis 29.marts 2005 16:03
0 0 Atbildēt

162074. viesis 29.03.2005 12:55

a ko? mentus var cienīt tikai tad, kad tie tev uz sotaka pa pilsētu maucot, atdod godu :)

ja parokam dziļāk, tad menti te nepričom

gribās uzdot jautājumu:

"Kā var cienīt tos mudakus, kas rīgā (un ne tikai) stutē ceļazīmes?"

162137. viesis 29.marts 2005 16:07
0 0 Atbildēt

Es jau domaju, ka miskaste tas CPists bus ielidis!

162160. viesis 29.marts 2005 16:53
0 0 Atbildēt

Nezolīdi un nekaunīgi no CP puses... vislabāk man patika komentārā frāze "lai pārkāpumu/sodu statistika būtu "vajadzīgajā" līmenī", tas raksturo ne tikai šo gadījumu bet vispār CP filazofiju... jo jāparāda taču ka strādājam...

162161. viesis 29.marts 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Jau vairākus gadus lasu šādus "komentārus" un uzjautrinos, cik daudz mums vēl mudaku apkārt braukā un mēģina lamāt gan CP gan ceļiniekus!Puikas, nolaiž tvaiku un nomierinās, nekas jau nemainīsies, skaties savā spidometrā, bet nevēro aiz miskastes stāvošu polici! I nervi būs kārtībā i lamāties negribēsies! Bet manam jautri palika pēc dažiem komentāriem!!!!

162171. viesis 29.marts 2005 17:20
0 0 Atbildēt

Pat ja šim komentāram nebūtu klāt skaidrojuma (IeM), vienalga būtu skaidrs, ka šādi var rakstīt (runāt) tikai no turienes.

162180. viesis 29.marts 2005 18:25
0 0 Atbildēt

Vienkārši nožēlojami!

162181. viesis 29.marts 2005 18:34
0 0 Atbildēt

> 162161. viesis (IeM) 29.03.2005 17:04

kapec IeM doma ka nekas nemainisies ?

Te runa ir par to kada veida strada musu Draugi un par to ka CSN ir jaievero viniem. tas ta par raksta butibu.

komentari es tev piekritu vietam ir vienkarshi IDIOTISKI. :)

162196. viesis 29.marts 2005 22:16
0 0 Atbildēt

to 162161. viesis (IeM) 29.03.2005 17:04

Kā lai nelamā idiotus,kuru dēļ mēs laužam savus autiņus pa mūsu "eiropejiskajiem" ceļiem......

Kā lai nelamā idiotus,kas "šauj"ar radaru trīsjoslu satiksmes plūsmā un pēc 200 metriem mēģina tev iestāstīt ,ka esi pārsniedzis atļauto ātrumu......

Kādreiz Krištopānu Vilis pareizi pateica-muļķu zeme....

162200. viesis 29.marts 2005 23:00
0 0 Atbildēt

viesim no IeM

ja raksti ar pārliecību ka nekas nemainīsies,tad varbūt laiks nomainīt darba stilu,nomainīt attieksmi?

jeb ja nespēj to nomainīt-maini darba vietu

ja veidotu topu,kurā valstī visvairāk neieredz policiju(īpaši CP),domāju ka Latvija būtu galvgalī

un šāds gadījums kā uz Salu tilta jau nu nevairo cieņu pret jums

162274. viesis 30.marts 2005 12:08
0 0 Atbildēt

Beidziet ņirgāties...Ir uz Deglava tilta redzēts, ka '' pīrādziņš" guļ uz vēdera aiz margām un šauj = )

162281. viesis 30.marts 2005 12:39
0 0 Atbildēt

viesim no IeM : Protams, Mundiera gods jau ir jāizstāv bet veselā saprāta robežās. CP kantoris ,cik zināms, pagaidām nav privātbodīte - bet CP darbinieku darba stils pārāk daudz atgādina "privātbodītes" darbu, kad strādāts tiek nevis sabiedrības interešu labad, bet PERSONISKO mantisko interešu dēļ. Tā vietā, lai CP aktīvi nodrošinātu dežūrās uz bīstamiem ceļa posmiem, pie skolām, bīstamos krustojumos - DĀRGAIS nodokļu maksātāju apmaksātais darba laiks tiek tērēts nesvarīgos ceļu posmos, kuri nes PEĻŅU CP personiskajās kabatās. Par manis pieminēto problēmu, ir rakstiņš 29.03.05. "Latvijas avīzē" rakstā "Brīdinām: apdraud dzīvību". Tur raksta autore min sekojošo: Ja izdotos panākt, ka visi CP PAR SAVU DARBU UZSKATA NEVIS TIKAI "MESLU" ievākšanu, bet viņus varētu redzēt tieši tur, kur ir visriskantākās ceļu satiksmes vietas, arī tas jau būtu daudz...

Domāju, ka atliek vien pievienoties raksta autorei. Ja CP dienests arī turpmaķ uzskatīs, ka viņu galvenā funkcija ir būt KASIERIEM, tad varbūt perspektīvā CP funkciju varētu deleģēt piem. - VID struktūrai. Viņi, nepārprotami, šo darbu paveiktu labāk un kvalitatīvāk - mazāk iebāžot savā kabatā, bet vairāk dodot valsts budžetam.

162335. viesis 30.marts 2005 21:16
0 0 Atbildēt

Ja VIDAM uzticētu CP funkcijas - autovadītāji bankrotētu, biezos ieskaitot. Bet, arī vidistiem ,līdzīgi kā CP, patīk labāk ķert mazās zivis lielākos daudzumos, nekā lielās zives mazākā skaitā. Līdz ar to varam uzskatīt, ka kopējais rādītājs paliktu līdzīgs pašreizējam - nekas daudz neizmainītos. Vienīgā būtiskā atšķirība vidistiem no Cp - vidisti mazāk liek savā kabatā, vairāk domā par valsts kasi.

162446. viesis 31.marts 2005 14:07
0 0 Atbildēt

jauninjo $istjorku nolika graavii pastaaveet

162455. viesis 31.marts 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Paši noteikti aizseguši zīmi 70 , un ja normāli brauc , sanāk 40-50 km/h pārsniegt , tad sūdi lieli , labi ka lieldienās nekur nebraucu :)

162641. viesis 1.aprīlis 2005 12:01
0 0 Atbildēt

Kad es maucu pa tiltu uz kādiem 80 kā katru dienu un pēkšni izlec manā priekšā sienāzis ar zizli tad es uztaurēju, pamāju šim un uzspiežu uz gāzes. Tad nu sienāzis ar savu kolēģi abi stāv un domā: "a kuram no mums viņš bija čoms?"

162683. viesis 1.aprīlis 2005 15:14
0 0 Atbildēt

Zhetons autoram !!

162684. viesis 1.aprīlis 2005 15:16
0 0 Atbildēt

-> 162641. viesis

Lābs :D:D:D!

162734. viesis 2.aprīlis 2005 11:22
0 0 Atbildēt

es seit tiesi lieldienu riita dabuuju savus pirmos 2 punktus.. :((

162744. viesis 2.aprīlis 2005 18:35
0 0 Atbildēt

Jūs tikai domājat, ka policija ir servisa iestāde, bet mūsu priekšniecība mums pieprasa noteiktu pārkāpēju skaitu.

162762. viesis 3.aprīlis 2005 18:06
0 0 Atbildēt

to 162744. viesis 02.04.2005 18:35

tu vel vareji precizet ka noteikta norma ir 12 parkapeji diena.respektivi nokeram 12 parkapejus un braucam majas gulet. Kamer CP bus plans kursh nosaka parkapumu daudzumu nekas nemainisies, jo tas automatiski paredz ka obligati ir jabut tiem parkapumiem pat ja vinu nav. :(

/Robchiks/

162764. viesis 3.aprīlis 2005 20:55
0 0 Atbildēt

No koment ;(

162765. viesis 3.aprīlis 2005 23:30
0 0 Atbildēt

Mnja... Kaac nah plaans...??? Nu jaa - ko var gribeet no struktuuras, kuru komandee daarzenji un atdauziits sektants. Shovakar pat ap 21:30 uz salenieka (Paardaugavas virzienaa) jaunaa gludeklja ekipaazha tumsaa (pieturaa un bez baakuguniim) iestaajusies bija, bet gabalinju pirms - CP elements bez vestiites maskeejaas aiz staba. :D Zheel, ka fotjiks nebija... Naakoshie briinumdari bija pie pieturas iepretiim Vieniibas gatves RIMI. Kaa jau parasti - bez baakuguniim.

Jautaajums CP darbonjiem - kapeec ekipaazhas speelee labo un slikto policistu (tas tik naivi tomeer izskataas un man nekas cits neatliek, kaa valdiit smieklus)?? Vai tas nav nedaudz pretrunaa ar eetikas kodeksa 4, 8 un 11 punktu? No shiem triis p-tiem jau vareetu izsecinaat, ka gribaas paarkaapt arii 12. p-tu... :DDDDD Patiesiibu sakot, uzrauj taadu kaartiigu dusmu, ka no maniem nodokliem barojaas kaudze ar sabiedriibai kaitiigiem elementiem, kuri uzskata sevi par vieniigajiem pareizajiem un uzvedaas taa, itkaa visi vinjiem buutu ko paraadaa.

162767. viesis 3.aprīlis 2005 23:54
0 0 Atbildēt

Aizsegushi ziimes un zvejo, nesen garaam braucu veel aplaupa ljautinjus!!!

*******s

162773. viesis 4.aprīlis 2005 9:39
0 0 Atbildēt

A kāds sods ir piemerojams policistam kurš ir paņēmis no autovadītāja kukuli?? kas reali viņām par to ir, un kas man? Viņam ar nokrata pirkstu un bargā balsī pasaka "Tā VAIRS NEDARI" un man.. iedod sodu?? Vai tā ir vai nav.. kurš pateiks!?

162799. viesis 4.aprīlis 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Izskatās ka drīz arī Jūrmalas šosejā ar 50 visā garumā varēsim purpināt. Sākumā bija viss Rumbulas posms, tagad salinieks ... nu tendence acīmredzama. Laikam nākamais solis Pleskaveni, Jelgavas šoseju un apvedceļu pēc tam.

Nu kas par sviestu, ka 2-3 joslu ceļos jābrauc ar 50km, bet ceļos kur knapi viena josla katrā virzienā var ar 70-90 laist

162876. viesis 4.aprīlis 2005 15:13
0 0 Atbildēt

mudak! viniem tacu ir racija

162879. viesis 4.aprīlis 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Svecināti visi!

Tas notika ar mani braucot pa Zemitāņu tiltu un Purvciemu. Braucu no darba vēlu vakarā atrums 55 km/st maksimālais nu nobraucot no tilta 60 km/st vel bija 2 vai trīs mašīnas vienā virzienā un nobraucot no tilta tiku apturēts ( cp pastenis pretī 24H Neste benzintaks) - un paņemot tiesības un teh. pasi tiku uzaicināts policijas auto, kur man paziņoja ka esmu braucis ar 82 km/st!!!??? man bija liels šoks jo man 30 gadu stāžs bezavarījas un pākapuma sodiem, bet neko pierādīt nevarēja par uzrodot radaru ar rādijumu kur ir fakts ka es tas braucu ar tādu atrumu bet ne kāds cits ar pāris sekunžu intervālu. Tā arī rodās atieksme pret cp, kad sastrēgumi pa dienu reti kādu var sastapt; kad nāt tumsa tad 'viņi'izlien pelnīties un tā notiek es novēroju

162914. viesis 4.aprīlis 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Raxts ir SUPER lai neteiktu vairak,bet musu CP tieshi preteji:(

162925. viesis 4.aprīlis 2005 19:24
0 0 Atbildēt

Mjā, kā intresēs ir šis teātris? Gribētu dzirdēt kāda CP priekšnieka "teoriju" šai sakarā. Viņi vinmēr ir gudrāki par visu pārējo sabiedrību.

162940. viesis 4.aprīlis 2005 21:55
0 0 Atbildēt

Aiz lielupes tilta babītes virzienā 50 km/h - to uzlika pēc Jūrmalas CP lūguma, lai būtu iespējams kaut kā soda naudu plānu izpildīt. Citās vietās Jūrmalā draiveri brauc piesardzīgi, pat Vaivaros un Slokā, nesanāk "piecīšu" plāni. Vot, izdevās izlūgties CSDD 50km/h uzlikt jūrmalenes sākumā. Džeki no CP stāsta, ka svētdienas vakaros tur varot no vadītājiem pie 600 ls iekāst - tie muļķīši tur'"krītot" viens aiz otra. Tāpēc reali CP ir doma 50 uzlikt līdz pat Babītes viaduktam, jo Rīgas rajona CP arī esot problemas ar plānu.

kādreiz sakars ar CP.

162948. viesis 4.aprīlis 2005 23:19
0 0 Atbildēt

Varu teikt tikai vienu-CP strada tikai tādi kurus pat FERMĀS par sūdu tirītājiem neņem.

162999. viesis 5.aprīlis 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Drīz No Jūrmalas līdz Rīgai būs jābrauc 1 h 20 min, jo izdomās līdz Rīgai uzlikt 50 km/h...Un par cik SIEMENS halles pretējā ceļa pusē pēc dažiem gadiem būs pilsēta šiškām, tad tur būs apdzīvota vieta 30 km/h :D

Ar vilcienu būs ātrāk un lētāk :)

163297. viesis 5.aprīlis 2005 19:55
0 0 Atbildēt

menti pozornie!!!!!!!

163350. viesis 6.aprīlis 2005 9:41
0 0 Atbildēt

Manuprāt šajā laika posmā, kamēr bedrītes nav aiztaisītas, vispareizāk būtu uzlikt zīmi nelīdzens ceļš un ieteicamo (!!) ātrumu 50 km/h.

163802. viesis 8.aprīlis 2005 8:10
0 0 Atbildēt

Tizlie celju policisti, kaa es vinjus ieniistu!!!! Aptur, pienaak pie loga un tas tizlais smiininsh - kaut ar alus pudeli vinjam visus zobus izdauziit! Kad buus kaa ES, kad policiju var redzeet tik tajaas vietaas, kur vinja patieshaam vajadziiga!!!Bet te izskataas, ka policisti ir muusu valsts galvenais ienaakumu avots! Iedomaajaties, setdienas vakars, Saulkrasti, veselas 3 ekipaazas pa 9km garu celja posmu!!!!!! Un visu laiku braukaa ar saviem radariem. Baacccc..... "Agresiivais brauceejs"

163928. viesis 9.aprīlis 2005 20:23
0 0 Atbildēt

Ljoti labs!!!!!!!!!

164089. viesis 11.aprīlis 2005 18:35
0 0 Atbildēt

Riita planojumaa ir doti labi riikojumi =) . Aizklaaja, lai kasi varetu papildinat vai arii aizklaaja, lai tiem, kas atbild par celiem nebutu jamaksaa kompensacijas tiem, kuru auto radushies mehaniski bojajumi iebraucot kaadaa bedree, BET arii sho CP izmanto, lai nopelniitu. Vinkaarshi: "ZURKAS" gan valdiiba, gan instanses, kas par shito nes atbildibu.

164989. viesis 15.aprīlis 2005 21:10
0 0 Atbildēt

pilnigs stulbumslatvijaa notiek

164994. viesis 15.aprīlis 2005 22:53
0 0 Atbildēt

Katram savs darbs darams,no malas jau izskatas interesanti,bet sii uzraudziibas forma ir likumiiga.Paverojiet pashi ar kaadu aatrumu pa Rigas ielaam paarvietojas a/m-pameeginiet pabraukt ar 50km/h, ne retais atlaujaas uzsignalizeet un pie sevis nodomaat "Ko Te velcies kaa tikko tiesiibas butu nolikusi!".Kaa tad savaadaak ar to ciiniities?

175300. viesis 11.augusts 2005 21:49
0 0 Atbildēt

Malachi, CP, jums pargalvigajiem braucejiem bus no ka vairak raustities un vairak piedomasiet pie noteikumu ieverosanas.

177240. viesis 31.augusts 2005 1:54
0 0 Atbildēt

es bljee saku man tie *******i ir pieriebusies. es nezinu sitie kroplji vaara pikji, a bandiitus nekjer. vinjiem salasnam vajag aizbraukt pastiities kaa piemeeram policija straadaa anglijaa. tas ir apsurds kas notiek pie mums. vnkaarsi anglim tas nebuutu aptverams kaa policists var buut taad slops

185190. viesis 14.novembris 2005 21:45
0 0 Atbildēt

tā arī vajag tiem autobraucējiem,lai tad brauc uzmanīgāk, lai policistiem nevajadzētu slēp[ties

231606. viesis 10.aprīlis 2007 15:02
0 0 Atbildēt

ES apbriinoju cilveeku ,kursh nav noslinkojis izveidot shaadu fotosesiju,,vins laikam ker no taa kaifu vai uzbudinaas,,iespeejams vins ir LUURIKIS,,,,CP normaali straadaa ,,lai viniem labi veicaas, un keriet taadus luurikus arii peec iespeejas vairaak:-))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti